Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217265 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2009.12.19 szombat, 16:41:06 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.14 hétfő, 11:45:40
Eladó a Mondeom:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3482423
vagy a Keres kínál rovat.
ELKELT!!!!
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 01:24:31 »
Idézetet írta: kimi33 - 2009.12.17 csütörtök, 16:11:59
Sziasztok!
V6 motorom (st200) alapjáraton (melegen) kihagy, olyan érzés mintha egy -egy pillanatra kihagyna, nem menne az egyik henger.
Hibakód nincs, gyertyák, kábelek cserélve.
Volt valakinek hasonló tapasztalata, s van tippje esetleg a probléma megoldására?
Köszi.
Szia!
Hasonló tapasztalatom van, az előző Mondeo-m csinált ilyet, de az hidegen-melegen "négyhengerezett". A hiba oka az ECU-ba menő kábelköteg és az ECU közötti kontakthiba volt.
Én átnézném a gyertyákat-kábeleket, hátha valamit nem jól dugtál össze, vezetékezés, stb. Esetleg a vákuumcsöveket, nem kap-e fals levegőt, valamint a jeladókra, lambdaszondákra, stb.-re menő vezetékeket, nincs-e kontakthiba. MAF-szenzor? - Bár elvileg az nem ilyen hibát produkál.
Sok sikert!
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 01:28:02 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.16 szerda, 15:04:54
Nem köll valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3487907
Szia!
Na, tessék... A nyáron, amikor V6-ot kerestem, mégsem adtad el, mostmeg nesze...
Na jó, nehogy azt hidd, hogy számon kértelek! Csak vicceltem!
Sok sikert az eladáshoz, hátha valaki betenné a verdádat a karácsonyfája alá!
Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 07:39:35 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.12.20 vasárnap, 01:28:02
Szia!
Na, tessék... A nyáron, amikor V6-ot kerestem, mégsem adtad el, mostmeg nesze...
Na jó, nehogy azt hidd, hogy számon kértelek! Csak vicceltem!
Sok sikert az eladáshoz, hátha valaki betenné a verdádat a karácsonyfája alá!
Üdv!
trombonist
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 12:25:30 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.20 vasárnap, 07:39:35
Tényleg Scorpio lesz?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 15:42:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.20 vasárnap, 12:25:30
Tényleg Scorpio lesz?
Kinéztem magamnak egy Cossie-t. Szerelem volt első látásra. Na meg öregszem is, elviselnék egy hátsókerekes automatát.
De nem minden áron eladó a verda, mert hát minden ok vele és szeretem is, elégedettek vagyunk egymással. Csak valahogy elkezdett bizseregni a hátam a Cossie látványától.
Naplózva
kimi33
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 19:31:22 »
Szia!
Köszi a segítséget, mindent végignézek, egyébként már több szaki is megnézte. De épp ma találtunk valamit,(mint ahogy Te is javasoltad) a vákumcsövek közül az egr vákumcsövét a fölötte lévő műanyag csövek egyike teljesen kidörzsölte, lyukas.Típushiba lehet esetleg?
Köszi mégegyszer, üdv.
Idézetet írta: trombonist - 2009.12.20 vasárnap, 01:24:31
Szia!
Hasonló tapasztalatom van, az előző Mondeo-m csinált ilyet, de az hidegen-melegen "négyhengerezett". A hiba oka az ECU-ba menő kábelköteg és az ECU közötti kontakthiba volt.
Én átnézném a gyertyákat-kábeleket, hátha valamit nem jól dugtál össze, vezetékezés, stb. Esetleg a vákuumcsöveket, nem kap-e fals levegőt, valamint a jeladókra, lambdaszondákra, stb.-re menő vezetékeket, nincs-e kontakthiba. MAF-szenzor? - Bár elvileg az nem ilyen hibát produkál.
Sok sikert!
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 21:43:05 »
Idézetet írta: kimi33 - 2009.12.20 vasárnap, 19:31:22
Szia!
