Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:06:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5257897 alkalommal)
0 Felhasználó és 259 vendég van a témában
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 16:11:54 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.01.17 kedd, 19:33:05
És a hibakódok jönnek még?
Már régóta nem.
A nappali fény zavart be, annak elektrónikája generált a rendszerbe mindenféle hibakódott.
Jani rákötött egy xenonhoz használt zavarszűrőt, és azóta nincs hibakód!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 16:52:13 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.01.22 vasárnap, 16:11:54
Már régóta nem.
A nappali fény zavart be, annak elektrónikája generált a rendszerbe mindenféle hibakódott.
Jani rákötött egy xenonhoz használt zavarszűrőt, és azóta nincs hibakód!
És a chip sem zavar be?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 01:19:46 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.01.22 vasárnap, 16:52:13
És a chip sem zavar be?
Na, végre eljutottam addig, hogy rakjak fel képeket a 2008-as 2.2TDCi motoromról.
Tessék mazsolázni.
http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/
S várom a válaszokat, hogy minek, mivel essek neki.
Ami érdekel:
- maf szenzor tisztítás,
- egr szelep ellenőrzés, tisztítás,
- egr szelep dugózás,
- folytószelep ellenőrzés, tisztítás,
- minden egyéb hasonló, ami a dízel lelkének jót tesz
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 01:21:37 »
Más:
Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?
Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 09:30:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 01:21:37
Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...
)
Szereld ki az üléseket, oldalsó ablakok helyére plexi, 175-ös kerekek, légkondi ki, stb... soroljam még?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:07:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.23 hétfő, 09:30:58
Szereld ki az üléseket, oldalsó ablakok helyére plexi, 175-ös kerekek, légkondi ki, stb... soroljam még?
ja, lehetne anyagot kidobni az autóból...
Régebben mikor a gyerkőcök 1-2x még sirdogáltak az autózásnál, tapasztaltam, hogy ha bent sírt a gyerek, s bezártam az ajtót, akkor kintről nem is hallatszott...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:09:16 »
Urak, profik segítségére van szükségem:
valaki mondja meg nekem, hogy
ha kinyitom a kocsim ajtaját (2.2TDCi), akkor mi az a csapkodó hang a motor felől, amit ciklikusan, kb 1-2 percenként 8-10 alkalommal lehet hallani
.
Eddig ezt még csak azoktól hallottam, akiknek 2.2-ese van.
Pár szerviznek fogalma sincs, hogy mi lehet ez.
Akkor lehet egyébként hallani, hogy ha a BE vagy JE ajtót nyitom ki. Illetve asszem leállítás után is szokta csinálni.
Olyan, mint ha vmi pillangószelepet csapkodna egyik végállásból a másikba.
Figyeltem a motorteret, olyan, mint ha a motor tetejátől jönne a tűzfalnál a hang.
Egy valakitől azt hallottam, hogy ez az egr szelep, s azért csinálja, mert leveri magáról a kormot...
Igaz lehet ez?
Ugyanez az emberke mondta, hogy érdemes átgondolni egy egr dugózást, mert ha a motor úgy érzi, hogy melegebb levegőt kell beszívnia, akkor szokta az egr-en keresztül visszaengedni a kipuffgázt, mert ugye az meleg...
Vélemény?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:15:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 10:09:16
Urak, profik segítségére van szükségem:
valaki mondja meg nekem, hogy
ha kinyitom a kocsim ajtaját (2.2TDCi), akkor mi az a csapkodó hang a motor felől, amit ciklikusan, kb 1-2 percenként 8-10 alkalommal lehet hallani
.
Eddig ezt még csak azoktól hallottam, akiknek 2.2-ese van.
Pár szerviznek fogalma sincs, hogy mi lehet ez.
Akkor lehet egyébként hallani, hogy ha a BE vagy JE ajtót nyitom ki. Illetve asszem leállítás után is szokta csinálni.
Olyan, mint ha vmi pillangószelepet csapkodna egyik végállásból a másikba.
