Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 22:46:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4661387 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
hrebikp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2018.09.14 péntek, 19:43:30 »

Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy találkoztatok-e már azzal a jelenséggel, hogy menet közben csak és kizárólag bizonyos kormányállásnál és fordulatszámnál morgó, rezonáló hang jön a motortérből. Olyan hang, mintha a blokk beleérne a kaszniba, ami ugye bak hiba lenne, de akkor miért csak 5-10 fokos kormány jobbra állásnál és 1800-2100 fordulat között? Teljes mértékben fordulatszámfüggő a dolog és nem sebességfüggő, ezért szerintem nem féltengely, vagy futóműhöz köthető a probléma. Szakszervízben fogalmuk sem volt, egy független szerelőnek pár óra után szintén semmi ötlete nem volt. Nem szeretnék randomszerűen kicseréltetni dolgokat, inkább utána néznék a ti ötleteitek alapján, ha valakinek lenne konkrét ötlete, vagy átélt már ilyet. MK3-nál olvastam olyat, hogy a turbó rezoncsövének traverza ér bele a hídba, mert elöregedett a szilent benne, de itt nem ez a probléma.

Köszönök bármilyen építő jellegű véleményt!
Naplózva

2008 Ford Mondeo kombi 2.2 TDCI Titanium S
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2018.09.15 szombat, 05:09:41 »

Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy találkoztatok-e már azzal a jelenséggel, hogy menet közben csak és kizárólag bizonyos kormányállásnál és fordulatszámnál morgó, rezonáló hang jön a motortérből. Olyan hang, mintha a blokk beleérne a kaszniba, ami ugye bak hiba lenne, de akkor miért csak 5-10 fokos kormány jobbra állásnál és 1800-2100 fordulat között? Teljes mértékben fordulatszámfüggő a dolog és nem sebességfüggő, ezért szerintem nem féltengely, vagy futóműhöz köthető a probléma. Szakszervízben fogalmuk sem volt, egy független szerelőnek pár óra után szintén semmi ötlete nem volt. Nem szeretnék randomszerűen kicseréltetni dolgokat, inkább utána néznék a ti ötleteitek alapján, ha valakinek lenne konkrét ötlete, vagy átélt már ilyet. MK3-nál olvastam olyat, hogy a turbó rezoncsövének traverza ér bele a hídba, mert elöregedett a szilent benne, de itt nem ez a probléma.

Köszönök bármilyen építő jellegű véleményt!
A régi kétliteresnél nálam pl a motor burkolata zörgött kegyetlenül,a tartó gumibakok kopása miatt.
Naplózva
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2018.09.15 szombat, 18:17:40 »

Vettem egy 2014-es 2.0 TDCI motoros kombi Mondeot. Milyen márkájú üzemanyagot szoktatok tankolni, mik a tapasztalataitok ?
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2018.09.15 szombat, 20:46:15 »

Vettem egy 2014-es 2.0 TDCI motoros kombi Mondeot. Milyen márkájú üzemanyagot szoktatok tankolni, mik a tapasztalataitok ?

En mar tankoltam Auchant, OMVt (sima, premium), MOL (sima, premium), Shell (sima, premium), oILt. Megy mindegyikkel, kulonbseget nem nagyon erezni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 10:35:28 »

Van egy kis tárcsa ami a fogasszíj tárcsa és a hosszbordás szíjtárcsa között van. Azt figyeli a főtengely jeladója. Én FL-es változatot néztem, nem tudom a QXBA ugyanaz e, elvileg igen.


Valóban... 3:40-től jól látszik:
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=OWkTJToMW1M

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2018.09.19 szerda, 19:36:27 »

Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. 2.0 tdci qxba. Amikor rálépek a gázra pár másodpercig nem reagál, azután megy. Pierburgot cseréltem, pár hétig jó volt.
Szerintetek mi lehet a baja?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2018.09.19 szerda, 20:04:33 »

Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. 2.0 tdci qxba. Amikor rálépek a gázra pár másodpercig nem reagál, azután megy. Pierburgot cseréltem, pár hétig jó volt.
Szerintetek mi lehet a baja?
lukas turbócső?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 05:55:33 »

lukas turbócső?
Nem hiszem, mert amikor megindul akkor nagyon megy, és a probléma nem állandó.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.20 csütörtök, 05:57:04 írta Savanya » Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 07:09:42 »

