Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263691 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2012.11.09 péntek, 14:24:54 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.11.09 péntek, 12:09:38
Pedig van 116 (vagy 115) lovas 2.0 dízel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_98.000_km-6269471
Vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-6257584
Meg 131 (vagy 130) lovas is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-6308735
És ez meg a 143 (vagy 140) lovas:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_mo-i._vez.szervizk.86_e.km-6328556
Viszont nagyon kár volt megnéznem a mostani árakat!
Hát jah.. nagyon pöpec kis kocsik vannak egyre jobb áron... nah mind1... én már nem tervezek egy ideig másikat!!
Egyébként közben én is olvastam vmi fordos történeti oldalon, hogy 2007-től van 2.0 TDCI-s 116LE-as mondeo... úgyh most már nem értem, h akkor van v sem, vagy akkor aki biztosra állította, h nincs ilyen, honnan vette???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2012.11.10 szombat, 23:15:16 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.09 péntek, 14:24:54
Hát jah.. nagyon pöpec kis kocsik vannak egyre jobb áron... nah mind1... én már nem tervezek egy ideig másikat!!
Egyébként közben én is olvastam vmi fordos történeti oldalon, hogy 2007-től van 2.0 TDCI-s 116LE-as mondeo... úgyh most már nem értem, h akkor van v sem, vagy akkor aki biztosra állította, h nincs ilyen, honnan vette???
2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 09:53:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.10 szombat, 23:15:16
2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Ebben mondjuk igazad van!
De akkor elég sok hirdetést elcsesztek, ha így van... köszönöm, de akkor olyan emberektől nem is vennék autót...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 10:13:10 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.11.11 vasárnap, 09:53:54
Ebben mondjuk igazad van!
De akkor elég sok hirdetést elcsesztek, ha így van... köszönöm, de akkor olyan emberektől nem is vennék autót...
Azért én fenntartom a tévedés jogát... mert ki a fene gondolta, hogy van faceliftes mk3 tddi... pedig van. Sőt, van 4x4-es mk3 is (baromi kevés).
A 4-es, 2,0 115-ös készülhetett csak pl a spanyol piacra, vagy a svájcira.
Ezenkívül, amikor a forgalmi készül, a fene se tudja, hogy honnan szedik az adatokat... hallottam
én már olyan 3-asról, aminek a forgalmijában 1,9 tdi volt, holott 2,2-es az autó.
A kereskedők mindannyian kereskedők. Ott próbál meg átvágni, ahol lehet. Sokszor előfordult már, hogy a forgalmiban 130 nyihaha van, de 115-ös a szentem.
Némi ügyeskedéssel be lehet íratnia nagyobb számot. És ők általában nem csak fordokkal kereskednek, hanem minden autóval. Nem ismerhet minden modellt.
Azt viszont érdekes módon mindegyik tudja, kinek kell szólni, ha vissza kell tekerni az órát. Ezek ilyenek. A saját mamikájukat is átvágják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 10:21:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.10 szombat, 23:15:16
2007-ben volt még 115 lovas, de mk3... én még egy katalógusban, specifikációban, árlistában sem láttam 115 lovas mk4-et. 2007-től napjainkig.
Szóval én továbbra is állítom, hogy nincs 115 lovas 2.0 tdci MK4. Aki cáfolni tudja, küldjön valami hivatalos forrást, linket, mittudomén.
Érdekes is lenne, 1,8-as van 100, 125 lóval, mi értelme lenne ezek közé célozni egy nagyobb motorral? Kb semmi.
Akkor ők is tévednek:
http://www.zercustoms.com/news/Ford-Mondeo-ECOnetic-Titanium.html
Vagy ők:
http://www.motor-talk.de/forum/kaufberatung-85-kw-116-ps-tdci-t2715724.html
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 13:53:02 »
Van száztizenvalahány lovas 2.0 mk4. Találkoztam már ilyennel. ECO nemtommi. Alacsony fogyasztást célozták meg vele. A6-ban is van ilyen, egész alja beborítva, kis kerekek stb, B Zafirában is. Meg gondolom másban is.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.11 vasárnap, 15:18:27 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 14:18:45 »
Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:
2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.
