Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:10:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254006 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:23:20 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 13:58:54
Sziasztok4
Még új vagyok itt a forumon, az lenne a kérdésem, hogy a mai nap kb. 50-60km/h sebességnél leállt a motor, lehúzodtam leállítottam, kicsit vártam utána újra indítottam és azóta semmi, nem világít semmi kontroll lámpa. Találkozott már ilyen gonddal valaki?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Ami hirtelen megállást okoz, az valami olyan jeladó megszakadt jele, amit nem tud más adatokból számolni a vezérlő.
Pl: vezérműtengely jeladó
Hibakódként viszont biztosan eltárolt valamit, ki kellene olvasni. Érdemes lenne, ne hogy máskor is megvicceljen, netán véglegesen tönkremenjen és otthagy az út szélén, bár Bödöcs Tibor a Showder Klubban úgy fogalmazott - ha ez megnyugtatna esetleg - (a miniszterelnökünk kiparodizálásakor):
"Senkit nem hagyunk, Senkit nem hagyunk, Senkit nem hagyunk az út szélén, az út szélén, az út szélén a terepjárójában pityeregni"
De mivel a Mondeo nem terepjáró, így talán nem is érvényes a kijelentés
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 19:56:25 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.04 hétfő, 14:17:26
olvass vissza 5-6 oldalt, most beszéltük kb 7-8 napja.
kívül szíj, belül lánc. (kettő van benne)
a kérdés az hogy miért kérdezed...
az nem a 2.0 volt?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 20:18:53 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 13:58:54
Sziasztok4
Még új vagyok itt a forumon, az lenne a kérdésem, hogy a mai nap kb. 50-60km/h sebességnél leállt a motor, lehúzodtam leállítottam, kicsit vártam utána újra indítottam és azóta semmi, nem világít semmi kontroll lámpa. Találkozott már ilyen gonddal valaki?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Nekem is volt ilyen problémám, egyszer csinálta, de akkor még ismerkedtem a géppel és nem voltam tisztába azzal, hogy ezen autókat nem igazán városi kocsikázásra találták ki. Mindig a lehető legalacsonyabb fordulatszámon járkáltam a városban. Üresben gurultam mikor leállt, újraindítottam semmi gond, de azért irány a szerviz, ott derült ki az olajhígulás, (DPF miatt)! A szervizes srácok szerint a regenerálás kezdete, folyamata és városi tötyörgés eredményezheti az infó nélküli leállást, de nem esküdtek meg rá!!!
Ez egy éve volt azóta változtattam a városi vezetési stílusomon, nem volt több leállás és nem szaporodik az olaj!!!
Üdv.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2013.03.05 kedd, 07:19:08 »
Idézetet írta: papione - 2013.03.04 hétfő, 20:18:53
Ez egy éve volt azóta változtattam a városi vezetési stílusomon, nem volt több leállás és nem szaporodik az olaj!!!
Üdv.
meg kell taposni néha, lássák "look who is around"
Naplózva
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2013.03.05 kedd, 18:47:21 »
Srácok, pár napja lefuttattam egy műszertesztet . Kérdésem lenne, hogy valakinek van-e valami leírása, táblázata, hogy melyik adat mit jelent ?
Motorfordulat, motorhőfok, töltőfeszültség ok, de a többi adatot nem értem.
Köcce !!!
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2013.03.05 kedd, 19:21:39 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.03.05 kedd, 18:47:21
Srácok, pár napja lefuttattam egy műszertesztet . Kérdésem lenne, hogy valakinek van-e valami leírása, táblázata, hogy melyik adat mit jelent ?
Motorfordulat, motorhőfok, töltőfeszültség ok, de a többi adatot nem értem.
Köcce !!!
Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2013.03.05 kedd, 19:30:56 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.05 kedd, 19:21:39
Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!
ok gomb lenyom,gyújtás ráad,pár sec,és már benn is vagy a műszertesztben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2013.03.05 kedd, 19:33:52 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.05 kedd, 19:30:56
ok gomb lenyom,gyújtás ráad,pár sec,és már benn is vagy a műszertesztben.
