Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 06:09:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715833 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13900 Dátum: 2020.05.09 szombat, 19:10:11 »

Szia Győzike. Elmondom én neked a hibát. Ahhoz amit Te mondtál ,semmi köze nem volt. Remélem segíthetek másoknak. A magasnyomásún van a nyomásszabályozó szelep, 24 ezres tétel. A cseréje 45 perc. Ennyi volt a probléma. Ez meg is oldotta a problémát, azóta sem rángat, ugyanis nekem az alap probléma a rángatás volt.  gun

Helló okoska!

Meghazudtolod magad.   taps
Első körben több topikban is egy hibakódot írtál be hogy mi az.

Én válaszoltam egyedül, aki jót írt hogy mire vonatkozik az a hibakód és hogyan mit kell ellenőrizni azzal a hibakóddal kapcsolatban!
Aztán ezt nem értetted és hetekig újra megkérdezted...nyilván valami varázslót vártál, aki a távolból diagnosztizálja az autód és leír neked egy varázsigét a javításra!  eplus2
Ebből indult a dolog és ezt tartott hetekig!  Cool


Ezután kezdted el kiköhögni, hogy más hiba,probléma is van az autóval.
Írtam, hogy a meglévő hibát kell kijavítani első körben! NEM írtam, hogy amiatt van a későbbiekben megemlített panaszod is! Ahhoz meg kellene vizsgálni az autót.
Én látatlanban nem tudok/akarok/fogok olyan hibajelenséggel kapcsolatban írni, amit nem vizsgáltam! Sok hiba tud hasonló vagy azonos tüneteket okozni, nem mindig azonos a megoldás.
Ezt biztos nehéz megérteni, pedig logikus. Már akinek!   hehe
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.10 vasárnap, 10:46:57 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13901 Dátum: 2020.05.11 hétfő, 19:13:22 »

Hozzátéve azt is, hogy rángat az autó 1500 és 2000es fordulat között, amit úgy látom már elfelejtettél. wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13902 Dátum: 2020.05.11 hétfő, 20:15:40 »

Hozzátéve azt is, hogy rángat az autó 1500 és 2000es fordulat között, amit úgy látom már elfelejtettél. wave

Te felejtetted el, hogy hogyan is kezdted!  Cool


Nézd csak:



Ezzel kapcsolatban, amit lehetett leírtam pü-ben is. Mivel ez a kód fix, így ezzel lehetett kezdeni valamit! Távolról is....
Sokáig nem történt semmi ezzel kapcsolatban sem. Figyeld csak mit is írtam!  nezze




Szóval amivel lehetett azzal nem foglalkoztál sokáig, de aztán leírtál más panaszt is. Bár írtam, hogy távolról nem lehet többet tenni, de hiába.


Nos, van még valami? Mert
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13903 Dátum: 2020.05.12 kedd, 21:00:23 »

Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok.
Mondeo MKIV 2.0tdci engine malfunction hibaüzenet után teljesítmény csökkenés.Hibakód olvasáskor P0093:00-2F és P0094:00-2F kódokat találtam.Volt elötte P0002:84-28 és P0266:92-28 hibakód is , amik kiütés után még nem jöttek vissza.De lehet ez csak idő kérdése.Üzemanyag szivárgásnak külső jelét nem látom,Tüzelőanyag szűrő kb.6000 km-rel ez előtt cserélve volt.Valaki találkozott esetleg ezekkel a hibakódokkal és ha igen , mi volt a problémája?
Köszönöm
üdv.
László

ui:Ugyan ezt leírtam a Diagnosztika és az általános kérdések fórumra is, nem tudom hol kapok előbb választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13904 Dátum: 2020.05.12 kedd, 22:32:21 »

Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok.
Mondeo MKIV 2.0tdci engine malfunction hibaüzenet után teljesítmény csökkenés.Hibakód olvasáskor P0093:00-2F és P0094:00-2F kódokat találtam.Volt elötte P0002:84-28 és P0266:92-28 hibakód is , amik kiütés után még nem jöttek vissza.De lehet ez csak idő kérdése.Üzemanyag szivárgásnak külső jelét nem látom,Tüzelőanyag szűrő kb.6000 km-rel ez előtt cserélve volt.Valaki találkozott esetleg ezekkel a hibakódokkal és ha igen , mi volt a problémája?
Köszönöm
üdv.
László

ui:Ugyan ezt leírtam a Diagnosztika és az általános kérdések fórumra is, nem tudom hol kapok előbb választ.


