Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:23:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213464 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2011.01.25 kedd, 17:18:36 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.25 kedd, 06:32:18
Bár egyszer már mutattam, az enyém ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem baxogatnak a dobok hiányáért?? nekem is valami hasonlót kéne csinálnom az st hátsó lököshöz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2011.01.25 kedd, 17:40:36 »
Idézetet írta: drof - 2011.01.25 kedd, 14:35:14
Mármint, hogy jobban nyomja neki, amiatt?
Logikailag pont, hogy csökkennie kell. Mivel a kipuffrendszer kondenzvíz lecsapódására alkalmas felületét kb 30%-kal csökkentette, ezért a gőz és a kondenzvíz is kevesebb kell, hogy legyen.
kb. én is erre jutottam.Takee,szervoszivattyút mennyire macerás cserélni?A haynes szerint egyszerű,a valóságban?Fusimtól itt a bontott,amint nem lesz mínusz fok nekiállok.Megint elfolyt belőle egy adag...
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2011.01.25 kedd, 21:34:07 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.01.18 kedd, 13:10:45
Beszéltem egy Fordra specializálódott szerelővel és ő óva int a ST200-as modelltől,mert ezek szerinte már nagyon szét vannak hajtva és nem olcsó móka a helyrehozatala. Főleg a ha a motornak van baja pl. Hengerfej.
Szerinte nem hiába ilyen olcsók (800e-1,000,000m Ft) ezek az autók,mert ha nagyon pöpecek lennének akkor több pénzt kérnének érte.
Én úgy gondoltam,hogy 900eFt-ig vennék egy ST200-ast és a maradék 200eFt-ból pedig felújítanám a főbb részeket az autón. Pl. Fékek, olaj, szűrők stb. A futóműt sem ártana megnézetni és nem tudom ,hogy ennek a kocsinak milyen vezérlése van. Azt hiszem,hogy vezérműlánc hajtja. Gondolom egy vezérlés csere sem olcsó erre a kocsira.
Mindenesetre én egy olyan családi autót látok benne ami kielégíteni a vágyaimat. Lehet bele pakolni,tágas és ha kell akkor odatudok neki lépni.
lehet egyebként egy sima V6 al jobban jársz, az ST alkatrészek árai az egekben vannak, főleg a futómű árak nagyon durvák, és hát a magyar utakon kopik rendesen.. , Én tavasszal újítottam fel a futőművet gyári alkatrészekkel (pl: lengéscsillapító -angliából,lengőkarok németből ) , és csak az volt 200e, akkor gyári szűrők,gyerták+kábelek cseréje is belefájt nem kis összegbe
és igen vezérműláncos, 300e nél kell ránézni ha csattog
szóval ha nem akarsz sokat költeni alkatrészekre , lehet egy sima V6al jobban jársz, mivel olcsóbban megveszed és több marad az esetleges alkatrész cserére
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2011.01.25 kedd, 21:39:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.25 kedd, 17:40:36
kb. én is erre jutottam.Takee,szervoszivattyút mennyire macerás cserélni?A haynes szerint egyszerű,a valóságban?Fusimtól itt a bontott,amint nem lesz mínusz fok nekiállok.Megint elfolyt belőle egy adag...
a te múltaddal nyugodtan nekiállhatsz...szerintem
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2011.01.25 kedd, 22:49:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.25 kedd, 21:39:39
a te múltaddal nyugodtan nekiállhatsz...szerintem
köszönöm,ennyi hiányzott...akkor nekifogok.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2011.01.26 szerda, 09:25:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.25 kedd, 08:24:00
De nálad mind a két dob vége ki van vezetve,nálam csak az egyik volt.
Dob? Itt már nincs dob.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2011.01.26 szerda, 09:26:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.25 kedd, 09:38:35
Egy rendes hangfelvételt már te is prezentálhatnál
Jó lenne, de nincs hozzá technika. A mobilos felvételek abszolút nem adják vissza a hangját sajnos.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2011.01.26 szerda, 09:28:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 17:18:36
nem baxogatnak a dobok hiányáért?? nekem is valami hasonlót kéne csinálnom az st hátsó lököshöz
A műszaki után fél évvel csináltattam tavaly májusban, nem zavar azóta sem senkit.