Nem hiszem, mert amikor megindul akkor nagyon megy, és a probléma nem állandó.
a turbóra menő vákumcső is lehet lukas.ez a jelenség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 13:11:40 »

a turbóra menő vákumcső is lehet lukas.ez a jelenség.
Köszi. Megyek megnézem.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 11:16:41 »

Üdv!
Csere óta a résolaj nem szívárog (koppkoppkopp). Viszint egy leheletnyi szivárgás látszik a nagynyomású csövek porlasztón lévő csatlakozásánál. Előfordulhat, hogy 200ezer km után egy kis óvatos ráhúzás elkelhet ott vagy van abban cserélhető tömités!?  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 11:19:44 »

Üdv!
Csere óta a résolaj nem szívárog (koppkoppkopp). Viszint egy leheletnyi szivárgás látszik a nagynyomású csövek porlasztón lévő csatlakozásánál. Előfordulhat, hogy 200ezer km után egy kis óvatos ráhúzás elkelhet ott vagy van abban cserélhető tömités!?  integet2
kúpra zár,nincs tömítés.próbálj húzni rajta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 18:19:53 »

Sziasztok!

Furcsa hang hallatszik a motor felől. Minden működik és megy, de szerintem furcsa ez a hang, bár lehet normál, mert sose volt még 2.0 TDCI-m.
A videó a hangról: https://youtu.be/NQZcB6AJLqI
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 20:10:32 »

kúpra zár,nincs tömítés.próbálj húzni rajta.

Köszi szépen, megpróbálom.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 22:19:51 »

Sziasztok!

Furcsa hang hallatszik a motor felől. Minden működik és megy, de szerintem furcsa ez a hang, bár lehet normál, mert sose volt még 2.0 TDCI-m.
A videó a hangról: https://youtu.be/NQZcB6AJLqI


kicsit föttög                                                                                                                                        eplus2
Naplózva

repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 11:16:44 »

Sziasztok,

Tapasztaltatok-e olyat 2008-as 2.0 TDCI (QXBA)-nál, hogy 4. sebességben a motort valahol 2000-2200-as fordulatszám között tarva berángat az autó és ha azon a fordulaton hagyom egyre jobban rángat. Se alatta, se felette. Ha berángatáskor gázt adok azonnal reagál a gázadásra, szépen gyorsul és meg is szűnik a rángatás, valamint ha elveszem a gázt, lejjebb megy a fordulat szintén megszűnik a berángatás. Tudom reprodukálni a hibát.
Laptopos Forscan-nel néztem, nincs erre a hibára utaló DTC.
Egyedül az egyik hátsó ajtó zárjára mond testzárlatot, amit nem értek, mivel hibátlanul működik az ajtózár.

Semmilyen más körülmény esetén nem jelentkezik probléma, hidegen-melegen pöcc-röff indul, gyorsul megáll, teszi a dolgát.
Üzemanyagszűrő 15000 km-rel ezelőtt cserélve a vezérlés cserekor megtörtént.
Kikapcsolt és bekapcsolt klímánál is csinálja.
DPF rendben, szépen regenerál, Pierburgok 4 hónaposak, ahogy a vákuumpumpán levő visszacsapószelep is.

Legutóbb Lukoilnál tankoltam prémium dieselt, gondolom ha az üzemanyaggal lenne a gond más fordulaton is produkálná magát.

Van ötletetek?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 11:25:33 »

Sziasztok,

Tapasztaltatok-e olyat 2008-as 2.0 TDCI (QXBA)-nál, hogy 4. sebességben a motort valahol 2000-2200-as fordulatszám között tarva berángat az autó és ha azon a fordulaton hagyom egyre jobban rángat. Se alatta, se felette. Ha berángatáskor gázt adok azonnal reagál a gázadásra, szépen gyorsul és meg is szűnik a rángatás, valamint ha elveszem a gázt, lejjebb megy a fordulat szintén megszűnik a berángatás. Tudom reprodukálni a hibát.
Laptopos Forscan-nel néztem, nincs erre a hibára utaló DTC.
Egyedül az egyik hátsó ajtó zárjára mond testzárlatot, amit nem értek, mivel hibátlanul működik az ajtózár.

