Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:07:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263600 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #14350 Dátum: 2022.02.09 szerda, 16:03:22 »

Sziasztok,

2.0 TDCI EURO5 UFBA motorkód.
Pierburg szelep csere után P2263 hibakódot produkál, letilt, erő elmegy.
A "rossz (csövek lekötése után a VAC-ot megfújva szabadon áramlik a levegő az OUT-on)" szelepre visszakötve minden rendben.
Hibakód nincs, erő van.

Létezik, hogy ForScannel tanítani kell az új állást a turbónak?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14351 Dátum: 2022.02.09 szerda, 17:40:03 »

Sziasztok,

2.0 TDCI EURO5 UFBA motorkód.
Pierburg szelep csere után P2263 hibakódot produkál, letilt, erő elmegy.
A "rossz (csövek lekötése után a VAC-ot megfújva szabadon áramlik a levegő az OUT-on)" szelepre visszakötve minden rendben.
Hibakód nincs, erő van.

Létezik, hogy ForScannel tanítani kell az új állást a turbónak?

igen kell, törölni kell az összes tanult értékeket
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #14352 Dátum: 2022.02.09 szerda, 21:01:03 »

igen kell, törölni kell az összes tanult értékeket

Az lenne a Reset the Turbocharger Variable Vane Position Sensor Adaptation, ugye?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14353 Dátum: 2022.02.10 csütörtök, 06:35:28 »

Az lenne a Reset the Turbocharger Variable Vane Position Sensor Adaptation, ugye?

Igen, de én ilyenkor az összes tanult dolgot törlöm nem csak a turbóét
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #14354 Dátum: 2022.02.10 csütörtök, 14:58:07 »

Igen, de én ilyenkor az összes tanult dolgot törlöm nem csak a turbóét

Egyébként egy ilyen folyamat során mi történik? Illetve mi előzi meg?
Jól gondolom, alaktrészek kopásából, használódásából a tól-ig értékeket folyamatosan módosítja az ECU és ennek az alapállapotba állításához szükséges a tanult értékek viasszaállítása? Smiley
Naplózva
gtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #14355 Dátum: 2022.02.13 vasárnap, 20:52:10 »

Szép estét mindenkinek

Van egy Ford Mondeo Mk4 Kombi 2010 évjárat 2000 TDCI TYBA motorkód
Jelen több hibával is küzdök
A legutóbbi hiba :Nem méri az átlagfogyasztást ,sem a pillanatnyi fogyasztást, sem a fent maradó km
Ha kulcsot 1 es pozícióba fordítom akkor mutatja a számokat
Ha ráadom a gyújtást akkor ---- csak vonalak
Ha vissza leveszem 1 es pozícióba akkor visszajönnek a számok
Valaki találkozott már valaki ilyen hibával ?
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #14356 Dátum: 2022.02.16 szerda, 15:36:06 »

ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
 érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...

Köszönöm! (bocs, csak most jutottam el újra ide). A hiba azóta sem jött elő, igaz nem is pályáztam vele. Marad egyelőre akkor a várakozás, hátha valami egyértelműbb vagy huzamosabb ideig fennálló  hiba előjön.
Egyébként ennyi spén volt a szűrőházban:

Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14357 Dátum: 2022.02.16 szerda, 16:29:18 »

Köszönöm! (bocs, csak most jutottam el újra ide). A hiba azóta sem jött elő, igaz nem is pályáztam vele. Marad egyelőre akkor a várakozás, hátha valami egyértelműbb vagy huzamosabb ideig fennálló  hiba előjön.
Egyébként ennyi spén volt a szűrőházban:
[img width=450 height=600]https://i.ibb.co/RBg3sS7/S-Max-gazolajszuro-spen.jpg

hát...van benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #14358 Dátum: 2022.02.17 csütörtök, 11:04:06 »

