Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:42:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213759 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
jani6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2010.05.04 kedd, 16:06:15 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.05.03 hétfő, 13:09:14
Nekem volt hasonló. Csak nekem húzáskor is szaggatott. Gyertyakábel csere után megszűnt. Volt egy trafócsere is ami felesleges volt. 200K körül már ideje a gyertyakábel csere.
Hali, köszi! Most,hogy jobban átnéztem ez még az eredeti..... Pedig mikor vettem azt mondták nagyszervíz után volt. Hovány....Asszem ez lesz az első, mármint a kábelek. A gyári kb28.. Megkérdeztem az EGR vezérlő vákumcsöveket 14körül. Az I akármi modul , ami a plusz levegőt adja , az meg csak egyben 60, ebből asszem bringa-bowden lesz:)))
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2010.05.04 kedd, 16:11:48 »
Idézetet írta: jani6 - 2010.05.04 kedd, 16:06:15
Hali, köszi! Most,hogy jobban átnéztem ez még az eredeti..... Pedig mikor vettem azt mondták nagyszervíz után volt. Hovány....Asszem ez lesz az első, mármint a kábelek. A gyári kb28.. Megkérdeztem az EGR vezérlő vákumcsöveket 14körül. Az I akármi modul , ami a plusz levegőt adja , az meg csak egyben 60, ebből asszem bringa-bowden lesz:)))
Szia!
Itt
olcsóbb a kábelszett. Innen vettem én is, igaz csak 4 hengeres Mondeohoz, de vette már valaki V6-os motorhoz is, mert tőle tudtam meg ezt a boltot, innen a topikból.
Eddig semmi gond a szettel.
Nekem is rángatott, de nekem a gyertyákat, a kábeleket és a trafót is cserélni kellett, utána lett jó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
jani6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 16:24:20 »
Idézetet írta: ultio - 2010.05.04 kedd, 16:11:48
Szia!
Itt
olcsóbb a kábelszett. Innen vettem én is, igaz csak 4 hengeres Mondeohoz, de vette már valaki V6-os motorhoz is, mert tőle tudtam meg ezt a boltot, innen a topikból.
Eddig semmi gond a szettel.
Nekem is rángatott, de nekem a gyertyákat, a kábeleket és a trafót is cserélni kellett, utána lett jó.
Hali
Ki lett cserélve a gyújtókábel, sokkal finomabban jár a motor, de nem ez volt a baja.... Nem csak a klíma miatt rángat, hanem ha a "ventillátor" (szellőző) működik. Vmi elektromos gond, de sztem nem a gyújtás. Az , hogy rángat sztem csak következménye vminek. Ingadozik a feszültség , v vmi ilyesmi, folytatódik a nyomozás.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:29:32 »
Hali!
Jár valaki etanollal? Tudom, hogy van erre megfelelő topic, de engem az érdekel, hogy V6-al milyenek a tapasztalatok. Először csak rá akarok tankolni 5-10 litert párszor, hogy kitakarítsa a tankból a vizet, meg a szutykot, aztán valószinűleg benyaszűrő csere, és utána felesbe tankolnám. Persze csak akkor, ha gond nélkül megy vele a gép. Nem akarok elektronikát, nem akarok 100% etanollal járni, mert túl keveset megyek, nem hozná vissza az árát. Szóval, ha van valakinek tapasztalata, akkor ossza meg velem please! Kösz!
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2010.05.15 szombat, 20:58:26 »
Jó estét.
Úgy néz ki, nem akar nyitni a második szívósorom. Eltűnt a megugrás 3500 körül és 4000-től érezhetően nem megy úgy az autó, ahogy kellene. Merre kezdjem a nézelődést?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 08:30:50 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.05.15 szombat, 20:58:26
Jó estét.
Úgy néz ki, nem akar nyitni a második szívósorom. Eltűnt a megugrás 3500 körül és 4000-től érezhetően nem megy úgy az autó, ahogy kellene. Merre kezdjem a nézelődést?
hááát,nem tudom a te autódban ugyanolyan-e a vezérlés mint a 2000-ig gyártottakban.Azokban egy elektromos/mechanikus cucc nyitja (IMRC) a második sort.Ha tönkremegy,akkor az általad leírt tüneteket produkálja.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 17:18:11 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.05.16 vasárnap, 08:30:50
hááát,nem tudom a te autódban ugyanolyan-e a vezérlés mint a 2000-ig gyártottakban.Azokban egy elektromos/mechanikus cucc nyitja (IMRC) a második sort.Ha tönkremegy,akkor az általad leírt tüneteket produkálja.
