Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:31:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254519 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2012.11.09 péntek, 14:24:54 »

Hát jah.. nagyon pöpec kis kocsik vannak egyre jobb áron... nah mind1... én már nem tervezek egy ideig másikat!!  vigyor3

Egyébként közben én is olvastam vmi fordos történeti oldalon, hogy 2007-től van 2.0 TDCI-s 116LE-as mondeo... úgyh most már nem értem, h akkor van v sem, vagy akkor aki biztosra állította, h nincs ilyen, honnan vette???
 
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2012.11.10 szombat, 23:15:16 »

Hát jah.. nagyon pöpec kis kocsik vannak egyre jobb áron... nah mind1... én már nem tervezek egy ideig másikat!!  vigyor3

Egyébként közben én is olvastam vmi fordos történeti oldalon, hogy 2007-től van 2.0 TDCI-s 116LE-as mondeo... úgyh most már nem értem, h akkor van v sem, vagy akkor aki biztosra állította, h nincs ilyen, honnan vette???

2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 09:53:54 »

2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Ebben mondjuk igazad van!
De akkor elég sok hirdetést elcsesztek, ha így van... köszönöm, de akkor olyan emberektől nem is vennék autót...  wow1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 10:13:10 »

Ebben mondjuk igazad van!
De akkor elég sok hirdetést elcsesztek, ha így van... köszönöm, de akkor olyan emberektől nem is vennék autót...  wow1

Azért én fenntartom a tévedés jogát... mert ki a fene gondolta, hogy van faceliftes mk3 tddi... pedig van. Sőt, van 4x4-es mk3 is (baromi kevés).
A 4-es, 2,0 115-ös készülhetett csak pl a spanyol piacra, vagy a svájcira.
Ezenkívül, amikor a forgalmi készül, a fene se tudja, hogy honnan szedik az adatokat... hallottam  Wink én már olyan 3-asról, aminek a forgalmijában 1,9 tdi volt, holott 2,2-es az autó.
A kereskedők mindannyian kereskedők. Ott próbál meg átvágni, ahol lehet. Sokszor előfordult már, hogy a forgalmiban 130 nyihaha van, de 115-ös a szentem.
Némi ügyeskedéssel be lehet íratnia nagyobb számot. És ők általában nem csak fordokkal kereskednek, hanem minden autóval. Nem ismerhet minden modellt.
Azt viszont érdekes módon mindegyik tudja, kinek kell szólni, ha vissza kell tekerni az órát. Ezek ilyenek. A saját mamikájukat is átvágják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 10:21:05 »

2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Akkor ők is tévednek:
http://www.zercustoms.com/news/Ford-Mondeo-ECOnetic-Titanium.html
Vagy ők:
http://www.motor-talk.de/forum/kaufberatung-85-kw-116-ps-tdci-t2715724.html
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 13:53:02 »

Van száztizenvalahány lovas 2.0 mk4. Találkoztam már ilyennel. ECO nemtommi.  Alacsony fogyasztást célozták meg vele. A6-ban is van ilyen, egész alja beborítva, kis kerekek stb, B Zafirában is. Meg gondolom másban is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.11 vasárnap, 15:18:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 14:18:45 »

Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:

2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.
A 2010.03.15.-i árlistától már csak 1.8TDCi(125LE) változatban lehetett rendelni az Econeticet.







http://www.google.hu/#hl=hu&output=search&sclient=psy-ab&q=mondeo+econetic+2.0+tdci&oq=mondeo+econetic+2.0+tdci&gs_l=hp.3..0i30j0i5i30j0i8i30l2.1155.11133.0.11473.24.23.0.0.0.1.634.4686.0j16j6j5-1.23.0...0.0...1c.1.fFJV-a5432c&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=11bb195171909665&bpcl=38093640&biw=1276&bih=869

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 18:53:20 »

Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:

2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.

Akkor tévedtem, és mégis volt 115 lovas 2.0 tdci.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:38:33 »

Sziasztok!

A Focus Clubon nehezen mennek az infók, itt sokkal jobban!

Ezért itt tenném fel kérdésem:

Az asszony Focusa 1.6 TDCi 90 LE
EGR okozhat alapjárat ingadozást, mikor visszaejtem az alapjáratot?
Igaz csak pár ütemig csinálja, utána kisimul, mondjuk még néha bedadog, beremeg egy picit.
Tisztítani lehet, ledugózni érdemes?
Egyáltalán hol találom? Nem olyan egyértelmű mint más modelleknél.

