Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263713 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2013.12.20 péntek, 18:13:40 »

mé'? A Balogh szereti! eplus2
Hát, szíve joga....  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2013.12.20 péntek, 20:55:57 »

Sziasztok!
Én kb 1 éve építettem magamnak egy elektromos pótfűtést. 3 izzítógyertya alkalmazásával, a fűtőradiátorhoz bejövő cső ágába bekötve. Napi szinten használom, teljesen megvagyok vele elégedve, a hatása egyértelműen érezhető... Reggelente 5 vagy 10 percet használom.

Korábbi hozzászólásaimba találtok róla képeket. (3 db 1000 Ft-os Bardi-autós izzítógyertya teszi a dolgát)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2013.12.20 péntek, 22:01:47 »

szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Nem értem ezt miért nekem küldted... Se az MKIII-ban se az MKIV-ben nincs izzítógyertyás vizmelegítő. Az MKIV-ben kiegészítő villamos fűtés van de az az utastérbe fújt levegőt melegíti.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2013.12.21 szombat, 16:18:58 »

Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2013.12.21 szombat, 16:26:59 »

Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
Van hozzá de én nem rendeltem bele egyikbe se, mert ide magyarországra felesleges. Ha pl Svédországban laknék akkor oda már rendeltem volna bele, (de oda inkább már benzinest mert lehet hogy nem megy úgy meg zabál is de az az egyetlen előnye legalább megvan hogy nem érzékeny annyira az extrém hidegre)
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:13:32 »

Sziasztok.lehet hogy buta kérdés de nem tudom mi a szabályozható lamella .Megköszönném a választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:22:07 »

Sziasztok.lehet hogy buta kérdés de nem tudom mi a szabályozható lamella .Megköszönném a választ.
ha egyre gondolunk,akkor az a friss levegő útját zárja el a hűtőről amíg hideg a motor,és nyitja azokat,amikor már hűteni kell a vizet.
Tulajdonképpen egy zsaluzat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:39:09 »

Van hozzá de én nem rendeltem bele egyikbe se, mert ide magyarországra felesleges. Ha pl Svédországban laknék akkor oda már rendeltem volna bele, (de oda inkább már benzinest mert lehet hogy nem megy úgy meg zabál is de az az egyetlen előnye legalább megvan hogy nem érzékeny annyira az extrém hidegre)

És valószínűleg az ottani életszínvonal mellett pedig pontosan lesz.rtad volna, hogy mennyit eszik.  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 14:18:29 »

És valószínűleg az ottani életszínvonal mellett pedig pontosan lesz.rtad volna, hogy mennyit eszik.  vigyor3
Nem érdekel a svéd életszinvonal annak a fogyasztáshoz semmi köze. Én attól tudnék idegbajt kapni,hogy 400km-et nem tudnék tankolás nélkül megtenni. De ha tartósan előfordulna -30 körüli hőmérséklet akkor ott nem lenne sok választás.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:41:21 »

Nem érdekel a svéd életszinvonal annak a fogyasztáshoz semmi köze. ....

Hát persze.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:21:58 »

Sziasztok. probléma megoldódott az úí termosztát rossz volt. Elég gáz hogy az új alkatrészben sem lehet megbízni. Melegítettem vizet a gáztűzhelyen hőmérővel mértem a hőfokot lám 70 cfok-nál kinyit.Bár gariba kicserélték akkor is bosszant.
Nagy ráértemben úgyis benne vagyok kiszedtem az izzítókat  1 teljesen halott.-5 c foknál  3-4 másodpercig picit egyenletlen volt a moci  járása alig feltünő de ez is megoldódott.Ígaz hogy fentiekben olvastam már erről sok jó ötlet születik ezen a fórumon  KÖSZ MINDENKINEK.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:27:50 »

Sziasztok. probléma megoldódott az úí termosztát rossz volt. Elég gáz hogy az új alkatrészben sem lehet megbízni. Melegítettem vizet a gáztűzhelyen hőmérővel mértem a hőfokot lám 70 cfok-nál kinyit.Bár gariba kicserélték akkor is bosszant.
Nagy ráértemben úgyis benne vagyok kiszedtem az izzítókat  1 teljesen halott.-5 c foknál  3-4 másodpercig picit egyenletlen volt a moci  járása alig feltünő de ez is megoldódott.Ígaz hogy fentiekben olvastam már erről sok jó ötlet születik ezen a fórumon  KÖSZ MINDENKINEK.
megfőzted a kőlevest! eljen ezek szerint jó is lett az újúj termóval....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 18:27:38 »

...Bár gariba kicserélték akkor is bosszant. ...

