Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263578 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:05:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.21 kedd, 08:57:37
... A többi is beteg akikkel találkozik, de azok inkább mentálisan.
Bár nem ismerjük egymást, azért engedd meg, hogy megjegyezzem, elég magas labdát dobtál fel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:08:08 »
Idézetet írta: Candle - 2014.01.21 kedd, 09:05:56
Bár nem ismerjük egymást, azért engedd meg, hogy megjegyezzem, elég magas labdát dobtál fel.
Arra gondolsz, hogy én is közéjük tartozom? Mert igem így van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:08:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.21 kedd, 09:01:38
Hát, amit mondtál antibiotikumot, az egy elég erős... Elvileg 5 nap elég kellett volna, hogy legyen. Biztos, hogy bakteriális?
Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van
de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:11:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.21 kedd, 09:08:14
Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van
de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.
Olyan antibiotikum is van, amiből 1 db-ot kell beszedni. Abból 7 napig elég érdekes lenne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:28:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.21 kedd, 09:11:19
Olyan antibiotikum is van, amiből 1 db-ot kell beszedni. Abból 7 napig elég érdekes lenne...
Hát jó,de ágyúval nem mindig kell pillangóra lőni
A klasszikus "gyenge szarokat" kell sokáig szedni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:28:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.21 kedd, 09:28:02
Hát jó,de ágyúval nem mindig kell pillangóra lőni
A klasszikus "gyenge szarokat" kell sokáig szedni
Amit kapott, azt nem mondanám annak....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:32:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.21 kedd, 09:28:28
Amit kapott, azt nem mondanám annak....
Ironizáltam csak
Az egyalkalmashoz képest azért a többi AB gyenge.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2014.01.21 kedd, 11:25:42 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.21 kedd, 09:08:14
Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van
de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.
kitenyésztették a bacit,ez visszaigazolta az antibiotikum használatát.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 11:58:01 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2014.01.21 kedd, 19:10:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.21 kedd, 11:25:42
kitenyésztették a bacit,ez visszaigazolta az antibiotikum használatát.
akkor ez az alfmikrotdcimotorhiba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2014.01.21 kedd, 19:12:29 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.01.21 kedd, 19:10:58
akkor ez az alfmikrotdcimotorhiba
igen.csak sajnos a 4éves lányomat nem hagyja felépülni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2014.01.21 kedd, 20:03:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.21 kedd, 19:12:29
igen.csak sajnos a 4éves lányomat nem hagyja felépülni....
Jaj. Tudunk vmit segíteni? Kit kell ismerni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2014.01.21 kedd, 20:11:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.01.21 kedd, 20:03:07
Jaj. Tudunk vmit segíteni? Kit kell ismerni?
tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában,ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2014.01.21 kedd, 20:13:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.21 kedd, 20:11:53
tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában(pénzügyi osztályvezető),ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.
Ha még mentek oda vissza szólj előtte való nap, és nem lesz okod panaszra!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2014.01.21 kedd, 20:19:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.21 kedd, 20:13:10
Ha még mentek oda vissza szólj előtte való nap, és nem lesz okod panaszra!
köszi.sok esetben nem az elvárható bánásmód hiányzik,hanem,hogy egyáltalán foglalkozzanak az emberrel.
Nem mondok újat: kapott a 4 éves lányom hasi ultrahangra időpontot a panaszok miatt március utolsó hetére.....no comment.
Ma ezt is megcsinálták,hála az égnek minden rendben.
Na mind1,panasz áradat vége....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2014.01.21 kedd, 23:42:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.21 kedd, 20:11:53
tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában,ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.
Szerencsére nálunk még egyik sem volt ilyen szituban, úgyhogy nem mondom azt, hogy tudom, mit érzel. Nem tudom és nem is szeretném tudni. Jobbulást.
A magyar egészségügyről meg van pár történetem. Szerencsére velem történt és nem a gyerekeimmel. De a véleményem:
Naplózva
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2014.01.22 szerda, 09:03:29 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.11.14 csütörtök, 14:33:15
Sziasztok!
Kérnék tanácsot, hogy kihez/hová vigyem a gépet.
