Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:46:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253626 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14650 Dátum:
2023.06.12 hétfő, 19:04:47 »
P1135 hibával kigyulladt a motor ikon. Arra lettem figyelmes, hogy gyújtáskor azonnal folyamatosan zümmög az EGR. Normális ez a jelenség?
Ha lehúzom róla a kábelt, csendes lesz.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
petibarsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14651 Dátum:
2023.06.28 szerda, 11:21:26 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel, fordulnék hozzátok, hogy egy 2008-as 2.0 TDCI QXBA motorkódú Mondeóban valószínűsíthetően rossz volt a termosztát, mert 50-100 km megtétele után is 71-72 fokos volt a vízhőfok a kijelző szerint.
Kicseréltük a termosztátot, és igazándiból jobb a helyzet, mert 86-ig felmegy, és onnan kezd el csökkenni, és beáll 80-83 fokra. 80 alá nem megy, viszont 83 fölé sem.
Na most ugye ez vadiúj termosztát, új fagyálló folyadékkal feltöltve.
Az autó rendesen regenerál.
Lehet hogy valami más is hibás lehet, vagy ennek ez az üzemi hőfokja, vagy mi lehet ennek az oka?
Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat.
Naplózva
Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14652 Dátum:
2023.06.29 csütörtök, 06:56:07 »
Idézetet írta: petibarsi - 2023.06.28 szerda, 11:21:26
Sziasztok!
Olyan kérdéssel, fordulnék hozzátok, hogy egy 2008-as 2.0 TDCI QXBA motorkódú Mondeóban valószínűsíthetően rossz volt a termosztát, mert 50-100 km megtétele után is 71-72 fokos volt a vízhőfok a kijelző szerint.
Kicseréltük a termosztátot, és igazándiból jobb a helyzet, mert 86-ig felmegy, és onnan kezd el csökkenni, és beáll 80-83 fokra. 80 alá nem megy, viszont 83 fölé sem.
Na most ugye ez vadiúj termosztát, új fagyálló folyadékkal feltöltve.
Az autó rendesen regenerál.
Lehet hogy valami más is hibás lehet, vagy ennek ez az üzemi hőfokja, vagy mi lehet ennek az oka?
Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat.
Azok a hőfokok treljesen jók,normális.Nekem is 83 fok szokot lenni,klimával picit több ,főleg ha nyomom neki.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Foley
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14653 Dátum:
2023.07.10 hétfő, 13:57:38 »
Sziasztok.
Fordos szerelők hátha tudnak mondani valami okosságot. :-)
Mióta beköszöntött a meleg, észrevettem, hogy a vezérlés felőli oldalon valami nyikorog, vagy csikorog. Nem olyan hangos,
de azért határozottan hallható meg az én fülemnek zavaró is.
Kiderült, hogy a vezérműszíj adja ezt a hangot. A vezérlés fedelénél egy kis résen megfújtam sima vízzel a szíj hátát/sima felét és
egyből elhalgatott. Éppen annyi kevéske nedvességet kapott, amit a szíj felvett, más forgó alkatrészt nem ért.
A kérdésem pedig ugye adja magát, hogy ezzel kell foglalkozni mert valami gond lehet a szíjjal, vagy ilyenek előfordulnak és nem okoz különösebben gondot.
Egyébként tavaly nyáron lett cserélve a teljes vezérlés, FAG készletet vettem hozzá és minden be is lett építve. :-)
A szomszédban van egy régi-vágású szerelő, adott egy V-Belt Spray nevű cuccot, hogy ezzel fújjam be. Még nem tettem meg, próbát csináltam a régi szíjon és valami gumiszerű jól tapadó felületet ad neki.
Köszi előre is a segítséget, tanácsot.
Naplózva
2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
Foley
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14654 Dátum:
2023.07.28 péntek, 13:43:37 »
Idézetet írta: Foley - 2023.07.10 hétfő, 13:57:38
Sziasztok.
Fordos szerelők hátha tudnak mondani valami okosságot. :-)
Mióta beköszöntött a meleg, észrevettem, hogy a vezérlés felőli oldalon valami nyikorog, vagy csikorog. Nem olyan hangos,
de azért határozottan hallható meg az én fülemnek zavaró is.
Kiderült, hogy a vezérműszíj adja ezt a hangot. A vezérlés fedelénél egy kis résen megfújtam sima vízzel a szíj hátát/sima felét és
egyből elhalgatott. Éppen annyi kevéske nedvességet kapott, amit a szíj felvett, más forgó alkatrészt nem ért.
A kérdésem pedig ugye adja magát, hogy ezzel kell foglalkozni mert valami gond lehet a szíjjal, vagy ilyenek előfordulnak és nem okoz különösebben gondot.
