Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:54:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214074 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 17:02:53 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.08 csütörtök, 15:09:24
No nézd ez egy bonyolult téma. Ha azon a bizonyos helyen veszed a bontott alkatrészt, amit itt sugallunk neked, akkor minőségi problémád nem nagyon lesz, mert 80-160 ezret futott autók bontódnak ottan (angliában 3. auto a Mondejjo). A bontott alkatrace állapota pedig semmilyen összefüggésben nem áll az életkorával (kivéve a kopó, vagy kémiai hatásnak kitetteket). Pl: Hűtő. Ha télen keveset ment az autó és rajta van minden első légterelő, alsó koptató, rács, akkor sokáig jó lesz még. Ha nincs rajt minden az autón elöl, akkor 10 év alatt széteszi a sózott hólé a hűtőket és kilyukadnak. Nekem a klímahűtőm lyukadt ki egy kő miatt. Csak azért, mert az előző tulaj elhagyta az első kőfelverődés védőt és nem pótolta. Akár a szervőhűtőm is kaphatta volna a követ emiatt. Vettem egy 2 évvel idősebb hűtőt és egy kőfelverődés védőt. És lőn, azóta nem akar kilukadni.
Remélem érted mit vakertam.
Persze, hogy értem.
Az adott példánál megvan az ok-okozati összefüggés. Nálam egyben van a kocsi orra, a műanyag védőlemez is fent volt. Nem tudom, mi okozta az olajhűtőm hibáját, lehet, hogy egy nagyon eltévedt kő így is betalálta, vagy 150-nél egy cserebogár megfejelte.
Ma felkerül az új, és mindenképp visszakerül a lemez is.
Vannak olyan "alkatrészek" amiket újonnan olyan horror áron árulnak, hogy az már vicc kategória, azokat persze én is megvenném inkább bontottan, de ez az eset most nem állt fenn, és a kuplungnál sem. OFF: az Astrámhoz 70ezer lett volna a féknyereg, 35 körül a felújított, fékbetéttel 7500-ért vettem a bontottat az akkori szerelőm ismerősétől.
Természetesen semmi gond nem volt vele. Ilyen esetekben természetesen én is a bontottat választom.
És ha bontott alkatrész kell, természetesen tudom, kihez forduljak!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2010.07.11 vasárnap, 19:28:47 »
Urak! Segítség kellene. Ma hazafelé elkezdett rángatni, lefulladni a hatlövetű. Megálltam és megnéztem mi vanik. Hát irdatlan sípolás, hörgés jött a motortérből.
Hibakódot dobott kettőt, mindkettő EGR hiba. (le van dugózva, de eddig csak egyet dobott erre, nem kettőt!)
Elkezdtem követni a hang forrását és eljutottam egy golyós vákuumkapcsolóig, ami a 2 hengersor közül jön ki (tudomásom szerint a PCV {Possitive Crankshaft Ventillation} oil separator-ról jön és egyik ága a golyós kapcsolótól az utastér felé megy a másik ága meg a pillangószelep elé a szívócsonkba). Ez a cucc és az elágazás a gázbowden-tempomatbovden végei alatt van közvetlenül.
Na ez szépen el volt törve, a golyós rész levált a csőről és emiatt a vákuum folyamatosan nyitva tartotta a golyós vákuumkapcsolót, a motor meg fulladozott. Na gondoltam sebaj, pont van nálam ilyen esetre hőálló ragasztó, egy kis ragasztás és már mehetünk is. Megragasztottam szépen, minden vissza a helyére, motor indult szépen semmi fulladozás, vagy leállás.
De most meg 1000 az alapjárat és 2 féle sziszegő hang jön a motortérből.
1. Az egyik az EGR szelep alól, a vákuumcsövek felől. A csövek szemmel láthatóan épek, mozgatásra nem változik a sziszegés. Az a vákuumcső, ami a PCV felől jön a golyós rész után és az utastérbe megy, na az lehet problémás, mert annak 2 szürke biztosító füle volt, de a mozgatásnál letört és ha megmozgatom a csövet, változik a sziszegés frekvenciája, de a fordulat meg sem moccan mozgatásra sem.
2. A másik a két hengersor közül a 3-6 hengerek közötti részről jön, inkább síplolós, mintsem sziszegős. Na most ott a PCV lakozik, ha nem tévedek.
Nem igazán értem.
A PCV golyós vákuumkapcsoló törése okozhatott más hibát is? Csak mert azt megjavítottam, az eredeti hiba el is tűnt, de helyette jött ez a két sziszegés magas alapjárattal.
Mi a csuda lehet ez és mi köze lehet a golyós vákuumkapcsolós vezeték töréséhez? Nem bírom felfogni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 00:54:42 »
Idézetet írta: drof - 2010.07.11 vasárnap, 19:28:47
Urak!
Unatkoztáá, oszt visszatértéé?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 07:42:59 »
Idézetet írta: Joe - 2010.07.12 hétfő, 00:54:42
Unatkoztáá, oszt visszatértéé?
Szétszóródni!
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 17:24:26 »
Váltóolajat mikor érdemes cserélni?
Pár napja néha úgy érzem mintha nehezen venné az 1-st. Aztán újra mint a forro kés a vajban... Fura. Mondjuk lehet csak rémeket látok.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 19:17:38 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.26 hétfő, 17:24:26
Váltóolajat mikor érdemes cserélni?
Pár napja néha úgy érzem mintha nehezen venné az 1-st. Aztán újra mint a forro kés a vajban... Fura. Mondjuk lehet csak rémeket látok.
