Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 15:59:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2038006 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 20:47:44 »

Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy mit tegyek, ha a fűtés nem akar melegíteni? Egészen pontosan ha kikapcsolom a klímát, a digitális szabályzót felállítom 30 fokra (hi), akkor sem fúj meleget a ventilátor. Minden rendesen működik, megy a ventilátor, ha állítok, hogy hová fújjon, minden rendben dolgozik, megy a levegő az ablakra, (itt ugye nem is engedi kikapcsolni a klímát) az ablakra és a lábra, meg minden további irány tökéletesen kapcsolható. Csak az a baj, mindig hideget fúj. Most, az őszi, téli időben persze jó lenne némi meleg. Elromolhatott a digitális fűtés-hűtés szabályozó?
Valaki tudna egy képet felrakni, amin egy kiszerelt digit klímás szabályzó egység van, amin látszanak a rögzítési patent helyek, vagyis hogy hol is kell kipattintani a kapcsolókat tartalmazó panelt, ha abban lenne a hiba?
 worship

Csak néhány ötlet, (mert még soha nem szedtem szét digites autót):

- Ha hőfokszabályozás digitális, akkor a hideg-meleg levegő áramlását elektromotor kell, hogy szabályozza. ez lehet hogy elromlott, vagy kontaktos ( pl. Kia Ceed- nél tipushiba, ott már a nem digitet is motor állítja).

- Ha van automata hőfokszabályzás is, akkor kell lennie egy hőfokjeladónak a beltérben is, az is lehet problémás.

De ezek csak ötletek.

Üdv:

zsolio
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 20:51:45 »

 eljen Holnap próbálok valami közelebbi dolgot keresni. Csak arra gondoltam, hátha ez is olyan típushiba, mint az mk2 légbefújós vákumcsöves dolog.

Csak néhány ötlet, (mert még soha nem szedtem szét digites autót):

- Ha hőfokszabályozás digitális, akkor a hideg-meleg levegő áramlását elektromotor kell, hogy szabályozza. ez lehet hogy elromlott, vagy kontaktos ( pl. Kia Ceed- nél tipushiba, ott már a nem digitet is motor állítja).

- Ha van automata hőfokszabályzás is, akkor kell lennie egy hőfokjeladónak a beltérben is, az is lehet problémás.

De ezek csak ötletek.

Üdv:

zsolio
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2015.09.15 kedd, 05:44:00 »


Mit kell lebontsak ahhoz belül, hogy meg tudjam nézni, megy-e meleg víz a radiátorba? Az anyósülés felőli lábtér burkolatot? Egyszer a régi szerelőm ott molyolt, amikor a klímát takaríttatam ki vele, és pont odaértem hozzá.
Egyébként meg úgy tűnik, nem hogy nem meleg a befúvott levegő, hanem kifejezetten hideg, vagyis mint ha nem kapcsolna le a klíma sosem. Ma azt is megnézem, meghallgatom, megy-e a klíma. bentről a fülkéből nem igazán tudom megítélni, kint a motortérben kellene meghallgatnom. Na, ma megnézem.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:18:51 írta Zsolteey » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2015.09.15 kedd, 17:59:11 »


Már a második fajta légszűrővel járok úgy, hogy nem illeszkedik a szűrőház peremén, hanem féloldalt becsúszik.. Mondjatok olyan márkát ami garantáltan pontos méretekkel rendelkezik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2015.09.15 kedd, 18:12:36 »

Na, ma sokkal okosabb lettem, de nem lett jó kedvem tőle. Szóval szétszedtem a fél autót, de nem lettem okosabb. A radiátorház langyosnak tűnik, de továbbra is hideg levegő jön be a légtérbe. Telefon fusimisinek, tádénak, (két régi oszlopos tagnak) és megvilágosodás! Digitklima teszt futtatás, 22 24-es kód. Meleglevegőzsalu- flap motor csere. Wiki-fusimisi cikke: motor cseréje leírás. Nem egyszerű, de megoldható. Csak egy baj van, az új 80 000, bontottan még nem találtam. A fekete színű flap motor kellene. Hirdetés feladva, várom a jelentkezőt.  vigyor3 szomoru1
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2015.09.15 kedd, 19:46:51 »

Na, ma sokkal okosabb lettem, de nem lett jó kedvem tőle. Szóval szétszedtem a fél autót, de nem lettem okosabb. A radiátorház langyosnak tűnik, de továbbra is hideg levegő jön be a légtérbe. Telefon fusimisinek, tádénak, (két régi oszlopos tagnak) és megvilágosodás! Digitklima teszt futtatás, 22 24-es kód. Meleglevegőzsalu- flap motor csere. Wiki-fusimisi cikke: motor cseréje leírás. Nem egyszerű, de megoldható. Csak egy baj van, az új 80 000, bontottan még nem találtam. A fekete színű flap motor kellene. Hirdetés feladva, várom a jelentkezőt.  vigyor3 szomoru1

Ezek szerint jó felé tapogatóztam.