Érdekes dolog, de utántöltöttem kicsit az olajat (minimum alatt volt valamivel, most meg min és max között félúton) és úgy néz ki, megjavult a dolog... Ki érti ezt. Mindenesetre izzítunk egy olajcserét mostanában, lassan itt az ideje.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 20:14:23 »
NA,ma eltöltöttem egy kis időt az autó szét és összerakásával...egy igazi szőke bombázó veszett el ebben az autóban és sok-sok pénz kell majd hozzá,ha kapni is akarok valamit...
1. kormány rázás és minden fő oka:el van törve a balelső rugó...a beszarok,hogy kuplungcserénél nem látták...már be van rohadva a törés mindkét része...
2. szilentek rosszak,első gumik kuka (bár ez látszott,szerencsére a piros új gumijai megvannak...),azokkal és az acélfelnikkel némileg csökkent a rázás...
3. a szervószivattyú csatlakozását rosszul rakták össze (fusim,kibérelem Neked és a másik srácnak aki veled szerelt-elfelejtettem a nevét...-a Dreher sörgyárat) és most nyomja ki a szervóolajat elég tisztességesen (bár láttam az előzetes szemle alkalmával,nem gondoltam,hogy ekkora a baj...)
4. a cd-tár ülés alóli kiszerelése során a legutolsó csavar kiszedéséhez ki kellett vennem az egész ülést,most villog a légzsák visszajelző,de leszarom MERT....
5. SZARJONSÜNTAZAKIBENTHAGYJAAMACKÓSAJTOTÉSABÜDÖSETLÉGFRISSÍTŐVELKOMPENZÁLJA!Ha nem veszem ki az ülést,az életben rá nem jövök,hogy nem a klíma a büdös,hanem az a rohadt sajt ami az ülés és a középkonzol között volt!Egy nagytakarításhoz ki fogok szedni mindent,mert ez valami katasztrófa...
6. a szívócső totál ***,el van repedve és szigetelőszalaggal összeragasztva...a rángatás egyik oka már megvan...a gyertyákat nem maradt időm megnézni...szerintem tele van az is szervóolajjal...
De akkor is,IMÁDOM!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2010.06.08 kedd, 15:41:24 »
Van egy szelepfedél tömítésem eladó. Gyári bontatlan, a tűzfal felé eső fedélhez való.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 21:14:20 »
Kivérzett a luxusadó
Ezen kívül még 10 kisadót törölnének el
RTL Híradó
2010-06-10 18:52:00
Jövőre már nem kell adót fizetni a nagyteljesítményű autók, valamint a vízi és légi járművek után. Ezt csütörtökön jelentette be a kormány adóügyekért felelős államtitkára.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 21:30:32 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.06.10 csütörtök, 21:14:20
Kivérzett a luxusadó
Ezen kívül még 10 kisadót törölnének el
RTL Híradó
2010-06-10 18:52:00
Jövőre már nem kell adót fizetni a nagyteljesítményű autók, valamint a vízi és légi járművek után. Ezt csütörtökön jelentette be a kormány adóügyekért felelős államtitkára.
Ebben bíztam...a véhatba is ezért mertem belevágni,szerintem most megint felmegy az áruk 100-150e ft-tal
http://www.carstyling.hu/blog_list.php?user_id=69148
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 22:17:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.06.10 csütörtök, 21:30:32
Ebben bíztam...a véhatba is ezért mertem belevágni,szerintem most megint felmegy az áruk 100-150e ft-tal
http://www.carstyling.hu/blog_list.php?user_id=69148
Hát a hülyeség határtalan... Emberek emiatt képesek voltak gyorsan eladni olcsóbban, holott sokkal többet buktak, mintha kipengették volna azt a brutális évi 25ezret...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 22:19:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.10 csütörtök, 22:17:03
Hát a hülyeség határtalan... Emberek emiatt képesek voltak gyorsan eladni olcsóbban, holott sokkal többet buktak, mintha kipengették volna azt a brutális évi 25ezret...
na igen.de mindegy,reméljük nem gondolják meg magukat...bár visszamenőleges hatálya nem lesz,aki kifizette így járt.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2010.06.11 péntek, 23:38:59 »
Sziasztok!
V6-os motornál tuti, hogy 3500 körül, amikor nyit a 2. szívósor, kellene érezni egy nagy lökést és onnantól mégvadabbul húzna?
