Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:28:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213144 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:08:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.06 vasárnap, 23:03:49
Ha el akarod kúrni az ideális gázáramlást, csak akkor üsd ki
Értem.De például amit néztem kipufot,abban sincs katalizátor.Se egy,se kettő.Azokkal mi van?Vagy nem mindegy,hogy gyári kattal vagy nem gyári anélkül.Az elképzelés ennyi,hogy csak egy katalizátor marad benne,a három helyett,de új.Viszont a leömlőket cserélni?Hát,nem tudom megoldható-e...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:09:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 21:46:23
rátapintottál a lényegre...
de egyébként én is így használom,olyan 3e-ig pörög,tovább nincs értelme.Főleg,hogy begipszelt kézzel még a kanyarodás sem nagyon megy...leginkább jobbra.Bár ma egy jót hajtottam,szerintem nemsokára valamelyik újságban vagy fórumon viszontlátom...
De nekem még mindig az a meglátásom,hogy ez a motor totál el van lustulva.Egész egyszerűen nem tudja,mi az nagy fordulaton működni és tele van ***ral.Gyanítom hengerfejezés közben fognak még érdekes dolgok kiderülni róla.Annak legalább már látom a végét,a héten megkaptam az első tömítést,az olajteknő tömítést,ha valahonnan felhajtok valami pénzmagot,akkor azonnal viszem csináltatni.Drof,esetleg va-e rá valami esély,hogy a leömlő katalizátorokat ki lehet ütni vagy valami?
Nem lehet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:11:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.06 vasárnap, 23:09:49
Nem lehet.
görénynek nevezett csőtakarítót sem lehet végig engedni rajta??
vagy hajtogatott betonvas, vagy valami hasonló??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:11:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.06 vasárnap, 23:09:49
Nem lehet.
köszke.Akkor el van felejtve,gyűjtögetek az ebayen látottra...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:14:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 23:11:30
görénynek nevezett csőtakarítót sem lehet végig engedni rajta??
vagy hajtogatott betonvas, vagy valami hasonló??
Nem csak ez a gond vele.Hanem ahogy néztem,ugye katalizátorhoz méltóan nem kör alakú a profilja.Ha ki is megy belőle,akkor is megmarad a Rocco által írt rossz áramlás,meg a lemez berezonálása.Még esetleg a kivág,cső behegeszt marad,de az meg a tákolás kategória+feltűnő...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:14:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 23:11:53
köszke.Akkor el van felejtve,gyűjtögetek az ebayen látottra...
ha kivágjátok azt a csőszakaszt, amiben benne van és raktok be a helyére üres csövet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:21:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 23:14:56
ha kivágjátok azt a csőszakaszt, amiben benne van és raktok be a helyére üres csövet??
Erre gondoltam,de azt még nem tudom,bevállalják-e.Ugye idomot kell berakni,aztán azzal elszórakozni?Ráadásként csak kell cseredarab,ha nem jön össze...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:28:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 23:08:25
Értem.De például amit néztem kipufot,abban sincs katalizátor.Se egy,se kettő.Azokkal mi van?
Azokkal az van, h nem egy üres "tartály" van benne (amiben kitudja hogy kavarognának és torlódnának a gázok), hanem egy megfelelő átmérőjű cső
Bár sajna az általad említett leömlő
sem igazi spagetti leömlő
annak előnyeivel, mert
ott már egy cső van
a kati helyén, ahelyett, hogy
még 3 lenne
, dehát sajnos nincs hely igazi spegettinek..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:30:57 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.06 vasárnap, 23:28:36
Azokkal az van, h nem egy üres "tartály" van benne (amiben kitudja hogy kavarognának és torlódnának a gázok), hanem egy megfelelő átmérőjű cső
Bár sajna az általad említett leömlő
sem igazi spagetti leömlő
annak előnyeivel, mert
ott már egy cső van
a kati helyén, ahelyett, hogy
még 3 lenne
, dehát sajnos nincs hely igazi spegettinek..
Hát igen.Az lenne az igazi,hengerenként,kivezetve oldalra,autó feketére festve,hátra két tartály és lehet menni a Mad Max-be...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:32:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 23:21:26
Erre gondoltam,de azt még nem tudom,bevállalják-e.Ugye idomot kell berakni,aztán azzal elszórakozni?Ráadásként csak kell cseredarab,ha nem jön össze...
Sztem nem lenne túl olcsó, mert megfelelő alakú és átmérőjű "csövet" kéne oda befaragni, és az is kérdéses, hogy az öntvényhez mennyire lehetne egy sima acélcsöet hegeszteni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:35:30 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.06 vasárnap, 23:32:23
Sztem nem lenne túl olcsó, mert megfelelő alakú és átmérőjű "csövet" kéne oda befaragni, és az is kérdéses, hogy az öntvényhez mennyire lehetne egy sima acélcsöet hegeszteni.
hát,ha a repedt öntvényt tudnak hegeszteni,akkor ez sem lehet megoldhatatlan...bár akkor már tényleg egyszerűbbvenni másikat.Épp van az ebayen megint licites,kivárom a végét,mi lesz belőle...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:35:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 23:30:57
Hát igen.Az lenne az igazi,hengerenként,kivezetve oldalra,autó feketére festve,hátra két tartály és lehet menni a Mad Max-be...
