Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:10:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
272
273
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258248 alkalommal)
0 Felhasználó és 265 vendég van a témában
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13250 Dátum:
2018.10.23 kedd, 16:18:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.10.22 hétfő, 22:38:16
Ez a téma is előkerül 3-4 havonta. Eddig senkit sem sikerült meggyőzni, aki állította, hogy nem kell a kis légtelenítő. Akkor meg...
Engem sikerült. Ettől függetlenül nyugodtabb lennék ha lenne, mielőtt nekikezdek a dolognak.
Sose lehet tudni. Szóval melyik kell??? A 10-es?
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13251 Dátum:
2018.10.23 kedd, 18:52:30 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.10.23 kedd, 16:18:13
Engem sikerült. Ettől függetlenül nyugodtabb lennék ha lenne, mielőtt nekikezdek a dolognak.
Sose lehet tudni. Szóval melyik kell??? A 10-es?
Nem tudom, de az biztos, hagy a szerelőm mind b4k-nál (hátul) és mind blekinél (elöl) használta légtelenítésre. A méretét sajnos nem tudom, de van itt rengeteg profi és amatör és persze mindenhez IS jobban értő autószerelő... Na majd azok megmondják!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13252 Dátum:
2018.10.24 szerda, 06:40:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.10.22 hétfő, 22:38:16
Ez a téma is előkerül 3-4 havonta. Eddig senkit sem sikerült meggyőzni, aki állította, hogy nem kell a kis légtelenítő. Akkor meg...
Enyémben most cseréltünk üza szűrőt.
QXBA moc, kombi. Azaz hátul van a szűrő. De elöl van egy szelep. A szűrő 30000km után láthatóan fekete, pedig csak prémium dieselt tankolok. Elöl a szelepnél egy vákumos légtelenítőt raktunk rá. Kb egy fél percig nem jött belőle semmi,majd utána kezdett nagy buborékokkal együtt légtelenedni. nem tartott tovább egy percnél a művelet. de szerintem meg állt volna a motor. Ennyi levegőt nem dolgozott volna el a szivattyú,És így nem is fut üresen semmi.
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13253 Dátum:
2018.10.24 szerda, 17:10:48 »
Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13254 Dátum:
2018.10.24 szerda, 17:30:11 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.24 szerda, 17:10:48
Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
vedd le a műanyag fedelet.Lehet, hogy valamelyik résolajcső folyat,ott fellevegősödik, és a kifolyó gázolaj a forró motorról füstöl.
Nézd meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13255 Dátum:
2018.10.24 szerda, 18:06:23 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.24 szerda, 17:10:48
Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
Tűzgyűrű alatt átfúj- átégett, ki kell venni az adott porlasztót, kitakarítani a porlasztófenék részt, új tűzkarika és kész. Mondjuk ettől nem szoktak megállni....
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.24 szerda, 18:08:40 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13256 Dátum:
2018.10.24 szerda, 19:27:34 »
Hazahúztam, levettem a műanyag fedelet és a váltó felőli utolsó porlasztónál kifúj ha beindítom.
Akkor elvileg tűzkarika? Gázolaj nem folyik sehol.
A tűzkarika cserénél kell még valamit cserélni?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13257 Dátum:
2018.10.24 szerda, 21:24:10 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.24 szerda, 19:27:34
Hazahúztam, levettem a műanyag fedelet és a váltó felőli utolsó porlasztónál kifúj ha beindítom.
Akkor elvileg tűzkarika? Gázolaj nem folyik sehol.
A tűzkarika cserénél kell még valamit cserélni?
Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához,
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.
Ervin
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13258 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 08:12:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.10.24 szerda, 21:24:10
Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához,
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.
Ervin
Rendben Köszönöm a segítséget.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13259 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 13:52:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.10.24 szerda, 21:24:10
Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához,
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.
