Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 16:21:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2038011 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2015.05.12 kedd, 04:58:59 »

Jó reggelt! Zalaegerszegen vagy környékéről vannak véhatosok? Lenne hozzájuk pár kérdésem!
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 17:24:24 »

Sziasztok!
Bár kihalt a fórum, de próba szerencse.
Vákumcsöveket hol lehet beszerezni ami nem bontott? Mindegyik kellene a motortérben! Hetek óta túrom a neten de nem jártam sikerrel.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 17:45:04 »

Sziasztok!
Bár kihalt a fórum, de próba szerencse.
Vákumcsöveket hol lehet beszerezni ami nem bontott? Mindegyik kellene a motortérben! Hetek óta túrom a neten de nem jártam sikerrel.
Van egy ilyen wikin:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumeloszt%C3%B3_jav%C3%ADt%C3%A1sa_V6_motorokon
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.18 hétfő, 17:46:47 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 21:42:12 »


Ezt a vákum elosztót pont lehet rendelni fordnál.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2015.05.20 szerda, 17:09:19 »

Sziasztok! Tudom nem ide kellene de ezt többen olvassák. Eladó egy 170 ezer km-es V6 motor mindennel együtt 70 ezer Ft.A minden:motor,váltó, önindító,generátor, klíma kompr,katalizátor, kábel korbács, féltengelyek végül is a bölcsővel együtt ahogy ki lett véve.Ha valakit érdekel keressen akár privátban is.
A sok korrekt jelentkező miatt még mindig eladó, motor kód:SEA
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2015.05.27 szerda, 14:44:56 »

Igen köszi. Ez már megvan. De az összes csövet nem pótolhatom/javíthatom nyalóka pálcikával.
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2015.05.27 szerda, 14:45:55 »

Elosztót találtam. Nem is azzal van baj. A csöveket cserélném.
Ezt a vákum elosztót pont lehet rendelni fordnál.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2015.05.27 szerda, 14:56:16 »

Elosztót találtam. Nem is azzal van baj. A csöveket cserélném.
Szerintem itt van választék: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=113
meg kell méricskélni az eredetiket, és az alapján venni újat. Sok helyen lehet kapni. Guglizz rá.  wave
Naplózva
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2015.06.02 kedd, 18:28:31 »

Keresek vezérlőmű jeladót 2,5 kcm SAE motorhoz.

Találtam, köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.03 szerda, 16:39:32 írta Zyz001 » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 20:59:34 »

Sziasztok!

Nem tudom, találkozott-e már valaki olyan problémával, hogy a motor beindítása után, ha rálépnek a fékre, leáll az autó.
Az elejénél kezdve: egy 96-os mk2-be (V6-os) be lett szerelve az én régi (99. 11. havi) motorom. Minden szép és jó, motor indul, jár szépen, veszi a fordulatot, van szép alapjárat stb. A gond akkor kezdődik, mikor sebességbe rakás után gyorsítás (húz rendesen) közben rálépnek a fékre. Mint ha elfordítanák a slusszkulcsot, a motor megáll. Újra indítás, megy, fék, leáll. Mi lehet? Valaki találkozott már ilyennel? Azt olvasgattam, hogy a régebbi, 96 előtti autóknál a vezetékek szigetelése elporladt, elmállott, ezért gyakran zárlatosak lettek.
A szerelő kérdezi, hol keresse a hibát, hátha itt valaki tud valami okosat tanácsolni. Talált is ilyen vezeték darabot, amit cserélnie kellett szerelés közben. Mondjuk az elég nagy szívás, ha valahol a kábelkötegben van egy ilyen zárlat, azt megkeresni nem lehet egyszerű.  vigyor3 wow1
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2015.06.09 kedd, 05:23:09 »


Beszéltem megint a szerelővel. Azt mondja, amikor elindultak vele, akkor nagyobb sebességnél belefékezett, rögtön elkezdett fulladozni a motor, olyan lehörgősen. Ha felengedte a féket, akkor visszagyorsult a fordulat. Ahogy haladtak, egyre rosszabb lett a helyzet, néhány fékezés után mindegy mikor, mennyire fékez , mindegy milyen sebesség vagy fordulat mellett, leáll az autó. Mintha csak megállították volna.  rinya

