Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:52:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256666 alkalommal)
0 Felhasználó és 249 vendég van a témában
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2019.01.05 szombat, 14:11:26 »

Sziasztok
Nos a turbo az nem megy bar ahogy irtam most csak 1 hibakod maradt a tobbi a DPF (200km alatt telenyomta volna hogy ennyi hibakodot adjon?).
Sajnos turboban nem igazan vagyunk otthol, leven eddig benzines autok voltak  a csaladban. ( 2 db benzines MK3 es 1 db MK4, most lett 1 db dizel MK4 is Wink)
A mertekegyseget amiben merte a forscan a DPF nyomast nem tudom , nem allitottam rajta semmit, ahogy alapertelmezetten volt (gondoltam ti majd ugyis tudjatok Wink )
Majd elviszi egy szervizbe ahol raneznek a turbora, sajnos kanalis nelkul nem igazan tudtunk hozzaferni.

Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
entoni89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2019.01.09 szerda, 20:00:14 »

Sziasztok.
Az volna a kérdésem, hogy járt-e valaki úgy, hogy a motor kód olvadhatatlanná vált?
Ezt azért kérdem, mert újfent ügyfélkapun ingyenes lett az autó multjának rendszám alapon történő lekérdezése, ki is próbáltam, majd meghökkenve tapasztalta az elejé  jelezve "Körözési információ: Jármű körözés alatt ál motorszám alapján" 100%-ban még most sem tudom ezt mire vélni, fél éve volt etedetiség vizsgán is, viszont ebbe ugye annak a bejegyzései is benne vannak, az autó fiatal korában még nem volt gond ám késöbbi etedetiség vizsgán a következő megjegytés lett téve, ez 2017-ben: "Motorszámra tett megállapítás:
A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem észlelhető." Majd a minősítés résznél: "A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosító
adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható." Majd a végén a vizsgálat során tett feljegyzésre egy záradék:  Záradékok: 180 Motorszám természetes elhasználódás miatt olvashatatlan (motor típuskódja: QXBA) 048 Egyéb záradék: Af 127-36 minősítési jelű gépjárműüveg-fóliával ellátva (hátsó oldalablakok és hátsó szélvédő)."
Szóval akkor ez a motorkod alapján lévő körözés lehet a nem olvasható motorkod végett és nem kell félnem semmitől? Én 2018-ban eredetiség vizsgáztattam, akkor a motorkodoról már bejegyzés sem született, megállapította az autó eredetiségét és ennyi.
Előre is köszönök minden infot  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2019.01.09 szerda, 20:05:43 »

Sziasztok.
Az volna a kérdésem, hogy járt-e valaki úgy, hogy a motor kód olvadhatatlanná vált?
Ezt azért kérdem, mert újfent ügyfélkapun ingyenes lett az autó multjának rendszám alapon történő lekérdezése, ki is próbáltam, majd meghökkenve tapasztalta az elejé  jelezve "Körözési információ: Jármű körözés alatt ál motorszám alapján" 100%-ban még most sem tudom ezt mire vélni, fél éve volt etedetiség vizsgán is, viszont ebbe ugye annak a bejegyzései is benne vannak, az autó fiatal korában még nem volt gond ám késöbbi etedetiség vizsgán a következő megjegytés lett téve, ez 2017-ben: "Motorszámra tett megállapítás:
A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem észlelhető." Majd a minősítés résznél: "A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosító
adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható." Majd a végén a vizsgálat során tett feljegyzésre egy záradék:  Záradékok: 180 Motorszám természetes elhasználódás miatt olvashatatlan (motor típuskódja: QXBA) 048 Egyéb záradék: Af 127-36 minősítési jelű gépjárműüveg-fóliával ellátva (hátsó oldalablakok és hátsó szélvédő)."
Szóval akkor ez a motorkod alapján lévő körözés lehet a nem olvasható motorkod végett és nem kell félnem semmitől? Én 2018-ban eredetiség vizsgáztattam, akkor a motorkodoról már bejegyzés sem született, megállapította az autó eredetiségét és ennyi.
Előre is köszönök minden infot  worship

Apám mk4-ében ugyanezt írták, de körözés nem volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
entoni89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2019.01.09 szerda, 20:32:12 »

Apám mk4-ében ugyanezt írták, de körözés nem volt.