Egyébként tavaly nyáron lett cserélve a teljes vezérlés, FAG készletet vettem hozzá és minden be is lett építve. :-)
A szomszédban van egy régi-vágású szerelő, adott egy V-Belt Spray nevű cuccot, hogy ezzel fújjam be. Még nem tettem meg, próbát csináltam a régi szíjon és valami gumiszerű jól tapadó felületet ad neki.
Köszi előre is a segítséget, tanácsot.
Na megnézte egy szerelő, le lett véve a vezérlés burkolatának a felső része. Rá lehetett látni a szíjra meg a feszítő görgőre.
Semmi rendellenesség. Azt mondta, hogy a szíj anyaga miatt adja ki ezt a hangot.
Használjam így nyugodtan.
Most egyelőre marad, de még az őszig csak veszek rá egy másik szíjat mert nem szép a hangja, zavar.
Írtam az előző levélben is, hogy FAG készlet lett rá véve, nem tudom a szíjat honnan szedik, de valószínűleg a jövőben kerülni fogom ezt a márkát.
Legalábbis a szíj termékeit. Nekem már a Conti is fent van ezen a listán.
Most néhány autószerelő a Dayco-val van oda meg vissza, mert hogy HT-s az új szíjuk és hogy az milyen jó...meg sokkal jobb, mint.....
Az ára elég baráti, de nem tudom, hogy merjem e majd bevállalni.
Valakinek esetleg ötlet, áldás, érv, pro, kontra stb?
Naplózva
2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14655 Dátum:
2023.07.31 hétfő, 12:28:25 »
Idézetet írta: Foley - 2023.07.28 péntek, 13:43:37
Na megnézte egy szerelő, le lett véve a vezérlés burkolatának a felső része. Rá lehetett látni a szíjra meg a feszítő görgőre.
Semmi rendellenesség. Azt mondta, hogy a szíj anyaga miatt adja ki ezt a hangot.
Használjam így nyugodtan.
Most egyelőre marad, de még az őszig csak veszek rá egy másik szíjat mert nem szép a hangja, zavar.
Írtam az előző levélben is, hogy FAG készlet lett rá véve, nem tudom a szíjat honnan szedik, de valószínűleg a jövőben kerülni fogom ezt a márkát.
Legalábbis a szíj termékeit. Nekem már a Conti is fent van ezen a listán.
Most néhány autószerelő a Dayco-val van oda meg vissza, mert hogy HT-s az új szíjuk és hogy az milyen jó...meg sokkal jobb, mint.....
Az ára elég baráti, de nem tudom, hogy merjem e majd bevállalni.
Valakinek esetleg ötlet, áldás, érv, pro, kontra stb?
Szia
Bar en nem vagyok szerelo (azert csereltem mar par vezerlest magamnak es csaladnak), de szerintem Conti, Dayco, Gates, Bosch...ezekkel azert nem nagyon lehet mellenyulni (bar mindegyik gyartonal biztos van hibas darab is)...szemely szerint en a Contit hasznalom (Hepu keszletben az van/volt), de latom neked az nem szimpatikus. Arban szinte mindegyik ugyanott van ugyhogy ilyesmin szerintem nem erdemes sporolni.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Foley
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14656 Dátum:
2023.08.01 kedd, 19:56:39 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.07.31 hétfő, 12:28:25
Szia
Bar en nem vagyok szerelo (azert csereltem mar par vezerlest magamnak es csaladnak), de szerintem Conti, Dayco, Gates, Bosch...ezekkel azert nem nagyon lehet mellenyulni (bar mindegyik gyartonal biztos van hibas darab is)...szemely szerint en a Contit hasznalom (Hepu keszletben az van/volt), de latom neked az nem szimpatikus. Arban szinte mindegyik ugyanott van ugyhogy ilyesmin szerintem nem erdemes sporolni.
Hali.
Köszi az infót.
Nem is akarok én spórolni. A jelenleginél sem az volt a cél, egy erős középkategóriás készletet vettem rá árban és minőségben. Most nekem ez valahogy nem jött be...
Árban meg azért a felsoroltak között van szórás...pl. Conti, Dayco kb. fele annyiba kerül, mint egy Gates vagy Bosch. Ennek ellenére olyanokat olvasok, hogy a 11EFt-os Dayco HT szíj jobb mint pl. a 20EFt-os Gates.
Ezelőtt nagyjából mindig Gates szíjat vettem, nem is volt vele semmi gond. Szerintem maradok ennél...
Tavaly a feleségem kocsijához Conti lett véve, amivel gyakorlatilag még nincs gondom, csak az nem tetszett, hogy "Made in Romania" van ráírva írva. :-)
Naplózva
2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14657 Dátum:
2023.08.02 szerda, 06:47:34 »
Idézetet írta: Foley - 2023.08.01 kedd, 19:56:39
Hali.
Köszi az infót.
Nem is akarok én spórolni. A jelenleginél sem az volt a cél, egy erős középkategóriás készletet vettem rá árban és minőségben. Most nekem ez valahogy nem jött be...