Ha nem találsz, én biztos kiszerelném, hátha lehet csak a motort javítani.

Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:46:03 »

Ezek szerint jó felé tapogatóztam.

Ha nem találsz, én biztos kiszerelném, hátha lehet csak a motort javítani.


Ja, mind ez csak idő kérdése. Már a kiszerelés se semmi. Fordék tudnak valamit. Szarul megtervezni, kivitelezni. Én mindig azt mondom a saját villanyszerelő szakmámban is, hogy a fene egye meg a tervező urakat, mindet arra kötelezném, 2 évig csak azt szereljék, amit terveznek. Ha utána is úgy látják, hogy jó, hát gyártsák! Sajnos egyik tervező sem szerelt még soha egyetlen saját tervezésű terméket, ezért szívunk mi, meg a szerelők!  szomoru1 hehe vigyor3 falbav
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:06:46 »

Ja, mind ez csak idő kérdése. Már a kiszerelés se semmi. Fordék tudnak valamit. Szarul megtervezni, kivitelezni. Én mindig azt mondom a saját villanyszerelő szakmámban is, hogy a fene egye meg a tervező urakat, mindet arra kötelezném, 2 évig csak azt szereljék, amit terveznek. Ha utána is úgy látják, hogy jó, hát gyártsák! Sajnos egyik tervező sem szerelt még soha egyetlen saját tervezésű terméket, ezért szívunk mi, meg a szerelők!  szomoru1 hehe vigyor3 falbav

Na de a szervizeseknek is meg kell élniük valamiből.  vigyor3

Mert vagy a javítás drága, vagy az alkatrész.(lásd Toyota,)
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:09:37 »

Na de a szervizeseknek is meg kell élniük valamiből.  vigyor3

Mert vagy a javítás drága, vagy az alkatrész.(lásd Toyota,)
De a szervizesek is csak a tervezők édes anyját szidják, amikor nem lehet szétszedni normálisan valamit. Vagy sehogy sem, csak roncsolással. Na, attól tudok kiakadni. Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:47:36 »

Már a második fajta légszűrővel járok úgy, hogy nem illeszkedik a szűrőház peremén, hanem féloldalt becsúszik.. Mondjatok olyan márkát ami garantáltan pontos méretekkel rendelkezik.

Erre biztosan tudtok választ, légszűrőt mindenki használ Smiley Vissza kéne vinnem minél előbb, de kéne egy típus amit egyből rendelhetek és garantáltan jó.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 17:43:51 »

Erre biztosan tudtok választ, légszűrőt mindenki használ Smiley Vissza kéne vinnem minél előbb, de kéne egy típus amit egyből rendelhetek és garantáltan jó.

Gondolom K&N kilove
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 18:06:36 »

Nincs valamelyikőtöknek egy fűtés szabályozó Flap motorja? Fekete színű kellene, a digitklímás szabályozáshoz.  worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2015.11.07 szombat, 02:14:28 »

Van egy kis gondom. A rend őrei megajándékoztak egy soron kívüli műszaki vizsgálattal.. Ők ugyan a forgalmitól eltérő motorszámot nem vették észre a szelepfedélen, de a Mozaik utcában biztos nézni fogják. Ezt a motort már nem tudom bevezettetni a forgalmiba, nincsenek róla hiteles bizonylataim. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha a szelepfedélről eltávolítom a matricát, hogy ne lássák, akkor hol tudják még ellenőrizni, vagy mit szólnak hozzá?

A lengéscsillapítóim keményítve vannak, és a szabványos vizsgálaton nem mennek át (elpattog az autó, nem méri 40%-nak sem a gép), de nem szeretném kicserélni őket. Némileg leeresztett gumival oldották meg eddig műszakin, de most itt ilyet biztos nem fognak csinálni. Ötlet?