Sziasztok, új vagyok a fórumon, nem tudom ezt ide kellene-e írni.
Az lenne a problémám, hogy az autóm(Ford Mondeo Mk iv 2.0tdci 140LE) nemhiszem, hogy megfelelően működik motorhőmérséklet szempontból.
Beindítom, elindulok, felmegy kb 79-80fok-ra és ugye elkezd leesni, és autópályánál is beáll 70-71-72-73 fokra. Ez normális ennél a motornál, vagy termosztát cserés lesz?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14359 Dátum: 2022.02.17 csütörtök, 12:23:09 »

Sziasztok, új vagyok a fórumon, nem tudom ezt ide kellene-e írni.
Az lenne a problémám, hogy az autóm(Ford Mondeo Mk iv 2.0tdci 140LE) nemhiszem, hogy megfelelően működik motorhőmérséklet szempontból.
Beindítom, elindulok, felmegy kb 79-80fok-ra és ugye elkezd leesni, és autópályánál is beáll 70-71-72-73 fokra. Ez normális ennél a motornál, vagy termosztát cserés lesz?
Előre is köszi a segítséget!

nem normális,igen,cserés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #14360 Dátum: 2022.02.17 csütörtök, 15:10:53 »

nem normális,igen,cserés.

így ilyen hideg időben is?

hm, akkor lehet ki kellessz cserélnem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14361 Dátum: 2022.02.17 csütörtök, 15:51:02 »

így ilyen hideg időben is?

hm, akkor lehet ki kellessz cserélnem.
és még csak nincs is hideg.Minusz 10ben is jól kell működjön.Most 6-8fok felett-környékén van reggelente.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14362 Dátum: 2022.02.18 péntek, 17:32:42 »

sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni  megéri-e?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14363 Dátum: 2022.02.19 szombat, 10:03:38 »

sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni  megéri-e?
Ennyi információ alapján, feltétlenül.  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14364 Dátum: 2022.02.19 szombat, 16:53:52 »

Ennyi információ alapján, feltétlenül.  wave

Azert kérdezem mert 1.8-at  nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá  értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14365 Dátum: 2022.02.19 szombat, 17:31:31 »

Azert kérdezem mert 1.8-at  nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá  értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos
Így már világosabb, hogy mit is akarsz megtudni.
Az 1.8-assal nincs tapasztalatom, viszont az MK4-et általában nagyon jól sikerültnek tartom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14366 Dátum: 2022.02.19 szombat, 20:12:55 »

Azert kérdezem mert 1.8-at  nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá  értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos

Az 1.8 kerülendő, az sajna nem egy jól sikerült motor
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #14367 Dátum: 2022.02.19 szombat, 20:39:05 »

Az 1.8 kerülendő, az sajna nem egy jól sikerült motor

Üdv!

Komolyan érdekelne, hogy mi a baj az 1.8 TDCi-vel?!

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14368 Dátum: 2022.02.19 szombat, 20:50:37 »

Üdv!

Komolyan érdekelne, hogy mi a baj az 1.8 TDCi-vel?!

Üdv: Petya!
ez a sláger szöveg az  mk4 facebook topicban, amúgy kb semmi, vezérlése költségesebb, és kb kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #14369 Dátum: 2022.02.19 szombat, 20:53:51 »

ez a sláger szöveg az  mk4 facebook topicban, amúgy kb semmi, vezérlése költségesebb, és kb kész

Jó, mert én is így gondolom! eljen
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14370 Dátum: 2022.02.20 vasárnap, 06:40:34 »

sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni  megéri-e?
nekem volt 1.8-as S-maxom ~2,5évig, ez alatt 32e km-t mentünk.
kb 1800-as fordulat alatt döglött, felette nem megy rosszul. hangja nyersebb, mint a 2.0-é. fogyasztásban az s-max és mondeo-s fb csoportokban is ódákat zengenek róla, de nálam többet evett, mint a 2.0.
egyszer kellett injektort felújítanom, de ez valószínűleg egy vidéki kúton történő tankolásnak köszönhető (ha jól tudom, a befecskendező rendszere ugyanaz a siemens rendszer, mint a facelift előtti 2.0 tdci-é).
a vezérlésében valahol 2007-ben volt váltás. felül mindkettő szíjas, alul a 2007 utániak is szíjasak, előtte láncosak voltak, de ennek az alsó vezérlését is cserélni kell.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14371 Dátum: 2022.02.20 vasárnap, 14:10:42 »