Nálam váltócsere lesz...marhára örülök...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 20:29:37 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.07.26 hétfő, 20:17:06
Mik voltak a tünetek ... csak hogy tudjuk mire figyeljünk ?
A difi kicsit zúgott.Na bumm,attól még megy.De először hátramenetben kezdett el búgni a váltó most meg már előre is.Egyelőre így megyünk nyaralni,szerencsére nem messze.Aztán ősszel komplett motorszétborítás...váltócsere nem volt beiktatva,de ha már szívás akkor legyen jó nagy...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:40:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.07.26 hétfő, 19:17:38
Nálam váltócsere lesz...marhára örülök...
Huh az gáz. Na most mentem a kocsival a városban 40km-t és semmi gáz a váltóval. Minden patent. Fura
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2010.07.27 kedd, 20:03:54 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.26 hétfő, 21:40:07
Huh az gáz. Na most mentem a kocsival a városban 40km-t és semmi gáz a váltóval. Minden patent. Fura
Lassan előjön,hogy egy jó darabig nem volt használva az autó.Na,mindegy,ez az én keresztem...azért nem köpködök,mert megnéztem,kipróbáltam.Ez van belenyúltam,ahogy kell.DE NEM ÉRDEKEL MERT IMÁDOM!!!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:16:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.07.27 kedd, 20:03:54
Lassan előjön,hogy egy jó darabig nem volt használva az autó.Na,mindegy,ez az én keresztem...azért nem köpködök,mert megnéztem,kipróbáltam.Ez van belenyúltam,ahogy kell.DE NEM ÉRDEKEL MERT IMÁDOM!!!
De ha jól emlékszem jó nyomott áron vetted, szal így esélyes, h legalább anyagilag nem jössz ki sz@rabbul, mintha vettél volna egy jónak tűnőt magas áron, azt annak jött volna még elő baja (pl ha hengerfej még nem volt sose csinálva, szeintem nagy esély van rá h 200ezer km-hez közeledve vagy fölötte lesz vele baj). Szal ennyi pénzért meg ez van, ezt a hercehurcát kell végigcsinálni, de végülis minden komoly része patent lesz, mire annyiba jön ki, vagy némileg többe, mint egy magasabb árban hírdetett.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:25:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.27 kedd, 21:16:19
De ha jól emlékszem jó nyomott áron vetted, szal így esélyes, h legalább anyagilag nem jössz ki sz@rabbul, mintha vettél volna egy jónak tűnőt magas áron, azt annak jött volna még elő baja (pl ha hengerfej még nem volt sose csinálva, szeintem nagy esély van rá h 200ezer km-hez közeledve vagy fölötte lesz vele baj). Szal ennyi pénzért meg ez van, ezt a hercehurcát kell végigcsinálni, de végülis minden komoly része patent lesz, mire annyiba jön ki, vagy némileg többe, mint egy magasabb árban hírdetett.
aaa....bele van már kalkulálva az őszi rendberakásra a hengerfej tömítés csere.Igaz,így is sok lesz,de ha azt nézem,hogy ha később megy szét és akkor megint szét kell szedni még többe kerül.Amit írtál,az maximálisan megegyezik azzal,ami miatt e mellett döntöttem.Legalább valódi a futásteljesítmény,nincs álomba ringatás.Bár azért a váltó fáj...mindegy,fusim részletre ajánlott 120e-t futottat+féltengelyeket.Ez van,szaporodik a tartozásom....Ha azt nézem,hogy mondjuk körbejárom az országot és amit elautóztam volna,most beleborítom ebbe,ugyanott tartok.Pluszként jönne az,hogy valószínűleg a hibák jó részébe ugyanúgy belefutok,akkor meg mindegy.Már csak abban bízok,hogy a vezérműtengelyek nem lesznek szétkopva.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:31:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.07.27 kedd, 21:25:36
aaa....bele van már kalkulálva az őszi rendberakásra a hengerfej tömítés csere.Igaz,így is sok lesz,de ha azt nézem,hogy ha később megy szét és akkor megint szét kell szedni még többe kerül.Amit írtál,az maximálisan megegyezik azzal,ami miatt e mellett döntöttem.Legalább valódi a futásteljesítmény,nincs álomba ringatás.Bár azért a váltó fáj...mindegy,fusim részletre ajánlott 120e-t futottat+féltengelyeket.Ez van,szaporodik a tartozásom....Ha azt nézem,hogy mondjuk körbejárom az országot és amit elautóztam volna,most beleborítom ebbe,ugyanott tartok.Pluszként jönne az,hogy valószínűleg a hibák jó részébe ugyanúgy belefutok,akkor meg mindegy.Már csak abban bízok,hogy a vezérműtengelyek nem lesznek szétkopva.
Csaknem lesznek szétkopva a tengelyek, de ha igen, nekem van 4 db számodra.
Nekem ez a hengerfejezés fájt rendesen, mert már amikor elhoztam az autót 400ért, utána vettem bele egy 170.000km-t futott motort, mert ami bennevolt, az olyan elhanyagolt volt (az is 20at evett, tiszta merő olaj volt a hűtővíz), hogy inkább kicseréltem. De bár inkább azt a motort borítottam volna szanaszét (hajtókarcsapágyakig), talán ugy ugyanennyiből mitn amit ezzel buktam (vagy némileg többért), lett volna egy teljesen felújított motorom. De utólag könnyű okosnak lenni
Mindegy, végülis annyira nem jártam sz@rul.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:43:31 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.27 kedd, 21:31:31
Csaknem lesznek szétkopva a tengelyek, de ha igen, nekem van 4 db számodra.