Ervin
Esetleg a porlasztó lefogó csavar meghúzási nyomatékát meg tudod mondani?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13260 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 15:15:31 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.25 csütörtök, 13:52:39
Esetleg a porlasztó lefogó csavar meghúzási nyomatékát meg tudod mondani?
4NM+45fok
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13261 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 15:29:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.10.25 csütörtök, 15:15:31
4NM+45fok
Köszönöm a segítséget
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13262 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 15:40:18 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.25 csütörtök, 15:29:26
Köszönöm a segítséget
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13263 Dátum:
2018.10.27 szombat, 12:41:31 »
Megvan a hiba, a 4 injektor leszorító villa egyik oldala letört fellazult az injektor.
Esetleg valakinek elfekvőben egy villa?
Budapest és tőle keletre pestmegyében már indulnák is érte,
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13264 Dátum:
2018.10.27 szombat, 12:49:23 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.27 szombat, 12:41:31
Megvan a hiba, a 4 injektor leszorító villa egyik oldala letört fellazult az injektor.
Esetleg valakinek elfekvőben egy villa?
Budapest és tőle keletre pestmegyében már indulnák is érte,
azt hiszem Mk2 Krisztián a 13kerben van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13265 Dátum:
2018.10.27 szombat, 12:53:03 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 12:49:23
azt hiszem Mk2 Krisztián a 13kerben van...
Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13266 Dátum:
2018.10.27 szombat, 13:01:51 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.27 szombat, 12:53:03
Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba
netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13267 Dátum:
2018.10.27 szombat, 13:07:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 13:01:51
netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.
Netcorét próbálom a többi messze van mert most kellene, ha nincs hétfőn veszek a cromaxba.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13268 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 12:52:26 »
Köszönöm mindenkinek a segítséget, összeállt az autó működik szépen.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13269 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 13:24:11 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.28 vasárnap, 12:52:26
Köszönöm mindenkinek a segítséget, összeállt az autó működik szépen.
végül kitől sikerült?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13270 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 15:07:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.28 vasárnap, 13:24:11
végül kitől sikerült?
Libertate
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13271 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 18:00:06 »
Idézetet írta: jancsoj - 2018.10.27 szombat, 12:53:03
Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 13:01:51
netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.
pedig elő szokott fordulni sajnos. valamelyik nap dobáltam arrébb egy pár darabot a polcon...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13272 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 18:20:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.10.28 vasárnap, 18:00:06
pedig elő szokott fordulni sajnos. valamelyik nap dobáltam arrébb egy pár darabot a polcon...
És van valami oka vagy csak véletlenszerű?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13273 Dátum:
2018.11.01 csütörtök, 15:10:19 »
Üdv!
Találkozott már valamelyikőtök ilyennel, mi lehet az ok?
A
kartergáz visszavezető cső és a nagy szívócső találkozásánál, körülötte vastagabb olajfilm keletkezik kívül
. Azt gondolnám ott csak szívó hatás van, mégis kifelé jön gáz, de legalább is motorolaj. Esetleg motorfék üzemben alakúl másként? De akkor is a légszűrő felé kb nyitott a rendszer és akkor is van henger beszívás. Olajat a szűrő irányába visszafelé nem látok, amennyire be tudtam nézni.
Motor olaj fogyásom nincs. 6000km-re semmit nem kellett rátölteni. A hideg motor álló olajszint a max alatt van 1mm-el.
Kipufogó vég nem füstöl, nem kormos.
Hidegen, alapjáraton, olajbetöltő kupakot levéve erős LED lámpánál látszik ugyan kicsit karter gáz, lüktet kézrátételnél, de túlnyomás nincs. Rászorítottam a beöntőre egy gumikesztyűt csuklórészénél, de alig fújódott fel. Nem feszült meg, nem "telt meg". Pörgetve melegen most megpróbáltam ~2100f/p fordulaton, a kesztyű még jobban összeesik, de nem akarja beszívni se. Igaz ez nem egy terhelt motor így, de hátha hasznos információ morzsa.