Ha naponta leírod, azzal biztos nem!
Ha több helyre leírod, azzal sem.

Egy kérdés egy helyen, türelem!  wave



(4 injektor csere vagy javítás lesz a megoldás.....de ezeknél a motoroknál erősen javasolt a nagynyomású pumpát az injektorokkal együtt bevizsgálásra küldeni. A beszerelés után a szükséges adaptációk, alaphelyzetbe állítások elvégzése.)

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13905 Dátum: 2020.05.13 szerda, 08:44:45 »


Ha naponta leírod, azzal biztos nem!
Ha több helyre leírod, azzal sem.

Egy kérdés egy helyen, türelem!  wave



(4 injektor csere vagy javítás lesz a megoldás.....de ezeknél a motoroknál erősen javasolt a nagynyomású pumpát az injektorokkal együtt bevizsgálásra küldeni. A beszerelés után a szükséges adaptációk, alaphelyzetbe állítások elvégzése.)



Szia , nem gondolom hogy mindenki minden részét olvassa a fórumnak.Vannak aki csak pl. a diagnosztikába olvasnak bele.Ezért nem értek egyet veled.A többit majd meglátjuk.
Azért köszi az időt , hogy leírtad a véleményedet.
üdv.
László
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13906 Dátum: 2020.05.13 szerda, 12:31:02 »

Szia , nem gondolom hogy mindenki minden részét olvassa a fórumnak.Vannak aki csak pl. a diagnosztikába olvasnak bele.Ezért nem értek egyet veled.A többit majd meglátjuk.
Azért köszi az időt , hogy leírtad a véleményedet.
üdv.
László
Azért van témákra, topikokra osztva a fórum, hogy minden kérdés a megfelelő helyre kerüljön. És aki ért az adott területhez, az azt a topikot olvassa, tehát nagy valószínűséggel olyan fog válaszolni, aki érdemben tud is. Ezért nem kell mindenhova beírni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13907 Dátum: 2020.05.13 szerda, 19:09:58 »

Azért van témákra, topikokra osztva a fórum, hogy minden kérdés a megfelelő helyre kerüljön. És aki ért az adott területhez, az azt a topikot olvassa, tehát nagy valószínűséggel olyan fog válaszolni, aki érdemben tud is. Ezért nem kell mindenhova beírni.

Szia!
Mivel nem az volt a kérdésem , hogy ki javított már ilyet illetve ki ért hozzá , ezért mindegyik topicba van helye.Bármelyik topic olvasója találkozhatott ezekkel a hibakódokkal mint tulajdonos és elmondhatja az észrevételeit.
Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.Ha nem akar rá válaszolni valaki , akkor tovább görgeti aztán jól van.
Egyébként sem lehet meghatározni melyik lenne az igazán ehhez való topic , hiszen mindegyikhez való.Mivel tdci oda is , mivel diagnosztika is van benne oda is stb.stb.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13908 Dátum: 2020.05.13 szerda, 19:39:57 »

Szia!

Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László
Nem jól  emlékszel,ami nem baj, lehet pótolni a hiányosságot. Wink


Fórum szabályzat
« Dátum: 2008.06.02 hétfő, 15:13:48 »


Verizó: 1.0 (Még bővítjük!) 2008. 06. 02.

Elfogadod, hogy a fórum használatán keresztül nem fogsz...……..

Tilos minden warez és illegális tartalom linkjeinek elhelyezése.

Egy hozzászólást, csak egy topic-ba írj be! A képes hirdetések topic-ban csak a képes hirdetés legyen. Ha hozzáfűznivalód van, azt a keres-kínál topicban tedd meg! Kerüld az off-olást, azaz a topiknak megfelelő témáról írj. Ha egy téma sehová sem illik, akkor az off topicba írd.