Nekem ez a hengerfejezés fájt rendesen, mert már amikor elhoztam az autót 400ért, utána vettem bele egy 170.000km-t futott motort, mert ami bennevolt, az olyan elhanyagolt volt (az is 20at evett, tiszta merő olaj volt a hűtővíz), hogy inkább kicseréltem. De bár inkább azt a motort borítottam volna szanaszét (hajtókarcsapágyakig), talán ugy ugyanennyiből mitn amit ezzel buktam (vagy némileg többért), lett volna egy teljesen felújított motorom. De utólag könnyű okosnak lenni
Mindegy, végülis annyira nem jártam sz@rul.
Én is most így vagyok vele,egyelőre nem gondolkozom motorcserén.A pirosnál azért jártam jobban vele,mert az előtte is az enyém volt,így legalább némileg ismert volt az előélete.Ráadásul magyarországon nem futott,így nem is piszkáltak bele.Nekem ezzel nincs összehasonlítási alapom,milyennek kell egy teljesen jó motornak lennie,de általában úgy gondolom,hogy ha ki lesz pucolva a motor és nincs se a blokkal,se a hengerfejjel nagyobb gond,akkor marad benne.KÍváncsi leszek,hogy jövő héten mennyit fog fogyasztani és remélem azért gond nélkül eljutunk a balcsira...az autó nekem is 400e volt...a vizet nézem,fogyni nem fogy,de gyanúsan gyorsan melegszik.Egyelőre még bírja,de szerintem egy vízcső garnitúrát is kénytelen leszek túrni az ebayen...
Naplózva
maci023
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2010.08.04 szerda, 17:29:18 »
Hali! Nincsen valakinek véletlenül egy eladó váltója rúdazatos, váltó kuliszával együtt? Egy 96-os 2,5 mondeohoz kellene.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 10:40:44 »
Hali!
Nem tudom írtam-e már, de mostanában rángat a gép. Kis fordulaton, 1000-2500 között gázadásra rángat, régebben ilyet nem csinált. Magasabb fordulaton nincs gond. Injektortisztítót mindenképp veszek, csak még nem kaptam STP-t, de szerintem nem az a gond. Eddig 1/3 etanollal jártam, de most tiszta benzinnel is ugyanezt csinálja. Szerintem benzint kap, különben nagyobb fordulaton még jobban rángatna, gondolom én.
Tervben van -bár nem a napokban- a gyújtáskábelszett cseréje. Lehet az a gond?
Szerdán megyek szerelőhöz, a katalizátor hőpajzsát cseréli, meg megnézetem, mi kopog a bal elejében. Remélem a rángatás okát is megtalálja.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 10:48:59 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.08.16 hétfő, 10:40:44
Hali!
Nem tudom írtam-e már, de mostanában rángat a gép. Kis fordulaton, 1000-2500 között gázadásra rángat, régebben ilyet nem csinált. Magasabb fordulaton nincs gond. Injektortisztítót mindenképp veszek, csak még nem kaptam STP-t, de szerintem nem az a gond. Eddig 1/3 etanollal jártam, de most tiszta benzinnel is ugyanezt csinálja. Szerintem benzint kap, különben nagyobb fordulaton még jobban rángatna, gondolom én.
Tervben van -bár nem a napokban- a gyújtáskábelszett cseréje. Lehet az a gond?
Szerdán megyek szerelőhöz, a katalizátor hőpajzsát cseréli, meg megnézetem, mi kopog a bal elejében. Remélem a rángatás okát is megtalálja.
Nekem már volt ilyen. Gyertyakábel volt a gáz. Alacsony forudlaton nagyon erős intenzításu szikra kell, míg magas fordulaton kevésbé. Ezért nincs gond ha pörgeted a motort (Nálam is ez volt). Gyertyakábel csere megoldotta. Amúgy s írják hogy 150.000 kmenként érdemes cserélni mert elöregednek a kábelek. Egy pici sérülés a kábelen és azonnal áthúz a blokkra a szikra és kihagy a henger. Ez csak egy tipp a hibára.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 14:23:23 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.08.16 hétfő, 10:48:59
Nekem már volt ilyen. Gyertyakábel volt a gáz. Alacsony forudlaton nagyon erős intenzításu szikra kell, míg magas fordulaton kevésbé. Ezért nincs gond ha pörgeted a motort (Nálam is ez volt). Gyertyakábel csere megoldotta. Amúgy s írják hogy 150.000 kmenként érdemes cserélni mert elöregednek a kábelek. Egy pici sérülés a kábelen és azonnal áthúz a blokkra a szikra és kihagy a henger. Ez csak egy tipp a hibára.
Az enyémben 305 ezer km van, és nem tudom, mikor cseréltek kábeleket. Kaptam számlákat, de azon egyiken sincs rajta, úgyhogy valószinűleg régen. A 280ezres szervíznél gyertyákat cseréltek, de kábeleket nem. Azt írtam már régebben, hogy 3500-nál sem érzem az ugrást, pedig nyit a szívósorom, ezért is tervezgetem egy ideje a cserét, csak először a kuplung a soros. Terveztem azt is, hogy egyik éjjel megnézem sötétben, hogy van-e "karácsonyfa" a motortérben, de most már nem erőlködöm, csere lesz. Kösz a segítséget.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 14:24:58 »
Anno valaki írt márkákat, hogy milyen kábelt érdemes venni. Nem szeretnék mellényúlni, és ilyen téren nem vagyok spúr, megveszem a jót, ha drágább is.
