Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:57:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214143 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2010.12.11 szombat, 02:44:24 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.12.10 péntek, 17:45:15
Amióta bejött a hideg, párszor már nekem is volt moosing noise (vagy mi a...), amiről beszéltél. Indítás után jelentkezik, de pár másodperc múlva abbahagyja. Foglalkozzak vele?
igazából én nem izgatom magam miatta.néha van néha nincs,amit utoljára beleraktam vízcsövet egész jól le redukálta a jelenséget.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2010.12.11 szombat, 07:53:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.11 szombat, 02:44:24
igazából én nem izgatom magam miatta.néha van néha nincs,amit utoljára beleraktam vízcsövet egész jól le redukálta a jelenséget.
Akkor jó, végülis én is megvagyok vele.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 11:35:25 »
Tegnap este,miután esett végre errefelé is a hó,szerencsére nem is keveset,gondoltam kimegyek kicsit csapatni meg tapasztalatot szerezni (ha már eddig sosem használtam téligumit) Hát,számomra felemás lett a tapasztalat (nyugodtan anyázhat az,aki megszállott téligumi hívő...nekem most az autóval kapott goodyear van felrakva,nincs épp agyonhasználva) Elindulni,megállni talán kicsit jobb mint a négyévszakos (firestone és debica van használatban nálam) de ezen kívül én semmivel nem találtam jobbnak mint azokat.Kipörgésgátló kikapcs,sz..rt sem ér hóban-jégen elinduláskor,marad a jól bevált csúsztatott kuplungos elindulás.Az abs mint olyan szintén anyázásra ad okot,utálom és kész (köszönöm a köveket amiket rám dobnak,majd építek belőle házat) Szerencsére ott a kézifék a kiküszöbölésére,de valami kapcsolót beépítek a kiiktatására (bár meg kell hagyni,egy fokkal inteligensebb mint az egyes mondeoé).Azt hiszem,elhasználom ezeket aztán maradok a nekem bevált gumiknál.Ja,a 10-20-30-cal tötymörgők meg elhúzhatnának buszozni vagy villamosozni.Érdekes módon ezekkel svift és fábia vezetők ***akodnak,legalábbis én ezekbe futottam bele (nem is csak egybe,innen az általánosítás)
Uff,én beszéltem,lehet ácsolni az akasztófát a többieknek ajánlom ezt:
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/12/08/minden_napra_uj_gumit/
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/11/24/a_poroszkalok_gyilkolnak/
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.12 vasárnap, 11:56:47 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 17:43:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.12 vasárnap, 11:35:25
Tegnap este,miután esett végre errefelé is a hó,szerencsére nem is keveset,gondoltam kimegyek kicsit csapatni meg tapasztalatot szerezni (ha már eddig sosem használtam téligumit) Hát,számomra felemás lett a tapasztalat (nyugodtan anyázhat az,aki megszállott téligumi hívő...nekem most az autóval kapott goodyear van felrakva,nincs épp agyonhasználva) Elindulni,megállni talán kicsit jobb mint a négyévszakos (firestone és debica van használatban nálam) de ezen kívül én semmivel nem találtam jobbnak mint azokat.Kipörgésgátló kikapcs,sz..rt sem ér hóban-jégen elinduláskor,marad a jól bevált csúsztatott kuplungos elindulás.Az abs mint olyan szintén anyázásra ad okot,utálom és kész (köszönöm a köveket amiket rám dobnak,majd építek belőle házat) Szerencsére ott a kézifék a kiküszöbölésére,de valami kapcsolót beépítek a kiiktatására (bár meg kell hagyni,egy fokkal inteligensebb mint az egyes mondeoé).Azt hiszem,elhasználom ezeket aztán maradok a nekem bevált gumiknál.Ja,a 10-20-30-cal tötymörgők meg elhúzhatnának buszozni vagy villamosozni.Érdekes módon ezekkel svift és fábia vezetők ***akodnak,legalábbis én ezekbe futottam bele (nem is csak egybe,innen az általánosítás)
Uff,én beszéltem,lehet ácsolni az akasztófát a többieknek ajánlom ezt:
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/12/08/minden_napra_uj_gumit/
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/11/24/a_poroszkalok_gyilkolnak/
Hali!
Megint felhúzott valaki?
A totalcart rendszersen olvasom, az ilyen és ehhez hasonló cikkeket szeretem a legjobban, mert sokan csak a képeket nézik, én viszont ráérek olvasgatni, és bár ezek a cikkek sokszor szubjektívek, nekem megvan a saját véleményem, de szívesen meghallgatom másét is, . Egyrészt tanulhatok is belőle, másrészt azért általában egyet értek velük, ezért is szeretem ezt az oldalt.
Szóval a gumik. Én nyáron nyárival járok, télen télivel. Anno a Favoritomon elöl téli volt, hátul nyári, amikor vettem, ez talán a legrosszabb kombináció. Volt használtan vett téligumim is spórolásból, a következő évben vettem újat, és megéreztem a különbséget (nemcsak anyagilag
). Azt mondom, hogy a mai modern 4 évszakos gumik már elég jók, tudnak annyit, mint egy alsóbb kategóriás nyári vagy téli gumi, mert a nagy gyártóknak van pénzük komoly fejlesztésekre. Hogy miért nem járok akkor 4 évszakossal? Mivel évi 5-6ezer kilóméternél nem megyek többet, így nekem ideális választás lenne, persze akkor méretben is meg kellene találnom az arany középutat, mert a nyárim 205/55R16, a télim 195/65R15. A nyári méret ideális, ennél nagyobbat/peresebbet nem tennék rá, a téli is jó szerintem, mondhatni ideális. A nyárim Goodyear Excellenc, ami jó, de többet vártam tőle. A téli Dunlop WinterSport 3D, amivel viszont nagyon meg vagyok elégedve, tavaly vettem újonnan.