Küszöbspoiler nem ST200, hanem üvegszálas M3-as, ezt vajon nézik? Első lökös szintén üvegszálas, de ST.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2015.11.07 szombat, 06:36:34 »

Van egy kis gondom. A rend őrei megajándékoztak egy soron kívüli műszaki vizsgálattal.. Ők ugyan a forgalmitól eltérő motorszámot nem vették észre a szelepfedélen, de a Mozaik utcában biztos nézni fogják. Ezt a motort már nem tudom bevezettetni a forgalmiba, nincsenek róla hiteles bizonylataim. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha a szelepfedélről eltávolítom a matricát, hogy ne lássák, akkor hol tudják még ellenőrizni, vagy mit szólnak hozzá?

A lengéscsillapítóim keményítve vannak, és a szabványos vizsgálaton nem mennek át (elpattog az autó, nem méri 40%-nak sem a gép), de nem szeretném kicserélni őket. Némileg leeresztett gumival oldották meg eddig műszakin, de most itt ilyet biztos nem fognak csinálni. Ötlet?

Küszöbspoiler nem ST200, hanem üvegszálas M3-as, ezt vajon nézik? Első lökös szintén üvegszálas, de ST.
Neked a szelepfedélen van a motorszám? Nekem a motor bal oldalán az alumínium dekni elülső részének tetején van. Én is most vittem műszakira az autót, ki lett cserélve a motor, de elfelejtették kicserélni azt a deknit. Most, a műszakira elvitte a srác a deknit, aki vizsgáztatta, szó nélkül levizsgázott az autó.  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2015.11.07 szombat, 14:20:14 »

Van egy kis gondom. A rend őrei megajándékoztak egy soron kívüli műszaki vizsgálattal.. Ők ugyan a forgalmitól eltérő motorszámot nem vették észre a szelepfedélen, de a Mozaik utcában biztos nézni fogják. Ezt a motort már nem tudom bevezettetni a forgalmiba, nincsenek róla hiteles bizonylataim. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha a szelepfedélről eltávolítom a matricát, hogy ne lássák, akkor hol tudják még ellenőrizni, vagy mit szólnak hozzá?

A lengéscsillapítóim keményítve vannak, és a szabványos vizsgálaton nem mennek át (elpattog az autó, nem méri 40%-nak sem a gép), de nem szeretném kicserélni őket. Némileg leeresztett gumival oldották meg eddig műszakin, de most itt ilyet biztos nem fognak csinálni. Ötlet?

Küszöbspoiler nem ST200, hanem üvegszálas M3-as, ezt vajon nézik? Első lökös szintén üvegszálas, de ST.
szomoru1 mibe kötöttek bele?

15-16-os téli kerékszett előre belőtt 1,5baros nyomással nem megoldás? az még nem néz ki laposnak. de elvileg lengéscsillapítót csak engedéllyel csinálhatják, azt meg az nkh-nak el kéne fogadnia. nincs rajta matrica?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:15:01 »

szomoru1 mibe kötöttek bele?

15-16-os téli kerékszett előre belőtt 1,5baros nyomással nem megoldás? az még nem néz ki laposnak. de elvileg lengéscsillapítót csak engedéllyel csinálhatják, azt meg az nkh-nak el kéne fogadnia. nincs rajta matrica?

Végülis a lengéscsillapítók gyáriak, nem kell nekik mondanom, hogy fel lettek újítva, ha netán nem került rá matrica. Előtte leteszteltjük majd, hogy a 16-os 205/55-ös gumit mennyire kell leengedni, hogy megfeleljen. Ez még talán megoldható, ha nem szúrják ki a laposodást.

A motorszám talán a legnagyobb feladvány. Valszeg a vezérlés burkolatba is be van ütve.

Amibe belekötöttek: Kipufogó, felni, ST ülések, akku leszorítás hiánya, villogó légzsákvisszajelző, világító kipörgésgátló visszajelző... A többi félreállított autósnak lekaparták a matricát a rendszámról. De attól még, hogy nekem nem, a Mozaik utcában nekem is mindent fognak nézni..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2015.11.07 szombat, 19:42:24 »

Végülis a lengéscsillapítók gyáriak, nem kell nekik mondanom, hogy fel lettek újítva, ha netán nem került rá matrica. Előtte leteszteltjük majd, hogy a 16-os 205/55-ös gumit mennyire kell leengedni, hogy megfeleljen. Ez még talán megoldható, ha nem szúrják ki a laposodást.

A motorszám talán a legnagyobb feladvány. Valszeg a vezérlés burkolatba is be van ütve.

