Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:07:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255370 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
capefear75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14350 Dátum:
2022.02.09 szerda, 16:03:22 »
Sziasztok,
2.0 TDCI EURO5 UFBA motorkód.
Pierburg szelep csere után P2263 hibakódot produkál, letilt, erő elmegy.
A "rossz (csövek lekötése után a VAC-ot megfújva szabadon áramlik a levegő az OUT-on)" szelepre visszakötve minden rendben.
Hibakód nincs, erő van.
Létezik, hogy ForScannel tanítani kell az új állást a turbónak?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14351 Dátum:
2022.02.09 szerda, 17:40:03 »
Idézetet írta: capefear75 - 2022.02.09 szerda, 16:03:22
Sziasztok,
2.0 TDCI EURO5 UFBA motorkód.
Pierburg szelep csere után P2263 hibakódot produkál, letilt, erő elmegy.
A "rossz (csövek lekötése után a VAC-ot megfújva szabadon áramlik a levegő az OUT-on)" szelepre visszakötve minden rendben.
Hibakód nincs, erő van.
Létezik, hogy ForScannel tanítani kell az új állást a turbónak?
igen kell, törölni kell az összes tanult értékeket
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
capefear75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14352 Dátum:
2022.02.09 szerda, 21:01:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.02.09 szerda, 17:40:03
igen kell, törölni kell az összes tanult értékeket
Az lenne a Reset the Turbocharger Variable Vane Position Sensor Adaptation, ugye?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14353 Dátum:
2022.02.10 csütörtök, 06:35:28 »
Idézetet írta: capefear75 - 2022.02.09 szerda, 21:01:03
Az lenne a Reset the Turbocharger Variable Vane Position Sensor Adaptation, ugye?
Igen, de én ilyenkor az összes tanult dolgot törlöm nem csak a turbóét
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
capefear75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14354 Dátum:
2022.02.10 csütörtök, 14:58:07 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.02.10 csütörtök, 06:35:28
Igen, de én ilyenkor az összes tanult dolgot törlöm nem csak a turbóét
Egyébként egy ilyen folyamat során mi történik? Illetve mi előzi meg?
Jól gondolom, alaktrészek kopásából, használódásából a tól-ig értékeket folyamatosan módosítja az ECU és ennek az alapállapotba állításához szükséges a tanult értékek viasszaállítása?
Naplózva
gtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14355 Dátum:
2022.02.13 vasárnap, 20:52:10 »
Szép estét mindenkinek
Van egy Ford Mondeo Mk4 Kombi 2010 évjárat 2000 TDCI TYBA motorkód
Jelen több hibával is küzdök
A legutóbbi hiba :Nem méri az átlagfogyasztást ,sem a pillanatnyi fogyasztást, sem a fent maradó km
Ha kulcsot 1 es pozícióba fordítom akkor mutatja a számokat
Ha ráadom a gyújtást akkor ---- csak vonalak
Ha vissza leveszem 1 es pozícióba akkor visszajönnek a számok
Valaki találkozott már valaki ilyen hibával ?
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14356 Dátum:
2022.02.16 szerda, 15:36:06 »
Idézetet írta: alf® - 2022.02.03 csütörtök, 12:33:26
ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...
Köszönöm! (bocs, csak most jutottam el újra ide). A hiba azóta sem jött elő, igaz nem is pályáztam vele. Marad egyelőre akkor a várakozás, hátha valami egyértelműbb vagy huzamosabb ideig fennálló hiba előjön.
Egyébként ennyi spén volt a szűrőházban:
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14357 Dátum:
2022.02.16 szerda, 16:29:18 »
Idézetet írta: fektoh - 2022.02.16 szerda, 15:36:06
Köszönöm! (bocs, csak most jutottam el újra ide). A hiba azóta sem jött elő, igaz nem is pályáztam vele. Marad egyelőre akkor a várakozás, hátha valami egyértelműbb vagy huzamosabb ideig fennálló hiba előjön.