Én szeretem az ABS-t, nálam alap. A Mondeo kipörgésgátlója messze nem tökéletes, télen emelkedőn például egyenesen ellenünk dolgozik, de sík terepen szerintem egészen használható, nekem nem hiányzik, hogy kaparjak. Az az igazság, hogy nyáron is sokszor bekapcsol, mikor a 205-ös gumi sem tud betapadni, és bár zavar, hogy ledadog az autó, addig sem a gumi kopik legalább. Bár ESP-m nincs, azt is jó dolognak tartom. Figyelembe véve, hogy mennyi birka van az utakon, inkább bízom ezekben a "gépekben", mint az emberekben, mert ajnos az emberek nem tudnak vezetni. Ezek az eszközök nem vezetnek helyettük, de rengeteg olyan veszélyhelyzetet elhárítanak, amit ezek a "pilóták" talán észre sem vesznek. Igen, a mai sofőrök nagy része sosem vezetett ladát, fogalma sincs, milyen az, amikor tényleg irányítani kell az autót, nem csak terelgetni.
A második cikk a oroszkálókról a szívemből szólt!!!Elegem van ezekből az idiótákból, akik függetlenül az évszaktól, napszaktól és időjárástól, nem tudnak normális tempóval közlekedni. Nyáron, fényes nappal, tökéletes látási- és útviszonyok mellett rendszeresen kell a 10-es főút bizonyos szakaszain 60-70-nel menni az ilyen idióták miatt. Ez nem zavarna, ha olyan helyen lenne, ahol könnyű megelőzni, de ha beszorul mögé még pár bizonytalan/ túl óvatos vezető, akkor már komplett kocsisort kéne előzni, mert ők nem előznek, de persze annyi helyet sem hagynak, hogy be lehessen sorolni közéjük. Mondjuk én tudok pofátlan lenni, ahová a Mondeo csont nélkül befér, oda betolom.
Amikor leesett az első hó, épp melóból indultam haza. A tempó a le nem takarított, de lejárt úton 25-30 volt. 2x2 nyom kijárva, tökéletesen lehet haladni, én 60-70 körül mentem volna. Beállt egy mazsola mögé még 4-5 autó, és vonatoztak. Megelőztem őket, de ehhez 90-nel kellett mennem, hogy bőven beférjek a szamből jövő előtt, és ne zavarjam. Ökörség volt? Hát persze! Idióta voltam? Persze! Nem más nyomta a gázt, hanem én, de ha nincs ez az idióta mazsola, vagy legalább 50-60 körül gurul, akkor szépen gurultam volna mögötte én is. Nem sietek, de nem szeretek idióták mögött menni.
Visszatérve a 4évszakos gumira. Én régóta foglalkozom a gondolattal, de eddig nem volt "aktuális". A gumiteszteken mindig megnézem ezeket is, és az elmúlt években már egész jók az eredmények. Ha minden jól alakul, és összejönnek a terveim (teljesül az álmom
), akkor a következő autóm összkerekes lesz, és arra 4évszakos gumi kerül. Az én futásteljesítményemhez, és a vezetsi stílusomhoz bőven megfelel, és ezzel még sokan így lennének, de ez még nem "divat".
Extrém időjárás tényleg nem sűrűn van nálunk, ha meg mégis előfordul, senki ne akarjon száguldozni.
Ez megint nem lett rövid.
Ha még eszembe jut valami, folytatom.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 19:30:29 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.12.13 hétfő, 17:43:21
Hali!
... Megint felhúzott valaki?
...
Nem,sőt örültem,mint majom a bannánnak amikor végre leesett a hó.Én csak ezt a nagy hajcihőt,amit évről évre csapnak a gumik kötül nem értem (mint a cikkíró...) Tavaly a totálkáros Pende vagy Papp volt az,aki meg azt írta,hogy köpje szembe magát az,aki télen nem használ téli gumit.Én többet vártam tőle,bár itt Szeged környékén és főleg városban szerintem tök felesleges annak,aki hozzám hasonlóan csak itt jár.Persze így is volt a kocsog béjemvés meg ódojis,aki leszart mindent és ugyanúgy tépett mint nyáron.De azoknál a "szarisbelémfagymertleesettpárcentihó" vezetők milliószor rosszabbak.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:14:31 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.12.13 hétfő, 19:52:56
Az az igazság, hogy alföldi vagyok, és én is így gondolkodtam ....
Aztán a budai hegyekbe lett melóm, és akkor megtanultam, hogy mekkora a különbség a téli és nyári gumi tapadása között ...
ezért írtam azt,hogy a hozzám hasonlók.Én hegyet max. a túlélés törvényeiben látok,ergo lexarom azokat,akik állandóan amiatt csörtetik a kardot,hogy téligumit mindenre,aminek kereke van.És igen,ha már az ajtó tetejéig ér a hó,akkor buszozok meg villamosozok.Meg ha esik az ónos eső és fagy az aszfalt akkor is.A többit meghagyom annak,aki nálam ügyesebb vagy szerencsésebb.Nekem elég volt az autótörésből a legelső mondeo.Ezt meg szeretném még élvezni kicsit...főleg ha kész lesz...ja,lehetőleg száraz úton padlógázzal.Mondjuk kunmadarason...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2010.12.14 kedd, 10:59:36 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2010.12.13 hétfő, 22:04:45
Hegyre fel-le ahol istenigazából tesztelni lehet hogy mennyire is tapad az a gumi, és mekkora a különbség (a kocsi súlya konstans ugyanannyival húzza le a lejtőn, fel-le egál).
A különbség az alföldön, síkvidéken is ott van ... csak te nem tudsz róla, nem ismered a mértékét.
Na ezért veszélyes a jónekem-a-nyárivalis felfogás, ezért van tele az árokpart nyárigumisokkal minden havazásnál (alföldön is)
Ez tök így van, egyetlértek vele.