Semmilyen más körülmény esetén nem jelentkezik probléma, hidegen-melegen pöcc-röff indul, gyorsul megáll, teszi a dolgát.
Üzemanyagszűrő 15000 km-rel ezelőtt cserélve a vezérlés cserekor megtörtént.
Kikapcsolt és bekapcsolt klímánál is csinálja.
DPF rendben, szépen regenerál, Pierburgok 4 hónaposak, ahogy a vákuumpumpán levő visszacsapószelep is.

Legutóbb Lukoilnál tankoltam prémium dieselt, gondolom ha az üzemanyaggal lenne a gond más fordulaton is produkálná magát.

Van ötletetek?
élő adatokat kellene nézni forscan-ben.turbónyomást mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 18:20:11 »

Sziasztok,

Tapasztaltatok-e olyat 2008-as 2.0 TDCI (QXBA)-nál, hogy 4. sebességben a motort valahol 2000-2200-as fordulatszám között tarva berángat az autó és ha azon a fordulaton hagyom egyre jobban rángat. Se alatta, se felette. Ha berángatáskor gázt adok azonnal reagál a gázadásra, szépen gyorsul és meg is szűnik a rángatás, valamint ha elveszem a gázt, lejjebb megy a fordulat szintén megszűnik a berángatás. Tudom reprodukálni a hibát.
Laptopos Forscan-nel néztem, nincs erre a hibára utaló DTC.
Egyedül az egyik hátsó ajtó zárjára mond testzárlatot, amit nem értek, mivel hibátlanul működik az ajtózár.

Semmilyen más körülmény esetén nem jelentkezik probléma, hidegen-melegen pöcc-röff indul, gyorsul megáll, teszi a dolgát.
Üzemanyagszűrő 15000 km-rel ezelőtt cserélve a vezérlés cserekor megtörtént.
Kikapcsolt és bekapcsolt klímánál is csinálja.
DPF rendben, szépen regenerál, Pierburgok 4 hónaposak, ahogy a vákuumpumpán levő visszacsapószelep is.

Legutóbb Lukoilnál tankoltam prémium dieselt, gondolom ha az üzemanyaggal lenne a gond más fordulaton is produkálná magát.

Van ötletetek?
Lukoil elég az alja. Ha félig lesz tankolj rá. Én ezt tenném.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2018.09.28 péntek, 20:06:40 »

élő adatokat kellene nézni forscan-ben.turbónyomást mérni.

Szia Alf!

Köszönöm még egyszer a segítséget!
A hétvégén ha időm engedi kiépítem a regeneráció visszajelzést, így ahogy javasoltad ki tudjuk szűrni a vákumcső problémát.

Üdv: repepe

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2018.09.28 péntek, 21:55:34 »

 wave
Szia Alf!

Köszönöm még egyszer a segítséget!
A hétvégén ha időm engedi kiépítem a regeneráció visszajelzést, így ahogy javasoltad ki tudjuk szűrni a vákumcső problémát.

Üdv: repepe


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2018.09.29 szombat, 05:16:30 »

Szia Alf!

Köszönöm még egyszer a segítséget!
A hétvégén ha időm engedi kiépítem a regeneráció visszajelzést, így ahogy javasoltad ki tudjuk szűrni a vákumcső problémát.

Üdv: repepe


QXBA motorhoz felesleges a regen led kiépítése az izzító reléről.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2018.09.29 szombat, 09:22:35 »

QXBA motorhoz felesleges a regen led kiépítése az izzító reléről.
az ő autója hengerenkénti befecskendezéssel regenerál.Miért lenne felesleges?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2018.09.29 szombat, 09:54:29 »

Szia Alf!

Köszönöm még egyszer a segítséget!
A hétvégén ha időm engedi kiépítem a regeneráció visszajelzést, így ahogy javasoltad ki tudjuk szűrni a vákumcső problémát.