nekem volt 1.8-as S-maxom ~2,5évig, ez alatt 32e km-t mentünk.
kb 1800-as fordulat alatt döglött, felette nem megy rosszul. hangja nyersebb, mint a 2.0-é. fogyasztásban az s-max és mondeo-s fb csoportokban is ódákat zengenek róla, de nálam többet evett, mint a 2.0.
egyszer kellett injektort felújítanom, de ez valószínűleg egy vidéki kúton történő tankolásnak köszönhető (ha jól tudom, a befecskendező rendszere ugyanaz a siemens rendszer, mint a facelift előtti 2.0 tdci-é).
a vezérlésében valahol 2007-ben volt váltás. felül mindkettő szíjas, alul a 2007 utániak is szíjasak, előtte láncosak voltak, de ennek az alsó vezérlését is cserélni kell.
2008 jan 1 után gyártott a szíjas, ha jól rémlik, de alvázszámból kiderül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14372 Dátum: 2022.02.20 vasárnap, 17:54:21 »

Üdv. mindenkinek.
Egy 2009 évjáratu 1.8 tdci ,125le Mondeo gazdija vagyok. Egy olyan jelenséget produkál az autóm, ami nem hagy nyugodni. Reggelente, mikor hideg a motor, indítás után egy fémesnek tűnő hang hallatszik a motortérből kb. olyan mint mikor két kalapácsot egymásnak koppintasz, kuplung benyomásara a hang teljesen megszűnik, illetve ha jár kb 3-4 percet a motor alapjáraton akkor is megszűnik, ezután már ha le állítom és újra indítom nem hallani ezt a fémes kopogó hangot. A hangról bővebben: nem ütemszerű, mikor valami egy bizonyos ütemben hozza koppan valamihez. Ez inkább amolyan hol koppan hol nem.  b vectrám volt az előző autóm 2.0 dti motorral, az hasonló jelenséget produkált annyi különbséggel, hogy az egyenletes ütemszerűen adta a hasonló hangot, ami kuplung benyomásakor megszűnt, illetve pár perc járás után magától is elhagyta. Ott nyelestengely csapágy volt ki.   Igazából teljesen jól működik az autó, de ez a hang nem hiszem hogy jó jel, valamelyik alkatrész nyilván a végét járja. ha esetleg valakinek volt hasonló hibajelensége kérem segítsen.

Köszönöm a segítséget előre is.
Szép napot minden fórumtársnak!!
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14373 Dátum: 2022.02.20 vasárnap, 21:14:42 »

2008 jan 1 után gyártott a szíjas, ha jól rémlik, de alvázszámból kiderül
a cromax 2007 októbert hoz váltásnak, de alvázszámból a tuti  eljen
https://cromax.hu/galaxy_2006-/s-max_2/szijak_lancok/lanc/vezermulanc_keszlet/
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14374 Dátum: 2022.02.20 vasárnap, 23:33:24 »

a cromax 2007 októbert hoz váltásnak, de alvázszámból a tuti  eljen
https://cromax.hu/galaxy_2006-/s-max_2/szijak_lancok/lanc/vezermulanc_keszlet/
connect-emet csináltam utoljára, onnan a 2008jan1 rémlik, vázszám nélkül mk4re egész pontosan 2007/10/08 a váltó dátum, akinek aznap csinálták meg majd szétszedés után megtudja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14375 Dátum: 2022.03.04 péntek, 15:10:54 »

