Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:31:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254529 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13250 Dátum: 2018.10.23 kedd, 16:18:13 »

Ez a téma is előkerül 3-4 havonta. Eddig senkit sem sikerült meggyőzni, aki állította, hogy nem kell a kis légtelenítő. Akkor meg...
Engem sikerült. Ettől függetlenül nyugodtabb lennék ha lenne, mielőtt nekikezdek a dolognak.
Sose lehet tudni. Szóval melyik kell??? A 10-es?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #13251 Dátum: 2018.10.23 kedd, 18:52:30 »

Engem sikerült. Ettől függetlenül nyugodtabb lennék ha lenne, mielőtt nekikezdek a dolognak.
Sose lehet tudni. Szóval melyik kell??? A 10-es?
Nem tudom, de az biztos, hagy a szerelőm mind b4k-nál (hátul) és mind blekinél (elöl) használta légtelenítésre. A méretét sajnos nem tudom, de van itt rengeteg profi és amatör és persze mindenhez IS jobban értő autószerelő... Na majd azok megmondják!  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13252 Dátum: 2018.10.24 szerda, 06:40:27 »

Ez a téma is előkerül 3-4 havonta. Eddig senkit sem sikerült meggyőzni, aki állította, hogy nem kell a kis légtelenítő. Akkor meg...
Enyémben most cseréltünk üza szűrőt.
QXBA moc, kombi. Azaz hátul van a szűrő. De elöl van egy szelep. A szűrő 30000km után láthatóan fekete, pedig csak prémium dieselt tankolok. Elöl a szelepnél egy vákumos légtelenítőt raktunk rá. Kb egy fél percig nem jött belőle semmi,majd utána kezdett nagy buborékokkal együtt légtelenedni. nem tartott tovább egy percnél a művelet. de szerintem meg állt volna a motor. Ennyi levegőt nem dolgozott volna el a szivattyú,És így nem is fut üresen semmi.
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13253 Dátum: 2018.10.24 szerda, 17:10:48 »

Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13254 Dátum: 2018.10.24 szerda, 17:30:11 »

Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
vedd le a műanyag fedelet.Lehet, hogy valamelyik résolajcső folyat,ott fellevegősödik, és a kifolyó gázolaj a forró motorról füstöl.
Nézd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13255 Dátum: 2018.10.24 szerda, 18:06:23 »

Sziasztok
Megàllt az autó olyan hangja van mintha egy benzinesből kivennék egy gyetyàt és a porlasztó takaró műanyag alól jön a füst.
Valakinek ötlete?
Tűzgyűrű alatt átfúj- átégett, ki kell venni az adott porlasztót, kitakarítani a porlasztófenék részt, új tűzkarika és kész.  Mondjuk ettől nem szoktak megállni.... Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.24 szerda, 18:08:40 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13256 Dátum: 2018.10.24 szerda, 19:27:34 »

Hazahúztam, levettem a műanyag fedelet és a váltó felőli utolsó porlasztónál kifúj ha beindítom.
Akkor elvileg tűzkarika? Gázolaj nem folyik sehol.
A tűzkarika cserénél kell még valamit cserélni?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13257 Dátum: 2018.10.24 szerda, 21:24:10 »

Hazahúztam, levettem a műanyag fedelet és a váltó felőli utolsó porlasztónál kifúj ha beindítom.
Akkor elvileg tűzkarika? Gázolaj nem folyik sehol.
A tűzkarika cserénél kell még valamit cserélni?

Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához, https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
 ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.

Ervin
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13258 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 08:12:55 »

Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához, https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
 ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.

Ervin
Rendben Köszönöm a segítséget. Smiley
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13259 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 13:52:39 »

Nagyon fontos, hogy tiszta és sérülésmentes legyen a fészek, és használj rézpasztát a réz tűzkarikához.
Ha faceliftes a motorod (delphi rendszer) akkor vegyél egy ilyet még a porlasztó nyakához, https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_mondeo_2010-_39092
 ha facelift előtti ott ilyen nincs, felülről egy o gyűrűs leszorító tömít, ha jól emlékszem...
ja és a többi porlasztódat is húzd le, meglátod mennyire fellazulnak a használat során, és ez a vége.