Korábban már írtam erről a turbó körüli olajosodásról. De utána már nem tudtam foglalkozni vele akna híján. Ez a filmréteg lehúzódott az idők során a turbó házig, szívóoldali gumi harmonikára, illesztő csövére is, láthatóan vastagon por tapadt bele. Ez érthető is. Korábban gondoltam, hogy a turbó kompresszor rész utáni, nyomó oldali gumicsöve sérült, mert ott is láttam alul olajfilmet a fémcsövön, rezonátoron lefolyva. Ez a sérülés később beigazolódott, de igazából a felső illesztésnél fújt ki kicsit felfelé, mert belül a cső megrepedt a bilincs szorításánál, nem repedt át. Így viszont nem zárt rendesen nagyobb nyomásnál. Ez is verte felfelé a párát. Az irány ráadásul megtévesztően úgy látszódik pont a kartercső csatlakozás. De nem teljes lett a megoldás, mint most írom máshol is szivárog és lehet ez így jó is, mert jelzést indikál. Kérdés mi lehet esetlegesen a baj még.
A turbó utáni nyomott oldalon most egy másik bilinccsel tudtam ideiglenesen orvosolni, megszüntetni a repedezett gumicső kifújást. A rendelt cső mérete nem lett jó.
Ez most olcsón eladó. 40/43 45 fokos.
Ehhez a 40/53 kell. Sajnos az nem jött meg még.
A városi fogyasztás is kevesebb lett azóta 8,7l/100km (400kmen mérve) körül van most, míg eddig 9,6l/100km volt utóbbi időben stabilan. Az 1500f/p körüli induláskori nyomaték is talán kellemesebb. De nem gondolom, hogy csak emiatt csökkent ennyire. Nem volt ez olyan erős szintű kifújás. Talán az üzemanyagot is télire váltották? Korábban télen is magasabb volt a fogyasztás. Máshol rendben vannak a TURBÓ csövek most. A nyomott oldalon is találtam legalul vékony olajfilmet a csőben, egy-két csepp olajat. De csak ennyi. Erről is írtam már korábban, mikor az első gumicső lett cserélve. Akkor 3x2cm-es repedés volt rajta, tulajdonképpen nem éreztem szinte semmit belőle. A motor hangja mellett nem is volt hallható a kifújás, legalábbis bent. Érzésem szerint ez a kevéske olaj is inkább a karter visszavezetésből ered.
A karter gáz visszavezető cső viszont ott a lenti csatlakozásnál el is forog ha kicsit megerőltetem, nem a két műanyag illesztésnél (a 90 fok két darabból van felépítve, összepattintva), a szivárgás viszont a két műanyagnál indul, most már úgy látom. Hozzáférhetetlen az egész.
A gumicsövön lévő lévő szorító rendszer működését nem ismerem, nem tudom hogy kell szétszedni, meghúzni.
Gondolatok, tippek, ....
Kartergáz kimenetnél a szelepfedélen mi van a 5-6cm es hengeres műanyag valamibe?
Szűrő? Szelep? .... Tönkre mehet ott valami? ..
Tegnap letörölgettem nagy nehezen tisztára, megnoszogattam. Ma mentünk egy keményebb ~50km hegyi menetet. Most megnéztem megint. A két műanyag találkozásnál jön ki az a kevéske. De most alig volt film a korábbihoz képest. Ismeri valaki azt a nagy csövet? Hogy van benne az a 90 fokos leágazás? Műanyag hegesztett, vagy ...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 00:05:51 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13274 Dátum:
2018.11.02 péntek, 18:43:24 »
Sziasztok!
Valaki cserélt már szimmeringet a nagynyomású pumpa elejében?