Én sem értem ezt a körözés dolgot, hogy mi lehet. Nyilván nem az, hogy a rendőrség körözi, mivel napi szinten megek át véda kapun és ha valami nem volna rendben az autóval akkor rég rámrugták volna az ajtót  vigyor3
Naplózva
entoni89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 07:59:46 »

Én sem értem ezt a körözés dolgot, hogy mi lehet. Nyilván nem az, hogy a rendőrség körözi, mivel napi szinten megek át véda kapun és ha valami nem volna rendben az autóval akkor rég rámrugták volna az ajtót  vigyor3

Ma reggel mondom lekérem gépről is, hogy kinyomtassam, elvinni a kormányablakba, megkérdezni, hogy ez pontosan mi is, erre reggel a státusz "Körözési információk: A jármű nem áll körözés alatt" . Tegnap körözték, ma már nem, ezt rakja össze valaki  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 08:30:13 »

Ma reggel mondom lekérem gépről is, hogy kinyomtassam, elvinni a kormányablakba, megkérdezni, hogy ez pontosan mi is, erre reggel a státusz "Körözési információk: A jármű nem áll körözés alatt" . Tegnap körözték, ma már nem, ezt rakja össze valaki  vigyor3
nem éles ez a rendszer még...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SanyiMondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 15:05:56 »

Sziasztok!
Nekem is olvashatatlan a motorszám, csak a motorkód van beírva a forgalmiba. Már két vizsgán is így ment át, nem volt ez probléma.
És nincs körözés alatt.
 Wink
Naplózva

Ford Mondeo, Ghia, 1.8 Tdci, 125LE, 6 Sebesség, 4 Ajtó, 2008 Év.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 17:15:18 »

Sziasztok!
Nekem is olvashatatlan a motorszám, csak a motorkód van beírva a forgalmiba. Már két vizsgán is így ment át, nem volt ez probléma.
És nincs körözés alatt.
 Wink

Az e'nyócasak mindig kivételek voltak! Olvass csak vissza kicsit!  Cheesy integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2019.01.11 péntek, 19:12:41 »

Uraim!

Van köztünk olyan, akinek a faceliftes 2.0 TDCI Mondeo-ján az EGR szelephez vezető cső le van zárva?
Mik a tapasztalatok (hibakód, motor működése, stb.)?

Köszönöm a választ előre is!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
NAW-751
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2019.01.11 péntek, 20:42:54 »



Kb egy féléve le van dugózva. Hibakód nincs, talán pár deci fogyasztás csökkenés, egy hónapja így vizsgázott.

Lovas
Naplózva

Mk4 2011/11 2.0 TDCI kombi  140-163 Le
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2019.01.11 péntek, 21:26:46 »


Kb egy féléve le van dugózva. Hibakód nincs, talán pár deci fogyasztás csökkenés, egy hónapja így vizsgázott.

Lovas
eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2019.01.15 kedd, 10:05:51 »

Sziasztok!

Szerintem ez egy hasznos cikk a Ford Euro 5 DPF regenerálás működéséről:


https://autotechnika.hu/cikkek/ez-az/11011/kipufogogaz-futes-ford-modra?utm_source=Autotechnika.hu+-+h%C3%ADrlev%C3%A9l&utm_campaign=e7ca0ac1e0-AT_MAILCHIMP&utm_medium=email&utm_term=0_08f18d841b-e7ca0ac1e0-261489589
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 06:55:45 »

Uraim!

Van köztünk olyan, akinek a faceliftes 2.0 TDCI Mondeo-ján az EGR szelephez vezető cső le van zárva?
Mik a tapasztalatok (hibakód, motor működése, stb.)?

Köszönöm a választ előre is!

Nekem is le van dugózva, igaz FL előtti, de azóta semmi probléma nem volt vele. Kitakarítottuk a szelepet, és utána ledugóztuk. Dugózás előtt ki lett próbálva takarított állapotban, de utána ment a lemez a helyére! Smiley
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 09:42:56 »

