Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:08:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4713320 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:23:20 »

Sziasztok4

Még új vagyok itt a forumon, az lenne a kérdésem, hogy a mai nap kb. 50-60km/h sebességnél leállt a motor, lehúzodtam leállítottam, kicsit vártam utána újra indítottam és azóta semmi, nem világít semmi kontroll lámpa. Találkozott már ilyen gonddal valaki?
Köszönöm előre is a válaszokat.

Ami hirtelen megállást okoz, az valami olyan jeladó megszakadt jele, amit nem tud más adatokból számolni a vezérlő.

Pl: vezérműtengely jeladó

Hibakódként viszont biztosan eltárolt valamit, ki kellene olvasni. Érdemes lenne, ne hogy máskor is megvicceljen, netán véglegesen tönkremenjen és otthagy az út szélén, bár Bödöcs Tibor a Showder Klubban úgy fogalmazott - ha ez megnyugtatna esetleg -  (a miniszterelnökünk kiparodizálásakor):

"Senkit nem hagyunk, Senkit nem hagyunk, Senkit nem  hagyunk az út szélén, az út szélén, az út szélén a terepjárójában pityeregni"

De mivel a Mondeo nem terepjáró, így talán nem is érvényes a kijelentés Smiley

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:56:25 »

olvass vissza 5-6 oldalt, most beszéltük kb 7-8 napja.
kívül szíj, belül lánc. (kettő van benne)

a kérdés az hogy miért kérdezed...  eplus2 eplus2
az nem a 2.0 volt?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:18:53 »

Sziasztok4

Még új vagyok itt a forumon, az lenne a kérdésem, hogy a mai nap kb. 50-60km/h sebességnél leállt a motor, lehúzodtam leállítottam, kicsit vártam utána újra indítottam és azóta semmi, nem világít semmi kontroll lámpa. Találkozott már ilyen gonddal valaki?
Köszönöm előre is a válaszokat.

Nekem is volt ilyen problémám, egyszer csinálta, de akkor még ismerkedtem a géppel és nem voltam tisztába azzal, hogy ezen autókat nem igazán városi kocsikázásra találták ki. Mindig a lehető legalacsonyabb fordulatszámon járkáltam a városban. Üresben gurultam mikor leállt, újraindítottam semmi gond, de azért irány a szerviz, ott derült ki az olajhígulás, (DPF miatt)! A szervizes srácok szerint a regenerálás kezdete, folyamata és városi tötyörgés eredményezheti az infó nélküli leállást, de nem esküdtek meg rá!!!  vigyor3
Ez egy éve volt azóta változtattam a városi vezetési stílusomon, nem volt több leállás és nem szaporodik az olaj!!!

Üdv.

Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2013.03.05 kedd, 07:19:08 »


Ez egy éve volt azóta változtattam a városi vezetési stílusomon, nem volt több leállás és nem szaporodik az olaj!!!

Üdv.


meg kell taposni néha, lássák "look who is around" eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2013.03.05 kedd, 18:47:21 »

Srácok, pár napja lefuttattam egy műszertesztet . Kérdésem lenne, hogy valakinek van-e valami leírása, táblázata, hogy melyik adat mit jelent ?
Motorfordulat, motorhőfok, töltőfeszültség ok, de a többi adatot nem értem.
Köcce !!!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:21:39 »

Srácok, pár napja lefuttattam egy műszertesztet . Kérdésem lenne, hogy valakinek van-e valami leírása, táblázata, hogy melyik adat mit jelent ?
Motorfordulat, motorhőfok, töltőfeszültség ok, de a többi adatot nem értem.
Köcce !!!  worship
Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:30:56 »

Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!  wave
ok gomb lenyom,gyújtás ráad,pár sec,és már benn is vagy a műszertesztben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:33:52 »

ok gomb lenyom,gyújtás ráad,pár sec,és már benn is vagy a műszertesztben.
Nem mondod.... mik vannak.... jó tudni!!!  vigyor3
Köszi!  worship