Nincs is túl durva hangja, csak pont annyi, amennyi kell.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:35:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.25 kedd, 17:40:36
kb. én is erre jutottam.Takee,szervoszivattyút mennyire macerás cserélni?A haynes szerint egyszerű,a valóságban?Fusimtól itt a bontott,amint nem lesz mínusz fok nekiállok.Megint elfolyt belőle egy adag...
Simándi. Nem bonyolult a leszedése. Ha van Hájnesz, akkor menni fog.
A tarály kiszedése macerás, azt még nem próbáltam.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2011.01.26 szerda, 15:28:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.01.26 szerda, 14:35:58
Simándi. Nem bonyolult a leszedése. Ha van Hájnesz, akkor menni fog.
A tarály kiszedése macerás, azt még nem próbáltam.
Van,azért kérdeztem,mert ott minden egyszerű...gyakorlatilag már alig van nyomás,folyik kifelé a lé rendesen.
Csináltam videjó(ka)t,felrakom a youtubra és lehet fikázni...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 15:30:58 írta misi107
»
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2011.01.26 szerda, 17:49:54 »
Helló
A segítségeteket szertném kérni.
Szeretnék egy boldog tulajdonosa lenni egy 1999-2001 közötti évjáratú
MK II kategóriájú V6-os Ford Mondeo-nak.
Vagy egy ST-nek vagy pedig egy normálnak.
Szeretném ha ebben segítségemre lennétek.
Mik azok a dolgok amit érdemes nézni, milyen ár kategóriában
Gondolok itten olyan dolgokra mint pl: rohadás, kopás, típushiba, furcsa zörejek, belsőtér kopás, futómű kopogás, váltó furcsa viselkedése, kuplung abnormális működése.
Én már egyszer boldog tulaja voltam egy 1998-as évjáratú MK II-es kat.
2.0 literes 16 V motoros GHIA Turnernek, és nagyon a szívemhez nőtt
a Mondeo vezetési élménye.
Csak sajnos sokat fogyasztott kb. városban 13-15 l/100 Km. ,
és pedig nem volt nehéz a lábam.
Ráadásul úgy, hogy a családunknál volt 2 éves, 5000 Km.-es korától.
De az a gyanúm, hogy ekkora kasztninak kevés volt az a 136 Le.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:04:10 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.01.26 szerda, 17:49:54
Helló
A segítségeteket szertném kérni.
Szeretnék egy boldog tulajdonosa lenni egy 1999-2001 közötti évjáratú
MK II kategóriájú V6-os Ford Mondeo-nak.
Vagy egy ST-nek vagy pedig egy normálnak.
Szeretném ha ebben segítségemre lennétek.
Mik azok a dolgok amit érdemes nézni, milyen ár kategóriában
Gondolok itten olyan dolgokra mint pl: rohadás, kopás, típushiba, furcsa zörejek, belsőtér kopás, futómű kopogás, váltó furcsa viselkedése, kuplung abnormális működése.
Én már egyszer boldog tulaja voltam egy 1998-as évjáratú MK II-es kat.
2.0 literes 16 V motoros GHIA Turnernek, és nagyon a szívemhez nőtt
a Mondeo vezetési élménye.
Csak sajnos sokat fogyasztott kb. városban 13-15 l/100 Km. ,
és pedig nem volt nehéz a lábam.
Ráadásul úgy, hogy a családunknál volt 2 éves, 5000 Km.-es korától.
De az a gyanúm, hogy ekkora kasztninak kevés volt az a 136 Le.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
olvass vissza, többen is tették fel ezt a kérdést az utóbbi időben.
azzal az autóval valami nagyon nem volt rendben. ennyit a v6-al sem tudok megetetni. a 2.0, 8-nál többet nem evett, pedig nem keveset utánfutóztam vele...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:14:10 »
Üdv a Tagoknak!