Árban meg azért a felsoroltak között van szórás...pl. Conti, Dayco kb. fele annyiba kerül, mint egy Gates vagy Bosch. Ennek ellenére olyanokat olvasok, hogy a 11EFt-os Dayco HT szíj jobb mint pl. a 20EFt-os Gates.
Ezelőtt nagyjából mindig Gates szíjat vettem, nem is volt vele semmi gond. Szerintem maradok ennél...
Tavaly a feleségem kocsijához Conti lett véve, amivel gyakorlatilag még nincs gondom, csak az nem tetszett, hogy "Made in Romania" van ráírva írva. :-)
Szia, bar ram nincs rairva de en is ott elek, nem hiszem hogy az alapjan kene megitelni egy termeket vagy barmit...a "Made in China" feliratu termekeket is hasznaljuk , sot ha nem onnan van elgondolkodunk rajta hogy vajon eredeti e
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Foley
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14658 Dátum:
2023.08.02 szerda, 08:13:53 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.08.02 szerda, 06:47:34
Szia, bar ram nincs rairva de en is ott elek, nem hiszem hogy az alapjan kene megitelni egy termeket vagy barmit...a "Made in China" feliratu termekeket is hasznaljuk , sot ha nem onnan van elgondolkodunk rajta hogy vajon eredeti e
Teljesen igazad van.
Nem akartam ezzel senkit megbántani...
Csak az emberekbe valahogy beidegződött a 80' 90' Dacia-s korszak. (Meg az első generációs Logan-ek...)
Tudom, ez már azóta nagyon más, meg nem is akarok ebbe belemenni...soktényezős...
Naplózva
2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14659 Dátum:
2023.08.11 péntek, 10:49:49 »
Sziasztok. MA reggel levettem a motortakarót, és erre az "olaj sárra" lettem figyelmes. Az a cső, amelyik az EGR-hez megy, eléggé koszos, és az alatta lévő csati is. Az EGR le van dugózva, már rég óta, és csak most láttam ezt az olaj szennyeződést. Utalhat ez valami hiba kialakulására, vagy csak simán töröljem meg és ne foglalkozzak vele? AZ olajat nem eszi, semmi hibakód, semmi rendellenesség, csak maga a látvány tűnt fel. Köszi.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14660 Dátum:
2023.08.11 péntek, 17:50:43 »
Idézetet írta: sinci - 2023.08.11 péntek, 10:49:49
Sziasztok. MA reggel levettem a motortakarót, és erre az "olaj sárra" lettem figyelmes. Az a cső, amelyik az EGR-hez megy, eléggé koszos, és az alatta lévő csati is. Az EGR le van dugózva, már rég óta, és csak most láttam ezt az olaj szennyeződést. Utalhat ez valami hiba kialakulására, vagy csak simán töröljem meg és ne foglalkozzak vele? AZ olajat nem eszi, semmi hibakód, semmi rendellenesség, csak maga a látvány tűnt fel. Köszi.
leállító szelep tengelye megkopott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14661 Dátum:
2023.08.11 péntek, 20:27:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.08.11 péntek, 17:50:43
leállító szelep tengelye megkopott
Fojtószelep.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14662 Dátum:
2023.08.12 szombat, 11:21:08 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.08.11 péntek, 20:27:24
Fojtószelep.
dízel motoron sajon nem így hívják, az a benzineseken van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14663 Dátum:
2023.08.12 szombat, 18:19:39 »
Szükséges az azonnali cseréje, vagy letörlöm időnként az olajat és hajtom? Tud galibát okozni később, ha nem cserélem?
Közben lenne még 1 kérdés. Ma mondta a szerelő h a turbo hútő lyukas, és cserélni kell. Ki fogom cserélni, de mennyire sürgős dolog? Használhatom még 1-2 hétig így az autót, vagy tegyem le, és javítás után menjek csak vele?
«
Utoljára szerkesztve: 2023.08.14 hétfő, 17:39:55 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14664 Dátum:
2023.08.14 hétfő, 21:59:50 »
Sziasztok!
2009 Mondeo MKIV 2.0 TDCI, 337e km.
Ma délután elkezdett melegedni a hűtővíz - mutató eljutott a piros tartományig.
(Klímát lekapcsolta, teljesítményt visszafogta)
Autópályán félreálltam, alapjáraton hagytam, belenéztem a motortérbe.
Víz volt, nem forrt. Ventillátor pörgött mint a motolla.
Ezalatt kicsit visszahűlt.
Hazagurultam lassan.
Check engine nem világított, hibakód nincs.
Víz nem fogy, olaj szép.
2019-ben volt vízpumpa csere - azóta 87e km-t mentem vele.
Rendeltem egy termosztátot. Holnapután jön meg, azt kicserélem.
Esetleg valami ötlet még a megoldásra?
Kösz.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14665 Dátum:
2023.08.15 kedd, 06:41:07 »
Sziasztok!