Amibe belekötöttek: Kipufogó, felni, ST ülések, akku leszorítás hiánya, villogó légzsákvisszajelző, világító kipörgésgátló visszajelző... A többi félreállított autósnak lekaparták a matricát a rendszámról. De attól még, hogy nekem nem, a Mozaik utcában nekem is mindent fognak nézni..
st ülésbe miért? a többit megértem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2015.11.07 szombat, 20:15:49 »

st ülésbe miért? a többit megértem

Nem hitték el nekem, hogy típusazonos cucc. Vagy úgy gondolták, hogy kamuzok, vagy úgy, hogy nem tehetnék az autóba/autóra ST alaktrészt sem? Ennyi erővel lökhárítókat is kérdezhették volna, de azokat nem tették szóvá. Vajon az NKH-s vizsgára le kéne szednem az ST külsőt?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2015.11.07 szombat, 20:39:23 »

Nem hitték el nekem, hogy típusazonos cucc. Vagy úgy gondolták, hogy kamuzok, vagy úgy, hogy nem tehetnék az autóba/autóra ST alaktrészt sem? Ennyi erővel lökhárítókat is kérdezhették volna, de azokat nem tették szóvá. Vajon az NKH-s vizsgára le kéne szednem az ST külsőt?
nekem a 90le tddi kombi st220 optikával vizsgázik évente nkh-nál. sose szóltak még. se azért mert mk4 felni van alatta, se semmiért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:22:32 »

nekem a 90le tddi kombi st220 optikával vizsgázik évente nkh-nál. sose szóltak még. se azért mert mk4 felni van alatta, se semmiért

Na akkor talán ez a része nem lesz gond. A motort meg nem hiszem el, hogy nem lehet valahogy elfogadtatni. Típusazonos, de sajnos az eredetét nem tudom hitelesen igazolni mert csak számlamásolatom van hozzá. Ennek most utánajárok.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:32:39 »

Na akkor talán ez a része nem lesz gond. A motort meg nem hiszem el, hogy nem lehet valahogy elfogadtatni. Típusazonos, de sajnos az eredetét nem tudom hitelesen igazolni mert csak számlamásolatom van hozzá. Ennek most utánajárok.
kell xy-tól egy adásvételi, hogy tőle van. legalábbis nekem ennyi volt a motorcseréhez szükséges papír. neked kell még egy igazolás, hogy ezt a típust szerelték ezzel a motorral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2015.11.07 szombat, 22:48:51 »

kell xy-tól egy adásvételi, hogy tőle van. legalábbis nekem ennyi volt a motorcseréhez szükséges papír. neked kell még egy igazolás, hogy ezt a típust szerelték ezzel a motorral

Igen, de azt már tudom, hogy az adásvételi másolatát nem fogadják el, csak az eredeti példányt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 13:33:06 »

Igen, de azt már tudom, hogy az adásvételi másolatát nem fogadják el, csak az eredeti példányt.
nincs lehetőség írni egy újat?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 15:42:35 »

Nem hitték el nekem, hogy típusazonos cucc. Vagy úgy gondolták, hogy kamuzok, vagy úgy, hogy nem tehetnék az autóba/autóra ST alaktrészt sem? Ennyi erővel lökhárítókat is kérdezhették volna, de azokat nem tették szóvá. Vajon az NKH-s vizsgára le kéne szednem az ST külsőt?

Lehet érdemes minden ST tulajnak egy gyári prospektust tartania az autóban, had lássa a közeg hogy ez *valóban* ilyen..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:40:02 »

nincs lehetőség írni egy újat?

Megkérdezem. Egy adásvételit utólag is lehetne írni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:41:03 »

Lehet érdemes minden ST tulajnak egy gyári prospektust tartania az autóban, had lássa a közeg hogy ez *valóban* ilyen..

Téged is b@sztattak már ilyesmivel?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:51:18 »

Téged is b@sztattak már ilyesmivel?

Hála a jó égnek még nem, de sose lehet tudni.. Pont a totalcar-on volt pár napja egy cikk a témában, aztán hát hmm. Mondjuk okostelefonnal még jók vagyunk, neten lehet találni prospektust, azt meg lehet mutatni a közegnek. Nekem amibe joggal köthetnének bele, hogy elöl MK3-as nyergek vannak Focus ST170 tárcsákkal.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 11:18:23 »

Hála a jó égnek még nem, de sose lehet tudni.. Pont a totalcar-on volt pár napja egy cikk a témában, aztán hát hmm. Mondjuk okostelefonnal még jók vagyunk, neten lehet találni prospektust, azt meg lehet mutatni a közegnek. Nekem amibe joggal köthetnének bele, hogy elöl MK3-as nyergek vannak Focus ST170 tárcsákkal.