Nos én nem érzek semmi hirtelen megugrást, egyenletesen gyorsul végig. Nem érzem, hogy rosszul menne, csak nincs az a hirtelen megugrás, amit Khelben kolléga írt. Vmi gáz lehet a géppel? Mostanában ethanollal keverve járok, ez okozhat-e ilyen jellegű változást, elképzelhető, hogy nem nyit a másik 6 torok? Nem érzek a korábbi tiszta benzinhez képest semmilyen jelentős nyomatékbeli változást, sem pozitív, sem negatív irányba. Benzinnel sem volt semmi hirtelen lökés 3500 fölött, de jól ment akkor is, most is. Nem tudom.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2010.06.12 szombat, 07:42:56 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.11 péntek, 23:38:59
Sziasztok!
V6-os motornál tuti, hogy 3500 körül, amikor nyit a 2. szívósor, kellene érezni egy nagy lökést és onnantól mégvadabbul húzna?
Nos én nem érzek semmi hirtelen megugrást, egyenletesen gyorsul végig. Nem érzem, hogy rosszul menne, csak nincs az a hirtelen megugrás, amit Khelben kolléga írt. Vmi gáz lehet a géppel? Mostanában ethanollal keverve járok, ez okozhat-e ilyen jellegű változást, elképzelhető, hogy nem nyit a másik 6 torok? Nem érzek a korábbi tiszta benzinhez képest semmilyen jelentős nyomatékbeli változást, sem pozitív, sem negatív irányba. Benzinnel sem volt semmi hirtelen lökés 3500 fölött, de jól ment akkor is, most is. Nem tudom.
én full etanollal járok,sokkal jobban elviseli elektronika nélkül,mint a négyhengeres.A vezérlést úgy tudod leellenőrizni,hogy a fojtószelep alatt látsz egy pici kart,járó motornál a fojtószelepen pumpáld meg a gázt tisztességesen és a karnak mozognia kell,ahogy nyit és zár.Ha nem mozog,akkor elromlott a vezérlés vagy elszakadt a bowden.A doboza az első hengersornál,a fekete műanyag burkolat alatt van.Az etanolhoz annyit,hogy magas fordulaton erőtlenebb tőle a motor (nálam) Miért?Mert a spéci elektronika tovább tartaná nyitva az injektorokat,hogy több anyagot kapjon a motor.Mivel ez nekem nincs,ezért olyan 4500 felett már nem húz mint benzinnel.Viszont alacsony fordulaton jobb mint a benzinnel-szerintem (A négyhengeresnél is ugyanezt tapasztaltam,csak az nem bírta az átalakító nélküli teljes etanol üzemet.Ez meg gond nélkül elmegy vele,a hidegindítás viszont mindkettőnél tovább tart pár fordulattal mint benzinnel.Ez van,ez az etanol sajátossága)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2010.06.12 szombat, 14:07:16 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.11 péntek, 23:38:59
Sziasztok!
V6-os motornál tuti, hogy 3500 körül, amikor nyit a 2. szívósor, kellene érezni egy nagy lökést és onnantól mégvadabbul húzna?
Nos én nem érzek semmi hirtelen megugrást, egyenletesen gyorsul végig. Nem érzem, hogy rosszul menne, csak nincs az a hirtelen megugrás, amit Khelben kolléga írt. Vmi gáz lehet a géppel? Mostanában ethanollal keverve járok, ez okozhat-e ilyen jellegű változást, elképzelhető, hogy nem nyit a másik 6 torok? Nem érzek a korábbi tiszta benzinhez képest semmilyen jelentős nyomatékbeli változást, sem pozitív, sem negatív irányba. Benzinnel sem volt semmi hirtelen lökés 3500 fölött, de jól ment akkor is, most is. Nem tudom.