Ervin
Esetleg a porlasztó lefogó csavar meghúzási nyomatékát meg tudod mondani?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13260 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 15:15:31 »

Esetleg a porlasztó lefogó csavar meghúzási nyomatékát meg tudod mondani?
4NM+45fok
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13261 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 15:29:26 »

4NM+45fok
Köszönöm a segítséget
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13262 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 15:40:18 »

Köszönöm a segítséget
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13263 Dátum: 2018.10.27 szombat, 12:41:31 »

Megvan a hiba, a 4 injektor leszorító villa egyik oldala letört fellazult az injektor.
Esetleg valakinek elfekvőben egy villa?
Budapest és tőle keletre pestmegyében már indulnák is érte,
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13264 Dátum: 2018.10.27 szombat, 12:49:23 »

Megvan a hiba, a 4 injektor leszorító villa egyik oldala letört fellazult az injektor.
Esetleg valakinek elfekvőben egy villa?
Budapest és tőle keletre pestmegyében már indulnák is érte,
azt hiszem Mk2 Krisztián a 13kerben van... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13265 Dátum: 2018.10.27 szombat, 12:53:03 »

azt hiszem Mk2 Krisztián a 13kerben van... Roll Eyes
Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba Sad
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13266 Dátum: 2018.10.27 szombat, 13:01:51 »

Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba Sad
netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13267 Dátum: 2018.10.27 szombat, 13:07:20 »

netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.
Netcorét próbálom a többi messze van mert most kellene, ha nincs hétfőn veszek a cromaxba.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13268 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 12:52:26 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, összeállt az autó működik szépen.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13269 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 13:24:11 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, összeállt az autó működik szépen.
végül kitől sikerült?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13270 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 15:07:41 »

végül kitől sikerült?
Libertate
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13271 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 18:00:06 »

Beszéltem vele nem is hallott még ilyen hibáról ezért kidobja vasba Sad
netcore turán vagy HZsolt hajdúszoboszlón?
Motorcraft a tiszatónál? Ő sokat bontott 3ast.

pedig elő szokott fordulni sajnos. valamelyik nap dobáltam arrébb egy pár darabot a polcon...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #13272 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 18:20:33 »

pedig elő szokott fordulni sajnos. valamelyik nap dobáltam arrébb egy pár darabot a polcon...
És van valami oka vagy csak véletlenszerű?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13273 Dátum: 2018.11.01 csütörtök, 15:10:19 »

Üdv!


       

Találkozott már valamelyikőtök ilyennel, mi lehet az ok?
A kartergáz visszavezető cső és a nagy szívócső találkozásánál, körülötte vastagabb olajfilm keletkezik kívül. Azt gondolnám ott csak szívó hatás van, mégis kifelé jön gáz, de legalább is motorolaj. Esetleg motorfék üzemben alakúl másként? De akkor is a légszűrő felé kb nyitott a rendszer és akkor is van henger beszívás. Olajat a szűrő irányába visszafelé nem látok, amennyire be tudtam nézni.
Motor olaj fogyásom nincs. 6000km-re semmit nem kellett rátölteni. A hideg motor álló olajszint a max alatt van 1mm-el.
Kipufogó vég nem füstöl, nem kormos.
Hidegen, alapjáraton, olajbetöltő kupakot levéve erős LED lámpánál látszik ugyan kicsit karter gáz, lüktet kézrátételnél, de túlnyomás nincs. Rászorítottam a beöntőre egy gumikesztyűt csuklórészénél, de alig fújódott fel. Nem feszült meg, nem "telt meg". Pörgetve melegen most  megpróbáltam ~2100f/p fordulaton, a kesztyű még jobban összeesik, de nem akarja beszívni se. Igaz ez nem egy terhelt motor így, de hátha hasznos információ morzsa.

