blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2013.12.20 péntek, 18:13:40 » |
|
mé'? A Balogh szereti! Hát, szíve joga....
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2013.12.20 péntek, 20:55:57 » |
|
Sziasztok! Én kb 1 éve építettem magamnak egy elektromos pótfűtést. 3 izzítógyertya alkalmazásával, a fűtőradiátorhoz bejövő cső ágába bekötve. Napi szinten használom, teljesen megvagyok vele elégedve, a hatása egyértelműen érezhető... Reggelente 5 vagy 10 percet használom.
Korábbi hozzászólásaimba találtok róla képeket. (3 db 1000 Ft-os Bardi-autós izzítógyertya teszi a dolgát)
Üdv.: Peti
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2013.12.20 péntek, 22:01:47 » |
|
szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Nem értem ezt miért nekem küldted... Se az MKIII-ban se az MKIV-ben nincs izzítógyertyás vizmelegítő. Az MKIV-ben kiegészítő villamos fűtés van de az az utastérbe fújt levegőt melegíti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2013.12.21 szombat, 16:18:58 » |
|
Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2013.12.21 szombat, 16:26:59 » |
|
Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
Van hozzá de én nem rendeltem bele egyikbe se, mert ide magyarországra felesleges. Ha pl Svédországban laknék akkor oda már rendeltem volna bele, (de oda inkább már benzinest mert lehet hogy nem megy úgy meg zabál is de az az egyetlen előnye legalább megvan hogy nem érzékeny annyira az extrém hidegre)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:13:32 » |
|
Sziasztok.lehet hogy buta kérdés de nem tudom mi a szabályozható lamella .Megköszönném a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:22:07 » |
|
Sziasztok.lehet hogy buta kérdés de nem tudom mi a szabályozható lamella .Megköszönném a választ.
ha egyre gondolunk,akkor az a friss levegő útját zárja el a hűtőről amíg hideg a motor,és nyitja azokat,amikor már hűteni kell a vizet. Tulajdonképpen egy zsaluzat.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:39:09 » |
|
Van hozzá de én nem rendeltem bele egyikbe se, mert ide magyarországra felesleges. Ha pl Svédországban laknék akkor oda már rendeltem volna bele, (de oda inkább már benzinest mert lehet hogy nem megy úgy meg zabál is de az az egyetlen előnye legalább megvan hogy nem érzékeny annyira az extrém hidegre)
És valószínűleg az ottani életszínvonal mellett pedig pontosan lesz.rtad volna, hogy mennyit eszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 14:18:29 » |
|
És valószínűleg az ottani életszínvonal mellett pedig pontosan lesz.rtad volna, hogy mennyit eszik. Nem érdekel a svéd életszinvonal annak a fogyasztáshoz semmi köze. Én attól tudnék idegbajt kapni,hogy 400km-et nem tudnék tankolás nélkül megtenni. De ha tartósan előfordulna -30 körüli hőmérséklet akkor ott nem lenne sok választás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:41:21 » |
|
Nem érdekel a svéd életszinvonal annak a fogyasztáshoz semmi köze. ....
Hát persze.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:21:58 » |
|
Sziasztok. probléma megoldódott az úí termosztát rossz volt. Elég gáz hogy az új alkatrészben sem lehet megbízni. Melegítettem vizet a gáztűzhelyen hőmérővel mértem a hőfokot lám 70 cfok-nál kinyit.Bár gariba kicserélték akkor is bosszant. Nagy ráértemben úgyis benne vagyok kiszedtem az izzítókat 1 teljesen halott.-5 c foknál 3-4 másodpercig picit egyenletlen volt a moci járása alig feltünő de ez is megoldódott.Ígaz hogy fentiekben olvastam már erről sok jó ötlet születik ezen a fórumon KÖSZ MINDENKINEK.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:27:50 » |
|
Sziasztok. probléma megoldódott az úí termosztát rossz volt. Elég gáz hogy az új alkatrészben sem lehet megbízni. Melegítettem vizet a gáztűzhelyen hőmérővel mértem a hőfokot lám 70 cfok-nál kinyit.Bár gariba kicserélték akkor is bosszant. Nagy ráértemben úgyis benne vagyok kiszedtem az izzítókat 1 teljesen halott.-5 c foknál 3-4 másodpercig picit egyenletlen volt a moci járása alig feltünő de ez is megoldódott.Ígaz hogy fentiekben olvastam már erről sok jó ötlet születik ezen a fórumon KÖSZ MINDENKINEK.
megfőzted a kőlevest! ezek szerint jó is lett az újúj termóval....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 18:27:38 » |
|
...Bár gariba kicserélték akkor is bosszant. ... Grat a megoldáshoz. Bár az lett volna a "szép", ha a szerviz elküld a francba azzal, hogy idegenkezűség miatt nem áll a gari.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
|
|
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 13:13:22 » |
|
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKV 2.0 TD Ci Turnier Business Deep Impact Blue
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 16:55:49 » |
|
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?