Kezd többet fogyasztani (1-2 liter), és 2-3e fordulat közt megtorpan, a műszerfal teteje felől mintha fúra halk kattogás jönne amikor állok a pirosnál (de ez még nem 100%)
Üdv.:
Medvegyev
Üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémát
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2014.01.22 szerda, 10:19:59 »
Szóval az én olajszűrőm így néz ki:
http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:32:47 »
Idézetet írta: medvegyev - 2014.01.22 szerda, 09:03:29
Üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémát
Szia!
Miután az autó már elég meleg, így hidegben a piros lámpánál állva nálam is kattogás, pattogás hallatszik néha. Hasonló mint mikor otthon pattog a lemezradiátor a túl forró víz miatt:) valahonnan a fűtődob környékéről jöhet.... Esetleg ötlet?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:56:47 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 18:32:47
Szia!
Miután az autó már elég meleg, így hidegben a piros lámpánál állva nálam is kattogás, pattogás hallatszik néha. Hasonló mint mikor otthon pattog a lemezradiátor a túl forró víz miatt:) valahonnan a fűtődob környékéről jöhet.... Esetleg ötlet?
Regenerál(t)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:57:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.22 szerda, 18:56:47
Regenerál(t)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:17:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.22 szerda, 18:56:47
Regenerál(t)
Szia!
Neem! azt észreveszem...az autó hangjából alapjáraton, és főként kis gázra hallani a mély hangot.
Ez inkább pattogás, műanyagos, és belülről...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:33:43 »
Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.
A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.
A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.
Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.
Elgondolkoztató...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:38:03 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:33:43
Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.
A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.
A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.
Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.
Elgondolkoztató...
és az első komoly műszaki vizsgán kivágják,mint macskát xarni.ez elég kókány megoldás.persze ez nem annak a hibája,aki kitalálta ezt,hanem aki engedte ezt a rendszert eladni a világnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:39:31 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:33:43
Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.
A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.
A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.
Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.
Elgondolkoztató...
Hát ez azért nem állja meg a helyét, mert az autó nem azért regenerál, mert sok a korom a filterben, hanem néz több paramétert, és fogja magát, és szoftveresen beindítja a regenerációt. Na most az meg a motortérben csinál utóbefecskenedezést, azaz a dpf átfúrása megy nagy pofon a xarnak.
Én 10e kmenként cseréltem olajat, szerintem ki lehet bírni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:40:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:38:03
és az első komoly műszaki vizsgán kivágják,mint macskát xarni.ez elég kókány megoldás.persze ez nem annak a hibája,aki kitalálta ezt,hanem aki engedte ezt a rendszert eladni a világnak.
3.0 diesel motorról van szó.. gondolom elég méretes rajt a DPF.. 4 db 8-as furat nem lehet jelentős...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:43:20 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:40:22
3.0 diesel motorról van szó.. gondolom elég méretes rajt a DPF.. 4 db 8-as furat nem lehet jelentős...
akkor jobbat mondok.ezek nyomáskülönbség alapján indítják a regent.Ha elvágod a nyomásadó csövecskét,ott mindjárt lecsökken a nyomás,és sosem fogja elindítani a rendszer a regenerációt.nem is értem,ez miért nem jutott senkinek az eszében ezeknél....
sőt,olcsó diagcuccal nullázni lehet a mintavételezéseket,érzékelők adatait akár folyamatosan is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:43:53 »
Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:45:30 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:43:53
Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...
Kell venni egy elmet és minden héten ráküldeni a kertben egy regenerációt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:46:16 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:43:53
Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...
a szűrő előtt értelemszerűen megnő olyankor a nyomás.ezt méri,és indítja a regent ha szükséges.csak ezt a csövet kell megnyitni,hogy sose menjen a nyomás magas értékre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:46:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:46:16
a szűrő előtt értelemszerűen megnő olyankr a nyomás.ezt méri,és indítja a regent ha szükséges.csak ezt a csövet kell megnyitni,hogy sose menjen a nyomás magas értékre.