Néhány napja olyanokat tapasztalok, mikor már üzem meleg a motor és leállítom (vásárlás, bármi...) és újra indulok, akkor nem ejti vissza a fordulatszámot alapjáratra, hanem 1700-2000 környékén tartja. Automata, tehát, mikor teljesen megállok, akkor ránt egyet és leesik a normál 650-700 környékére, de egészen addig magasan tartja. Ezzel nem is lenne gond, ha folyamatosan gyorsítani szeretnék, de kicsiny városunkban sajna nem 90 a megengedett sebesség
Elég sz@r állandóan fékezni... Eccer-kéccer odalépek neki és adok egy gázfröccsöt, utána általában megjavul. Egész addig, amíg újra nem indítom a motort, tökéletesen működik, de azután megkergül a szentem, megkapja a "neki járó" gázfröccsöt, onnan megint jó. Mintha "beragadna" a gázpedál... Valakinek esetleg valami 5lete a megoldásra? Előre is köszönöm.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:29:47 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.01.26 szerda, 22:14:10
Üdv a Tagoknak!
Néhány napja olyanokat tapasztalok, mikor már üzem meleg a motor és leállítom (vásárlás, bármi...) és újra indulok, akkor nem ejti vissza a fordulatszámot alapjáratra, hanem 1700-2000 környékén tartja. Automata, tehát, mikor teljesen megállok, akkor ránt egyet és leesik a normál 650-700 környékére, de egészen addig magasan tartja. Ezzel nem is lenne gond, ha folyamatosan gyorsítani szeretnék, de kicsiny városunkban sajna nem 90 a megengedett sebesség
Elég sz@r állandóan fékezni... Eccer-kéccer odalépek neki és adok egy gázfröccsöt, utána általában megjavul. Egész addig, amíg újra nem indítom a motort, tökéletesen működik, de azután megkergül a szentem, megkapja a "neki járó" gázfröccsöt, onnan megint jó. Mintha "beragadna" a gázpedál... Valakinek esetleg valami 5lete a megoldásra? Előre is köszönöm.
szerintem nézd át a gázbowdeneket. a kipörgésgátlóhoz is megy egy hosszú bowden, ha van tempomatod, ellenőrizd le. wd-40 kúra mindenhova
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:31:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.26 szerda, 22:29:47
szerintem nézd át a gázbowdeneket. a kipörgésgátlóhoz is megy egy hosszú bowden, ha van tempomatod, ellenőrizd le. wd-40 kúra mindenhova
köszönöm a gyors választ, bár nem értem, miért csak melegen csinálja...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:35:41 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.01.26 szerda, 22:31:50
köszönöm a gyors választ, bár nem értem, miért csak melegen csinálja...
Alapjárati motor? Pillangószelep potméterje?
Ha jól tudom ezek hibája szokott még iylet okozni.
Nyáron a melegbe nem szoktál hangos búgást hallani? Az szokott tünet lenni ha sz@r a léptetőmotor.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 22:40:21 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:37:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.26 szerda, 22:35:41
Alapjárati motor? Pillangószelep potméterje?
Ha jól tudom ezek hibája szokott még iylet okozni.
Nyáron a melegbe nem szoktál hangos búgást hallani? Az szokott tünet lenni ha *** a léptetőmotor.
ez lett volna a következő javaslat, ha az előző nem segít
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:43:31 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.26 szerda, 22:35:41
Alapjárati motor? Pillangószelep potméterje?
Ha jól tudom ezek hibája szokott még iylet okozni.
Nyáron a melegbe nem szoktál hangos búgást hallani? Az szokott tünet lenni ha sz@r a léptetőmotor.
októberben vettem, igaz, akkor is volt jó idő, de nem csinálta. úgy vettem észre, hogy a 3-7 fok között szokta ezt produkálni. -10-ben sem és +10-ben sem, és ez a furcsa benne. Lehet, külön életet él... jaaa, a szabad akarat
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 07:54:26 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.01.26 szerda, 22:43:31
októberben vettem, igaz, akkor is volt jó idő, de nem csinálta. úgy vettem észre, hogy a 3-7 fok között szokta ezt produkálni. -10-ben sem és +10-ben sem, és ez a furcsa benne. Lehet, külön életet él... jaaa, a szabad akarat
nálam a pillangószelep potija csinálta ezt.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 15:33:22 »
Nos,a mai szervoszivattyú csere végeredménye:
Összegzés:csak óvatosan!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 16:47:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.27 csütörtök, 15:33:22
Nos,a mai szervoszivattyú csere végeredménye:
Összegzés:csak óvatosan!
te mi fhaszt csináltál bammeg?
az odáig rendben, hogy szervó szivattyú csere, meg kontár szerelő...(bár ez sincs) de mit tudott tenni egy buhernyák, ami miatt gipszelni kellett a csuklód?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 17:24:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.27 csütörtök, 16:47:14
te mi fhaszt csináltál bammeg?