Nekem is ilyen volt, ha nem érzed, h erőtlen akkor valszeg nyit, csak a gyújtás nem az igazi. Nekem gyertya és kábelcsere után valósággal életre kelt a gép, utána már egyből éreztem az ugrást.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2010.06.12 szombat, 16:07:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.06.12 szombat, 07:42:56
én full etanollal járok,sokkal jobban elviseli elektronika nélkül,mint a négyhengeres.A vezérlést úgy tudod leellenőrizni,hogy a fojtószelep alatt látsz egy pici kart,járó motornál a fojtószelepen pumpáld meg a gázt tisztességesen és a karnak mozognia kell,ahogy nyit és zár.Ha nem mozog,akkor elromlott a vezérlés vagy elszakadt a bowden.A doboza az első hengersornál,a fekete műanyag burkolat alatt van.Az etanolhoz annyit,hogy magas fordulaton erőtlenebb tőle a motor (nálam) Miért?Mert a spéci elektronika tovább tartaná nyitva az injektorokat,hogy több anyagot kapjon a motor.Mivel ez nekem nincs,ezért olyan 4500 felett már nem húz mint benzinnel.Viszont alacsony fordulaton jobb mint a benzinnel-szerintem (A négyhengeresnél is ugyanezt tapasztaltam,csak az nem bírta az átalakító nélküli teljes etanol üzemet.Ez meg gond nélkül elmegy vele,a hidegindítás viszont mindkettőnél tovább tart pár fordulattal mint benzinnel.Ez van,ez az etanol sajátossága)
Köszi a gyors válaszokat! Meghúzogattam egy párszor a gázbowdent, de szerintem rossz helyen keresgéltem azt a kis mozgó kart amit írtál, mert a gázbowdenen kívül más kart nem láttam. Egy fotót tudnál linkelni, esetleg netről halászni egyet és bejelölni rajta?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2010.06.12 szombat, 16:49:17 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.12 szombat, 16:07:22
Köszi a gyors válaszokat! Meghúzogattam egy párszor a gázbowdent, de szerintem rossz helyen keresgéltem azt a kis mozgó kart amit írtál, mert a gázbowdenen kívül más kart nem láttam. Egy fotót tudnál linkelni, esetleg netről halászni egyet és bejelölni rajta?
Itt van 2 video:
http://www.youtube.com/watch?v=YE5F3caDgtk&feature=related
- eza szívócső alatt van
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA&feature=related
- így kiderül, hogy kap-e jelet
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2010.06.12 szombat, 18:31:23 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.11 péntek, 23:38:59
Sziasztok!
Nos én nem érzek semmi hirtelen megugrást, egyenletesen gyorsul végig. Nem érzem, hogy rosszul menne, csak nincs az a hirtelen megugrás, amit Khelben kolléga írt.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy 1-esben meg 2-esben érezni, ha nagyon odafigyelsz, akkor talán 3-asban is, aztán 4-esben inkább csak odaképzeli az ember. Mikor volt ez a hibám, tesztelgettem alaposan, a legnagyobb különbséget azon vettem észre, hogy 3asban vagy 4esben 4500-5000es fordulat környékén visszaesik a gyorsulás, míg rendesen működő szívósorral 6000ig egyenletesen húz.
1esben padlógáz esetén viszont nálam határozott, szinte rántásszerű váltás van, mintha levenném a lábam a gázról aztán újra lenyomnám.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 13:50:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.12 szombat, 16:49:17
Itt van 2 video:
http://www.youtube.com/watch?v=YE5F3caDgtk&feature=related
- eza szívócső alatt van
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA&feature=related
- így kiderül, hogy kap-e jelet
Láma kérdés, de az 1. videót merről kell nézni, ha az autóval szemben állsz?
Khelben:
Kipróbálom az 1-es padlót, meglátjuk milyen lesz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 14:34:07 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.13 vasárnap, 13:50:12
Láma kérdés, de az 1. videót merről kell nézni, ha az autóval szemben állsz?
Nemnem. Menetirány szerinti bal oldalon a sárvédő felől kukucskálj be a szívócső alá. Kell ott látnod némi rudazatot, meg egy tekercsrugót. Ha merészen húzgálod a gázbovdent, akkor elvileg fogod látni, hogy mozog a cucc.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 19:21:27 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.13 vasárnap, 14:34:07
Nemnem. Menetirány szerinti bal oldalon a sárvédő felől kukucskálj be a szívócső alá. Kell ott látnod némi rudazatot, meg egy tekercsrugót. Ha merészen húzgálod a gázbovdent, akkor elvileg fogod látni, hogy mozog a cucc.
Köszi, hamarosan megnézem. Az igazsághoz az még hozzátartozik, hogy az enyém MK3-as, annak is hasonló a motor elrendezése? (Ez a topic pörög igazán, ezért írtam ide.)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 20:59:48 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.13 vasárnap, 19:21:27
Köszi, hamarosan megnézem. Az igazsághoz az még hozzátartozik, hogy az enyém MK3-as, annak is hasonló a motor elrendezése? (Ez a topic pörög igazán, ezért írtam ide.)
na ezt én nem tudom....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 22:14:43 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.13 vasárnap, 19:21:27
Köszi, hamarosan megnézem. Az igazsághoz az még hozzátartozik, hogy az enyém MK3-as, annak is hasonló a motor elrendezése? (Ez a topic pörög igazán, ezért írtam ide.)