Egyébként ennyi spén volt a szűrőházban:
[img width=450 height=600]https://i.ibb.co/RBg3sS7/S-Max-gazolajszuro-spen.jpg
hát...van benne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
petibarsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14358 Dátum:
2022.02.17 csütörtök, 11:04:06 »
Sziasztok, új vagyok a fórumon, nem tudom ezt ide kellene-e írni.
Az lenne a problémám, hogy az autóm(Ford Mondeo Mk iv 2.0tdci 140LE) nemhiszem, hogy megfelelően működik motorhőmérséklet szempontból.
Beindítom, elindulok, felmegy kb 79-80fok-ra és ugye elkezd leesni, és autópályánál is beáll 70-71-72-73 fokra. Ez normális ennél a motornál, vagy termosztát cserés lesz?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14359 Dátum:
2022.02.17 csütörtök, 12:23:09 »
Idézetet írta: petibarsi - 2022.02.17 csütörtök, 11:04:06
Sziasztok, új vagyok a fórumon, nem tudom ezt ide kellene-e írni.
Az lenne a problémám, hogy az autóm(Ford Mondeo Mk iv 2.0tdci 140LE) nemhiszem, hogy megfelelően működik motorhőmérséklet szempontból.
Beindítom, elindulok, felmegy kb 79-80fok-ra és ugye elkezd leesni, és autópályánál is beáll 70-71-72-73 fokra. Ez normális ennél a motornál, vagy termosztát cserés lesz?
Előre is köszi a segítséget!
nem normális,igen,cserés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
petibarsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14360 Dátum:
2022.02.17 csütörtök, 15:10:53 »
Idézetet írta: alf® - 2022.02.17 csütörtök, 12:23:09
nem normális,igen,cserés.
így ilyen hideg időben is?
hm, akkor lehet ki kellessz cserélnem.
Naplózva
Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14361 Dátum:
2022.02.17 csütörtök, 15:51:02 »
Idézetet írta: petibarsi - 2022.02.17 csütörtök, 15:10:53
így ilyen hideg időben is?
hm, akkor lehet ki kellessz cserélnem.
és még csak nincs is hideg.Minusz 10ben is jól kell működjön.Most 6-8fok felett-környékén van reggelente.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stiby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14362 Dátum:
2022.02.18 péntek, 17:32:42 »
sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni megéri-e?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14363 Dátum:
2022.02.19 szombat, 10:03:38 »
Idézetet írta: stiby - 2022.02.18 péntek, 17:32:42
sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni megéri-e?
Ennyi információ alapján, feltétlenül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stiby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14364 Dátum:
2022.02.19 szombat, 16:53:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2022.02.19 szombat, 10:03:38
Ennyi információ alapján, feltétlenül.
Azert kérdezem mert 1.8-at nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14365 Dátum:
2022.02.19 szombat, 17:31:31 »
Idézetet írta: stiby - 2022.02.19 szombat, 16:53:52
Azert kérdezem mert 1.8-at nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos
Így már világosabb, hogy mit is akarsz megtudni.
Az 1.8-assal nincs tapasztalatom, viszont az MK4-et általában nagyon jól sikerültnek tartom.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14366 Dátum:
2022.02.19 szombat, 20:12:55 »
Idézetet írta: stiby - 2022.02.19 szombat, 16:53:52
Azert kérdezem mert 1.8-at nem nagyon dicsérik és én "kis buta "gondoltam vannak itt hozzá értő emberek és tudnak róla véleményt mondani hogy miért nem tanácsos
Az 1.8 kerülendő, az sajna nem egy jól sikerült motor
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14367 Dátum:
2022.02.19 szombat, 20:39:05 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.02.19 szombat, 20:12:55
Az 1.8 kerülendő, az sajna nem egy jól sikerült motor
Üdv!
Komolyan érdekelne, hogy mi a baj az 1.8 TDCi-vel?!