Figyeltem a motorteret, olyan, mint ha a motor tetejátől jönne a tűzfalnál a hang.
Egy valakitől azt hallottam, hogy ez az egr szelep, s azért csinálja, mert leveri magáról a kormot...
Igaz lehet ez?
Ugyanez az emberke mondta, hogy érdemes átgondolni egy egr dugózást, mert ha a motor úgy érzi, hogy melegebb levegőt kell beszívnia, akkor szokta az egr-en keresztül visszaengedni a kipuffgázt, mert ugye az meleg...
Vélemény?
nekem is csinálja ezt. Éngem csak annyiban idegesít, hogy egy mínusz 15-ben mennyire terhelheti ez be az akksit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:19:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.23 hétfő, 10:15:45
nekem is csinálja ezt. Éngem csak annyiban idegesít, hogy egy mínusz 15-ben mennyire terhelheti ez be az akksit...
Neked is azt csinálja, hogy csap egyet, s utána van egy ilyen kb 10kHz körüli hang, ami elhalkul 1-2 mp-en belül?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:29:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 10:19:23
Neked is azt csinálja, hogy csap egyet, s utána van egy ilyen kb 10kHz körüli hang, ami elhalkul 1-2 mp-en belül?
Valami ilyesmit. Bár Én úgy hallottam, mintha 11, de inkább 12 kHz körüli hang lenne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:31:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 01:19:46
Ami érdekel:
- maf szenzor tisztítás,
- egr szelep ellenőrzés, tisztítás,
- egr szelep dugózás,
- folytószelep ellenőrzés, tisztítás,
- minden egyéb hasonló, ami a dízel lelkének jót tesz
http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/17485086
Itt látszik jobb oldalt a MAF szenzor. 2db thorx-al van rögzítve Ugyan az a tisztítása, mint az MK3-nak , de csak óvatosan!
EGR szelep szintén látszik sztm. A fém cső megy rá a motor mögül. Fém cső és a szelep csatlakozására kell majd a dugó. Sztm nagyon hasonlít a forma az MK3-as dugóhoz, így kép alapján. A csövet remélhetőleg, ha lecsavarozod 2db talán 10-es anya rögzíti ezen az oldalon akkor kibányázható a szelep tisztításra. A szelepet nem tudom milyen csavarok és hol rögzítik még a motorhoz és a szívóoldalhoz azt élőben kellene látni.
A folytószelepet nem látom más a motorod valóban, mint a sima 2.0tdci. Lehet, hogy neked az nem vákumos, hanem elektromos? Na majd ezt a profik megmondják! Üdv, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:11:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 01:21:37
Más:
Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?
Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...
)
mk4 ben Zsoel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 21:54:04 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.01.22 vasárnap, 16:52:13
És a chip sem zavar be?
Nem zavar, de másokat biztos, hogy gyorsabb lettem!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 22:00:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.23 hétfő, 01:21:37
Más:
Kinek van csippelve a TDCi-je?
Mik a tapasztalatok? Milyen csipp, LE, Nm? Fogyasztás?
Gondolkodom vmi eco tuningban (engem csak a fogyasztás csökkentés érdekelne, de ha a nyomatékom lesz vagy 500Nm, az se baj...
)
Enyém gyorsabb, jobban érzékeny a gázpedálra, elég hosszú tartományban érezni a javulást.
Ott csináltattam, ahol a többiek, innen a fórumról.
Vagy 8-10 állítás, finomhangolás után lett meg a végső állapot.
Csak egy utolsó próbára vissza lett téve az eredeti szoftver, azt hittem, hogy egy utánfutót kötöttek a kocsihoz, úgy belassultam.
A lényeg, hogy érezni a különbséget, nagyon érezni. A kompjuter szerint ugyanannál a sebeségnél kevesebbet eszik a kocsi.
100-nál tempomattal előtte 5,0-5,2 volt, most ugyanazon az úton 4,3-4,5. Ez elméletileg reális érték is lehet a csökkenés viszonylatában.