Nekem is le van dugózva, igaz FL előtti, de azóta semmi probléma nem volt vele. Kitakarítottuk a szelepet, és utána ledugóztuk. Dugózás előtt ki lett próbálva takarított állapotban, de utána ment a lemez a helyére! Smiley

 eljen

Én is megcsináltattam a múlt héten, eddig minden O. K.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.17 csütörtök, 11:07:32 írta steve78 » Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 12:03:39 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt, hogy a váltó felőli porlasztó résolajcsöve szivárog. Gondolom a porlasztóba ahogy becsatlakozik , ott van valami o-gyűrű, mint az mk3 nál.
Ennek a méretét esetleg tudja valaki, mert akkor megvenném, és úgy kezdenék neki a javításnak. Ha valami más baja lehet amitől ott szivárog azt is megírhatjátok. vigyor3 Köszönettel worship wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 13:09:43 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt, hogy a váltó felőli porlasztó résolajcsöve szivárog. Gondolom a porlasztóba ahogy becsatlakozik , ott van valami o-gyűrű, mint az mk3 nál.
Ennek a méretét esetleg tudja valaki, mert akkor megvenném, és úgy kezdenék neki a javításnak. Ha valami más baja lehet amitől ott szivárog azt is megírhatjátok. vigyor3 Köszönettel worship wave

pl lukas a cső  vigyor3

Egyébként nem elég csak érzéssel ráhúzni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 16:52:43 »

pl lukas a cső  vigyor3

Egyébként nem elég csak érzéssel ráhúzni?
ezen mit húzol meg érzéssel?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 17:30:07 »

ezen mit húzol meg érzéssel?
[img]https://i.ebayimg.com/images/g/NekAAOSwYGFU0JyS/s-l300.jpg
Ő máshogyan értelmezi az "érzéssel...ráhúzni" szavakat. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 19:35:30 »

ezen mit húzol meg érzéssel?
[img]https://i.ebayimg.com/images/g/NekAAOSwYGFU0JyS/s-l300.jpg[/img

Az itólagos bilincset. beka3
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.17 csütörtök, 20:28:30 írta HZsolt92 » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 20:26:06 »

Az itólagos bilincset. beka3
ógyűrűre bilincset? vigyor3 azosztigen hehe

legalább képet ne idéznél vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.17 csütörtök, 20:28:20 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 20:43:50 »

ezen mit húzol meg érzéssel?
img]https://i.ebayimg.com/images/g/NekAAOSwYGFU0JyS/s-l300.jpg[/img]

Ezt a képet ne idézzem?  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.17 csütörtök, 20:48:00 írta Zsolteey » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MZ/N
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 16:35:15 »

Sziasztok!Az elmúlt napokban 4-5.fokozatban,2500-as fordulatszámon "motor malfunction" hibaüzenet jelent meg a kijelzőmön,ezzel együtt eltűnt a turbonyomás is.Az első alkalommal azonnal betértem a legközelebbi szervízbe,és hibakódkiolvasást kértem.csak fél szemmel tudtam belesni a laptop kijelzőjére,de a tubonyomás/hűtőrács szavakat sikerül kilesnem onnan.A hiba törölve lett,és "tesztelgessed" felszólítással utamra lettem engedve.A jelenség újra előjött,viszont néhány percnyi állás után az üzenet eltűnt,és az autó úgy viselkedett,mintha misem történt volna.A motor hangja egyébként szép,egyenletesen jár,a fogyasztás nem változott,az ereje is megvan.Az autó egy 2L-es 103 kw-os dízel.2011-es gyártású.Találkozott már valaki ilyen,vagy hasonló tünettel,vagy legalább van sejtése arról,hogy mi lehet ez/mi okozhathja?Segítségeteket előre is köszönöm. wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 17:09:27 »

Sziasztok!Az elmúlt napokban 4-5.fokozatban,2500-as fordulatszámon "motor malfunction" hibaüzenet jelent meg a kijelzőmön,ezzel együtt eltűnt a turbonyomás is.Az első alkalommal azonnal betértem a legközelebbi szervízbe,és hibakódkiolvasást kértem.csak fél szemmel tudtam belesni a laptop kijelzőjére,de a tubonyomás/hűtőrács szavakat sikerül kilesnem onnan.A hiba törölve lett,és "tesztelgessed" felszólítással utamra lettem engedve.A jelenség újra előjött,viszont néhány percnyi állás után az üzenet eltűnt,és az autó úgy viselkedett,mintha misem történt volna.A motor hangja egyébként szép,egyenletesen jár,a fogyasztás nem változott,az ereje is megvan.Az autó egy 2L-es 103 kw-os dízel.2011-es gyártású.Találkozott már valaki ilyen,vagy hasonló tünettel,vagy legalább van sejtése arról,hogy mi lehet ez/mi okozhathja?Segítségeteket előre is köszönöm. wave
ez sok minden lehet.A diag nélkül csak tipp,a dpf nem regenerál,vagy nemfut le...
szóval pontos hibakód kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2019.01.22 kedd, 08:16:03 »

Sziasztok!
Mi lehet az oka hogy indítás után egyből bekapcsol a hűtőventillátor? Nem jár sokáig 5-10 mo kb. 2.0tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2019.01.22 kedd, 08:43:36 »

Sziasztok!
Mi lehet az oka hogy indítás után egyből bekapcsol a hűtőventillátor? Nem jár sokáig 5-10 mo kb. 2.0tdci
a regeneráció lefut rendesen? Diag kellene...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2019.01.22 kedd, 09:06:57 »

a regeneráció lefut rendesen? Diag kellene...