Újabb információ, hogy ha leveszik a féklámpa kapcsolóról hátra menő vezetéket, akkor nem jelentkezik a hiba, nem áll le a motor. Mivel már késő este lett, nem folytatták a keresgélést. Az a féklámpa vezeték bekavarhat a motor vezérlésébe?
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:28:31 írta Zsolteey » Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2015.06.09 kedd, 11:28:29 »


lehetséges de...a motortérben cserélt a szerelő vezetéket.A féklámpa kapcsoló és a tolató lámpa kapcsoló be van kötve az utastéri bizt. doboz R16 relébe.Ami közvetlenül csatlakozik a gyújtáskapcsolóhoz és a motortéri bizti dobozhoz.Ha a relé fals áramot kap v. nem kap v. a tököm tudja (pl. keresztbekötött v. rosszul szigetelt vezeték miatt l. vezetékcsere ) akkor kapásból le tudja állítani a motort.De a féklámpa kapcsoló csatlakozik az abs modulhoz és ezen keresztül az abs jeladókhoz.Motorcserénél simán el tudom képzelni,hogy valamelyik elszakadt bár azt,hogy milyen visszajelzést ad egy hibás abs jeladóról az eec,fogalmam sincs.Villogtat valamit a műszerfalon vagy totál kihagyja ilyenkor az egész abs rendszert és mint fékköri hiba leállítja-e a motort?Na,passz.Szerintem még mindig az első változat a legvalószínűbb,valami gixer van a cserélt vezetéknél.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:17:23 írta Zsolteey » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2015.06.09 kedd, 11:33:54 »

lehetséges de...a motortérben cserélt a szerelő vezetéket.A féklámpa kapcsoló és a tolató lámpa kapcsoló be van kötve az utastéri bizt. doboz R16 relébe.Ami közvetlenül csatlakozik a gyújtáskapcsolóhoz és a motortéri bizti dobozhoz.Ha a relé fals áramot kap v. nem kap v. a tököm tudja (pl. keresztbekötött v. rosszul szigetelt vezeték miatt l. vezetékcsere ) akkor kapásból le tudja állítani a motort.De a féklámpa kapcsoló csatlakozik az abs modulhoz és ezen keresztül az abs jeladókhoz.Motorcserénél simán el tudom képzelni,hogy valamelyik elszakadt bár azt,hogy milyen visszajelzést ad egy hibás abs jeladóról az eec,fogalmam sincs.Villogtat valamit a műszerfalon vagy totál kihagyja ilyenkor az egész abs rendszert és mint fékköri hiba leállítja-e a motort?Na,passz.Szerintem még mindig az első változat a legvalószínűbb,valami gixer van a cserélt vezetéknél.
A vezeték csere az egr szelephez menő 4 szál vezetéknél volt, egyesével, azonos színű vezetékkel. Ezt mondja a szerelő.
Mondjuk nem lehetetlen, hogy a motorcserével megbolygatott kábelkötegekben valahol két vezeték szigetelése sérült és összeér. Na azt megtalálni érdekes feladat.
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2015.06.09 kedd, 11:53:15 »

A vezeték csere az egr szelephez menő 4 szál vezetéknél volt, egyesével, azonos színű vezetékkel. Ezt mondja a szerelő.
Mondjuk nem lehetetlen, hogy a motorcserével megbolygatott kábelkötegekben valahol két vezeték szigetelése sérült és összeér. Na azt megtalálni érdekes feladat.
Aha.Hát,akkor max. azt tudja csinálni,hogy megnézi az autódon,hogy milyen az eredeti állapot.Az egr szelepre tudtommal konkrétan semmilyen vezeték nem megy csak egy vákumcső.Az egr mágneskapcsolóján van egy kéteres csati meg az alapjárati motoron van még egy.De,hogy ezeknek mi köze lehet a fékezéshez úgy,hogy attól leálljon a motor?Szerintem semmilyen.Azt írtad,az alapjárat jó.Ha ott lenne a gixer akkor valószínűleg az alapjárat is össze-vissza ugrálna,ha a vákumrésznél van gond,tapasztalatom szerint akkor is.Szerintem még mindig az lenne a legegyszerűbb ha a kábelköteg megbontott résznél nézelődne.Engem egyszer kuplungcsere után hívott a szerelő,hogy a kuplung jó de hol elindul az autó hol nem és fogalmuk sincs a hibáról...tök egyszerű volt,vagy az emeléskor vagy a leeresztéskor egyszerűen eltört a benzinpumpa biztije.Aztán hol összeért,hol nem.Ránézésre jónak tűnt,így nem is foglalkoztak vele.Aztán mégis elég volt egy kicsit megkocogtatnom,hogy kiderüljön az a ludas.Szegény srác meg már mindent vizionált,hogy mit is baxhatott el.Hülye dolog és semmi köze nem volt a kuplungozáshoz...
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.09 kedd, 11:57:27 írta macilaci » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2015.06.10 szerda, 06:43:24 »

Nem tudom, ez a jelenség bejátszhat-e az előzőekben leírt hibajelenséghez? :

http://s27.postimg.org/etgpic1tv/DSC03079.jpg
http://s18.postimg.org/z2n0bt6k9/DSC03080.jpg

Lehet benne valami ?  Wink laugh nemtudom 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
Ez a motortérben készült a motorvezérlő kábelköteg egy része. Hmm.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2015.06.10 szerda, 11:22:18 »

Sziasztok!