Üdv: Petya!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14368 Dátum:
2022.02.19 szombat, 20:50:37 »
Idézetet írta: Petya - 2022.02.19 szombat, 20:39:05
Üdv!
Komolyan érdekelne, hogy mi a baj az 1.8 TDCi-vel?!
Üdv: Petya!
ez a sláger szöveg az mk4 facebook topicban, amúgy kb semmi, vezérlése költségesebb, és kb kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14369 Dátum:
2022.02.19 szombat, 20:53:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.02.19 szombat, 20:50:37
ez a sláger szöveg az mk4 facebook topicban, amúgy kb semmi, vezérlése költségesebb, és kb kész
Jó, mert én is így gondolom!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14370 Dátum:
2022.02.20 vasárnap, 06:40:34 »
Idézetet írta: stiby - 2022.02.18 péntek, 17:32:42
sziasztok!
Autó vásárlás elött állok es megtetszett egy Dízel, 2007, 1 753 cm³, 92 kW, 125 LE, Mk4-es !
Tapasztalatokat véleményeteket szeretném kérdezni megéri-e?
nekem volt 1.8-as S-maxom ~2,5évig, ez alatt 32e km-t mentünk.
kb 1800-as fordulat alatt döglött, felette nem megy rosszul. hangja nyersebb, mint a 2.0-é. fogyasztásban az s-max és mondeo-s fb csoportokban is ódákat zengenek róla, de nálam többet evett, mint a 2.0.
egyszer kellett injektort felújítanom, de ez valószínűleg egy vidéki kúton történő tankolásnak köszönhető (ha jól tudom, a befecskendező rendszere ugyanaz a siemens rendszer, mint a facelift előtti 2.0 tdci-é).
a vezérlésében valahol 2007-ben volt váltás. felül mindkettő szíjas, alul a 2007 utániak is szíjasak, előtte láncosak voltak, de ennek az alsó vezérlését is cserélni kell.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14371 Dátum:
2022.02.20 vasárnap, 14:10:42 »
Idézetet írta: G_B - 2022.02.20 vasárnap, 06:40:34
nekem volt 1.8-as S-maxom ~2,5évig, ez alatt 32e km-t mentünk.
kb 1800-as fordulat alatt döglött, felette nem megy rosszul. hangja nyersebb, mint a 2.0-é. fogyasztásban az s-max és mondeo-s fb csoportokban is ódákat zengenek róla, de nálam többet evett, mint a 2.0.
egyszer kellett injektort felújítanom, de ez valószínűleg egy vidéki kúton történő tankolásnak köszönhető (ha jól tudom, a befecskendező rendszere ugyanaz a siemens rendszer, mint a facelift előtti 2.0 tdci-é).
a vezérlésében valahol 2007-ben volt váltás. felül mindkettő szíjas, alul a 2007 utániak is szíjasak, előtte láncosak voltak, de ennek az alsó vezérlését is cserélni kell.
2008 jan 1 után gyártott a szíjas, ha jól rémlik, de alvázszámból kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14372 Dátum:
2022.02.20 vasárnap, 17:54:21 »
Üdv. mindenkinek.
Egy 2009 évjáratu 1.8 tdci ,125le Mondeo gazdija vagyok. Egy olyan jelenséget produkál az autóm, ami nem hagy nyugodni. Reggelente, mikor hideg a motor, indítás után egy fémesnek tűnő hang hallatszik a motortérből kb. olyan mint mikor két kalapácsot egymásnak koppintasz, kuplung benyomásara a hang teljesen megszűnik, illetve ha jár kb 3-4 percet a motor alapjáraton akkor is megszűnik, ezután már ha le állítom és újra indítom nem hallani ezt a fémes kopogó hangot. A hangról bővebben: nem ütemszerű, mikor valami egy bizonyos ütemben hozza koppan valamihez. Ez inkább amolyan hol koppan hol nem. b vectrám volt az előző autóm 2.0 dti motorral, az hasonló jelenséget produkált annyi különbséggel, hogy az egyenletes ütemszerűen adta a hasonló hangot, ami kuplung benyomásakor megszűnt, illetve pár perc járás után magától is elhagyta. Ott nyelestengely csapágy volt ki. Igazából teljesen jól működik az autó, de ez a hang nem hiszem hogy jó jel, valamelyik alkatrész nyilván a végét járja. ha esetleg valakinek volt hasonló hibajelensége kérem segítsen.