Köszi a segítséget, mindent végignézek, egyébként már több szaki is megnézte. De épp ma találtunk valamit,(mint ahogy Te is javasoltad) a vákumcsövek közül az egr vákumcsövét a fölötte lévő műanyag csövek egyike teljesen kidörzsölte, lyukas.Típushiba lehet esetleg?
Köszi mégegyszer, üdv.
Szia!
Könnyen lehet, hogy meg is találtátok a hiba okát!
Egy egyszerű "T" elem van a vákuumrendszerben, ami néha elreped, különben konkrétan ilyen típushibáról én még nem hallottam a V6-ok esetében. Maga az EGR szelep, amit le szokás dugózni, hogy ne kormolódjon el és ne okozzon alapjárati problémákat. De alapvetően az sem jellemző, sokunk azt sem tudja, hol van az EGR a kocsijában.
Ami úgymond típushibának tekinthető, főleg tizenéves korban, az a MAF-szenzor koszolódása (olcsón és pár perc alatt tisztítható egy flakon féktisztítóval, vagy karburátortisztítóval). Illetve az alapjárati motor koszolódása - azt sok esetben már nem menti meg a pucolgatás, általában cserélni szükséges.
Egy-egy lecsúszott, kirepedt vákuumcső majd' minden tizenéves autón előfordul, főleg egy-egy figyelmetlen szerelés után, ha lelöknek egy csövet, vagy valahol megfeszítenek egy "útba eső" kábelt és az lazítja le a csövet.
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 22:01:10 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.20 vasárnap, 15:42:14
Kinéztem magamnak egy Cossie-t. Szerelem volt első látásra. Na meg öregszem is, elviselnék egy hátsókerekes automatát.
Szia Takee!
Na, elindultál a lejtőn...
Pár évig hajtasz egy Cossie-t, aztán az is gyenge lesz, akkor aztán át kell üljél majd egy V8-as Mustangba. Aztán jön egy GT40, a vége meg egy csillió lóerős kompresszoros-turbós-nitrós 20 literes V8-as szénné tuningolt Ford F-150 pick-up lesz.
Persze csak vicc volt!
(Bár, ha volna annyi pénzem, amennyi nincs, én kialakítanék egy hasonló autóparkot... Bár, mondjuk az F-150-et kihagynám, az túl tukkó, a GT40-be meg úgyse férnék bele...
)
Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 22:30:01 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.12.21 hétfő, 22:01:10
Szia Takee!
Na, elindultál a lejtőn...
Pár évig hajtasz egy Cossie-t, aztán az is gyenge lesz, akkor aztán át kell üljél majd egy V8-as Mustangba. Aztán jön egy GT40, a vége meg egy csillió lóerős kompresszoros-turbós-nitrós 20 literes V8-as szénné tuningolt Ford F-150 pick-up lesz.
Persze csak vicc volt!
(Bár, ha volna annyi pénzem, amennyi nincs, én kialakítanék egy hasonló autóparkot... Bár, mondjuk az F-150-et kihagynám, az túl tukkó, a GT40-be meg úgyse férnék bele...
)
Üdv!
trombonist
Szia!
Egész jól hangzik ez a lejtmenet. Így kezdődött anno a Ford mania is. Egy olcsó, megbízható kis erős autót kerestem magamnak. Xr2 lett. Aztán több ló kellett, jött az Xr3i. Persze az is kevés lett hirtelen, hát vettem egy V6 RS Mondeot. Majd az is kevés lett, elkezdtem ST200 után hajtani. De mivel nem találtam jó állapotút, maradt a "sima" V6 lágyabb formában.
De most megint pezseg a vérem, menni kell tovább...
Mustang biztos, hogy lesz, csak odáig még van 1-2 állomás. De én ráérek....
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2009.12.22 kedd, 09:11:08 »
Hali!