Nem mondod.... mik vannak.... jó tudni!!!
Köszi!
Akkor ezt én is kipróbálom.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2013.03.05 kedd, 19:34:51 »
Idézetet írta: doszi_zeg link !=topic=1457.msg753476#msg753476 date=1362507699
Te magad futtattad le a tesztet??
Mivel tudtál ilyet, ha igen??
Csak mert nekem ehhez lövésem sincs!
Igen !
Viszonylag egyszerű . Itt olvastam a folyamatot az oldalon, köszönhetően a guruknak !
A menügomb nyomva tartása közben adsz gyújtást és automatikusan elindítja a tesztet. Az összes műszered egymás után kitér és a jobbra léptető nyíllal mész előre az adatok között. A végén amikor ismét vörös az egész kijelző, akkor a balra nyíllal kilépsz és visszatérnek azok az adatok a kijelzőn amiket a teszt előtt mutatott.
Ha valamit nem jól írtam le akkor a guruk majd javítanak, de úgy emlékszem így csináltam végig.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:18:03 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.03.05 kedd, 19:34:51
Igen !
Viszonylag egyszerű . Itt olvastam a folyamatot az oldalon, köszönhetően a guruknak !
A menügomb nyomva tartása közben adsz gyújtást és automatikusan elindítja a tesztet. Az összes műszered egymás után kitér és a jobbra léptető nyíllal mész előre az adatok között. A végén amikor ismét vörös az egész kijelző, akkor a balra nyíllal kilépsz és visszatérnek azok az adatok a kijelzőn amiket a teszt előtt mutatott.
Ha valamit nem jól írtam le akkor a guruk majd javítanak, de úgy emlékszem így csináltam végig.
Köszi!
Megcsináltam én s, de színt úgy nem mondanak sokat az eredmények. Úgyh már engem is érdekelne egy leírás ennek az értelmezéshez!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
reklamshow
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2013.03.06 szerda, 10:56:24 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.04 hétfő, 14:17:26
olvass vissza 5-6 oldalt, most beszéltük kb 7-8 napja.
kívül szíj, belül lánc. (kettő van benne)
a kérdés az hogy miért kérdezed...
Csak azért, mert most lett 100e km a kocsiban és mikor kell cserélni. De láttam, hogy 200e km, vagy 10 év.
Egy kérdés: Ti tapasztaltatok már olyat, hogy a kuplung 1-esben mintha megcsúszna, fémes magas hangot ad. Azt mondta mindenki, hogy kettős lendkerék csere lesz.
Nem veszélyes még, csak az a kérdés mikor kezdjek el gyűjteni?
Naplózva
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2013.03.06 szerda, 11:34:34 »
Kedves sorstarsak!
MK3 tdci 130le Mondeom van es erdeklodok az MK4 kombik utan. Megkoszonnem ha valaki meg tudna osztani a velemenyet akar a 140 vagy a 163 le 2.0 tdci rol. Tulestem az osszes mk3 betegsegen, lendkerek, onindito, nagyszityu es porlasztok teljes felujitasa.
A kerdesem az lenne, hogy ezeken a problemakon mennyit sikerult javitania a Fordnak, szamithatok-e hasonlo meglepikre egy 4-es Moncinal?
Bar nem TDCI kerdes de a motor tulajdonsagain felul erdekelne tovabba, hogy a kombik hatso rugoja mennyire fekszik meg komolyabb teher alatt. Most egy 4 ajtos verziot vezetek, de az anyostol hazafele allandoan tele vagyunk befottekkel, borokkal, stb igy eleg szepen fekszik az auto. Szamithatok-e egy mk4 kombitol nagyobb ellenallasra?
Koszonom!
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2013.03.06 szerda, 11:35:25 »
Idézetet írta: reklamshow - 2013.03.06 szerda, 10:56:24
Csak azért, mert most lett 100e km a kocsiban és mikor kell cserélni. De láttam, hogy 200e km, vagy 10 év.