Igen!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2010.06.19 szombat, 20:04:26 »
sziasztok!!2hete vettem a v6-ost amit imádok.de azt csinálja hogy alapjáraton leesik az alapjárat majd leáll a motor.de nem mindig produkálja.pl ha megküldöm neki akkor nem.az elözö tulaj azt mnodta gyertya érett a cserére.vagy inkább alapjárati motor lesz a hiba???jöv.héten viszem szerelöhöz gyertyákat cserélni.és ha az alapjárati motor a baj akkor azt csak a csere oldja meg???gondolom nem apropénz lenne.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2010.06.19 szombat, 20:28:49 »
Idézetet írta: don80 - 2010.06.19 szombat, 20:04:26
sziasztok!!2hete vettem a v6-ost amit imádok.de azt csinálja hogy alapjáraton leesik az alapjárat majd leáll a motor.de nem mindig produkálja.pl ha megküldöm neki akkor nem.az elözö tulaj azt mnodta gyertya érett a cserére.vagy inkább alapjárati motor lesz a hiba???jöv.héten viszem szerelöhöz gyertyákat cserélni.és ha az alapjárati motor a baj akkor azt csak a csere oldja meg???gondolom nem apropénz lenne.
van egy vákumcső csatlakozó-elosztó a tűzfal és a motor között,az alapjárati mellett.Nekem a kiszedés után széthullott az egész...az összes műanyag cső el volt rohadva...ott szökik a vákum,nekem emiatt össze-vissza ment a motor alapjáraton.Szerencsére kaptam egy komplett gyári készletet és nem kellett vele kínlódni.Az alapjárati motort első körben pucold ki,a lambda és a fojtószelep jeladója is csinál ilyet ha rossz.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 18:13:16 »
sziasztok!!mint már irtam a kocsim motorja idönként leáll.most voltam gumisnál és mondta hogy a felniket görgözni kell a gumik meg kukásak.amit érzek is.nagy ivü parkolásnál vagy kanyarodásnál szokott leginkább leesni az alapjárat majd leáll.lehet ennek köze a rossz felni-gumihoz???
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 22:42:05 »
Idézetet írta: don80 - 2010.06.24 csütörtök, 18:13:16
sziasztok!!mint már irtam a kocsim motorja idönként leáll.most voltam gumisnál és mondta hogy a felniket görgözni kell a gumik meg kukásak.amit érzek is.nagy ivü parkolásnál vagy kanyarodásnál szokott leginkább leesni az alapjárat majd leáll.lehet ennek köze a rossz felni-gumihoz???
Nemnem. Kanyarodáskor azért áll le, mert a korány szervószivattyúja igénybeveszi a motort, és ha nem stimmel a benzin-levegő arány, akkor leis fullad. De nálam csinált ilyet nagyonrossz aksival is, de annak más tipikus tünetei is vannak, ha az aksi nemjó.
Nálad valószínűleg vagy falsot szív, vagy rosz a folytószelep potméter, vagy valami vákuumcső elpattant.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 22:48:00 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.24 csütörtök, 22:42:05
Nemnem. Kanyarodáskor azért áll le, mert a korány szervószivattyúja igénybeveszi a motort, és ha nem stimmel a benzin-levegő arány, akkor leis fullad. De nálam csinált ilyet nagyonrossz aksival is, de annak más tipikus tünetei is vannak, ha az aksi nemjó.
Nálad valószínűleg vagy falsot szív, vagy rosz a folytószelep potméter, vagy valami vákuumcső elpattant.
És ha rossz a nyomáskapcsoló?Az alapjáratnak emelkednie kellene a kormány tekerésekor.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2010.07.06 kedd, 14:57:43 »
sziasztok!!a v6-osom reggelente a motor bal oldalárol nyik nyik hangot ad.csikorog.de csak addig mig hideg ha bemelegszik a motor már nem csinálja.szerintetek ez mi lehet??
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2010.07.06 kedd, 15:19:23 »
Idézetet írta: don80 - 2010.07.06 kedd, 14:57:43
sziasztok!!a v6-osom reggelente a motor bal oldalárol nyik nyik hangot ad.csikorog.de csak addig mig hideg ha bemelegszik a motor már nem csinálja.szerintetek ez mi lehet??
a helyedben megnézném a vízszivattyút és a szíj feszítőgörgőjét.Az enyén gyalázatos állapotban volt,amikor vettem.Szétszedtem és kiderült,hogy a blokk oldalában van egy terelőkúp,amit rosszul raktak vissza és szépen ledarálta a szivattyú lapátját.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2010.07.06 kedd, 19:12:47 »
Idézetet írta: don80 - 2010.07.06 kedd, 14:57:43
sziasztok!!a v6-osom reggelente a motor bal oldalárol nyik nyik hangot ad.csikorog.de csak addig mig hideg ha bemelegszik a motor már nem csinálja.szerintetek ez mi lehet??
