Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 07:04:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2216510 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 18:15:48 »

Ohh. Köszi. Igen digit klíma. Smiley Továbbítom a szerelő pajtásnak.
remélhetőleg megoldódik
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
feakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2020.06.26 péntek, 13:50:16 »

remélhetőleg megoldódik

Ezt a hibát dobta ki: 25 Heater flap motor control fault
Ebben az esetben erre (https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_szabalyzas/allitomotor_ford_mondeo_1992-19961996-2000_23030) van szükségem? Smiley

Ja és 1997 2.5 V6-hoz keresek computert is, illetve a fent látható cuccot, ha ez kell ennek a hibának a megoldására.  angel
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.26 péntek, 14:20:48 írta feakos » Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2020.06.30 kedd, 09:53:35 »

Ezt a hibát dobta ki: 25 Heater flap motor control fault
Ebben az esetben erre (https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_szabalyzas/allitomotor_ford_mondeo_1992-19961996-2000_23030) van szükségem? Smiley

Ja és 1997 2.5 V6-hoz keresek computert is, illetve a fent látható cuccot, ha ez kell ennek a hibának a megoldására.  angel

igen ,csak a fehér a manuál klímás, neked pedig fekete kell

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Melegleveg%C5%91_ajt%C3%B3_motor_csere_%E2%80%93_Flap_Motor_csere_MK1/MK2
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
feakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2020.07.17 péntek, 12:06:47 »

Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett  egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni? Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2020.07.17 péntek, 16:51:13 »

Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett  egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni? Smiley

Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz! Cheesy Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó totalcar-os cikkben szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2020.07.17 péntek, 17:57:39 »

Sziasztok!
Nincs valakinek budapesten auto computer-es kontaktja? Szereztema meglévő valószínűleg hibás computer helyett  egy másikat, hogy berakatom és talán megoldódik az 1 henger nem megy típusú gondom. Az autocomputer.hu vmiért nem tudja felprogramozni. Nincs itt véletlenül egy mkII V6 specaista, aki segít ezt orvosolni? Smiley

A motorvezérlő egységnek van egy hardverszáma Pl. MLF -4G7, ez a szerkezeti felépítést és a lábkiosztásokat jelenti és van egy szoftverszáma Pl. 98BB-12A650 ACD. Ez jelöli, hogy milyen program van rajta. Továbbá tartalmaz egy immo kódot ami minden autóban más, a kulcsban lévő csippel egyeznie kell. Általában programozni tudomásom szerint a javító cégek nem tudnak meglévő egységet ha javítható akkor megcsinálják.
Tehát egy olyan vezérlőegységet kell szerezni aminek a hardverszáma megegyezik az autóban lévővel,a szofterszám is megegyezik, a betűjeleknek nem kell feltétlenül egyezni.  Aztán a két egységet el kell vinni egy szakihoz aki az immot át tudja kódolni . Ez kb. 30 000 Ft. Ezek után lehet cserélni.

https://www.autodigit.hu/ford-motorvezerlo-egyseg-javitas-felujitas-fiestafocusmondeo.html

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2020.07.17 péntek, 19:47:15 »

Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz! Cheesy Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó totalcar-os cikkben szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért Smiley

https://www.autoalkatresz.hu/auto-elektromos_alkatreszek/computerek/ford-mondeo-25-v6-st200-motorvezerlo-computer-1346039

Hívd fel az eladót és kérd meg, hogy olvassa le a képen látható motorvezérlő adatait mert nehezen olvasható. A cikkszám (hardwerd szám) és a szofterszám (program) kell. Aztán tudni kell, hogy a tiéden milyen van. Ha egyezik akkor cserélhető. Ha kulcs is van akkor az immot sem kell átprogramozni.  Csak azonos számú vezérlők cserélhetők.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
feakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2020.07.17 péntek, 23:07:54 »

https://www.autoalkatresz.hu/auto-elektromos_alkatreszek/computerek/ford-mondeo-25-v6-st200-motorvezerlo-computer-1346039

Hívd fel az eladót és kérd meg, hogy olvassa le a képen látható motorvezérlő adatait mert nehezen olvasható. A cikkszám (hardwerd szám) és a szofterszám (program) kell. Aztán tudni kell, hogy a tiéden milyen van. Ha egyezik akkor cserélhető. Ha kulcs is van akkor az immot sem kell átprogramozni.  Csak azonos számú vezérlők cserélhetők.