Több hét betegállomány után van bőven mit visszaolvasni, és meg is teszem, amint lesz rá időm, viszont most gondom van a géppel, ezért megint tanácsot kérnék.
Nincs garázs, mindig kint áll a gép. Szombat reggel még semmi baja nem volt. 24 óra állás után vasárnap reggel -12fok és vagy 15 centi hó. Beindítottam, hogy melegedjen, és kapcsoltam klímát is, de nem sokra rá leállt. Megint beindítottam, most már nem állt le, bár néhányszor leesett az alapjárat. Út közben már nem volt vele gond. Ezután legközelebb tegnap 11kor indítottam be. A fordulatszám felugrott 3000re, aztán leállt. Ezt többször megismételte indításnál. A gázzal játszva el tudtam érni, hogy ne álljon le, de amúgy mindig leesett a fordulatszám, 750-re, aztán 500-ra, és alá, és csak rángatózott. Néha észhez tért, és megint felugrott 3000re, aztán vissza le. Menet közben meleg motornál sem volt egyenletes az alapjárat, kb 700-on volt, és rángatott, volt, hogy üresben leállt.
A szerelő szerint a pótlevegőtolattyú a gond. Sokat mentem rövid távon, azt mondja a pára és a hideg tett be neki. Nem tud vele mit csinálni, majd rendbejön!
Ma reggel már kicsit jobb volt a helyzet, nem állt le, egész tűrhetően jár, de néha ingadozik, leesik, aztán felugrik az alapjárat.
Ez azért mégsem normális dolog! Nem tudok télen nyugodtan közlekedni az autómmal?!
Mi a véleményetek?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2009.12.22 kedd, 10:44:25 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.12.22 kedd, 09:11:08
Mi a véleményetek?
Alapjárati motor (püótlevegő tolattyú) leszed és kipucol, majd kiszárít. Ha ez nem segít, akkor csere. 20 ropi az ára.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2009.12.22 kedd, 12:33:11 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.22 kedd, 10:44:25
Alapjárati motor (püótlevegő tolattyú) leszed és kipucol, majd kiszárít. Ha ez nem segít, akkor csere. 20 ropi az ára.
Kösz! Sejtettem, hogy ez lesz!
Merre találom ezt a cuccot, esetleg kép lenne róla valahol? Annyi kábel meg csatlakozó van ebben a motortérben hogy az ember szint visszasírja a Ladákat. Na jó, ez még viccnek is rossz!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2009.12.22 kedd, 12:41:43 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.12.22 kedd, 12:33:11
Kösz! Sejtettem, hogy ez lesz!
Merre találom ezt a cuccot, esetleg kép lenne róla valahol? Annyi kábel meg csatlakozó van ebben a motortérben hogy az ember szint visszasírja a Ladákat. Na jó, ez még viccnek is rossz!
Jobbra fent a tűzfal és a szívósor között. Henger alakú a jobb végére megy egy csati, a bal vége 2db 8-as anyával van a szívósorhoz rögzítve.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2009.12.22 kedd, 13:31:57 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.22 kedd, 12:41:43
Jobbra fent a tűzfal és a szívósor között. Henger alakú a jobb végére megy egy csati, a bal vége 2db 8-as anyával van a szívósorhoz rögzítve.
kösz!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2009.12.22 kedd, 22:55:49 »
Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2009.12.22 kedd, 23:09:17 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.22 kedd, 22:55:49
Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?
a pedál is lent marad?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2009.12.23 szerda, 09:41:38 »
Idézetet írta: astor - 2009.12.22 kedd, 23:09:17
a pedál is lent marad?
igen, talán még picit lejjebb is ugrik..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2009.12.23 szerda, 11:38:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.23 szerda, 09:41:38
igen, talán még picit lejjebb is ugrik..