Csúcsértékeket itt tudod keresni: http://www.carinf.com/en/a540216.html nyomaték görbét ha komolyan gondolod akkor padon kell kiméretni , ha nem akkor elég bármelyik tuning cég honlapján megnézni, hogy mi az eredeti és onnan hova emelték a csillagos égbe (legalábbis papíron mert az mindent elbír)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Victore
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 17:19:18 » |
|
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy alakul a 2007-2010 közötti MKIV. 2.0 TDCi nyomaték jelleggörbéje a motorfordat függvényében? Esetleg tipp, hogy hol lehetne utánanézni egy ilyen grafikonnak?
Hali, Itt egy említett tuningcég, az ő általuk bemért TDCI (gondolom overboost-tal együtt, mert igencsak erős az eredeti változat is) http://www.mybluefin.co.uk/curves/2007Mondeo2.0TDCi.pdf
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:08:13 » |
|
Nem lehet, hogy ezek a 163lovas változat valódi adatai? Szerk.: valódi = padon mért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:17:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
|
|
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:32:50 » |
|
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKV 2.0 TD Ci Turnier Business Deep Impact Blue
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2013.12.28 szombat, 14:29:44 » |
|
Sziasztok. MKIV Mondeo 2.0tdci. Hosszabb állás után a motor pöccre indult, hibamentesen ment. Kb. 30 km után néhány percre megálltam, és azóta nem indul. Jelenleg szerelőnél van, de csak találgatás megy. Kipucolta az egész üa. rendszert, tankot. Diag. semmi konkrétat nem ír, csak azt, hogy nincs üa.ellátás. Legutóbbi tippje a szerelőnek az, hogy valami letiltotta a szivattyút. Valakinek nincs ötlete mi lehet a gond, esetleg nem találkoztatok hasonló problémával?
Nem alakul ki a nagy nyomás? A szivattyúba bejut a gázolaj rendesen? Sok dolgot lehet ellenőrizni élő adatként, nem csak a hibatárolót olvasgatni. Persze tudni kell, hogy mit és mikor kell nézni és mi a jó érték és mi a nem megfelelő.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:38:59 » |
|
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:47:23 » |
|
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
A tele az túlzás,1.6-osból 16 darab van,abból egyetlen egy mo-i üzembehelyezésű. Nézz inkább nagyobb motorral,abból több van,nagyobb a választék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:54:43 » |
|
A tele az túlzás,1.6-osból 16 darab van,abból egyetlen egy mo-i üzembehelyezésű. Nézz inkább nagyobb motorral,abból több van,nagyobb a választék.
A Mobile.de-n gondoltam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 00:31:10 » |
|
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Ha jól látom, az MKIII topicot is megszórtad. Gratula. Ha lehet, csak 1 topicba írd be az óhajod.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
potyo57
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2013.12.31 kedd, 17:22:02 » |
|
Sziasztok .Vízmelegedési problémával mentem a ford hoványhoz nekem ezt a vízmelegítő rendszert tudták volna beszerelni opcio-ként kérhető. azt is elmondták hogy a generátor élettartama csökken ez miatt. A másik az állófűtés. Akkor csak létezik az izzítós vízmelegítő mk4 hez.
ebbe a szervizbe ne vidd elektromos problémával az autódat mert ha ezt mondták akkor az a hozzá nem értés csúcsa az elektronika elégé egzakt vagy bírják a plusz áramfelvételt vagy nem ha nem akkor bedöglenek ha meg bírják akkor mitől csökken az élettartamuk??? egyébként nem értem mi ez a melegedési probléma amiről többször olvasni a dieseleknél , nekem télen 3km és megfelelő vízhőfok visszajelzés szerint, és 500m után már van fűtésem 2km után teljes mértékű a fűtés , lehet elektromos levegő és vízfűtésem is egyszerre gyárilag, nem tudom de a lényeg hogy melegít az autó szinte azonnal az üllés fűtéssel együtt pazar csak ne lenne ilyen lassú ez a diesel 163 Le
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Attila74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:18:18 » |
|
üdv urak . 2007 . 08 havi 1.8 tdci 100 LE mondeom olyat csinált hogy harmadszori indításra indult el tegnap csak hajtott semmi jelét nem adta hogy indulni akarna harmadszorra meg csak indult .Előtte egyszer kb 2 hónapja tette ugyan ezt valami tipp . valahol olvastam hogy az EGR szelep miatt is lehet . Valaki tudna segíteni . Előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:29:18 » |
|
üdv urak . 2007 . 08 havi 1.8 tdci 100 LE mondeom olyat csinált hogy harmadszori indításra indult el tegnap csak hajtott semmi jelét nem adta hogy indulni akarna harmadszorra meg csak indult .Előtte egyszer kb 2 hónapja tette ugyan ezt valami tipp . valahol olvastam hogy az EGR szelep miatt is lehet . Valaki tudna segíteni . Előre is köszönöm
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana azért...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Attila74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:35:18 » |
|
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana de mitől tud lelevegősödni ? ha nincs piszkálva ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:38:50 » |
|
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana de mitől tud lelevegősödni ? ha nincs piszkálva ?