Ott csak a vízpumpa van, azt érdemes megnézni.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2010.07.06 kedd, 23:23:11 »
Nekem *** melegben (30+ plussz) járo motornal valami bugó hangot ad alapjáraton. Kis gázadás és elmúlik. Ez is vizpumpa?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2010.07.07 szerda, 00:05:56 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.06 kedd, 23:23:11
Nekem *** melegben (30+ plussz) járo motornal valami bugó hangot ad alapjáraton. Kis gázadás és elmúlik. Ez is vizpumpa?
Nem ez alapjárati motor. Nekem már egy ideje csinálja, de mivel nem olcsó, addig nem cserélem, amig nem produkál súlyosabb tünetet (pl felpörgés üresben).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2010.07.07 szerda, 08:10:26 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.07 szerda, 00:05:56
Nem ez alapjárati motor. Nekem már egy ideje csinálja, de mivel nem olcsó, addig nem cserélem, amig nem produkál súlyosabb tünetet (pl felpörgés üresben).
Köszi az infót. Az alapjárati motor még mindig jobb mint a vizpumpa
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2010.07.07 szerda, 08:20:19 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.07 szerda, 08:10:26
Köszi az infót. Az alapjárati motor még mindig jobb mint a vizpumpa
nézőpont kérdése...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2010.07.07 szerda, 09:31:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.07.07 szerda, 08:20:19
nézőpont kérdése...
Alapjárat nélkül még tudok menni. Szétment vizpumpával már gázosabb.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:23:33 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.07 szerda, 08:10:26
Köszi az infót. Az alapjárati motor még mindig jobb mint a vizpumpa
Hát nem biztos.
Az alapjárati motor 20e és ha végleg összefossa magát, akkor 4000-en fog pörögni a motor folyamatosan és nem a gázt, hanem a féket kell nyomni vezetés közben folyamatosan 20 literes fogyasztással párosítva. Ez annyira nem jó.
A vízpumpa 12e és fél óra a cseréje.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:38:33 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.07 szerda, 11:23:33
Hát nem biztos.
Az alapjárati motor 20e és ha végleg össze***sa magát, akkor 4000-en fog pörögni a motor folyamatosan és nem a gázt, hanem a féket kell nyomni vezetés közben folyamatosan 20 literes fogyasztással párosítva. Ez annyira nem jó.
A vízpumpa 12e és fél óra a cseréje.
De biztos
A vízpumpa lehet, hogy 12.000, de ha végleg össze***sa magát, akkor egy hengerfejezés 140ezer (csak az egyik hf esetén)....
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:09:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.07 szerda, 12:38:33
De biztos
A vízpumpa lehet, hogy 12.000, de ha végleg össze***sa magát, akkor egy hengerfejezés 140ezer (csak az egyik hf esetén)....
Odáig nem jut el egy normális user, mert ha bexarik a vízpumpa, akkor annak jól látható jelét adja a vízhőfokmutató. Aki túlmelegedő motorral mégis tovább megy, az meg is érdemli a hengerfejezést. (ami 50e pénz egy hengersor esetén, ha magának csinálja, de akkor már megérdemli a szervízdijat is, ha nem figyelte a hőfokmutatót....)
Szóval nem biztos.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:53:27 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.07 szerda, 14:09:21
Odáig nem jut el egy normális user, mert ha bexarik a vízpumpa, akkor annak jól látható jelét adja a vízhőfokmutató. Aki túlmelegedő motorral mégis tovább megy, az meg is érdemli a hengerfejezést. (ami 50e pénz egy hengersor esetén, ha magának csinálja, de akkor már megérdemli a szervízdijat is, ha nem figyelte a hőfokmutatót....)
Szóval nem biztos.
Hát,abban bízok,hogy megúsztam,nálam szét volt kopva és szépen eresztette a vizet.Remélem,az öregnek volt annyi esze,hogy töltögette a vizet.Viszont tény és való,hogy amióta használom,egyre jobban megy.Ma is kicsit autóztam a családdal és egy-egy padlózás mellbevágó élmény volt.Az elején ilyet még nem tapasztaltam...viszont az ü.a. mutató gyorsan eléri a nullát...de lexarom,ezért megéri...