Nem tudom, találkozott-e már valaki olyan problémával, hogy a motor beindítása után, ha rálépnek a fékre, leáll az autó.
Az elejénél kezdve: egy 96-os mk2-be (V6-os) be lett szerelve az én régi (99. 11. havi) motorom. Minden szép és jó, motor indul, jár szépen, veszi a fordulatot, van szép alapjárat stb. A gond akkor kezdődik, mikor sebességbe rakás után gyorsítás (húz rendesen) közben rálépnek a fékre. Mint ha elfordítanák a slusszkulcsot, a motor megáll. Újra indítás, megy, fék, leáll. Mi lehet? Valaki találkozott már ilyennel? Azt olvasgattam, hogy a régebbi, 96 előtti autóknál a vezetékek szigetelése elporladt, elmállott, ezért gyakran zárlatosak lettek.
A szerelő kérdezi, hol keresse a hibát, hátha itt valaki tud valami okosat tanácsolni. Talált is ilyen vezeték darabot, amit cserélnie kellett szerelés közben. Mondjuk az elég nagy szívás, ha valahol a kábelkötegben van egy ilyen zárlat, azt megkeresni nem lehet egyszerű.  vigyor3 wow1

VSS jeladó csinálja.

Ha beállítod az alapjáratot a fojtószelepen, akkor jó is lesz (elméletben)

Az elméletet úgy tudod igazolni, hogy üzemmeleg motornál lehúzod az alapjárati motor csatiját, ha leáll, akkor a fent említett beállítás segít.

Hidegen, indításkor mennyire pörög fel a motor?

Üdv:

Zsolio

u.i: A VSS és az alapjárat motor a leírtak alapján rendesen működik, nem kell cserélni őket.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.10 szerda, 11:59:50 írta zsolio » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2015.06.10 szerda, 12:17:26 »

VSS jeladó csinálja.

Ha beállítod az alapjáratot a fojtószelepen, akkor jó is lesz (elméletben)

Az elméletet úgy tudod igazolni, hogy üzemmeleg motornál lehúzod az alapjárati motor csatiját, ha leáll, akkor a fent említett beállítás segít.

Hidegen, indításkor mennyire pörög fel a motor?

Üdv:

Zsolio

u.i: A VSS és az alapjárat motor a leírtak alapján rendesen működik, nem kell cserélni őket.
Most első körben ki lesz cserélve a kábelköteg, aztán ha még megmarad a hiba, akkor megyünk tovább. Addig is köszi! wave worship
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2015.06.10 szerda, 12:21:32 »


Meg hogy nem gyulladt ki eddig! Ez életveszélyes! nekem egyszer gyulladt már ki motor kábelköteg a 2000-es DOHC Sierrában. Felszállt a fehér füst a motortérből, aztán lelassult a motor, majd iszonyú büdös füst lepte el az utasteret is. Alig tudtam kiugrani a kocsiból, motorház tető felnyit, akksisaru gyorsan le. Így sikerült megelőznöm a teljes kiégést. Na ez közel volt ahhoz.  wow1 szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:54:56 írta Zsolteey » Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2015.06.10 szerda, 19:26:39 »

Most első körben ki lesz cserélve a kábelköteg, aztán ha még megmarad a hiba, akkor megyünk tovább. Addig is köszi! wave worship
hát,elég ***....adnék másik köteget,de nem lett kiszedve az előző autóból.A jelenlegiben meg cserélve lesz,de csak ősszel....
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2015.06.10 szerda, 21:05:31 »

hát,elég ***....adnék másik köteget,de nem lett kiszedve az előző autóból.A jelenlegiben meg cserélve lesz,de csak ősszel....
Köszi a jóindulatot! Valami megoldás már van, úgy tudom. Vagyis megy a csere gőzerővel.  worship integet2
Naplózva
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 19:46:41 »

Sziasztok..

