Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:23:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254311 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:05:56 »

... A többi is beteg akikkel találkozik, de azok inkább mentálisan.  vigyor3

Bár nem ismerjük egymást, azért engedd meg, hogy megjegyezzem, elég magas labdát dobtál fel.  angel
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:08:08 »

Bár nem ismerjük egymást, azért engedd meg, hogy megjegyezzem, elég magas labdát dobtál fel.  angel

Arra gondolsz, hogy én is közéjük tartozom? Mert igem így van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:08:14 »

Hát, amit mondtál antibiotikumot, az egy elég erős... Elvileg 5 nap elég kellett volna, hogy legyen. Biztos, hogy bakteriális?

Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van Smiley de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:11:19 »

Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van Smiley de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.

Olyan antibiotikum is van, amiből 1 db-ot kell beszedni. Abból 7 napig elég érdekes lenne... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:28:02 »

Olyan antibiotikum is van, amiből 1 db-ot kell beszedni. Abból 7 napig elég érdekes lenne... nyes

Hát jó,de ágyúval nem mindig kell pillangóra lőni  eplus2 eplus2 A klasszikus "gyenge szarokat" kell sokáig szedni  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:28:28 »

Hát jó,de ágyúval nem mindig kell pillangóra lőni  eplus2 eplus2 A klasszikus "gyenge szarokat" kell sokáig szedni  vigyor3

Amit kapott, azt nem mondanám annak....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:32:43 »

Amit kapott, azt nem mondanám annak....

Ironizáltam csak Smiley Az egyalkalmashoz képest azért a többi AB gyenge.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2014.01.21 kedd, 11:25:42 »

Az antibiotikumot végig kell szedni,amennyi a dobozban van Smiley de 7napig minimum. Ha mégsem bakteriális a fertőzés az gáz,mert a vírusok ellen lókukit se ért az AB,csak a saját bélflórát nyírta ki. Ha továbbra se javulna,el kell menni dokihoz ès kideríteni,h: 1. Baci v vírus? 2. Ha baci,akkor jó AB-t írt-e fel.
kitenyésztették a bacit,ez visszaigazolta az antibiotikum használatát.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 11:58:01 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2014.01.21 kedd, 19:10:58 »

kitenyésztették a bacit,ez visszaigazolta az antibiotikum használatát.
akkor ez az alfmikrotdcimotorhiba  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2014.01.21 kedd, 19:12:29 »

akkor ez az alfmikrotdcimotorhiba  vigyor3
igen.csak sajnos a 4éves lányomat nem hagyja felépülni.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2014.01.21 kedd, 20:03:07 »

igen.csak sajnos a 4éves lányomat nem hagyja felépülni.... szomoru1

Jaj. Tudunk vmit segíteni? Kit kell ismerni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2014.01.21 kedd, 20:11:53 »

Jaj. Tudunk vmit segíteni? Kit kell ismerni?
tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában,ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2014.01.21 kedd, 20:13:10 »

tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában(pénzügyi osztályvezető),ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.



Ha még mentek oda vissza szólj előtte való nap, és nem lesz okod panaszra!  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2014.01.21 kedd, 20:19:36 »

Ha még mentek oda vissza szólj előtte való nap, és nem lesz okod panaszra!  Wink
köszi.sok esetben nem az elvárható bánásmód hiányzik,hanem,hogy egyáltalán foglalkozzanak az emberrel.
Nem mondok újat: kapott a 4 éves lányom hasi ultrahangra időpontot a panaszok miatt március utolsó hetére.....no comment.
Ma ezt is megcsinálták,hála az égnek minden rendben.
Na mind1,panasz áradat vége.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2014.01.21 kedd, 23:42:48 »

tudom,hogy meggyógyul,de a gyerek ha beteg,annál szörnyűbb nincs.Ha már van kedve nevetni,akkor minden rendben.
a többi is átesett ilyen vagy hasonló betegségeken-talán ez az élet rendje,és megerősíti őket a betegség,de inkább adnám a fél karomat,ha nem kellene látnom szenvedni őket.pár nap múlva nyoma sem lesz,csak november óta bukdácsol a legkissebb a betegséből betegségbe.
Amúgy még lett volna ismerős is a Tűzoltó utcában,ennek ellenére 9-14óráig dekkolt a folyosón a gyerekkel a feleségem.
Most inkább nem fejtem ki a nézeteimet,hogy mit kapunk a befizetett TB-nkért,az másik asztal.Jöjjön rendbe már végre a szemem fénye.