az odáig rendben, hogy szervó szivattyú csere, meg kontár szerelő...(bár ez sincs) de mit tudott tenni egy buhernyák, ami miatt gipszelni kellett a csuklód?
nos,a kimenő cső hollandere bele violt tépve a helyére.Mivel az istennek se akart lejönni,fogtam magam és letörtem.Úgyis ott volt a másik szivattyú.Na,aztán ráraktam egy kereszt-kerékkulcsot (22-es kellet róla),a hollanderre ráfogtam egy vízcső fogóval.Bal lábbal álltam egy kasztni alátáasztónak használt tuskón,jobb lábbal meg a motoron levő keresztkulcson.És hajrá!Aztán egszercsak engedett a csavar...én meg hátrarepültem...ha szokás szerint otthagyok mindent a garázsajtóban,akkor valószínűleg a tökfejem is kap egyet de így csak a bal kezemre estem a 120 kilómmal.Esés közben bal lábbal lerúgtam a jobb oldali vadriasztót...ez tuti ki volt centizve,különben a lökhárítót rugom szét a jó kis vassal teli munkásbakanccsal.Röviden ennyi...ha hátraesés közben felnyársalt volna a gyerek játék gereblyélye,tuti darwin díjas lettem volna...
ja,az a *** szerelő baszott kicserélni a hollandert (mert forrasztották a szivattyú csövét,jól látható...b*ák meg...) inkább betekrte a vízvezeték szerelésben használatos tömítő szalagra,amit a menetre kell tekerni.Az meg szépen belerohadt,elvégre ne erre találták ki.Sajnos,lehúzni már nem bírtam a cső végéről,mert bal kézzel már nem bírtam tartani a csövet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.27 csütörtök, 17:27:27 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:31:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.27 csütörtök, 17:24:26
nos,a kimenő cső hollandere bele violt tépve a helyére.Mivel az istennek se akart lejönni,fogtam magam és letörtem.Úgyis ott volt a másik szivattyú.Na,aztán ráraktam egy kereszt-kerékkulcsot (22-es kellet róla),a hollanderre ráfogtam egy vízcső fogóval.Bal lábbal álltam egy kasztni alátáasztónak használt tuskón,jobb lábbal meg a motoron levő keresztkulcson.És hajrá!Aztán egszercsak engedett a csavar...én meg hátrarepültem...ha szokás szerint otthagyok mindent a garázsajtóban,akkor valószínűleg a tökfejem is kap egyet de így csak a bal kezemre estem a 120 kilómmal.Esés közben bal lábbal lerúgtam a jobb oldali vadriasztót...ez tuti ki volt centizve,különben a lökhárítót rugom szét a jó kis vassal teli munkásbakanccsal.Röviden ennyi...ha hátraesés közben felnyársalt volna a gyerek játék gereblyélye,tuti darwin díjas lettem volna...
ja,az a *** szerelő ***ott kicserélni a hollandert (mert forrasztották a szivattyú csövét,jól látható...b*ák meg...) inkább betekrte a vízvezeték szerelésben használatos tömítő szalagra,amit a menetre kell tekerni.Az meg szépen belerohadt,elvégre ne erre találták ki.Sajnos,lehúzni már nem bírtam a cső végéről,mert bal kézzel már nem bírtam tartani a csövet.
Jobbulást!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2011.01.28 péntek, 08:53:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.27 csütörtök, 17:24:26
ja,az a *** szerelő ***ott kicserélni a hollandert (mert forrasztották a szivattyú csövét,jól látható...b*ák meg...) inkább betekrte a vízvezeték szerelésben használatos tömítő szalagra,amit a menetre kell tekerni.Az meg szépen belerohadt,elvégre ne erre találták ki.Sajnos,lehúzni már nem bírtam a cső végéről,mert bal kézzel már nem bírtam tartani a csövet.
Jobbulást! Remélem ebből tanulva most már tényleg meneszted azt a "bizonyos" szerelőt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2011.01.28 péntek, 09:03:25 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.28 péntek, 08:53:34
Jobbulást! Remélem ebből tanulva most már tényleg meneszted azt a "bizonyos" szerelőt...