Kinéztem egy mk3-as v6-os mondit a hahu-n.Az lenne a kérdésem,hogy ezek a motorok mennyire megbízhatóak?Mert az autóban 350 ezer van ...

Köszi
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2015.06.26 péntek, 15:30:52 »

Sziasztok..

Kinéztem egy mk3-as v6-os mondit a hahu-n.Az lenne a kérdésem,hogy ezek a motorok mennyire megbízhatóak?Mert az autóban 350 ezer van ...

Köszi
Naés?Az enyémben meg például fogalmam sincs,hogy mennyi.A vásárláskor totál nulla megbízhatóságú volt az autó,a km mutató 125e-t mutatott,ami ránézésre is vicc.Kicseréltem a régi autóméra az most 235e-n áll,az kb. megfelel a valóságnak.300e km-nél kell cserélni a komplett vezérlést,ha ezt megbízhatóan nem tudja az eladó igazolni,akkor felejtsd el.Vízpumpa,kuplung,gyújtásrendszer (gyertyák+kábelek) ami nem árt ha volt együtt cserélve.Sajnos ennél a motornál ez nem sufniszerelős dolog,ezért hangsúlyozom,hogy leellenőrizhető legyen.A többi dolog szerintem nem nyűgösebb mint a többi mk3-on.Állapotot veszel a pénzedért...Általában jellemző (mk2-nél tuti) a szívósor kokszosodása,ez simán levesz 10-15 lovat.Érdemes kitakarítani.A többi mk3-ra jellemző dolgot szerintem az mk3 topikban jobban ismerik a tulajok.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2015.06.26 péntek, 17:38:41 »

Sziasztok..

Kinéztem egy mk3-as v6-os mondit a hahu-n.Az lenne a kérdésem,hogy ezek a motorok mennyire megbízhatóak?Mert az autóban 350 ezer van ...

Köszi
Az én MK2-esemben 385000 volt, amikor motort cseréltem. Vettem bele egy 185000-es motort. Most a régi motorom bekerült egy sokkal régebbi autóba, egyébként pipecül járt és húzott a sok km ellenére. Ez persze lutri, van, amelyik sokat kibír, van, amelyik hamarabb megadja magát. persze, sok minden múlik azon, hogyan volt hajtva, megkapta-e a jó olajat rendszeresen.

Sok sikert az autóhoz!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2015.07.24 péntek, 14:50:03 »

Hány km-t kéne gond nélkül menniük a gyári gyertyáknak és kábeleknek?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2015.07.24 péntek, 16:55:35 »

Hány km-t kéne gond nélkül menniük a gyári gyertyáknak és kábeleknek?
Egy átlag gyertya 80-100 ezer km-ig jó. Persze, ez sok mindentől függ. Nem árt cserélni őket 60-80 ezrenként. Persze, mindenki másképp csinálja. Smiley
 Wink
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 10:11:37 »

Ismét bebizonyosodott,hogy a sok fotelprofesszor agyhalott az életben nem ment etanol-benzin üzemű autóval,de a médiákban megjelenő cikkeket ezerrel tudják kommentelni,hogy mennyire fhos az etanol.Letudtunk a családdal egy Magyarország-Szlovákia rokonlátogatást.Kíváncsi voltam rá,hogy itthonról elindulva vajon egy tank benzinnel le tudom-e a távot.A tank gyári értéke 61.5 liter,az 1.5-öt nem számolom a csövek miatt.Magyarul 60 liter benzinnel számoltam.Aki ismer tudja,hogy nem tatásan vezetek,ahol lehet tolom neki,a lassabban haladók után meg nemigen állok be a sorba ha nem mernek teherautót előzni.Az út főút+kerülők ha épp meg akartunk állni,sebesséf durván 0-150 km/h között.A lényeg,hogy a fedcomp szerint az átlag fogyi 7.7,az én számításom 60 liter ~650 km,~9.2 liter.A tavaszi motorszemlélős út Bp-re tisztán etanollal mennyi volt?Fedcomp alapján 7.9....na,ennyit a túlfogyasztásról.A gyári adat 9-9.5 közé teszi az átlagot,szerény személyem tapasztalata szerint 17 évvel ezelőtt még nem hazudtak akkorákat mint manapság,hogy egyes autók már termelik a benzint...A többi alkatrész is köszöni jól van,a gumitömítések,csövek,tank,szivattyú,injektorok...úgyhogy marad az etanol üzem,a többit meg nyilván úgyanúgy lexarom mint eddig.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.30 csütörtök, 10:17:06 írta macilaci » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 19:57:32 »