Levegőtől. Tömítések....hideg-meleg, rázkódás...s.tb.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:41:09 » |
|
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana de mitől tud lelevegősödni ? ha nincs piszkálva ?
van néhány dolog ami adott. Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell. ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe. Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában..... jobb sarokban Klikk a "válaszra",és a válaszod írd az idézett szöveg után!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Attila74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:44:31 » |
|
van néhány dolog ami adott. Az induláshoz az kell,hogy forogjon az indító,és legyen üzemanyag.Forog,hiszen írtad.ergo anyag nincs.Vagyis levegősödés okozhat ilyet,hogy csak a 3ikra indul.még az izzító gyertyák is lehetnek rosszak,mert az induláshoz csak a kompresszió kell.
ezek csak következtetések.Lehet jeleket keresni.ha go van pl a résolajvisszavezetés csatlakozóinál,vagy a porlasztók hollandereinél.Vagy a go szűrő körül.De ha mostanában volt a szűrő cserélve,akkor ott is lehet hiba a csatlakozásoknál(ó gyűrű),és fals levegő kerülhet a rendszerbe.
Ha mégsem ezek az alapvető problémák okozzák,a diagnosztika talán tárolt hibákat tárhat fel,ami segíthet a probléma megoldásában.....
Köszönöm a gyors válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 11:09:41 » |
|
levegős lehet az üza rendszer.diagnosztika nem ártana de mitől tud lelevegősödni ? ha nincs piszkálva ?
ez után írd a válaszodat. "[/quote]"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P0L1C3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 22:02:25 » |
|
Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es. A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban! Nagyon szeretem több ok-ból is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 22:08:53 » |
|
Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es. A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban! Nagyon szeretem több ok-ból is! Üdv, jó forumozást
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 23:04:09 » |
|
Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es. A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban! Nagyon szeretem több ok-ból is! Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2014.01.03 péntek, 00:10:15 » |
|
Sziasztok! Új tag vagyok, az oldalra nemrégen találtam rá. Nekem 2013.júliusa-óta van egy MK4-es mondeóm! Ezüst, a köznyelvben jól ismert "hodály" kombim Panaszom nincsen rá. Ekkora motorja lévén, ragyogóan mozgatja a közel 1.7T-s kasztnit, ahhoz képest, hogy 115LE-s. 1997ccm-es. A fogyasztása nagyon rendben van, amikor nyomok neki egyet akkor pattan abban a szent minutumban! Nagyon szeretem több ok-ból is! majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl vagy legalább ledörömböl üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2014.01.03 péntek, 00:15:58 » |
|
majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl vagy legalább ledörömböl üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic) remélem egyszer én is eljutok minire
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P0L1C3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2014.01.03 péntek, 11:40:10 » |
|
Köszönöm a befogadást! Amint rájövök, hogyan is kell ide képet beilleszteni, rögtön tolok egyet! :-) Csak a szimbóleum kedvéért. Mondjuk annyira nem szoktam vele versenyezni, meg nem is szabad gyorsan menni sehol De pályán a rekordom nyáron kipróbáltam mit is tud ez a "kis" moci. hát a vége 190 lett. Sokáig nem tartottam a sebességet, csak pár percig. De élmény volt nagyon. Dízel révén, hidegen nem taposom neki, pláne ebben az időszakban, 2.0-nél már kivillan a kis nyíl a műszerfalon, hogy kéri a magasabb fokozatot!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2014.01.03 péntek, 11:41:48 » |
|
Köszönöm a befogadást! Amint rájövök, hogyan is kell ide képet beilleszteni, rögtön tolok egyet! :-) Csak a szimbóleum kedvéért. Mondjuk annyira nem szoktam vele versenyezni, meg nem is szabad gyorsan menni sehol De pályán a rekordom nyáron kipróbáltam mit is tud ez a "kis" moci. hát a vége 190 lett. Sokáig nem tartottam a sebességet, csak pár percig. De élmény volt nagyon. Dízel révén, hidegen nem taposom neki, pláne ebben az időszakban, 2.0-nél már kivillan a kis nyíl a műszerfalon, hogy kéri a magasabb fokozatot! fogod a képedet és feltöltöd a kepfeltoltes.hu -ra,és az ott kapott linket bemásolod a hsz-edbe.ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2014.01.03 péntek, 12:22:00 » |
|
majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl vagy legalább ledörömböl vagy legalábbis jó nagy hangja van, füstöl, és olyan mintha jól menne
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2014.01.03 péntek, 12:25:58 » |
|
vagy legalábbis jó nagy hangja van, füstöl, és olyan mintha jól menne
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2014.01.03 péntek, 17:31:35 » |
|
majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl vagy legalább ledörömböl üdv, és tessék jönni minire. (minitalik topic) Visszajöttem 1 hétnyi internetmentes szabiról... "majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl " Mindig van 1 nagyobb hal! PS: nem is írtad, hogy megcsinálták a vasat...
