Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:44:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
285
286
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255963 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13900 Dátum:
2020.05.09 szombat, 19:10:11 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.09 szombat, 18:04:58
Szia Győzike. Elmondom én neked a hibát. Ahhoz amit Te mondtál ,semmi köze nem volt. Remélem segíthetek másoknak. A magasnyomásún van a nyomásszabályozó szelep, 24 ezres tétel. A cseréje 45 perc. Ennyi volt a probléma. Ez meg is oldotta a problémát, azóta sem rángat, ugyanis nekem az alap probléma a rángatás volt.
Helló okoska!
Meghazudtolod magad.
Első körben több topikban is egy hibakódot írtál be hogy mi az.
Én válaszoltam egyedül, aki jót írt hogy mire vonatkozik az a hibakód és hogyan mit kell ellenőrizni azzal a hibakóddal kapcsolatban!
Aztán ezt nem értetted és hetekig újra megkérdezted...nyilván valami varázslót vártál, aki a távolból diagnosztizálja az autód és leír neked egy varázsigét a javításra!
Ebből indult a dolog és ezt tartott hetekig!
Ezután kezdted el kiköhögni, hogy más hiba,probléma is van az autóval.
Írtam, hogy a meglévő hibát kell kijavítani első körben! NEM írtam, hogy amiatt van a későbbiekben megemlített panaszod is! Ahhoz meg kellene vizsgálni az autót.
Én látatlanban nem tudok/akarok/fogok olyan hibajelenséggel kapcsolatban írni, amit nem vizsgáltam! Sok hiba tud hasonló vagy azonos tüneteket okozni, nem mindig azonos a megoldás.
Ezt biztos nehéz megérteni, pedig logikus. Már akinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.10 vasárnap, 10:46:57 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13901 Dátum:
2020.05.11 hétfő, 19:13:22 »
Hozzátéve azt is, hogy rángat az autó 1500 és 2000es fordulat között, amit úgy látom már elfelejtettél.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13902 Dátum:
2020.05.11 hétfő, 20:15:40 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.11 hétfő, 19:13:22
Hozzátéve azt is, hogy rángat az autó 1500 és 2000es fordulat között, amit úgy látom már elfelejtettél.
Te felejtetted el, hogy hogyan is kezdted!
Nézd csak:
Ezzel kapcsolatban, amit lehetett leírtam pü-ben is. Mivel ez a kód fix, így ezzel lehetett kezdeni valamit! Távolról is....
Sokáig nem történt semmi ezzel kapcsolatban sem. Figyeld csak mit is írtam!
Szóval amivel lehetett azzal nem foglalkoztál sokáig, de aztán leírtál más panaszt is. Bár írtam, hogy távolról nem lehet többet tenni, de hiába.
Nos, van még valami? Mert
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13903 Dátum:
2020.05.12 kedd, 21:00:23 »
Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok.
Mondeo MKIV 2.0tdci engine malfunction hibaüzenet után teljesítmény csökkenés.Hibakód olvasáskor P0093:00-2F és P0094:00-2F kódokat találtam.Volt elötte P0002:84-28 és P0266:92-28 hibakód is , amik kiütés után még nem jöttek vissza.De lehet ez csak idő kérdése.Üzemanyag szivárgásnak külső jelét nem látom,Tüzelőanyag szűrő kb.6000 km-rel ez előtt cserélve volt.Valaki találkozott esetleg ezekkel a hibakódokkal és ha igen , mi volt a problémája?
Köszönöm
üdv.
László
ui:Ugyan ezt leírtam a Diagnosztika és az általános kérdések fórumra is, nem tudom hol kapok előbb választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13904 Dátum:
2020.05.12 kedd, 22:32:21 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.12 kedd, 21:00:23
Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok.