Grat a megoldáshoz. Bár az lett volna a "szép", ha a szerviz elküld a francba azzal, hogy idegenkezűség miatt nem áll a gari.
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 13:13:22 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 16:55:49 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?
Csúcsértékeket itt tudod keresni: http://www.carinf.com/en/a540216.html nyomaték görbét ha komolyan gondolod akkor padon kell kiméretni , ha nem akkor elég bármelyik tuning cég honlapján megnézni, hogy mi az eredeti és onnan hova emelték a csillagos égbe (legalábbis papíron mert az mindent elbír)
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 17:19:18 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?

Hali,

Itt egy említett tuningcég, az ő általuk bemért TDCI (gondolom overboost-tal együtt, mert igencsak erős az eredeti változat is)
http://www.mybluefin.co.uk/curves/2007Mondeo2.0TDCi.pdf
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:08:13 »

Hali,

Itt egy említett tuningcég, az ő általuk bemért TDCI (gondolom overboost-tal együtt, mert igencsak erős az eredeti változat is)
http://www.mybluefin.co.uk/curves/2007Mondeo2.0TDCi.pdf

Nem lehet, hogy ezek a 163lovas változat valódi adatai?

Szerk.: valódi = padon mért.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:17:00 »

Egy ilyet találtam:

http://www.forum-kuga.com/viewtopic.php?t=239
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:32:50 »

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2013.12.28 szombat, 14:29:44 »

Sziasztok.
MKIV Mondeo 2.0tdci. Hosszabb állás után a motor pöccre indult, hibamentesen ment. Kb. 30 km után néhány percre megálltam, és azóta nem indul. Jelenleg szerelőnél van, de csak találgatás megy. Kipucolta az egész üa. rendszert, tankot. Diag. semmi konkrétat nem ír, csak azt, hogy nincs üa.ellátás. Legutóbbi tippje a szerelőnek az, hogy valami letiltotta a szivattyút.
Valakinek nincs ötlete mi lehet a gond, esetleg nem találkoztatok hasonló problémával?


Nem alakul ki a nagy nyomás?
A szivattyúba bejut a gázolaj rendesen?
Sok dolgot lehet ellenőrizni élő adatként, nem csak a hibatárolót olvasgatni. Persze tudni kell, hogy mit és mikor kell nézni és mi a jó érték és mi a nem megfelelő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:38:59 »

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:47:23 »

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.

A tele az túlzás,1.6-osból 16 darab van,abból egyetlen egy mo-i üzembehelyezésű. Nézz inkább nagyobb motorral,abból több van,nagyobb a választék.
Naplózva
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:54:43 »

A tele az túlzás,1.6-osból 16 darab van,abból egyetlen egy mo-i üzembehelyezésű. Nézz inkább nagyobb motorral,abból több van,nagyobb a választék.

A Mobile.de-n gondoltam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 00:31:10 »

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.

Ha jól látom, az MKIII topicot is megszórtad. Gratula.
Ha lehet, csak 1 topicba írd be az óhajod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2013.12.31 kedd, 17:22:02 »

Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
ebbe a szervizbe ne vidd elektromos problémával az autódat mert ha ezt mondták akkor az a hozzá nem értés csúcsa az elektronika elégé egzakt vagy bírják a plusz áramfelvételt vagy nem ha nem akkor bedöglenek ha meg bírják akkor mitől csökken az élettartamuk???
egyébként nem értem mi ez a melegedési probléma amiről többször olvasni a dieseleknél , nekem télen 3km és megfelelő vízhőfok visszajelzés szerint, és 500m után már van fűtésem 2km után teljes mértékű a fűtés , lehet elektromos levegő és vízfűtésem is egyszerre gyárilag, nem tudom de a lényeg hogy melegít az autó szinte azonnal az üllés fűtéssel együtt pazar csak ne lenne ilyen lassú ez a diesel 163 Le falbav falbav falbav
Naplózva
Attila74
Vendég
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:18:18 »

üdv urak . 2007 . 08 havi 1.8 tdci 100 LE mondeom olyat csinált hogy harmadszori indításra indult el tegnap csak hajtott  semmi jelét nem adta hogy indulni akarna  harmadszorra meg csak indult  .Előtte egyszer kb 2  hónapja tette ugyan ezt  valami tipp . valahol olvastam hogy  az EGR szelep miatt is lehet . Valaki tudna segíteni . Előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:29:18 »

üdv urak . 2007 . 08 havi 1.8 tdci 100 LE mondeom olyat csinált hogy harmadszori indításra indult el tegnap csak hajtott  semmi jelét nem adta hogy indulni akarna  harmadszorra meg csak indult  .Előtte egyszer kb 2  hónapja tette ugyan ezt  valami tipp . valahol olvastam hogy  az EGR szelep miatt is lehet . Valaki tudna segíteni . Előre is köszönöm
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana azért...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila74
Vendég
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:35:18 »


levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana
  de mitől tud lelevegősödni ?  ha nincs piszkálva ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:38:50 »

levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana
  de mitől tud lelevegősödni ?  ha nincs piszkálva ?