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2014.01.03 péntek, 17:40:02 » |
|
Visszajöttem 1 hétnyi internetmentes szabiról... "majd egyszer megmutatom milyen amikor egy kis 1,8 lefüstöl " Mindig van 1 nagyobb hal! PS: nem is írtad, hogy megcsinálták a vasat... ...mert nem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:12:28 » |
|
...mert nem.
Ja, a feltételes módot nem láttam a hsz-ben...
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2014.01.03 péntek, 20:20:52 » |
|
Ja, a feltételes módot nem láttam a hsz-ben... örök optimista vagyok. talán jövő héten megkezdődik az ügyintézés, de most tojok rá. ja, és eszembe se jutna erősebbel kezdeni bár ha már a közgépeseket sikerült megfingatnom, akkor akár...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:03:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kojak
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:04:48 » |
|
Mély tiszteletem mindenkinek!
Új tagként gratulálok a tetszetős oldalhoz! Pár hónapja tulajdonosa vagyok egy 2.0 tdci 2010-es mondeónak! Kis problémámra keresek ötleteket, tanácsokat. Hideg indításnál a motor beindulása után pár másodperccel leáll! Gomb megnyom, elektromos rendszer-képernyő beáll, utána kuplung ,megint gomb és gyönyörűen indul. Aztán szabálytalanul kezd járni,a fordulatszámmérő ingadozik hallani mindjárt leáll. Olyan mint a benzinesnél amikor az autómataszivató nem emeli a fordulatszámot. Dízelem még nem volt, teljesen tudatlan vagyok e téren! Kb 2.-3.indulás után nem áll le,bár akkor is hallani dadog, néha kis gázadás segít. Napközben ennek semmi jele. Szépen indul! Köszönettel venném ha valaki néhány ötletét megosztaná! Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:12:39 » |
|
Mély tiszteletem mindenkinek!
Új tagként gratulálok a tetszetős oldalhoz! Pár hónapja tulajdonosa vagyok egy 2.0 tdci 2010-es mondeónak! Kis problémámra keresek ötleteket, tanácsokat. Hideg indításnál a motor beindulása után pár másodperccel leáll! Gomb megnyom, elektromos rendszer-képernyő beáll, utána kuplung ,megint gomb és gyönyörűen indul. Aztán szabálytalanul kezd járni,a fordulatszámmérő ingadozik hallani mindjárt leáll. Olyan mint a benzinesnél amikor az autómataszivató nem emeli a fordulatszámot. Dízelem még nem volt, teljesen tudatlan vagyok e téren! Kb 2.-3.indulás után nem áll le,bár akkor is hallani dadog, néha kis gázadás segít. Napközben ennek semmi jele. Szépen indul! Köszönettel venném ha valaki néhány ötletét megosztaná! Köszönöm
üdv az oldalon. Szerintem másoknak van jobb ötlete mint nekem, de ez üzemanyag gyanus. Szerintem: - üzemanyag tisztító adalék - teletankolni prémium OMV go-val - egy tank kijárta után újra OMV prémium go és szerintem jó lesz //tudom mániám télen ez az prémium go, de ha egszer a többi nagyon sz@r//
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2014.01.03 péntek, 23:16:13 » |
|
üdv az oldalon. Szerintem másoknak van jobb ötlete mint nekem, de ez üzemanyag gyanus. Szerintem: - üzemanyag tisztító adalék - teletankolni prémium OMV go-val - egy tank kijárta után újra OMV prémium go és szerintem jó lesz
//tudom mániám télen ez az prémium go, de ha egszer a többi nagyon sz@r//
előtte üzemanyagszűrő csere, légtömegmérő tisztítás.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
|