És a korom? Az elillan?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:48:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:43:20
akkor jobbat mondok.ezek nyomáskülönbség alapján indítják a regent.Ha elvágod a nyomásadó csövecskét,ott mindjárt lecsökken a nyomás,és sosem fogja elindítani a rendszer a regenerációt.nem is értem,ez miért nem jutott senkinek az eszében ezeknél....
sőt,olcsó diagcuccal nullázni lehet a mintavételezéseket,érzékelők adatait akár folyamatosan is....
Diagolták rendszeresen őket, de az eldugult DPF miatt (ami azért lehetett, mivel nem tudott regenerálni), annyira feltelt a szűrő, hogy a nyomáskülönbség folyamatosan magas volt...s, miután a többi feltétel is adott volt, egyből nekiállt regelni... s, nem a kopott motor, hanem a sok regeneráció miatt lépett fel a durva olajhigulás..
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:48:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 20:46:52
És a korom? Az elillan?
vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:49:39 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:48:24
Diagolták rendszeresen őket, de az eldugult DPF miatt (ami azért lehetett, mivel nem tudott regenerálni), annyira feltelt a szűrő, hogy a nyomáskülönbség folyamatosan magas volt...s, miután a többi feltétel is adott volt, egyből nekiállt regelni... s, nem a kopott motor, hanem a sok regeneráció miatt lépett fel a durva olajhigulás..
mert csak városban használták......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:51:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:48:41
vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.
A különleges az, hogy, ezek az autók CSAK városban és rövid távon mentek.
S, az eldugult DPF-el nem tudtak mit kezdeni, meg az autó sem:) -> így jött a megoldás... ami valóban megoldást jelentett, most már tapasztalatból mondta.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:52:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:49:39
mert csak városban használták......
Akkor hogy is égne ki az autópályán a korom?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:52:38 »
ezért írtam, hogy ez speciális eset....
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:54:36 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:52:38
ezért írtam, hogy ez speciális eset....
nyilván.ettől függetlenül barbár megoldás a fúró.de nekik bejött....ez a lényeg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:55:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 20:52:06
Akkor hogy is égne ki az autópályán a korom?
nyomj egy csókot a tibi hátsójára....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:55:30 »
focus 1.6 tdci-nél is hallottam már ilyen műveletet, ott 1 db talán 10-es furat lett.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:57:09 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 20:55:30
focus 1.6 tdci-nél is hallottam már ilyen műveletet, ott 1 db talán 10-es furat lett.
Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2014.01.22 szerda, 20:59:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 20:57:09
Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...
Mert folyamatosan hibakódot írt ki... nem ismerem, hogy ott mi alapján ismeri fel az ECU az eltömődöttséget.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:02:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.22 szerda, 20:57:09
Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...
a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről még.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:04:21 »
Ha már környezetvédelem: EGR lefalazásról mi a véleményetek?!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:05:09 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.01.22 szerda, 21:04:21
Ha már környezetvédelem: EGR lefalazásról mi a véleményetek?!
egy éve úgy van.Janinak régebb óta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:08:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 21:05:09
egy éve úgy van.Janinak régebb óta.
Nekem is több már mint 1 éve...
Egyetlen hátrányát gondolom: regenkor elvileg onnan szívna meleg levegőt, hogy még magasabb legyen a kipufogógáz hőmérséklet...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:08:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 21:02:44
a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről még.
Újabb biznisz, mármint fekete.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:09:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 21:05:09
egy éve úgy van.Janinak régebb óta.
Nekem meg már mindenki ígérte, de nincs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:14:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 21:02:44
a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről még.
Csak a büdi dízeleknek!
Ez a dízel jövő. ( a kép szigorúan titkos)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:17:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.22 szerda, 20:48:41
vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.
Tapasztalatom szerint autópályán is ugyanúgy aktívan regenerál a rendszer, csak nehezebb észrevenni. Talán 3000-es fordulaton van passzív kiégetés, de ki jár úgy tartósan.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:18:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.22 szerda, 21:17:55
Tapasztalatom szerint autópályán is ugyanúgy aktívan regenerál a rendszer, csak nehezebb észrevenni. Talán 3000-es fordulaton van passzív kiégetés, de ki jár úgy tartósan.
Ki jár nem úgy!?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