A 2010.03.15.-i árlistától már csak 1.8TDCi(125LE) változatban lehetett rendelni az Econeticet.
http://www.google.hu/#hl=hu&output=search&sclient=psy-ab&q=mondeo+econetic+2.0+tdci&oq=mondeo+econetic+2.0+tdci&gs_l=hp.3..0i30j0i5i30j0i8i30l2.1155.11133.0.11473.24.23.0.0.0.1.634.4686.0j16j6j5-1.23.0...0.0...1c.1.fFJV-a5432c&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=11bb195171909665&bpcl=38093640&biw=1276&bih=869
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 18:53:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.11 vasárnap, 14:18:45
Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:
2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.
Akkor tévedtem, és mégis volt 115 lovas 2.0 tdci.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 20:38:33 »
Sziasztok!
A Focus Clubon nehezen mennek az infók, itt sokkal jobban!
Ezért itt tenném fel kérdésem:
Az asszony Focusa 1.6 TDCi 90 LE
EGR okozhat alapjárat ingadozást, mikor visszaejtem az alapjáratot?
Igaz csak pár ütemig csinálja, utána kisimul, mondjuk még néha bedadog, beremeg egy picit.
Tisztítani lehet, ledugózni érdemes?
Egyáltalán hol találom? Nem olyan egyértelmű mint más modelleknél.
OBD II. -vel kimutat valamit róla? (ELM 327 1.5)
Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 22:06:33 »
Idézetet írta: papione - 2012.11.12 hétfő, 20:38:33
Sziasztok!
A Focus Clubon nehezen mennek az infók, itt sokkal jobban!
Ezért itt tenném fel kérdésem:
Az asszony Focusa 1.6 TDCi 90 LE
EGR okozhat alapjárat ingadozást, mikor visszaejtem az alapjáratot?
Igaz csak pár ütemig csinálja, utána kisimul, mondjuk még néha bedadog, beremeg egy picit.
Tisztítani lehet, ledugózni érdemes?
Egyáltalán hol találom? Nem olyan egyértelmű mint más modelleknél.
OBD II. -vel kimutat valamit róla? (ELM 327 1.5)
Üdv.
Igen (padlógáznál zár, utána nyit)
Igen (de nem érdemes, mert ez is ciklikusan tisztítja magát), igen (talán) érdemes.
"The EGR stepper motor is mounted directly behind the cylinder head and is connected via a throughflow duct to the exhaust manifold on the opposite side of the cylinder head."
OBD mutatja az EGR-drive és EGR error infókat. lásd pár hsz-szel ezelőtt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2012.11.13 kedd, 15:28:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.11 vasárnap, 14:18:45
Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba:
2.0TDCi 115LE-s verzióban elérhető volt 2008.09.01.-i gyártástól.
Celebration (Econetic) a változat neve. Magyarországon is lehetett rendelni.
A 2010.03.15.-i árlistától már csak 1.8TDCi(125LE) változatban lehetett rendelni az Econeticet.
http://www.google.hu/#hl=hu&output=search&sclient=psy-ab&q=mondeo+econetic+2.0+tdci&oq=mondeo+econetic+2.0+tdci&gs_l=hp.3..0i30j0i5i30j0i8i30l2.1155.11133.0.11473.24.23.0.0.0.1.634.4686.0j16j6j5-1.23.0...0.0...1c.1.fFJV-a5432c&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=11bb195171909665&bpcl=38093640&biw=1276&bih=869
Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2012.11.13 kedd, 16:47:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.13 kedd, 15:28:16
Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva
A 130 lovas, nem sok van belőle. Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2012.11.13 kedd, 17:03:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.13 kedd, 16:47:50
A 130 lovas, nem sok van belőle. Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy
Hát nem tudom. (bár mostanában ezzel példálózóm) Budapest-Nápoly nyáron, teljes csomaggal 5.4l/100km, csak budapest 7.3-7.9l/100km. Mondjuk az enyém már BunyekTuning-os
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2012.11.13 kedd, 17:18:32 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.13 kedd, 17:03:18
Hát nem tudom. (bár mostanában ezzel példálózóm) Budapest-Nápoly nyáron, teljes csomaggal 5.4l/100km, csak budapest 7.3-7.9l/100km. Mondjuk az enyém már BunyekTuning-os
A 130-as aut. galaxyra írtam azt h nem megy és sokat eszik. Tudom, beszéltünk is lacházán pár szót
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2012.11.13 kedd, 18:35:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.12 hétfő, 22:06:33
Igen (padlógáznál zár, utána nyit)
Igen (de nem érdemes, mert ez is ciklikusan tisztítja magát), igen (talán) érdemes.