Szóval mi számít itt jó márkának?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 19:40:32 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.08.16 hétfő, 14:24:58
Anno valaki írt márkákat, hogy milyen kábelt érdemes venni. Nem szeretnék mellényúlni, és ilyen téren nem vagyok spúr, megveszem a jót, ha drágább is.
Szóval mi számít itt jó márkának?
Én a cromaxnál a gyárit néztem.Külön-külön megvéve a két hengersorhoz olcsóbb mint a többi...furcsa,de tényleg.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 19:57:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.16 hétfő, 19:40:32
Én a cromaxnál a gyárit néztem.Külön-külön megvéve a két hengersorhoz olcsóbb mint a többi...furcsa,de tényleg.
És tényleg.
És vajon a gyári az jó?
Nekem itt az autósboltban 2 árat mondtak, 22 és 18, mindkettő szett. Azt mondta, a 18-asat szokták hozni. Mondjuk nem tudom, kinek, mert nem tudok róla, hogy lenne másnak V6 a környéken.
Ez az autó tényleg olyan, mint egy rossz feleség, el akarja szedni minden pénzem!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 20:26:29 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.08.16 hétfő, 19:57:28
És tényleg.
És vajon a gyári az jó?
Nekem itt az autósboltban 2 árat mondtak, 22 és 18, mindkettő szett. Azt mondta, a 18-asat szokták hozni. Mondjuk nem tudom, kinek, mert nem tudok róla, hogy lenne másnak V6 a környéken.
Ez az autó tényleg olyan, mint egy rossz feleség, el akarja szedni minden pénzem!
a négyhengeres is a gyárival bírta a legtovább,szerintem érdemes abba beruházni,ha már ilyen sokáig bírja.Nekem is amint lesz rá keret azt fogok venni.Hosszabb távon szerintem olcsóbb...azért véhatoshoz nem hiszem,hogy olyan sok kábelkészletet adnak el....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2010.08.18 szerda, 14:04:50 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.08.16 hétfő, 10:40:44
Hali!
Nem tudom írtam-e már, de mostanában rángat a gép. Kis fordulaton, 1000-2500 között gázadásra rángat, régebben ilyet nem csinált. Magasabb fordulaton nincs gond. Injektortisztítót mindenképp veszek, csak még nem kaptam STP-t, de szerintem nem az a gond. Eddig 1/3 etanollal jártam, de most tiszta benzinnel is ugyanezt csinálja. Szerintem benzint kap, különben nagyobb fordulaton még jobban rángatna, gondolom én.
Tervben van -bár nem a napokban- a gyújtáskábelszett cseréje. Lehet az a gond?
Szerdán megyek szerelőhöz, a katalizátor hőpajzsát cseréli, meg megnézetem, mi kopog a bal elejében. Remélem a rángatás okát is megtalálja.
CSerélj üa szürőt. Etanol kimosta a tankból a trutyit és eldugult. Nekem is ez volt, gyertyakábelre gyanakodtam, de a szűrő csere előbb megoldotta.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 07:30:10 »
Idézetet írta: drof - 2010.08.18 szerda, 14:04:50
CSerélj üa szürőt. Etanol kimosta a tankból a trutyit és eldugult. Nekem is ez volt, gyertyakábelre gyanakodtam, de a szűrő csere előbb megoldotta.
jársz etanollal?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 17:05:01 »
Idézetet írta: drof - 2010.08.18 szerda, 14:04:50
CSerélj üa szürőt. Etanol kimosta a tankból a trutyit és eldugult. Nekem is ez volt, gyertyakábelre gyanakodtam, de a szűrő csere előbb megoldotta.
Alap esetben én is arra gyanakodtam volna, de most nemrég volt olajcsere, és akkor cserélve lett a benzinszűrő is.
Naplózva
laszlolnagy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2010.08.20 péntek, 07:02:49 »
sziasztok lattam a neten elado full-os v6 okat olcson valami bibi lenne veluk? mert nagyon szeretnek 1 et es nem ugranak bele akarmibe. foleg hogy minden forumon dicserik
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2010.08.20 péntek, 09:17:05 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.20 péntek, 07:02:49
sziasztok lattam a neten elado full-os v6 okat olcson valami bibi lenne veluk? mert nagyon szeretnek 1 et es nem ugranak bele akarmibe. foleg hogy minden forumon dicserik
az az oka,hogy senkinek nem kell.Én beleugrottam,a végét nem tudom hol van,de nem bántam meg.A legnagyobb dolog a motor kiszedése lesz,aztán jön a fekete leves,milyen tömítéseket kell cserélni azokon kívül,amiről tudok....vár még rám ezen kívül a féltengelyek és a váltócsere,kipufrendszer rendberakása,vezetőülés csere v. kárpitozás,vízlehúzók és első üvegek cseréje.Ami megvolt:első futómű (kivéve teleszkópok és csapágyak,de az is folyamatban...),benzinszivárgás elhárítás,vízszivattyú,elektromos és motorvezérlés cseréje (gumielemek,gyertyák,lambdák,kábelek,fojtó szelep jeladó) meg egy rakat apróság.Folyamatban az első fényszórók cseréje.
HA veszel,akkor valószínűleg szembesülsz azzal,hogy a futómű hibái ugyanazok,mint a többinek.Ami viszont teljesen más,az a más,az a motor.Ha vigyáztak rá,akkor jó,de ha nem,akkor meg kell vele dolgozni.De maga az élmény megfizethetetlen...