Felháborító, hogy buta és rosszidulatú emberek írnak és hajtanak végre rendeleteket.. Egyúttal szánalmas is. Pl egy gyárinál erősebb, biztonságosabb fékbe milyen alapon köthetnek bele? Mert a szabály azt írja, hogy nem lehet?  idiot2 Rosszul vagyok az ilyen birkaságoktól. Persze vannak lepapírozható átalakítások, de az olyan komplikált procedúra, hogy az ember neki se kezd elintézni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 12:15:24 »

Felháborító, hogy buta és rosszidulatú emberek írnak és hajtanak végre rendeleteket.. Egyúttal szánalmas is. Pl egy gyárinál erősebb, biztonságosabb fékbe milyen alapon köthetnek bele? Mert a szabály azt írja, hogy nem lehet?  idiot2 Rosszul vagyok az ilyen birkaságoktól. Persze vannak lepapírozható átalakítások, de az olyan komplikált procedúra, hogy az ember neki se kezd elintézni.


mondjuk ha a fékhez nyúlsz, azt körültekintően kell tenni. pl ha sokkal erősebb az első fék, a "gyenge" gyári hátsó okozhat meglepetéseket.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 13:06:07 »

mondjuk ha a fékhez nyúlsz, azt körültekintően kell tenni. pl ha sokkal erősebb az első fék, a "gyenge" gyári hátsó okozhat meglepetéseket.

Az elején tartottam én is tőle, terveztem is hogy hátra is szerzek valami nagyobb megoldást, de amennyire normálisan méretezett a hátsó és amennyire alulméretezett gyárilag a fék az ST-n, hogy az plusz 22 mm átmérőben pont az optimumot hozza.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2015.11.10 kedd, 17:28:06 »

mondjuk ha a fékhez nyúlsz, azt körültekintően kell tenni. pl ha sokkal erősebb az első fék, a "gyenge" gyári hátsó okozhat meglepetéseket.

Igaz a fék pont nem volt jó példa Smiley Ismerek is olyat, aki emiatt pördült meg az autójával forgalmas úton.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2016.01.08 péntek, 12:22:46 »

Tiszteletem Uraim

Esetleg ha valaki tudna segíteni: fiamnak van egy 2.5 V6 -os II -es Mondija, elméletileg a szervoszivattyúnak van egy zúgós-fütyülős, fütyülőssen-zúgós hangja, tanácsolták a cseréjét. Ár kb. 280Eur. 1. A felújítás mennyibe kerülne? 2. Győr, Tatabánya közötti térségben csinál e valaki ilyet.     Komáromból / SK / vagyunk.

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv Bandi
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
csicsi0108
Vendég
« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2016.01.27 szerda, 12:49:22 »

Sziasztok, új vagyok még nem tudom jó helyre írom e kérésemet, de segítségre volna szükségem! Szükségem lenne egy motortéri kábelkötegre . 2,5 v6 1997es évjáratú benzines mk2 autóba kellene. Már lassan 1 éve használhatatlan a kis autónk és sehol nem találunk hozzá.  rinya
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2016.01.27 szerda, 15:56:48 »

Sziasztok, új vagyok még nem tudom jó helyre írom e kérésemet, de segítségre volna szükségem! Szükségem lenne egy motortéri kábelkötegre . 2,5 v6 1997es évjáratú benzines mk2 autóba kellene. Már lassan 1 éve használhatatlan a kis autónk és sehol nem találunk hozzá.  rinya
Ha egy kicsit barátságosabbak, megértőbbek, türelmesebbek lettetek volna a "régi" szerelőtökkel, meg nem lettetek volna olyan pökhendiek, olyan magabiztosak, hogy "barát" majd megoldja,  akkor már régen menne az autótok. Így keressetek a bontósoknál. A Fórumon van olyan rész, hogy keres-kínál, ott lehet nézelődni bontott autók után, vagy a keres rovatba írni, mit kerestek. Sok szerencsét! Smiley  hehe
Naplózva
csicsi0108
Vendég
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 00:10:40 »

quote author=fügelaci link=topic=1459.msg1041476#msg1041476 date=1453906608]
Ha egy kicsit barátságosabbak, megértőbbek, türelmesebbek lettetek volna a "régi" szerelőtökkel, meg nem lettetek volna olyan pökhendiek, olyan magabiztosak, hogy "barát" majd megoldja,  akkor már régen menne az autótok. Így keressetek a bontósoknál. A Fórumon van olyan rész, hogy keres-kínál, ott lehet nézelődni bontott autók után, vagy a keres rovatba írni, mit kerestek. Sok szerencsét! Smiley  hehe