Vezérlés csere lesz az autómon(meg még sokminden más 300ekm-nél), TXBA motorkódú eu5.
Ezt a vezérműláncot hozza hozzá minden, SKF oldala is:
https://alkatreszek.hu/vkml_83504_skf_af
Ez a kép csak illusztráció? Mert valójában a motoron így néz ki:
https://alkatreszek.hu/kdk_810_jap_ty
Alul egy fix és felülről a rugó olajos feszítő.
Aki cserélte már 300e km felett, milyet rakott a kocsiba?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14666 Dátum:
2023.08.16 szerda, 07:57:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2023.08.15 kedd, 06:41:07
Sziasztok!
Vezérlés csere lesz az autómon(meg még sokminden más 300ekm-nél), TXBA motorkódú eu5.
Ezt a vezérműláncot hozza hozzá minden, SKF oldala is:
https://alkatreszek.hu/vkml_83504_skf_af
Ez a kép csak illusztráció? Mert valójában a motoron így néz ki:
https://alkatreszek.hu/kdk_810_jap_ty
Alul egy fix és felülről a rugó olajos feszítő.
Aki cserélte már 300e km felett, milyet rakott a kocsiba?
Köszönöm!
Szia
En mar csereltem lancot mert zorgott, igaz a Focus-nal. Contit raktam bele, es csere utan ugyanugy zorgott
, de legalabb tudtam hogy uj
«
Utoljára szerkesztve: 2023.08.16 szerda, 07:59:33 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14667 Dátum:
2023.08.17 csütörtök, 08:12:23 »
Sziasztok. Ilyen képet fest a turbó hűtőm. Ez utalhat turbó problémára, vagy csak a hűtő lyukas? Egyik szerelő azt mondja, hogy baj van a turbóval, másik szerint meg csak lyukas a hűtő. Pár hónapja voltam egy turbó szakinál, aki megmért mindent, és elvileg az összes érték jó. Gondolom valami megoldást találnom kell, mert így nem maradhat, elsőre a hűtő cserére gondoltam. Esetleg valami tippetek van? Köszi
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
VLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14668 Dátum:
2023.09.11 hétfő, 22:11:06 »
Sziasztok!
Van egy 2008-as 2.0tdci 140 le mondeom QXBA motorkóddal, és mostanában olyan hang hallatszik halkan a motor talán szívó részéből, mintha egy porszívó menne, vagy "sírna" benne valami alkatrész. Alapjáraton halk a hang, kigyorsításkor, magasabb fordulaton nem hallani, gáz elvételkor felerősödik a porszívó hang.
Valakinek volt már ilyen problémája?
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14669 Dátum:
2023.09.12 kedd, 15:55:20 »
Idézetet írta: VLaci - 2023.09.11 hétfő, 22:11:06
Sziasztok!
Van egy 2008-as 2.0tdci 140 le mondeom QXBA motorkóddal, és mostanában olyan hang hallatszik halkan a motor talán szívó részéből, mintha egy porszívó menne, vagy "sírna" benne valami alkatrész. Alapjáraton halk a hang, kigyorsításkor, magasabb fordulaton nem hallani, gáz elvételkor felerősödik a porszívó hang.
Valakinek volt már ilyen problémája?
Köszönöm
tömítettlenséget kell keresni a turbó szívó és nyomó oldalán.És a turbó tengely lógását is érdemes ellenőrizni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14670 Dátum:
2023.10.17 kedd, 00:51:27 »
Üdv mindenkinek!
Az alkatrész fórum elég gyenge és inaktív, ezért itt próbálkozom. Bontott alkatrészt keresek vagy bármi más megoldást ami olcsóbb mint a gyári alkatrész melyet cserélnem kellene.
Az alkatrész cikk száma : 1521483
Ez valami jeladós cső és nincs belőle utángyártott.
2007-es Mk4 1.8 TDCI 125 LE mondeohoz keresem ezt.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14671 Dátum:
2023.10.17 kedd, 12:39:31 »
Idézetet írta: Habell - 2023.10.17 kedd, 00:51:27
Üdv mindenkinek!
Az alkatrész fórum elég gyenge és inaktív, ezért itt próbálkozom. Bontott alkatrészt keresek vagy bármi más megoldást ami olcsóbb mint a gyári alkatrész melyet cserélnem kellene.
Az alkatrész cikk száma : 1521483
Ez valami jeladós cső és nincs belőle utángyártott.
2007-es Mk4 1.8 TDCI 125 LE mondeohoz keresem ezt.
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1521483
Márka: FORD
Megnevezés: INTERCOOLER CSŐ /MÓDOSÍTOTT/ INFO!!!
Ford bruttó listaár: 56.732 Ft
Kedvezmény: 7.75 %
Online bruttó ár/db: 52.335 Ft
Üllői út: 2 darab
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14672 Dátum:
2023.10.23 hétfő, 05:41:15 »
Idézetet írta: Habell - 2023.10.17 kedd, 00:51:27
Üdv mindenkinek!