Mondeo MKIV 2.0tdci engine malfunction hibaüzenet után teljesítmény csökkenés.Hibakód olvasáskor P0093:00-2F és P0094:00-2F kódokat találtam.Volt elötte P0002:84-28 és P0266:92-28 hibakód is , amik kiütés után még nem jöttek vissza.De lehet ez csak idő kérdése.Üzemanyag szivárgásnak külső jelét nem látom,Tüzelőanyag szűrő kb.6000 km-rel ez előtt cserélve volt.Valaki találkozott esetleg ezekkel a hibakódokkal és ha igen , mi volt a problémája?
Köszönöm
üdv.
László
ui:Ugyan ezt leírtam a Diagnosztika és az általános kérdések fórumra is, nem tudom hol kapok előbb választ.
Ha naponta leírod, azzal biztos nem!
Ha több helyre leírod, azzal sem.
Egy kérdés egy helyen, türelem!
(4 injektor csere vagy javítás lesz a megoldás.....de ezeknél a motoroknál erősen javasolt a nagynyomású pumpát az injektorokkal együtt bevizsgálásra küldeni. A beszerelés után a szükséges adaptációk, alaphelyzetbe állítások elvégzése.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13905 Dátum:
2020.05.13 szerda, 08:44:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.12 kedd, 22:32:21
Ha naponta leírod, azzal biztos nem!
Ha több helyre leírod, azzal sem.
Egy kérdés egy helyen, türelem!
(4 injektor csere vagy javítás lesz a megoldás.....de ezeknél a motoroknál erősen javasolt a nagynyomású pumpát az injektorokkal együtt bevizsgálásra küldeni. A beszerelés után a szükséges adaptációk, alaphelyzetbe állítások elvégzése.)
Szia , nem gondolom hogy mindenki minden részét olvassa a fórumnak.Vannak aki csak pl. a diagnosztikába olvasnak bele.Ezért nem értek egyet veled.A többit majd meglátjuk.
Azért köszi az időt , hogy leírtad a véleményedet.
üdv.
László
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13906 Dátum:
2020.05.13 szerda, 12:31:02 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.13 szerda, 08:44:45
Szia , nem gondolom hogy mindenki minden részét olvassa a fórumnak.Vannak aki csak pl. a diagnosztikába olvasnak bele.Ezért nem értek egyet veled.A többit majd meglátjuk.
Azért köszi az időt , hogy leírtad a véleményedet.
üdv.
László
Azért van témákra, topikokra osztva a fórum, hogy minden kérdés a megfelelő helyre kerüljön. És aki ért az adott területhez, az azt a topikot olvassa, tehát nagy valószínűséggel olyan fog válaszolni, aki érdemben tud is. Ezért nem kell mindenhova beírni.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13907 Dátum:
2020.05.13 szerda, 19:09:58 »
Idézetet írta: Domi - 2020.05.13 szerda, 12:31:02
Azért van témákra, topikokra osztva a fórum, hogy minden kérdés a megfelelő helyre kerüljön. És aki ért az adott területhez, az azt a topikot olvassa, tehát nagy valószínűséggel olyan fog válaszolni, aki érdemben tud is. Ezért nem kell mindenhova beírni.
Szia!
Mivel nem az volt a kérdésem , hogy ki javított már ilyet illetve ki ért hozzá , ezért mindegyik topicba van helye.Bármelyik topic olvasója találkozhatott ezekkel a hibakódokkal mint tulajdonos és elmondhatja az észrevételeit.
Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.Ha nem akar rá válaszolni valaki , akkor tovább görgeti aztán jól van.
Egyébként sem lehet meghatározni melyik lenne az igazán ehhez való topic , hiszen mindegyikhez való.Mivel tdci oda is , mivel diagnosztika is van benne oda is stb.stb.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13908 Dátum:
2020.05.13 szerda, 19:39:57 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.13 szerda, 19:09:58
Szia!
Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László
Nem jól emlékszel,ami nem baj, lehet pótolni a hiányosságot.
Fórum szabályzat
« Dátum: 2008.06.02 hétfő, 15:13:48 »
Verizó: 1.0 (Még bővítjük!) 2008. 06. 02.
Elfogadod, hogy a fórum használatán keresztül nem fogsz...……..