Egy kérdés: Ti tapasztaltatok már olyat, hogy a kuplung 1-esben mintha megcsúszna, fémes magas hangot ad. Azt mondta mindenki, hogy kettős lendkerék csere lesz.
Nem veszélyes még, csak az a kérdés mikor kezdjek el gyűjteni?
kuplunggal indítani, és kuplunggal leállítani, pirosnál és várakozásnál üresbe tenni azonnal, kuplungot felengedni. így akár még 50-60e km-t is elmehet, de sztem egy éven belül javallott a csere. nekem 126-nál már csattogott, most 168 van benne és hangját se hallottam mert figyelek rá
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2013.03.06 szerda, 12:52:27 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.06 szerda, 11:34:34
Kedves sorstarsak!
MK3 tdci 130le Mondeom van es erdeklodok az MK4 kombik utan. Megkoszonnem ha valaki meg tudna osztani a velemenyet akar a 140 vagy a 163 le 2.0 tdci rol. Tulestem az osszes mk3 betegsegen, lendkerek, onindito, nagyszityu es porlasztok teljes felujitasa.
A kerdesem az lenne, hogy ezeken a problemakon mennyit sikerult javitania a Fordnak, szamithatok-e hasonlo meglepikre egy 4-es Moncinal?
Bar nem TDCI kerdes de a motor tulajdonsagain felul erdekelne tovabba, hogy a kombik hatso rugoja mennyire fekszik meg komolyabb teher alatt. Most egy 4 ajtos verziot vezetek, de az anyostol hazafele allandoan tele vagyunk befottekkel, borokkal, stb igy eleg szepen fekszik az auto. Szamithatok-e egy mk4 kombitol nagyobb ellenallasra?
Koszonom!
Hello!
Ezek a dolgok maradnak emlékbe
a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2013.03.06 szerda, 13:13:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 12:52:27
Hello!
Ezek a dolgok maradnak emlékbe
a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?
dorombol mint cica a kandallónál, teherbírás is oké. nálam 4 fő, + 70kg-os inverter és semmi nyikk...
Naplózva
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2013.03.06 szerda, 13:24:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 12:52:27
Hello!
Ezek a dolgok maradnak emlékbe
a 4-est sokkal jobbra sikerült csinálniuk. más a motor és a befecskendező rendszer is. A rugókat nemtom, de hány mázsa befőttel jártok, h leül a kocsi?
na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?
Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2013.03.06 szerda, 16:54:08 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.06 szerda, 13:24:37
na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?
Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
Csak hogy fokokzzuk: abszolut nyárspolgár család (apa, anya, nagy gyerek - 180/65, kisgyerek), felül síbox (benne 6 pár léc, 2 deszka, innivalók, egyéb hűteni való kaja). Hátul a csomagtaró full plafonig..., autópálya 150, tempomat... Na ez gondnélkül megy és nem is ül az autó
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2013.03.06 szerda, 17:30:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.06 szerda, 16:54:08
Csak hogy fokokzzuk: abszolut nyárspolgár család (apa, anya, nagy gyerek - 180/65, kisgyerek), felül síbox (benne 6 pár léc, 2 deszka, innivalók, egyéb hűteni való kaja). Hátul a csomagtaró full plafonig..., autópálya 150, tempomat... Na ez gondnélkül megy és nem is ül az autó
pont erre voltam kivancsi. Motor hany pacis? A sibox az elter a normal tetodoboztol? Pont nekem is silec cipeleshez kellene... koszi az infot!!!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2013.03.06 szerda, 18:08:32 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.06 szerda, 17:30:50
pont erre voltam kivancsi. Motor hany pacis? A sibox az elter a normal tetodoboztol? Pont nekem is silec cipeleshez kellene... koszi az infot!!!