Igen, eddig nem volt gond vele, de sokszor észre sem veszem hogy csinálja. Ahogy lesz alkalmam, viszem
Naplózva
Lizmel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 01:58:48 »

Sziasztok!

Tavaly augusztusban vettem 2013-as évjáratú 120/163 mondeót. Most lesz 200E km az autóban így vezérléscsere! Szerelőm csak jó sokára ér rá cserélni. Esetleg Kelet pest környékén tudtok ajánlani valakit aki nem lehúzós árban cserélné?  Magyarországi, végig szervizelt. Sokat olvastam a fórumot, pár hozzászólásotok nekem is segített már! Pl: olajcsere, gázolajszűrő csere... Idáig 10E km-t mentem az autóval, kopp-kopp semmi baja! Pár kérdésem lenne: 80%-ban autóúton közlekedek, nem széthajtva 6,0L átlagfogyasztással! A szevízkönyv 20E km-t ír olajcserére. Mivel kevés a városi közlekedés, indokolt ebben az esetben is a 10E km ajánlásotok szerint? DPF regen nagyjából 600km távonként, kb 4percig tart. Ez normális? Pierburg vákuumszelep leállítás után berreg. takarítottam a szűrőt, de változatlan maradt! Nem torpan meg az autó hirtelen gyorsításnál. Cserélni szükségtelen ha csak berreg? 

Válaszotokat előre is köszi..   
Naplózva
HSanya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 07:38:33 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem, hátha van valami ötletetek a probléma megoldására.
Mondeo- 2.0 l TDCI 115 LE BA7 sajnos nem indul. Egész nap használtam aztán beálltam a garázsba (15 fok) de reggel nem indult. Az önindító forgatta, az aksi 1 éves. Jó negyed óra indítgatás után egyszer csak elkapta. Az alapjárat kicsit ingadozott aztán az is beállt. Egyből mentem a szerelőhöz, úgyis időszerű volt már az olajcsere is. Másnap állt neki a szerelő, neki is nehezen indult. Megvolt az olajcsere ,gázolajszűrőt is cseréltünk. Ezután pöccre indult. Mászkáltam vele, többször indítottam, minden rendben volt. A nap végén beálltam a garázsba. Másnap reggel megint nem indult. Forgatja de nem kapja el. Tavaly is előfordult ez már egyszer. Akkor sikerült elindítani, egyböl elvittem márkaszervízbe diagnosztikára. Semmit nem találtak.
Van valami ötletek, hogy mi lehet?
Köszi!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 08:06:58 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem, hátha van valami ötletetek a probléma megoldására.
Mondeo- 2.0 l TDCI 115 LE BA7 sajnos nem indul. Egész nap használtam aztán beálltam a garázsba (15 fok) de reggel nem indult. Az önindító forgatta, az aksi 1 éves. Jó negyed óra indítgatás után egyszer csak elkapta. Az alapjárat kicsit ingadozott aztán az is beállt. Egyből mentem a szerelőhöz, úgyis időszerű volt már az olajcsere is. Másnap állt neki a szerelő, neki is nehezen indult. Megvolt az olajcsere ,gázolajszűrőt is cseréltünk. Ezután pöccre indult. Mászkáltam vele, többször indítottam, minden rendben volt. A nap végén beálltam a garázsba. Másnap reggel megint nem indult. Forgatja de nem kapja el. Tavaly is előfordult ez már egyszer. Akkor sikerült elindítani, egyböl elvittem márkaszervízbe diagnosztikára. Semmit nem találtak.
Van valami ötletek, hogy mi lehet?
Köszi!

Valahol levegősödik a rendszer?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 09:06:58 »

Sziasztok!