Akkor ezt én is kipróbálom.  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:34:51 »

Idézetet írta: doszi_zeg link !=topic=1457.msg753476#msg753476 date=1362507699
Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!  wave
Igen !
Viszonylag egyszerű . Itt olvastam a folyamatot az oldalon, köszönhetően a guruknak ! worship
A menügomb nyomva tartása közben adsz gyújtást és automatikusan elindítja a tesztet. Az összes műszered egymás után kitér és a jobbra léptető nyíllal mész előre az adatok között. A végén amikor ismét vörös az egész kijelző, akkor a balra nyíllal kilépsz és visszatérnek azok az adatok a kijelzőn amiket a teszt előtt mutatott.
Ha valamit nem jól írtam le akkor a guruk majd javítanak, de úgy emlékszem így csináltam végig.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:18:03 »

Igen !
Viszonylag egyszerű . Itt olvastam a folyamatot az oldalon, köszönhetően a guruknak ! worship
A menügomb nyomva tartása közben adsz gyújtást és automatikusan elindítja a tesztet. Az összes műszered egymás után kitér és a jobbra léptető nyíllal mész előre az adatok között. A végén amikor ismét vörös az egész kijelző, akkor a balra nyíllal kilépsz és visszatérnek azok az adatok a kijelzőn amiket a teszt előtt mutatott.
Ha valamit nem jól írtam le akkor a guruk majd javítanak, de úgy emlékszem így csináltam végig.
Köszi!  Wink
Megcsináltam én s, de színt úgy nem mondanak sokat az eredmények. Úgyh már engem is érdekelne egy leírás ennek az értelmezéshez!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
reklamshow
Vendég
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2013.03.06 szerda, 10:56:24 »

olvass vissza 5-6 oldalt, most beszéltük kb 7-8 napja.
kívül szíj, belül lánc. (kettő van benne)

a kérdés az hogy miért kérdezed...  eplus2 eplus2

Csak azért, mert most lett 100e km a kocsiban és mikor kell cserélni. De láttam, hogy 200e km, vagy 10 év.

Egy kérdés: Ti tapasztaltatok már olyat, hogy a kuplung 1-esben mintha megcsúszna, fémes magas hangot ad. Azt mondta mindenki, hogy kettős lendkerék csere lesz. Sad levele Nem veszélyes még, csak az a kérdés mikor kezdjek el gyűjteni? Smiley
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2013.03.06 szerda, 11:34:34 »

Kedves sorstarsak!

MK3 tdci 130le Mondeom van es erdeklodok az MK4 kombik utan. Megkoszonnem ha valaki meg tudna osztani a velemenyet akar a 140 vagy a 163 le 2.0 tdci rol. Tulestem az osszes mk3 betegsegen, lendkerek, onindito, nagyszityu es porlasztok teljes felujitasa.
A kerdesem az lenne, hogy ezeken a problemakon mennyit sikerult javitania a Fordnak, szamithatok-e hasonlo meglepikre egy 4-es Moncinal?
Bar nem TDCI kerdes de a motor tulajdonsagain felul erdekelne tovabba, hogy a kombik hatso rugoja mennyire fekszik meg komolyabb teher alatt. Most egy 4 ajtos verziot vezetek, de az anyostol hazafele allandoan tele vagyunk befottekkel, borokkal, stb igy eleg szepen fekszik az auto. Szamithatok-e egy mk4 kombitol nagyobb ellenallasra?

Koszonom!
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2013.03.06 szerda, 11:35:25 »

Csak azért, mert most lett 100e km a kocsiban és mikor kell cserélni. De láttam, hogy 200e km, vagy 10 év.