Üdv: repepe


Bővebben légyszi! worship
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2018.09.29 szombat, 18:19:09 »

Bővebben légyszi! worship

Szia,

Arra jutottunk Alf-fal az élő adatos ellenőrzés után, mivel teljesen normális volt minden érték és a hibát sem sikerült reprodukálni, hogy vagy valamelyik vákuum cső a ludas, vagy szimplán "csak" regenerált épp a kocsi, amikor a leírt hibát produkálta, mert az is okozhatta a leírt zavart. Visszaellenőrizve a regenerálás időpontját (visszaszámolva az azóta megtett km-eket) pont akkor regenerált, amikor a probléma jelentkezett és kb a hiba jelentkezése után 5 perccel próbáltam reprodukálni a hibát újra, ami akkor össze is jött, mert még ment a regen. Ezért akarom kiépíteni a visszajelzést, hogy lássam, regenerál-e, éppen amikor a hiba újra előjön, máskülönben a vákuumcsővek környékén kell körülnézni.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 06:09:38 »

az ő autója hengerenkénti befecskendezéssel regenerál.Miért lenne felesleges?
HA qxba a motorkód mint az enyém, és HA úgy köti be a visszajelzőt mint az FL utániakhoz javasolja a YOUtube video,akkor nem fog jelezni semmit regeneráláskor.
Eddig egy éppen észerevehető villanása volt a lednek. 20regenből 1 alkalommal vetem észre.
Ellenben az izzítás jelzésre tökéletes.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 09:27:48 »

HA qxba a motorkód mint az enyém, és HA úgy köti be a visszajelzőt mint az FL utániakhoz javasolja a YOUtube video,akkor nem fog jelezni semmit regeneráláskor.
Eddig egy éppen észerevehető villanása volt a lednek. 20regenből 1 alkalommal vetem észre.
Ellenben az izzítás jelzésre tökéletes.

Az arra amúgy jó, hogy ne állítsd le regen közben, mert ha megállsz az autóval és regenerál, akkor beindítja az izzítokat a tapasztalat szerint. Ha tudsz vele haladni (pályán, vagy bárhol), akkor nem fog világítani.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 09:44:38 »

HA qxba a motorkód mint az enyém, és HA úgy köti be a visszajelzőt mint az FL utániakhoz javasolja a YOUtube video,akkor nem fog jelezni semmit regeneráláskor.
Eddig egy éppen észerevehető villanása volt a lednek. 20regenből 1 alkalommal vetem észre.
Ellenben az izzítás jelzésre tökéletes.

Nincs motorkód összefüggés.Fl előtt van és FL után a regeneráció szempontjából.
Az előtti a hengerekbe fecskendez GO-t a kipuff ütemben, míg a fl utáni evaporátorral regenerál a dpf-ben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Minden esetben izzít a regeneráció alatt.Mindkét verzióban.
Rövidebb az izzítás, ha megvan a megfelelő kipufogóhőmérséklet, pl pályás menetkor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 11:29:24 »

Az arra amúgy jó, hogy ne állítsd le regen közben, mert ha megállsz az autóval és regenerál, akkor beindítja az izzítokat a tapasztalat szerint. Ha tudsz vele haladni (pályán, vagy bárhol), akkor nem fog világítani.
Hát ez nálam nem így működik. 2010es 2.0 QXBA moci,FL elötti. A link szerinti bekötéssel.

Regeneráció kezdetekor éppenhogy villan egyet. 20ból egyszer,ha láttam. Ha regeneráció közben megállok valahol, akkor sem kapcsol be. se télen se nyáron.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 11:38:58 »

Hát ez nálam nem így működik. 2010es 2.0 QXBA moci,FL elötti. A link szerinti bekötéssel.

Regeneráció kezdetekor éppenhogy villan egyet. 20ból egyszer,ha láttam. Ha regeneráció közben megállok valahol, akkor sem kapcsol be. se télen se nyáron.
így kötötted be,ide?

http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 18:12:21 »

Hát ez nálam nem így működik. 2010es 2.0 QXBA moci,FL elötti. A link szerinti bekötéssel.