Ami gusztustalan - és szerintem ezzel van tele a töke mindenkinek - az az, hogy 20 éve mai áron 10 ezerért kaptál egy "4évszakos" gumit, ami jó volt télen-nyáron az átlagfelhasználóknak. Ma, ha 4évszakos gummát akarsz, akkor minimum a 2x-esét kell kifizetned érte, vagyis ugyan ott vagy, mintha vennél egy téli meg egy nyári szettet. És ez tényleg csak marketing, semmi más. Az autósok 80%-ának fel sem tűnne, hogy milyen gumija van, ha 4évszakossal jönne ki a gyárból. De ezt már felárassá tették, hogy ne érje meg, inkább vegyél 2 garnitúrát.
A legnagyobb álszent hazugság pedig a "gyártók mára már tudnak fejleszteni 4évszakos gumikat". Miért, eddig nem tudtak? Akkor miket gyártottak 1950-2000 között? Nézz meg egy 1986-os Ford katalógust pl, és látni fogod, hogy milyen a gyári gumik mintázata. Bizony, lamellázott, nem nyári intermediate versenygumi, hanem 4 évszakos.
Aki sokat autózik havon-jegen, az vegyen téligumit (nekem is van). Aki csak néha, az vegyen 4évszakosat. Aki csak takarított városi utakon jár az lehetőség szerint legalább 4 évszakost vegyen, ha csak nyárija van, akkor buszozzon.
De ne nyomassa már a média, hogy a nyárigumisok tömeggyilkosok. Mert nem azok. Azok a tömeggyilksok, akik üzleti megfontolásból extrát csináltak az 50 évig alap 4évszakos gumiból.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:04:53 »
Akkor pro és kontra maradjunk abban,hogy reggel mennem kellett szállítani Nagyfára,indulás itthonról 6.15,kollegákat felveszem,beérünk 06.35.Az utak sehol letakarítva,de azért bevállaltam az állítólag vérprofi mercit vezető taxis előzősét takarítatlan úton.Csúszott?Ja.Fagyott?Ja.Kb. 9-kor indultunk és mindenhol letakarítva a főutak.Akkor hatékonysági vizsgálat:egy előzés,durván félóra autózás hóban.Na ezért nem fogok az elhasznált téligumik után másikat venni.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2010.12.15 szerda, 10:09:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.14 kedd, 16:04:53
Akkor pro és kontra maradjunk abban,hogy reggel mennem kellett szállítani Nagyfára,indulás itthonról 6.15,kollegákat felveszem,beérünk 06.35.Az utak sehol letakarítva,de azért bevállaltam az állítólag vérprofi mercit vezető taxis előzősét takarítatlan úton.Csúszott?Ja.Fagyott?Ja.Kb. 9-kor indultunk és mindenhol letakarítva a főutak.Akkor hatékonysági vizsgálat:egy előzés,durván félóra autózás hóban.Na ezért nem fogok az elhasznált téligumik után másikat venni.
Aki akar, az vesz, aki nem akar nem vesz.
Az egyik dolog, amit rühellek, amikor a nagyáruházak meghirdetik a gagyi gumijaikat olyan áron, amennyiért gumisnál már normálisnak mondhatót is kapsz, és ha normális a gumis, akkor a nála vásárolt új gumikat kedvezményesen rakja fel.
A másik, amikor megveszik az idióták a hulladék swiftet (vagy más f*st) 3 milláért 10 évre, de téli gumira már nem telik. Mondjuk én annak örülnék, ha ezek a mazsolák autóba se ülnének, legalábbis télen semmiképp, de sajnos megteszik, és ezez bizony vegyenek téligumit, mert nem szeretném, ha egy ilyen kamikáze zúzná le az autómat. Nekem 4 kiló volt a kocsi, 75 a téligumi, akkor nekik is legyen 40 rugójuk rá, vagy ne vegyenek autót.
A használt gumiról annyit(ha még nem írtam), hogy nálunk a gumis raktároz is, és rendszeresen maradnak nála garnitúrák, amiket igen jó áron ad, és szép állapotúak szoktak lenni, sz*rt nem adna el. Persze tudok olyan gumist is, aki kemény ezresekért olyan öreg kopott hulladékokat árul, ami már hintának se lenne jó a játszótéren, de az emberek elhiszik neki, hogy jó az, mert mégiscsak "ő ért hozzá".
Ha valaki évekig akarjka használni az autóját, szerintemn megéri beruházni egy garnitúra jó gumira, amivel nem lesz gond 5-6 évig. Én is ezért vettem a télieket, pedig legbelül tudtam, hogy nem nálam fognak elkopni.
Ha minden jól megy, jövőre licitálhattok rájuk!
Anno a Grand Cherokee-n kopott 4évszakos gumi volt. Legalábbis azt hittem, de szinte minden normális terepjáró abroncson rajta van a 4 évszak jelzés. Ettől függetlenül egész jól el lehetett boldogulni vele, de persze a kemény téli napokon értelme sem volt elindulni. Arra moindenképp csak egy garnitúra gumit vettem volna, mert5 horror áron adják, és "igazi" 4évszakossal bármikor bárhová elvisz.
Gondolkoztam, és ami most is a 4évszakos ellen szól, az a méret. A következő (megálmodott) autómon elég nagy kerék van, széles, peres gumikkal, ami nyáriban nagyon zsír, de téliben értelmetlen. Nem valószinű, hogy itt lenne kompromisszum. Nem mondom, hogy éles a határvonal, de kb 195-ös métret felett már hiába a jó minta, a nagy futófelület miatt előbb-utóbb szánkózás van.
Megint leírtam pár gondolatomat dióhéjban.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2010.12.15 szerda, 10:12:33 »
Idézetet írta: drof - 2010.12.14 kedd, 10:59:36
A legnagyobb álszent hazugság pedig a "gyártók mára már tudnak fejleszteni 4évszakos gumikat". Miért, eddig nem tudtak? Akkor miket gyártottak 1950-2000 között? Nézz meg egy 1986-os Ford katalógust pl, és látni fogod, hogy milyen a gyári gumik mintázata. Bizony, lamellázott, nem nyári intermediate versenygumi, hanem 4 évszakos.