Forrás:  http://mondeo.hu/index.php?topic=94.msg291016#msg291016
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.13 szerda, 19:42:44 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13909 Dátum: 2020.05.13 szerda, 20:15:05 »

Nem jól  emlékszel,ami nem baj, lehet pótolni a hiányosságot. Wink


Fórum szabályzat
« Dátum: 2008.06.02 hétfő, 15:13:48 »


Verizó: 1.0 (Még bővítjük!) 2008. 06. 02.

Elfogadod, hogy a fórum használatán keresztül nem fogsz...……..

Tilos minden warez és illegális tartalom linkjeinek elhelyezése.

Egy hozzászólást, csak egy topic-ba írj be! A képes hirdetések topic-ban csak a képes hirdetés legyen. Ha hozzáfűznivalód van, azt a keres-kínál topicban tedd meg! Kerüld az off-olást, azaz a topiknak megfelelő témáról írj. Ha egy téma sehová sem illik, akkor az off topicba írd.

Forrás:  http://mondeo.hu/index.php?topic=94.msg291016#msg291016
Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13910 Dátum: 2020.05.13 szerda, 20:26:16 »

Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
nyes Szia.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13911 Dátum: 2020.05.13 szerda, 20:55:40 »


Az utóbbi időben már mindenki jobban szekálja az újakat, mint én.... szóval ezek szerint már rég nem én vagyok a mumus, hanem ti!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13912 Dátum: 2020.05.13 szerda, 21:08:19 »

Az utóbbi időben már mindenki jobban szekálja az újakat, mint én.... szóval ezek szerint már rég nem én vagyok a mumus, hanem ti!  eplus2
Domi  sem sértegette, és én sem.Ami nyilvánvaló,az nyilvánvaló. Jeppp... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13913 Dátum: 2020.05.13 szerda, 21:24:06 »

Domi  sem sértegette, és én sem.Ami nyilvánvaló,az nyilvánvaló. Jeppp... vigyor3

Én sem szoktam senkit..... csak helyesbítek, helyreigazítok.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13914 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 08:19:06 »

Szia!
Mivel nem az volt a kérdésem , hogy ki javított már ilyet illetve ki ért hozzá , ezért mindegyik topicba van helye.Bármelyik topic olvasója találkozhatott ezekkel a hibakódokkal mint tulajdonos és elmondhatja az észrevételeit.
Ha jól emlékszem nincs olyan szabály,hogy nem kérdezhetem meg több helyen.Ha nem akar rá válaszolni valaki , akkor tovább görgeti aztán jól van.
Egyébként sem lehet meghatározni melyik lenne az igazán ehhez való topic , hiszen mindegyikhez való.Mivel tdci oda is , mivel diagnosztika is van benne oda is stb.stb.
köszönöm a türelmet mindenkinek.
üdv.
László

Szia neked is Ok. köszi. Akkor így jártam. További szép napot mindenkinek.
Nem megsértődni kell, hanem betartani a szabályzatot. Az, hogy újként mondjuk nem olvastad el, megbocsátható. Gyaníthatóan nem mindenki teszi meg. Ha a logikád alapján, mindenki mindenhova beírná a kérdéseit, mert valahol valaki csak ráakad, aki tud segíteni, akkor elég nagy katyvasz lenne a fórum. Ezért lett hozva ez a szabály. Ennyi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13915 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 08:32:06 »

Nem megsértődni kell, hanem betartani a szabályzatot. Az, hogy újként mondjuk nem olvastad el, megbocsátható. Gyaníthatóan nem mindenki teszi meg. Ha a logikád alapján, mindenki mindenhova beírná a kérdéseit, mert valahol valaki csak ráakad, aki tud segíteni, akkor elég nagy katyvasz lenne a fórum. Ezért lett hozva ez a szabály. Ennyi.
Jó reggelt neked is.!
Azt gondoltam egymás segítése itt a cél. De úgy látom ez a legnagyobb probléma, hogy összesen 3 helyen feltettem egy kérdést,.
Alf megírta, megértettem. Ne rugozzál már rajta. Nem vagyok már gyerek.
Mit szeretnél még tőlem, kérjek mindenkitől bocsánatot?
Vagy mit?
Legyen szép és hibakód mentes napod
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13916 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 10:39:40 »