Regeneráció kezdetekor éppenhogy villan egyet. 20ból egyszer,ha láttam. Ha regeneráció közben megállok valahol, akkor sem kapcsol be. se télen se nyáron.
Lehet, nam látok bele a motorvezérlőbe, de én ezt vettem észre.  vigyor3
Többször néztem telón, hogy mikor regenerál, és ha városi szaladgálásnál kezdte, és megálltam lámpánál, otthon vagy bárhol, akkor világított. Ahogy elindultam elaludt.
Pályán egyáltalán nem villan fel, ha regenerál.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 18:56:03 »

igen.  Emlékeim szerint. Az izzítást nagyon szépen jelzi viszont.
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2018.10.07 vasárnap, 16:55:49 »

Szervusztok!

A turbó feltöltő csövön mi a funkciója a kettős dudornak? A turbó és a visszahűtő közötti fémcső szakaszon. Csak így egyszerűen megnevezve. Smiley
https://www.galamotors.co.uk/product/ford-galaxy-mk3-s-max-mondeo-mk4-07-10-1-8-tdci-turbo-intercooler-pipe-bk07p/

Kell ezt esetleg tisztítani, vagy ....
Most már egyre biztosabb, hogy az előtte lévő gumiszakasz sérült. Sajnos nem látszik, mert hővédő van rajta, de olajos ez a dudorka.  szomoru1

Kösz!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2018.10.12 péntek, 10:35:49 »

Sziasztok!
Az autóm 2009-es 2,0 TDci 140 LE, 165 000 km van benne nagyobbrészt városi forgalom. Tudom dízelesnek nem optimális de ez van.
Az utóbbi két-három tankolásnál feltűnt, hogy eléggé megnőtt a fogyasztás, 10 l/100 km fölött van.
Mi lehet az oka és lehet orvosolni? Közel lehet, hogy mostanában leállításnál a pierburg szelep elég hosszan dörmög.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2018.10.12 péntek, 10:55:50 »

Sziasztok!
Az autóm 2009-es 2,0 TDci 140 LE, 165 000 km van benne nagyobbrészt városi forgalom. Tudom dízelesnek nem optimális de ez van.
Az utóbbi két-három tankolásnál feltűnt, hogy eléggé megnőtt a fogyasztás, 10 l/100 km fölött van.
Mi lehet az oka és lehet orvosolni? Közel lehet, hogy mostanában leállításnál a pierburg szelep elég hosszan dörmög.

Automata, dízel, csak városban használva. Gondolom rövid távokon.
Részecskeszűrő tisztítás esetleg ha bekapcsolna, akkor az is növeli a fogyit.
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2018.10.12 péntek, 16:24:11 »

a turbóra menő vákumcső is lehet lukas.ez a jelenség.
Ez most lehet, hogy furcsa lesz. Lehúztam a vákumcsövet és megszívtam a turbó felé vezető cső végét. Vákumot hoztam létre, majd a nyelvemmel befogtam a végét és vártam/hitelesített eredeti Ford mérőműszer Wink/. A vákum érezhetően nem csökkent. Többször is próbálkoztam, semmi. Viszont ahogy egyre erősebben szívtam ropogás szerű hangot hallottam a turbó felől. Mintha valami szorulna. Ezután erősen szívogattam majd fújtam is. Azután összeraktam és jó lett! Tökéletesen működik. Ezután kíváncsiságból visszatettem a gyári pierburg szelepet és azzal is működik, pedig azóta már kétszer cseréltem! Most már van itthon három, egy vadi új fel sem tettem, most akartam Wink. Egyébként a vákumcsövet érdemes volt megnézni mert a vízszintes szakaszon a kisebbik a felfogatás miatt nagyon elvékonyodott/de nagyon/. Felvastagítottam, bekentem fbs-el, majd ráhúztam megfelelő méretű zsugorcsövet és rámelegítettem. A cromaxnál kérdeztem nincs külön cső. Köszönöm a tippet. worship
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2018.10.12 péntek, 18:54:35 »