Sajnálom,hogy ìgy látod ezt a dolgot, egy kicsit egy oldalú az állás foglalásod. A kábelköteget azèrt " baráttal" csináltattuk,mert a " règi szerelőnk" nem igazán fordìtott rá túl sok időt ès úgy gondoltuk gyorsabb lesz ha mással megcsináltatjuk, ez meg is törtènt, elvittük neki az újra kötött kábelköteget, arra nem volt kèpes ( több hónapig nálla volt az autónk),hogy szánjon ránk egy kis időt,hogy a kötget belepróbálják. Na mindegy ès miután az újrakötött kábelköteggel sem működött az autó így  közölte,hogy tovább nem hajlandó foglalkozni a autónkkal. Ha tudtuk volna,hogy a règi kötegünk annyira rossz állapotba van akkor nem killódtunk volna tovább vele, de mivel nem látunk a burkolat alá így ez eszünkbe sem jutott. Nem tudom ki hogy van ezzel, az autó működő állapotba került a szerelőhöz ès vontatóval kellett elhozni. Nem 1 hètig hanem hónappkig volt nála az autó. Szerintem így is elèg türelmesek voltunk vele. Na de mindegy. Azóta már volt apátfalván az autó szerelőnèl, de ő sem jutott semmire. Mivel a "règi szerelőnk" azt mondta,hogy a köteg nem lett jól újra kötve, ìgy ebből kiindulva az Új szerelőnk újra nekiállt ès kimèregette újra kötözgette a kábel köteget, hát nála sem működött ès a továbbiakban ő sem tudott vele mit kezdeni.( viszont közölte, hogy mivel az autónkat nem bìrta megcsinálni így pènzt nem kèr èrte)  most az autónk megint a "barátnál" van, ès gondoltuk,hogy akkor megpróbáljuk kizárni annak esèlyèt,hogy a köteget elkötözgettèk 2x is, nèzünk egyet ami gyári is ès 100% ra biztos, hogy úgy működtetnè a motort ahogy kell. Pont te voltál az aki ajánlottad ezt az oldalt, hogy itt jó fejek ès segìtőkèszek az emberek, èn segìtsèget kèrtem nem szemre hányást! Elnèzèst a regènyèrt, de nem szeretem ha pökhendinek tartanak,mert nem vagyok az! Szerintem nem volt fer amit a " règi szerelőnk" csinált. Mèg egyszer megjegyzem nem 1-2 hètig volt nála az autónk hanem hónapokig!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 12:24:15 »

quote author=fügelaci link=topic=1459.msg1041476#msg1041476 date=1453906608]
Ha egy kicsit barátságosabbak, megértőbbek, türelmesebbek lettetek volna a "régi" szerelőtökkel, meg nem lettetek volna olyan pökhendiek, olyan magabiztosak, hogy "barát" majd megoldja,  akkor már régen menne az autótok. Így keressetek a bontósoknál. A Fórumon van olyan rész, hogy keres-kínál, ott lehet nézelődni bontott autók után, vagy a keres rovatba írni, mit kerestek. Sok szerencsét! Smiley  hehe