Köszönöm!NEm tudom,mert ez még előttem történt...én ha tudok,akkor az autó mellett maradok,amíg szerelik.Szegény öreget rendesen átverték,igazából ha kész lesz autó teljesen,akkor megkeresem és közlöm vele a tényeket...hogy akikhez járt,azok éveken keresztül csak lenyúlták.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2011.01.29 szombat, 01:04:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.26 szerda, 22:29:47
szerintem nézd át a gázbowdeneket. a kipörgésgátlóhoz is megy egy hosszú bowden, ha van tempomatod, ellenőrizd le. wd-40 kúra mindenhova
Helló.
Mint szerelő javasolnám hogy olyan helyre mint például bowdenház és egyéb ilyen kinos helyekre pl mint ahol nagyfeszültség keletkezik például gyertya hanyagoljuk a WD-40 et sajnos nagyon sok ember azt hiszi a WD-40 röl hogy ezzel jót tesz de sajnos nem.
Én személy szerint ajánlanék valamilyen teflon szprét ha bowdenház ról van szó, ha elosztófedélről és gyertyáról akkor féktisztitót.
Üdv:
BeG
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2011.01.29 szombat, 12:32:49 »
Akit érdekel az egyedi hátsó sárvédőív javításom, az a kasztnis topikban megtalálja
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2011.01.29 szombat, 13:28:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.29 szombat, 12:32:49
Akit érdekel az egyedi hátsó sárvédőív javításom, az a kasztnis topikban megtalálja
jó neked,én csak abban bízom,hogy azt legalább egy lelkiismeretes kasztnis csinálta meg az autón,nem olyan,mint aki a motort is berhelte.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2011.01.29 szombat, 14:31:43 »
Hétfőn viszem a szerelőhöz a gépet. Kicseréli a gyertyákat, amiket már megvettem (2170Ft/db Ford), aztán bízom benne, hogy végre megszűnik a rángatás. Ha nem, akkor a kábeleket is cserélem. Aztán ha ez a probléma megoldódott, akkor lemosom, csinálok pár képet, és felkerül a használtautó.hu-ra, meg itt a klubban is viszontláthatjátok a "keres-kínál" topicban.
Ez a terv egyelőre. Megpróbálom én eladni, mert nem szeretném viszontlátni egy kereskedésben visszatekert órával, eladásra összegányolva. Lehet, hogy eltart egy-két hónapig az autócsere, én nem sietek. Persze, ha be tudom számíttatni, akkor beszámíttatom, de az a b terv. A fejleményekről tudni fogtok.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2011.01.29 szombat, 14:52:10 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyújtó trafó mellet az alapjárati felé van egy egység, aminek fekete műanyag a teteje, olyan min egy műanyag kupak és tekerni lehet, az lenne a kérdésem, hogy ez mi és mire szolgál , és miért lehet tekerni?
Üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2011.01.29 szombat, 15:07:46 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.01.29 szombat, 14:52:10
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyújtó trafó mellet az alapjárati felé van egy egység, aminek fekete műanyag a teteje, olyan min egy műanyag kupak és tekerni lehet, az lenne a kérdésem, hogy ez mi és mire szolgál , és miért lehet tekerni?
Üdv!
Az egr szelep mágneskapcsolója.A kupakját nem csak tekerni tudod,de le is jön....
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2011.01.29 szombat, 15:57:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 15:07:46
Az egr szelep mágneskapcsolója.A kupakját nem csak tekerni tudod,de le is jön....
Ha tekerem állítok vele valamit, vagy mire való, ha lejön azzal tönkremegy?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2011.01.29 szombat, 17:23:53 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.29 szombat, 14:31:43
Hétfőn viszem a szerelőhöz a gépet. Kicseréli a gyertyákat, amiket már megvettem (2170Ft/db Ford), aztán bízom benne, hogy végre megszűnik a rángatás. Ha nem, akkor a kábeleket is cserélem. Aztán ha ez a probléma megoldódott, akkor lemosom, csinálok pár képet, és felkerül a használtautó.hu-ra, meg itt a klubban is viszontláthatjátok a "keres-kínál" topicban.
Ez a terv egyelőre. Megpróbálom én eladni, mert nem szeretném viszontlátni egy kereskedésben visszatekert órával, eladásra összegányolva. Lehet, hogy eltart egy-két hónapig az autócsere, én nem sietek. Persze, ha be tudom számíttatni, akkor beszámíttatom, de az a b terv. A fejleményekről tudni fogtok.