Egy kérdés: Ti tapasztaltatok már olyat, hogy a kuplung 1-esben mintha megcsúszna, fémes magas hangot ad. Azt mondta mindenki, hogy kettős lendkerék csere lesz. Sad levele Nem veszélyes még, csak az a kérdés mikor kezdjek el gyűjteni? Smiley
kuplunggal indítani, és kuplunggal leállítani, pirosnál és várakozásnál üresbe tenni azonnal, kuplungot felengedni. így akár még 50-60e km-t is elmehet, de sztem egy éven belül javallott a csere. nekem 126-nál már csattogott, most 168 van benne és hangját se hallottam mert figyelek rá
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2013.03.06 szerda, 12:52:27 »

Kedves sorstarsak!

MK3 tdci 130le Mondeom van es erdeklodok az MK4 kombik utan. Megkoszonnem ha valaki meg tudna osztani a velemenyet akar a 140 vagy a 163 le 2.0 tdci rol. Tulestem az osszes mk3 betegsegen, lendkerek, onindito, nagyszityu es porlasztok teljes felujitasa.
A kerdesem az lenne, hogy ezeken a problemakon mennyit sikerult javitania a Fordnak, szamithatok-e hasonlo meglepikre egy 4-es Moncinal?
Bar nem TDCI kerdes de a motor tulajdonsagain felul erdekelne tovabba, hogy a kombik hatso rugoja mennyire fekszik meg komolyabb teher alatt. Most egy 4 ajtos verziot vezetek, de az anyostol hazafele allandoan tele vagyunk befottekkel, borokkal, stb igy eleg szepen fekszik az auto. Szamithatok-e egy mk4 kombitol nagyobb ellenallasra?

Koszonom!

Hello!

Ezek a dolgok maradnak emlékbe  smile  a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2013.03.06 szerda, 13:13:40 »

Hello!

Ezek a dolgok maradnak emlékbe  smile  a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?
dorombol mint cica a kandallónál, teherbírás is oké. nálam 4 fő, + 70kg-os inverter és semmi nyikk...
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2013.03.06 szerda, 13:24:37 »

Hello!

Ezek a dolgok maradnak emlékbe  smile  a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?

na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?

Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2013.03.06 szerda, 16:54:08 »

na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?

Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
Csak hogy fokokzzuk: abszolut nyárspolgár család (apa, anya, nagy gyerek - 180/65, kisgyerek), felül síbox (benne 6 pár léc, 2 deszka, innivalók, egyéb hűteni való kaja). Hátul a csomagtaró full plafonig..., autópálya 150, tempomat... Na ez gondnélkül megy és nem is ül az autó
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2013.03.06 szerda, 17:30:50 »

Csak hogy fokokzzuk: abszolut nyárspolgár család (apa, anya, nagy gyerek - 180/65, kisgyerek), felül síbox (benne 6 pár léc, 2 deszka, innivalók, egyéb hűteni való kaja). Hátul a csomagtaró full plafonig..., autópálya 150, tempomat... Na ez gondnélkül megy és nem is ül az autó
pont erre voltam kivancsi. Motor hany pacis? A sibox az elter a normal tetodoboztol? Pont nekem is silec cipeleshez kellene... koszi az infot!!!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2013.03.06 szerda, 18:08:32 »

pont erre voltam kivancsi. Motor hany pacis? A sibox az elter a normal tetodoboztol? Pont nekem is silec cipeleshez kellene... koszi az infot!!!
140. Igen, mert nagyobb. Nekünk Thule pacific 700 van. Persze, ha nem 180-as léceid vannak, hanem 150-es SL, akkor jó rövidebb box is...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:11:40 »

na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?

Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
teljesen más ez motor, és teljesen más  a befecskendező, nem kell tőle tartani.  de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én  úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:46:00 »

teljesen más ez motor, és teljesen más  a befecskendező, nem kell tőle tartani.  de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én  úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.
OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:49:39 »

OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
azzal nem kell foglalkozni  smile  majd sikít ha baja van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:59:32 »

OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 22:22:25 »

OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
Ezzel a kérdéssel meg lett ölve ez a topic!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2013.03.08 péntek, 14:33:13 »

teljesen más ez motor, és teljesen más  a befecskendező, nem kell tőle tartani.  de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én  úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.