(meg az etanol csak 100 ft-tal olcsóbb és gond nélkül nyeli)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:58:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.07.07 szerda, 14:53:27
Hát,abban bízok,hogy megúsztam,nálam szét volt kopva és szépen eresztette a vizet.Remélem,az öregnek volt annyi esze,hogy töltögette a vizet.Viszont tény és való,hogy amióta használom,egyre jobban megy.Ma is kicsit autóztam a családdal és egy-egy padlózás mellbevágó élmény volt.Az elején ilyet még nem tapasztaltam...viszont az ü.a. mutató gyorsan eléri a nullát...de lexarom,ezért megéri...
(meg az etanol csak 100 ft-tal olcsóbb és gond nélkül nyeli)
Az a baj ezekkel a vízpumpákkal, hogy műanyag lamellások és könnyen elnyíródnak, ha xarul teszi vissza őket a "szerelő", vagy ha fém kerül a vízkörbe (az mondjuk a motor vége is egyben....).
Lehet vennie E-bay-en ugy. fém lamellásat, az tovább bírja.
Etanollal ne felejtsd el megtenni az óvintézkedéseket (max. 50% átalakító nélkül, benzinszűrő csere, de ezeket úgyis tudod
)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 15:56:13 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2010.07.07 szerda, 19:41:12 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.07 szerda, 14:58:54
Az a baj ezekkel a vízpumpákkal, hogy műanyag lamellások és könnyen elnyíródnak, ha xarul teszi vissza őket a "szerelő", vagy ha fém kerül a vízkörbe (az mondjuk a motor vége is egyben....).
Lehet vennie E-bay-en ugy. fém lamellásat, az tovább bírja.
Etanollal ne felejtsd el megtenni az óvintézkedéseket (max. 50% átalakító nélkül, benzinszűrő csere, de ezeket úgyis tudod
)
Full etanollal járok,a hidegindításon kívül nincs más bajom vele.A hónap közepén még teletankolom vele teljesen (amióta nálam van még nem volt tele...) aztán majd kitalálom mi legyen.Átalakító durván 100e mindennel együtt,de egyelőre nincs rá keret.Először a többi lényegesebb (olajfolyás,tömítések) Hála az égnek,az első futóműhöz minden együtt van,a jövő hét csütörtökre kaptam időpontot a szerelőnél.Aztán majd kiderül,hogy mi mennyi időt fog bírni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2010.07.07 szerda, 19:57:19 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.07 szerda, 14:58:54
Az a baj ezekkel a vízpumpákkal, hogy műanyag lamellások és könnyen elnyíródnak, ha xarul teszi vissza őket a "szerelő", vagy ha fém kerül a vízkörbe (az mondjuk a motor vége is egyben....).
Lehet vennie E-bay-en ugy. fém lamellásat, az tovább bírja.
Etanollal ne felejtsd el megtenni az óvintézkedéseket (max. 50% átalakító nélkül, benzinszűrő csere, de ezeket úgyis tudod
)
jééé takee
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2010.07.07 szerda, 20:20:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.07 szerda, 19:57:19
jééé takee
Kicsoda?
Szétszóródni!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 09:50:41 »
Hali!
Én kb 1/3 etanollal járok, és az egyetlen különbség, amit észrevettem, hogy egészen alacson fordulatnál gázadásra néha rángat. Az átlagfogyasztásom 11-11,5. Mondjuk a benzinszűrőm még csak most lesz cserélve 1-2 héten belül. Ma a szervóolajhűtőmet cserélik, 25+munkadíj. Azt mondták, nézzek bontottat, de én nem pártolom a bontott alkatrészeket, így nyugodtabb vagyok. Közben gyűjtök a kuplungcserére (és a váltójavításra), de ha azután sem fogom elég erősnek érezni a gépet, akkor lehet, hogy a gyújtókábeleket is cseréltetem, esetleg gyertyákkal együtt, bár azok elvileg 25ezerrel ezelőtt lettek cserélve. Nyit a második szívósorom, de nem érzek nagy csodát. A kuplungom viszont a végét járja, úgyhogy a cseréjétől számottevő változást várok.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:26:21 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.07.08 csütörtök, 09:50:41
én nem pártolom a bontott alkatrészeket
Ha minden alkatrészhez így állsz hozzá, akkor az nem túl okos meglátás
De nem szólok bele, te tudod, hogy min spórolsz több 10est akár és min nem
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:39:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.08 csütörtök, 11:26:21
Ha minden alkatrészhez így állsz hozzá, akkor az nem túl okos meglátás
De nem szólok bele, te tudod, hogy min spórolsz több 10est akár és min nem
Hogy MK 2 szavait idézzem:
"Az utángyártott alkatrésznél csak egy jobb van, a gyári alkatrész bontva. Gyári minőség, gombokért."
