Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:18:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254205 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #600 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:11:54 »

És a hibakódok jönnek még?

Már régóta nem.
A nappali fény zavart be, annak elektrónikája generált a rendszerbe mindenféle hibakódott.
Jani rákötött egy xenonhoz használt zavarszűrőt, és azóta nincs hibakód!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:52:13 »

Már régóta nem.
A nappali fény zavart be, annak elektrónikája generált a rendszerbe mindenféle hibakódott.
Jani rákötött egy xenonhoz használt zavarszűrőt, és azóta nincs hibakód!  eljen
És a chip sem zavar be?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #602 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 01:19:46 »

És a chip sem zavar be?

Na, végre eljutottam addig, hogy rakjak fel képeket a 2008-as 2.2TDCi motoromról.
Tessék mazsolázni. Smiley
http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/

S várom a válaszokat, hogy minek, mivel essek neki.
Ami érdekel:
- maf szenzor tisztítás,
- egr szelep ellenőrzés, tisztítás,
- egr szelep dugózás,
- folytószelep ellenőrzés, tisztítás,
- minden egyéb hasonló, ami a dízel lelkének jót tesz Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #603 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 01:21:37 »

Más:

Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?

Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #604 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 09:30:58 »


Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...  eplus2 )


Szereld ki az üléseket, oldalsó ablakok helyére plexi, 175-ös kerekek, légkondi ki, stb... soroljam még? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #605 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:07:38 »

Szereld ki az üléseket, oldalsó ablakok helyére plexi, 175-ös kerekek, légkondi ki, stb... soroljam még? vigyor3

ja, lehetne anyagot kidobni az autóból... Smiley
Régebben mikor a gyerkőcök 1-2x még sirdogáltak az autózásnál, tapasztaltam, hogy ha bent sírt a gyerek, s bezártam az ajtót, akkor kintről nem is hallatszott...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #606 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:09:16 »

Urak, profik segítségére van szükségem:
valaki mondja meg nekem, hogy ha kinyitom a kocsim ajtaját (2.2TDCi), akkor mi az a csapkodó hang a motor felől, amit ciklikusan, kb 1-2 percenként 8-10 alkalommal lehet hallani.
Eddig ezt még csak azoktól hallottam, akiknek 2.2-ese van.
Pár szerviznek fogalma sincs, hogy mi lehet ez.
Akkor lehet egyébként hallani, hogy ha a BE vagy JE ajtót nyitom ki. Illetve asszem leállítás után is szokta csinálni.
Olyan, mint ha vmi pillangószelepet csapkodna egyik végállásból a másikba.
Figyeltem a motorteret, olyan, mint ha a motor tetejátől jönne a tűzfalnál a hang.
Egy valakitől azt hallottam, hogy ez az egr szelep, s azért csinálja, mert leveri magáról a kormot...
Igaz lehet ez?

Ugyanez az emberke mondta, hogy érdemes átgondolni egy egr dugózást, mert ha a motor úgy érzi, hogy melegebb levegőt kell beszívnia, akkor szokta az egr-en keresztül visszaengedni a kipuffgázt, mert ugye az meleg...
Vélemény?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #607 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:15:45 »

Urak, profik segítségére van szükségem:
valaki mondja meg nekem, hogy ha kinyitom a kocsim ajtaját (2.2TDCi), akkor mi az a csapkodó hang a motor felől, amit ciklikusan, kb 1-2 percenként 8-10 alkalommal lehet hallani.
Eddig ezt még csak azoktól hallottam, akiknek 2.2-ese van.
Pár szerviznek fogalma sincs, hogy mi lehet ez.
Akkor lehet egyébként hallani, hogy ha a BE vagy JE ajtót nyitom ki. Illetve asszem leállítás után is szokta csinálni.
Olyan, mint ha vmi pillangószelepet csapkodna egyik végállásból a másikba.
Figyeltem a motorteret, olyan, mint ha a motor tetejátől jönne a tűzfalnál a hang.
Egy valakitől azt hallottam, hogy ez az egr szelep, s azért csinálja, mert leveri magáról a kormot...
Igaz lehet ez?