Sajnálom,hogy ìgy látod ezt a dolgot, egy kicsit egy oldalú az állás foglalásod. A kábelköteget azèrt " baráttal" csináltattuk,mert a " règi szerelőnk" nem igazán fordìtott rá túl sok időt ès úgy gondoltuk gyorsabb lesz ha mással megcsináltatjuk, ez meg is törtènt, elvittük neki az újra kötött kábelköteget, arra nem volt kèpes ( több hónapig nálla volt az autónk),hogy szánjon ránk egy kis időt,hogy a kötget belepróbálják. Na mindegy ès miután az újrakötött kábelköteggel sem működött az autó így  közölte,hogy tovább nem hajlandó foglalkozni a autónkkal. Ha tudtuk volna,hogy a règi kötegünk annyira rossz állapotba van akkor nem killódtunk volna tovább vele, de mivel nem látunk a burkolat alá így ez eszünkbe sem jutott. Nem tudom ki hogy van ezzel, az autó működő állapotba került a szerelőhöz ès vontatóval kellett elhozni. Nem 1 hètig hanem hónappkig volt nála az autó. Szerintem így is elèg türelmesek voltunk vele. Na de mindegy. Azóta már volt apátfalván az autó szerelőnèl, de ő sem jutott semmire. Mivel a "règi szerelőnk" azt mondta,hogy a köteg nem lett jól újra kötve, ìgy ebből kiindulva az Új szerelőnk újra nekiállt ès kimèregette újra kötözgette a kábel köteget, hát nála sem működött ès a továbbiakban ő sem tudott vele mit kezdeni.( viszont közölte, hogy mivel az autónkat nem bìrta megcsinálni így pènzt nem kèr èrte)  most az autónk megint a "barátnál" van, ès gondoltuk,hogy akkor megpróbáljuk kizárni annak esèlyèt,hogy a köteget elkötözgettèk 2x is, nèzünk egyet ami gyári is ès 100% ra biztos, hogy úgy működtetnè a motort ahogy kell. Pont te voltál az aki ajánlottad ezt az oldalt, hogy itt jó fejek ès segìtőkèszek az emberek, èn segìtsèget kèrtem nem szemre hányást! Elnèzèst a regènyèrt, de nem szeretem ha pökhendinek tartanak,mert nem vagyok az! Szerintem nem volt fer amit a " règi szerelőnk" csinált. Mèg egyszer megjegyzem nem 1-2 hètig volt nála az autónk hanem hónapokig!




Nekem kicsit másképpen mesélték el a dolgot. Nekem semmi bajom velük, mindent megcsináltak mindig időben, azért ajánlottam Őket. Itt meg nyilván kaptok segítséget. Sok sikert.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:41:21 »

Mint írtam, a Keres-Kínál részben kellene a Keres topikban beírni, mit is kerestek. Ezt a topikot a V6-osok olvassák, ha olvassák. A keres -kínált meg a bontósok. Ott kaphattok segítséget, ajánlatot. Ha ott nem kéritek, nem fognak jelentkezni!  wave
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:46:52 »

Sziasztok.
A korábban említett hengerfejes probléma csak a tömítéseket érinti? Tehát nem jellemző anyagrepedés, csak a Ford által kreált grátisz 4 lyuk közül valamelyiknél átég a tömítés?
Ha a hátsó hengersornál van gond, akkor gondolom az nagyon macerás. Volt már aki a motor kiszerelése nélkül némi bűvészkedéssel tudta cserélni?
Ha már eddig szét van bontva a motor, gondolom érdemes minden tömítést és akár vezérlést is cserélni rajta.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:51:39 »

Sziasztok.
A korábban említett hengerfejes probléma csak a tömítéseket érinti? Tehát nem jellemző anyagrepedés, csak a Ford által kreált grátisz 4 lyuk közül valamelyiknél átég a tömítés?
Ha a hátsó hengersornál van gond, akkor gondolom az nagyon macerás. Volt már aki a motor kiszerelése nélkül némi bűvészkedéssel tudta cserélni?
Ha már eddig szét van bontva a motor, gondolom érdemes minden tömítést és akár vezérlést is cserélni rajta.

vezérlést v6nál nem cserélnek a helyén. szerintem hengerfejet sem. a többség ilyenkor vesz egy komplett bontott motort és a rég megy a szinesfémbe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:28:11 »

Sziasztok.
A korábban említett hengerfejes probléma csak a tömítéseket érinti? Tehát nem jellemző anyagrepedés, csak a Ford által kreált grátisz 4 lyuk közül valamelyiknél átég a tömítés?
Ha a hátsó hengersornál van gond, akkor gondolom az nagyon macerás. Volt már aki a motor kiszerelése nélkül némi bűvészkedéssel tudta cserélni?
Ha már eddig szét van bontva a motor, gondolom érdemes minden tömítést és akár vezérlést is cserélni rajta.

Sajnos olyan nincs, hogy csak a hátsó ég át. Elől is cserés. Érdemes kivenni a motort, kevesebb a szívás, hamarabb megvan. Tömítésszettet pedig ebay-ről vettek többen elég jó áron.
Bontott motor semmi esetre sem javasolt, csak végső soron, ha károsodott mechanikusan is a motorod, de ez egyáltalán nem jellemző. A bontott motor zsákbamacska, és inkább valószínű, hogy sz@r, minthogy patika állapot. A biztos az amit magadnak megcsinál(tat)sz és pontosan ismered az állapotát.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:36:59 »

Köszi a válaszokat!