140. Igen, mert nagyobb. Nekünk Thule pacific 700 van. Persze, ha nem 180-as léceid vannak, hanem 150-es SL, akkor jó rövidebb box is...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:11:40 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.06 szerda, 13:24:37
na jo a befotteken kivul egy zsak liszt (csupa olyan dolgok amiket sehol mashol sem kapsz meg...) azert emellett 3-4 szemely es borondok. Az auto rendszeresen ki van toltve es nem paplannal. Mar az MK3 as Mondeom is allandoan fekudt, de csak nem vettem kombit. Valahogy ugy gondolom, hogy pl. 4 szemely plusz borondok ugyan megsullyesztik az autot, de megfektetni nem kellene neki. A szembejovok allandoan villognak a vilagitas miatt.
Mit ertesz az alatt, hogy kicsereltek az adagolo rendszert? Maradt a Delphi csak javitottak rajta, vagy hasznalnak Siemens-t helyette?
Koszi az eddigi infot mindkettotoknek!
teljesen más ez motor, és teljesen más a befecskendező, nem kell tőle tartani. de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:46:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 20:11:40
teljesen más ez motor, és teljesen más a befecskendező, nem kell tőle tartani. de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.
OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:49:39 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.03.06 szerda, 20:46:00
OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
azzal nem kell foglalkozni
majd sikít ha baja van.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:59:32 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.03.06 szerda, 20:46:00
OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 22:22:25 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.03.06 szerda, 20:46:00
OK ! Az MK-3 vs. MK-4 kérdést és a kombi-nemkombi kérdést megbeszéltétek, de a műszerteszt adatok jelentéseit még mindig nem tudom. Valakinek erre vonatkozóan valami infó ? Köcce !
Ezzel a kérdéssel meg lett ölve ez a topic!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2013.03.08 péntek, 14:33:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 20:11:40
teljesen más ez motor, és teljesen más a befecskendező, nem kell tőle tartani. de inkább erősebbet vegyél mint 140 ló ha mindig sok a cucc. én úgy vagyok ezzel h az erősebbel is tudsz spórolósan menni ha akarsz, de ha meg kell 1 kis plusz ló akkor van. ugyanígy vagyok a kombi-nemkombi kérdéssel is.
A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.
Blau4kombi sokat segitettel!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2013.03.08 péntek, 15:00:53 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.08 péntek, 14:33:13
A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.
Blau4kombi sokat segitettel!
Hacsak nem akarod Fiumébe vontatni a yachtotad 140 hp elég, a többi ló (ha futja rá) csak hab a tortán
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2013.03.08 péntek, 19:22:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.08 péntek, 15:00:53
Hacsak nem akarod Fiumébe vontatni a yachtotad 140 hp elég, a többi ló (ha futja rá) csak hab a tortán
Az előző Mondeom 1.8 benzin volt (115le) és ott már fogyott a lóerő amikor az osztrák pályákon elindultam hegynek felfelé 130-cal. Visszaváltás negyedikbe, motor visít... ezért is cseréltem le a 130le dízelre. Ennél már sokkal jobban kitart a lóerő, de azért itt is megvan a pont ahol a végét járja a motor. 130-cal megpakolva hegynek felfelé... természetesen a plusz 10 lóerő nem kevés. Gyanús, hogy bőven elég lesz az
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2013.03.09 szombat, 07:06:14 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.08 péntek, 19:22:47
Az előző Mondeom 1.8 benzin volt (115le) és ott már fogyott a lóerő amikor az osztrák pályákon elindultam hegynek felfelé 130-cal. Visszaváltás negyedikbe, motor visít... ezért is cseréltem le a 130le dízelre. Ennél már sokkal jobban kitart a lóerő, de azért itt is megvan a pont ahol a végét járja a motor. 130-cal megpakolva hegynek felfelé... természetesen a plusz 10 lóerő nem kevés. Gyanús, hogy bőven elég lesz az
Szerintem (és ezen van a hangsúly) igen. 4 éve járok ilyen autókkal, először fóka, golf6, és most a mondeo. De, akinek futja rá, vehet erősebbet is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2013.03.09 szombat, 23:10:32 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.08 péntek, 14:33:13
A 2.2 hizelgo de valahogy a nagyobb kajha tobb olaj kep jon fol elottem. A felesegem lengyel es evi tobb alkalommal keresztul gazolunk a szlovak lengyel hegyeken csaladlatogatasnal. A paci jol jon megrakott kocsinal. Kivancsi lennek a 163 pacis ketliteres miben lehet masabb a 140 esnel egyaltalan lesz-e ra szuksegem. Ujabb es dragabb motor ami szinten szempont. Koszi az infot.