Ugyanez az emberke mondta, hogy érdemes átgondolni egy egr dugózást, mert ha a motor úgy érzi, hogy melegebb levegőt kell beszívnia, akkor szokta az egr-en keresztül visszaengedni a kipuffgázt, mert ugye az meleg...
Vélemény?

nekem is csinálja ezt. Éngem csak annyiban idegesít, hogy egy mínusz 15-ben mennyire terhelheti ez be az akksit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #608 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:19:23 »

nekem is csinálja ezt. Éngem csak annyiban idegesít, hogy egy mínusz 15-ben mennyire terhelheti ez be az akksit...

Neked is azt csinálja, hogy csap egyet, s utána van egy ilyen kb 10kHz körüli hang, ami elhalkul 1-2 mp-en belül?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #609 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:29:32 »

Neked is azt csinálja, hogy csap egyet, s utána van egy ilyen kb 10kHz körüli hang, ami elhalkul 1-2 mp-en belül?


Valami ilyesmit. Bár Én úgy hallottam, mintha 11, de inkább 12 kHz körüli hang lenne...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:31:11 »

Ami érdekel:
- maf szenzor tisztítás,
- egr szelep ellenőrzés, tisztítás,
- egr szelep dugózás,
- folytószelep ellenőrzés, tisztítás,
- minden egyéb hasonló, ami a dízel lelkének jót tesz Wink
http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/17485086
Itt látszik jobb oldalt a MAF szenzor. 2db thorx-al van rögzítve Ugyan az a tisztítása, mint az MK3-nak , de csak óvatosan!
EGR szelep szintén látszik sztm. A fém cső megy rá a motor mögül. Fém cső és a szelep csatlakozására kell majd a dugó. Sztm nagyon hasonlít a forma az MK3-as dugóhoz, így kép alapján. A csövet remélhetőleg, ha lecsavarozod 2db talán 10-es anya rögzíti ezen az oldalon akkor kibányázható a szelep tisztításra. A szelepet nem tudom milyen csavarok és hol rögzítik még a motorhoz és a szívóoldalhoz azt élőben kellene látni.
A folytószelepet nem látom más a motorod valóban, mint a sima 2.0tdci. Lehet, hogy neked az nem vákumos, hanem elektromos? Na majd ezt a profik megmondják! Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #611 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:11:13 »

Más:

Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?

Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...  eplus2 )

mk4 ben Zsoel! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #612 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 21:54:04 »

És a chip sem zavar be?

Nem zavar, de másokat biztos, hogy gyorsabb lettem!  taps
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #613 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 22:00:30 »

Más:

Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?

Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...  eplus2 )


Enyém gyorsabb, jobban érzékeny a gázpedálra, elég hosszú tartományban érezni a javulást.
Ott csináltattam, ahol a többiek, innen a fórumról.

Vagy 8-10 állítás, finomhangolás után lett meg a végső állapot.
Csak egy utolsó próbára vissza lett téve az eredeti szoftver, azt hittem, hogy egy utánfutót kötöttek a kocsihoz, úgy belassultam.  Grin
A lényeg, hogy érezni a különbséget, nagyon érezni. A kompjuter szerint ugyanannál a sebeségnél kevesebbet eszik a kocsi.
100-nál tempomattal előtte 5,0-5,2 volt, most ugyanazon az úton 4,3-4,5. Ez elméletileg reális érték is lehet a csökkenés viszonylatában.
Számszerű adatokat nem tudok, nem lett mérve a kocsi.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 22:46:19 »

A lényeg, hogy érezni a különbséget, nagyon érezni. A kompjuter szerint ugyanannál a sebeségnél kevesebbet eszik a kocsi.
100-nál tempomattal előtte 5,0-5,2 volt, most ugyanazon az úton 4,3-4,5. Ez elméletileg reális érték is lehet a csökkenés viszonylatában.

A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2012.01.24 kedd, 08:07:34 »

A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.
Sztm is. Jani könnyíts a jobb lábadon az a legolcsóbb, de ezt már mondtam  eplus2  integet2
Chipelni egy 2,2-est sztm teljesen felesleges.
Tudnak ezek a gépek nagyon jól fogyasztani normál üzemmódban is.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.01.24 kedd, 08:55:37 »

A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.