"The EGR stepper motor is mounted directly behind the cylinder head and is connected via a throughflow duct to the exhaust manifold on the opposite side of the cylinder head."
OBD mutatja az EGR-drive és EGR error infókat. lásd pár hsz-szel ezelőtt.
Szia!
Köszönöm a válaszokat! (ezért itt kérdeztem, mert itt jön a válasz)
Olvastam a 20. oldalt, kimerítő.
A Focusban 181e van ott biztos dugó lesz.
Üdv.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2012.11.13 kedd, 20:32:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.13 kedd, 16:47:50
A 130 lovas, nem sok van belőle. Van galaxyban is, és zabál is rendesen. Cserébe nem megy
Nem sok? Családomban van 2 ilyen mondeo, 6 gangos... Az egyik az enyém...
Sokat eszik? 6,5 l nagy átlagban sok?
Nem megy? Az összes gyári állapotút otthagytam madarason...
Viszont, van egy s-max 140 lovas is a családban. Na az 1 literrel többet fogyaszt, mikor együtt autózunk...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2012.11.13 kedd, 20:38:48 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.13 kedd, 15:28:16
Király, akkor kérdés, hogy az enyém melyik? A forgalmiban 96Kw (128LE) van beírva
Vedd le a felső motorburkolatot( azt a műanyag szivacsosbizbaszt), na az alatt középen látsz egy matricát. Ha az van ráírva, hogy siemens, akkor 130 lovas.
Persze a nyomatéka ugyanaz, mint a 140 pacisé...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:07:59 »
és a 14 lovséra mi van ráírva?
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:11:13 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.11.13 kedd, 21:07:59
és a 14 lovséra mi van ráírva?
Mindegyiken Siemens van.
Kivéve a 2.2-eseket. Azokra nem kell marketing...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:12:45 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.11.13 kedd, 21:07:59
és a 14 lovséra mi van ráírva?
Trabant
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:13:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.13 kedd, 21:11:13
Mindegyiken Siemens van.
Kivéve a 2.2-eseket. Azokra nem kell marketing...
Nem igaz!!
Ebben külöbözik
130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:15:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.13 kedd, 21:13:53
Nem igaz!!
Ebben külöbözik
130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford
Itt ugye a feliratról beszélünk csak?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:17:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.13 kedd, 21:15:16
Itt ugye a feliratról beszélünk csak?
Nem. A sütqőről, meg a mosogatógépről...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:19:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.13 kedd, 21:17:10
Nem. A sütqőről, meg a mosogatógépről...
Én csak azt nem értem, hogy ha dízeleknél a 2.2-esen kívül mindent SID206 ecu hajt, akkor az egyiken miért van siemens felirat, a másikon meg miért van Ford?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:34:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.13 kedd, 21:13:53
130 lovas siemens motorvezérlés
140 lovas Ford
A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.13 kedd, 21:35:45 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:37:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.13 kedd, 21:34:11
A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.
MK3 dízel:
2.0 Delphi
2.2 Delphi
MK4 dízel:
1.8 125LE Siemens SID206
2.0 140LE Siemens SID206
2.2 175 Bosch EDC16(+)CP39-6.40
MK4 benzines:
1.6-2.0 EEC-VI
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:39:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.13 kedd, 21:34:11
A 140-es bosch. És azért azt tudni kell, hogy a siemens jóval olcsóbb dolgokat gyárt (és a minősége is jóval gyengébb), mint a bosch.
Vezérlőkről beszélünk.
Idézek a zetisből:
"The 2.0L Duratorq TDCi (DW10) engine uses the Siemens common rail direct fuel injection process."
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:41:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.13 kedd, 21:37:08
2.0 140LE Siemens SID206
Akkor mégsem bosch?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2012.11.13 kedd, 21:43:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.13 kedd, 21:41:23
Akkor mégsem bosch?