Szerencsére nálunk még egyik sem volt ilyen szituban, úgyhogy nem mondom azt, hogy tudom, mit érzel. Nem tudom és nem is szeretném tudni. Jobbulást.  angel

A magyar egészségügyről meg van pár történetem. Szerencsére velem történt és nem a gyerekeimmel. De a véleményem:  gun
Naplózva
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2014.01.22 szerda, 09:03:29 »

Sziasztok!

Kérnék tanácsot, hogy kihez/hová vigyem a gépet.

Kezd többet fogyasztani (1-2 liter), és 2-3e fordulat közt megtorpan, a műszerfal teteje felől mintha fúra halk kattogás jönne amikor állok a pirosnál (de ez még nem 100%)

Üdv.:
Medvegyev

Üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémát Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2014.01.22 szerda, 10:19:59 »

Szóval az én olajszűrőm így néz ki:

<a href="http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf" target="_blank">http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf</a>
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:32:47 »

Üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémát Smiley

Szia!

Miután az autó már elég meleg, így hidegben a piros lámpánál állva nálam is kattogás, pattogás hallatszik néha. Hasonló mint mikor otthon pattog a lemezradiátor a túl forró víz miatt:) valahonnan a fűtődob környékéről jöhet.... Esetleg ötlet?

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:56:47 »

Szia!

Miután az autó már elég meleg, így hidegben a piros lámpánál állva nálam is kattogás, pattogás hallatszik néha. Hasonló mint mikor otthon pattog a lemezradiátor a túl forró víz miatt:) valahonnan a fűtődob környékéről jöhet.... Esetleg ötlet?


Regenerál(t)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:57:29 »

Regenerál(t)
eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:17:01 »

Regenerál(t)

Szia!

Neem! azt észreveszem...az autó hangjából alapjáraton, és főként kis gázra hallani a mély hangot.

Ez inkább pattogás, műanyagos, és belülről...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:33:43 »

Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.

A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.

A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.

Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.

Elgondolkoztató...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:38:03 »

Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.

A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.

A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.

Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.

Elgondolkoztató...


és az első komoly műszaki vizsgán kivágják,mint macskát xarni.ez elég kókány megoldás.persze ez nem annak a hibája,aki kitalálta ezt,hanem aki engedte ezt a rendszert eladni a világnak. levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:39:31 »

Hétfői napon beszéltem egy szakival, aki egy kisteherautó flotta autóit szervizeli, rendezi évek óta, s egy érdekes dolgot mesélt, gondoltam megosztom.

A sok városi használat miatt, ezek a 1-3 éves DPF-es kisteherautók nem tudták a regenerációt elvégezni, a DPF eltömődése miatt a regenerációk kísérletének száma nagyban megnőtt, s olyan mértékű olajhigulás lett az eredménye, hogy az autók visszajeleztek, hogy az olajszint magas. Kb 1 literrel nőhetett meg a szint, ami gázolajjal való felhígulást jelentett. 100ezer km alatti autókról van szó, sok darabról. Az autóknak műszaki hibája nem lett, de biztos vagyok bent, hogy nem tett jót nekik a felhígult olaj.