Sziasztok
Adott egy TDCI 2.0 DW10C (140LE) motor (UFDB). (2011-es fokuszban van, de mivel ugyanez a motor van a mondeoban is , gondoltam hatha tudtok tanacsot adni).
Szoval a hiba az hogy -2 es +4 fok kozott remeg a motor alapjaraton. Az egesz ulest razza , eleg zavaro tud lenni, mintha nem menne egy henger, de a motorhaztetot felnyitva nem gondolnam hogy nem megy( a motoron nem latszik a remeges). Az emlitett homerseklet tartomanyon kivul, vagyis -2 alatt(akar -10 ben is) tokeletesen mukodik, pocre indul. +4 felett pedig szinten szepen dorombol.
Amit eddig csinaltunk vele:
- minden tanult ertek torlese, ujra adaptalasa, betanitasa.
- PCM frissites
- 140->163-ra valo atallitas
- EGR ledugozas
- MAP, MAF szenzorok pucolasa, csatlakozok kontaktjainak ellenorzese
- vakum atnezese
- hibakodok nincsenek.

Az auto huz,  pocre indul, ahogy irtam hibakod nincs, fogyasztas szerintem ok (6.7 vegyes). Szoval kerlek ha van otlet segitsetek.

Koszonom





« Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 15:12:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14376 Dátum: 2022.03.04 péntek, 15:28:18 »

Sziasztok
Adott egy TDCI 2.0 DW10C (140LE) motor (UFDB). (2011-es fokuszban van, de mivel ugyanez a motor van a mondeoban is , gondoltam hatha tudtok tanacsot adni).
Szoval a hiba az hogy -2 es +4 fok kozott remeg a motor alapjaraton. Az egesz ulest razza , eleg zavaro tud lenni, mintha nem menne egy henger, de a motorhaztetot felnyitva nem gondolnam hogy nem megy( a motoron nem latszik a remeges). Az emlitett homerseklet tartomanyon kivul, vagyis -2 alatt(akar -10 ben is) tokeletesen mukodik, pocre indul. +4 felett pedig szinten szepen dorombol.
Amit eddig csinaltunk vele:
- minden tanult ertek torlese, ujra adaptalasa, betanitasa.
- PCM frissites
- 140->163-ra valo atallitas
- EGR ledugozas
- MAP, MAF szenzorok pucolasa, csatlakozok kontaktjainak ellenorzese
- vakum atnezese
- hibakodok nincsenek.

Az auto huz,  pocre indul, ahogy irtam hibakod nincs, fogyasztas szerintem ok (6.7 vegyes). Szoval kerlek ha van otlet segitsetek.

Koszonom






izzítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14377 Dátum: 2022.03.04 péntek, 15:56:50 »

izzítás
Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen?  Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 16:01:31 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14378 Dátum: 2022.03.04 péntek, 16:10:55 »

Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen?  Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
szerintem annak csak akkor lenne hibakódja,ha modulos vezérlése van. Roll Eyes
Egyébként egy db relé kapcsolja egyszerre a 4gyertyát a hagyományos rendszerben.Kérdés mi van az autóban...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14379 Dátum: 2022.03.04 péntek, 17:59:04 »

szerintem annak csak akkor lenne hibakódja,ha modulos vezérlése van. Roll Eyes
Egyébként egy db relé kapcsolja egyszerre a 4gyertyát a hagyományos rendszerben.Kérdés mi van az autóban...
hibakód egy dolog, elég ha már nem pont  avége izzik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14380 Dátum: 2022.03.04 péntek, 17:59:25 »

Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen?  Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
különböző hőfokra különböző üzemállapotok vannak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14381 Dátum: 2022.03.04 péntek, 21:30:11 »

Koszonom a valaszokat!
Akkor a nyarara megvan a kovetkezo projekt falbav  (a DPF takaritas mellett....eddig volt vezerles csere + lanc(mert zorgott)....az uj (Contitech) ugyanugy zorog wow1, injektor gyuruk csereje mert kifujt...stb) Hat a DW10-es motorommal nincsenek ilyen gondok....jol elk...tak)