Köszönöm a segítséget előre is.
Szép napot minden fórumtársnak!!
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14373 Dátum:
2022.02.20 vasárnap, 21:14:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.02.20 vasárnap, 14:10:42
2008 jan 1 után gyártott a szíjas, ha jól rémlik, de alvázszámból kiderül
a cromax 2007 októbert hoz váltásnak, de alvázszámból a tuti
https://cromax.hu/galaxy_2006-/s-max_2/szijak_lancok/lanc/vezermulanc_keszlet/
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14374 Dátum:
2022.02.20 vasárnap, 23:33:24 »
Idézetet írta: G_B - 2022.02.20 vasárnap, 21:14:42
a cromax 2007 októbert hoz váltásnak, de alvázszámból a tuti
https://cromax.hu/galaxy_2006-/s-max_2/szijak_lancok/lanc/vezermulanc_keszlet/
connect-emet csináltam utoljára, onnan a 2008jan1 rémlik, vázszám nélkül mk4re egész pontosan 2007/10/08 a váltó dátum, akinek aznap csinálták meg majd szétszedés után megtudja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14375 Dátum:
2022.03.04 péntek, 15:10:54 »
Sziasztok
Adott egy TDCI 2.0 DW10C (140LE) motor (UFDB). (2011-es fokuszban van, de mivel ugyanez a motor van a mondeoban is , gondoltam hatha tudtok tanacsot adni).
Szoval a hiba az hogy
-2 es +4 fok kozott remeg a motor alapjaraton
. Az egesz ulest razza , eleg zavaro tud lenni, mintha nem menne egy henger, de a motorhaztetot felnyitva nem gondolnam hogy nem megy( a motoron nem latszik a remeges). Az emlitett homerseklet tartomanyon kivul, vagyis -2 alatt(akar -10 ben is) tokeletesen mukodik, pocre indul. +4 felett pedig szinten szepen dorombol.
Amit eddig csinaltunk vele:
- minden tanult ertek torlese, ujra adaptalasa, betanitasa.
- PCM frissites
- 140->163-ra valo atallitas
- EGR ledugozas
- MAP, MAF szenzorok pucolasa, csatlakozok kontaktjainak ellenorzese
- vakum atnezese
- hibakodok nincsenek.
Az auto huz, pocre indul, ahogy irtam hibakod nincs, fogyasztas szerintem ok (6.7 vegyes). Szoval kerlek ha van otlet segitsetek.
Koszonom
«
Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 15:12:48 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14376 Dátum:
2022.03.04 péntek, 15:28:18 »
Idézetet írta: toby_as - 2022.03.04 péntek, 15:10:54
Sziasztok
Adott egy TDCI 2.0 DW10C (140LE) motor (UFDB). (2011-es fokuszban van, de mivel ugyanez a motor van a mondeoban is , gondoltam hatha tudtok tanacsot adni).
Szoval a hiba az hogy
-2 es +4 fok kozott remeg a motor alapjaraton
. Az egesz ulest razza , eleg zavaro tud lenni, mintha nem menne egy henger, de a motorhaztetot felnyitva nem gondolnam hogy nem megy( a motoron nem latszik a remeges). Az emlitett homerseklet tartomanyon kivul, vagyis -2 alatt(akar -10 ben is) tokeletesen mukodik, pocre indul. +4 felett pedig szinten szepen dorombol.