Akkor tuti nem a végeken kell keresni a hibát. Rásegítő, vagy fő munkahengernél tovább ne menj. a fékbetét leragadása, nem húzza le a pedált...szerintem
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2009.12.23 szerda, 16:13:05 »
Idézetet írta: astor - 2009.12.23 szerda, 11:38:37
Akkor tuti nem a végeken kell keresni a hibát. Rásegítő, vagy fő munkahengernél tovább ne menj. a fékbetét leragadása, nem húzza le a pedált...szerintem
Akkor lehet a rásegítő, mert azt említtete a srác, amikor részletesen tálaltam neki, a főfékhenger esetén meg talán (majdnem) minden fékezésnél gázos lenne. Januárban megy vissza a gép, és szépen minden meg lesz csinálva végre.
Köszi!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 08:39:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.22 kedd, 22:55:49
Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?
Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:13:59 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.24 csütörtök, 08:39:32
Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.
És mi lesz a Mondi helyett?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 12:19:02 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.24 csütörtök, 08:39:32
Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.
valami hasonlóra tippelek én is...
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 17:52:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.24 csütörtök, 12:13:59
És mi lesz a Mondi helyett?
Már megvettem egy 99-es Fiat Bravo-t. 1.6os ABS,Lufi,Klima. Volt már olasz autóm,nyújt valami többet (megfoghatalan) dolgot amit érezni kell ha vezetsz egy autót.Valaki a Mondi ban találja meg,van aki meg más autóban.Vártam a mondiban is de nem jött sajna
.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.24 csütörtök, 17:55:37 írta GoFerrari
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 18:11:32 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.24 csütörtök, 17:52:56
Már megvettem egy 99-es Fiat Bravo-t. 1.6os ABS,Lufi,Klima. Volt már olasz autóm,nyújt valami többet (megfoghatalan) dolgot amit érezni kell ha vezetsz egy autót.Valaki a Mondi ban találja meg,van aki meg más autóban.Vártam a mondiban is de nem jött sajna
.
Nem lehet, hogy az a bizonyos "több" az egy régre visszanyúló élmény? Pl nekem a Mondi azért adja nagyon, mert gyerek koromban volt nálunk egy szép fekete ST optikával, és akkor szerelmesedtem bele.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 18:12:15 »
Jah és nem mellékesen Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2009.12.25 péntek, 09:14:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.24 csütörtök, 18:11:32
Nem lehet, hogy az a bizonyos "több" az egy régre visszanyúló élmény? Pl nekem a Mondi azért adja nagyon, mert gyerek koromban volt nálunk egy szép fekete ST optikával, és akkor szerelmesedtem bele.
Nemhiszem,de lehet hogy csak jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem
Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2009.12.25 péntek, 09:18:12 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.25 péntek, 09:14:53
Nemhiszem,de lehet hogy csak jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem
Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.
Sok hibamentes kilómétert kívánok, és hogy találd meg a számításod benne!
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2009.12.25 péntek, 09:22:03 »
Maradtak ki V6 alkatrészeim
Pl :
- Motorhoz kábelköteg
- Befecskendező fejek
- Ford 3000 rádió
- Vizpumpa
- Hengerfej
- Hidrotőkék
és egy csomó apróság
Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.
Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 09:24:23 írta GoFerrari
»
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2009.12.25 péntek, 09:22:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.25 péntek, 09:18:12
Sok hibamentes kilómétert kívánok, és hogy találd meg a számításod benne!
Köszönöm Szépen
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2009.12.25 péntek, 13:52:41 »
Kellemes Karacsonyt minden klubtagnak!
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2009.12.26 szombat, 14:06:21 »
Eladó az autóm ha valakit érdekel!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_v6_ghia-3502536
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2009.12.26 szombat, 14:45:00 »
Bakker jövőre elfogynak a V6-os klubbtagok...
Hogy lesz ebből V6 találkozó?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2009.12.26 szombat, 21:42:05 »
Sziasztok!
Boldog karácsonyt- és BUÉK minden Mondeo-s sporttársnak!
Uraim, nem mintha nem lennék büszke a Contour-ra
, de nem győzök most itt álmélkodni, hogy nyáron nem találtam egy értelmes V6-ot, most meg szebbnél szebb verdákat kínáltok eladásra...