Jó reggelt neked is.!
Azt gondoltam egymás segítése itt a cél. De úgy látom ez a legnagyobb probléma, hogy összesen 3 helyen feltettem egy kérdést,.
Alf megírta, megértettem. Ne rugozzál már rajta. Nem vagyok már gyerek.
Mit szeretnél még tőlem, kérjek mindenkitől bocsánatot?
Vagy mit?
Legyen szép és hibakód mentes napod
Kedves László,
Mint mondtam, nem megsértődni kell. Bocsánatot se kell kérni senkitől, mert miért is kéne? És még alf előtt megírtam én is, hogy mi a rend itt, szerintem normális hangnemben, mire jöttél te, hogy tudtoddal az nem így van, és akit nem érdekel, majd továbbgörget akárhány topikban is.
Továbbá a rendre utasításnak nem hiszem, hogy irányodból kéne történnie felém.  felkialtas
Bőven elég lett volna egy "Rendben, értettem" üzenet, ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.
Remélem megoldódik a gondod.
Üdv!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13917 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 11:37:59 »


... ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.


Az első hozzászólásomban megtörtént. Nem kell várnia semmire....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13918 Dátum: 2020.05.16 szombat, 12:14:13 »

Az első hozzászólásomban megtörtént. Nem kell várnia semmire....

Ok.köszi sziasztok , legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Naplózva
kistegla
Vendég
« Új hozzászólás #13919 Dátum: 2020.05.16 szombat, 12:15:31 »

Kedves László,
Mint mondtam, nem megsértődni kell. Bocsánatot se kell kérni senkitől, mert miért is kéne? És még alf előtt megírtam én is, hogy mi a rend itt, szerintem normális hangnemben, mire jöttél te, hogy tudtoddal az nem így van, és akit nem érdekel, majd továbbgörget akárhány topikban is.
Továbbá a rendre utasításnak nem hiszem, hogy irányodból kéne történnie felém.  felkialtas
Bőven elég lett volna egy "Rendben, értettem" üzenet, ami után megvárod, hogy segít-e az, aki tud.
Remélem megoldódik a gondod.
Üdv!

OK.köszi , tőled is elbúcsuzok.Legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13920 Dátum: 2020.05.16 szombat, 12:49:52 »

Ok.köszi sziasztok , legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László
Én őt is a te számládra írom. A te hsz-edre hamarabb válaszolt  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13921 Dátum: 2020.05.16 szombat, 13:06:24 »

Én őt is a te számládra írom. A te hsz-edre hamarabb válaszolt  eplus2

Ezt furcsálom és ezt sokszor le is írtam, írom.

Jön, kérdez. (az, hogy hol és hányszor...most nem is lényeg)
Az első válaszban megkapja az iránymutatást, megoldást a probléma kezelésére!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1180050#msg1180050
Aztán osztjátok ti is....
Ezután csak ezzel kezd el foglalkozni, hogy helyre lett igazítva.
Azt nem várom el, hogy megköszönje a segítséget....de ha okos, akkor lesz@rja az osztást, mert megkapta az infót és ezután hanyagolja a fórumot.
Meg megoldani a problémát. De nem! Mert olyan információt/választ/segítséget kapott (lehet fel sem fogta, hogy ezért máshol vastagon fizetni kell), ami alapján pénzbe kerül a javítás! Feltehetően ő is egy olyanra számított, hogy .... ott húzz meg egy csavar, azt igazítsd meg, fújj egy kis wd40-et abba a csatiba és mond ez EZT a varázsigét, máris kész is az autód!  De ugye ilyen nincs....  Cool


Amúgy meg ti savaztátok és martátok szét!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13922 Dátum: 2020.05.16 szombat, 14:05:09 »



Amúgy meg ti savaztátok és martátok szét!  eplus2
Mégis csak nektek "köszönte" meg az élményt. Smiley
Nem beszélve arról,hogy még egy bötűt sem  írt, te MÁR savaztad: http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg1179950#msg1179950   hehe
Bár a Domi is mostanában felettébb gonosz... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.16 szombat, 14:07:04 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13923 Dátum: 2020.05.16 szombat, 14:34:59 »