Tavaly augusztusban vettem 2013-as évjáratú 120/163 mondeót. Most lesz 200E km az autóban így vezérléscsere! Szerelőm csak jó sokára ér rá cserélni. Esetleg Kelet pest környékén tudtok ajánlani valakit aki nem lehúzós árban cserélné?  Magyarországi, végig szervizelt. Sokat olvastam a fórumot, pár hozzászólásotok nekem is segített már! Pl: olajcsere, gázolajszűrő csere... Idáig 10E km-t mentem az autóval, kopp-kopp semmi baja! Pár kérdésem lenne: 80%-ban autóúton közlekedek, nem széthajtva 6,0L átlagfogyasztással! A szevízkönyv 20E km-t ír olajcserére. Mivel kevés a városi közlekedés, indokolt ebben az esetben is a 10E km ajánlásotok szerint? DPF regen nagyjából 600km távonként, kb 4percig tart. Ez normális? Pierburg vákuumszelep leállítás után berreg. takarítottam a szűrőt, de változatlan maradt! Nem torpan meg az autó hirtelen gyorsításnál. Cserélni szükségtelen ha csak berreg? 

Válaszotokat előre is köszi..   


Faberteam
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 09:41:21 »

Sziasztok!
Lehetséges e szemmel vagy valahogyan szétszedés nélkül megnézni a motortartókat, hogy jók e?
1600-1800 as fordulatnál remeg az egész kasztni! Kuplungozva most volt ( lendkerék is cserélve volt). Álló helyzetben is csinálja tehát a féltengelyek is kiestek! 2.0 TDCI 163 paci 2012 fl! Ja és nem regenerál, mert az látnám a beépített led miatt!
Ha van valami más ötletetek a motortartón kívül ne tartsátok magatokba!
Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
HSanya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 11:00:21 »

Valahol levegősödik a rendszer?

Du. jön a trailer és megyünk a szerelőhöz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 12:39:28 »

Sziasztok!
Lehetséges e szemmel vagy valahogyan szétszedés nélkül megnézni a motortartókat, hogy jók e?
1600-1800 as fordulatnál remeg az egész kasztni! Kuplungozva most volt ( lendkerék is cserélve volt). Álló helyzetben is csinálja tehát a féltengelyek is kiestek! 2.0 TDCI 163 paci 2012 fl! Ja és nem regenerál, mert az látnám a beépített led miatt!
Ha van valami más ötletetek a motortartón kívül ne tartsátok magatokba!
Köszönöm
szerintem nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2019.02.06 szerda, 17:15:46 »

Sziasztok!
Lehetséges e szemmel vagy valahogyan szétszedés nélkül megnézni a motortartókat, hogy jók e?
1600-1800 as fordulatnál remeg az egész kasztni! Kuplungozva most volt ( lendkerék is cserélve volt). Álló helyzetben is csinálja tehát a féltengelyek is kiestek! 2.0 TDCI 163 paci 2012 fl! Ja és nem regenerál, mert az látnám a beépített led miatt!
Ha van valami más ötletetek a motortartón kívül ne tartsátok magatokba!
Köszönöm

A kuplug/kettőstömegű csere előtt is csinálta, vagy csak azóta?
A hátsó motortartó bak (váltótartó bak) vizsgálható emelőn, hozzáértő ember megfeszegeti a pajszerral és látja, hogy fel van-e szakadva benne a gumi vagy sem. Ezt egyébként a váltókar erősebb bólogatása is jelzi terhelésváltásra.
A felső tartó ebben most nem is tudom hirtelen, hogy néz ki, de nagy gázra meg kell nézni, hogy mennyire tud elfordulni a motor (persze előtte meg kellene nézned egy olyat, amiben biztosan OK a bak, hogy legyen hasonlítási alapod). Én off autón küzdöttem ezzel elég sokat, de azon fent olyan bak van, amiben egy felülról nyitott U alakú fémben van rögzítve a bak felső gumis része, és a végén már jól látszott, hogy az U alak belsején + - 1 centit is el tudott mozdulni a gumírozott tengely a nyugalmi állapothoz képest (szépen kikoptatta a fémet). Az újnál ez a mozgás csak pár milliméter.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2019.02.06 szerda, 17:20:34 »

A kuplug/kettőstömegű csere előtt is csinálta, vagy csak azóta?
A hátsó motortartó bak (váltótartó bak) vizsgálható emelőn, hozzáértő ember megfeszegeti a pajszerral és látja, hogy fel van-e szakadva benne a gumi vagy sem. Ezt egyébként a váltókar erősebb bólogatása is jelzi terhelésváltásra.
A felső tartó ebben most nem is tudom hirtelen, hogy néz ki, de nagy gázra meg kell nézni, hogy mennyire tud elfordulni a motor (persze előtte meg kellene nézned egy olyat, amiben biztosan OK a bak, hogy legyen hasonlítási alapod). Én off autón küzdöttem ezzel elég sokat, de azon fent olyan bak van, amiben egy felülról nyitott U alakú fémben van rögzítve a bak felső gumis része, és a végén már jól látszott, hogy az U alak belsején + - 1 centit is el tudott mozdulni a gumírozott tengely a nyugalmi állapothoz képest (szépen kikoptatta a fémet). Az újnál ez a mozgás csak pár milliméter.