Számszerű adatokat nem tudok, nem lett mérve a kocsi.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 22:46:19 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.01.23 hétfő, 22:00:30
A lényeg, hogy érezni a különbséget, nagyon érezni. A kompjuter szerint ugyanannál a sebeségnél kevesebbet eszik a kocsi.
100-nál tempomattal előtte 5,0-5,2 volt, most ugyanazon az úton 4,3-4,5. Ez elméletileg reális érték is lehet a csökkenés viszonylatában.
A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2012.01.24 kedd, 08:07:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.23 hétfő, 22:46:19
A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.
Sztm is. Jani könnyíts a jobb lábadon az a legolcsóbb, de ezt már mondtam
Chipelni egy 2,2-est sztm teljesen felesleges.
Tudnak ezek a gépek nagyon jól fogyasztani normál üzemmódban is.
Üdv, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2012.01.24 kedd, 08:55:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.23 hétfő, 22:46:19
A computer azt hiszi, kevesebbet fecskendezett be, ezért mutatja rosszul.
De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 08:58:45 írta zsoel
»
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2012.01.24 kedd, 09:08:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.01.24 kedd, 08:55:37
De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?
A chip valóban növeli a befecskendezési nyomást már alacsonyabb fordulaton is. Azaz tegyük fel 1650-el mész 6-ban (90km/h).
Chip nélkül ez mondjuk 550 bar cr nyomást mutat, chip-el 850 bar.
Ezek csak elméletek, de valóban jobban beporlaszt azaz adott fordulatnál kevesebb üzemanyag is elég a sebesség tartásához.
Nekem idáig 5,4 az átlagom. Jobb, mint gondoltam és sohasem chipeltetnék. Sajna volt a kezem alatt behalt porlasztós chip-elt autó. Ezért én nem javasolnám a Janinak. Az emelt nyomás korábbi porlasztó meghibásodáshoz vezet szvsz plusz az MK4 kuplung szerkezete (főleg a lendkerék) már ezt sem bírja nagyon akkor még egy felhúzott motorral mit kezd?!
Neked mennynit csökkent egyébként a fogyid? A Janit ez érdekli sztm
Persze majd ő dönt
én biztosan nem nyúlnék hozzá
Üdv, bb
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 09:26:39 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:07:46 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.24 kedd, 09:08:14
A chip valóban növeli a befecskendezési nyomást már alacsonyabb fordulaton is. Azaz tegyük fel 1650-el mész 6-ban (90km/h).
Chip nélkül ez mondjuk 550 bar cr nyomást mutat, chip-el 850 bar.
Ezek csak elméletek, de valóban jobban beporlaszt azaz adott fordulatnál kevesebb üzemanyag is elég a sebesség tartásához.
Nekem idáig 5,4 az átlagom. Jobb, mint gondoltam és sohasem chipeltetnék. Sajna volt a kezem alatt behalt porlasztós chip-elt autó. Ezért én nem javasolnám a Janinak. Az emelt nyomás korábbi porlasztó meghibásodáshoz vezet szvsz plusz az MK4 kuplung szerkezete (főleg a lendkerék) már ezt sem bírja nagyon akkor még egy felhúzott motorral mit kezd?!
Neked mennynit csökkent egyébként a fogyid? A Janit ez érdekli sztm
Persze majd ő dönt
én biztosan nem nyúlnék hozzá
Üdv, bb
amennyire én tudom chip-nél nem nyúlnak a cr nyomáshoz. azt csak a tuningbox-ok variálják
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:15:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 10:07:46
amennyire én tudom chip-nél nem nyúlnak a cr nyomáshoz. azt csak a tuningbox-ok variálják
Akkor miből jön a teljesítmény?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:24:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.24 kedd, 10:15:39
Akkor miből jön a teljesítmény?
szerintem a nyitási időt változtatják...
de kérdezzétek meg Bunyek-et, ő vágni fogja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:36:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 10:24:20
szerintem a nyitási időt változtatják...
de kérdezzétek meg Bunyek-et, ő vágni fogja
Megkérdezem, mert én sem értek hozzá, de biztos, hogy a nyitási idő nem elég. Gondold el tovább nyit a csúcs akkor lesz több üzemanyagod, füst is, jobban is megy, de nem lesz kevesebb a fogyid.