Azért szerintem elég nagyot fejlődött a technológia az ötvenes évek óta. A 90-es években még én is azt hittem, hogy télen a bütykös Lada téligumi a jó.
Mondjuk ellenem szól, de mindig rácsodálkozom, hogyan tudtak olyan tempókat autózni és olyan kanyarsebességeket elérni a B csoportos raligépek...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2010.12.15 szerda, 10:39:26 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.14 kedd, 16:04:53
Akkor pro és kontra maradjunk abban,hogy reggel mennem kellett szállítani Nagyfára,indulás itthonról 6.15,kollegákat felveszem,beérünk 06.35.Az utak sehol letakarítva,de azért bevállaltam az állítólag vérprofi mercit vezető taxis előzősét takarítatlan úton.Csúszott?Ja.Fagyott?Ja.Kb. 9-kor indultunk és mindenhol letakarítva a főutak.Akkor hatékonysági vizsgálat:egy előzés,durván félóra autózás hóban.Na ezért nem fogok az elhasznált téligumik után másikat venni.
A téli gumi lényege hogy hidegben pont olyan keménységű mint a nyári melegben. Egy jó téligumit nyári melegben úgy hajtogatsz mint egy neljonzacsit. Nyári gumi télen úgy megdermed hogy kb. zéró a tapadása. Arra nem érdemes alapozni hogy tiszták az utak. Attól még hideg van. Én pl amint lehet tavasszal cserélem a télit nyárira mert pillanataok alatt lekopik annyira felpuhul.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2010.12.15 szerda, 11:26:15 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.15 szerda, 10:39:26
A téli gumi lényege hogy hidegben pont olyan keménységű mint a nyári melegben. Egy jó téligumit nyári melegben úgy hajtogatsz mint egy neljonzacsit. Nyári gumi télen úgy megdermed hogy kb. zéró a tapadása. Arra nem érdemes alapozni hogy tiszták az utak. Attól még hideg van. Én pl amint lehet tavasszal cserélem a télit nyárira mert pillanataok alatt lekopik annyira felpuhul.
Mondjuk ez is igaz. Télen a nyári nem tud bemelegedni. Mondjuk azt is sokan elfelejtik, hogy a téli guminak is be kell melegednie, hogy megfelelően tapadjon, minden guminak megvan az üzemi hőmérséklet tartománya.
A legnagyobb probléma emellett szerintem még mindig az, hogy nem tudjuk, milyen az út. Ha havas, azt látom. Ha durván jégbordás, azt is látom. De a jégfoltokat nem mindig lehet észrevenni, meg a kezdődő jegesedést. Én nem nézem mindig a hőmérőt, pedig nem mindegy, hogy egy napos téli délelőtt -4 van vagy +2.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2010.12.15 szerda, 19:58:57 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.12.15 szerda, 11:26:15
Mondjuk ez is igaz. Télen a nyári nem tud bemelegedni. Mondjuk azt is sokan elfelejtik, hogy a téli guminak is be kell melegednie, hogy megfelelően tapadjon, minden guminak megvan az üzemi hőmérséklet tartománya.
A legnagyobb probléma emellett szerintem még mindig az, hogy nem tudjuk, milyen az út. Ha havas, azt látom. Ha durván jégbordás, azt is látom. De a jégfoltokat nem mindig lehet észrevenni, meg a kezdődő jegesedést. Én nem nézem mindig a hőmérőt, pedig nem mindegy, hogy egy napos téli délelőtt -4 van vagy +2.
na ja,a napfény városában ma 3 fok volt egész napos havazás mellett...több a víz az úton mint a hó...na,mindegy én mindenesetre próbálok nem előttetek poroszkálni,elkerülendő anyám csuklását...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2010.12.15 szerda, 20:59:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.15 szerda, 19:58:57
na ja,a napfény városában ma 3 fok volt egész napos havazás mellett...több a víz az úton mint a hó...na,mindegy én mindenesetre próbálok nem előttetek poroszkálni,elkerülendő anyám csuklását...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2010.12.15 szerda, 21:01:53 »
Kíváncsiságból a teszteredmények mellé megnéztem egy jó 4évszakos gumi árát. Na, azt leszögezhetjük, hogy ezután is nyárival járok nyáron, és télivel télen. Így nem kell kompromisszum a méretben sem, nyáron lehet szélesebb/peresebb alufelnin, télen meg keskenyebb/ballonosabb lehetőleg lemezfelnin. Azt hiszem, ez a kombináció marad nálam továbbra is a tuti.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 08:22:56 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.12.15 szerda, 21:01:53
Kíváncsiságból a teszteredmények mellé megnéztem egy jó 4évszakos gumi árát. Na, azt leszögezhetjük, hogy ezután is nyárival járok nyáron, és télivel télen. Így nem kell kompromisszum a méretben sem, nyáron lehet szélesebb/peresebb alufelnin, télen meg keskenyebb/ballonosabb lehetőleg lemezfelnin. Azt hiszem, ez a kombináció marad nálam továbbra is a tuti.
Én kerestem a meglevő firestone firehawk (700 ha jól emlékszem) gumimhoz párt,de nincs.Valaki esetleg tud elfekvőt,lehetőleg újat vagy alig-alig használtat?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2010.12.24 péntek, 16:41:43 »
Kellemes Karácsonyt minden V6os kollégának!!!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2010.12.24 péntek, 17:33:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.24 péntek, 16:41:43
Kellemes Karácsonyt minden V6os kollégának!!!
Testvéreim!Kipufogógáztól elködösödött elméjű,benzin és szuzuki faló autót birtokló társaim,én is Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek!
A legközelebbi hóban töltött úton ez a védőangyal kísérjen utatokon:
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 17:36:33 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:07:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.24 péntek, 17:33:37
Testvéreim!Kipufogógáztól elködösödött elméjű,benzin és szuzuki faló autót birtokló társaim,én is Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek!