Igen csinálta a kuplungozás elött is!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zoltanlaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2019.02.08 péntek, 07:21:13 »

Szia,

Úgy tűnik meglett a hiba oka.

Decemberben már állandóan előjött  P010F a hibakód és 1700-2000 fordulat között beremegett az autó. Januárban elvittem szerelőhöz aki mondta, hogy a remegés hiba oka a kopott kuplungtárcsa, de a hullámzó gyorsításra akkor még csak ötlete volt. Cserélttettem a héten vele kuplungot(2T, szerkezet, kinyomó, váltóolaj stb – 283eFt) és láss csodát elmúlt a remegés és a kigyorsításkor jelentkező hullámzás is. Mondta, hogy a kuplung már nagyon oda volt és több helyen is lilára volt égbe a sok megcsúszás miatt, ebből én semmit nem érzékeltem. Tehát véleménye szerint a hullámzást a megcsúszó kuplung miatti hibás teljesítményszámítás okozta, az autó ezért vette el a teljesítményt ilyen hülye módon. A javítás óta tökéletes az autó, sose volt ilyen jó. Gondoltam visszajelzek. Most öröm boldogság van.

Sziasztok,

Kérnék egy kis segítséget. Kicsit hosszú lesz, remélem nem gond. Az autó egy 2008as, Ford Mondeo MK4, 2.0tdci (140Le), XQBA motorkódú. Lassan 1 éve(megvétel óta) küzdök azzal a problémával, hogy ha teljes terhelést adok az autónak(teljes gáz), akkor van hogy „lüktetve, hullámozva” gyorsúl. Ez a jelenség csak 2000-3000es fordulat tartomány között jelentkezik, sem fölötte sem alatta, minden sebességi fokozatban. Pl: 3.ban 1800as fordulatról, gyorsítva 3500as fordulatig. Ilyenkor nincs semmi füst vagy hasonló, csak ez a fura jelenség. Van hogy tökéletesen működik az autó, tehát nem fix a hiba, ezért természetesen ha szerelőhöz viszem, akkor nem jelentkezik. Hibakód soha sincs az autóban, amikor fenn áll a hiba! Amik eddig cserélve és ellenőrizve lettek:
-   Pierburg szelepek cserélve.
-   EGR ellenőrizve, ledugózva.
-   Töltőnyomás csövek átnézve, nyomásvesztés elvileg nincs.
-   MAF cserélve.
ForScan-ben több logot is csináltam, ahol látszik a hiba jelenség, de sajnos nekem nem egyértelmű mi lehet a baj. A log elemzésében kérnék segítséget.
Az első képen egy érzésre teljesen hibamentes gyorsítás látható én ebben nem látok semmi problémát.

https://www.dropbox.com/s/mjqvji2sqci2eqq/1.png?dl=0

A második képen egy hullámzó gyorsítás log képe látható.

https://www.dropbox.com/s/mmr9xjik8fsmgg3/2.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4bs7tt715ww5i99/3.PNG?dl=0

Itt ha jól értelmezem a töltő nyomás egyértelműen ugrál. Ha jól tudom Vane Pos, Volt paraméter a turbó geometriát állító kar aktuális pozícióját mutatja. Az érékek alapján nekem a teljesen nyitott és zárt geometria között ugrál? Ez a szenzor egy potméter ahogy néztem, ezt kimértem ennek ellenállás jelében nincs szakadás jónak tűnik, az ellenállás érték szépen egyenletesen változik. Ha jól értelmezem ha „ugrál” a geometria szabályozás akkor ez okozhat hullámzó gyorsulást. A nagy kérdésem, hogy mitől lehet ez. Továbbá ha jól tudom a PCVPWM % az ECU által kiadott vezérlési érték, az nekem furcsa, hogy a geo.poz. változás alatt nincs semmi jel változás ennek a jelében. Az ECU nem foglalkozik ezzel a gyors változással?