Naplózva
laszlolnagy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2010.08.20 péntek, 14:37:37 »
szoval azon kivul hogy nagyon megy tiszta sz.pas
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2010.08.20 péntek, 14:54:04 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.20 péntek, 14:37:37
szoval azon kivul hogy nagyon megy tiszta sz.pas
Nem, csak kifoghatsz olyat ami szopás. Ezért ha kinézel egyet (lehetőleg ne a legolcsóbbat..), akkor olyannal menj átnézni aki ismeri ezeket a V6okat. Ha esetleg érdekel, én tudok neked ajánlani egy fullosra megcsinált (nincs baja), ST spoileres, alufelnis, sportfutóműves, széphangú példányt 1-1,1miskáért majd, de még nem
Én mondjuk úgy csináltam, hogy vettem egyet legalsó áron sérült ajtókkal, sárvédőkkel, motorral. Kicseréletm ezeket mind, meg minden rendbe lett (és még lesz) rakva. Végül vételárral, mindennel együtt kb 1,2-3ba van (és úgy tudom ezzel vannak még itt páran), szóval akármennyiért veszed, úgy készülj, h 1milka alatt nem fogsz kijönni vele sokáig...
De javítsatok ki, ha nem így lenne.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2010.08.20 péntek, 18:29:03 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.20 péntek, 14:37:37
szoval azon kivul hogy nagyon megy tiszta sz.pas
nem egészen.én azért maradtam ennél,mert helyben volt,egygazdás,nem visszatekert órás,az ára is annyi volt,amennyit rá tudtam szánni.A futómű olyan dolog,ami az összes mondeonál-mk1-mk2-egyforma.Ugyanazok a hibái stb.Tekintettel arra,hogy legalább kétszer fel kellett volna bumliznom pestre-illetve esztergomba-a másikért,így beleinvesztáltam ebbe az árat.Azon kívül,hogy a motor tömítései eresztenek-csak 225e van benne-azzal semmi gond.A többi-váltó,féltengely-más autóban is ugyanúgy elkopik.Ha élményre vágysz,akkor megkapod,de ára van.Az már csak rajtad áll,hogy megadod-e.Szerintem megéri.Ha pest környékén laksz,akkor akár két sörért találsz klubost,aki segíthet átnézni,ha találsz,ez csak a hozzáállástól függ.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2010.08.20 péntek, 18:30:33 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.20 péntek, 14:54:04
Nem, csak kifoghatsz olyat ami ***ás. Ezért ha kinézel egyet (lehetőleg ne a legolcsóbbat..), akkor olyannal menj átnézni aki ismeri ezeket a V6okat. Ha esetleg érdekel, én tudok neked ajánlani egy fullosra megcsinált (nincs baja), ST spoileres, alufelnis, sportfutóműves, széphangú példányt 1-1,1miskáért majd, de még nem
Én mondjuk úgy csináltam, hogy vettem egyet legalsó áron sérült ajtókkal, sárvédőkkel, motorral. Kicseréletm ezeket mind, meg minden rendbe lett (és még lesz) rakva. Végül vételárral, mindennel együtt kb 1,2-3ba van (és úgy tudom ezzel vannak még itt páran), szóval akármennyiért veszed, úgy készülj, h 1milka alatt nem fogsz kijönni vele sokáig...
De javítsatok ki, ha nem így lenne.
Én egyelőre olyan plusz 400-at számoltam rá,akkor papírral együtt leszek 900e környékén.És még csak nem is tuningolok...
Mert minek?NEkem így jó,ahogy van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2010.08.20 péntek, 20:26:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.20 péntek, 14:54:04
Nem, csak kifoghatsz olyat ami ***ás. Ezért ha kinézel egyet (lehetőleg ne a legolcsóbbat..), akkor olyannal menj átnézni aki ismeri ezeket a V6okat. Ha esetleg érdekel, én tudok neked ajánlani egy fullosra megcsinált (nincs baja), ST spoileres, alufelnis, sportfutóműves, széphangú példányt 1-1,1miskáért majd, de még nem
Én mondjuk úgy csináltam, hogy vettem egyet legalsó áron sérült ajtókkal, sárvédőkkel, motorral. Kicseréletm ezeket mind, meg minden rendbe lett (és még lesz) rakva. Végül vételárral, mindennel együtt kb 1,2-3ba van (és úgy tudom ezzel vannak még itt páran), szóval akármennyiért veszed, úgy készülj, h 1milka alatt nem fogsz kijönni vele sokáig...
De javítsatok ki, ha nem így lenne.
eladod a kocsidat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2010.08.20 péntek, 21:20:14 »
De javítsatok ki, ha nem így lenne.
[/quote]
Ezzel teljesen egyet értek!
Én vettem 185 000km első tulaj( ismerős) közép áron, utána amit cseréltem: hátsó ívek, küszöb , ST szett, teljes fényezés . Elöl hátul új lámpák, a motor összes tömítés cseréje, szelepszár szimeringek cseréje, új gyertyakábel,gyertyák, új teló elöl , új rugók 50/40 , új magnó, 18” felni gumi most vagyok 1,5 misi körül,
Erre a család kitalálta , vegyünk új mondeot, kíváncsi leszek mennyiért megy el?
Mondtam, hogy ha 1,1m nem kapok érte akkor marad , meggondolandó, hogy érdemes-e mindent rendbe rakni , vagy használni míg megy oszt kész.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2010.08.20 péntek, 21:58:35 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.08.20 péntek, 21:20:14
De javítsatok ki, ha nem így lenne.
Ezzel teljesen egyet értek!