Tilos minden warez és illegális tartalom linkjeinek elhelyezése.
Egy hozzászólást, csak egy topic-ba írj be! A képes hirdetések topic-ban csak a képes hirdetés legyen. Ha hozzáfűznivalód van, azt a keres-kínál topicban tedd meg! Kerüld az off-olást, azaz a topiknak megfelelő témáról írj. Ha egy téma sehová sem illik, akkor az off topicba írd.
Forrás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=94.msg291016#msg291016
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.13 szerda, 19:42:44 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13909 Dátum:
2020.05.13 szerda, 20:15:05 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.13 szerda, 19:39:57
Nem jól emlékszel,ami nem baj, lehet pótolni a hiányosságot.
Fórum szabályzat
« Dátum: 2008.06.02 hétfő, 15:13:48 »
Verizó: 1.0 (Még bővítjük!) 2008. 06. 02.
Elfogadod, hogy a fórum használatán keresztül nem fogsz...……..
Tilos minden warez és illegális tartalom linkjeinek elhelyezése.
Egy hozzászólást, csak egy topic-ba írj be! A képes hirdetések topic-ban csak a képes hirdetés legyen. Ha hozzáfűznivalód van, azt a keres-kínál topicban tedd meg! Kerüld az off-olást, azaz a topiknak megfelelő témáról írj. Ha egy téma sehová sem illik, akkor az off topicba írd.
Forrás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=94.msg291016#msg291016
Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13910 Dátum:
2020.05.13 szerda, 20:26:16 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.13 szerda, 20:15:05
Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
Szia.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13911 Dátum:
2020.05.13 szerda, 20:55:40 »
Az utóbbi időben már mindenki jobban szekálja az újakat, mint én.... szóval ezek szerint már rég nem én vagyok a mumus, hanem ti!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13912 Dátum:
2020.05.13 szerda, 21:08:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.13 szerda, 20:55:40
Az utóbbi időben már mindenki jobban szekálja az újakat, mint én.... szóval ezek szerint már rég nem én vagyok a mumus, hanem ti!
Domi sem sértegette, és én sem.Ami nyilvánvaló,az nyilvánvaló. Jeppp...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13913 Dátum:
2020.05.13 szerda, 21:24:06 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.13 szerda, 21:08:19
Domi sem sértegette, és én sem.Ami nyilvánvaló,az nyilvánvaló. Jeppp...
Én sem szoktam senkit..... csak helyesbítek, helyreigazítok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13914 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 08:19:06 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.13 szerda, 19:09:58
Szia!
Mivel nem az volt a kérdésem , hogy ki javított már ilyet illetve ki ért hozzá , ezért mindegyik topicba van helye.Bármelyik topic olvasója találkozhatott ezekkel a hibakódokkal mint tulajdonos és elmondhatja az észrevételeit.
Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.Ha nem akar rá válaszolni valaki , akkor tovább görgeti aztán jól van.
Egyébként sem lehet meghatározni melyik lenne az igazán ehhez való topic , hiszen mindegyikhez való.Mivel tdci oda is , mivel diagnosztika is van benne oda is stb.stb.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.13 szerda, 20:15:05
Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
Nem megsértődni kell, hanem betartani a szabályzatot. Az, hogy újként mondjuk nem olvastad el, megbocsátható. Gyaníthatóan nem mindenki teszi meg. Ha a logikád alapján, mindenki mindenhova beírná a kérdéseit, mert valahol valaki csak ráakad, aki tud segíteni, akkor elég nagy katyvasz lenne a fórum. Ezért lett hozva ez a szabály. Ennyi.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13915 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 08:32:06 »
Idézetet írta: Domi - 2020.05.14 csütörtök, 08:19:06
Nem megsértődni kell, hanem betartani a szabályzatot. Az, hogy újként mondjuk nem olvastad el, megbocsátható. Gyaníthatóan nem mindenki teszi meg. Ha a logikád alapján, mindenki mindenhova beírná a kérdéseit, mert valahol valaki csak ráakad, aki tud segíteni, akkor elég nagy katyvasz lenne a fórum. Ezért lett hozva ez a szabály. Ennyi.