Blau4kombi sokat segitettel!
nem tudom milyen a 140Le nekem 163Le de az biztos nem találkoztam olyan emelkedővel a mikor az automata visszakapcsolt volna a 2,3 benzines 160Le az automata folyton vissza kapcsol ahol a diesel nem
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2013.03.09 szombat, 23:32:25 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.03.09 szombat, 23:10:32
nem tudom milyen a 140Le nekem 163Le de az biztos nem találkoztam olyan emelkedővel a mikor az automata visszakapcsolt volna a 2,3 benzines 160Le az automata folyton vissza kapcsol ahol a diesel nem
nekem meg csak 125 Le
és németországba járok vele rendszeresen, minden hiányérzet nélkül. nagyon jó az áttét...
Naplózva
Sata74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 08:15:22 »
micinu
"a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele..."
Visszakaptad már a technikát? Mi az eredmény?
(Ilyen gondjaim sosem voltak, de van egy motorikus furcsaságom amit majd prezentálok, ha lesz elég időm)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 09:12:33 »
Idézetet írta: Sata74 - 2013.03.10 vasárnap, 08:15:22
micinu
"a gázolajszűrőn kívül a motorolaj+motorolajszűrő volt cserélve még akkor.
a legelső alkalommal csinálta pár kilométeren át a behúzás után, hogy kb. 2ezres fordulatnál le akart fulladni/lehörgött, de nem állt meg. viszont ez elmúlt akkor, és azóta sem jött elő, pedig keddtől-szombatig minden áldott este be kellett húzni a munkahelyem parkolójában...
ma szervizben kezdte az autó - most is ott van - persze nem produkálta a hibát, kitisztították az érzékelőket, szelepeket, holnap még tesztelik így szerdán kapom vissza.
remélem nem x-akta lesz, így nem merek elmenni sehová vele..."
Visszakaptad már a technikát? Mi az eredmény?
(Ilyen gondjaim sosem voltak, de van egy motorikus furcsaságom amit majd prezentálok, ha lesz elég időm)
Engem is érdekelne mindkettőtök este 1.8-as társaim!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 12:48:16 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.09 szombat, 07:06:14
Szerintem (és ezen van a hangsúly) igen. 4 éve járok ilyen autókkal, először fóka, golf6, és most a mondeo. De, akinek futja rá, vehet erősebbet is.
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 14:02:01 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 12:48:16
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
elég az... tavaly előtt egy hét alatt szedtem össze 30-45-45e ft sárga csekket
pedig az csak 1,7 cdti volt 100 lóerővel...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 15:22:09 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 12:48:16
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Azért tedd fel ide a linket. A 140 ló bőven elég lesz. A 163-as szerintem annyival erősebb, hogy tovább pörgethető. 2 ezres fordulatszámon nincs akkora különbség.
Meg érdemes az alvázszámmal egy Ford márkaszervizbe bekocogni. Csodálatos történetek tudnak ám kikerekedni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kázy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 15:27:19 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 12:48:16
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Ismerősek ezek az adatok. Mintha néztem volna ezt az autót én is. Nincs benne ülésfűtés és a vonóhorog sem az a "gyorszáras". De bocs, hogy beleszólok!
Naplózva
2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:42:04 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 12:48:16
informálódás végett nézegetem a hasznaltauto.hu-t és 3.5 ért van egy csinos fekete kombi 140 pacival bőrbelső, amit akarsz, 82000 km-rel. Ugyanez 163 lóval minimum plusz egy misi. Mivel egyelőre még nem vagyok sikeres vállalkozó szerintem amikor eljön a csere ideje, akkor a lóerőnél lesz a kompromisszum, de ahogy te is mondtad, csúnya lenne, ha nem lenne elég a 140, már a 130 is szépen muzsikál...