A tűzfal felöli rögzítő csavarjánál van egy lyuk, amin jön ki a motorolaj. Ma levettem a pumpát, és tényleg onnét jön, valószínű a szimmering adta meg magát és a vezérműtengelytől jön át.
http://kepkezelo.com/images/rgswgxoclplr6099lrlw.jpg
http://kepkezelo.com/images/5sieajv0z86l45gt05ln.jpg
Állítólag kettő szimmering van a tengelyen, egy ami látszik és egy beljebb, a kettő közötti rész pedig van kivezetve a pici lyukon.
Delphi DFP3.4 DW10C
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.02 péntek, 18:45:26 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13275 Dátum:
2018.11.03 szombat, 02:10:24 »
Sziasztok.
2012es mk4 mondeo 2.0 tdci 163le 160 e km-es, ma utkozben minden elozmeny nelkul kiirta h motorhiba. Csak annyit vettem eszre h a teljesítmény, nyomatek, gyorsulas gyengebb lett. Ujrainditas utan megjavult, de egy percre ra ismet elojott, azota folyamatosan jelzi a hibat.
Esetleg ötlet?
Koszi
Naplózva
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13276 Dátum:
2018.11.03 szombat, 05:25:40 »
Idézetet írta: sonice - 2018.11.03 szombat, 02:10:24
Sziasztok.
2012es mk4 mondeo 2.0 tdci 163le 160 e km-es, ma utkozben minden elozmeny nelkul kiirta h motorhiba. Csak annyit vettem eszre h a teljesítmény, nyomatek, gyorsulas gyengebb lett. Ujrainditas utan megjavult, de egy percre ra ismet elojott, azota folyamatosan jelzi a hibat.
Esetleg ötlet?
Koszi
Minden előzmény nélkül?! Hát ez ilyen.
Egy kiolvasott hibakód sokkal közelebb vinne a megoldáshoz.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13277 Dátum:
2018.11.03 szombat, 12:11:27 »
P2263 hibakod
Turbofeltolto kompresszor toltes rendszer teljesitmeny.
Torles utan egybol visszajon a hibakod.
Esetleg vki tud errol bővebben?
Koszi
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13278 Dátum:
2018.11.03 szombat, 14:50:31 »
Nézd végig a TURBO kompresszor nyomott oldali gumi csöveket elsőnek, bilincseit, nincs e durva kifújás. Vagy a turbó geometria szabályzója nem ragadt-e le valami ok miatt? Nem tudom mivel olvastátok a kódot, elvileg turbó nyomást is lehet figyelni (CIMAP (
bár
bar), alapjáraton 1
bár
bar, de nem nagyon megy feljebb, csak menet közben terhelten, gyorsításnál. Így tudod a nyomásszenzor működését nagyjából megnézni. Más fura jelenséget nem tapasztalsz? Lehúzott ablak segíthet.
Idézetet írta: sonice - 2018.11.03 szombat, 12:11:27
P2263 hibakod
Turbofeltolto kompresszor toltes rendszer teljesitmeny.
Torles utan egybol visszajon a hibakod.
Esetleg vki tud errol bővebben?
Koszi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 20:30:59 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13279 Dátum:
2018.11.03 szombat, 19:13:20 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.11.03 szombat, 14:50:31
Nézd végig a TURBO kompresszor nyomott oldali gumi csöveket elsőnek, bilincseit, nincs e durva kifújás. Vagy a turbó geometria szabályzója nem ragadt-e le valami ok miatt? Nem tudom mivel olvastátok a kódot, elvileg turbó nyomást is lehet figyelni (CIMAP (bár), alapjáraton 1 bár, de nem nagyon megy feljebb, csak menet közben terhelten, gyorsításnál. Így tudod a nyomásszenzor működését nagyjából megnézni. Más fura jelenséget nem tapasztalsz? Lehúzott ablak segíthet.
bár: kocsma, éjjeli mulatóhely stb...
bar:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Bar_(m%C3%A9rt%C3%A9kegys%C3%A9g
)
Üdv: Figy Elek
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13280 Dátum:
2018.11.03 szombat, 20:29:14 »
bár ez is hasznos!