Az alkatrész fórum elég gyenge és inaktív, ezért itt próbálkozom. Bontott alkatrészt keresek vagy bármi más megoldást ami olcsóbb mint a gyári alkatrész melyet cserélnem kellene.
Az alkatrész cikk száma : 1521483
Ez valami jeladós cső és nincs belőle utángyártott.
2007-es Mk4 1.8 TDCI 125 LE mondeohoz keresem ezt.
Segitek és ebben semmiyen bántás nincs
https://www.google.com/search?q=Az+alkatr%C3%A9sz+cikk+sz%C3%A1ma+%3A+1521483&sourceid=chrome&ie=UTF-8
ennyire egyszerü és már 12 ezer forintól lehet találni
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Arculat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14673 Dátum:
2023.10.28 szombat, 17:58:30 »
Szia!
Szeretném megkérdezni,hogy az említett híbákra neked mi volt a megoldás mivel ugyanezzel a problémával küzdök
Idézetet írta: KLaci78 - 2017.09.13 szerda, 14:36:15
P244D mellé bejött egy P242A hibakód is - Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör - hengersor 1 érzékelő 3
Jel hihetőség hiba, Engine Malfunction világít, de a kocsi megy....kicsit mintha erőtlenebb eenne, DPF load: 48%
A hiba ma reggel rögtön indítás után bevillant - ma délben 2.indításnál eltűnt
Egyik helyen azt olvastam, hogy az izzítógyertyákkal lesz / van gond, más helyen pedig szenzornál rövidzárlat, esetleg sok korom a DPF előtt vagy lyukas kipufugó. Találkozott vki ilyen hibakóddal?
Naplózva
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14674 Dátum:
2023.10.31 kedd, 16:49:14 »
Sziasztok
Thermosztát házat cseréltem az autómban és szerelés közben találtam a hűtő/légszűrőház közelében egy puha gumicsövet aminek a vége sehova nem csatlakozott. Lehet, hogy régóta így volt, de lehet, hogy én húztam le valahonnan véletlenül.
Tudnátok segíteni, hogy ez micsoda és hova kellene csatlakozzon?
https://photos.app.goo.gl/MdYyv9U9Jz6fErCp9
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14675 Dátum:
2023.11.01 szerda, 06:32:05 »
Idézetet írta: atti78 - 2023.10.31 kedd, 16:49:14
Sziasztok
Thermosztát házat cseréltem az autómban és szerelés közben találtam a hűtő/légszűrőház közelében egy puha gumicsövet aminek a vége sehova nem csatlakozott. Lehet, hogy régóta így volt, de lehet, hogy én húztam le valahonnan véletlenül.
Tudnátok segíteni, hogy ez micsoda és hova kellene csatlakozzon?
https://photos.app.goo.gl/MdYyv9U9Jz6fErCp9
Sehova, az ugy jó ha lóg. nekem 2 is van.1 az üzemanyag szürőnél egy meg mint neked a termosztátnál
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14676 Dátum:
2023.11.01 szerda, 07:33:33 »
Idézetet írta: alf® - 2023.10.17 kedd, 12:39:31
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1521483
Márka: FORD
Megnevezés: INTERCOOLER CSŐ /MÓDOSÍTOTT/ INFO!!!
Ford bruttó listaár: 56.732 Ft
Kedvezmény: 7.75 %
Online bruttó ár/db: 52.335 Ft
Üllői út: 2 darab
Köszönöm a segítséget. Az az igazság hogy nem voltam hajlandó ennyit kifizetni a gyári alkatrészért. Kerestem más megoldásokat bontottat. Sehol nem találtam bontottat. Végül belementem ebbe a gyári alkatrész megoldásba. Ezek után jött egy újabb csavar a sztoriba. Nekem ami intercooler cső az autóban van és lyukas lett abban van egy jeladó , emiatt nem jöhetett szóba az utángyártott alkatrész. Az alkatrész szállító cég közli hogy a gyári Ford intercooler csőben sincs már jeladónak hely nem lehet rátenni. Két egymástól független Ford márkaszerviz fel lett hívva mindkettő helyről ugyan az a válasz érkezett hogy teljesen mindegy hogy gyári intercooler csövet vagy utángyártottat teszek be a jeladót egyikbe se lehet már betenni azt ki kell írni belőle. Ez a hivatalos megoldás és javaslat, mivel ezt követő típusokban már nem volt jeladó, az én típusomhoz meg nincs más intercooler cső. Végül lett az utángyártott fele annyiért mint a gyári... Az a jeladó aminek a funkcióját nem tudom meg mellé lett téve... És várok arra hogy ráérjen a "hacker" vagyis az az ember aki ezt kiüti. Na most én használom már az autót mentem vele, minden jó semmi hiba nincs. Abszolút nem tudom ennek a jeladónak mi értelme van / volt mert most hogy nincs bekötve az intercooler csőbe, se hiányzik az autónak se nekem, de kiírva se lett az "agyából"
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14677 Dátum:
2023.11.01 szerda, 07:59:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2023.11.01 szerda, 06:32:05
Sehova, az ugy jó ha lóg. nekem 2 is van.1 az üzemanyag szürőnél egy meg mint neked a termosztátnál
Köszi szépen
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14678 Dátum:
2023.11.03 péntek, 16:39:41 »
Segítséget szeretnék kérni!