Sok sikert a "tranzakciókhoz", ne aggódjatok, az ilyen szép autók hamar eladják magukat!
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2009.12.26 szombat, 21:44:41 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.25 péntek, 09:14:53
Nemhiszem,de lehet hogy csak jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem
Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.
Szia GoFerrari!
Sok örömet és balesetmentes km-t kívánok a Fiat-hoz!
A maguk kategóriájában szerintem is jó kis kocsik azok, valóban más vezetési élményt nyújtanak, mint a Fordok. Ahogy mondani szokták: Kinek a pap, kinek a papné... - kinek meg a lányuk!
A lényeg - ahogyan Tádé is írta -, hogy megtaláld a számításodat, és jól érezd magad a kormány mögött.
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2009.12.26 szombat, 21:47:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.26 szombat, 14:45:00
Bakker jövőre elfogynak a V6-os klubbtagok...
Hogy lesz ebből V6 találkozó?
Szia Rocco!
Ne aggódj, nem fogunk elfogyni, mindig van/volt/lesz utánpótlás!
(Én is visszatértem 3 év kitérő után.)
Üdv!
trombonist
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 14:56:08 »
Mindenkinek B.Ú.É.K.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 18:49:22 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.12.25 péntek, 09:22:03
Maradtak ki V6 alkatrészeim
Pl :
- Motorhoz kábelköteg
- Befecskendező fejek
- Ford 3000 rádió
- Vizpumpa
- Hengerfej
- Hidrotőkék
és egy csomó apróság
Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.
Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.
érdekelnének a képek
Naplózva
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2010.01.01 péntek, 23:43:53 »
Szia!
Dehogy fogynak el, mindig lesznek ujjabbak es ujjabbak!
En sem irogattam eddig ide, mondjuk eddig is egy V6-os MKI-esem volt, most vältottam ät egy MKII-re.
Most nezem csak, hogy itt is van elet.....
BUEK mindenkinek!
Naplózva
MK-II V6
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2010.01.01 péntek, 23:46:31 »
Tyüüüüüü, de szep darab!
Te csinaltattad meg a kipufogot es a szemöldököt is?
Szep! Tetszik!
Föleg a magno helyen az a cucc, az mi egyebkent?
Esetleg egy tipust tudsz mondani hozza vagy külön is eladnad?
Mennyiert?
Teccik!
Biztosan gyorsan el tudod adni!
BUEK neked is!
Naplózva
MK-II V6
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2010.01.02 szombat, 00:25:39 »
Idézetet írta: mandris - 2010.01.01 péntek, 23:48:20
Szio!
En is megneznem a kepeket, aztan majd beugrik, hogy mi kellene!
Köszi es BUEK!
Andras
Használd a "Válasz" opciót, akkor látszik, mire vonatkozik a post-od.
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2010.01.02 szombat, 06:59:06 »
Szio!
En is megneznem a kepeket, aztan majd beugrik, hogy mi kellene!
Köszi es BUEK!
Andras
Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.
Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.
[/quote]
Naplózva
MK-II V6
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2010.01.02 szombat, 07:00:00 »
ok, igyexem ugy tenni!
Neked is BUEK!
Naplózva
MK-II V6
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2010.01.02 szombat, 10:35:03 »
Idézetet írta: mandris - 2010.01.02 szombat, 07:00:00
ok, igyexem ugy tenni!
Neked is BUEK!
Ok...de ha a quote és a /quote tag-ek valamelyikét vagy az egészet kitörlöd, akkor nem ér sokat az egész...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2010.01.02 szombat, 14:05:33 »
Idézetet írta: mandris - 2010.01.01 péntek, 23:43:53
Szia!
Dehogy fogynak el, mindig lesznek ujjabbak es ujjabbak!
En sem irogattam eddig ide, mondjuk eddig is egy V6-os MKI-esem volt, most vältottam ät egy MKII-re.