Korábban már írtam erről a turbó körüli olajosodásról. De utána már nem tudtam foglalkozni vele akna híján. Ez a filmréteg lehúzódott az idők során a turbó házig, szívóoldali gumi harmonikára, illesztő csövére is, láthatóan vastagon por tapadt bele. Ez érthető is. Korábban gondoltam, hogy a turbó kompresszor rész utáni, nyomó oldali gumicsöve sérült, mert ott is láttam alul olajfilmet a fémcsövön, rezonátoron lefolyva. Ez a sérülés később beigazolódott, de igazából a felső illesztésnél fújt ki kicsit felfelé, mert belül a cső megrepedt a bilincs szorításánál, nem repedt át. Így viszont nem zárt rendesen nagyobb nyomásnál. Ez is verte felfelé a párát. Az irány ráadásul megtévesztően úgy látszódik pont a kartercső csatlakozás. De nem teljes lett a megoldás, mint most írom máshol is szivárog és lehet ez így jó is, mert jelzést indikál. Kérdés mi lehet esetlegesen a baj még.
A turbó utáni nyomott oldalon most egy másik bilinccsel tudtam ideiglenesen orvosolni, megszüntetni a repedezett gumicső kifújást.  A rendelt cső mérete nem lett jó. Ez most olcsón eladó. 40/43 45 fokos. Ehhez a 40/53 kell. Sajnos az nem jött meg még.
A városi fogyasztás is kevesebb lett azóta 8,7l/100km (400kmen mérve) körül van most, míg eddig 9,6l/100km volt utóbbi időben stabilan. Az 1500f/p körüli induláskori nyomaték is talán kellemesebb. De nem gondolom, hogy csak emiatt csökkent ennyire. Nem volt ez olyan erős szintű kifújás. Talán az üzemanyagot is télire váltották? Korábban télen is magasabb volt a fogyasztás. Máshol rendben vannak a TURBÓ csövek most. A nyomott oldalon is találtam legalul vékony olajfilmet a csőben, egy-két csepp olajat. De csak ennyi. Erről is írtam már korábban, mikor az első gumicső lett cserélve. Akkor 3x2cm-es repedés volt rajta, tulajdonképpen nem éreztem szinte semmit belőle. A motor hangja mellett nem is volt hallható a kifújás, legalábbis bent. Érzésem szerint ez a kevéske olaj is inkább a karter visszavezetésből ered.

A karter gáz visszavezető cső viszont ott a lenti csatlakozásnál el is forog ha kicsit megerőltetem, nem a két műanyag illesztésnél (a 90 fok két darabból van felépítve, összepattintva), a szivárgás viszont a két műanyagnál indul, most már úgy látom. Hozzáférhetetlen az egész.  falbav

A gumicsövön lévő lévő szorító rendszer működését nem ismerem, nem tudom hogy kell szétszedni, meghúzni.  szomoru1


Gondolatok, tippek, ....  nyes
Kartergáz kimenetnél a szelepfedélen mi van a 5-6cm es hengeres műanyag valamibe?
Szűrő? Szelep? .... Tönkre mehet ott valami? ..

Tegnap letörölgettem nagy nehezen tisztára, megnoszogattam. Ma mentünk egy keményebb ~50km hegyi menetet. Most megnéztem megint. A két műanyag találkozásnál jön ki az a kevéske. De most alig volt film a korábbihoz képest. Ismeri valaki azt a nagy csövet? Hogy van benne az a 90 fokos leágazás? Műanyag hegesztett, vagy ...
 beka3  Huh?  worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 00:05:51 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13274 Dátum: 2018.11.02 péntek, 18:43:24 »

Sziasztok!