Levegőtől.
Tömítések....hideg-meleg, rázkódás...s.tb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:41:09 »

levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana
  de mitől tud lelevegősödni ?  ha nincs piszkálva ?

van néhány dolog ami adott.
Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell.

ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe.

Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában.....


jobb sarokban Klikk a "válaszra",és a válaszod írd az idézett szöveg után! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila74
Vendég
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:44:31 »

van néhány dolog ami adott.
Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell.

ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe.

Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában.....

Köszönöm a gyors válaszokat
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 11:09:41 »

levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana
  de mitől tud lelevegősödni ?  ha nincs piszkálva ?

ez után írd a válaszodat.
"[/quote]"
Naplózva
P0L1C3
Vendég
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 22:02:25 »

Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim  Cool
Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es.

A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban!  Tongue Nagyon szeretem több ok-ból is! Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 22:08:53 »

Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim  Cool
Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es.

A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban!  Tongue Nagyon szeretem több ok-ból is! Smiley


Üdv, jó forumozást
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 23:04:09 »

Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim  Cool
Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es.

A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban!  Tongue Nagyon szeretem több ok-ból is! Smiley


Üdv.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2014.01.03 péntek, 00:10:15 »

Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim  Cool
Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es.

A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban!  Tongue Nagyon szeretem több ok-ból is! Smiley

majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2
vagy legalább ledörömböl vigyor3

üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2014.01.03 péntek, 00:15:58 »

majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2
vagy legalább ledörömböl vigyor3

üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic)

remélem egyszer én is eljutok minire Smiley
Naplózva
P0L1C3
Vendég
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2014.01.03 péntek, 11:40:10 »

Köszönöm a befogadást! Wink Amint rájövök, hogyan is kell ide képet beilleszteni, rögtön tolok egyet! :-) Csak a szimbóleum kedvéért. Mondjuk annyira nem szoktam vele versenyezni, meg nem is szabad gyorsan menni sehol  falbav De pályán a rekordom nyáron kipróbáltam mit is tud ez a "kis" moci. hát a vége 190 lett. Sokáig nem tartottam a sebességet, csak pár percig. De élmény volt nagyon. Dízel révén, hidegen nem taposom neki, pláne ebben az időszakban, 2.0-nél már kivillan a kis nyíl a műszerfalon, hogy kéri a magasabb fokozatot!  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2014.01.03 péntek, 11:41:48 »

Köszönöm a befogadást! Wink Amint rájövök, hogyan is kell ide képet beilleszteni, rögtön tolok egyet! :-) Csak a szimbóleum kedvéért. Mondjuk annyira nem szoktam vele versenyezni, meg nem is szabad gyorsan menni sehol  falbav De pályán a rekordom nyáron kipróbáltam mit is tud ez a "kis" moci. hát a vége 190 lett. Sokáig nem tartottam a sebességet, csak pár percig. De élmény volt nagyon. Dízel révén, hidegen nem taposom neki, pláne ebben az időszakban, 2.0-nél már kivillan a kis nyíl a műszerfalon, hogy kéri a magasabb fokozatot!  nyes
fogod a képedet és feltöltöd a kepfeltoltes.hu  -ra,és az ott kapott linket bemásolod a hsz-edbe.ennyi. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2014.01.03 péntek, 12:22:00 »

majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2
vagy legalább ledörömböl vigyor3
vagy legalábbis jó nagy hangja van, füstöl, és olyan mintha jól menne   eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2014.01.03 péntek, 12:25:58 »

vagy legalábbis jó nagy hangja van, füstöl, és olyan mintha jól menne   eplus2
beka3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2014.01.03 péntek, 17:31:35 »

majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2
vagy legalább ledörömböl vigyor3

üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic)
Visszajöttem 1 hétnyi internetmentes szabiról...
"majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2"
Mindig van 1 nagyobb hal! Cheesy Cheesy
PS: nem is írtad, hogy megcsinálták a vasat...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2014.01.03 péntek, 17:40:02 »

Visszajöttem 1 hétnyi internetmentes szabiról...
"majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl eplus2"
Mindig van 1 nagyobb hal! Cheesy Cheesy
PS: nem is írtad, hogy megcsinálták a vasat...