A legközelebbi hóban töltött úton ez a védőangyal kísérjen utatokon:
Ez a védőangyal akkor is velem lehetne, amikor nem vagyok úton!
Kellemes Ünnepeket Kívánok én is mindenkinek!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 18:24:03 »
V6 forevör!Reggel végeztem a melóval,irány a teszkó parkoló és hajrá!Ilyen qrva jót még nem csapattam,tök egyedül (najó,volt ott egy zöldmellényes akárki,szerintem már meg se lepődött rajta...) felelevenítettem az elfelejtett fogásokat a hóban vezetéshez.Nem tudom,ki hogy érzi közülünk,nekem nagyon orrnehéznek tűnik a négyhengeres után.És átok szálljon az összes tötymörgő kukabúvárra az utakon!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 09:20:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.26 vasárnap, 18:24:03
V6 forevör!Reggel végeztem a melóval,irány a teszkó parkoló és hajrá!Ilyen qrva jót még nem csapattam,tök egyedül (najó,volt ott egy zöldmellényes akárki,szerintem már meg se lepődött rajta...) felelevenítettem az elfelejtett fogásokat a hóban vezetéshez.Nem tudom,ki hogy érzi közülünk,nekem nagyon orrnehéznek tűnik a négyhengeres után.És átok szálljon az összes tötymörgő kukabúvárra az utakon!
Én tegnap reggel végeztem a melóhelyen. Letakarítottam a kocsit, kitolattam a parkolóból...aztán sikerült is felültetni a gépet a hóban. Először még kicsit mocorgott, aztán végképp megadta maghát, hiába bőgött a V6. Aztán jöttek a kollégák, és kis segítséggel sikerült hazaindulnom. Nem szokott ilyen gondom lenni, szinte bárhol elmentem eddig, de összehordta a szél a havat, én ökör meg beletolattam. A Mondeo szerintem is orrnehéz, bár nekem mindig a seggét kezdi el csúsztatni...így inkább túlkormányzott, mint alulkormányzott. Mondjuk szerencsére kontrollálhatóan sodródik, nem eldobja magát, úgyhogy nem veszélyes, hanem mókás.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 10:05:28 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.12.27 hétfő, 09:20:25
Én tegnap reggel végeztem a melóhelyen. Letakarítottam a kocsit, kitolattam a parkolóból...aztán sikerült is felültetni a gépet a hóban. Először még kicsit mocorgott, aztán végképp megadta maghát, hiába bőgött a V6. Aztán jöttek a kollégák, és kis segítséggel sikerült hazaindulnom. Nem szokott ilyen gondom lenni, szinte bárhol elmentem eddig, de összehordta a szél a havat, én ökör meg beletolattam. A Mondeo szerintem is orrnehéz, bár nekem mindig a ***ét kezdi el csúsztatni...így inkább túlkormányzott, mint alulkormányzott. Mondjuk szerencsére kontrollálhatóan sodródik, nem eldobja magát, úgyhogy nem veszélyes, hanem mókás.
Ahány autó,annyi "egyéniség"...én még csak kézifékkel tudtam a hátulját csúsztatni,szimpla kanyarban nem,akkor csak jön az alulkormányzottság.Én utoljára hóban még anyám kispolákjával akadtam el a garázs felé menet.Azok a kerekek nem húszcentis szűzhóban autózáshoz voltak kitalálva...igaz,egy méretes gödörben állt meg,amit nem láttam a hótól.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 17:46:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.26 vasárnap, 18:24:03
V6 forevör!Reggel végeztem a melóval,irány a teszkó parkoló és hajrá!Ilyen qrva jót még nem csapattam,tök egyedül (najó,volt ott egy zöldmellényes akárki,szerintem már meg se lepődött rajta...) felelevenítettem az elfelejtett fogásokat a hóban vezetéshez.Nem tudom,ki hogy érzi közülünk,nekem nagyon orrnehéznek tűnik a négyhengeres után.És átok szálljon az összes tötymörgő kukabúvárra az utakon!
Én is élvezkedtem rendesen a hóban egyet. Sőt nem egyet, mert ha egy úton nincs más autó, akkor én ott máris húzom a kézit és mindenhogyan megyek csak nem párhuzamosan az útszélével
Befordulásnál, meg tökjó, hogy alig kell kormányozni (max kicsit ellenkormányozni meg gázt adni) XD
De itt a hóban való tötymörgés leszólásához hozzátenném az én véleményemet kicsit. Csak mert köztudott, hogy hóban a gyenge fékezésnél egy fokkal erősebb az már felejtős, tehát nagy féktávot kell tartani, nagyon előrelátni, és nagyon nem túllépni az útviszonyoknk megfelelően megengedhető tempót. Ennélfogva máris felejtős, hogy valaki gyorsabban menjen mint ahogy a forgalom halad, sőt én megmondom őszintén autópályán a havas részen 70nél nem mentem többel, hiába húztak el mellettem a Suzukisok meg nagyonsokan 90-el vagy mégtöbbel. Sőt mentem most friss 5-6 centis hóban is pályán, akkor 50re limitáltam a tempót, és mindegyik alkalmommal egyfolytában éreztem h piciket rákell kormányoznom, pláne hogy a szél is erős volt... Aztán Sz.fehérvár után jött a száraz út, onnantól 150nel mindegyik idiótát lehagytam akik hóban 0 tapadás mellett 90nel nyomultak egymásra rátapadva...