OBD II. -vel kimutat valamit róla? (ELM 327 1.5)

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 22:06:33 »

Sziasztok!

A Focus Clubon nehezen mennek az infók, itt sokkal jobban!

Ezért itt tenném fel kérdésem:

Az asszony Focusa 1.6 TDCi 90 LE
EGR okozhat alapjárat ingadozást, mikor visszaejtem az alapjáratot?
Igaz csak pár ütemig csinálja, utána kisimul, mondjuk még néha bedadog, beremeg egy picit.
Tisztítani lehet, ledugózni érdemes?
Egyáltalán hol találom? Nem olyan egyértelmű mint más modelleknél.

OBD II. -vel kimutat valamit róla? (ELM 327 1.5)

Üdv.

Igen (padlógáznál zár, utána nyit)
Igen (de nem érdemes, mert ez is ciklikusan tisztítja magát), igen (talán) érdemes.
"The EGR stepper motor is mounted directly behind the cylinder head and is connected via a throughflow duct to the exhaust manifold on the opposite side of the cylinder head."

OBD mutatja az EGR-drive és EGR error infókat. lásd pár hsz-szel ezelőtt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2012.11.13 kedd, 15:28:16 »

Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:

2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.
A 2010.03.15.-i árlistától már csak 1.8TDCi(125LE) változatban lehetett rendelni az Econeticet.







http://www.google.hu/#hl=hu&output=search&sclient=psy-ab&q=mondeo+econetic+2.0+tdci&oq=mondeo+econetic+2.0+tdci&gs_l=hp.3..0i30j0i5i30j0i8i30l2.1155.11133.0.11473.24.23.0.0.0.1.634.4686.0j16j6j5-1.23.0...0.0...1c.1.fFJV-a5432c&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=11bb195171909665&bpcl=38093640&biw=1276&bih=869



Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2012.11.13 kedd, 16:47:50 »

Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva
A 130 lovas, nem sok van belőle.  Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:03:18 »

A 130 lovas, nem sok van belőle.  Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy  hehe

Hát nem tudom. (bár mostanában ezzel példálózóm) Budapest-Nápoly nyáron, teljes csomaggal 5.4l/100km, csak budapest 7.3-7.9l/100km. Mondjuk az enyém már BunyekTuning-os Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:18:32 »

Hát nem tudom. (bár mostanában ezzel példálózóm) Budapest-Nápoly nyáron, teljes csomaggal 5.4l/100km, csak budapest 7.3-7.9l/100km. Mondjuk az enyém már BunyekTuning-os Smiley
A 130-as aut. galaxyra írtam azt h nem megy és sokat eszik.    Tudom, beszéltünk is lacházán pár szót wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2012.11.13 kedd, 18:35:41 »

Igen (padlógáznál zár, utána nyit)
Igen (de nem érdemes, mert ez is ciklikusan tisztítja magát), igen (talán) érdemes.
"The EGR stepper motor is mounted directly behind the cylinder head and is connected via a throughflow duct to the exhaust manifold on the opposite side of the cylinder head."

OBD mutatja az EGR-drive és EGR error infókat. lásd pár hsz-szel ezelőtt.


Szia!

Köszönöm a válaszokat! (ezért itt kérdeztem, mert itt jön a válasz)

Olvastam a 20. oldalt, kimerítő.
A Focusban 181e van ott biztos dugó lesz.

Üdv.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:32:41 »

A 130 lovas, nem sok van belőle.  Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy  hehe

Nem sok? Családomban van 2 ilyen mondeo, 6 gangos... Az egyik az enyém... vigyor3

Sokat eszik? 6,5 l nagy átlagban sok?  vigyor3

Nem megy? Az összes gyári állapotút otthagytam madarason... vigyor3

Viszont, van egy s-max 140 lovas is a családban. Na az 1 literrel többet fogyaszt, mikor együtt autózunk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:38:48 »

Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva

Vedd le a felső motorburkolatot( azt a műanyag szivacsosbizbaszt), na az alatt középen látsz egy matricát. Ha az van ráírva, hogy siemens, akkor 130 lovas.

Persze a nyomatéka ugyanaz, mint a 140 pacisé...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:07:59 »

és a 14 lovséra mi van ráírva?Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:11:13 »

és a 14 lovséra mi van ráírva?Huh?