Valaki cserélt már szimmeringet a nagynyomású pumpa elejében?
A tűzfal felöli rögzítő csavarjánál van egy lyuk, amin jön ki a motorolaj. Ma levettem a pumpát, és tényleg onnét jön, valószínű a szimmering adta meg magát és a vezérműtengelytől jön át.
http://kepkezelo.com/images/rgswgxoclplr6099lrlw.jpg
http://kepkezelo.com/images/5sieajv0z86l45gt05ln.jpg
Állítólag kettő szimmering van a tengelyen, egy ami látszik és egy beljebb, a kettő közötti rész pedig van kivezetve a pici lyukon.

Delphi DFP3.4 DW10C
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.02 péntek, 18:45:26 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #13275 Dátum: 2018.11.03 szombat, 02:10:24 »

Sziasztok.

2012es mk4 mondeo 2.0 tdci 163le 160 e km-es, ma utkozben minden elozmeny nelkul kiirta h motorhiba. Csak annyit vettem eszre h a teljesítmény, nyomatek, gyorsulas gyengebb lett. Ujrainditas utan megjavult, de egy percre ra ismet elojott, azota folyamatosan jelzi a hibat.

Esetleg ötlet?

Koszi
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13276 Dátum: 2018.11.03 szombat, 05:25:40 »

Sziasztok.

2012es mk4 mondeo 2.0 tdci 163le 160 e km-es, ma utkozben minden elozmeny nelkul kiirta h motorhiba. Csak annyit vettem eszre h a teljesítmény, nyomatek, gyorsulas gyengebb lett. Ujrainditas utan megjavult, de egy percre ra ismet elojott, azota folyamatosan jelzi a hibat.

Esetleg ötlet?

Koszi
Minden előzmény nélkül?! Hát ez ilyen. Smiley
Egy kiolvasott hibakód sokkal közelebb vinne a megoldáshoz.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #13277 Dátum: 2018.11.03 szombat, 12:11:27 »

P2263 hibakod
Turbofeltolto kompresszor toltes rendszer teljesitmeny.
Torles utan egybol visszajon a hibakod.

Esetleg vki tud errol bővebben?

Koszi
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13278 Dátum: 2018.11.03 szombat, 14:50:31 »

Nézd végig a TURBO kompresszor nyomott oldali gumi csöveket elsőnek, bilincseit, nincs e durva kifújás. Vagy a turbó geometria szabályzója nem ragadt-e le valami ok miatt?   Nem tudom mivel olvastátok a kódot, elvileg turbó nyomást is lehet figyelni (CIMAP  (bár bar), alapjáraton 1 bár bar, de nem nagyon megy feljebb, csak menet közben terhelten, gyorsításnál. Így tudod a nyomásszenzor működését nagyjából megnézni. Más fura jelenséget nem tapasztalsz? Lehúzott ablak segíthet.  Wink  beka3

P2263 hibakod
Turbofeltolto kompresszor toltes rendszer teljesitmeny.
Torles utan egybol visszajon a hibakod.

Esetleg vki tud errol bővebben?

Koszi
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 20:30:59 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #13279 Dátum: 2018.11.03 szombat, 19:13:20 »

Nézd végig a TURBO kompresszor nyomott oldali gumi csöveket elsőnek, bilincseit, nincs e durva kifújás. Vagy a turbó geometria szabályzója nem ragadt-e le valami ok miatt?   Nem tudom mivel olvastátok a kódot, elvileg turbó nyomást is lehet figyelni (CIMAP  (bár), alapjáraton 1 bár, de nem nagyon megy feljebb, csak menet közben terhelten, gyorsításnál. Így tudod a nyomásszenzor működését nagyjából megnézni. Más fura jelenséget nem tapasztalsz? Lehúzott ablak segíthet.  Wink  beka3

bár: kocsma, éjjeli mulatóhely stb...
bar: https://hu.wikipedia.org/wiki/Bar_(m%C3%A9rt%C3%A9kegys%C3%A9gCheesy integet2
Üdv: Figy Elek