Azért látom ,hozzátok folyamatossn a formátokat. Lassan már csak magatoknak fogtok fasza tanácsokat osztogatni. Hajrá taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13924 Dátum: 2020.05.16 szombat, 15:20:59 »

Mégis csak nektek "köszönte" meg az élményt. Smiley
Nem beszélve arról,hogy még egy bötűt sem  írt, te MÁR savaztad: http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg1179950#msg1179950   hehe
Bár a Domi is mostanában felettébb gonosz... eplus2


Jaa, aki nem érti a viccet..... azzal nincs mit kezdeni. Ebben ti is benne vagytok, ha azt savnak nézed!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13925 Dátum: 2020.05.16 szombat, 15:24:02 »

Azért látom ,hozzátok folyamatossn a formátokat. Lassan már csak magatoknak fogtok fasza tanácsokat osztogatni. Hajrá taps

Na, okoska.... kár volt megszólalni!  taps

Ahogy láthattad, nem voltam lusta és visszakerestem hogyan indult a te dolgod! Csak azért, mert rám kiabáltad, hogy elfelejtettem valamit....közben meg te azt, hogy hogyan is kezdtél!  nyes
Valamint te is és ő is megkapta a kért információt! ennek ellenére méltatlankodtál .... méltatlankodott!   taps taps taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13926 Dátum: 2020.05.16 szombat, 22:53:00 »

OK.köszi , tőled is elbúcsuzok.Legyetek boldogok magatokkal.
üdv.
László

Ha tudnád Domi nem is olyan régen milyen sokszor volt boldog magával.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13927 Dátum: 2020.05.17 vasárnap, 11:07:38 »

Ha tudnád Domi nem is olyan régen milyen sokszor volt boldog magával.  eplus2

Már csak az a kérdés, hogy Te honnan tudod?  nyes
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13928 Dátum: 2020.05.17 vasárnap, 11:24:58 »

Már csak az a kérdés, hogy Te honnan tudod?  nyes

Biztos videó cseteltek.... hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13929 Dátum: 2020.05.17 vasárnap, 11:26:49 »

Biztos videó cseteltek.... hehe
...akkor még személyesen is találkozhattak... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #13930 Dátum: 2020.05.29 péntek, 16:32:39 »

Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13931 Dátum: 2020.05.29 péntek, 17:43:02 »

Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.
Egr szelep,talán koszos,nem zár.
P0490 Exhaust Gas Recirculation Control Circuit High
P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Position Exceeded Learning Limit

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
herczegzo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13932 Dátum: 2020.05.30 szombat, 11:07:18 »

Sziasztok! P003A, P0490 hibakódok milyen hibára utalhathatnak? Köszönöm.

Sziasztok!

Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja  a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából  1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt Smiley Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek: https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.30 szombat, 11:20:16 írta herczegzo » Naplózva

UFDB 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13933 Dátum: 2020.05.30 szombat, 16:37:06 »

Sziasztok!

Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja  a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából  1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt Smiley Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek: https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
eljen
Ha az egr nincs (teljesen) zárva adott pillanatban, akkor is  jöhet ez a hiba... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13934 Dátum: 2020.05.30 szombat, 18:06:54 »

Sziasztok!