Rövidebbet nyit na akkor kevesebbet fog fogyasztani, de nem fog menni, hiszen nem lesz elég go.
Azért kell sztm a CR nyomás emelés.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:40:32 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.24 kedd, 10:36:41
Megkérdezem, mert én sem értek hozzá, de biztos, hogy a nyitási idő nem elég. Gondold el tovább nyit a csúcs akkor lesz több üzemanyagod, füst is, jobban is megy, de nem lesz kevesebb a fogyid.
Rövidebbet nyit na akkor kevesebbet fog fogyasztani, de nem fog menni, hiszen nem lesz elég go.
Azért kell sztm a CR nyomás emelés.
chip-et nem fogy csökkenés miatt írnak
nekem 90-100-nál 4,5-4,8 között eszik. viszont ha hajszolom akkor simán bever 7-8l-t is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2012.01.24 kedd, 11:20:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 10:40:32
chip-et nem fogy csökkenés miatt írnak
Janinak pedig azért kellene és a Zsoelnek is kevesebbet fogyaszt
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2012.01.24 kedd, 11:22:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.24 kedd, 11:20:39
Janinak pedig azért kellene és a Zsoelnek is kevesebbet fogyaszt
ez ok, nekem is kevesebbet eszik, de nem ezért készült
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2012.01.24 kedd, 11:59:40 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.01.24 kedd, 08:55:37
De a tankolás átlaga is jobb értéket mutat!
Vagy a kútfej felismeri a chipelt autót, és sumákba több üzemanyagot ad, hogy jobb legyen az átlagom?
Akkor jó.
És a körülmények mindig ugyanazok? Mert egy eső, szél, más átlagsebesség eléggé beleszól a fogyiba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2012.01.24 kedd, 12:09:02 »
Chip... az egyik, amivel tudnak játszani, az a turbónyomás emelése. Több levegő, nagyobb nyomás, nagyobb hőmérséklet: jobb égés, és több üzemanyagot lehet betolni.
Üa nyomás emelése: jobb porlasztás, több üzemanyagot lehet betolni.
Azt, hogy a csúcs hosszabb ideig legyen nyitva, a gázpedál lenyomásával is el lehet érni (persze egy határig). Ettől nem lesz kisebb a fogyi.
Az üa nyomás emelésétől valószínűleg hamarabb tönkremegy a csúcs.
A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
És ugyi ilyenkor sokszor kiiktatják a motorvédelmet is, azaz 5000 fölé lehet pörgetni a motort, és így tovább.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2012.01.24 kedd, 17:32:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.24 kedd, 12:09:02
A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
Ezzel vitatkoznék. Gyárilag 1,8 bar-os a turbonyomásom. Ennek ellenére kb ugyanakkorra melegszik be mint a 1,5bar-os rendszerrel bíró III-as motorja. Pedig ezen van lamella lezárás is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2012.01.24 kedd, 18:55:28 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.24 kedd, 17:32:36
Ezzel vitatkoznék. Gyárilag 1,8 bar-os a turbonyomásom. Ennek ellenére kb ugyanakkorra melegszik be mint a 1,5bar-os rendszerrel bíró III-as motorja. Pedig ezen van lamella lezárás is.
Amiről te beszélsz, az a csúcsnyomás. Gondolom, nem padlógázzal melegíted be a verdát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2012.01.24 kedd, 20:10:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.24 kedd, 12:09:02
Chip... az egyik, amivel tudnak játszani, az a turbónyomás emelése. Több levegő, nagyobb nyomás, nagyobb hőmérséklet: jobb égés, és több üzemanyagot lehet betolni.