Amit eddig csinaltunk vele:
- minden tanult ertek torlese, ujra adaptalasa, betanitasa.
- PCM frissites
- 140->163-ra valo atallitas
- EGR ledugozas
- MAP, MAF szenzorok pucolasa, csatlakozok kontaktjainak ellenorzese
- vakum atnezese
- hibakodok nincsenek.
Az auto huz, pocre indul, ahogy irtam hibakod nincs, fogyasztas szerintem ok (6.7 vegyes). Szoval kerlek ha van otlet segitsetek.
Koszonom
izzítás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14377 Dátum:
2022.03.04 péntek, 15:56:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.03.04 péntek, 15:28:18
izzítás
Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen? Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 16:01:31 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14378 Dátum:
2022.03.04 péntek, 16:10:55 »
Idézetet írta: toby_as - 2022.03.04 péntek, 15:56:50
Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen? Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
szerintem annak csak akkor lenne hibakódja,ha modulos vezérlése van.
Egyébként egy db relé kapcsolja egyszerre a 4gyertyát a hagyományos rendszerben.Kérdés mi van az autóban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14379 Dátum:
2022.03.04 péntek, 17:59:04 »
Idézetet írta: alf® - 2022.03.04 péntek, 16:10:55
szerintem annak csak akkor lenne hibakódja,ha modulos vezérlése van.
Egyébként egy db relé kapcsolja egyszerre a 4gyertyát a hagyományos rendszerben.Kérdés mi van az autóban...
hibakód egy dolog, elég ha már nem pont avége izzik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14380 Dátum:
2022.03.04 péntek, 17:59:25 »
Idézetet írta: toby_as - 2022.03.04 péntek, 15:56:50
Koszi ....ezt nem ellenoriztuk mivel nagyon rosz helyen vannak es nagyon hidegben nem csinalta.... Az izzitogyertyanak nem kene hibakodja legyen? Vagy meg nem erte el azt a szintet?.
különböző hőfokra különböző üzemállapotok vannak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14381 Dátum:
2022.03.04 péntek, 21:30:11 »
Koszonom a valaszokat!
Akkor a nyarara megvan a kovetkezo projekt
(a DPF takaritas mellett....eddig volt vezerles csere + lanc(mert zorgott)....az uj (Contitech) ugyanugy zorog
, injektor gyuruk csereje mert kifujt...stb) Hat a DW10-es motorommal nincsenek ilyen gondok....jol elk...tak)
«
Utoljára szerkesztve: 2022.03.04 péntek, 21:33:34 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14382 Dátum:
2022.03.05 szombat, 11:37:32 »
Idézetet írta: toby_as - 2022.03.04 péntek, 21:30:11
Koszonom a valaszokat!
Akkor a nyarara megvan a kovetkezo projekt
(a DPF takaritas mellett....eddig volt vezerles csere + lanc(mert zorgott)....az uj (Contitech) ugyanugy zorog
, injektor gyuruk csereje mert kifujt...stb) Hat a DW10-es motorommal nincsenek ilyen gondok....jol elk...tak)
dw10 az is, de mindegy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14383 Dátum:
2022.03.06 vasárnap, 19:34:23 »
Ma lemertem az izzitogyertyak ellenallasat a csatlakozonal: 0,8 Ohm volt az osszes. Szamit ez valamit?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14384 Dátum:
2022.03.06 vasárnap, 21:05:28 »
Idézetet írta: toby_as - 2022.03.06 vasárnap, 19:34:23
Ma lemertem az izzitogyertyak ellenallasat a csatlakozonal: 0,8 Ohm volt az osszes. Szamit ez valamit?
semmit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzanGabo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14385 Dátum:
2022.03.18 péntek, 08:22:49 »
Sziasztok! Van egy 2011-es Facelift 2.0TDCi Mondeo-m. Motorkód UFBA. Van sajnos egy nagyon bosszantó hibája. Indítás után csak 3 henger jár. Egy nagy gázadásra viszont beindul a 4. henger is és utána hibátlanul működik. Leállítás után kb 1-2 óra elteltével a hiba ismét jelentkezik. Hibakód a hármas hengerben jelez befecskendező hibát. Asszem P0203-as hibakód. Megcseréltem a 3-as 4-es henger befecskendezőjét, de a hibakód ugyanúgy a hármas hengert írta. Hozzáteszem amikor produkálja a hibát akkor nincs egyből hibakód, csak kb 2-3 nap elteltével. Az izzítók kimérve, jók!
Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is Köszönöm a Segítséget!
Naplózva
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14386 Dátum:
2022.03.18 péntek, 12:17:22 »
Idézetet írta: SzanGabo - 2022.03.18 péntek, 08:22:49
Sziasztok! Van egy 2011-es Facelift 2.0TDCi Mondeo-m. Motorkód UFBA. Van sajnos egy nagyon bosszantó hibája. Indítás után csak 3 henger jár. Egy nagy gázadásra viszont beindul a 4. henger is és utána hibátlanul működik. Leállítás után kb 1-2 óra elteltével a hiba ismét jelentkezik. Hibakód a hármas hengerben jelez befecskendező hibát. Asszem P0203-as hibakód. Megcseréltem a 3-as 4-es henger befecskendezőjét, de a hibakód ugyanúgy a hármas hengert írta. Hozzáteszem amikor produkálja a hibát akkor nincs egyből hibakód, csak kb 2-3 nap elteltével. Az izzítók kimérve, jók!
Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is Köszönöm a Segítséget!
Egy sima kompresszió és nyomásveszteség-méréssel kezdeném. Megbontás nélkül vagy az önindító áramának a monitorozásával vagy
ezzel
a műszerrel gyorsan rá lehet nézni a hengerek közötti kompresszió-különbségre.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
SzanGabo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14387 Dátum:
2022.03.24 csütörtök, 11:03:43 »
Idézetet írta: Bonca - 2022.03.18 péntek, 12:17:22
Egy sima kompresszió és nyomásveszteség-méréssel kezdeném. Megbontás nélkül vagy az önindító áramának a monitorozásával vagy
ezzel
a műszerrel gyorsan rá lehet nézni a hengerek közötti kompresszió-különbségre.
Bonca
Köszönöm! Megnéztük, de sajnos minden jó...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14388 Dátum:
2022.03.24 csütörtök, 11:47:18 »
Idézetet írta: SzanGabo - 2022.03.24 csütörtök, 11:03:43
Köszönöm! Megnéztük, de sajnos minden jó...
Specifikus hiba.
P0203 - Injektor áramkör meghibásodás henger 3
Üzemanyag-befecskendező 3 áramkör gyenge elektromos csatlakozás
"Vizuálisan ellenőrizze a kapcsolódó kábelköteget és csatlakozókat. Ellenőrizze a sérült alkatrészeket, és keresse meg a törött, hajlított, kitolt vagy korrodált csatlakozó csapjait."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14389 Dátum:
2022.04.05 kedd, 20:36:30 »
A részecskeszűrő gépi takarítása után kell valamit a motorvezérlőnek mondani?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14390 Dátum:
2022.04.05 kedd, 20:52:59 »
Idézetet írta: Bonca - 2022.04.05 kedd, 20:36:30
A részecskeszűrő gépi takarítása után kell valamit a motorvezérlőnek mondani?
Bonca
szerintem érdemes törölni a meglévő adatokat,hogy újra tanulja a mostani állapotot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14391 Dátum:
2022.04.15 péntek, 13:04:13 »
Sziasztok,
Sajnos észrevettem, hogy az autó alatt olajfoltok keletkeznek. Elvittem megnézetni és azt mondják a turbóból/mellől szivárog kicsit, de annyira keveset hogy nem veszélyezteti egy év alatt sem az olajszintet.