Ismét bebizonyosodott,hogy a sok fotelprofesszor agyhalott az életben nem ment etanol-benzin üzemű autóval,de a médiákban megjelenő cikkeket ezerrel tudják kommentelni,hogy mennyire fhos az etanol.Letudtunk a családdal egy Magyarország-Szlovákia rokonlátogatást.Kíváncsi voltam rá,hogy itthonról elindulva vajon egy tank benzinnel le tudom-e a távot.A tank gyári értéke 61.5 liter,az 1.5-öt nem számolom a csövek miatt.Magyarul 60 liter benzinnel számoltam.Aki ismer tudja,hogy nem tatásan vezetek,ahol lehet tolom neki,a lassabban haladók után meg nemigen állok be a sorba ha nem mernek teherautót előzni.Az út főút+kerülők ha épp meg akartunk állni,sebesséf durván 0-150 km/h között.A lényeg,hogy a fedcomp szerint az átlag fogyi 7.7,az én számításom 60 liter ~650 km,~9.2 liter.A tavaszi motorszemlélős út Bp-re tisztán etanollal mennyi volt?Fedcomp alapján 7.9....na,ennyit a túlfogyasztásról.A gyári adat 9-9.5 közé teszi az átlagot,szerény személyem tapasztalata szerint 17 évvel ezelőtt még nem hazudtak akkorákat mint manapság,hogy egyes autók már termelik a benzint...A többi alkatrész is köszöni jól van,a gumitömítések,csövek,tank,szivattyú,injektorok...úgyhogy marad az etanol üzem,a többit meg nyilván úgyanúgy lexarom mint eddig.
Én még nem próbáltam. A gazolint sem. Vegyesen meg mégúgy sem. Néhány kollégám évek óta vegyesben járnak, valami 60% gazolin, 40% etanol. Nyilván, sokkal olcsóbban járnak, mint én, de én félek , hogy nem tesz jót a motornak. Ők azt mondják, semmi gond nincs vele, kicsit nehezen indul melegben, ennyi. Meg van némi párolgási veszteség. De mennyivel olcsóbb. Nem is tudom.

Nekem aránylag jól mér a fedcomp, a kilométeróra és a fedcomp által mért út egy tank elfurikázása után kb másfél kilométer eltérést mutat, a számított fogyasztás pedig alig több a mutatottnál. Vanúgy, hogy két tank benzint is elfurikázok a városban, semmi országúti. Van olyan, amikor vegyesben mentem, meg volt mostanában egy nap tiszta autópálya, 650 km, aztán 4 nap tiszta országúti, aztán megint 600 autópálya. A csak városi fogyasztás 10,8 liter, a vegyes 9,2 liter, a pályás 7 körül, szerintem jó. Mondjuk én is nagy cipőt hordok vezetés közben  Wink vigyor3
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 20:08:56 »

Én még nem próbáltam. A gazolint sem. Vegyesen meg mégúgy sem. Néhány kollégám évek óta vegyesben járnak, valami 60% gazolin, 40% etanol. Nyilván, sokkal olcsóbban járnak, mint én, de én félek , hogy nem tesz jót a motornak. Ők azt mondják, semmi gond nincs vele, kicsit nehezen indul melegben, ennyi. Meg van némi párolgási veszteség. De mennyivel olcsóbb. Nem is tudom.

Nekem aránylag jól mér a fedcomp, a kilométeróra és a fedcomp által mért út egy tank elfurikázása után kb másfél kilométer eltérést mutat, a számított fogyasztás pedig alig több a mutatottnál. Vanúgy, hogy két tank benzint is elfurikázok a városban, semmi országúti. Van olyan, amikor vegyesben mentem, meg volt mostanában egy nap tiszta autópálya, 650 km, aztán 4 nap tiszta országúti, aztán megint 600 autópálya. A csak városi fogyasztás 10,8 liter, a vegyes 9,2 liter, a pályás 7 körül, szerintem jó. Mondjuk én is nagy cipőt hordok vezetés közben  Wink vigyor3
Gazolint nekem is ajánlották de mivel etanolozok így kihagyom.Nekem a fedcomp és a km számláló között egy tank züzemanyag után kb. 5-7 km az eltérés.A megtehető kilométer számlálónál még nagyobb,amikor a szintmutató még a tartalék fehér csíkja felett van és a kis narancssárga pislancs világ sem világít már nullát jelez.Most például KKfélegyházánál  már nullát mutatott,a szintmutató valahol Kistelek és Balástya között kifeküdt de mégis vígan hazaértünk.Pár padlózásra sem rángatott be a motor úgyhogy maradt még anyag benne.Az előző autónál kipróbáltam,hogy nem mozduló mutatónál és nulla megtehető km-rel városban 50-70 km-t tudok még megtenni.Igaz,ha már be-be rángat a motor akkor már csak óvatosan lehet bánni a gázzal....
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2015.08.01 szombat, 09:59:55 »