2.0 tdci 163le 2013 mondeom nagyon szivat.
Ami cserélve lett az: generátor(gyárira),motorvezérlő újra programozva,akkumulátor,gerjeszt vezeték,dpf(új),turbó(gyári),egr,fáklya. 1200km hiba nélkül majd hirtelen gyorsításnál be adott egy csomó hibát.p244c:00-6d, P0002:84-28, P1632:4b-28, P1632:07-28, ccmii:U0415:86-28, ABS:U0401:68-08.
Mi lehet még a hiba ??
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
HELYES
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14679 Dátum:
2023.11.08 szerda, 17:55:27 »
Sziasztok!
Van egy problémám: MK4 1.8 TDCI kinyomja a fagyállót. Motor fordulattal arányosan. 80-100 KÖZÖTT SZINTE SEMMIT, 120 NÁL 150 KM MEGTÉTELE UTÁN KB FÉL LITER, 130 NÁL 1-2 LITER/ 150 KM . Hütöbe nem fuj bele ezt szakszervizben bemérték.Kicserélték vizhűtőt,termosztátot házastól,egr hútöt, tartályt eredetit sapkával.Sajna semmi nem változott.
Segitségeteket kérem hová vigyem az autót.Lehet volt másnak is hasonló gondja .
Várom a válaszokat Köszönöm előre is
Naplózva
helyes
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14680 Dátum:
2023.11.08 szerda, 18:54:06 »
Idézetet írta: cini - 2023.11.03 péntek, 16:39:41
Segítséget szeretnék kérni!
2.0 tdci 163le 2013 mondeom nagyon szivat.
Ami cserélve lett az: generátor(gyárira),motorvezérlő újra programozva,akkumulátor,gerjeszt vezeték,dpf(új),turbó(gyári),egr,fáklya. 1200km hiba nélkül majd hirtelen gyorsításnál be adott egy csomó hibát.
p244c:00-6d
, P0002:84-28, P1632:4b-28, P1632:07-28, ccmii:U0415:86-28, ABS:U0401:68-08.
Mi lehet még a hiba ??
Köszönöm a segítséget!
De van valami hiba is? Nem lehet,hogy benn maradtak ezek a hibakódok a javítás után?
Az első hiba a fáklya "nem" működésére utal
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
A 3ik negyedik hibakód a generátor hibájára utal,az utolsó kettő pedig kommunikációs hiba.
Töröld és figyeld mi jön vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14681 Dátum:
2023.11.08 szerda, 19:00:40 »
Idézetet írta: HELYES - 2023.11.08 szerda, 17:55:27
Sziasztok!
Van egy problémám: MK4 1.8 TDCI kinyomja a fagyállót. Motor fordulattal arányosan. 80-100 KÖZÖTT SZINTE SEMMIT, 120 NÁL 150 KM MEGTÉTELE UTÁN KB FÉL LITER, 130 NÁL 1-2 LITER/ 150 KM . Hütöbe nem fuj bele ezt szakszervizben bemérték.Kicserélték vizhűtőt,termosztátot házastól,egr hútöt, tartályt eredetit sapkával.Sajna semmi nem változott.
Segitségeteket kérem hová vigyem az autót.Lehet volt másnak is hasonló gondja .
Várom a válaszokat Köszönöm előre is
megkellene "színezni" a hűtőfolyadékot,mert ahol szivárog,onnan el is párolog,és azért nem találni a nyomát.Talán a kipufogóra csepeg,és azonnal nyomavész.
UV-val talán behatárolható lenne könnyen. Van ilyen :
https://muhelynet.hu/Szivargas-kereso-kontroll-folyadek-hutorendszerhez
Nem is értem mi alapján cseréltették a sok alkatrészt?
Gondolom az olaj nem vizes.
A gond akkor van,ha a kipufogó rendszerbe kerül bele,és nem kifelé fogy.Az komolyabb gondot is jelenthet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14682 Dátum:
2023.11.09 csütörtök, 09:40:02 »
Idézetet írta: HELYES - 2023.11.08 szerda, 17:55:27
Sziasztok!
Van egy problémám: MK4 1.8 TDCI kinyomja a fagyállót. Motor fordulattal arányosan. 80-100 KÖZÖTT SZINTE SEMMIT, 120 NÁL 150 KM MEGTÉTELE UTÁN KB FÉL LITER, 130 NÁL 1-2 LITER/ 150 KM . Hütöbe nem fuj bele ezt szakszervizben bemérték.Kicserélték vizhűtőt,termosztátot házastól,egr hútöt, tartályt eredetit sapkával.Sajna semmi nem változott.