A gyártótól segítséget, állásfoglalást kértek, a hiba orvoslására, hiszen DPF-et nem akartak cserélni sok 100ezerért. A sok levelezgetés, egyezkedés után arra jutottak, hogy ezek az autók nem valóak CSAK városi használatra... -amit javasoltak, hogy a szervizintervallumukat vegyék le 1/2 - 1/4-edére, ami nem kevés pénz...
Lényeg a lényeg, hogy a gyártó/forgalmazó egyik műszaki embere "halkan" tett egy javaslatot, ami biztos és olcsó megoldást jelentett. Méghozzá, az adott típus esetében a részecskeszűrőt 4 db 8-as furattal át kell fúrni... ez elegendő, ahhoz, hogy ne tudjon ilyen mértékben eltömődni, és ne legyen szükség a sok regenerációra.

Azóta ezek az autók mentek 10-20ezer km-t, s az olajszint semmivel sem nőtt, fogyasztás, dinamika is rendbe jött. Minden autójukat átalakították.

Elgondolkoztató...



Hát ez azért nem állja meg a helyét, mert az autó nem azért regenerál, mert sok a korom a filterben, hanem néz több paramétert, és fogja magát, és szoftveresen beindítja a regenerációt. Na most az meg a motortérben csinál utóbefecskenedezést, azaz a dpf átfúrása megy nagy pofon a xarnak.

Én 10e kmenként cseréltem olajat, szerintem ki lehet bírni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:40:22 »

és az első komoly műszaki vizsgán kivágják,mint macskát xarni.ez elég kókány megoldás.persze ez nem annak a hibája,aki kitalálta ezt,hanem aki engedte ezt a rendszert eladni a világnak. levele

3.0 diesel motorról van szó.. gondolom elég méretes rajt a DPF.. 4 db 8-as furat nem lehet jelentős...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:43:20 »

3.0 diesel motorról van szó.. gondolom elég méretes rajt a DPF.. 4 db 8-as furat nem lehet jelentős...
akkor jobbat mondok.ezek nyomáskülönbség alapján indítják a regent.Ha elvágod a nyomásadó csövecskét,ott mindjárt lecsökken a nyomás,és sosem fogja elindítani a rendszer a regenerációt.nem is értem,ez miért nem jutott senkinek az eszében ezeknél.... Roll Eyes

sőt,olcsó diagcuccal nullázni lehet a mintavételezéseket,érzékelők adatait akár folyamatosan is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:43:53 »

Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:45:30 »

Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...

Kell venni egy elmet és minden héten ráküldeni a kertben egy regenerációt. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:46:16 »

Ezeknél a fő probléma az volt, hogy a nyomáskülönbség érzékelő folyamatosan jelezte, hogy szükség van regenerációra, mivel a szűrő el volt telve, azonban a rövid használat miatt nem tudta hatásosan végrehajtani ezért gyakran ismételte (persze, mikor minden körülmény adott volt)... a sok regeneráció miatt lépett fel ez a durva olajhigulás...
a szűrő előtt értelemszerűen megnő olyankor a nyomás.ezt méri,és indítja a regent ha szükséges.csak ezt a csövet kell megnyitni,hogy sose menjen a nyomás magas értékre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:46:52 »

a szűrő előtt értelemszerűen megnő olyankr a nyomás.ezt méri,és indítja a regent ha szükséges.csak ezt a csövet kell megnyitni,hogy sose menjen a nyomás magas értékre.

És a korom? Az elillan?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:48:24 »

akkor jobbat mondok.ezek nyomáskülönbség alapján indítják a regent.Ha elvágod a nyomásadó csövecskét,ott mindjárt lecsökken a nyomás,és sosem fogja elindítani a rendszer a regenerációt.nem is értem,ez miért nem jutott senkinek az eszében ezeknél.... Roll Eyes

sőt,olcsó diagcuccal nullázni lehet a mintavételezéseket,érzékelők adatait akár folyamatosan is....