Úgyhogy nektek is azt javaslom, hóban ne akarjatok gyorsak lenni, mert egyszerűen hülyeség, nem tudsz megállni ha van valami.. Száraz úton kell nyomni neki
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:07:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.27 hétfő, 17:46:44
Én is élvezkedtem rendesen a hóban egyet. Sőt nem egyet, mert ha egy úton nincs más autó, akkor én ott máris húzom a kézit és mindenhogyan megyek csak nem párhuzamosan az útszélével
Befordulásnál, meg tökjó, hogy alig kell kormányozni (max kicsit ellenkormányozni meg gázt adni) XD
De itt a hóban való tötymörgés leszólásához hozzátenném az én véleményemet kicsit. Csak mert köztudott, hogy hóban a gyenge fékezésnél egy fokkal erősebb az már felejtős, tehát nagy féktávot kell tartani, nagyon előrelátni, és nagyon nem túllépni az útviszonyoknk megfelelően megengedhető tempót. Ennélfogva máris felejtős, hogy valaki gyorsabban menjen mint ahogy a forgalom halad, sőt én megmondom őszintén autópályán a havas részen 70nél nem mentem többel, hiába húztak el mellettem a Suzukisok meg nagyonsokan 90-el vagy mégtöbbel. Sőt mentem most friss 5-6 centis hóban is pályán, akkor 50re limitáltam a tempót, és mindegyik alkalmommal egyfolytában éreztem h piciket rákell kormányoznom, pláne hogy a szél is erős volt... Aztán Sz.fehérvár után jött a száraz út, onnantól 150nel mindegyik idiótát lehagytam akik hóban 0 tapadás mellett 90nel nyomultak egymásra rátapadva...
Úgyhogy nektek is azt javaslom, hóban ne akarjatok gyorsak lenni, mert egyszerűen hülyeség, nem tudsz megállni ha van valami.. Száraz úton kell nyomni neki
én nem erre gondoltam.De az,hogy a tök üres úton vánszorog a kedves autóstárs,miközben köze-távol én vagyok az egyetlen aki esetleg zavarja,na ezzel van tele a tököm.Érdekes módon ma is kikbe futottam így bele szuzuki-fábia páros.Nem is egy.Innentől fogva általánosítsak?Írtam,én nemigen vagyok elégedett a téli gumikkal,ezért is keresek most a meglevő firehawk mellé másikat.Olvastam azoknak a tesztjeit,én egy-két dologban a mindennapok során mást tapasztaltam.De az,hogy valaki elindulni sem bír latyakban,ha meg igen,akkor sorvezetőként úgy megy,hogy öregnéni járókerettel lehagyja,több mint felelőtlenség.És itt igenis az egyén felelőtlensége az,ami nagy szerepet játszik.Az az öreg tata,aki száraz úton is töketlenkedik,szakadó hóban jobb?Basszus,én erőm teljében vagyok,de azért érzi a szétkopott térdem a folyamatos gyors váltásokat,kuplungolást.Annyira gáz,hogy busszal menjenek pár napig?Tegnap például a balfasz egyszerűen kitolatott elém és megállt.Miután már fél perce nyomtam a dudát kezdett el integetni de érdekes módon csak akkor takarodott el előlem,amikor kiszálltam és még épp ki nem nyitott cuccal indultam meg.Vazze,ha valaki telibe talál hátulról mert az idióta nem hajlandó eltakarodni az útról,akkor ki a felelős?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:32:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.27 hétfő, 18:07:59
én nem erre gondoltam
Tudomén, csak írtam, hogy tartsátok észben, mert ilyenkor kurvakönnyű összetöni szegény autót
A bénákon meg ne húzd fel magad nagyon, mert az sem tesz jót senkinek és semminek, ha felkúr az ideg!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:57:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.27 hétfő, 18:32:02
Tudomén, csak írtam, hogy tartsátok észben, mert ilyenkor ***könnyű összetöni szegény autót
A bénákon meg ne húzd fel magad nagyon, mert az sem tesz jót senkinek és semminek, ha felkúr az ideg!
dehogy húzom...a kókuszlikőr megnyugtat,miközben kúszok utánuk...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2010.12.29 szerda, 10:16:36 »
Van némi problémám, az Általános kérdések topicban leírtam. Ha van ötletetek, szívesen fogadom.
Naplózva
rigolehel
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2010.12.29 szerda, 10:43:02 »
Ha valakit érdekel nekem van egy eladó v6-os.Németben használtam,kiváló motorral.Most vontam ki a forgalombol.tel-06-30-307 9300
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 10:20:56 »
Idézetet írta: rigolehel - 2010.12.29 szerda, 10:43:02
Ha valakit érdekel nekem van egy eladó v6-os.Németben használtam,kiváló motorral.Most vontam ki a forgalombol.tel-06-30-307 9300
Bontani bontod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 11:56:30 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.30 csütörtök, 10:20:56
Bontani bontod?
megveszed és te elbontod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 13:02:56 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.30 csütörtök, 10:20:56
Bontani bontod?
az ebayen szaré-húgyé van véhat alkatrész.Mára ráálltam arra,hogy az apróságokat is onnan rendelem (jó,első hamutartót vilótól vettem kormányborítással együtt...)
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 13:28:06 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.30 csütörtök, 13:02:56
az ebayen ***é-húgyé van véhat alkatrész.Mára ráálltam arra,hogy az apróságokat is onnan rendelem (jó,első hamutartót vilótól vettem kormányborítással együtt...)
Én is vettem már egy rakat cuccot ebayrol. Most pl infrás távirányítót keresek de nem találok
Keresnék még bal első külső kilincs takarot amin megvan az infra lyukja de az sincs
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:45:16 »
Mennyi egy kb V6 hengerfejezése?
Lehet hogy paranoid vagyok de szerintem ma meghallottam a tick of death-t.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 23:33:16 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.30 csütörtök, 20:45:16
Mennyi egy kb V6 hengerfejezése?
Lehet hogy paranoid vagyok de szerintem ma meghallottam a tick of death-t.
Munkadíj 60, alkatrész 120-140, ha nem ebayről veszel (de ott asszem csak utángyártott van).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2010.12.31 péntek, 01:32:40 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.30 csütörtök, 20:45:16
Mennyi egy kb V6 hengerfejezése?