Ma ki lettek cserélve a gyújtókábelek Kugler kábelra. Hiba megszűnt, nem rángat, nem szarakszik, húz. Ez a dolga!  Wink vigyor3
Ja, posta költséggel együtt 20500 ft. Barátságos! (komplett 6 db) A gyári 2X25-29000.  vigyor3
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2015.08.01 szombat, 16:22:52 »

Ma ki lettek cserélve a gyújtókábelek Kugler kábelra. Hiba megszűnt, nem rángat, nem szarakszik, húz. Ez a dolga!  Wink vigyor3
Ja, posta költséggel együtt 20500 ft. Barátságos! (komplett 6 db) A gyári 2X25-29000.  vigyor3
Még jó,hogy én két éve(talán...) még akciósan csináltattam...akkor 10500 ft volt ingyen postával...igaz,valami évfordulót ünnepeltek éppen...de egy biztos,azóta sincs semmi gyújtás gond.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2015.08.01 szombat, 21:14:48 »

Még jó,hogy én két éve(talán...) még akciósan csináltattam...akkor 10500 ft volt ingyen postával...igaz,valami évfordulót ünnepeltek éppen...de egy biztos,azóta sincs semmi gyújtás gond.
Remélem, ez így is marad nekem is!  smile integet2
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 17:50:57 »

Remélem, ez így is marad nekem is!  smile integet2
Ma anyámnál egy jóképű,jólöltözött,barnabőrű kollega-nevezzük cigónak-egy audi q valami mellől nekiállt szemrevételezni az autót.Kellene neki játszós autónak,eladó-e?Belementem,ha jó árat mond,akkor igen.Ajánlat?Körbejárja,nem szól egy szót sem.Ajánlat:200e ft helyben.Mondom neki,ha leszedem a spojlereket körben kapok min. 100e-t.Még kezdésnek is rossz....van hozzá másik motor de ha eladom a még bele sem rakott st motort,váltót,első futóművet meg ezt szétbontom vehetek egy mk3 st-t.Egyébként is ha helyben elviszi nincs mivel hazamenni...elvisznek...na,erről ennyit.Mijafaxnak egy cigónak Ford?Nemigazán látom ilyennel a barnákat furikázni.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 18:39:31 »

Ma anyámnál egy jóképű,jólöltözött,barnabőrű kollega-nevezzük cigónak-egy audi q valami mellől nekiállt szemrevételezni az autót.Kellene neki játszós autónak,eladó-e?Belementem,ha jó árat mond,akkor igen.Ajánlat?Körbejárja,nem szól egy szót sem.Ajánlat:200e ft helyben.Mondom neki,ha leszedem a spojlereket körben kapok min. 100e-t.Még kezdésnek is rossz....van hozzá másik motor de ha eladom a még bele sem rakott st motort,váltót,első futóművet meg ezt szétbontom vehetek egy mk3 st-t.Egyébként is ha helyben elviszi nincs mivel hazamenni...elvisznek...na,erről ennyit.Mijafaxnak egy cigónak Ford?Nemigazán látom ilyennel a barnákat furikázni.

az én ST -met is többször megakarták már venni , többet között hogy is mondjam , perui indiánok  vigyor3
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:37:20 »

Ma anyámnál egy jóképű,jólöltözött,barnabőrű kollega-nevezzük cigónak-egy audi q valami mellől nekiállt szemrevételezni az autót.Kellene neki játszós autónak,eladó-e?Belementem,ha jó árat mond,akkor igen.Ajánlat?Körbejárja,nem szól egy szót sem.Ajánlat:200e ft helyben.Mondom neki,ha leszedem a spojlereket körben kapok min. 100e-t.Még kezdésnek is rossz....van hozzá másik motor de ha eladom a még bele sem rakott st motort,váltót,első futóművet meg ezt szétbontom vehetek egy mk3 st-t.Egyébként is ha helyben elviszi nincs mivel hazamenni...elvisznek...na,erről ennyit.Mijafaxnak egy cigónak Ford?Nemigazán látom ilyennel a barnákat furikázni.
Piros lámpánál vagánykodni jó! Nekünk annál többet jelent, bár néha jó alázni a bunkókat!
 vigyor3
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2015.08.19 szerda, 12:32:52 »