Érdeklődnék hogy valakinek van e tapasztalata ilyenbeli javitással. Ez a turbó cseréjével jár általában, vagy csak mellette tömitést cserélnek..?
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Bbela78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14392 Dátum:
2022.05.04 szerda, 11:48:56 »
Sziasztok!
Üzent nekem a kocsi de nem értem mit akar
? 2.0Tdci eredetileg 140 lovas.
Kírta hogy Engine Service Now. Kerestem a gépkönyvben ez mit jelent de nem találtam. A neten sem találtam ilyet Mondeo-hoz. Ez egy warning (sárga) üzenet a messages-be is bekerül de leállítással eltûnt. Nem a Service Oil üzenet de hasonló. Check engine nem világított és hibakódot sem láttam a kínai OBD-s vackommal. Tudja valaki ezt mikor írja ki? Csak a Service Oil-ra találtam reset-et de az nem lehet mert olajcserekor le lett reset-elve.
Naplózva
Heineken76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14393 Dátum:
2022.05.13 péntek, 21:22:52 »
Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14394 Dátum:
2022.05.14 szombat, 12:56:48 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2022.05.13 péntek, 21:22:52
Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne
Üza szűrő cserekor megsérülhetett egy Ó gyűrű a csatlakozóban.Cseréld ki,és kezd előről a műveletet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14395 Dátum:
2022.05.14 szombat, 12:57:48 »
Idézetet írta: Bbela78 - 2022.05.04 szerda, 11:48:56
Sziasztok!
Üzent nekem a kocsi de nem értem mit akar
? 2.0Tdci eredetileg 140 lovas.
Kírta hogy Engine Service Now. Kerestem a gépkönyvben ez mit jelent de nem találtam. A neten sem találtam ilyet Mondeo-hoz. Ez egy warning (sárga) üzenet a messages-be is bekerül de leállítással eltûnt. Nem a Service Oil üzenet de hasonló. Check engine nem világított és hibakódot sem láttam a kínai OBD-s vackommal. Tudja valaki ezt mikor írja ki? Csak a Service Oil-ra találtam reset-et de az nem lehet mert olajcserekor le lett reset-elve.
automata?...!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Heineken76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14396 Dátum:
2022.05.14 szombat, 14:43:21 »
Idézetet írta: alf® - 2022.05.14 szombat, 12:57:48
automata?...!
Nem
De megoldódott.Ha valakit érdekel leírom szivesen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14397 Dátum:
2022.05.14 szombat, 18:45:08 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2022.05.13 péntek, 21:22:52
Sziasztok!
Tegnap cseréltem ü.a.szűrőt.Utána légtelenítettem és semmi go d nem volt mentem vele kb5 km.Ma menni akkartam vele és beindult de a kapuba leált.Ismét a vákum pumpával légtelenítettem de vagy 2 órát hát semmi.Be se indul.Van egy szelep az egyik ágon mint a bicikli szelep az mire való?A levegő buborékok ahogy pumpálom csak jönnek fel de ennyi?Ell se tudom hinni hogy ennyi van benne
Esetleg cseréld annak a szelepnek a belsejét is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14398 Dátum:
2022.05.15 vasárnap, 22:09:46 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2022.05.14 szombat, 14:43:21
Nem
De megoldódott.Ha valakit érdekel leírom szivesen
Miért kell ezt külön kérni? Írd le.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
capefear75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14399 Dátum:
2022.05.18 szerda, 13:27:53 »
Sziasztok,
a Forscan által kiolvasott CATEMP12 érték fizikailag melyik szenzorhoz tartozik? Zöld vagy kékvezetékes?
Nem megy végbe a regen alacsony katalizátorhőmérséklet miatt, a CATEMP12 értéke pedig szinte folyamatosan 100C, néha felkúszik 103-105-re, aztán vissza 100-ra.
Egyszercsak mutat 230 körüli értéket, majd megint 100-at.
Sanszos, hogy a hőmérővel van gond?
Naplózva
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