Segitségeteket kérem hová vigyem az autót.Lehet volt másnak is hasonló gondja .
Várom a válaszokat Köszönöm előre is
Vízpumpa?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14683 Dátum:
2023.11.10 péntek, 08:01:31 »
Elméletileg ezek a kódok voltak benne javítás előtt .Ki utaztam vele nemetbe és hazafele a bécsi púpon hirtelen gyorsításnál dobta be őket.Szervízbe csinálták lehet nem törölték volna? Gyorsításnál megtorpant s kidobta a motorhiba jalzést nem check lámpát. Lehet aksi hiba is?? Mert az betegeknek tűnik.
Idézetet írta: alf® - 2023.11.08 szerda, 18:54:06
De van valami hiba is? Nem lehet,hogy benn maradtak ezek a hibakódok a javítás után?
Az első hiba a fáklya "nem" működésére utal
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
A 3ik negyedik hibakód a generátor hibájára utal,az utolsó kettő pedig kommunikációs hiba.
Töröld és figyeld mi jön vissza.
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14684 Dátum:
2023.11.11 szombat, 18:23:09 »
Idézetet írta: cini - 2023.11.10 péntek, 08:01:31
Elméletileg ezek a kódok voltak benne javítás előtt .Ki utaztam vele nemetbe és hazafele a bécsi púpon hirtelen gyorsításnál dobta be őket.Szervízbe csinálták lehet nem törölték volna? Gyorsításnál megtorpant s kidobta a motorhiba jalzést nem check lámpát. Lehet aksi hiba is?? Mert az betegeknek tűnik.
lehet, nem törölték.törlés után olvassatok hibakódot.akksi...nem csinál ilyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14685 Dátum:
2023.11.17 péntek, 14:03:35 »
Sziasztok !
Izzitógyertyák állapota /müködése/ kiszerelés nélkül is ellenőrizhető Ford programmal ?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14686 Dátum:
2023.11.17 péntek, 18:10:28 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2023.11.17 péntek, 14:03:35
Sziasztok !
Izzitógyertyák állapota /müködése/ kiszerelés nélkül is ellenőrizhető Ford programmal ?
Nem ellenorizheto (max ha mar egyaltalan nem megy es hibakodot ad), de kiszereles nelkul is le lehet merni a csatlakozonal az ellenallasat. Bar itteni velemenyek szerint az sem jelent semmit.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14687 Dátum:
2023.11.28 kedd, 16:40:10 »
Izzítógertya csere előtt vagyok. A Petrányinál adtak alvázszám (WF0GXXGBBGAA13463) alapján M10x1 menettel gyertyát (1473356). A motorban levő gyertya mellé próbáltam a 8-as villáskulcsot, és szemre az a gyertya nem 10-es.
Tudna valaki segíteni, hogy a QXBA motorhoz milyen gyertya való? Előre is köszönöm.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14688 Dátum:
2023.11.28 kedd, 17:22:44 »
Idézetet írta: Bonca - 2023.11.28 kedd, 16:40:10
Izzítógertya csere előtt vagyok. A Petrányinál adtak alvázszám (WF0GXXGBBGAA13463) alapján M10x1 menettel gyertyát (1473356). A motorban levő gyertya mellé próbáltam a 8-as villáskulcsot, és szemre az a gyertya nem 10-es.
Tudna valaki segíteni, hogy a QXBA motorhoz milyen gyertya való? Előre is köszönöm.
Bonca
Ha QXBA akkor tuti 10-s kulcs kell hozzá és 11-12V-s
Az FL-s a 8-s kulcsos de ez 5V-s gyertyák és rövidebbek is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14689 Dátum:
2023.11.29 szerda, 06:04:47 »
Egy fórumtárs korábban már megállapította az alvázszámból, hogy "összvér" autóm van. Ha valakinek van hozzáférése valamilyen hivatalos Ford rendszerhez, szeretném megkérni, hogy nézze meg nekem, hogy milyen izzítógyertya való az autómba: WF0GXXGBBGAA13463, QXBA. Köszönöm a segítésget!
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14690 Dátum:
2023.11.29 szerda, 09:27:35 »
Idézetet írta: Bonca - 2023.11.29 szerda, 06:04:47
Egy fórumtárs korábban már megállapította az alvázszámból, hogy "összvér" autóm van. Ha valakinek van hozzáférése valamilyen hivatalos Ford rendszerhez, szeretném megkérni, hogy nézze meg nekem, hogy milyen izzítógyertya való az autómba: WF0GXXGBBGAA13463, QXBA. Köszönöm a segítésget!