 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13280 Dátum: 2018.11.03 szombat, 20:29:14 »

 worship  eplus2  eljen   bár ez is hasznos! nyes
bár: kocsma, éjjeli mulatóhely stb...
bar: https://hu.wikipedia.org/wiki/Bar_(m%C3%A9rt%C3%A9kegys%C3%A9g)  Cheesy integet2
Üdv: Figy Elek

 
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #13281 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 19:09:16 »

Koszi a segítséget.. Folyamatban van a dolog, elso korben piedburg szelep csere plusz turbo ujratanitas.. Reméljük ennyi eleg neki Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13282 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 19:22:20 »

Koszi a segítséget.. Folyamatban van a dolog, elso korben piedburg szelep csere plusz turbo ujratanitas.. Reméljük ennyi eleg neki Smiley
Turbó újratanítás?

Az mit takar?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13283 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 23:08:20 »

Turbó újratanítás?

Az mit takar?
semmit. egy jólhangzó mondat amire el lehet kérni nagy pénzt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13284 Dátum: 2018.11.06 kedd, 06:53:11 »

Külön motor van hozzá eplus2
Turbó újratanítás?

Az mit takar?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13285 Dátum: 2018.11.06 kedd, 08:58:11 »

Turbó újratanítás?

Az mit takar?

Beiskolázzák a turbót és edukáltan fog működni! Vagy?  Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #13286 Dátum: 2018.11.06 kedd, 11:25:26 »

Sziasztok!
UFBA motorkódú Mondeo EGR szelepét szeretném kiszerelni tisztítás céljából, de sehol nem találtam leírást. Tudna valaki leírást, képeket, vagy videót dobni a műveletről? Már az is jó lenne ha tudnám hol keressem az EGR Cheesy
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13287 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:16:20 »

Sziasztok!
UFBA motorkódú Mondeo EGR szelepét szeretném kiszerelni tisztítás céljából, de sehol nem találtam leírást. Tudna valaki leírást, képeket, vagy videót dobni a műveletről? Már az is jó lenne ha tudnám hol keressem az EGR Cheesy

Miért?  Huh? Kiírta, hogy piszkos? 

FYI: Vezérléscserénél volt a kezemben az egérszelep, kb. bármilyen "tisztítással" csak koszosabb lett volna. Azt akarom mondani, ha normális go. - val jársz (ez az én esetemben makkszmósn), akkor nem lehet semmi olyan baja, amit te takarítással megoldhatsz.

Majd ha nem hallod leállítás után a csattogást a motortérből, akkor kezd el keresgélni! Addig pedig szerintem élvezd, hogy azt sem tudod hol van!

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13288 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:20:01 »

Miért?  Huh? Kiírta, hogy piszkos? 

FYI: Vezérléscserénél volt a kezemben az egérszelep, kb. bármilyen "tisztítással" csak koszosabb lett volna. Azt akarom mondani, ha normális go. - val jársz (ez az én esetemben makkszmósn), akkor nem lehet semmi olyan baja, amit te takarítással megoldhatsz.

Majd ha nem hallod leállítás után a csattogást a motortérből, akkor kezd el keresgélni! Addig pedig szerintem élvezd, hogy azt sem tudod hol van!

 wave wave wave

Te a motortérben szoktad csattogtatni?

Illetve a makszmúsöntől melegszik olyan jól a kályhád?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #13289 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:34:39 »

Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13290 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:52:20 »

Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.

Ha nem csattog, akkor csak a tisztítás marad.  Wink Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13291 Dátum: 2018.11.06 kedd, 19:04:45 »

Mivel az alapjáratom nem annyira egyenletes mint korábban első sorban az EGR-re tippelek. Nem azt mondom h full el van dugulva, de lehet egy tisztítás jól jönne neki, az kb semminek se árt.
Nem tudom, hogy milyen csattogásra gondolsz, de szerencsére az enyém nem szokott csattogni ha leállítom, és remélem nem is fog.