Én vettem 185 000km első tulaj( ismerős) közép áron, utána amit cseréltem: hátsó ívek, küszöb , ST szett, teljes fényezés . Elöl hátul új lámpák, a motor összes tömítés cseréje, szelepszár szimeringek cseréje, új gyertyakábel,gyertyák, új teló elöl , új rugók 50/40 , új magnó, 18” felni gumi most vagyok 1,5 misi körül,
Erre a család kitalálta , vegyünk új mondeot, kíváncsi leszek mennyiért megy el?
Mondtam, hogy ha 1,1m nem kapok érte akkor marad , meggondolandó, hogy érdemes-e mindent rendbe rakni , vagy használni míg megy oszt kész.
hááát...kíváncsi leszek rá...én nem azért vettem,hogy addig hajtsam amíg szétesik.Persze,találkoztam én is olyannal,aki csak hajtja,aztán ha kész,akkor másikat.Viszont én inkább rendberakom és úgy hajtom,remélhetőleg évekig.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2010.08.20 péntek, 22:12:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.20 péntek, 20:26:02
eladod a kocsidat??
Hát, mostánában még nemvalószínű, csak ha úgy alakul később, hogy le tudom cserélni valami keményebb paripára (gondolok ez alatt turbós japánra, vagy pl 325 bömbire). De jelenleg bármeddig el vagyok vele örömmel, amíg nem lesz meg a lehetőség.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 17:31:48 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.20 péntek, 14:37:37
szoval azon kivul hogy nagyon megy tiszta sz.pas
A srác azóta, hogy ezt megállapította, vissza se nézett
Pedig nemártana, ha nem maradna tévedésben
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 19:08:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.22 vasárnap, 17:31:48
A srác azóta, hogy ezt megállapította, vissza se nézett
Pedig nemártana, ha nem maradna tévedésben
majd belemegy egy kisköbcentis kisautóba...és nem tudja meg mi marad ki az életéből...egyszer élünk...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 11:59:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.22 vasárnap, 19:08:05
majd belemegy egy kisköbcentis kisautóba...és nem tudja meg mi marad ki az életéből...egyszer élünk...
Hát ez az, hogy egyszer élünk, az emberek meg nap mint nap meghalnak kis matchboxokban (direkt nem írom ki, hogy Swift
), amiket bizonyos esetekben milliókért vettek. Nekem a Mondeónál kisebb autóm nem lesz soha, abban meg gondolom egyetértünk, hogy ekkora kasztnihoz legalább ekkora motor kell! Én 4 kilóért vettem tavaly, és most fogok rákölteni kettőt a kuplung stb cserére, aztán rövidesen még egyet a kasztnira, és zsír lesz a gép.
Akinek olcsó .... kell, amit olcsón fenntarthat, az vegyen Swiftet, vagy hasonlót, aztán ne csodálkozzon, ha elporlad egy facsemetén, és elhalmozzák koszorúkkal a rokonok. Persze azok a pléhdobozok már egy sportvégtől is "nagyon mennek", mindig nagyon büszkén ülnek bennük a hülyegyerekek... miközben elgurulok mellettük 5.ben, mert egy ilyenért még vissza se váltok!
Mostanában olyan finoman nyomom a gázt, hogy 11,5-ről lement 10,5-re a fogyasztásom. De ennél lejjeb már ne menjen, mert azt fogom gondolni, hogy valami baja van!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2010.08.27 péntek, 10:49:42 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.08.23 hétfő, 11:59:46
Hát ez az, hogy egyszer élünk, az emberek meg nap mint nap meghalnak kis matchboxokban (direkt nem írom ki, hogy Swift
), amiket bizonyos esetekben milliókért vettek. Nekem a Mondeónál kisebb autóm nem lesz soha, abban meg gondolom egyetértünk, hogy ekkora kasztnihoz legalább ekkora motor kell! Én 4 kilóért vettem tavaly, és most fogok rákölteni kettőt a kuplung stb cserére, aztán rövidesen még egyet a kasztnira, és zsír lesz a gép.
Akinek olcsó .... kell, amit olcsón fenntarthat, az vegyen Swiftet, vagy hasonlót, aztán ne csodálkozzon, ha elporlad egy facsemetén, és elhalmozzák koszorúkkal a rokonok. Persze azok a pléhdobozok már egy sportvégtől is "nagyon mennek", mindig nagyon büszkén ülnek bennük a hülyegyerekek... miközben elgurulok mellettük 5.ben, mert egy ilyenért még vissza se váltok!
Mostanában olyan finoman nyomom a gázt, hogy 11,5-ről lement 10,5-re a fogyasztásom. De ennél lejjeb már ne menjen, mert azt fogom gondolni, hogy valami baja van!
Tegnap a Hungárián lámpánál mellém állt egy ilyen pléhdoboz tuning tucc-tucc zenével. 2-esből indultam, hogy százig ne kelljen váltanom. Tolta neki, mint állat, mert azt hitte 1-esben vagyok és nagyon pariban vagyunk, aztán szépen lemaradt úgy 10 autónyit. Következő pirosnál megint mellém ért és akkor már gázfröccsözött, hogy na majd most megmutatja. Gondoltam jóvan, menjünk. Kikapcsoltam a kipörgésgátlót és 1.-esben indultam 3500-as hirtelenkuplunggal 7000-ig kihúzatva. A 3. lámpánál már csak mögém mert beállni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2010.08.27 péntek, 11:18:42 »
Idézetet írta: drof - 2010.08.27 péntek, 10:49:42
Tegnap a Hungárián lámpánál mellém állt egy ilyen pléhdoboz tuning tucc-tucc zenével. 2-esből indultam, hogy százig ne kelljen váltanom. Tolta neki, mint állat, mert azt hitte 1-esben vagyok és nagyon pariban vagyunk, aztán szépen lemaradt úgy 10 autónyit. Következő pirosnál megint mellém ért és akkor már gázfröccsözött, hogy na majd most megmutatja. Gondoltam jóvan, menjünk. Kikapcsoltam a kipörgésgátlót és 1.-esben indultam 3500-as hirtelenkuplunggal 7000-ig kihúzatva. A 3. lámpánál már csak mögém mert beállni.