Tedd be a linket... Én tavaly néztem Szfváron egy hasonlót... Holland lizing autó volt, de úgy szét volt taposva a kuplung melletti lábpihentető, hogy abba min. 300ekm volt. Ja, és csöpögött a szilikontól. Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:00:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.10 vasárnap, 19:42:04
jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
én még ilyet nem láttam. a használt csak lefelé megy. mitől emelkedne?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:06:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 20:00:00
én még ilyet nem láttam. a használt csak lefelé megy. mitől emelkedne?
Általában a normál felhasználók ilyenkor cserélnek autót. Nem tudom miért, statisztika. Tehát, többen keresnek használt autót. De lehet, hogy már ez sem igaz....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:13:51 »
Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
[/quote]
Ébrednek a szavahihető nepperek !
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 23:20:37 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.10 vasárnap, 19:42:04
Tedd be a linket... Én tavaly néztem Szfváron egy hasonlót... Holland lizing autó volt, de úgy szét volt taposva a kuplung melletti lábpihentető, hogy abba min. 300ekm volt. Ja, és csöpögött a szilikontól. Csak óvatosan. Jön a tavasz, emelkednek az autóárak!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382
esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 00:35:43 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 23:20:37
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382
esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?
persze, itt kezdődik:
- adja meg az előző tulaj nevét.
- adja meg a szervíz elérhetőségét
- szervíz adja meg neked mikor mit cseréltek
ez a leinformálható...
amit ők annak tartanak: "há egy óvosé vót de megdöglött a ló oszt behozta meer vettegy mercit mer vót léje, ja a száma nincsmeg"
az én autómba mindez megvan. innen indulunk. szólj ha valamelyik kérdésre nincs válasz. ott gáz van.
off
mondok mást is:
az opelom amit összetörtek, egy tököli rendőrnél van, ő javítgatja, felhvtam és mindent átadtam neki, mindent elmondtam hogy mi volt kicserélve és mi volt tervben. meglepődött hogy mindent elmondtam mert ő még ilyennel nem találkozott. 2 havonta felhívom hogy milyen az autó. szerencsére szépen cserélgeti ki folyamatosan az elemeket. hidd el, ha én erre képes vagyok, egy volt tulaj is örömmel fog mesélni az autójáról. ha kapsz egy telefonszámot, az csodákra képes...
on
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 08:06:22 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.10 vasárnap, 23:20:37
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_bor_dvd-navi_pdc_v.horog-6443382
esetleg van-e tapasztalat arrol, hogy a "leinformalhato" az mennyire megbizhato informacio forrast jelent?
A hirdetésben szereplő "leinformálható" szó jelentősége pont akkora, mint a "megkímélt" szóé: kötelező beleírni, de semmit nem jelent.
Első körben alvázszám és Ford garanciális adatbázis. Az kinézett autók 80-90%-a már ezen el fog vérezni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 16:43:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.03.11 hétfő, 08:06:22
A hirdetésben szereplő "leinformálható" szó jelentősége pont akkora, mint a "megkímélt" szóé: kötelező beleírni, de semmit nem jelent.
Első körben alvázszám és Ford garanciális adatbázis. Az kinézett autók 80-90%-a már ezen el fog vérezni.
Tegnap vitattam a munkatársammal, hogy egy nepper max akkor tudná egy autó szervíztörténetét meghamisítani, ha egyszeri alkalommal egy Ford dolgozóval bevitetné az adatokat a rendszerbe és a könyvet telepecsételtetné. Mivel nem a kőkorszakban élünk így egy adatbázis rendszert olyan védelemmel látsz el, amilyen csak tetszik. Nem tartom kizártnak, hogy egy központi Ford adatbázist nem lehet utólagosan visszamenőleg kitölteni, hanem csak arra a dátumra regisztrál adatot, amelyik napon azt beviszed, így egy autónak csak abban az esetben lehetne szervíztörténetet hamisítani ha rendszeresen megkérnéd rá egy Fordos haverodat éveken át, hogy hamisítson adatokat a rendszerbe. Ilyen pedig kizárt, hogy megtörténjen...