Gyári újat senki nem vesz (a szerelő sem, csak azt kamuzza) az utángyártott meg sohasem passzol teljesen és a minősége is elmarad a gyáritól.
A bontott nem egyenlő a xarral, csak nem olyan helyen kell venni, ahol minden fost elbontanak (pl.: 400e-t futott autó bontott alkatrésze nekem sem kellene, de sajnos itthon a bontók soxor ilyet bontanak), hanem olyan helyen, ahol kevesett futott, külföldi példányok bontódnak. Ilyen helyet egyet ismerek, de a reklám az nem kell neki.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 15:01:40 »
Én elhiszem, hogy csak jót akartok, és ésszerű, ha spórol az ember, ahol tud. Én sem vagyok eleresztve anyagilag, így sajnos érzékenyen érint minden ilyen kiadás. A szériát 2000-ig gyártották, tehát 10-13 éves alkatrészek közül kéne válogatnom, ha bontottat akarnék. Költsek olyan alkatrészre, ami öregebb, mint az autóm, és bizonytalan az előélete? Az én szervóolajhűtőm minden látható ok (külső hatás) nélkül lyukadt ki 11 évesen, mit várjak a bontottól??? Lehet, hogy nem olcsó az új, de remélem, hogy jó darabig nem lesz vele gond. Egyébként látszatra elég jól néz ki, nem úgy, mint a régi lyukas.
Kuplungból is egyértelműen újat veszek, ez elment 300ezret, lehet, hogy az új nem bír ennyit, de a fele is bőven elég lesz.
Ez nem jó üzlet, az előző autóimra is sok pénzem ráment, de én nyugodtabb vagyok, ha új alkatrészek kerülnek be. Eddig még nem csalódtam, és a szerelőmben sem. Egyébként ő is a bontottat ajánlotta...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 15:09:24 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.07.08 csütörtök, 15:01:40
Én elhiszem, hogy csak jót akartok, és ésszerű, ha spórol az ember, ahol tud. Én sem vagyok eleresztve anyagilag, így sajnos érzékenyen érint minden ilyen kiadás. A szériát 2000-ig gyártották, tehát 10-13 éves alkatrészek közül kéne válogatnom, ha bontottat akarnék. Költsek olyan alkatrészre, ami öregebb, mint az autóm, és bizonytalan az előélete? Az én szervóolajhűtőm minden látható ok (külső hatás) nélkül lyukadt ki 11 évesen, mit várjak a bontottól??? Lehet, hogy nem olcsó az új, de remélem, hogy jó darabig nem lesz vele gond. Egyébként látszatra elég jól néz ki, nem úgy, mint a régi lyukas.
Kuplungból is egyértelműen újat veszek, ez elment 300ezret, lehet, hogy az új nem bír ennyit, de a fele is bőven elég lesz.
Ez nem jó üzlet, az előző autóimra is sok pénzem ráment, de én nyugodtabb vagyok, ha új alkatrészek kerülnek be. Eddig még nem csalódtam, és a szerelőmben sem. Egyébként ő is a bontottat ajánlotta...
No nézd ez egy bonyolult téma. Ha azon a bizonyos helyen veszed a bontott alkatrészt, amit itt sugallunk neked, akkor minőségi problémád nem nagyon lesz, mert 80-160 ezret futott autók bontódnak ottan (angliában 3. auto a Mondejjo). A bontott alkatrace állapota pedig semmilyen összefüggésben nem áll az életkorával (kivéve a kopó, vagy kémiai hatásnak kitetteket). Pl: Hűtő. Ha télen keveset ment az autó és rajta van minden első légterelő, alsó koptató, rács, akkor sokáig jó lesz még. Ha nincs rajt minden az autón elöl, akkor 10 év alatt széteszi a sózott hólé a hűtőket és kilyukadnak. Nekem a klímahűtőm lyukadt ki egy kő miatt. Csak azért, mert az előző tulaj elhagyta az első kőfelverődés védőt és nem pótolta. Akár a szervőhűtőm is kaphatta volna a követ emiatt. Vettem egy 2 évvel idősebb hűtőt és egy kőfelverődés védőt. És lőn, azóta nem akar kilukadni.
Remélem érted mit vakertam.
Naplózva
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