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.11.03 szombat, 19:13:20
bár: kocsma, éjjeli mulatóhely stb...
bar:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Bar_(m%C3%A9rt%C3%A9kegys%C3%A9g
)
Üdv: Figy Elek
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sonice
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13281 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 19:09:16 »
Koszi a segítséget.. Folyamatban van a dolog, elso korben piedburg szelep csere plusz turbo ujratanitas.. Reméljük ennyi eleg neki
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13282 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 19:22:20 »
Idézetet írta: sonice - 2018.11.05 hétfő, 19:09:16
Koszi a segítséget.. Folyamatban van a dolog, elso korben piedburg szelep csere plusz turbo ujratanitas.. Reméljük ennyi eleg neki
Turbó újratanítás?
Az mit takar?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13283 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 23:08:20 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.05 hétfő, 19:22:20
Turbó újratanítás?
Az mit takar?
semmit. egy jólhangzó mondat amire el lehet kérni nagy pénzt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13284 Dátum:
2018.11.06 kedd, 06:53:11 »
Külön motor van hozzá
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.05 hétfő, 19:22:20
Turbó újratanítás?
Az mit takar?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13285 Dátum:
2018.11.06 kedd, 08:58:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.05 hétfő, 19:22:20
Turbó újratanítás?
Az mit takar?
Beiskolázzák a turbót és edukáltan fog működni! Vagy?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13286 Dátum:
2018.11.06 kedd, 11:25:26 »
Sziasztok!
UFBA motorkódú Mondeo EGR szelepét szeretném kiszerelni tisztítás céljából, de sehol nem találtam leírást. Tudna valaki leírást, képeket, vagy videót dobni a műveletről? Már az is jó lenne ha tudnám hol keressem az EGR
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13287 Dátum:
2018.11.06 kedd, 13:16:20 »
Idézetet írta: Toto00 - 2018.11.06 kedd, 11:25:26
Sziasztok!
UFBA motorkódú Mondeo EGR szelepét szeretném kiszerelni tisztítás céljából, de sehol nem találtam leírást. Tudna valaki leírást, képeket, vagy videót dobni a műveletről? Már az is jó lenne ha tudnám hol keressem az EGR
Miért?
Kiírta, hogy piszkos?
FYI: Vezérléscserénél volt a kezemben az egérszelep, kb. bármilyen "tisztítással" csak koszosabb lett volna. Azt akarom mondani, ha normális go. - val jársz (ez az én esetemben makkszmósn), akkor nem lehet semmi olyan baja, amit te takarítással megoldhatsz.
Majd ha nem hallod leállítás után a csattogást a motortérből, akkor kezd el keresgélni! Addig pedig szerintem élvezd, hogy azt sem tudod hol van!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13288 Dátum:
2018.11.06 kedd, 13:20:01 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.11.06 kedd, 13:16:20
Miért?
Kiírta, hogy piszkos?
FYI: Vezérléscserénél volt a kezemben az egérszelep, kb. bármilyen "tisztítással" csak koszosabb lett volna. Azt akarom mondani, ha normális go. - val jársz (ez az én esetemben makkszmósn), akkor nem lehet semmi olyan baja, amit te takarítással megoldhatsz.
Majd ha nem hallod leállítás után a csattogást a motortérből, akkor kezd el keresgélni! Addig pedig szerintem élvezd, hogy azt sem tudod hol van!
Te a motortérben szoktad csattogtatni?
Illetve a makszmúsöntől melegszik olyan jól a kályhád?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13289 Dátum:
2018.11.06 kedd, 13:34:39 »
Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13290 Dátum:
2018.11.06 kedd, 13:52:20 »
Idézetet írta: Toto00 - 2018.11.06 kedd, 13:34:39
Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.
Ha nem csattog, akkor csak a tisztítás marad.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13291 Dátum:
2018.11.06 kedd, 19:04:45 »
Idézetet írta: Toto00 - 2018.11.06 kedd, 13:34:39
Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.