Jó reggelt neked is.!
Azt gondoltam egymás segítése itt a cél. De úgy látom ez a legnagyobb probléma, hogy összesen 3 helyen feltettem egy kérdést,.
Alf megírta, megértettem. Ne rugozzál már rajta. Nem vagyok már gyerek.
Mit szeretnél még tőlem, kérjek mindenkitől bocsánatot?
Vagy mit?
Legyen szép és hibakód mentes napod
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13916 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 10:39:40 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.14 csütörtök, 08:32:06
Jó reggelt neked is.!
Azt gondoltam egymás segítése itt a cél. De úgy látom ez a legnagyobb probléma, hogy összesen 3 helyen feltettem egy kérdést,.
Alf megírta, megértettem. Ne rugozzál már rajta. Nem vagyok már gyerek.
Mit szeretnél még tőlem, kérjek mindenkitől bocsánatot?
Vagy mit?
Legyen szép és hibakód mentes napod
Kedves László,
Mint mondtam, nem megsértődni kell. Bocsánatot se kell kérni senkitől, mert miért is kéne? És még alf előtt megírtam én is, hogy mi a rend itt, szerintem normális hangnemben, mire jöttél te, hogy tudtoddal az nem így van, és akit nem érdekel, majd továbbgörget akárhány topikban is.
Továbbá a rendre utasításnak nem hiszem, hogy irányodból kéne történnie felém.
Bőven elég lett volna egy "Rendben, értettem" üzenet, ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.
Remélem megoldódik a gondod.
Üdv!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13917 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 11:37:59 »
Idézetet írta: Domi - 2020.05.14 csütörtök, 10:39:40
... ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.
Az első hozzászólásomban megtörtént. Nem kell várnia semmire....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13918 Dátum:
2020.05.16 szombat, 12:14:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.14 csütörtök, 11:37:59
Az első hozzászólásomban megtörtént. Nem kell várnia semmire....
Ok.köszi sziasztok , legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Naplózva
kistegla
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13919 Dátum:
2020.05.16 szombat, 12:15:31 »
Idézetet írta: Domi - 2020.05.14 csütörtök, 10:39:40
Kedves László,
Mint mondtam, nem megsértődni kell. Bocsánatot se kell kérni senkitől, mert miért is kéne? És még alf előtt megírtam én is, hogy mi a rend itt, szerintem normális hangnemben, mire jöttél te, hogy tudtoddal az nem így van, és akit nem érdekel, majd továbbgörget akárhány topikban is.
Továbbá a rendre utasításnak nem hiszem, hogy irányodból kéne történnie felém.
Bőven elég lett volna egy "Rendben, értettem" üzenet, ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.
Remélem megoldódik a gondod.
Üdv!
OK.köszi , tőled is elbúcsuzok.Legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13920 Dátum:
2020.05.16 szombat, 12:49:52 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.16 szombat, 12:14:13
Ok.köszi sziasztok , legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Én őt is a te számládra írom. A te hsz-edre hamarabb válaszolt
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13921 Dátum:
2020.05.16 szombat, 13:06:24 »
Idézetet írta: Domi - 2020.05.16 szombat, 12:49:52
Én őt is a te számládra írom. A te hsz-edre hamarabb válaszolt
Ezt furcsálom és ezt sokszor le is írtam, írom.
Jön, kérdez. (az, hogy hol és hányszor...most nem is lényeg)
Az első válaszban megkapja az iránymutatást, megoldást a probléma kezelésére!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1180050#msg1180050
Aztán osztjátok ti is....
Ezután csak ezzel kezd el foglalkozni, hogy helyre lett igazítva.
Azt nem várom el, hogy megköszönje a segítséget....de ha okos, akkor lesz@rja az osztást, mert megkapta az infót és ezután hanyagolja a fórumot.