Sziasztok! sürgős lenne egy önindító mk2 v6 automatához!!!! Van valakinek tippje? Esetleg egy eladó darab? Bontóban nem találtam, ebay bizonytalan, újat pedig valahogy nem akarnék(150€ kezdő ár) tekintve az autó vételárát. Privátba irjatok ha van infó esetleg a saját mailomra : (kriszmanagerkukacgmail.com)
Előre is köszi!!!!!
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2015.08.19 szerda, 12:57:57 »

Sziasztok! sürgős lenne egy önindító mk2 v6 automatához!!!! Van valakinek tippje? Esetleg egy eladó darab? Bontóban nem találtam, ebay bizonytalan, újat pedig valahogy nem akarnék(150€ kezdő ár) tekintve az autó vételárát. Privátba irjatok ha van infó esetleg a saját mailomra : (kriszmanagerkukacgmail.com)
Előre is köszi!!!!!
20-25e ft-ért felújítják....kb.ennyi.Nekem csak manuálishoz való van.
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 09:17:47 »

20-25e ft-ért felújítják....kb.ennyi.Nekem csak manuálishoz való van.
Köszi. Tudom. De nem Magyarországon élek, itt nem foglalkoznak ilyesmivel.
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 19:21:21 »

Köszi. Tudom. De nem Magyarországon élek, itt nem foglalkoznak ilyesmivel.
Most nem akarok kötözködni,de....beírod mindenhová a bánatod.Ez oké,legfeljebb valami mod majd kitörli a felesleget.De legalább akkor tedd már hozzá,hogy helyileg mégis merre lehet megtalálni illetve valami elérhetőséget ha már annyira sürgős.Például ott van a keres kínál.szell.n. hirdet véhat cuccokat.Miért nem keresed meg?Az ebay dugig van mondeo alkatrészekkel.Hmm?Ha meg kölnben laksz ne mondd már,hogy pont ott nincs egy maszek szerelő,aki nem tud egy önindítót felújítani.Félórás melóval+egy darab villáskulccsal magad is kiszedheted (lehetőleg hideg motornál vagy szépen megsül a kezed)
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 19:30:01 írta macilaci » Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2015.08.21 péntek, 10:29:13 »

Most nem akarok kötözködni,de....beírod mindenhová a bánatod.Ez oké,legfeljebb valami mod majd kitörli a felesleget.De legalább akkor tedd már hozzá,hogy helyileg mégis merre lehet megtalálni illetve valami elérhetőséget ha már annyira sürgős.Például ott van a keres kínál.szell.n. hirdet véhat cuccokat.Miért nem keresed meg?Az ebay dugig van mondeo alkatrészekkel.Hmm?Ha meg kölnben laksz ne mondd már,hogy pont ott nincs egy maszek szerelő,aki nem tud egy önindítót felújítani.Félórás melóval+egy darab villáskulccsal magad is kiszedheted (lehetőleg hideg motornál vagy szépen megsül a kezed)
Pedig ez kötözködés már bocs. Ott az email címem plusz írtam ha valaki valamit tud akkor privát. Nyílván ha lenne olyan aki elfogadható áron megcsinálja akkor nem itt kérdezek az alkatrész után. Ha lenne annyi időm hogy ott hagyjam valahol és lenne ember aki ezzel szarakodik akkor nem irogatnek a fórumra. Akár hiszed akár nem, itt ilyenekkel nem foglalkoznak. Senkinek nem éri meg. Pláne a tulajnak. Egy szaros gumicsere 3000 forint/ darab. 50-60 euró az órabér egy szakadt műhelyben is. Szóval ha érdemben nem tudsz hozzászólni akkor inkább egyáltalán ne tedd! És kérlek ne oktass ki az itteni lehetőségeimről! Ha nem vagy tisztában a helyi viszonyokkal akkor inkább halgass. Amúgy nem én vagyok kölni. Csak az autó.
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2015.08.21 péntek, 10:32:36 »

U.i. .... Ebay valóban tele Mondi cuccokkal. Csak valahogy a v6 hiányos. És sok eladó azt sem tudja mit árul. Belefutottam már pár nem tipusazonos alkatrészbe. Erről ennyit. De köszi a felvilágosítást! Remélem egyszer majd te is így jársz.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2015.08.21 péntek, 10:57:53 »