Ez most lehet, hogy furcsa lesz. Lehúztam a vákumcsövet és megszívtam a turbó felé vezető cső végét. Vákumot hoztam létre, majd a nyelvemmel befogtam a végét és vártam/hitelesített eredeti Ford mérőműszer Wink/. A vákum érezhetően nem csökkent. Többször is próbálkoztam, semmi. Viszont ahogy egyre erősebben szívtam ropogás szerű hangot hallottam a turbó felől. Mintha valami szorulna. Ezután erősen szívogattam majd fújtam is. Azután összeraktam és jó lett! Tökéletesen működik. Ezután kíváncsiságból visszatettem a gyári pierburg szelepet és azzal is működik, pedig azóta már kétszer cseréltem! Most már van itthon három, egy vadi új fel sem tettem, most akartam Wink. Egyébként a vákumcsövet érdemes volt megnézni mert a vízszintes szakaszon a kisebbik a felfogatás miatt nagyon elvékonyodott/de nagyon/. Felvastagítottam, bekentem fbs-el, majd ráhúztam megfelelő méretű zsugorcsövet és rámelegítettem. A cromaxnál kérdeztem nincs külön cső. Köszönöm a tippet. worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2018.10.13 szombat, 05:03:02 »

Ez most lehet, hogy furcsa lesz. Lehúztam a vákumcsövet és megszívtam a turbó felé vezető cső végét. Vákumot hoztam létre, majd a nyelvemmel befogtam a végét és vártam/hitelesített eredeti Ford mérőműszer Wink/. A vákum érezhetően nem csökkent. Többször is próbálkoztam, semmi. Viszont ahogy egyre erősebben szívtam ropogás szerű hangot hallottam a turbó felől. Mintha valami szorulna. Ezután erősen szívogattam majd fújtam is. Azután összeraktam és jó lett! Tökéletesen működik. Ezután kíváncsiságból visszatettem a gyári pierburg szelepet és azzal is működik, pedig azóta már kétszer cseréltem! Most már van itthon három, egy vadi új fel sem tettem, most akartam Wink. Egyébként a vákumcsövet érdemes volt megnézni mert a vízszintes szakaszon a kisebbik a felfogatás miatt nagyon elvékonyodott/de nagyon/. Felvastagítottam, bekentem fbs-el, majd ráhúztam megfelelő méretű zsugorcsövet és rámelegítettem. A cromaxnál kérdeztem nincs külön cső. Köszönöm a tippet. worship
....amúgy szorulhat az egr szeleped. az produkál még ilyen gondolkodó üzemmódot. ledugózod,akkor harap egyből.
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2018.10.13 szombat, 10:35:20 »

....amúgy szorulhat az egr szeleped. az produkál még ilyen gondolkodó üzemmódot. ledugózod,akkor harap egyből.

Köszi, megjegyzem!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2018.10.13 szombat, 14:15:14 »

Megjött a gumi cső, és találtam helyet is aknával. Így ma bontásra került a dudor előtti szakasz. Persze nem lett fenékig tejfel minden. A beszállító nem tudja a pontos méreteket. Csináltam fotókat is. Fény derült a dudor mivoltára is. Visszajövök ...  Wink

Szervusztok!

A turbó feltöltő csövön mi a funkciója a kettős dudornak? A turbó és a visszahűtő közötti fémcső szakaszon. Csak így egyszerűen megnevezve. Smiley
https://www.galamotors.co.uk/product/ford-galaxy-mk3-s-max-mondeo-mk4-07-10-1-8-tdci-turbo-intercooler-pipe-bk07p/

Kell ezt esetleg tisztítani, vagy ....
Most már egyre biztosabb, hogy az előtte lévő gumiszakasz sérült. Sajnos nem látszik, mert hővédő van rajta, de olajos ez a dudorka.  szomoru1

Kösz!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2018.10.13 szombat, 20:56:23 »

Hát kicsit le vagyok maradva.  rinya
Látom sok kép eltűnt. Hová töltitek fel most?
   
Meg van honnan esett ki ez a kis gumicsöcs. Az önindító motor alsó, hátsó részén kellene lennie. Gondolom kondenzvíz kivezető lehet.
Csakhogy 7 évesen porrá lett, szó szerint. Mint minden lassan. A régi autómon 15 évesen ment tönkre a kartergáz cső. Itt mi lesz?