Hát nem lennének túl hosszú élettartamúak a kipu szelepek, de megnézném az arcokat egy Fordos találkozón egy ilyen Mondeohoz..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:38:40 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.06 vasárnap, 23:35:49
Hát nem lennének túl hosszú élettartamúak a kipu szelepek, de megnézném az arcokat egy Fordos találkozón egy ilyen Mondeohoz..
a tíz perc meglenne...
Ez meg újra katalizátorozás,majdnem tákolás kategória...:
http://cgi.ebay.co.uk/MONDEO-MK2-ST200-ST24-V6-2-5-REAR-PRE-CAT-MANIFOLD-/160538568789?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2560d82855
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 23:49:15 írta misi107
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:58:23 »
Ja,mégvalami,amiben nem vagyok biztos.Attól függetlenül,hogy téligumik vannak az autón,veszettmód csúszik a hátulja.Bár szét van kopva a stab rúd,de ennyire szerintem nem kellene megindulnia kanyarban.Tegnap a belvárosban kicsit nagyobb gázzal kanyarodtam és a 90 fokos jobbkanyarban szépen megindult a segge,mint egy hátsókerekes autónak.Vagy ismét csak önkontrollt kellene tanusítanom?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 00:36:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.06 vasárnap, 23:58:23
Ja,mégvalami,amiben nem vagyok biztos.Attól függetlenül,hogy téligumik vannak az autón,veszettmód csúszik a hátulja.Bár szét van kopva a stab rúd,de ennyire szerintem nem kellene megindulnia kanyarban.Tegnap a belvárosban kicsit nagyobb gázzal kanyarodtam és a 90 fokos jobbkanyarban szépen megindult a ***e,mint egy hátsókerekes autónak.Vagy ismét csak önkontrollt kellene tanusítanom?
Lehet az önkontroll egy kicsit segít,
bár nekem is ugyanúgy szét volt kopva hátul minden, mondjuk én nem mertem vele így közlekedni, de amióta hátul a szilentek + kutyacsontok cserélődtek, plusz benn van a -40-es rugó, meg a kemény gátló, akármit csinálhatok a hátulja meg se moccan.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 00:39:04 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.07 hétfő, 00:36:46
Lehet az önkontroll egy kicsit segít,
bár nekem is ugyanúgy szét volt kopva hátul minden, mondjuk én nem mertem vele így közlekedni, de amióta hátul a szilentek + kutyacsontok cserélődtek, plusz benn van a -40-es rugó, meg a kemény gátló, akármit csinálhatok a hátulja meg se moccan.
Azt hiszem,el kellene mennem valami vezetési tréningre vagy mijabánatra.Hátha segít lehiggadni....
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 01:07:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.07 hétfő, 00:39:04
Azt hiszem,el kellene mennem valami vezetési tréningre vagy mijabánatra.Hátha segít lehiggadni....
Vagy lehet, hogy az csak olaj lenne a tűzre.
Múlthéten voltam segíteni ismerősnek hűtőt szállítani, mélynyomó ki, ülések ledönt, és én akkor őrültem meg. Sokkal jobban lehetett hallani hátulról a morajlást. Az volt az utolsó csepp, hogy nekem is üvöltenie kell a kipuffnak.
Tekintve, h eddig melóm miatt sokat használtam a kocsit cég érdekben is, meg volt h olyanokat szálíltottam akiknél nem volt baj, h nem üvölt a rendszer, de most h nincs melóm, a jövőben ha lesz is eldöntöttem: enyém az autó, cégügyben nem használatos, akinek megfájdul a feje 20 perc autózás után, az nem ül be. Ha meg már engem idegesít akkor max magamra lehetek mérges, vagy feltekerem a zenét. Fiatal vagyok még, amíg nincs gyerek addig hagy ne más mondja meg, h "mér ilyen hangos az autó."
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 01:09:06 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 14:10:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 19:15:31
Melyiket cserézné? 3-as 5ezer, a mellette lévő 3 ezer, a felső nagy (2-es) nem tom mennyi. Mindegyik cserélhető egyenként. Nekem van 3-as és a felette lévő, de "azt nem használhatják".
A 3-as mellett balra lévő görgőt hol találok normális, normális áron? Cromaxba megnézték, 12.000
Annyira tele van ezekkel a répám, bezzeg ha lenne egy 97-es bmw-m na ahhoz minden lenne ***éhugyé...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 14:52:55 írta Joe
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:47:32 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.07 hétfő, 14:10:03
A 3-as mellett balra lévő görgőt hol találok normális, normális áron? Cromaxba megnézték, 12.000
Annyira tele van ezekkel a répám, bezzeg ha lenne egy 97-es bmw-m na ahhoz minden lenne ***éhugyé...