Üa nyomás emelése:
jobb porlasztás,
több üzemanyagot lehet betolni.
Azt, hogy a csúcs hosszabb ideig legyen nyitva, a gázpedál lenyomásával is el lehet érni (persze egy határig). Ettől nem lesz kisebb a fogyi.
Az üa nyomás emelésétől valószínűleg hamarabb tönkremegy a csúcs.
A tnyomás emelése... jobban melegszik a motor, mechanikusan nagyobb az igénybevétel.
És ugyi ilyenkor sokszor kiiktatják a motorvédelmet is, azaz 5000 fölé lehet pörgetni a motort, és így tovább.
azt nem értem,hogy evvel mit akarsz mondani?
amúgy nem is helyes az okfejtés.
a turbónyomást nem lehet a fordnál szoftweresen emelni.
a csúcsok élettartamára vonatkozólag csak feltevésed van.
nem lehet 5e fölé pörgetni a motort.
azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2012.01.24 kedd, 20:13:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.24 kedd, 20:10:40
azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.
jelen
úgy néz ki, hogy 80ekm után kezd meghalni a 2tömegűm vagy a váltóm
minden terhelésváltáskor szépet csattan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2012.01.24 kedd, 20:33:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 20:13:01
jelen
úgy néz ki, hogy 80ekm után kezd meghalni a 2tömegűm vagy a váltóm
minden terhelésváltáskor szépet csattan
4-5-6ban nekem már 2évesen csattant amikor levettem majd visszaadtam a gázt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2012.01.24 kedd, 20:48:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.24 kedd, 20:33:50
4-5-6ban nekem már 2évesen csattant amikor levettem majd visszaadtam a gázt.
viszont nekem eddig nem csinálta...a legkisebb terhelésváltásra is csattan...
de ez itt off
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:11:36 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.24 kedd, 08:07:34
Sztm is. Jani könnyíts a jobb lábadon az a legolcsóbb, de ezt már mondtam
Chipelni egy 2,2-est sztm teljesen felesleges.
Tudnak ezek a gépek nagyon jól fogyasztani normál üzemmódban is.
Üdv, bb
Már könnyítettem, de ennél alább nem adom:
átlag 100-110 alá nem akarok menni, de ennél nagyobb hatótávot szeretnék. A fenti kép egyébként kb 110-es átlaggal készült 90%ban, a maradék 10% az város.
Most kitaláltam egy dolgot: megnézem, hogy a prémium dízelekkel mennyit fog fogyasztani, illetve, hogy azoknak megéri-e legalább az 5-6%-os felára.
Másrészt azért is jó volt ma 488-ért teletankolni, mert legalább szoktatom magam az 500-as árhoz... (
QA )
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:17:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.23 hétfő, 13:31:11
http://20120123.szjani.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/17485086
Itt látszik jobb oldalt a MAF szenzor. 2db thorx-al van rögzítve Ugyan az a tisztítása, mint az MK3-nak , de csak óvatosan!
EGR szelep szintén látszik sztm. A fém cső megy rá a motor mögül. Fém cső és a szelep csatlakozására kell majd a dugó. Sztm nagyon hasonlít a forma az MK3-as dugóhoz, így kép alapján. A csövet remélhetőleg, ha lecsavarozod 2db talán 10-es anya rögzíti ezen az oldalon akkor kibányázható a szelep tisztításra. A szelepet nem tudom milyen csavarok és hol rögzítik még a motorhoz és a szívóoldalhoz azt élőben kellene látni.
A folytószelepet nem látom más a motorod valóban, mint a sima 2.0tdci. Lehet, hogy neked az nem vákumos, hanem elektromos? Na majd ezt a profik megmondják! Üdv, bb
Ezen a képen ha nézzük, akkor a hang egyébként úgy alakul, hogy kb 10x egymás után jeletkezik, percenként, s egy néha cirregő hanggal kezd onnan, ahonnan ez a szemből nézve jobb oldali fém cső indul a leömlőtől, majd egy kis vinnyogás után a motor elején lévő dologtól jön ez a csappantyú hang.