A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.

Blau4kombi sokat segitettel!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2013.03.08 péntek, 15:00:53 »

A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.

Blau4kombi sokat segitettel!
Hacsak nem akarod Fiumébe vontatni a yachtotad 140 hp elég, a többi ló (ha futja rá) csak hab a tortán  wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2013.03.08 péntek, 19:22:47 »

Hacsak nem akarod Fiumébe vontatni a yachtotad 140 hp elég, a többi ló (ha futja rá) csak hab a tortán  wave

Az előző Mondeom 1.8 benzin volt (115le) és ott már fogyott a lóerő amikor az osztrák pályákon elindultam hegynek felfelé 130-cal. Visszaváltás negyedikbe, motor visít... ezért is cseréltem le a 130le dízelre. Ennél már sokkal jobban kitart a lóerő, de azért itt is megvan a pont ahol a végét járja a motor. 130-cal megpakolva hegynek felfelé... természetesen a plusz 10 lóerő nem kevés. Gyanús, hogy bőven elég lesz az Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2013.03.09 szombat, 07:06:14 »

Az előző Mondeom 1.8 benzin volt (115le) és ott már fogyott a lóerő amikor az osztrák pályákon elindultam hegynek felfelé 130-cal. Visszaváltás negyedikbe, motor visít... ezért is cseréltem le a 130le dízelre. Ennél már sokkal jobban kitart a lóerő, de azért itt is megvan a pont ahol a végét járja a motor. 130-cal megpakolva hegynek felfelé... természetesen a plusz 10 lóerő nem kevés. Gyanús, hogy bőven elég lesz az Wink
Szerintem (és ezen van a hangsúly) igen. 4 éve járok ilyen autókkal, először fóka, golf6, és most a mondeo. De, akinek futja rá, vehet erősebbet is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2013.03.09 szombat, 23:10:32 »

A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.

Blau4kombi sokat segitettel!
nem tudom milyen a 140Le nekem 163Le de az biztos nem találkoztam olyan emelkedővel a mikor az automata visszakapcsolt volna a 2,3 benzines 160Le  az automata folyton vissza kapcsol ahol a diesel nem
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2013.03.09 szombat, 23:32:25 »

nem tudom milyen a 140Le nekem 163Le de az biztos nem találkoztam olyan emelkedővel a mikor az automata visszakapcsolt volna a 2,3 benzines 160Le  az automata folyton vissza kapcsol ahol a diesel nem
nekem meg csak 125 Le  beka3 és németországba járok vele rendszeresen, minden hiányérzet nélkül. nagyon jó az áttét...
Naplózva
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 08:15:22 »

micinu

"a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele..."

Visszakaptad már a technikát? Mi az eredmény?
(Ilyen gondjaim sosem voltak, de van egy motorikus furcsaságom amit majd prezentálok, ha lesz elég időm)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:12:33 »

micinu

"a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele..."

Visszakaptad már a technikát? Mi az eredmény?
(Ilyen gondjaim sosem voltak, de van egy motorikus furcsaságom amit majd prezentálok, ha lesz elég időm)
Engem is érdekelne mindkettőtök este 1.8-as társaim!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 12:48:16 »

Szerintem (és ezen van a hangsúly) igen. 4 éve járok ilyen autókkal, először fóka, golf6, és most a mondeo. De, akinek futja rá, vehet erősebbet is.
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 14:02:01 »

informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
elég az... tavaly előtt egy hét alatt szedtem össze 30-45-45e ft sárga csekket  police
pedig az csak 1,7 cdti volt 100 lóerővel...
 hehe
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:22:09 »

informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Azért tedd fel ide a linket. A 140 ló bőven elég lesz. A 163-as szerintem  annyival erősebb, hogy tovább pörgethető. 2 ezres fordulatszámon nincs akkora különbség.
Meg érdemes az alvázszámmal egy Ford márkaszervizbe bekocogni. Csodálatos történetek tudnak ám kikerekedni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:27:19 »

informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...