Nekem az alábbi ötleteim vannak/voltak eddig a hiba okára:
-   Vagy a geometria kar végén lévő „vákumlabda” nem tartja meg a vákumot. Azt kézi pumpával teszteltem, nem vettem észre vákum vesztést. Illetve gondolom ez fix hibát okozna.
-   A gemetriát állító kar pozíciós szenzora hibás jelet küld (csatlakozó, vezeték). Magát a szenzort kimértem, nem találtam rossznak. Vezetékezési rajzom, ha valakinek lenne bekötési rajza akkor szívesen fogadnám.
-   A geometriát állító szolenoid szelep rossz. Ez cserélve lett többször is, nem hozott eredményt.
-   A geometriát állító szolenoid szelep vezérlése, vezetékezése rossz. Ezt még nem tudtam megnézni, mert nincs vezetékezési rajzom. Ha valakinek lenne bekötési rajza akkor szívesen fogadnám.
-   Találtam egy „vákum tároló dobozt”, gondolom ez is lehet rossz, lyukas. Ezt is megnéztem, de nem vettem rajta észre vákum vesztést.
-   Valamelyik vákum vezetékek rossz, vákum vesztés. Ezt nem tudtam megnézni, de gondolom ez is fix hibát adna.
-   Az ECU-ban van valami hiba. Ezt nem tudom hogy lehet ellenőrizni, nincs semmi hibakód.

Bocsi ha hosszú voltam, de jó lenne egy kis segítség, mert idegesítő a hiba.

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2019.02.08 péntek, 08:22:21 »

Szia,

Úgy tűnik meglett a hiba oka.

Decemberben már állandóan előjött  P010F a hibakód és 1700-2000 fordulat között beremegett az autó. Januárban elvittem szerelőhöz aki mondta, hogy a remegés hiba oka a kopott kuplungtárcsa, de a hullámzó gyorsításra akkor még csak ötlete volt. Cserélttettem a héten vele kuplungot(2T, szerkezet, kinyomó, váltóolaj stb – 283eFt) és láss csodát elmúlt a remegés és a kigyorsításkor jelentkező hullámzás is. Mondta, hogy a kuplung már nagyon oda volt és több helyen is lilára volt égbe a sok megcsúszás miatt, ebből én semmit nem érzékeltem. Tehát véleménye szerint a hullámzást a megcsúszó kuplung miatti hibás teljesítményszámítás okozta, az autó ezért vette el a teljesítményt ilyen hülye módon. A javítás óta tökéletes az autó, sose volt ilyen jó. Gondoltam visszajelzek. Most öröm boldogság van.


 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HSanya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2019.02.08 péntek, 19:38:07 »

Valahol levegősödik a rendszer?

Hát sokkal előbbre nem jutottunk. Az autót sikerült elindÍtani de ha éjszaka áll nehezen indul reggel. Kaptunk egy P0087 hibát"-üzemanyag nyomás vezrlő szelep-alacsony jel idő hosszú-szakadt".
 Azt mondta a szerelőm hogy nem tudja kiolvasni valós működés közben. Igy márkaszervizbe kellene vinnem egy teljes diagnosztikára.
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 16:58:57 »

Sziasztok,
2013-as 2.0 TDCI mondeo P06A6:1C-2C - hibakódot dob. A Hiba csak üzemmeleg motornál jelentkezik.
Autó megtorpan, erő elmegy pár mp.-re, aztán megy tovább mintha mi-se történt volna.
Valakinek valami ötlet?  worship
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Lizmel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2019.02.23 szombat, 22:54:31 »

Sziasztok!

Szerintetek kéne aggódnom ha nagyobb gázadásnál 1600-1800, illeve 3000 fordulat felett csörgést hallok? 200.000km van az autóban TXBA motorkód! OMV sima gázolajjal járok.
Keressek egy szervízt, vagy valamilyen adalék megoldja a problémát?