De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!  eljen
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 08:58:45 írta zsoel » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.01.24 kedd, 09:08:14 »

De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!  eljen
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?  eplus2
A chip valóban növeli a befecskendezési nyomást már alacsonyabb fordulaton is. Azaz tegyük fel 1650-el mész 6-ban (90km/h).
Chip nélkül ez mondjuk 550 bar cr nyomást mutat, chip-el 850 bar.
Ezek csak elméletek, de valóban jobban beporlaszt azaz adott fordulatnál kevesebb üzemanyag is elég a sebesség tartásához.
Nekem idáig 5,4 az átlagom. Jobb, mint gondoltam és sohasem chipeltetnék. Sajna volt a kezem alatt behalt porlasztós chip-elt autó. Ezért én nem javasolnám a Janinak. Az emelt nyomás korábbi porlasztó meghibásodáshoz vezet szvsz plusz az MK4 kuplung szerkezete (főleg a lendkerék) már ezt sem bírja nagyon akkor még egy felhúzott motorral mit kezd?!
Neked mennynit csökkent egyébként a fogyid? A Janit ez érdekli sztm  worship Persze majd ő dönt  eljen én biztosan nem nyúlnék hozzá  wave
Üdv, bb
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 09:26:39 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:07:46 »

A chip valóban növeli a befecskendezési nyomást már alacsonyabb fordulaton is. Azaz tegyük fel 1650-el mész 6-ban (90km/h).
Chip nélkül ez mondjuk 550 bar cr nyomást mutat, chip-el 850 bar.
Ezek csak elméletek, de valóban jobban beporlaszt azaz adott fordulatnál kevesebb üzemanyag is elég a sebesség tartásához.
Nekem idáig 5,4 az átlagom. Jobb, mint gondoltam és sohasem chipeltetnék. Sajna volt a kezem alatt behalt porlasztós chip-elt autó. Ezért én nem javasolnám a Janinak. Az emelt nyomás korábbi porlasztó meghibásodáshoz vezet szvsz plusz az MK4 kuplung szerkezete (főleg a lendkerék) már ezt sem bírja nagyon akkor még egy felhúzott motorral mit kezd?!
Neked mennynit csökkent egyébként a fogyid? A Janit ez érdekli sztm  worship Persze majd ő dönt  eljen én biztosan nem nyúlnék hozzá  wave
Üdv, bb
amennyire én tudom chip-nél nem nyúlnak a cr nyomáshoz. azt csak a tuningbox-ok variálják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:15:39 »

amennyire én tudom chip-nél nem nyúlnak a cr nyomáshoz. azt csak a tuningbox-ok variálják
Akkor miből jön a teljesítmény?  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:24:20 »

Akkor miből jön a teljesítmény?  integet2
szerintem a nyitási időt változtatják...

de kérdezzétek meg Bunyek-et, ő vágni fogja Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:36:41 »

szerintem a nyitási időt változtatják...

de kérdezzétek meg Bunyek-et, ő vágni fogja Wink
Megkérdezem, mert én sem értek hozzá, de biztos, hogy a nyitási idő nem elég. Gondold el tovább nyit a csúcs akkor lesz több üzemanyagod, füst is, jobban is megy, de nem lesz kevesebb a fogyid.
Rövidebbet nyit na akkor kevesebbet fog fogyasztani, de nem fog menni, hiszen nem lesz elég go.
Azért kell sztm a CR nyomás emelés.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:40:32 »

Megkérdezem, mert én sem értek hozzá, de biztos, hogy a nyitási idő nem elég. Gondold el tovább nyit a csúcs akkor lesz több üzemanyagod, füst is, jobban is megy, de nem lesz kevesebb a fogyid.
Rövidebbet nyit na akkor kevesebbet fog fogyasztani, de nem fog menni, hiszen nem lesz elég go.
Azért kell sztm a CR nyomás emelés.  eljen
chip-et nem fogy csökkenés miatt írnak vigyor3

nekem 90-100-nál 4,5-4,8 között eszik. viszont ha hajszolom akkor simán bever 7-8l-t is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.01.24 kedd, 11:20:39 »

chip-et nem fogy csökkenés miatt írnak vigyor3
Janinak pedig azért kellene és a Zsoelnek is kevesebbet fogyaszt  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.01.24 kedd, 11:22:25 »

Janinak pedig azért kellene és a Zsoelnek is kevesebbet fogyaszt  Wink
ez ok, nekem is kevesebbet eszik, de nem ezért készült vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2012.01.24 kedd, 11:59:40 »

De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!  eljen
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?  eplus2