Lehet hogy paranoid vagyok de szerintem ma meghallottam a tick of death-t.
takee-nál ebayes noname utángyártott van,tapasztalata szerint jó,az megvan szettben 40e-ből.Én úgy vásároltam össze mindent,nagyrészt gyári úgy kb. 120e,de van benne olyan,amit itt vettem akciósan illetve ebayről de feleáron (kipuf. töítés szett 3500 ft/készlet) Ha kell szelepfedél tömítés van bontatlan,nálam kettő landolt...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2010.12.31 péntek, 07:46:27 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.31 péntek, 01:32:40
takee-nál ebayes noname utángyártott van,tapasztalata szerint jó,az megvan szettben 40e-ből.Én úgy vásároltam össze mindent,nagyrészt gyári úgy kb. 120e,de van benne olyan,amit itt vettem akciósan illetve ebayről de feleáron (kipuf. töítés szett 3500 ft/készlet) Ha kell szelepfedél tömítés van bontatlan,nálam kettő landolt...
Rosszabbra számítottam. Amúgy honnan tudom meg hogy tényleg az e?
Youtuben keresgettem videokat és ott a hozzászólásokban azt mondják hasonló hangnál hogy no problem. Elmegy az még. Ja persze de az angoloknál ha szarrámegy max kidobják a kocsit
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2010.12.31 péntek, 09:51:25 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.31 péntek, 07:46:27
Rosszabbra számítottam. Amúgy honnan tudom meg hogy tényleg az e?
Youtuben keresgettem videokat és ott a hozzászólásokban azt mondják hasonló hangnál hogy no problem. Elmegy az még. Ja persze de az angoloknál ha ***rámegy max kidobják a kocsit
a fekmester.hu-n is van készlet,a unix,lángautó is árul készletet,de nincs minden benne,ahogy néztem.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2010.12.31 péntek, 10:11:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.31 péntek, 09:51:25
a fekmester.hu-n is van készlet,a unix,lángautó is árul készletet,de nincs minden benne,ahogy néztem.
Mi a komplett készlet?
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=mondeo+head+gasket+v6&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=mondeo+head+gasket&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Ezek küzül melyik lehet jó?
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2010.12.31 péntek, 11:59:03 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.31 péntek, 07:46:27
Rosszabbra számítottam. Amúgy honnan tudom meg hogy tényleg az e?
Nekem egy fordos szerelő csinálta, az mondta ha hengerfejes abból lehet pontosan megállapítani, ha a kipufogó után egyszerre felszáll a fehér füst akkor hengerfejes, és tényleg így volt! De azt mondta hogy 190 000Km után ez sajnos várható.
Azzal indokolta hogy a hátsó hengernek sajnos nincs megfelelő léghűtése, és ez okozza a problémát, ezért az mk2-nek már módosítottak a motor és a tűzfal közötti távolságon, hogy ezt a problémát orvosolják, de teljesen nem sikerült.
És ahogy mondta nekem is a hátsó henger tűzfal felöli része szakadt át egy kicsit a tömítés, de én teljesen cseréltettem mindent ,vezérlés, sikolták a hengerfejeket, szelepeket becsiszolták , tömítéseket cserélték
Én azt mondom meg érte nekem 230 000 Ft került, de az óta 8,8-at eszik 110-es átlagnál
Városba 10,5 litert nekem ez teljesen megfelel igaz 196 000km járok most.
Ennyi a saját tapasztalatom !
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2010.12.31 péntek, 12:05:56 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.12.31 péntek, 11:59:03
Nekem egy fordos szerelő csinálta, az mondta ha hengerfejes abból lehet pontosan megállapítani, ha a kipufogó után egyszerre felszáll a fehér füst akkor hengerfejes, és tényleg így volt! De azt mondta hogy 190 000Km után ez sajnos várható.
Azzal indokolta hogy a hátsó hengernek sajnos nincs megfelelő léghűtése, és ez okozza a problémát, ezért az mk2-nek már módosítottak a motor és a tűzfal közötti távolságon, hogy ezt a problémát orvosolják, de teljesen nem sikerült.
És ahogy mondta nekem is a hátsó henger tűzfal felöli része szakadt át egy kicsit a tömítés, de én teljesen cseréltettem mindent ,vezérlés, sikolták a hengerfejeket, szelepeket becsiszolták , tömítéseket cserélték
Én azt mondom meg érte nekem 230 000 Ft került, de az óta 8,8-at eszik 110-es átlagnál
Városba 10,5 litert nekem ez teljesen megfelel igaz 196 000km járok most.
Ennyi a saját tapasztalatom !
Nem tunik vészesnek az ár. Az enyémben most van 193 ezer
Tehát akkor várható. Ez a füstölés dolgot nem értem pontosan majd megnézem.
Hol találok olyan szervizt akibe maximálisan megbizhatok és nem kéri el a kocsi teljes értékét aztán még *** is az autó?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2010.12.31 péntek, 14:02:43 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.31 péntek, 12:05:56
Nem tunik vészesnek az ár. Az enyémben most van 193 ezer
Tehát akkor várható. Ez a füstölés dolgot nem értem pontosan majd megnézem.
Hol találok olyan szervizt akibe maximálisan megbizhatok és nem kéri el a kocsi teljes értékét aztán még *** is az autó?
Nem feltétlen tünet a füstölés, legalábbis ilyenkor télen nemis lehet észlelni. Inkább a bizonyos ciccegő hang gázadáskor, fordulatszámmal arányosan, terhelésre erősödve... Még talán ami szembetűnő, főleg a hátsó tömítés átégésekor, hogy nagy a nyomás a vízcsövekben (emiatt para járni vele). És ha a tartálykupakot meglazítod, sziszeg mint az állat. A víztartályt átvilágítva pedig látszódhat, ahogy gázadásra bugyog vissza a levegő az alsó vastag csőből.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2010.12.31 péntek, 14:04:51 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.12.31 péntek, 11:59:03
8,8-at eszik 110-es átlagnál
Városba 10,5 litert nekem ez teljesen megfelel igaz 196 000km járok most.