Most nezem csak, hogy itt is van elet.....
BUEK mindenkinek!
Szia!
Üdv köztünk!
Boldog új évet mindenkinek!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2010.01.02 szombat, 19:19:25 »
Idézetet írta: mandris - 2010.01.01 péntek, 23:46:31
Tyüüüüüü, de szep darab!
Te csinaltattad meg a kipufogot es a szemöldököt is?
Szep! Tetszik!
Föleg a magno helyen az a cucc, az mi egyebkent?
Esetleg egy tipust tudsz mondani hozza vagy külön is eladnad?
Mennyiert?
Teccik!
Biztosan gyorsan el tudod adni!
BUEK neked is!
Ha az én kocsimról írsz abba egy multimédiás egység van, TV, DVD, GPS, Tolató kamera, Rádió, beszerelve nekem 200 000 Ft volt úgy hogyha itthon vettem volna akkor + 24 000 Ft-tal lett volna drágább, igazából a gyerekek miatt rakattam bele!
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2010.01.02 szombat, 21:51:52 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.01.02 szombat, 21:00:39
Neked volt az eladó V6-ban az a jó kis multimédiás rész?
Már keresni akartalak, hogy milyen típus, és milyenek a tapasztalataid vele (kormány bajuszkapcsoló, tolatókamera, 1-2 körös, hátsó képernyők, hasonlók ...)
Igen az enyém.
Én az ebay rendeltem , a márkáját majd megnézem, az egész érintő képernyős és ha tolatásra kapcsolok minden állásból átvált kamerára, még akkor is ha be sincs kapcsolva , teljesen éles képet ad vissza a képernyőre és mint a Q7 –be színes vonalak érzékeltetik a távolságot.
A TV, DVD, teljesen jól működik, A GPS azért szeretem mert a teljes képernyőn az látható.
Ha mindent külön szerettem volna venni akkor se lenne olcsóbb, a következő autómba is szeretnék rakni, mert az egész család szereti!
Naplózva
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 03:31:31 »
Idézetet írta: Maffy - 2010.01.02 szombat, 10:35:03
Ok...de ha a quote és a /quote tag-ek valamelyikét vagy az egészet kitörlöd, akkor nem ér sokat az egész...
Pedig elötte kitöröltem, mert csak programozasi hulladeknak veltem, de akkor nem törlöm ki!
)))
Naplózva
MK-II V6
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2010.01.05 kedd, 18:39:24 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.01.04 hétfő, 21:25:46
Jöhetnek a bővebb infók, ilyesmit keresgélek már egy ideje
Eddig mindnek volt valami hiányossága, pl: GPS (Igo 8 fusson rajta és min 400 MHz-es proci), kétsávos, bajuszkapcsoló kompatibilis, távkapcs, lekapcsoltan rejtődjön (ne törjék fel érte).
Tényleg, nem gáz, hogy olyan mélyen van? Váltó mellett elérhető, látható menet közben?
Néztem a felfelé kijövő képernyősöket is, az legalább fentebb adja a képét (viszont még iGo-sat nem találtam)
Én azért szeretem, hogy itt lent van a monitor, mert az ablakon lévő GPS engem például zavar, főleg a fénye éjszakai vezetésnél, menetközben rápillantani a képernyőre simán tudok,
kezelő szervek nekem teljesen kézre állnak. Tévét menetközben nem nézem, mert egyszer már majdnem porul jártam!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:19:20 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.01.05 kedd, 18:39:24
Én azért szeretem, hogy itt lent van a monitor, mert az ablakon lévő GPS engem például zavar, főleg a fénye éjszakai vezetésnél, menetközben rápillantani a képernyőre simán tudok,
kezelő szervek nekem teljesen kézre állnak. Tévét menetközben nem nézem, mert egyszer már majdnem porul jártam!
Ez pedig itten a V6 topic, úgyhogy kéretik átteni a témát máshova.
Naplózva
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