Akkor jó.
És a körülmények mindig ugyanazok? Mert egy eső, szél, más átlagsebesség eléggé beleszól a fogyiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2012.01.24 kedd, 12:09:02 »

Chip... az egyik, amivel tudnak játszani, az a turbónyomás emelése. Több levegő, nagyobb nyomás, nagyobb hőmérséklet: jobb égés, és több üzemanyagot lehet betolni.
Üa nyomás emelése: jobb porlasztás, több üzemanyagot lehet betolni.
Azt, hogy a csúcs hosszabb ideig legyen nyitva, a gázpedál lenyomásával is el lehet érni (persze egy határig). Ettől nem lesz kisebb a fogyi.
Az üa nyomás emelésétől valószínűleg hamarabb tönkremegy a csúcs.
A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
És ugyi ilyenkor sokszor kiiktatják a motorvédelmet is, azaz 5000 fölé lehet pörgetni a motort, és így tovább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2012.01.24 kedd, 17:32:36 »

A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
Ezzel vitatkoznék. Gyárilag 1,8 bar-os a turbonyomásom. Ennek ellenére kb ugyanakkorra melegszik be mint a 1,5bar-os rendszerrel bíró III-as motorja. Pedig ezen van lamella lezárás is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2012.01.24 kedd, 18:55:28 »

Ezzel vitatkoznék. Gyárilag 1,8 bar-os a turbonyomásom. Ennek ellenére kb ugyanakkorra melegszik be mint a 1,5bar-os rendszerrel bíró III-as motorja. Pedig ezen van lamella lezárás is.

Amiről te beszélsz, az a csúcsnyomás. Gondolom, nem padlógázzal melegíted be a verdát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #629 Dátum: 2012.01.24 kedd, 20:10:40 »

Chip... az egyik, amivel tudnak játszani, az a turbónyomás emelése. Több levegő, nagyobb nyomás, nagyobb hőmérséklet: jobb égés, és több üzemanyagot lehet betolni.
Üa nyomás emelése: jobb porlasztás, több üzemanyagot lehet betolni.
Azt, hogy a csúcs hosszabb ideig legyen nyitva, a gázpedál lenyomásával is el lehet érni (persze egy határig). Ettől nem lesz kisebb a fogyi.
Az üa nyomás emelésétől valószínűleg hamarabb tönkremegy a csúcs.
A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
És ugyi ilyenkor sokszor kiiktatják a motorvédelmet is, azaz 5000 fölé lehet pörgetni a motort, és így tovább.
azt nem értem,hogy evvel mit akarsz mondani?
amúgy nem is helyes az okfejtés.
a turbónyomást nem lehet a fordnál szoftweresen emelni.
a csúcsok élettartamára vonatkozólag csak feltevésed van.
nem lehet 5e fölé pörgetni a motort.

azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2012.01.24 kedd, 20:13:01 »


azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.
jelen vigyor3

úgy néz ki, hogy 80ekm után kezd meghalni a 2tömegűm vagy a váltóm vigyor3 minden terhelésváltáskor szépet csattan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #631 Dátum: 2012.01.24 kedd, 20:33:50 »

jelen vigyor3

úgy néz ki, hogy 80ekm után kezd meghalni a 2tömegűm vagy a váltóm vigyor3 minden terhelésváltáskor szépet csattan
4-5-6ban nekem már 2évesen csattant amikor levettem majd visszaadtam a gázt. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2012.01.24 kedd, 20:48:43 »

4-5-6ban nekem már 2évesen csattant amikor levettem majd visszaadtam a gázt. Roll Eyes
viszont nekem eddig nem csinálta...a legkisebb terhelésváltásra is csattan...

de ez itt off vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #633 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:11:36 »

Sztm is. Jani könnyíts a jobb lábadon az a legolcsóbb, de ezt már mondtam  eplus2  integet2
Chipelni egy 2,2-est sztm teljesen felesleges.
Tudnak ezek a gépek nagyon jól fogyasztani normál üzemmódban is.
Üdv, bb

Már könnyítettem, de ennél alább nem adom:



átlag 100-110 alá nem akarok menni, de ennél nagyobb hatótávot szeretnék. A fenti kép egyébként kb 110-es átlaggal készült 90%ban, a maradék 10% az város.