Ismerősek ezek az adatok. Mintha néztem volna ezt az autót én is. Nincs benne ülésfűtés és a vonóhorog sem az a "gyorszáras". De bocs, hogy beleszólok!  wave
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:42:04 »

informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Tedd be a linket... Én tavaly néztem Szfváron egy hasonlót... Holland lizing autó volt, de úgy szét volt taposva a kuplung melletti lábpihentető, hogy abba min. 300ekm volt. Ja, és csöpögött a szilikontól. Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:00:00 »

jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
én még ilyet nem láttam.  a használt csak lefelé megy.   mitől emelkedne?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:06:12 »

én még ilyet nem láttam.  a használt csak lefelé megy.   mitől emelkedne?
Általában a normál felhasználók ilyenkor cserélnek autót. Nem tudom miért, statisztika. Tehát, többen keresnek használt autót. De lehet, hogy már ez sem igaz....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:13:51 »

Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
[/quote]
Ébrednek a szavahihető nepperek ! eplus2
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 23:20:37 »

Tedd be a linket... Én tavaly néztem Szfváron egy hasonlót... Holland lizing autó volt, de úgy szét volt taposva a kuplung melletti lábpihentető, hogy abba min. 300ekm volt. Ja, és csöpögött a szilikontól. Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382

esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 00:35:43 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382

esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?
persze, itt kezdődik:
- adja meg az előző tulaj nevét.
- adja meg a szervíz elérhetőségét
- szervíz adja meg neked mikor mit cseréltek

ez a leinformálható...

amit ők annak tartanak: "há egy óvosé vót de megdöglött a ló oszt behozta meer vettegy mercit mer vót léje, ja a száma nincsmeg"

az én autómba mindez megvan. innen indulunk. szólj ha valamelyik kérdésre nincs válasz. ott gáz van.
off
mondok mást is:
az opelom amit összetörtek, egy tököli rendőrnél van, ő javítgatja, felhvtam és mindent átadtam neki, mindent elmondtam hogy mi volt kicserélve és mi volt tervben. meglepődött hogy mindent elmondtam mert ő még ilyennel nem találkozott. 2 havonta felhívom hogy milyen az autó. szerencsére szépen cserélgeti ki folyamatosan az elemeket. hidd el, ha én erre képes vagyok, egy volt tulaj is örömmel fog mesélni az autójáról. ha kapsz egy telefonszámot, az csodákra képes...
on
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:06:22 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382

esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?

A hirdetésben szereplő "leinformálható" szó jelentősége pont akkora, mint a "megkímélt" szóé: kötelező beleírni, de semmit nem jelent.

Első körben alvázszám és Ford garanciális adatbázis. Az kinézett autók 80-90%-a már ezen el fog vérezni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:43:30 »

A hirdetésben szereplő "leinformálható" szó jelentősége pont akkora, mint a "megkímélt" szóé: kötelező beleírni, de semmit nem jelent.

Első körben alvázszám és Ford garanciális adatbázis. Az kinézett autók 80-90%-a már ezen el fog vérezni.