na,végre valahára olvasok ilyet is...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2010.08.27 péntek, 20:31:33 »
Idézetet írta: drof - 2010.08.27 péntek, 10:49:42
Tegnap a Hungárián lámpánál mellém állt egy ilyen pléhdoboz tuning tucc-tucc zenével. 2-esből indultam, hogy százig ne kelljen váltanom. Tolta neki, mint állat, mert azt hitte 1-esben vagyok és nagyon pariban vagyunk, aztán szépen lemaradt úgy 10 autónyit. Következő pirosnál megint mellém ért és akkor már gázfröccsözött, hogy na majd most megmutatja. Gondoltam jóvan, menjünk. Kikapcsoltam a kipörgésgátlót és 1.-esben indultam 3500-as hirtelenkuplunggal 7000-ig kihúzatva. A 3. lámpánál már csak mögém mert beállni.
Ez korrekt!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2010.08.27 péntek, 20:53:32 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.08.27 péntek, 20:46:13
Sose volt korábban ilyen erőgépem, nem is gyorsulgattam ezelőtt semmivel, azt se tudom hogy "kell" jól.
(urivezető vagyok (voltam
) , úgy tanultam akkor a jó ha utas nem is érzi, hogy váltva volt)
Az ilyen hirtelenkuplung (nem rángat?) meg hasonló trükköket majd megoszthatná velem valaki, hogy hogy kell és mire kell figyelni
ha kikapcsolod a kipörgésgátlót,akkor nem.Elektronikusan leszabályozza a motort,aztán ha már nem érzékeli a kipörgést,akkor meg visszaadja a teljes erőt.Na,akkor viszont ránt egyet a motor.Én leginkább emiatt szoktam kikapcsolni.Viszont arra jó,hogy megtanuljak kisgázzal indulni pl. 2. fokozat...nekem inkább ezt kell gyakorolni...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:11:08 »
Idézetet írta: drof - 2010.08.27 péntek, 10:49:42
Tegnap a Hungárián lámpánál mellém állt egy ilyen pléhdoboz tuning tucc-tucc zenével. 2-esből indultam, hogy százig ne kelljen váltanom. Tolta neki, mint állat, mert azt hitte 1-esben vagyok és nagyon pariban vagyunk, aztán szépen lemaradt úgy 10 autónyit. Következő pirosnál megint mellém ért és akkor már gázfröccsözött, hogy na majd most megmutatja. Gondoltam jóvan, menjünk. Kikapcsoltam a kipörgésgátlót és 1.-esben indultam 3500-as hirtelenkuplunggal 7000-ig kihúzatva. A 3. lámpánál már csak mögém mert beállni.
Hajaj, ismerős szitu XD Én legutóbb Lurdys autóstali után feltüzelt mindneféle autókkal (MX5, Szutyuki, Seat, stb) álltunk lámpánál 4-en 5en egymás mellett-mögött. Mindneki készült a rajtolásra, aztán kilőttünk, de mire kettesbe váltottam már mindenki levolt maradva, utána pedig egyre kisebbek lettek a tükrökben
A többi lámpánál nem volt már gyorsulás azzal aki még arrafelé jött XD De persze ez nem volt olyan nagy kihívás, bár nekik lehet meglepi volt
Azt még bírom, amikor autopályán ha úgy akarom, tudom tartani a lépést sokkal drágább BMW-kkel , Audikkal, stb. Bár amikor hirtelen kéne megindulni 150nél, akkor pl egy 3.0 td rugalmasabb, de pillanatokon belül már rajtavagyok vagy elhaladok előle
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:18:58 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.08.27 péntek, 20:46:13
Sose volt korábban ilyen erőgépem, nem is gyorsulgattam ezelőtt semmivel, azt se tudom hogy "kell" jól.
(urivezető vagyok (voltam
) , úgy tanultam akkor a jó ha utas nem is érzi, hogy váltva volt)
Az ilyen hirtelenkuplung (nem rángat?) meg hasonló trükköket majd megoszthatná velem valaki, hogy hogy kell és mire kell figyelni
A lényeg, hogy rajtolásnál tartsd magasabban a fordulatot, de ne annyira, hogy nagyon elpörögjenek a kerekek. Kipörgésgátló alap, hogy ki legyen kapcsolva (nálam mondjuk leis van húzva a csati alapból). Nem rángat ez, persze amikor elveszed a kuplungot és betaposod a gázt nyilván meg fog rántani, ahogy meglódul
A váltás meg legyen minél gyorsabb, határozottabb.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:23:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.27 péntek, 23:18:58
A lényeg, hogy rajtolásnál tartsd magasabban a fordulatot, de ne annyira, hogy nagyon elpörögjenek a kerekek. Kipörgésgátló alap, hogy ki legyen kapcsolva (nálam mondjuk leis van húzva a csati alapból). Nem rángat ez, persze amikor elveszed a kuplungot és betaposod a gázt nyilván meg fog rántani, ahogy meglódul
A váltás meg legyen minél gyorsabb, határozottabb.
a carstylingon azt a sok anyázást amit kaptam...kimástól mint a kisautók nagypofájú önjelölt versenyzőitől..