U.i. .... Ebay valóban tele Mondi cuccokkal. Csak valahogy a v6 hiányos. És sok eladó azt sem tudja mit árul. Belefutottam már pár nem tipusazonos alkatrészbe. Erről ennyit. De köszi a felvilágosítást! Remélem egyszer majd te is így jársz.
Kicsit fogd vissza magad. Ő tényleg segíteni akart, csak Te túl érzékeny vagy a semmire. Ő már bizonyított, Te meg csak kérdezel, és nem tetszik a válasz. Tudod, ne kérdezz, nem kapsz ilyen választ. Old meg, ha ennyire okos vagy. Ha Te nem találsz, még nem biztos, hogy nincs. Sok sikert az autódhoz. Az ilyen emberek miatt tűnnek el a sokat segítő klubtársak. Inkább elmennek, mint az ilyen beképzelt tacskónak segítsenek. Én is remélem, nem jársz így sok másik alkatrésszel is. Bár rád férne! integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2015.08.22 szombat, 22:16:45 »

legalább végre valaki leregelt egy vita végén vigyor3 nyes eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2015.08.22 szombat, 22:21:53 »

legalább végre valaki leregelt egy vita végén vigyor3 nyes eplus2 taps

Valaki?
Valakik!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2015.08.22 szombat, 23:35:18 »

Valaki?
Valakik!  taps
Macilacit sajnálom. Sokadszorra veszítettük el. A sajátos modorán kívül voltak azért jó gondolatai.
Naplózva
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2015.09.01 kedd, 15:37:52 »

Üdv az uraknak!

Legyen kedves valaki elárulni, hogy a v6-os motoron, hol helyezkedik el a fordulatszám jeladó! S.O.S
Előre is köszönöm!
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:02:13 »

Üdv az uraknak!

Legyen kedves valaki elárulni, hogy a v6-os motoron, hol helyezkedik el a fordulatszám jeladó! S.O.S
Előre is köszönöm!

Azon nincs fordszámmérő, helyette van plusz egy üzemanyagszintjelző, mert olyan sokat fogyaszt, hogy nem hiszed el, és így lehet csekkolni, hogy nem a műszer romlott el...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:11:02 »

Azon nincs fordszámmérő, helyette van plusz egy üzemanyagszintjelző, mert olyan sokat fogyaszt, hogy nem hiszed el, és így lehet csekkolni, hogy nem a műszer romlott el...  eplus2

Tomi!!! milyen autód van? Légyszives ne keltsd a felesleges feszkót Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:24:54 »

Tomi!!! milyen autód van? Légyszives ne keltsd a felesleges feszkót Wink

Autóm nincs, csak kocsim... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:51:15 »

Üdv az uraknak!

Legyen kedves valaki elárulni, hogy a v6-os motoron, hol helyezkedik el a fordulatszám jeladó! S.O.S
Előre is köszönöm!


Lényeg:Diagnosztikán volt az autó mert 1 hónapja, időszakosan szarakodik a váltó, amit állítólag a fordulatszám jeladó okoz. (gép szerint)
Másrészt, a második hengersor lambdaszondája 0 értéket produkál.
Diagnosztikán azt mondták, hogy a jobb kihajtás felett kell keresni a jeladót, de most a másik szerelő hívott, hogy az a km óra jeladója.
SMS az elsőnek..( mert, hát nyaral, így csak távsegítség van) válasz: Az a jeladó lesz, amit km jeladónak titulálnak mert a km-t az abs -ről kapja.
Akkor most mi az igaz?  
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.02 szerda, 13:40:34 írta BéciV6 » Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:27:45 »

Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy mit tegyek, ha a fűtés nem akar melegíteni? Egészen pontosan ha kikapcsolom a klímát, a digitális szabályzót felállítom 30 fokra (hi), akkor sem fúj meleget a ventilátor. Minden rendesen működik, megy a ventilátor, ha állítok, hogy hová fújjon, minden rendben dolgozik, megy a levegő az ablakra, (itt ugye nem is engedi kikapcsolni a klímát) az ablakra és a lábra, meg minden további irány tökéletesen kapcsolható. Csak az a baj, mindig hideget fúj. Most, az őszi, téli időben persze jó lenne némi meleg. Elromolhatott a digitális fűtés-hűtés szabályozó?
Valaki tudna egy képet felrakni, amin egy kiszerelt digit klímás szabályzó egység van, amin látszanak a rögzítési patent helyek, vagyis hogy hol is kell kipattintani a kapcsolókat tartalmazó panelt, ha abban lenne a hiba?
 worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.