Mindegyiken Siemens van.
Kivéve a 2.2-eseket. Azokra nem kell marketing...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:12:45 »

és a 14 lovséra mi van ráírva?Huh?
Trabant vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:13:53 »

Mindegyiken Siemens van.
Kivéve a 2.2-eseket. Azokra nem kell marketing...  vigyor3

Nem igaz!!

Ebben külöbözik

130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:15:16 »

Nem igaz!!

Ebben külöbözik

130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford

Itt ugye a feliratról beszélünk csak?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:17:10 »

Itt ugye a feliratról beszélünk csak?

Nem. A sütqőről, meg a mosogatógépről... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:19:11 »

Nem. A sütqőről, meg a mosogatógépről... eplus2

Én csak azt nem értem, hogy ha dízeleknél a 2.2-esen kívül mindent SID206 ecu hajt, akkor az egyiken miért van siemens felirat, a másikon meg miért van Ford?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:34:11 »

130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford

A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.13 kedd, 21:35:45 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:37:08 »

A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.

MK3 dízel:
2.0 Delphi
2.2 Delphi

MK4 dízel:
1.8 125LE Siemens SID206
2.0 140LE Siemens SID206
2.2 175 Bosch EDC16(+)CP39-6.40

MK4 benzines:
1.6-2.0 EEC-VI
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:39:43 »

A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.

Idézek a zetisből:

"The 2.0L Duratorq TDCi (DW10) engine uses the Siemens common rail direct fuel injection process."
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:41:23 »

2.0 140LE Siemens SID206

 Huh? Akkor mégsem bosch?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:43:46 »

Huh? Akkor mégsem bosch?

De jobb, mint a Delphi, nem?
(MK3-nál volt szopóka a rendszer miatt, nem?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:25:17 »

Nem sok? Családomban van 2 ilyen mondeo, 6 gangos... Az egyik az enyém... vigyor3

Sokat eszik? 6,5 l nagy átlagban sok?  vigyor3

Nem megy? Az összes gyári állapotút otthagytam madarason... vigyor3

Viszont, van egy s-max 140 lovas is a családban. Na az 1 literrel többet fogyaszt, mikor együtt autózunk...
óvasás/szövegértés 1-es  hehe

130 lós automatáról volt szó, mondeoban és galaxyban és a galaxy eszik sokat wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.13 kedd, 22:27:49 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:12:41 »

De jobb, mint a Delphi, nem?
(MK3-nál volt ***óka a rendszer miatt, nem?)
Semmivel se rosszabb a delphi mint a többi. Az asszony MKIII-as 2.2-esébe delphi van és semmi baja nincs vele.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:28:05 »

MK3 dízel:
2.0 Delphi
2.2 Delphi

MK4 dízel:
1.8 125LE Siemens SID206
2.0 140LE Siemens SID206
2.2 175 Bosch EDC16(+)CP39-6.40

MK4 benzines:
1.6-2.0 EEC-VI

Ezek facelift előti MKIV-es adatok. A faceliftel ez változott ezekre:

1.6L DURATEC 16V TI-VCT 120 PS/88 KW   -  Siemens ECM EMS2101 16 Bit

2.0L DURATEC HE 145 PS/107 KW  - Visteon Levanta with Can-Bus and individual cylinder knock control

2.0L ECOBOOST 240 PS/176.5 KW - Bosch MED17 with CAN-Bus and individual knock control

2.0L ECOBOOST 203 PS/149 KW - Bosch MED17 with CAN-Bus and individual knock control

2.0L DURATORQ TCDI 115 PS/85 KW - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection

2.0L Duratorq TCDi 140 PS/103 kW - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection

2.0L Duratorq TCDi 163 PS/120 kW  - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection

2.2L Duratorq TCDi 200 PS/147 kW - Ford 2nd generation common rail diesel engine management system
Bosch Common Rail Multiple Injection



Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2012.11.14 szerda, 09:37:55 »

Trabant vigyor3
140 lovaséra gondoltam,de megmosolyogtattál.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2012.11.14 szerda, 09:45:41 »

A 130-as aut. galaxyra írtam azt h nem megy és sokat eszik.    Tudom, beszéltünk is lacházán pár szót wave

Smiley Smiley bizony. Lacháza nagyon jó volt. Jövőre viszek majd nyugágyat és sütőt is Smiley

Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 13:47:02 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:27:02 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!

Egy kérdés egy topik...