...mert nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:12:28 »

...mert nem.
Ja, a feltételes módot nem láttam a hsz-ben... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2014.01.03 péntek, 20:20:52 »

Ja, a feltételes módot nem láttam a hsz-ben... Cheesy
örök optimista vagyok. talán jövő héten megkezdődik az ügyintézés, de most tojok rá.
ja, és eszembe se jutna erősebbel kezdeni  eplus2

bár ha már a közgépeseket sikerült megfingatnom, akkor akár... hehe
Naplózva
P0L1C3
Vendég
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2014.01.03 péntek, 20:21:32 »

Nos akkor... Íme egy kép az én "kis" Ford-omról!  police

2.0 115 LE. 2010-es évjáratú!

Szerintem gyönyörű, a villogó a tetején csak dísz, én a villogókat gyűjtöm. Illetve a matrica is csak dísz a kép erejéig! Smiley
http://kepfeltoltes.hu/view/140103/20130704_180845_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:03:40 »

Nos akkor... Íme egy kép az én "kis" Ford-omról!  police

2.0 115 LE. 2010-es évjáratú!

Szerintem gyönyörű, a villogó a tetején csak dísz, én a villogókat gyűjtöm. Illetve a matrica is csak dísz a kép erejéig! Smiley
http://kepfeltoltes.hu/view/140103/20130704_180845_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

király

Naplózva
Kojak
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:04:48 »

Mély tiszteletem mindenkinek!

Új tagként gratulálok a tetszetős oldalhoz!
Pár hónapja tulajdonosa vagyok egy 2.0 tdci 2010-es mondeónak! Kis problémámra keresek ötleteket, tanácsokat.
Hideg indításnál a motor beindulása után pár másodperccel leáll! Gomb megnyom, elektromos rendszer-képernyő beáll, utána kuplung ,megint gomb és gyönyörűen indul. Aztán szabálytalanul kezd járni,a fordulatszámmérő ingadozik hallani mindjárt leáll. Olyan mint a benzinesnél amikor az autómataszivató nem emeli a fordulatszámot. Dízelem még nem volt, teljesen tudatlan vagyok e téren! Kb 2.-3.indulás után nem áll le,bár akkor is hallani dadog, néha kis gázadás segít. Napközben ennek semmi jele. Szépen indul!
Köszönettel venném ha valaki néhány ötletét megosztaná!
Köszönöm
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:12:39 »

Mély tiszteletem mindenkinek!

Új tagként gratulálok a tetszetős oldalhoz!
Pár hónapja tulajdonosa vagyok egy 2.0 tdci 2010-es mondeónak! Kis problémámra keresek ötleteket, tanácsokat.
Hideg indításnál a motor beindulása után pár másodperccel leáll! Gomb megnyom, elektromos rendszer-képernyő beáll, utána kuplung ,megint gomb és gyönyörűen indul. Aztán szabálytalanul kezd járni,a fordulatszámmérő ingadozik hallani mindjárt leáll. Olyan mint a benzinesnél amikor az autómataszivató nem emeli a fordulatszámot. Dízelem még nem volt, teljesen tudatlan vagyok e téren! Kb 2.-3.indulás után nem áll le,bár akkor is hallani dadog, néha kis gázadás segít. Napközben ennek semmi jele. Szépen indul!
Köszönettel venném ha valaki néhány ötletét megosztaná!
Köszönöm

üdv az oldalon. Szerintem másoknak van jobb ötlete mint nekem, de ez üzemanyag gyanus. Szerintem:
- üzemanyag tisztító adalék
- teletankolni prémium OMV go-val
- egy tank kijárta után újra OMV prémium go és szerintem jó lesz

//tudom mániám télen ez az prémium go, de ha egszer a többi nagyon sz@r//
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:16:13 »

üdv az oldalon. Szerintem másoknak van jobb ötlete mint nekem, de ez üzemanyag gyanus. Szerintem:
- üzemanyag tisztító adalék
- teletankolni prémium OMV go-val
- egy tank kijárta után újra OMV prémium go és szerintem jó lesz

//tudom mániám télen ez az prémium go, de ha egszer a többi nagyon sz@r//

előtte üzemanyagszűrő csere, légtömegmérő tisztítás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.