És hol lehet ilyet beszerezni?  Huh?   eplus2  beka3

Ismerős valakinek ez a kis gumicsöcs?
Az motor olajszűrőtől jobbra lent találtam a motortestre ráesve. Gumi, ~2,5 hosszú, cm 6-7mm átmérő. Valami szuszogóféle lehet? Vagy letört, vagy csak a pattintós rész porlott meg, taknyosodik, ezért gondolom olajjal lehet kapcsolatban. Gép alá nézni nem tudtam.  Sad

Kacsints rá!

Már ne.  falbav
  beka3 worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 00:11:36 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 19:36:36 »

Ez most lehet, hogy furcsa lesz. Lehúztam a vákumcsövet és megszívtam a turbó felé vezető cső végét. Vákumot hoztam létre, majd a nyelvemmel befogtam a végét és vártam/hitelesített eredeti Ford mérőműszer Wink/. A vákum érezhetően nem csökkent. Többször is próbálkoztam, semmi. Viszont ahogy egyre erősebben szívtam ropogás szerű hangot hallottam a turbó felől. Mintha valami szorulna. Ezután erősen szívogattam majd fújtam is. Azután összeraktam és jó lett! Tökéletesen működik. Ezután kíváncsiságból visszatettem a gyári pierburg szelepet és azzal is működik, pedig azóta már kétszer cseréltem! Most már van itthon három, egy vadi új fel sem tettem, most akartam Wink. Egyébként a vákumcsövet érdemes volt megnézni mert a vízszintes szakaszon a kisebbik a felfogatás miatt nagyon elvékonyodott/de nagyon/. Felvastagítottam, bekentem fbs-el, majd ráhúztam megfelelő méretű zsugorcsövet és rámelegítettem. A cromaxnál kérdeztem nincs külön cső. Köszönöm a tippet. worship

szoval megszopkodtad a vasat es azota hibatlan :DDD
hat igen van amikor csak ennyi kell Cheesy  eplus2  taps
Naplózva

bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 15:22:48 »

Sziasztok,
Üzemanyag szűrő cseréhez melyik légtelenítő pumpa kell?
6-8-10 vagy a 12-es?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 15:56:05 »

Sziasztok,
Üzemanyag szűrő cseréhez melyik légtelenítő pumpa kell?
6-8-10 vagy a 12-es?
Nekem a szerelőm nem légtelenítette, csak felöntötte a szűrőházat, beindította és emelt fordulaton tartotta.
Ennyi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 16:39:52 »

Nekem a szerelőm nem légtelenítette, csak felöntötte a szűrőházat, beindította és emelt fordulaton tartotta.
Ennyi.
Neked hol van a szűrő? A tank mellett, vagy már elől a motortérben?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 19:42:41 »

Neked hol van a szűrő? A tank mellett, vagy már elől a motortérben?
Tank mellett.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 19:45:37 »

Tank mellett.
igen. a motortérben lévő így sosem indulna el. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 20:08:21 »

igen. a motortérben lévő így sosem indulna el. Wink
De elindul, és ki is dolgozza a levegőt ahogy kell. Azt pont láttam saját két szememmel. Ezért gondoltam, hogy az enyém nem fogja. De ha ez is megcsinálja akkor nincs miről beszélni.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 22:24:46 »

De elindul, és ki is dolgozza a levegőt ahogy kell. Azt pont láttam saját két szememmel. Ezért gondoltam, hogy az enyém nem fogja. De ha ez is megcsinálja akkor nincs miről beszélni.
nem véletlenül van vákumcsatlakozó a szűrőnél a motortérben. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 22:38:16 »

nem véletlenül van vákumcsatlakozó a szűrőnél a motortérben. Wink
Ez a téma is előkerül 3-4 havonta. Eddig senkit sem sikerült meggyőzni, aki állította, hogy nem kell a kis légtelenítő. Akkor meg...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 22:41:17 »

nem véletlenül van vákumcsatlakozó a szűrőnél a motortérben. Wink

1.4 tecikben meg egy vákumpumpa is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.