140-160as tempóval milyen fogyi reális?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2010.12.31 péntek, 14:31:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.31 péntek, 14:02:43
Nem feltétlen tünet a füstölés, legalábbis ilyenkor télen nemis lehet észlelni. Inkább a bizonyos ciccegő hang gázadáskor, fordulatszámmal arányosan, terhelésre erősödve... Még talán ami szembetűnő, főleg a hátsó tömítés átégésekor, hogy nagy a nyomás a vízcsövekben (emiatt para járni vele). És ha a tartálykupakot meglazítod, sziszeg mint az állat. A víztartályt átvilágítva pedig látszódhat, ahogy gázadásra bugyog vissza a levegő az alsó vastag csőből.
Na ezt a bugyogásos dolgot meglesem. Köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2010.12.31 péntek, 14:52:02 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.12.31 péntek, 12:05:56
Nem tunik vészesnek az ár. Az enyémben most van 193 ezer
Tehát akkor várható. Ez a füstölés dolgot nem értem pontosan majd megnézem.
Hol találok olyan szervizt akibe maximálisan megbizhatok és nem kéri el a kocsi teljes értékét aztán még *** is az autó?
Ha jól megnézed a képeket,a hf csavarokat és az olajteknő tömítést külön kell megvenni így is.A nálunk kapható készletek meg általában szét vannak bontva alsó-felső készletre.Aztán azokban hol ez-hol az nincs benne.Ilyen például a vízszivattyú szimmeringje,az magában valami 30e ft,mert csak külön nem lehet kapni csak a ...(konzollal?úgy emlékszem) Ebből kifolyólag nem vettem,de ott például nem is látom,hogy jönne az olaj.A teljes készleteknél is érdemes rákérdezni,hogy mégis mi van benne,de azok meg alsó hangon is 80e ft,akkor már az ebayes-t jobban megéri venni.
Tapasztalatom fehér füst ügyben ugyanaz,amit Rocco is írt.Mármint,hogy a véhatnál egyáltalán nem mérvadó,forral-forral aztán durr.Az én autómnál is volt már vízcső csere,a megbontásokból és az eltérő csövekből gondolom.És jól látható helyei vannak a blokkon is kívül,merre nyomja ki a vizet,bár nagyon minimális mértékű a vízfogyás (eddig talán egyszer kellett utántölteni...)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.31 péntek, 14:54:15 írta misi107
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2010.12.31 péntek, 14:57:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.31 péntek, 14:52:02
Ha jól megnézed a képeket,a hf csavarokat és az olajteknő tömítést külön kell megvenni így is.A nálunk kapható készletek meg általában szét vannak bontva alsó-felső készletre.Aztán azokban hol ez-hol az nincs benne.Ilyen például a vízszivattyú szimmeringje,az magában valami 30e ft,mert csak külön nem lehet kapni csak a ...(konzollal?úgy emlékszem) Ebből kifolyólag nem vettem,de ott például nem is látom,hogy jönne az olaj.
Tapasztalatom fehér füst ügyben ugyanaz,amit Rocco is írt.Mármint,hogy a véhatnál egyáltalán nem mérvadó,forral-forral aztán durr.Az én autómnál is volt már vízcső csere,a megbontásokból és az eltérő csövekből gondolom.És jól látható helyei vannak a blokkon is kívül,merre nyomja ki a vizet,bár nagyon minimális mértékű a vízfogyás (eddig talán egyszer kellett utántölteni...)
Köszi az infókat. Hát nem vagyok boldog
Feleségemnek említettem (nászút előtt kátyú miatt ment szarrá a futómű ami eddig 100 ezret vitt el) hogy esélyes a hengerfej probléma amire csak annyit mondott hogy felgyújtja a francba ha elromlik
Nekem nem fogyasztja a vizet eddig. Mivel én évente kb. 10-11 ezret megyek és azt is csak hosszú útra nagyon nem örülnék ha pest és szabolcs megye között félúton robbanna szét az egész aztán csak a tréler kerülne annyiba mint egy fél tömités szett
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2010.12.31 péntek, 17:46:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.31 péntek, 14:04:51
140-160as tempóval milyen fogyi reális?
Nekem autó pályán 130-150 között 9,5-9,7 a fogyasztásom a fedélzeti szerint, de tankolás szerint is ez jön ki.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2011.01.05 szerda, 17:09:39 »
Rocco!Ennyire füstöl a Te autód is? (az enyém igen,de csak hidegben...
)
http://www.youtube.com/watch?v=pWcZSJaHr9Q&feature=related
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2011.01.05 szerda, 17:15:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.05 szerda, 17:09:39
Rocco!Ennyire füstöl a Te autód is? (az enyém igen,de csak hidegben...
)
http://www.youtube.com/watch?v=pWcZSJaHr9Q&feature=related
ilyen időben szerintem nem mérvadó a dolog...inkább nevezném párának, mint füstnek...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2011.01.05 szerda, 21:59:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.05 szerda, 17:09:39
Rocco!Ennyire füstöl a Te autód is? (az enyém igen,de csak hidegben...
)
http://www.youtube.com/watch?v=pWcZSJaHr9Q&feature=related
Aztakurvaélet! Ez brutálisan szép Mondeo! Kár h közel 1milla ilyenre megcsinálni kívülről
Ilyenre építeném meg, ha ezzel a típussal tervezném leélni az életem
Amugy egy full üres rendszer simán kinyomja így töménybe a vízpárát hidegbe.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 08:23:57 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.05 szerda, 21:59:13
Azta***élet! Ez brutálisan szép Mondeo! Kár h közel 1milla ilyenre megcsinálni kívülről
Ilyenre építeném meg, ha ezzel a típussal tervezném leélni az életem
Amugy egy full üres rendszer simán kinyomja így töménybe a vízpárát hidegbe.
épp néztem az ebayen a kipuffokat,valószínűleg elkezdek gyűjteni egy katalizátorig tartó részre.Ebben nincs leömlő kat. valószínűleg lesz egy univerzális,elvégre fő a környezetvédelem...a többit meg majd adja magát...végül is csak az autó értékébe kerül mi az nekem...
Naplózva
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