Most kitaláltam egy dolgot: megnézem, hogy a prémium dízelekkel mennyit fog fogyasztani, illetve, hogy azoknak megéri-e legalább az 5-6%-os felára.
Másrészt azért is jó volt ma 488-ért teletankolni, mert legalább szoktatom magam az 500-as árhoz... (  eplus2 QA )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #634 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:17:10 »

http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/17485086
Itt látszik jobb oldalt a MAF szenzor. 2db thorx-al van rögzítve Ugyan az a tisztítása, mint az MK3-nak , de csak óvatosan!
EGR szelep szintén látszik sztm. A fém cső megy rá a motor mögül. Fém cső és a szelep csatlakozására kell majd a dugó. Sztm nagyon hasonlít a forma az MK3-as dugóhoz, így kép alapján. A csövet remélhetőleg, ha lecsavarozod 2db talán 10-es anya rögzíti ezen az oldalon akkor kibányázható a szelep tisztításra. A szelepet nem tudom milyen csavarok és hol rögzítik még a motorhoz és a szívóoldalhoz azt élőben kellene látni.
A folytószelepet nem látom más a motorod valóban, mint a sima 2.0tdci. Lehet, hogy neked az nem vákumos, hanem elektromos? Na majd ezt a profik megmondják! Üdv, bb

Ezen a képen ha nézzük, akkor a hang egyébként úgy alakul, hogy kb 10x egymás után jeletkezik, percenként, s egy néha cirregő hanggal kezd onnan, ahonnan ez a szemből nézve jobb oldali fém cső indul a leömlőtől, majd egy kis vinnyogás után a motor elején lévő dologtól jön ez a csappantyú hang.

Itt írnak róla, hogy a hang az az öntisztító EGR hangja:
http://www.talkford.com/topic/192411-egr-fault/

Várnám továbbra is a profikat, hogy mondják meg mik ezek a hangok, s mik adják ki. Smiley
thx

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #635 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:24:05 »

...
Ott csináltattam, ahol a többiek, innen a fórumról.
...

ki az? Bunyek?
Viszont én csinálnék egy előtte/utána méretést is, tudtok ajánlani helyet teljesítménymérésre?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #636 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:25:51 »

azt nem értem,hogy evvel mit akarsz mondani?
amúgy nem is helyes az okfejtés.
a turbónyomást nem lehet a fordnál szoftweresen emelni.
a csúcsok élettartamára vonatkozólag csak feltevésed van.
nem lehet 5e fölé pörgetni a motort.

azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.

ha a motor bírja, akkor az én felhasználási módomat (90%ban konstans sebességgel haladás, a maradékban sem istrángtépetés) tekintve bátran elkövethető ez a beavatkozás, ugye?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #637 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:31:07 »

Egyébként a fenti képnél 2. kattanásig 68,97 litert tankoltam, a komputer még kb 10km-t jelzett hátra, s 5,5-ös átlagot mutatott.
Ehhez képest a számított az 5,73 liter, nem is tér el annyira...
Most ÖMV MaxxMotion-t nyomtam bele, kíváncsi leszek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #638 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:46:29 »

Arra lennék egyébként még kíváncsi, hogy a PCV csőből mennyi takony megy be szintén a szívó oldalon.
Itt röviden annyiról van szó, hogy a forgattyúsház szellőztetésével, ami gőz keletkezik, azt visszanyomják be a motorba.

OFF
Az S320CDi-n ez egyébként komoly problémákat okoz, itt egy fotó a turbóról

A levett levegőcső után látszik, hogy a rengeteg takony megy már eleve be a turbóba. Ennél a motornál egyébként még nagyobb gáz, hogy a csőcsatlakozás nem jó, ezért a takony kifolyik, csak alatta meg a változtatható szívócsőhosszt állító szervomotorra csepeg, az meg így bekrepál, az autó meg dob egy hibát, s megáll az út szélén...
A legelső mod (elephant hose mod), amit meg szoktak csinálni ennél a motornál, hogy kikötik, s megy a szabadba a ganyé. Néha füstől de tojnak rá...
ON

furcsa mert a blokk hátuljánál a bal oldalon látom ezt a 180 fokban visszaforduló csövet, hogy bemegy a szívócsőbe a turbo előtt. De hol lehet a PCV szelepünk? Meg az is furcsa, hogy a blokk bal oldalán előre jövő cső, az mit szolgál? (ez is a forgattyús ház tetjátől indul, s a motor tetején át a motor elejébe alulra van vmerre bekötve...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #639 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:54:28 »