Tegnap vitattam a munkatársammal, hogy egy nepper max akkor tudná egy autó szervíztörténetét meghamisítani, ha egyszeri alkalommal egy Ford dolgozóval bevitetné az adatokat a rendszerbe és a könyvet telepecsételtetné. Mivel nem a kőkorszakban élünk így egy adatbázis rendszert olyan védelemmel látsz el, amilyen csak tetszik. Nem tartom kizártnak, hogy egy központi Ford adatbázist nem lehet utólagosan visszamenőleg kitölteni, hanem csak arra a dátumra regisztrál adatot, amelyik napon azt beviszed, így egy autónak csak abban az esetben lehetne szervíztörténetet hamisítani ha rendszeresen megkérnéd rá egy Fordos haverodat éveken át, hogy hamisítson adatokat a rendszerbe. Ilyen pedig kizárt, hogy megtörténjen...
Erről esetleg tud-e valaki konkrétabbat, vagy van-e valaki aki ezt a feltevést hülyeségnek tartja?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:57:45 »

Tegnap vitattam a munkatársammal, hogy egy nepper max akkor tudná egy autó szervíztörténetét meghamisítani, ha egyszeri alkalommal egy Ford dolgozóval bevitetné az adatokat a rendszerbe és a könyvet telepecsételtetné. Mivel nem a kőkorszakban élünk így egy adatbázis rendszert olyan védelemmel látsz el, amilyen csak tetszik. Nem tartom kizártnak, hogy egy központi Ford adatbázist nem lehet utólagosan visszamenőleg kitölteni, hanem csak arra a dátumra regisztrál adatot, amelyik napon azt beviszed, így egy autónak csak abban az esetben lehetne szervíztörténetet hamisítani ha rendszeresen megkérnéd rá egy Fordos haverodat éveken át, hogy hamisítson adatokat a rendszerbe. Ilyen pedig kizárt, hogy megtörténjen...
Erről esetleg tud-e valaki konkrétabbat, vagy van-e valaki aki ezt a feltevést hülyeségnek tartja?
Sakos leírta a megoldást, nem kell tulagyalni. De nem azt mondtad pár évig nem veszel kocsit?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:55:45 »


Dentcraft
Megszállott

 Nem elérhető

Hozzászólások: 3333

csupa 3-om, gratulálok!!! taps

Üdv.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:02:56 »

Sziasztok!

Egy hete vettem egy belepot a klubba, meg nem tudom, hogy megtartom-e vagy sem, de kezdem megkedvelni. Sajat cegemnel volt auto 150eKm van benne, tereszetesen vegig szervizelt. Egy kis problemam van vele, ha felig benyomom a kuplungot, akkor egy kicsit karcos a hangja vagy inkabb olyan mintha a motor egy kicsit hangosabb lenne, teljesen kiengedve vagy benyomva tokeletes. Ez kinyomocsapagy vagy a kettostomegu lehet? Ha leallitom egy kicsit kottyan, de nem veszes, lehet csak azert mert nagyon figyelem, aki hasznalta azt mondta, hogy mar 60ekm ota csinalja. A forumon olvastam, hogy celszeru kinyomott kuplungal inditani es leallitani az autot, ugy 100%-an nema.
Fogyasztasa meggyozo a gepnek, varosi hasznalatban 4.9l a szamitogep szerint, persze a vezetes elvezete a fogyasztasmero elgedett szugeralasaban merul ki. Gazadasra megy mint a villanyauto, ha jol erzem 1500 felett szeret forogni, 2000 felett megindulni. Nem volt meg fordom, eddig nemet es japan parti voltam, kivancsi vagyok mi lesz a sorsa.
Sokat olvasgattam a forumot, ugy erzem jo csapat gyult itt ossze.

Udv.:
Medvegyev



 
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:15:46 »

Sziasztok!

...
 

Karcoshang: kinyomócsapágy (vszínű az előző tulaj többször rajtafelejtette a lábát a kuplungon)
Kottyanás: kettőstömegű. De ha nem vészes, akkor nem vészes.
Grat.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:18:53 »

Jaja, jó itt a csapat, csak Angellel vigyázz, ő szeret hátba veregetni, meg minden. nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:26:50 »

Jaja, jó itt a csapat, csak Angellel vigyázz, ő szeret hátba veregetni, meg minden. nyes

Tomi...

Közérdekű infó az újaknak: itt senki nem bhuzi.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.