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4085
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 15:10:39 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
bunyec? eplus2
zsoelnak van beavatkozás a gépén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:28:19 »

bunyec? eplus2
zsoelnak van beavatkozás a gépén.

A coca cola-t is k-nak ejtjük,te.... smile

Válaszoltam!  email
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 22:15:17 »

A coca cola-t is k-nak ejtjük,te.... smile

Válaszoltam!  email

Van, aki dzsiának ejti a ghiát...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2012.12.07 péntek, 08:07:49 »

Van, aki dzsiának ejti a ghiát...  vigyor3
Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2012.12.07 péntek, 10:16:48 »

Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.

http://translate.google.hu/#en/it/Lamborghini
http://translate.google.hu/#it/en/Ghia   -> meg is lehet hallgatni.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2012.12.07 péntek, 13:48:39 »

Van, aki dzsiának ejti a ghiát...  vigyor3

Én a gyiáthasználom...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2012.12.07 péntek, 22:08:42 »

Én a gyiáthasználom...  vigyor3

Szépen, jól, magyarul!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 22:21:57 »

Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.

Nem lehet mindenki olyan okos, mint te meg én  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:22:39 »

Sziasztok!

Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)

Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)

Kivesz, új betesz és kész?

Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:25:49 »

Sziasztok!

Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)

Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)

Kivesz, új betesz és kész?

Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)

Üdv.
kivesz betesz kész.......... nyes
ha jól tudom az mk4 nél gázolajban fürdés szinte biztos a cserekor,és kummára oda kell figyelni a légtelenítésre,különben hosszan áll a garázsban.......
asszem annél is 60e km a csereintervallum.
a légtelenítésre pedig érdemes szélszerszámot szerezni vagy venni.vákumpumpás légtelenítő cső.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:27:49 »

Sziasztok!

Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)

Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)

Kivesz, új betesz és kész?

Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)

Üdv.

Gyári adat: 60E km.
Én nem szoktam a tsz-ben tankolni, de 40E-ként cserélem a go szűrőt, annak ellenére, hoyg a 2.2-es go szűrő cseréje sokkal drágább (házzal együtt cserélődik)
Kivesz, új betesz.
De a légtelenítéssel lehet szívni, ha nem tudod, hogy hogyan kell. Spéci pumpa kell hozzá.
Az igazi szopóálarc felvétel azoknál a korai MK4eknél van, ahol a go szűrő a hátsó híd felett van...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:40:50 »

kivesz betesz kész.......... nyes
ha jól tudom az mk4 nél gázolajban fürdés szinte biztos a cserekor,és kummára oda kell figyelni a légtelenítésre,különben hosszan áll a garázsban.......
asszem annél is 60e km a csereintervallum.
a légtelenítésre pedig érdemes szélszerszámot szerezni vagy venni.vákumpumpás légtelenítő cső.

Köszi!
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:42:17 »

Gyári adat: 60E km.
Én nem szoktam a tsz-ben tankolni, de 40E-ként cserélem a go szűrőt, annak ellenére, hoyg a 2.2-es go szűrő cseréje sokkal drágább (házzal együtt cserélődik)
Kivesz, új betesz.
De a légtelenítéssel lehet szívni, ha nem tudod, hogy hogyan kell. Spéci pumpa kell hozzá.
Az igazi ***óálarc felvétel azoknál a korai MK4eknél van, ahol a go szűrő a hátsó híd felett van...


Neked is köszi!

Szerszám nincs, marad a szerviz!

Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:17:06 »

Neked is köszi!

Szerszám nincs, marad a szerviz!

Üdv.

Szia!

Én eddig mindig magamnak cseréltem GO szűrőt, nem bonyolult, inkább úgy mondanám, hogy "piszkos munka".

Hátul a tank mellett (autó alatt) van. Mivel elég magas a Mondeo, így általában emelés nélkül hozzáférni. Két gázolaj csitit lehúzni + 1 elektromos csati, majd levenni az egész házat, tartóstól. (azt hiszem 2 db 6-os csavar fogja)
Ha levetted, asztalon "pereménél" rögzítve szétcsavarozni a műanyag házat. (elég nehezen szokott megindulni)

Ami nagyon fontos, hogy mikor összecsavarozod a házat, teljesen öntsd fel gázolajjal, sőt én a kimenő csövet is felszoktam. Ami így marad a rendszerben levegő, azt már kidolgozza.

A legfontosabb hogy szinig kell önteni a házat, akkor nem lesz gond...

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.