Erről esetleg tud-e valaki konkrétabbat, vagy van-e valaki aki ezt a feltevést hülyeségnek tartja?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 16:57:45 »
Idézetet írta: aldahus - 2013.03.11 hétfő, 16:43:30
Tegnap vitattam a munkatársammal, hogy egy nepper max akkor tudná egy autó szervíztörténetét meghamisítani, ha egyszeri alkalommal egy Ford dolgozóval bevitetné az adatokat a rendszerbe és a könyvet telepecsételtetné. Mivel nem a kőkorszakban élünk így egy adatbázis rendszert olyan védelemmel látsz el, amilyen csak tetszik. Nem tartom kizártnak, hogy egy központi Ford adatbázist nem lehet utólagosan visszamenőleg kitölteni, hanem csak arra a dátumra regisztrál adatot, amelyik napon azt beviszed, így egy autónak csak abban az esetben lehetne szervíztörténetet hamisítani ha rendszeresen megkérnéd rá egy Fordos haverodat éveken át, hogy hamisítson adatokat a rendszerbe. Ilyen pedig kizárt, hogy megtörténjen...
Erről esetleg tud-e valaki konkrétabbat, vagy van-e valaki aki ezt a feltevést hülyeségnek tartja?
Sakos leírta a megoldást, nem kell tulagyalni. De nem azt mondtad pár évig nem veszel kocsit?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 19:55:45 »
Dentcraft
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3333
csupa 3-om, gratulálok!!!
Üdv.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 21:02:56 »
Sziasztok!
Egy hete vettem egy belepot a klubba, meg nem tudom, hogy megtartom-e vagy sem, de kezdem megkedvelni. Sajat cegemnel volt auto 150eKm van benne, tereszetesen vegig szervizelt. Egy kis problemam van vele, ha felig benyomom a kuplungot, akkor egy kicsit karcos a hangja vagy inkabb olyan mintha a motor egy kicsit hangosabb lenne, teljesen kiengedve vagy benyomva tokeletes. Ez kinyomocsapagy vagy a kettostomegu lehet? Ha leallitom egy kicsit kottyan, de nem veszes, lehet csak azert mert nagyon figyelem, aki hasznalta azt mondta, hogy mar 60ekm ota csinalja. A forumon olvastam, hogy celszeru kinyomott kuplungal inditani es leallitani az autot, ugy 100%-an nema.
Fogyasztasa meggyozo a gepnek, varosi hasznalatban 4.9l a szamitogep szerint, persze a vezetes elvezete a fogyasztasmero elgedett szugeralasaban merul ki. Gazadasra megy mint a villanyauto, ha jol erzem 1500 felett szeret forogni, 2000 felett megindulni. Nem volt meg fordom, eddig nemet es japan parti voltam, kivancsi vagyok mi lesz a sorsa.
Sokat olvasgattam a forumot, ugy erzem jo csapat gyult itt ossze.
Udv.:
Medvegyev
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 21:15:46 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.11 hétfő, 21:02:56
Sziasztok!
...
Karcoshang: kinyomócsapágy (vszínű az előző tulaj többször rajtafelejtette a lábát a kuplungon)
Kottyanás: kettőstömegű. De ha nem vészes, akkor nem vészes.
Grat.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 21:18:53 »
Jaja, jó itt a csapat, csak Angellel vigyázz, ő szeret hátba veregetni, meg minden.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 21:26:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.03.11 hétfő, 21:18:53
Jaja, jó itt a csapat, csak Angellel vigyázz, ő szeret hátba veregetni, meg minden.
Tomi...
Közérdekű infó az újaknak: itt senki nem bhuzi.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