En szerelom is azt mondta, hogy nem kell ezeket tisztitgatni, amig jo addig jo, meg amugyis a nem mechanikus resze szokott bekrepalni, ha meghibasodik, csak a csere segit rajta.
Naplózva

Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #13292 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 18:20:07 »

Sziasztok! Vezérlés csere előtt állok. 2012.04., Facelift 2.0 TDCI UFBA motorkód, 140Le, de 163-ra át lett állítva. Az a problémám, hogy a GATES 2 fajta készletet is ír.

1: GAT KP15672XS: Tartalmaz:
1 db: Z80691-Csavar, csapágybak-forgattyústengely
1 db: WP0092-vízszivattyú
1 db: 5672XS-fogasszíj
1 db: T42199-Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj
1 db: T43231-feszítő, fogasszíj

2:GAT KP15606XS: Tartalmaz:
1 db: 5606XS-fogasszíj
1 db: T42199-Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj
1 db: WP0078-vízszivattyú
1 db: Z80691-Csavar, csapágybak-forgattyústengely
1 db: T43089-feszítő, fogasszíj

Melyik fog kelleni nekem? Nem is ugyanabban az árkategóriában vannak. Elvileg az 1. verzió (GAT KP15672XS) kell az enyémre? illetve kell még mást is cserélni ezeken kívül?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #13293 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 16:45:32 »

Sziasztok!
 Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
 Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
 Normális?
2.0 tdci motor, automata.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13294 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 17:16:09 »

Sziasztok!
 Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
 Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
 Normális?
2.0 tdci motor, automata.
Nekem legtöbbször 75-80 között ingadozik valahol. Ha nagyon meghajtom feljebb megy, de visszaáll oda.
Egyedül nyáron 40 fokban egy húzósabb hegymenet után, 5 személlyel láttam 105 fokon.  vigyor3
 
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13295 Dátum: 2018.11.16 péntek, 06:50:28 »

Sziasztok!
 Mai nap vettem észre, hogy a hidegebb időben a vízhőmérséklet 75 és 90 fok között ingadozik.
 Jöttem haza Vácról, folyamatos haladásnál országúton lement közel 75 fokig, majd amikor beértem a városba és elkezdődött az araszolgatás akkor felment középig (90) de itt is ha folyamatosan mentem akkor lejjebb ment.
 Normális?
2.0 tdci motor, automata.
biztos,hogy nem. nekem termosztát csere óta felmegy 85-86ig,majd visszaesik 81-83 közé. időtől függetlenül.tempósabb haladásnál 86 környéke.
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #13296 Dátum: 2018.11.17 szombat, 09:41:24 »

biztos,hogy nem. nekem termosztát csere óta felmegy 85-86ig,majd visszaesik 81-83 közé. időtől függetlenül.tempósabb haladásnál 86 környéke.

Nekem is pont így viselkedik.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #13297 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 07:47:11 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni hátha más is van ígyezzel.. szoval
megjöttek a reggeli mínuszok és az autom nagyon köhögve egyenetlenűl indul. 150e km van benne
2.2 tdci.. mit nézessek meg? Köszi
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #13298 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 08:08:50 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni hátha más is van ígyezzel.. szoval
megjöttek a reggeli mínuszok és az autom nagyon köhögve egyenetlenűl indul. 150e km van benne
2.2 tdci.. mit nézessek meg? Köszi
izzítógyertya?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #13299 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 13:34:10 »

Sziasztok!

Jól tudom hogy a delphi rendszerű 2.0 TDCI motoroknak (TXBA euro 5),  5°C alatt hideg indításkor izzítani kellene?
Építettem be izzítás visszajelző ledet a DPF regenerálás visszajelzéséhez, az izzító relé lábaira kötve. Rendben jelzi menet közben a regent, de indításkor még nem jelzett egyszersem.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.