Bonca
1473356 FORD
Izzítógyertya-kivitel Fém izzítógyertya
Feszültség [V] 11.0
Ellenállás [ohm] 0.9
Teljes hossz [mm] 118.4
Beépítési mélység [mm] 27.0
Menetméret M10 x 1,0
Kulcsnyílás méret 10 mm
Csatlakozás technika M4 x 0,7
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14691 Dátum:
2023.11.29 szerda, 09:32:33 »
Idézetet írta: Bonca - 2023.11.28 kedd, 16:40:10
Izzítógertya csere előtt vagyok. A Petrányinál adtak alvázszám (WF0GXXGBBGAA13463) alapján M10x1 menettel gyertyát (1473356). A motorban levő gyertya mellé próbáltam a 8-as villáskulcsot, és szemre az a gyertya nem 10-es.
Tudna valaki segíteni, hogy a QXBA motorhoz milyen gyertya való? Előre is köszönöm.
Bonca
Egyébként ne haragudj, de nem is értem... Ford képviselet gyári program alapján ad neked alvázszámra alkatrészt és azt kétségbe vonod, mert ami benne van az nem 10-es kulccsal jön ki?
Akkor szedd ki ami benne van és vegyél olyat. Esetleg arra nem gondoltál, hogy most nem a belevaló van benne?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14692 Dátum:
2023.11.29 szerda, 11:27:51 »
Köszönöm szépen az utánjárást. Még a gyári van benne. A csere előtt szeretnék biztosra menni, mert nem szeretném kétszer lebontani az EGR-t és a hűtőjét.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14693 Dátum:
2023.12.11 hétfő, 21:24:14 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.03 hétfő, 21:39:26
Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/
Szia Alf! nekem is megbolondult ma az uzemanyag jeladom, nullat mutatott pedig legalabb 3/4-ig volt tegnap. Ez egy hosszu ut eseten nem igazan jo sajnos
Ebben az esetben a tank le es szintjelzo csere vagy van valami egyerubb megoldas is? Koszonettel!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14694 Dátum:
2023.12.11 hétfő, 21:36:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.11 hétfő, 21:24:14
Szia Alf! nekem is megbolondult ma az uzemanyag jeladom, nullat mutatott pedig legalabb 3/4-ig volt tegnap. Ez egy hosszu ut eseten nem igazan jo sajnos
Ebben az esetben a tank le es szintjelzo csere vagy van valami egyerubb megoldas is? Koszonettel!
a leírásban "all vehicles"....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14695 Dátum:
2023.12.11 hétfő, 21:58:07 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.11 hétfő, 21:36:23
a leírásban "all vehicles"....
Igen azt látom köszi, de gondoltam ha kiveszem az F8-as biztosítékot pl akkor megjavul vagy van valami megoldás, hogy ne tiltsa le magát az üres tank miatt
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14696 Dátum:
2023.12.12 kedd, 07:19:55 »
Sziasztok
Masodjara jartam ugy egy even belul hogy az uj termosztat 73 foknal nyit ki. Eloszor a 2L Focus-nal (ugyanez a motor), most a Mondeonal. Az egyik Mahle a mostani Vernet. Letezik hogy ennyire nincsen szerencsem? Vagy mi lehet az ok?
Valtozott valami a specifikacioknal? (83-at ir az oldalon), vagy a hutoviz/fagyallo nem ok (G12 van bnne) ?
A focus-nal nem hagytam magam es vettem egy hasznaltat bontobol, ami azota is tokeletesen mukodik. De mi lehet a baj ezekkel az uj utangyartotakkal?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14697 Dátum:
2023.12.12 kedd, 16:08:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.11 hétfő, 21:58:07
Igen azt látom köszi, de gondoltam ha kiveszem az F8-as biztosítékot pl akkor megjavul vagy van valami megoldás, hogy ne tiltsa le magát az üres tank miatt
nincs ilyen információm.De az akkusarut levehetnéd 15percig,és forscennel alapra állíthatnád pl a PCM-et.Ezeket kipróbálhatod.
Esetleg a mutató tesztét is lefuttathatod a rejtett menüben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14698 Dátum:
2023.12.12 kedd, 17:12:42 »
Nagy vagy Alf! Ezeket holnap kiprobalom! Koszonet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14699 Dátum:
2023.12.12 kedd, 18:11:19 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.12.12 kedd, 07:19:55
Sziasztok
Masodjara jartam ugy egy even belul hogy az uj termosztat 73 foknal nyit ki. Eloszor a 2L Focus-nal (ugyanez a motor), most a Mondeonal. Az egyik Mahle a mostani Vernet. Letezik hogy ennyire nincsen szerencsem? Vagy mi lehet az ok?
Valtozott valami a specifikacioknal? (83-at ir az oldalon), vagy a hutoviz/fagyallo nem ok (G12 van bnne) ?
A focus-nal nem hagytam magam es vettem egy hasznaltat bontobol, ami azota is tokeletesen mukodik. De mi lehet a baj ezekkel az uj utangyartotakkal?
szenzor csal a gyárit at kell rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