Pár érdekes link a külföldi fórumról:

hezitálás az 1400-as fordulat környékén: http://www.talkford.com/topic/153031-hesitation-around-1400-rpm-on-22-tdci/

erős zaj leállítás után (turbó): http://www.talkford.com/topic/142927-strange-noise-after-engine-stop/page__st__20

EGR re-set: http://www.talkford.com/topic/183904-re-set-egr-after-cleaning/

Ja, és sztem jó a wiki oldal is már:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Category:Mondeo_Mk4
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #640 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:56:57 »


EGR téma:

utánaolvastam, s úgy döntöttem, hogy nem lesz dugózva (több ok miatt is, pl néha azért a motor innen kér meleget, stb), viszont szívesen tisztítanám, már csak tudnom kellene, mi merre van...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...

(ha vki mégis a dugózás mellett dönt, az tudja, hogy EURO4-es motornál kell egy 4,5-5mm-es furat a lemezbe, hogy ne jöjjön a MIL lámpa)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:25:50 »

EGR téma:

utánaolvastam, s úgy döntöttem, hogy nem lesz dugózva (több ok miatt is, pl néha azért a motor innen kér meleget, stb), viszont szívesen tisztítanám, már csak tudnom kellene, mi merre van...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...

(ha vki mégis a dugózás mellett dönt, az tudja, hogy EURO4-es motornál kell egy 4,5-5mm-es furat a lemezbe, hogy ne jöjjön a MIL lámpa)
ha belefúrsz, akkor semmit sem csinálsz, ugyan úgy bemegy a kosz a motorba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:33:45 »

ki az? Bunyek?
Viszont én csinálnék egy előtte/utána méretést is, tudtok ajánlani helyet teljesítménymérésre?

igen, ő

http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php

ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is

de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:39:57 »

igen, ő

http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php

ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is

de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával

Egész jó ár ez a 6e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #644 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:41:20 »

ha belefúrsz, akkor semmit sem csinálsz, ugyan úgy bemegy a kosz a motorba

ja, ez az egyik ok amiért nem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #645 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:42:31 »

igen, ő

http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php

ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is

de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával


óóó, thx.  worship
Tényleg jó a 6E-es ár. De remélem megcsinálják rendesen, nem esik le az autó a padról...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2012.01.25 szerda, 00:12:51 »


óóó, thx.  worship
Tényleg jó a 6E-es ár. De remélem megcsinálják rendesen, nem esik le az autó a padról...  vigyor3

Szerintem nem csak 1,1-es buzukikat mérnek. Hanem akár olyat is, ahol 3-500 paripa nyerít. Ha azt le tudják kötni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #647 Dátum: 2012.01.25 szerda, 01:02:08 »

...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...

...

Vagyis rosszul írtam: 2008-as Microcat-em van.
De most találtam egy tuti helyet friss infókra (TIS+Microcat) vévévé pont autofile pont org
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2012.01.25 szerda, 06:29:43 »

Már könnyítettem, de ennél alább nem adom:



átlag 100-110 alá nem akarok menni, de ennél nagyobb hatótávot szeretnék. A fenti kép egyébként kb 110-es átlaggal készült 90%ban, a maradék 10% az város.

Most kitaláltam egy dolgot: megnézem, hogy a prémium dízelekkel mennyit fog fogyasztani, illetve, hogy azoknak megéri-e legalább az 5-6%-os felára.
Másrészt azért is jó volt ma 488-ért teletankolni, mert legalább szoktatom magam az 500-as árhoz... (  eplus2 QA )
Mi az az ok felirat a megtehető km felett? Nekem ilyet nem ír
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2012.01.25 szerda, 08:19:43 »

Egyébként a fenti képnél 2. kattanásig 68,97 litert tankoltam, a komputer még kb 10km-t jelzett hátra, s 5,5-ös átlagot mutatott.
Ehhez képest a számított az 5,73 liter, nem is tér el annyira...
Most ÖMV MaxxMotion-t nyomtam bele, kíváncsi leszek...
5,73 teljesen jó  eljen Mondom jobb láb könnyít és nincs probléma  eljen
Hát arra én is kíváncsi leszek, hogy mit csinálsz a prémiummal Smiley
Én csak azt használok, de sztm max az autónak jó, fogyinak nem hiszem  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.