Igaz új vagyok , de ezzel a P003A-val megküzdöttem már 2016-óta van meg az autó akkor vettem, de 2011-es évjárat. Ez a kód volt benne és egy idő után le is tiltott miatta. Nem tudták megoldani, turbót akartak cserélni. Aztán egy 3000ft ELM327 olvasóval , hetek alatt rájöttem mi a baja. A turbó vákuumos geometriaállító tetején van egy érzékelő, ami egy potméter csak egy rúd áll ki belőle ami benne van ebben a "labdában" nos az a poti felvesz gyújtáson egy alapértéket, nekem ez 0,8V volt és az autó indítás után (vagy betanítás után) megtanulja  a felső értéket ez 3,1 V-volt. A hiba megjelenésekor a 3,1V ugrált 3,1 -3,7 között, de úgy hogy a geometria nem változott. Na ekkor sokalt be az ECU és dobta a hibát. Természetesen sehol nem tudtam ilyet venni, mert ez már nem a csavaros, hanem a "rá peremezett" verzió. Végül aliexpress-en találtam és aknából  1/2 óra alatt cseréltem. Forscan szerviz menü és VGT pozíció betanítás vagy mi volt a neve, megjegyezte az új értékeket 0,9V és 3,2V. Na azóta jó, semmi más nem működött, pedig előtte 70 ezerért varázsoltak, turbó le és fel, tisztítással stb... Ez a hiba elő tud fordulni úgy is ha leállítás után nem éri el a 0,9V alap állást, olyankor pl. felakad a geometria picit valamiért, ez is megvolt Smiley Nem ment el a vákuum teljesen a Pierburg szelep miatt, ilyenkor indításkor azonnal bedobta a hibát, mikor a felső értékkel volt gond, akkor menet közben változó időközönként hibalámpázott. Igazából a hiba is azt írja, "túllépte a tanulási határt" az érték" Itt egy kis diagnosztika, a var_noz_pos értékről beszélek: https://photos.google.com/search/_tv_Videoklipek/photo/AF1QipNZoubbQsSEzXE2quk2fULJUvDb-00tHS-VD-tN
Remélem tudtam segíteni!
Ügyes vagy!
Ha valakinek van esze és türelme behatárolni a hiba pontos okát, akkor elnyeri méltő jutalmát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13935 Dátum: 2020.06.01 hétfő, 17:32:36 »

Szerintem funkcióját tekintve inkább működjön jól és adjon hangot leálláskor, mint fordítva.  Cool
Na nekem ha jól rémlik másfél éves a szelep. Sajnos erőltetett menet után előjön a búgás. és sajna a rángatózva gyorsulás is.
Ismét kuka.

Amúgy elektronikusan halnak ezek be, vagy a levegős akarom mondani vákumos rész? Kapott ilyet szét valaki? Vagy nem érdemes alacsony ára miatt vele foglalkozni ?



Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #13936 Dátum: 2020.06.01 hétfő, 17:49:38 »

Na nekem ha jól rémlik másfél éves a szelep. Sajnos erőltetett menet után előjön a búgás. és sajna a rángatózva gyorsulás is.
Ismét kuka.

Amúgy elektronikusan halnak ezek be, vagy a levegős akarom mondani vákumos rész? Kapott ilyet szét valaki? Vagy nem érdemes alacsony ára miatt vele foglalkozni ?


En szetszedtem mindkettot, tisztitas illetve kenes celjabol bugas miatt (az elejen a kupakot ovatosan feszegetve lehet leszedni es akkor kijon a bele Wink.....a membran ep volt, nem volt koszos sem amugy). A bugas elmult de a rangatozas megmaradt. Hozzateszem hogy azota kicsereltem a turbo vezerlot (az bugott) ,  Pierburg markajut vettem es csak rangat bizonyos sebesseg/fordulatszam tartomanyban. De mar le se merem ezt ide irni ....  vigyor3wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.01 hétfő, 17:51:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13937 Dátum: 2020.06.01 hétfő, 20:23:59 »

Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13938 Dátum: 2020.06.02 kedd, 10:01:02 »

En szetszedtem mindkettot, tisztitas illetve kenes celjabol bugas miatt (az elejen a kupakot ovatosan feszegetve lehet leszedni es akkor kijon a bele Wink.....a membran ep volt, nem volt koszos sem amugy). A bugas elmult de a rangatozas megmaradt. Hozzateszem hogy azota kicsereltem a turbo vezerlot (az bugott) ,  Pierburg markajut vettem es csak rangat bizonyos sebesseg/fordulatszam tartomanyban. De mar le se merem ezt ide irni ....  vigyor3wave
Én ledugózutam az egrt. Nekem csak néha néha megy úgy,hogy hullámzóan gyorsul. Most amit észrevettem az pályán 5ben olyan 150 körül. Aztán hazaérve leállításkor búgott minden.