En szerelom is azt mondta, hogy nem kell ezeket tisztitgatni, amig jo addig jo, meg amugyis a nem mechanikus resze szokott bekrepalni, ha meghibasodik, csak a csere segit rajta.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13292 Dátum:
2018.11.11 vasárnap, 18:20:07 »
Sziasztok! Vezérlés csere előtt állok. 2012.04., Facelift 2.0 TDCI UFBA motorkód, 140Le, de 163-ra át lett állítva. Az a problémám, hogy a GATES 2 fajta készletet is ír.
1: GAT KP15672XS: Tartalmaz:
1 db: Z80691-Csavar, csapágybak-forgattyústengely
1 db: WP0092-vízszivattyú
1 db: 5672XS-fogasszíj
1 db: T42199-Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj
1 db: T43231-feszítő, fogasszíj
2:GAT KP15606XS: Tartalmaz:
1 db: 5606XS-fogasszíj
1 db: T42199-Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj
1 db: WP0078-vízszivattyú
1 db: Z80691-Csavar, csapágybak-forgattyústengely
1 db: T43089-feszítő, fogasszíj
Melyik fog kelleni nekem? Nem is ugyanabban az árkategóriában vannak. Elvileg az 1. verzió (GAT KP15672XS) kell az enyémre? illetve kell még mást is cserélni ezeken kívül?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13293 Dátum:
2018.11.15 csütörtök, 16:45:32 »
Sziasztok!
Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
Normális?
2.0 tdci motor, automata.
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13294 Dátum:
2018.11.15 csütörtök, 17:16:09 »
Idézetet írta: sarkan - 2018.11.15 csütörtök, 16:45:32
Sziasztok!
Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
Normális?
2.0 tdci motor, automata.
Nekem legtöbbször 75-80 között ingadozik valahol. Ha nagyon meghajtom feljebb megy, de visszaáll oda.
Egyedül nyáron 40 fokban egy húzósabb hegymenet után, 5 személlyel láttam 105 fokon.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13295 Dátum:
2018.11.16 péntek, 06:50:28 »
Idézetet írta: sarkan - 2018.11.15 csütörtök, 16:45:32
Sziasztok!
Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
Normális?
2.0 tdci motor, automata.
biztos,hogy nem. nekem termosztát csere óta felmegy 85-86ig,majd visszaesik 81-83 közé. időtől függetlenül.tempósabb haladásnál 86 környéke.
Naplózva
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13296 Dátum:
2018.11.17 szombat, 09:41:24 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.11.16 péntek, 06:50:28
biztos,hogy nem. nekem termosztát csere óta felmegy 85-86ig,majd visszaesik 81-83 közé. időtől függetlenül.tempósabb haladásnál 86 környéke.
Nekem is pont így viselkedik.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13297 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 07:47:11 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni hátha más is van ígyezzel.. szoval
megjöttek a reggeli mínuszok és az autom nagyon köhögve egyenetlenűl indul. 150e km van benne
2.2 tdci.. mit nézessek meg? Köszi
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13298 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 08:08:50 »
Idézetet írta: MrBrown - 2018.11.19 hétfő, 07:47:11
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni hátha más is van ígyezzel.. szoval
megjöttek a reggeli mínuszok és az autom nagyon köhögve egyenetlenűl indul. 150e km van benne
2.2 tdci.. mit nézessek meg? Köszi
izzítógyertya?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13299 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 13:34:10 »
Sziasztok!
Jól tudom hogy a delphi rendszerű 2.0 TDCI motoroknak (TXBA euro 5), 5°C alatt hideg indításkor izzítani kellene?
Építettem be izzítás visszajelző ledet a DPF regenerálás visszajelzéséhez, az izzító relé lábaira kötve. Rendben jelzi menet közben a regent, de indításkor még nem jelzett egyszersem.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
272
273
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