Itt írnak róla, hogy a hang az az öntisztító EGR hangja:
http://www.talkford.com/topic/192411-egr-fault/
Várnám továbbra is a profikat, hogy mondják meg mik ezek a hangok, s mik adják ki.
thx
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:24:05 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.01.23 hétfő, 22:00:30
...
Ott csináltattam, ahol a többiek, innen a fórumról.
...
ki az? Bunyek?
Viszont én csinálnék egy előtte/utána méretést is, tudtok ajánlani helyet teljesítménymérésre?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:25:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.24 kedd, 20:10:40
azt nem értem,hogy evvel mit akarsz mondani?
amúgy nem is helyes az okfejtés.
a turbónyomást nem lehet a fordnál szoftweresen emelni.
a csúcsok élettartamára vonatkozólag csak feltevésed van.
nem lehet 5e fölé pörgetni a motort.
azt viszont senki nem állítja,hogy jót tesz a motornak-pontosabban a motor bírja,a hajtáslánc a gyenge pontja.2tömegű lendkerék és a kuplung.
de ahhoz gyilkolni kell bitangul.amit tönkre lehet tenni azt tönkre is teszi az aki ész nélkül üti vágja az autóját.
Jelentős teljesítménynövekedést hoz a csiptuning.
ha a motor bírja, akkor az én felhasználási módomat (90%ban konstans sebességgel haladás, a maradékban sem istrángtépetés) tekintve bátran elkövethető ez a beavatkozás, ugye?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:31:07 »
Egyébként a fenti képnél 2. kattanásig 68,97 litert tankoltam, a komputer még kb 10km-t jelzett hátra, s 5,5-ös átlagot mutatott.
Ehhez képest a számított az 5,73 liter, nem is tér el annyira...
Most ÖMV MaxxMotion-t nyomtam bele, kíváncsi leszek...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:46:29 »
Arra lennék egyébként még kíváncsi, hogy a PCV csőből mennyi takony megy be szintén a szívó oldalon.
Itt röviden annyiról van szó, hogy a forgattyúsház szellőztetésével, ami gőz keletkezik, azt visszanyomják be a motorba.
OFF
Az S320CDi-n ez egyébként komoly problémákat okoz, itt egy fotó a turbóról
A levett levegőcső után látszik, hogy a rengeteg takony megy már eleve be a turbóba. Ennél a motornál egyébként még nagyobb gáz, hogy a csőcsatlakozás nem jó, ezért a takony kifolyik, csak alatta meg a változtatható szívócsőhosszt állító szervomotorra csepeg, az meg így bekrepál, az autó meg dob egy hibát, s megáll az út szélén...
A legelső mod (elephant hose mod), amit meg szoktak csinálni ennél a motornál, hogy kikötik, s megy a szabadba a ganyé. Néha füstől de tojnak rá...
ON
furcsa mert a blokk hátuljánál a bal oldalon látom ezt a 180 fokban visszaforduló csövet, hogy bemegy a szívócsőbe a turbo előtt. De hol lehet a PCV szelepünk? Meg az is furcsa, hogy a blokk bal oldalán előre jövő cső, az mit szolgál? (ez is a forgattyús ház tetjátől indul, s a motor tetején át a motor elejébe alulra van vmerre bekötve...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:54:28 »
Pár érdekes link a külföldi fórumról:
hezitálás az 1400-as fordulat környékén:
http://www.talkford.com/topic/153031-hesitation-around-1400-rpm-on-22-tdci/
erős zaj leállítás után (turbó):
http://www.talkford.com/topic/142927-strange-noise-after-engine-stop/page__st__20
EGR re-set:
http://www.talkford.com/topic/183904-re-set-egr-after-cleaning/
Ja, és sztem jó a wiki oldal is már:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Category:Mondeo_Mk4
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2012.01.24 kedd, 22:56:57 »
EGR téma:
utánaolvastam, s úgy döntöttem, hogy nem lesz dugózva (több ok miatt is, pl néha azért a motor innen kér meleget, stb), viszont szívesen tisztítanám, már csak tudnom kellene, mi merre van...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...