De jobb, mint a Delphi, nem?
(MK3-nál volt szopóka a rendszer miatt, nem?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2012.11.13 kedd, 22:25:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.13 kedd, 20:32:41
Nem sok? Családomban van 2 ilyen mondeo, 6 gangos... Az egyik az enyém...
Sokat eszik? 6,5 l nagy átlagban sok?
Nem megy? Az összes gyári állapotút otthagytam madarason...
Viszont, van egy s-max 140 lovas is a családban. Na az 1 literrel többet fogyaszt, mikor együtt autózunk...
óvasás/szövegértés 1-es
130 lós automatáról volt szó, mondeoban és galaxyban és a galaxy eszik sokat
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.13 kedd, 22:27:49 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2012.11.13 kedd, 23:12:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.13 kedd, 21:43:46
De jobb, mint a Delphi, nem?
(MK3-nál volt ***óka a rendszer miatt, nem?)
Semmivel se rosszabb a delphi mint a többi. Az asszony MKIII-as 2.2-esébe delphi van és semmi baja nincs vele.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2012.11.13 kedd, 23:28:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.11.13 kedd, 21:37:08
MK3 dízel:
2.0 Delphi
2.2 Delphi
MK4 dízel:
1.8 125LE Siemens SID206
2.0 140LE Siemens SID206
2.2 175 Bosch EDC16(+)CP39-6.40
MK4 benzines:
1.6-2.0 EEC-VI
Ezek facelift előti MKIV-es adatok. A faceliftel ez változott ezekre:
1.6L DURATEC 16V TI-VCT 120 PS/88 KW - Siemens ECM EMS2101 16 Bit
2.0L DURATEC HE 145 PS/107 KW - Visteon Levanta with Can-Bus and individual cylinder knock control
2.0L ECOBOOST 240 PS/176.5 KW - Bosch MED17 with CAN-Bus and individual knock control
2.0L ECOBOOST 203 PS/149 KW - Bosch MED17 with CAN-Bus and individual knock control
2.0L DURATORQ TCDI 115 PS/85 KW - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection
2.0L Duratorq TCDi 140 PS/103 kW - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection
2.0L Duratorq TCDi 163 PS/120 kW - Ford 2nd generation Common Rail Diesel Engine Management System
Delphi common rail diesel multiple injection
2.2L Duratorq TCDi 200 PS/147 kW - Ford 2nd generation common rail diesel engine management system
Bosch Common Rail Multiple Injection
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2012.11.14 szerda, 09:37:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.13 kedd, 21:12:45
Trabant
140 lovaséra gondoltam,de megmosolyogtattál.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2012.11.14 szerda, 09:45:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.13 kedd, 17:18:32
A 130-as aut. galaxyra írtam azt h nem megy és sokat eszik. Tudom, beszéltünk is lacházán pár szót
bizony. Lacháza nagyon jó volt. Jövőre viszek majd nyugágyat és sütőt is
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 13:47:02 »
Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 14:27:02 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.06 csütörtök, 13:47:02
Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
Egy kérdés egy topik...
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4085
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 15:10:39 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.06 csütörtök, 13:47:02
Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
bunyec?
zsoelnak van beavatkozás a gépén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 19:28:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.06 csütörtök, 15:10:39
bunyec?
zsoelnak van beavatkozás a gépén.
A coca cola-t is k-nak ejtjük,te....
Válaszoltam!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 22:15:17 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.12.06 csütörtök, 19:28:19
A coca cola-t is k-nak ejtjük,te....
Válaszoltam!
Van, aki dzsiának ejti a ghiát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2012.12.07 péntek, 08:07:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.06 csütörtök, 22:15:17
Van, aki dzsiának ejti a ghiát...
Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2012.12.07 péntek, 10:16:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.07 péntek, 08:07:49
Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.
http://translate.google.hu/#en/it/Lamborghini
http://translate.google.hu/#it/en/Ghia
-> meg is lehet hallgatni.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2012.12.07 péntek, 13:48:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.06 csütörtök, 22:15:17
Van, aki dzsiának ejti a ghiát...
Én a gyiáthasználom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2012.12.07 péntek, 22:08:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.07 péntek, 13:48:39
Én a gyiáthasználom...