Köszi a választ
Naplózva
karoly69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 11:07:47 »

Sziasztok. Ford Mondeó 1.8tdci 2009-es. Eddig tökéletesen működött. Komplett vezérlés csere ékszijak. És nem indul önindítózva kapkogya húzásra beindul kuplung benyomása leállás. Valami ötlet
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 12:03:47 »

Sziasztok. Ford Mondeó 1.8tdci 2009-es. Eddig tökéletesen működött. Komplett vezérlés csere ékszijak. És nem indul önindítózva kapkogya húzásra beindul kuplung benyomása leállás. Valami ötlet

Nem kellene ugyanazt a kérdést beírni három helyre is, pláne egy dízel motorral kapcsolatost a benzines kategóriába. A vezérlés cserénél valszeg nem lett rendesen jelre téve, az okozhatja a problémát.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
karoly69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 13:38:07 »

Üdv. Bocsi új vagyok itt. És mitlehet rosszul elrakni ugyan is vezérlés beállítás vezérlés rögzítővel volt rögzítve
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 14:53:05 »

Üdv. Bocsi új vagyok itt. És mitlehet rosszul elrakni ugyan is vezérlés beállítás vezérlés rögzítővel volt rögzítve
1,8 tdci, nem láncos az a motor?Illetve öszvér.Is-is.
A lácnkészlet is lett cserélve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 14:59:51 »

1,8 tdci, nem láncos az a motor?Illetve öszvér.Is-is.
A lácnkészlet is lett cserélve?
nem láncos.
van vezérműszíj és alul is van egy cserélendő kazetta, ami évjárattól függően lehet láncos vagy szíjas.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
karoly69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 15:12:32 »

[üdv. Ez nem Láncos hanem szijas és minden let cserélve
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 22:15:04 »

1,8 tdci, nem láncos az a motor?Illetve öszvér.Is-is.
A lácnkészlet is lett cserélve?
2008.01.01-től 2 szíjas minden kasztniban. de márkaszervizek sincsenek ezzel tisztában sajnos. végig vezetett szervízkönyves focus, felső szíj lakkfilccel összejelölve, az alsó meg 260ekm-nél még a gyári agyonrepedezett. kb órái voltak vissza levele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2019.03.12 kedd, 03:36:48 »

2008.01.01-től 2 szíjas minden kasztniban. de márkaszervizek sincsenek ezzel tisztában sajnos. végig vezetett szervízkönyves focus, felső szíj lakkfilccel összejelölve, az alsó meg 260ekm-nél még a gyári agyonrepedezett. kb órái voltak vissza levele
Nem kell csodálozni. Az 1.8 tdci tulaja a hűtővizet is vissza a akrta rakatni vezérlés cserekor, mert szerinte az jó..."tavaly mértük,-40fokos" Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2019.03.12 kedd, 22:40:50 »

Nem kell csodálozni. Az 1.8 tdci tulaja a hűtővizet is vissza a akrta rakatni vezérlés cserekor, mert szerinte az jó..."tavaly mértük,-40fokos" Cheesy Cheesy Cheesy

 taps taps eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rocco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2019.03.17 vasárnap, 19:16:03 »

Sziasztok!

Kínomban már nem tudok hova fordulni az autóm problémájával. 2011-es 2.2L 147KW (200LE)
Kb. eddig 500eft-ot költöttem el arra, hogy mindenféle himi-humi önjeloölt autószerelő megnézze azt amit én is meg tudok magamnak nézni az autón ház előtt.
A tünet a következő:
Korábban csak 6. sebességben autópályán 1800-2300 fordulat közt egy ugyan arra a ritmusra való rángatás lépett fel hibaként. csak abban az esetben, ha éppen hogy nyomtam a gázt sebességtartás céljából. Kezdtem gyanakodni magasnyomású pumpára+befecskendezőre, mivel azt gondoltam, nem kap elég üzemanyagot. Erre, semmiféle hibakódot nem hoz a rendszer.
A következő volt egy kipufogó nyomáskülönbség érzékelő csere, mert nem hozott értéket. Utána kb 1000km-e keresztül jó volt az autó. De újabban megint rángat és már mindegy milyen fokozatban van az autó 1800-2300 fordulat közt.
Arészecskeszűrő telítettsége 21%-os. Ezt is latba vetettem, mint hibaforrást. Ha túlzottan tele van,okozhat ilyet.
Most a legújabb méréseim eredményeképpen EGR szelepre gondolok. rángatásnál össze vissza értékeket mutat az EGR szelep pozíció szenzor és a fojtó-szelep is. Azt nem tudom mennyire normális jelenség, hogy az ECU tápfeszültsége időnként 0-ra esik.
Az erre vonatkozó méréseket mellékelem egy képen:


Tudna nekem ajánlani valaki egy specialistát, akivel össze tudnánk tenni a tapasztalatot és a tudást és végre megoldást tudnánk találni erre a problémára?
Köszönök minden nemű segítséget! Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.