(ha vki mégis a dugózás mellett dönt, az tudja, hogy EURO4-es motornál kell egy 4,5-5mm-es furat a lemezbe, hogy ne jöjjön a MIL lámpa)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2012.01.24 kedd, 23:25:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:56:57
EGR téma:
utánaolvastam, s úgy döntöttem, hogy nem lesz dugózva (több ok miatt is, pl néha azért a motor innen kér meleget, stb), viszont szívesen tisztítanám, már csak tudnom kellene, mi merre van...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...
(ha vki mégis a dugózás mellett dönt, az tudja, hogy EURO4-es motornál kell egy 4,5-5mm-es furat a lemezbe, hogy ne jöjjön a MIL lámpa)
ha belefúrsz, akkor semmit sem csinálsz, ugyan úgy bemegy a kosz a motorba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2012.01.24 kedd, 23:33:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:24:05
ki az? Bunyek?
Viszont én csinálnék egy előtte/utána méretést is, tudtok ajánlani helyet teljesítménymérésre?
igen, ő
http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php
ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is
de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2012.01.24 kedd, 23:39:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 23:33:45
igen, ő
http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php
ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is
de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával
Egész jó ár ez a 6e.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2012.01.24 kedd, 23:41:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 23:25:50
ha belefúrsz, akkor semmit sem csinálsz, ugyan úgy bemegy a kosz a motorba
ja, ez az egyik ok amiért nem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2012.01.24 kedd, 23:42:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 23:33:45
igen, ő
http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php
ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is
de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával
óóó, thx.
Tényleg jó a 6E-es ár. De remélem megcsinálják rendesen, nem esik le az autó a padról...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2012.01.25 szerda, 00:12:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 23:42:31
óóó, thx.
Tényleg jó a 6E-es ár. De remélem megcsinálják rendesen, nem esik le az autó a padról...
Szerintem nem csak 1,1-es buzukikat mérnek. Hanem akár olyat is, ahol 3-500 paripa nyerít. Ha azt le tudják kötni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2012.01.25 szerda, 01:02:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:56:57
...
Van egy régi oroszul induló TIS-em ,de abban még a 2.2 nem volt benne...
...
Vagyis rosszul írtam: 2008-as Microcat-em van.
De most találtam egy tuti helyet friss infókra (TIS+Microcat) vévévé pont autofile pont org
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2012.01.25 szerda, 06:29:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:11:36
Már könnyítettem, de ennél alább nem adom:
átlag 100-110 alá nem akarok menni, de ennél nagyobb hatótávot szeretnék. A fenti kép egyébként kb 110-es átlaggal készült 90%ban, a maradék 10% az város.
Most kitaláltam egy dolgot: megnézem, hogy a prémium dízelekkel mennyit fog fogyasztani, illetve, hogy azoknak megéri-e legalább az 5-6%-os felára.
Másrészt azért is jó volt ma 488-ért teletankolni, mert legalább szoktatom magam az 500-as árhoz... (
QA )
Mi az az ok felirat a megtehető km felett? Nekem ilyet nem ír
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2012.01.25 szerda, 08:19:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:31:07
Egyébként a fenti képnél 2. kattanásig 68,97 litert tankoltam, a komputer még kb 10km-t jelzett hátra, s 5,5-ös átlagot mutatott.
Ehhez képest a számított az 5,73 liter, nem is tér el annyira...
Most ÖMV MaxxMotion-t nyomtam bele, kíváncsi leszek...
5,73 teljesen jó
Mondom jobb láb könnyít és nincs probléma
Hát arra én is kíváncsi leszek, hogy mit csinálsz a prémiummal
Én csak azt használok, de sztm max az autónak jó, fogyinak nem hiszem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