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 21:33:34 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14382 Dátum: 2022.03.05 szombat, 11:37:32 »

Koszonom a valaszokat!
Akkor a nyarara megvan a kovetkezo projekt falbav  (a DPF takaritas mellett....eddig volt vezerles csere + lanc(mert zorgott)....az uj (Contitech) ugyanugy zorog wow1, injektor gyuruk csereje mert kifujt...stb) Hat a DW10-es motorommal nincsenek ilyen gondok....jol elk...tak)

 worship
dw10 az is, de mindegy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14383 Dátum: 2022.03.06 vasárnap, 19:34:23 »

Ma lemertem az izzitogyertyak ellenallasat a csatlakozonal: 0,8 Ohm volt az osszes. Szamit ez valamit?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14384 Dátum: 2022.03.06 vasárnap, 21:05:28 »

Ma lemertem az izzitogyertyak ellenallasat a csatlakozonal: 0,8 Ohm volt az osszes. Szamit ez valamit?
semmit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzanGabo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14385 Dátum: 2022.03.18 péntek, 08:22:49 »

Sziasztok! Van egy 2011-es Facelift 2.0TDCi Mondeo-m. Motorkód UFBA. Van sajnos egy nagyon bosszantó hibája. Indítás után csak 3 henger jár. Egy nagy gázadásra viszont beindul a 4. henger is és utána hibátlanul működik. Leállítás után kb 1-2 óra elteltével a hiba ismét jelentkezik. Hibakód a hármas hengerben jelez befecskendező hibát. Asszem P0203-as hibakód. Megcseréltem a 3-as 4-es henger befecskendezőjét, de a hibakód ugyanúgy a hármas hengert írta. Hozzáteszem amikor produkálja a hibát akkor nincs egyből hibakód, csak kb 2-3 nap elteltével. Az izzítók kimérve, jók!
Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is Köszönöm a Segítséget!
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14386 Dátum: 2022.03.18 péntek, 12:17:22 »

Sziasztok! Van egy 2011-es Facelift 2.0TDCi Mondeo-m. Motorkód UFBA. Van sajnos egy nagyon bosszantó hibája. Indítás után csak 3 henger jár. Egy nagy gázadásra viszont beindul a 4. henger is és utána hibátlanul működik. Leállítás után kb 1-2 óra elteltével a hiba ismét jelentkezik. Hibakód a hármas hengerben jelez befecskendező hibát. Asszem P0203-as hibakód. Megcseréltem a 3-as 4-es henger befecskendezőjét, de a hibakód ugyanúgy a hármas hengert írta. Hozzáteszem amikor produkálja a hibát akkor nincs egyből hibakód, csak kb 2-3 nap elteltével. Az izzítók kimérve, jók!
Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is Köszönöm a Segítséget!

Egy sima kompresszió és nyomásveszteség-méréssel kezdeném. Megbontás nélkül vagy az önindító áramának a monitorozásával vagy ezzel a műszerrel gyorsan rá lehet nézni a hengerek közötti kompresszió-különbségre.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
SzanGabo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14387 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 11:03:43 »

Egy sima kompresszió és nyomásveszteség-méréssel kezdeném. Megbontás nélkül vagy az önindító áramának a monitorozásával vagy ezzel a műszerrel gyorsan rá lehet nézni a hengerek közötti kompresszió-különbségre.

Bonca

Köszönöm! Megnéztük, de sajnos minden jó...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14388 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 11:47:18 »

Köszönöm! Megnéztük, de sajnos minden jó...

Specifikus hiba.

P0203  - Injektor áramkör meghibásodás henger 3
Üzemanyag-befecskendező 3 áramkör gyenge elektromos csatlakozás
 "Vizuálisan ellenőrizze a kapcsolódó kábelköteget és csatlakozókat. Ellenőrizze a sérült alkatrészeket, és keresse meg a törött, hajlított, kitolt vagy korrodált csatlakozó csapjait."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14389 Dátum: 2022.04.05 kedd, 20:36:30 »

A részecskeszűrő gépi takarítása után kell valamit a motorvezérlőnek mondani?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14390 Dátum: 2022.04.05 kedd, 20:52:59 »

A részecskeszűrő gépi takarítása után kell valamit a motorvezérlőnek mondani?