Miért adod el? Sok baj van vele ezen a rángatáson kívül?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2011.01.29 szombat, 17:48:19 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.01.29 szombat, 15:57:52
Ha tekerem állítok vele valamit, vagy mire való, ha lejön azzal tönkremegy?
Az égegyadta világon semmit nem állít,az csak porvédő.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2011.01.29 szombat, 17:51:41 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.29 szombat, 17:23:53
Miért adod el? Sok baj van vele ezen a rángatáson kívül?
Hát, lenne mire költeni még, de én már nem fogok. Ha meg akarnám tartani -ami az eredeti terv volt- akkor költenék rá, de nem hagy nyugodni a régi vágy, muszáj lecserélnem. Igazából az elsőkerékhajtással nem tudok megbékélni. Minden téren olyan a Mondeo, amilyennek szerettem volna, de még így sem elég jó nekem.
Én nem vagyok Mondeo fan, ahogy írtam is, azért vettem, mert erre volt lóvé. Megszerettem, de egyébként sem szokásom túl sokáig megtartani az autókat. Majd a lelkes új tulaj örömét leli benne, nekem hosszú évek óta fáj a szívem egy másik német márka bizonyos típusa után, és úgy néz ki, most végre úgy állok, hogy bele tudok vágni (egy hitelbe
).
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2011.01.29 szombat, 17:56:14 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.29 szombat, 17:51:41
Hát, lenne mire költeni még, de én már nem fogok. Ha meg akarnám tartani -ami az eredeti terv volt- akkor költenék rá, de nem hagy nyugodni a régi vágy, muszáj lecserélnem. Igazából az elsőkerékhajtással nem tudok megbékélni. Minden téren olyan a Mondeo, amilyennek szerettem volna, de még így sem elég jó nekem.
Én nem vagyok Mondeo fan, ahogy írtam is, azért vettem, mert erre volt lóvé. Megszerettem, de egyébként sem szokásom túl sokáig megtartani az autókat. Majd a lelkes új tulaj örömét leli benne, nekem hosszú évek óta fáj a szívem egy másik német márka bizonyos típusa után, és úgy néz ki, most végre úgy állok, hogy bele tudok vágni (egy hitelbe
).
Én teljes mértékben megértelek.Nincs értelme annak,hogy költi a pénzt az ember,de mégse az van,amit nagyon akar.Ezért adtam el a pirosat.Kész volt,nemigen volt már baja,de mégis...
Látod,keresnek itt páran véhatost,miért nem keresed meg őket?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:22:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 17:56:14
Én teljes mértékben megértelek.Nincs értelme annak,hogy költi a pénzt az ember,de mégse az van,amit nagyon akar.Ezért adtam el a pirosat.Kész volt,nemigen volt már baja,de mégis...
Látod,keresnek itt páran véhatost,miért nem keresed meg őket?
Hát ez az, a szívnek nem lehet parancsolni.
Az előző autóm egy Astra volt, amin mindent megcsináltattam, gyönyörű volt, jól ment, mégis eladtam. Nem akartam hitelt, ahogy most sem akarok, de csak így jöhet össze a másik gép.
Ezt a rángatást mindenképp orvosolom, mielőtt meghírdetem, aztán meglátom, mennyire érdeklődnek. Legutóbb kombit kerestek, az enyém 5 ajtós.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:26:29 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.29 szombat, 18:22:08
Hát ez az, a szívnek nem lehet parancsolni.
Az előző autóm egy Astra volt, amin mindent megcsináltattam, gyönyörű volt, jól ment, mégis eladtam. Nem akartam hitelt, ahogy most sem akarok, de csak így jöhet össze a másik gép.
Ezt a rángatást mindenképp orvosolom, mielőtt meghírdetem, aztán meglátom, mennyire érdeklődnek. Legutóbb kombit kerestek, az enyém 5 ajtós.
volt négyajtós is belinkelve,szerintem ez már inkább személyes szimpátia kérdése...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:32:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 18:26:29
volt négyajtós is belinkelve,szerintem ez már inkább személyes szimpátia kérdése...