Diagolták rendszeresen őket, de az eldugult DPF miatt (ami azért lehetett, mivel nem tudott regenerálni), annyira feltelt a szűrő, hogy a nyomáskülönbség folyamatosan magas volt...s, miután a többi feltétel is adott volt, egyből nekiállt regelni... s, nem a kopott motor, hanem a sok regeneráció miatt lépett fel a durva olajhigulás..
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:48:41 »

És a korom? Az elillan?
vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:49:39 »

Diagolták rendszeresen őket, de az eldugult DPF miatt (ami azért lehetett, mivel nem tudott regenerálni), annyira feltelt a szűrő, hogy a nyomáskülönbség folyamatosan magas volt...s, miután a többi feltétel is adott volt, egyből nekiállt regelni... s, nem a kopott motor, hanem a sok regeneráció miatt lépett fel a durva olajhigulás..
mert csak városban használták...... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:51:52 »

vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.

A különleges az, hogy, ezek az autók CSAK városban és rövid távon mentek.
S, az eldugult DPF-el nem tudtak mit kezdeni, meg az autó sem:) -> így jött a megoldás... ami valóban megoldást jelentett, most már tapasztalatból mondta.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:52:06 »

mert csak városban használták...... Undecided

Akkor hogy is égne ki az autópályán a korom?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:52:38 »

ezért írtam, hogy ez speciális eset....
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:54:36 »

ezért írtam, hogy ez speciális eset....
nyilván.ettől függetlenül barbár megoldás a fúró.de nekik bejött....ez a lényeg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:55:20 »

Akkor hogy is égne ki az autópályán a korom?
nyomj egy csókot a tibi hátsójára.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:55:30 »

focus 1.6 tdci-nél is hallottam már ilyen műveletet, ott 1 db talán 10-es furat lett.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:57:09 »

focus 1.6 tdci-nél is hallottam már ilyen műveletet, ott 1 db talán 10-es furat lett.

Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2014.01.22 szerda, 20:59:49 »

Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...

Mert folyamatosan hibakódot írt ki... nem ismerem, hogy ott mi alapján ismeri fel az ECU az eltömődöttséget.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:02:44 »

Na ott aztán minek? Ott nem aktív, hanem passzív a regeneráció, löttyös...
a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről  még.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:04:21 »

Ha már környezetvédelem: EGR lefalazásról mi a véleményetek?!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:05:09 »

Ha már környezetvédelem: EGR lefalazásról mi a véleményetek?!
egy éve úgy van.Janinak régebb óta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:08:26 »

egy éve úgy van.Janinak régebb óta.

Nekem is több már mint 1 éve...

Egyetlen hátrányát gondolom: regenkor elvileg onnan szívna meleg levegőt, hogy még magasabb legyen a kipufogógáz hőmérséklet...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:08:33 »

a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről  még.

Újabb biznisz, mármint fekete. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:09:07 »

egy éve úgy van.Janinak régebb óta.

Nekem meg már mindenki ígérte, de nincs. hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:14:09 »

a jövőben minden autónak kell majd egyfajta löttyöt tankolni,ami átalakítja a károsanyagot a kipufogó rendszerben.Igazolni kell majd a megvásárlás tényét,kötelező lesz használni,stb....de csak részinformációk lengedeznek a neten erről  még.

Csak a büdi dízeleknek!  eplus2

Ez a dízel jövő. ( a kép szigorúan titkos)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:17:55 »

vazz.a következő autópályás szakaszon kiég minden a krómozott kipuffcsonkig magától!
A regeneráció egy művi dolog,ha természetes módon nem ég ki rendesen a rendszer.
Tapasztalatom szerint autópályán is ugyanúgy aktívan regenerál a rendszer, csak nehezebb észrevenni. Talán 3000-es fordulaton van passzív kiégetés, de ki jár úgy tartósan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:18:50 »

Tapasztalatom szerint autópályán is ugyanúgy aktívan regenerál a rendszer, csak nehezebb észrevenni. Talán 3000-es fordulaton van passzív kiégetés, de ki jár úgy tartósan.

Ki jár nem úgy!?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.