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2010.08.28 szombat, 12:07:38 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.08.27 péntek, 23:33:31
Olyasmi, hogy milyen fordulatig érdemes/szabad pörgetni a motort, vagy milyen tartományban érdemes tartani? (mindben ugyanannyi, vagy pl 1-esben kisebb?)
Egyszer pörgettem úgy 6000 fölé ... el is szált a generátorom (még a generátorház is eltört), azóta nem merem
6000 fölé nem érdemes huzatni, mert pont ott adja le a max lóerőt, de odáig mehet (minden sebességben). Mondjuk, ha rövid távon megy a menet, vagy 100ra gyorsulást mérsz, akkor majdnem tiltásig kell kihuzatni, mert a váltás "sok" időt elvesz. 6700on tilt, de mielőtt ez bekövetkezik, elkell váltani.
Rajtolásnál száraz úton mondjuk olyan 3000ig nemárt felpörgetni a motort, mert az a fránya IMRC csak 3800nál nyit. Nekem ki van akasztva, így elég 2500ig pörgetni, mert már hamarabb rendelkezésre áll a szükséges többletlevegő. Megmondom őszintén szerintem nagy marhaság ez az IMRC, mert ekkora motornak nemkell ilyen nagy lefolytás, jó meglehet, hogy kicsi fordulaton indokolt lehet, de 2000 felett már nem. Bár én nem vettem észre, hogy bármi káros hatása lenne kis fordulatokon hogy ki van akasztva, sőt! És a fogyi sem több érzékelhetően nálam emiatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 12:10:17 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2010.08.28 szombat, 12:12:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.28 szombat, 12:07:38
6000 fölé nem érdemes huzatni, mert pont ott adja le a max lóerőt, de odáig mehet (minden sebességben). Mondjuk, ha rövid távon megy a menet, vagy 100ra gyorsulást mérsz, akkor majdnem tiltásig kell kihuzatni, mert a váltás "sok" időt elvesz.
Rajtolásnál száraz úton mondjuk olyan 3000ig nemárt felpörgetni a motort, mert az a fránya IMRC csak 3800nál nyit. Nekem ki van akasztva, így elég 2500ig pörgetni, mert már hamarabb rendelkezésre áll a szükséges többletlevegő. Megmondom őszintén szerintem nagy marhaság ez az IMRC, mert ekkora motornak nemkell ilyen nagy lefolytás, jó meglehet, hogy kicsi fordulaton indokolt lehet, de 2000 felett már nem. Bár én nem vettem észre, hogy bármi káros hatása lenne kis fordulatokon hogy ki van akasztva, sőt! És a fogyi sem több nálam emiatt.
gondolkozok én is rajta,hogy kiszedem belőle mindenestül.Az,hogy kikötöm a dobozt okoz gondot?Gondolok itt a vezérlésre.Ha alapból több levegőt kap a motor (fojtószelep helyzete)akkor automatikusan adja hozzá az anyagot?Vagy csak az imrc vezérlő nyitásakor?Vagy csak nézi a fordulatot és sebességet?Vagy egyáltalán mit foglalkozok ilyennel,szedjem ki és nézzem mi történik?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2010.08.28 szombat, 13:02:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.28 szombat, 12:12:14
gondolkozok én is rajta,hogy kiszedem belőle mindenestül.Az,hogy kikötöm a dobozt okoz gondot?Gondolok itt a vezérlésre.Ha alapból több levegőt kap a motor (fojtószelep helyzete)akkor automatikusan adja hozzá az anyagot?Vagy csak az imrc vezérlő nyitásakor?Vagy csak nézi a fordulatot és sebességet?Vagy egyáltalán mit foglalkozok ilyennel,szedjem ki és nézzem mi történik?
Persze megy hozzá valamivel több benzin is gondolom, de onnan sejtem, hogy azért nem pont annyi amennyinek kéne, hogy télen fulladozik elindulás után kb 1 percig kicsi fordulaton. Más problémát nem érzékelni.
Ha nem kiakasztás, akkor az lehet a megoldás, hogy a rudakról leszedni a szelepeket. Asszem 2 kis csavarral van 1 szelep rögzítve. Meg is csinálom ezt szerintem hamarosan..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2010.08.28 szombat, 15:10:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.28 szombat, 13:02:08
Persze megy hozzá valamivel több benzin is gondolom, de onnan sejtem, hogy azért nem pont annyi amennyinek kéne, hogy télen fulladozik elindulás után kb 1 percig kicsi fordulaton. Más problémát nem érzékelni.
Ha nem kiakasztás, akkor az lehet a megoldás, hogy a rudakról leszedni a szelepeket. Asszem 2 kis csavarral van 1 szelep rögzítve. Meg is csinálom ezt szerintem hamarosan..
én is erre gondoltam.na,majd meg látjuk.
Naplózva
laszlolnagy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2010.08.28 szombat, 16:43:04 »
A srác azóta, hogy ezt megállapította, vissza se nézett Pedig nemártana, ha nem maradna tévedésben
a srac itt van csak elment nyaralni es most ert haza
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2010.08.28 szombat, 17:17:26 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.28 szombat, 16:43:04
A srác azóta, hogy ezt megállapította, vissza se nézett Pedig nemártana, ha nem maradna tévedésben
a srac itt van csak elment nyaralni es most ert haza
Akkor üdv újra itt!Tényleg jó eltűnt a "srác"...véletlenül nem az ufo-k vitték el?
Naplózva
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