Egyébként ismertek olyan szerelőt Bp-Kecskemét vonalon, aki szívesen szív ilyesmivel? (Egyelőre csak tájékozódok a V6 terén.)

Korábban olvastam, hogy 4 lyuknak nincs funkciója a tömítésen. Volt aki csináltatott már tömítést hozzá? Vagy felesleges ilyennel foglalkozni, mert 1-2 százezer km-t elmegy a gyárival is? Cheesy
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:48:39 »

Köszi a válaszokat!

Egyébként ismertek olyan szerelőt Bp-Kecskemét vonalon, aki szívesen szív ilyesmivel? (Egyelőre csak tájékozódok a V6 terén.)

Korábban olvastam, hogy 4 lyuknak nincs funkciója a tömítésen. Volt aki csináltatott már tömítést hozzá? Vagy felesleges ilyennel foglalkozni, mert 1-2 százezer km-t elmegy a gyárival is? Cheesy
Fehérváron tudok.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 23:10:52 »

Köszi a válaszokat!

Egyébként ismertek olyan szerelőt Bp-Kecskemét vonalon, aki szívesen szív ilyesmivel? (Egyelőre csak tájékozódok a V6 terén.)

Korábban olvastam, hogy 4 lyuknak nincs funkciója a tömítésen. Volt aki csináltatott már tömítést hozzá? Vagy felesleges ilyennel foglalkozni, mert 1-2 százezer km-t elmegy a gyárival is? Cheesy

Ha nem sürgős, akkor 1-2 hónapon belül megmondom. Nálam mostanában jön a nagyfelújítás, kb. minden cserélve lesz a motorban, a hengerfejtömítést meg legyártatom szépen, a XV. kerben van egy jó cég rá.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 23:37:45 »

Köszönöm a tippeket. Nézelődök a piacon, aztán ha úgy alakul lehet, hogy beleugrok egy V6-ba. vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2016.02.02 kedd, 00:39:36 »

Ha nem sürgős, akkor 1-2 hónapon belül megmondom. Nálam mostanában jön a nagyfelújítás, kb. minden cserélve lesz a motorban, a hengerfejtömítést meg legyártatom szépen, a XV. kerben van egy jó cég rá.

Az egyedire kíváncsi vagyok. De elsősorban úgy, hogy készítenek-e gyári technológiával fémből. Más anyagok és technológiák állítólag nem jók, csak úgy ahogy a gyár is készíti/rendeli.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2016.02.02 kedd, 07:10:35 »

szia az egyedi tömítésre énis kiváncsi vagyok
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:07:12 »

Az egyedire kíváncsi vagyok. De elsősorban úgy, hogy készítenek-e gyári technológiával fémből. Más anyagok és technológiák állítólag nem jók, csak úgy ahogy a gyár is készíti/rendeli.

Elég nagy múltú a hely, én csak attól félek hogy mennyire lesz drága Cheesy Viszem majd a hengerfejeket mintának, ill. a régi tömítés maradékait, azok alapján bízom benne hogy kifogástalan darabokat fognak legyártani.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomi46
Vendég
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:46:14 »

Elég nagy múltú a hely, én csak attól félek hogy mennyire lesz drága Cheesy Viszem majd a hengerfejeket mintának, ill. a régi tömítés maradékait, azok alapján bízom benne hogy kifogástalan darabokat fognak legyártani.
A Reinz-es hengerfej tömítés 25 ezer forint a két oldalra és igen csak megbízható....Nincs értelme gyartatni,de ebből még ha van kedvezményed az unixnál akkor -40%...Mondjuk ez az St200 hoz ennyi  gondolom a sima v6- hoz olcsóbb...
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:53:52 »

A Reinz-es hengerfej tömítés 25 ezer forint a két oldalra és igen csak megbízható....Nincs értelme gyartatni,de ebből még ha van kedvezményed az unixnál akkor -40%...Mondjuk ez az St200 hoz ennyi  gondolom a sima v6- hoz olcsóbb...

Elvileg a tömítés ugyanaz a két motorban. Ebben a Reinz-félében is benne vannak a felesleges lukak? Amiket eddig néztem, azokban mind benne volt, pont emiatt akarom legyártatni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomi46
Vendég
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2016.02.02 kedd, 12:46:10 »

Elvileg a tömítés ugyanaz a két motorban. Ebben a Reinz-félében is benne vannak a felesleges lukak? Amiket eddig néztem, azokban mind benne volt, pont emiatt akarom legyártatni.
Nekem az St re passzolt...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.