Meg megoldani a problémát. De nem! Mert olyan információt/választ/segítséget kapott (lehet fel sem fogta, hogy ezért máshol vastagon fizetni kell), ami alapján pénzbe kerül a javítás! Feltehetően ő is egy olyanra számított, hogy .... ott húzz meg egy csavar, azt igazítsd meg, fújj egy kis wd40-et abba a csatiba és mond ez EZT a varázsigét, máris kész is az autód! De ugye ilyen nincs....
Amúgy meg ti savaztátok és martátok szét!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13922 Dátum:
2020.05.16 szombat, 14:05:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.16 szombat, 13:06:24
Amúgy meg ti savaztátok és martátok szét!
Mégis csak nektek "köszönte" meg az élményt.
Nem beszélve arról,hogy még egy bötűt sem írt, te MÁR savaztad:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg1179950#msg1179950
Bár a Domi is mostanában felettébb gonosz...
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.16 szombat, 14:07:04 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13923 Dátum:
2020.05.16 szombat, 14:34:59 »
Azért látom ,hozzátok folyamatossn a formátokat. Lassan már csak magatoknak fogtok fasza tanácsokat osztogatni. Hajrá
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13924 Dátum:
2020.05.16 szombat, 15:20:59 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.16 szombat, 14:05:09
Mégis csak nektek "köszönte" meg az élményt.
Nem beszélve arról,hogy még egy bötűt sem írt,
te MÁR savaztad
:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg1179950#msg1179950
Bár a Domi is mostanában felettébb gonosz...
Jaa, aki nem érti a viccet..... azzal nincs mit kezdeni. Ebben ti is benne vagytok, ha azt savnak nézed!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13925 Dátum:
2020.05.16 szombat, 15:24:02 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.16 szombat, 14:34:59
Azért látom ,hozzátok folyamatossn a formátokat. Lassan már csak magatoknak fogtok fasza tanácsokat osztogatni. Hajrá
Na, okoska.... kár volt megszólalni!
Ahogy láthattad, nem voltam lusta és visszakerestem hogyan indult a te dolgod! Csak azért, mert rám kiabáltad, hogy elfelejtettem valamit....közben meg te azt, hogy hogyan is kezdtél!
Valamint te is és ő is megkapta a kért információt! ennek ellenére méltatlankodtál .... méltatlankodott!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13926 Dátum:
2020.05.16 szombat, 22:53:00 »
Idézetet írta: kistegla - 2020.05.16 szombat, 12:15:31
OK.köszi , tőled is elbúcsuzok.Legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Ha tudnád Domi nem is olyan régen milyen sokszor volt boldog magával.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13927 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 11:07:38 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.05.16 szombat, 22:53:00
Ha tudnád Domi nem is olyan régen milyen sokszor volt boldog magával.
Már csak az a kérdés, hogy Te honnan tudod?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13928 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 11:24:58 »
Idézetet írta: steve78 - 2020.05.17 vasárnap, 11:07:38
Már csak az a kérdés, hogy Te honnan tudod?
Biztos videó cseteltek....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13929 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 11:26:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.17 vasárnap, 11:24:58
Biztos videó cseteltek....
...akkor még személyesen is találkozhattak...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13930 Dátum:
2020.05.29 péntek, 16:32:39 »
Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13931 Dátum:
2020.05.29 péntek, 17:43:02 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2020.05.29 péntek, 16:32:39
Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.
Egr szelep,talán koszos,nem zár.
P0490 Exhaust Gas Recirculation Control Circuit High
P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Position Exceeded Learning Limit
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
herczegzo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13932 Dátum:
2020.05.30 szombat, 11:07:18 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2020.05.29 péntek, 16:32:39
Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.
Sziasztok!
Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából 1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt
Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek:
https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.30 szombat, 11:20:16 írta herczegzo
»
Naplózva
UFDB 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13933 Dátum:
2020.05.30 szombat, 16:37:06 »
Idézetet írta: herczegzo - 2020.05.30 szombat, 11:07:18
Sziasztok!
Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából 1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt
Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek:
https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
Ha az egr nincs (teljesen) zárva adott pillanatban, akkor is jöhet ez a hiba...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13934 Dátum:
2020.05.30 szombat, 18:06:54 »
Idézetet írta: herczegzo - 2020.05.30 szombat, 11:07:18
Sziasztok!
Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából 1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt
Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek:
https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
Ügyes vagy!
Ha valakinek van esze és türelme behatárolni a hiba pontos okát, akkor elnyeri méltő jutalmát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13935 Dátum:
2020.06.01 hétfő, 17:32:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.03 vasárnap, 10:01:19
Szerintem funkcióját tekintve inkább működjön jól és adjon hangot leálláskor, mint fordítva.
Na nekem ha jól rémlik másfél éves a szelep. Sajnos erőltetett menet után előjön a búgás. és sajna a rángatózva gyorsulás is.
Ismét kuka.
Amúgy elektronikusan halnak ezek be, vagy a levegős akarom mondani vákumos rész? Kapott ilyet szét valaki? Vagy nem érdemes alacsony ára miatt vele foglalkozni ?
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13936 Dátum:
2020.06.01 hétfő, 17:49:38 »
Idézetet írta: zsolank - 2020.06.01 hétfő, 17:32:36
Na nekem ha jól rémlik másfél éves a szelep. Sajnos erőltetett menet után előjön a búgás. és sajna a rángatózva gyorsulás is.
Ismét kuka.
Amúgy elektronikusan halnak ezek be, vagy a levegős akarom mondani vákumos rész? Kapott ilyet szét valaki? Vagy nem érdemes alacsony ára miatt vele foglalkozni ?
En szetszedtem mindkettot, tisztitas illetve kenes celjabol bugas miatt (az elejen a kupakot ovatosan feszegetve lehet leszedni es akkor kijon a bele
.....a membran ep volt, nem volt koszos sem amugy). A bugas elmult de a rangatozas megmaradt. Hozzateszem hogy azota kicsereltem a turbo vezerlot (az bugott) , Pierburg markajut vettem es csak rangat bizonyos sebesseg/fordulatszam tartomanyban. De mar le se merem ezt ide irni ....
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.01 hétfő, 17:51:48 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13937 Dátum:
2020.06.01 hétfő, 20:23:59 »
Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13938 Dátum:
2020.06.02 kedd, 10:01:02 »
Idézetet írta: toby_as - 2020.06.01 hétfő, 17:49:38
En szetszedtem mindkettot, tisztitas illetve kenes celjabol bugas miatt (az elejen a kupakot ovatosan feszegetve lehet leszedni es akkor kijon a bele
.....a membran ep volt, nem volt koszos sem amugy). A bugas elmult de a rangatozas megmaradt. Hozzateszem hogy azota kicsereltem a turbo vezerlot (az bugott) , Pierburg markajut vettem es csak rangat bizonyos sebesseg/fordulatszam tartomanyban. De mar le se merem ezt ide irni ....
Én ledugózutam az egrt. Nekem csak néha néha megy úgy,hogy hullámzóan gyorsul. Most amit észrevettem az pályán 5ben olyan 150 körül. Aztán hazaérve leállításkor búgott minden.
Most megpróbálom azt amit a ruszkik.
rakok rá két kissebb szűrőt.
Állítólag felszedi a párás levegőt,ami kikezdi a tengelyt. Bár nem szedtem szét még az enyémet.
Öcsém Smaxában tavaly kettőt cseréltem. Tyba motornál. Az eszi rendesen.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13939 Dátum:
2020.06.09 kedd, 23:02:46 »
erre nincs valami kiváltó cucc ami nem ilyen műanyag vacak?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_jobb_2_0tdci_31807
ez esetleg ugyanaz? kép alapján igen
https://www.ebay.co.uk/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-FORD-MONDEO-MK4-GALAXY-2-0-TDCI-7G916K683AA/323563508115
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.09 kedd, 23:17:07 írta netcore
»
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13940 Dátum:
2020.06.10 szerda, 07:29:17 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.06.01 hétfő, 20:23:59
Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Hova van ilyen beépítve?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13941 Dátum:
2020.06.10 szerda, 07:41:43 »
Idézetet írta: Bonca - 2020.06.10 szerda, 07:29:17
Hova van ilyen beépítve?