Szépen, jól, magyarul!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 22:21:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.07 péntek, 08:07:49
Nem is kevesen.
Már bele is fáradtam a magyarázkodásba. Hiába mondom, hogy a Lamborghinit sem lambordzsíninek ejtjük, de hát ő azt is.
Nem lehet mindenki olyan okos, mint te meg én
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:22:39 »
Sziasztok!
Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)
Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)
Kivesz, új betesz és kész?
Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:25:49 »
Idézetet írta: papione - 2012.12.26 szerda, 13:22:39
Sziasztok!
Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)
Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)
Kivesz, új betesz és kész?
Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)
Üdv.
kivesz betesz kész..........
ha jól tudom az mk4 nél gázolajban fürdés szinte biztos a cserekor,és kummára oda kell figyelni a légtelenítésre,különben hosszan áll a garázsban.......
asszem annél is 60e km a csereintervallum.
a légtelenítésre pedig érdemes szélszerszámot szerezni vagy venni.vákumpumpás légtelenítő cső.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:27:49 »
Idézetet írta: papione - 2012.12.26 szerda, 13:22:39
Sziasztok!
Még gázolajszűrőt nem cseréltem......(2008 2.0 TDCi)
Cserélési ciklusok, mikor célszerű (nem gyári adat, hanem magyar viszonylatok miatt)
Kivesz, új betesz és kész?
Vagy van valami rafináltság benne? (kosz, szennyeződés a házban, légtelenítés)
Üdv.
Gyári adat: 60E km.
Én nem szoktam a tsz-ben tankolni, de 40E-ként cserélem a go szűrőt, annak ellenére, hoyg a 2.2-es go szűrő cseréje sokkal drágább (házzal együtt cserélődik)
Kivesz, új betesz.
De a légtelenítéssel lehet szívni, ha nem tudod, hogy hogyan kell. Spéci pumpa kell hozzá.
Az igazi szopóálarc felvétel azoknál a korai MK4eknél van, ahol a go szűrő a hátsó híd felett van...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:40:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.26 szerda, 13:25:49
kivesz betesz kész..........
ha jól tudom az mk4 nél gázolajban fürdés szinte biztos a cserekor,és kummára oda kell figyelni a légtelenítésre,különben hosszan áll a garázsban.......
asszem annél is 60e km a csereintervallum.
a légtelenítésre pedig érdemes szélszerszámot szerezni vagy venni.vákumpumpás légtelenítő cső.
Köszi!
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2012.12.26 szerda, 13:42:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.12.26 szerda, 13:27:49
Gyári adat: 60E km.
Én nem szoktam a tsz-ben tankolni, de 40E-ként cserélem a go szűrőt, annak ellenére, hoyg a 2.2-es go szűrő cseréje sokkal drágább (házzal együtt cserélődik)
Kivesz, új betesz.
De a légtelenítéssel lehet szívni, ha nem tudod, hogy hogyan kell. Spéci pumpa kell hozzá.
Az igazi ***óálarc felvétel azoknál a korai MK4eknél van, ahol a go szűrő a hátsó híd felett van...
Neked is köszi!
Szerszám nincs, marad a szerviz!
Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2012.12.26 szerda, 17:17:06 »
Idézetet írta: papione - 2012.12.26 szerda, 13:42:17
Neked is köszi!
Szerszám nincs, marad a szerviz!
Üdv.
Szia!
Én eddig mindig magamnak cseréltem GO szűrőt, nem bonyolult, inkább úgy mondanám, hogy "piszkos munka".
Hátul a tank mellett (autó alatt) van. Mivel elég magas a Mondeo, így általában emelés nélkül hozzáférni. Két gázolaj csitit lehúzni + 1 elektromos csati, majd levenni az egész házat, tartóstól. (azt hiszem 2 db 6-os csavar fogja)
Ha levetted, asztalon "pereménél" rögzítve szétcsavarozni a műanyag házat. (elég nehezen szokott megindulni)
Ami nagyon fontos, hogy mikor összecsavarozod a házat, teljesen öntsd fel gázolajjal, sőt én a kimenő csövet is felszoktam. Ami így marad a rendszerben levegő, azt már kidolgozza.
A legfontosabb hogy szinig kell önteni a házat, akkor nem lesz gond...
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