Üdv: László

Köszi a választ! Alább látható az, ami az autóban van és elvileg rossz, illetve a másik, amit bontottan vettem. Sztem passzolnak a számok, igaz nincs hozzá kulcs. De van a régihez, amit gondolom majd meg tud okosítani a szaki. Smiley
Naplózva
feakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2020.07.17 péntek, 23:18:39 »

Ha egy olyat találsz, aki az ST-hez is ért, akkor feltétlenül kiabálj pliz! Cheesy Én egy próbát megpróbálnék annál a cégnél, akik a vonatkozó totalcar-os cikkben szerepeltek. Viszont komolyra fordítva, ha találsz valami szakit, aki ért hozzá, attól próbáld megtudakolni pliz, hogy a sima V6-nak meg az ST-nek vajon ugyanaz-e a vezérlőegysége! Hálás lennék egy tuti válaszért Smiley

Amit László mester belinkelt, hogy eladó, az speciel ST200 kulccsal. Ránézésre nem ugyanazok a számok, software-ek, bár alacsony felbontásúak a képek, nem vagyok benne biztos. Tongue
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2020.07.20 hétfő, 17:17:44 »

A két motorvezérlő tökéletesen megegyezik, tehát csereszabatos. Most már csak az immot kell megoldani. Vagy a meglévő kulcshoz tudnak kódolni csippet a régi vezérlő kódjával, vagy az új vezérlőt átkódolják a régi kódjára. Erre vannak szakik. Ehhez kell mindkét motorvezérlő.
Én is cseréltem már motorvezérlőt mert meghibásodott, a motor úgy járt mint egy rossz traktor, az automata váltó csak egy fokozatban működött előre és hátra, minden szaki és szerviz váltóhibát mondott, hosszas mérések után jöttem rá, hogy a vezérlő hibás. Nem tudták javítani ezért cserélni kellett. Csere után már a motor beindítása után tudtam, hogy jó lesz , helyre állt minden, a váltó is működött újra. Sajnos tavaly újra kellett cserélni mert nem engedte indítani az autót, immo hiba lépett fel. A vezérlőből nem tudták eltávolítani a szakik, ezért cserélni kellett. A tapasztalat az, hogy ezek a vezérlők nem megbízhatóak, bizonyos hibák esetén az alkatrészeket jónak találjuk és mégsem működik az autó ahogy kellene. Remélem, hogy neked is megoldódik a probléma. 

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
TakiGabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2020.10.18 vasárnap, 20:15:35 »

Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 23:42:34 »

Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.

Így első blikkre azt mondanám hogy egy termosztátcsere hasznos lenne.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2020.10.20 kedd, 11:18:33 »

Sziasztok.
Van egy MK1 V6 2.5 automata Mondeom és víz pumpacserés lett. Azóta ha megyek vele pár km után fogy a víz a kiegyenlítőből de csinált már olyant is hogy valahol a hűtőnél nyomja ki a vizet de tapasztaltam olyant is hogy felment a víz közel a pirosig és betonkemény vízcsövek voltak amíg ki nem engedtem a nyomást a kiegyenlítőnél. Hallottam olyan hibát hogy lehet lukas a hűtő meg hengerfejes. De a víz nem olajos az olaj nem vizes. Nem melegedett túl a vizem egyszer sem de most előjöttek a fura hibák. Valaki tud segíteni mégis mi lehet? Köszi előre is.
Szia. Én azt tapasztaltam, hogy nagyon nehezen légtelenedik le. Az enyém 1-2 hét használat alatt szokott jó lenni, persze minden megállás után a tágulási tartályt kinyit nyomás eleged. Én legalábbis így szoktam csinálni, kicsit macerás és idegesítő, nálam ez jött be.
« Utoljára szerkesztve: 2020.10.20 kedd, 11:21:30 írta hoffer » Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
TakiGabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2021.04.06 kedd, 12:35:26 »

Sziasztok. Van egy problémám ami nem tudom mitöl lehet. Valahol valami kifúj. Enyhe benzinszag van járó motornál. Szerelő nem tudja pontosan. Lehet a szívósór tömítés de lehet az inyjektor is szerinte. A gyertya is szóba került de azt mondta az nincs kilazulva. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában. Köszönöm előre is.  ( Mondeo I )

Taki

https://youtu.be/bbrxiBMzDVo
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2021.04.06 kedd, 14:47:26 »

Sziasztok. Van egy problémám ami nem tudom mitöl lehet. Valahol valami kifúj. Enyhe benzinszag van járó motornál. Szerelő nem tudja pontosan. Lehet a szívósór tömítés de lehet az inyjektor is szerinte. A gyertya is szóba került de azt mondta az nincs kilazulva. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában. Köszönöm előre is.  ( Mondeo I )

Taki

https://youtu.be/bbrxiBMzDVo

Gazadasnál az a hang lehet hf tömítés vagy leomlonel, mindegyikre hajlamos a motor
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.