Naja. Mondjuk én kifejezetten 5 ajtós párti vagyok, nálam 4 ajtós, vagy kombi szóba sem jöhetett, azokat meg se néztem. Mindenképp lemosom majd, és csinálok egy tucat képet, hogy legyen miről beszélni, hátha beleszeret valaki.
Aztán majd meglátjuk...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:35:56 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.29 szombat, 18:32:28
Naja. Mondjuk én kifejezetten 5 ajtós párti vagyok, nálam 4 ajtós, vagy kombi szóba sem jöhetett, azokat meg se néztem. Mindenképp lemosom majd, és csinálok egy tucat képet, hogy legyen miről beszélni, hátha beleszeret valaki.
Aztán majd meglátjuk...
próbálkozni kell...szerintem más is inkább venne úgy autót,hogy ismeri az előéletét valamennyire...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:00:32 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 18:35:56
próbálkozni kell...szerintem más is inkább venne úgy autót,hogy ismeri az előéletét valamennyire...
Aki Mondeo-t akar, és itt a klubban érdeklődik, az már eleve jó úton jár.
Naplózva
DODI78
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:27:16 »
Sziasztok!
Jó új vagyok itt. és nem csak itt, hanem az autó szerelésben is. Ezért szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 2,5 V6 mondeom és fejembe vettem, hogy rendbe teszem egy kicsit. Levettem az olajteknő tetejét és most azt tisztogatom... arra is gondoltam, hogy kicserélem a hidrotőkét, mert zörög, de nem tudom, hogy bele merjek e vágni. ez lenne az első kérdésem, hogy mennyire zűrös ez??
a második, hogy gondoltam, hogy leveszem a légbeömlőt is, a kérdés, hogy mire kell odafigyelnem??
Megpróbáltam az egr szelepet is levenni, hogy megtisztítsam, mert olvastam, hogy az segíthet... de nem nagyon ment. jól gondolom, hogy csak le kell tekerjem a csőről??? vagy van vmi titok?
) balmenet vag valami?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2011.01.29 szombat, 20:07:16 »
Idézetet írta: DODI78 - 2011.01.29 szombat, 19:27:16
Sziasztok!
Jó új vagyok itt. és nem csak itt, hanem az autó szerelésben is. Ezért szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 2,5 V6 mondeom és fejembe vettem, hogy rendbe teszem egy kicsit. Levettem az olajteknő tetejét és most azt tisztogatom... arra is gondoltam, hogy kicserélem a hidrotőkét, mert zörög, de nem tudom, hogy bele merjek e vágni. ez lenne az első kérdésem, hogy mennyire zűrös ez??
a második, hogy gondoltam, hogy leveszem a légbeömlőt is, a kérdés, hogy mire kell odafigyelnem??
Megpróbáltam az egr szelepet is levenni, hogy megtisztítsam, mert olvastam, hogy az segíthet... de nem nagyon ment. jól gondolom, hogy csak le kell tekerjem a csőről??? vagy van vmi titok?
) balmenet vag valami?
Előre is köszönöm a válaszokat!
nemegészen veszem,hogy mit honnan vettél le.Ha hidrotőkét cserélsz,az hengerfejes dolog.Ha nem vagy túl képzett,inkább hagyd meg autószerelőnek.Az olajteknő teljesen legalul van,teteje nemigen van,mert az maga a motor.Az egr-r egyszerűbb ledugózni,mint ***akodni vele.A szívósoron kettő csavar tartja,de vigyázz vele,nekem legutóbb eltört az egyik...Beömlőn egész pontosan mit értesz?Ha kiveszed a doblemezen levő gumi elemet és a levegőszűrőben levő műanyag csövet,akkor hangosabb szívóoldalad lesz.Ha drof példáját követed,fúrd ki a doboz alját...ha mást is gondolsz,segítséget nyújthat a blog,ahol az autómmal kapcsolatos dolgokat vezetem.
Ja,milyen motorolajat használsz?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 20:56:02 írta misi107
»
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:14:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 17:48:19
Az égegyadta világon semmit nem állít,az csak porvédő.
Köszönöm az infót!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:45:39 »
Idézetet írta: DODI78 - 2011.01.29 szombat, 19:27:16
Sziasztok!