Bonca
Hengerfejben a két vezérműtengely közötti láncnál .
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13942 Dátum:
2020.06.10 szerda, 20:43:46 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.06.01 hétfő, 20:23:59
Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Ez engem is érdekelne.
SKF, INA, FEBI?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13943 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 00:55:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2020.06.10 szerda, 20:43:46
Ez engem is érdekelne.
SKF, INA, FEBI?
Készletben hirtelen nem találtam, de Febi feszítő és Ina lánc lesz beszerelve... Egy kicsit már hallható hangja van, a fülemnek nem tetszik
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13944 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 15:31:22 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.06.11 csütörtök, 00:55:50
Készletben hirtelen nem találtam, de Febi feszítő és Ina lánc lesz beszerelve... Egy kicsit már hallható hangja van, a fülemnek nem tetszik
Bárdinál van készlet. Lánc és feszítő, amiket felsoroltam.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13945 Dátum:
2020.06.12 péntek, 19:53:46 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.05 kedd, 11:42:18
Pedig a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Üdv! A car scanner tudta a P2297 kódot.Bár laptoppal még mindig nem próbáltam. Egyre alacsonyabb fordulattól jelezte már. Ma jutottam el a szonda cserééig. Úgy tűnik jó lett, bár tartottam tőle, hogy hozadéka a hiba valami másnak. A kipuf szaga nem olyan szúrós és puhábban indul el az autó
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13946 Dátum:
2020.06.15 hétfő, 21:40:50 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.06.12 péntek, 19:53:46
Üdv! A car scanner tudta a P2297 kódot.Bár laptoppal még mindig nem próbáltam. Egyre alacsonyabb fordulattól jelezte már. Ma jutottam el a szonda cserééig. Úgy tűnik jó lett, bár tartottam tőle, hogy hozadéka a hiba valami másnak. A kipuf szaga nem olyan szúrós és puhábban indul el az autó
Vajon hogy a bánatba lehet a magasnyomású rendszert légteleníteni javítások után? Húzatni nincs lehetőségem, féktisztítózni nem merek... Kézi pumpám van, de a go szűrő kimenőre csatlakozva csak forgatja a go-t a szűrőn keresztűl...
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13947 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 14:36:31 »
Sziasztok ! Egy gyors kérdés Nem nagyon találkoztam evvel a motor változattal :
2007.10.31.
Mondeo 2007-2014
5 ajtós szedán
sorozat 56
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) -
6. sz. kézi sebességváltó - MMT6
LHD FWD
Alvázszám egyébként ez :
WF0EXXGBBE7U37738
Mitlehet tudni erröl a motorrol ? 210eKm van benne .
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
hegerik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13948 Dátum:
2020.06.21 vasárnap, 05:54:55 »
Sziasztok.
2014-es 2.0TDCI mondeom indítás utás sokszor lefullad. Pár másodperces indítózás után elindul. Ki lett cserélve a nagynyomású szivattyúban a nyomásszenzor és az üzemanyagszűrő, de a hiba megmaradt. Van valami ötletetek, mit csináljak vele? EGR szelepnek lehet köze hozzá?
Üdv, Hege
Naplózva
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13949 Dátum:
2020.06.22 hétfő, 04:18:05 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2020.06.11 csütörtök, 15:31:22
Bárdinál van készlet. Lánc és feszítő, amiket felsoroltam.
Na kész a lánc és a feszítő csere, viszont ahogy melegszik a motor, előjön a hangja ismét, valószínű felesleges volt a csere. .. Lehet, hogy olajnyomás gondom lesz.
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
285
286
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