Bonca
szerintem érdemes törölni a meglévő adatokat,hogy újra tanulja a mostani állapotot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #14391 Dátum: 2022.04.15 péntek, 13:04:13 »

Sziasztok,

Sajnos észrevettem, hogy az autó alatt olajfoltok keletkeznek. Elvittem megnézetni és azt mondják a turbóból/mellől szivárog kicsit, de annyira keveset hogy nem veszélyezteti egy év alatt sem az olajszintet.
Érdeklődnék hogy valakinek van e tapasztalata ilyenbeli javitással. Ez a turbó cseréjével jár általában, vagy csak mellette tömitést cserélnek..?

Előre is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Bbela78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #14392 Dátum: 2022.05.04 szerda, 11:48:56 »

Sziasztok!

Üzent nekem a kocsi de nem értem mit akar Huh?? 2.0Tdci eredetileg 140 lovas.
Kírta hogy Engine Service Now. Kerestem a gépkönyvben ez mit jelent de nem találtam. A neten sem találtam ilyet Mondeo-hoz. Ez egy warning (sárga) üzenet a messages-be is bekerül de leállítással eltûnt. Nem a Service Oil üzenet de hasonló. Check engine nem világított és hibakódot sem láttam a kínai OBD-s vackommal. Tudja valaki ezt mikor írja ki? Csak a Service Oil-ra találtam reset-et de az nem lehet mert olajcserekor le lett reset-elve.


Naplózva
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #14393 Dátum: 2022.05.13 péntek, 21:22:52 »

Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14394 Dátum: 2022.05.14 szombat, 12:56:48 »

Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne
Üza szűrő cserekor megsérülhetett egy Ó gyűrű a csatlakozóban.Cseréld ki,és kezd előről a műveletet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14395 Dátum: 2022.05.14 szombat, 12:57:48 »

Sziasztok!

Üzent nekem a kocsi de nem értem mit akar Huh?? 2.0Tdci eredetileg 140 lovas.
Kírta hogy Engine Service Now. Kerestem a gépkönyvben ez mit jelent de nem találtam. A neten sem találtam ilyet Mondeo-hoz. Ez egy warning (sárga) üzenet a messages-be is bekerül de leállítással eltûnt. Nem a Service Oil üzenet de hasonló. Check engine nem világított és hibakódot sem láttam a kínai OBD-s vackommal. Tudja valaki ezt mikor írja ki? Csak a Service Oil-ra találtam reset-et de az nem lehet mert olajcserekor le lett reset-elve.



automata?...!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #14396 Dátum: 2022.05.14 szombat, 14:43:21 »

automata?...!
Nem
De megoldódott.Ha valakit érdekel leírom szivesen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14397 Dátum: 2022.05.14 szombat, 18:45:08 »

Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne

Esetleg cseréld annak a szelepnek a belsejét is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14398 Dátum: 2022.05.15 vasárnap, 22:09:46 »

Nem
De megoldódott.Ha valakit érdekel leírom szivesen
Miért kell ezt külön kérni? Írd le.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #14399 Dátum: 2022.05.18 szerda, 13:27:53 »

Sziasztok,

a Forscan által kiolvasott CATEMP12 érték fizikailag melyik szenzorhoz tartozik? Zöld vagy kékvezetékes?   Embarrassed
Nem megy végbe a regen alacsony katalizátorhőmérséklet miatt, a CATEMP12 értéke pedig szinte folyamatosan 100C, néha felkúszik 103-105-re, aztán vissza 100-ra.
Egyszercsak mutat 230 körüli értéket, majd megint 100-at.

Sanszos, hogy a hőmérővel van gond?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.