Jó új vagyok itt. és nem csak itt, hanem az autó szerelésben is. Ezért szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 2,5 V6 mondeom és fejembe vettem, hogy rendbe teszem egy kicsit. Levettem az olajteknő tetejét és most azt tisztogatom... arra is gondoltam, hogy kicserélem a hidrotőkét, mert zörög, de nem tudom, hogy bele merjek e vágni. ez lenne az első kérdésem, hogy mennyire zűrös ez??
a második, hogy gondoltam, hogy leveszem a légbeömlőt is, a kérdés, hogy mire kell odafigyelnem??
Megpróbáltam az egr szelepet is levenni, hogy megtisztítsam, mert olvastam, hogy az segíthet... de nem nagyon ment. jól gondolom, hogy csak le kell tekerjem a csőről??? vagy van vmi titok?
) balmenet vag valami?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Misit kiegészítve javasolnám hogy fejtsed ki a következőket bővebben annak érdekében h kielégítő válaszokat kaphass:
-Biztos, hogy a hidrotőkék zörögnek? Pontsan hogy néz ki a jelenség? Nem annyira jellemző a meghibásodásuk ezeknél tudtommal.
-Légbeömlő alatt mit értesz, és miért akarod leszedni?
-EGR szelep tisztításnak miben kéne segítenie, mi a probléma?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2011.01.29 szombat, 23:42:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.01.29 szombat, 22:45:39
Misit kiegészítve javasolnám hogy fejtsed ki a következőket bővebben annak érdekében h kielégítő válaszokat kaphass:
-Biztos, hogy a hidrotőkék zörögnek? Pontsan hogy néz ki a jelenség? Nem annyira jellemző a meghibásodásuk ezeknél tudtommal.
-Légbeömlő alatt mit értesz, és miért akarod leszedni?
-EGR szelep tisztításnak miben kéne segítenie, mi a probléma?
hopsz,a miértek eszembe sem jutottak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2011.01.29 szombat, 23:44:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.29 szombat, 23:42:56
hopsz,a miértek eszembe sem jutottak.
persze, mert fél kézzel nehéz gondolkodni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
DODI78
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 09:06:12 »
Volt egy olyan gondolatom is, hogy kérek egy képet egy motorról, ahol be van jelölve,h mi micsoda....
))) Pont azért,h ne írjak hülyeségeket!
))
De akkor megpróbálom elmondani.
Az autót eladásra itéltük, majd elvittük egy szerelőhöz és ő elmondta a hibákat... aztán nekem megesett a szívem rajta és gondoltam nekiállok, nagyobb kárt már talán nem tudok tenni, viszont érdekel a dolog.
levettem a motor tetejéről a fém légbeömlőt (asszem így hívják), alatta van az olajteknő teteje (legalábis azt hittem, h így hívják), azt is levettem. persze mind a kettőt, mert v6, nem volt könnyű!
elvileg most a főtengelyt látom meg a vezérmőszíjat. gondoltam ennek is a cseréjére, de a korábbi fórumhozzászólások alapján lemondtam róla.
a hidrotőke hibát a szerelőm mondta. jelenség: indításkor csörög egy ideig, aztán abba marad. azt mondta egyre hosszabb ideig fog csörögni majd meghal.
))
egr szelep: az a szerelő, akihez elvittem, az mondta,h hibaüzenetet dob a computer, gondoltam tisztítom és hátha jobb lesz (ezt mondta a lamda szondára is, de ott még nem tartok). a két csavart már kivettem, az ok. de még egy cső is megy bele, és arról eddig nem tudtam leszedni.
légbeömlő,amit le akarok szedni: a motor közepén van 2x6 furat és pillangó szelepek vannak benne. miért akarom lvenni? mert koszos a furat belseje, gondoltam kitakarítom.
Olaj: eddig a szerelőm intézte, ha jól emléxem 15w40 ment bele, de nem szentírás.
Naplózva
DODI78
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 09:10:08 »
Jaaaaj! a lényeget elfelejtettem: köszönöm a pozitív hozzáállást! rossz dolog hülyének lenni egy témában de jó dolog türelmes seítséggel találkozni!
Naplózva
DODI78
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 09:12:54 »
ha mást is gondolsz,segítséget nyújthat a blog,ahol az autómmal kapcsolatos dolgokat vezetem.
Köszi! Hol találom ezt a blogot? nagyon szívesen megnézném!
Naplózva
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