Most megpróbálom azt amit a ruszkik.
rakok rá két kissebb szűrőt.
Állítólag felszedi a párás levegőt,ami kikezdi a tengelyt. Bár nem szedtem szét még az enyémet.
Öcsém Smaxában tavaly kettőt cseréltem. Tyba motornál. Az eszi rendesen.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13939 Dátum: 2020.06.09 kedd, 23:02:46 »

erre nincs valami kiváltó cucc ami nem ilyen műanyag vacak?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_jobb_2_0tdci_31807


ez esetleg ugyanaz? kép alapján igen
https://www.ebay.co.uk/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-FORD-MONDEO-MK4-GALAXY-2-0-TDCI-7G916K683AA/323563508115
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.09 kedd, 23:17:07 írta netcore » Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #13940 Dátum: 2020.06.10 szerda, 07:29:17 »

Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!

Hova van ilyen beépítve?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13941 Dátum: 2020.06.10 szerda, 07:41:43 »

Hova van ilyen beépítve?

Bonca

Hengerfejben a két vezérműtengely közötti láncnál .
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13942 Dátum: 2020.06.10 szerda, 20:43:46 »

Üdv! Hidraulikus láncfeszítőt kellene cserélnem... Melyik márka a javasolt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Ez engem is érdekelne.
SKF, INA, FEBI?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13943 Dátum: 2020.06.11 csütörtök, 00:55:50 »

Ez engem is érdekelne.
SKF, INA, FEBI?
Készletben hirtelen nem találtam, de Febi feszítő és Ina lánc lesz beszerelve... Egy kicsit már hallható hangja van, a fülemnek nem tetszik Wink
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13944 Dátum: 2020.06.11 csütörtök, 15:31:22 »

Készletben hirtelen nem találtam, de Febi feszítő és Ina lánc lesz beszerelve... Egy kicsit már hallható hangja van, a fülemnek nem tetszik Wink
Bárdinál van készlet. Lánc és feszítő, amiket felsoroltam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13945 Dátum: 2020.06.12 péntek, 19:53:46 »

Pedig  a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Üdv! A car scanner tudta a P2297 kódot.Bár laptoppal még mindig nem próbáltam. Egyre alacsonyabb fordulattól jelezte már. Ma jutottam el a szonda cserééig. Úgy tűnik jó lett, bár tartottam tőle, hogy hozadéka a hiba valami másnak. A kipuf szaga nem olyan szúrós és puhábban indul el az autó
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13946 Dátum: 2020.06.15 hétfő, 21:40:50 »

Üdv! A car scanner tudta a P2297 kódot.Bár laptoppal még mindig nem próbáltam. Egyre alacsonyabb fordulattól jelezte már. Ma jutottam el a szonda cserééig. Úgy tűnik jó lett, bár tartottam tőle, hogy hozadéka a hiba valami másnak. A kipuf szaga nem olyan szúrós és puhábban indul el az autó
Vajon hogy a bánatba lehet a magasnyomású rendszert légteleníteni javítások után? Húzatni nincs lehetőségem, féktisztítózni nem merek... Kézi pumpám van, de a go szűrő kimenőre csatlakozva csak forgatja a go-t a szűrőn keresztűl...
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #13947 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 14:36:31 »

Sziasztok ! Egy gyors kérdés  Nem nagyon találkoztam evvel a motor változattal  :
2007.10.31.
Mondeo 2007-2014
5 ajtós szedán
sorozat 56
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) -
6. sz. kézi sebességváltó - MMT6
LHD FWD

Alvázszám egyébként ez :
WF0EXXGBBE7U37738
Mitlehet tudni erröl a motorrol ? 210eKm van benne .

Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
hegerik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #13948 Dátum: 2020.06.21 vasárnap, 05:54:55 »

Sziasztok.
2014-es 2.0TDCI mondeom indítás utás sokszor lefullad. Pár másodperces indítózás után elindul. Ki lett cserélve a nagynyomású szivattyúban a nyomásszenzor és az üzemanyagszűrő, de a hiba megmaradt. Van valami ötletetek, mit csináljak vele? EGR szelepnek lehet köze hozzá?
Üdv, Hege
Naplózva
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13949 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 04:18:05 »

Bárdinál van készlet. Lánc és feszítő, amiket felsoroltam.
Na kész a lánc és a feszítő csere, viszont ahogy melegszik a motor, előjön a hangja ismét, valószínű felesleges volt a csere. .. Lehet, hogy olajnyomás gondom lesz.
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.