Mk2 Krisztől vetem tavaly 3 ezeré.
Én nem égetném magam egy '97-es Bömivel. Az a trógerek autója
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:30:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.07 hétfő, 17:47:32
Mk2 Krisztől vetem tavaly 3 ezeré.
Én nem égetném magam egy '97-es Bömivel. Az a trógerek autója
Ezek a görgők csöröghetnek?
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:19:38 »
Az alapjárati motorról lehúztam a csatit, és teljesen megszűnt az alapjárat, miután visszaraktam 900-ra beáll, de nem egyenletes fülre a járása, és néha fékezéskor leesik az alapjárat 500-ra vagy leáll, néha meg indításkor abszolút nincs, az alapjárati Pot méterről lehúztam a csatit feljebb ment az alapjárat, majd visszadugva beállt úgy hogy az jó.
Ez alapjárati lesz, a lambdákat kizártam, javaslat!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:31:27 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.02.07 hétfő, 19:19:38
Az alapjárati motorról lehúztam a csatit, és teljesen megszűnt az alapjárat, miután vis***aktam 900-ra beáll, de nem egyenletes fülre a járása, és néha fékezéskor leesik az alapjárat 500-ra vagy leáll, néha meg indításkor abszolút nincs, az alapjárati Pot méterről lehúztam a csatit feljebb ment az alapjárat, majd visszadugva beállt úgy hogy az jó.
Ez alapjárati lesz, a lambdákat kizártam, javaslat!
Vákuumcső probléma nem tud ilyet okozni? Mármint hogy pl kormányzáskor vagy fékezéskor leáll.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:41:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.07 hétfő, 19:31:27
Vákuumcső probléma nem tud ilyet okozni? Mármint hogy pl kormányzáskor vagy fékezéskor leáll.
sajnos nem tudom,d e szeretném ha rendbejönne
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:17:41 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.07 hétfő, 18:30:29
Ezek a görgők csöröghetnek?
Nem. Csapágyak vannak benne, berágódni tud, mint a kerékcsapágy.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:37:05 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.07 hétfő, 14:10:03
A 3-as mellett balra lévő görgőt hol találok normális, normális áron? Cromaxba megnézték, 12.000
Annyira tele van ezekkel a répám, bezzeg ha lenne egy 97-es bmw-m na ahhoz minden lenne ***éhugyé...
nanana!az,hogy nem tudod hol vegyél nem azt jelenti,hogy nincs!
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:39:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.07 hétfő, 20:17:41
Nem. Csapágyak vannak benne, berágódni tud, mint a kerékcsapágy.
Akkor az tud hangos lenni, nem?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:51:55 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.07 hétfő, 20:39:45
Akkor az tud hangos lenni, nem?
ha eltörik a csapágy,mint nekem a négyhengeresnél,akkor duplán ***ul jársz...pedig az zsír új gyári feszítő volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 20:57:07 írta misi107
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:53:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.07 hétfő, 19:31:27
Vákuumcső probléma nem tud ilyet okozni? Mármint hogy pl kormányzáskor vagy fékezéskor leáll.
az egynyolcnál ez lambdahalálnál volt,amikor fogta magát és besült.Ugyanezt csinálta,a csere után frankó lett minden.Sajnos a véhatnál nem tudom,mit okoz ha rossz lesz valamelyik lambda.Első körben cseréltem mind a kettőt,remélem nem lesz gondjuk.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:19:54 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.02.07 hétfő, 19:41:56
sajnos nem tudom,d e szeretném ha rendbejönne
Esetleg még a gyertyákat szed ki és pucold meg és nézd meg hézagmérővel a gyári értékeknek megfelel-e.
Vagy az alapjárati motort szét kell szedni és megg kel kicsit renoválni, egy kis kontakt spray stb....
Nekem a 2.0-nál pl. a légtömegmérö volt elkoszolodva akkor hasonló dolgokat produkált, vagy légszürő idő ellöti elkoszolodása.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:25:19 »
mennyi a gyertya gyári hézag értéke
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 22:13:55 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2011.02.07 hétfő, 21:40:24
Hasonló gondom volt. Illetve annyiban más, hogy ha meghúzattam (nagy fordulatról 3-4,5K) nem fogta meg 1000-enként, hanem szépen leesett 0-ra a fordulatszám (leállt a motor).
Vik mester rádugta a kompjútert, analizált, tesztelt ... aztán elöl könyékig benyúlt és visszadugta a lecsúszott (asszem lambda) kábelt
na,akkor egyről beszélünk.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:11:45 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.07 hétfő, 20:39:45
Akkor az tud hangos lenni, nem?
Az nem, mert az beáll, mint fax a lagziban és onnan többet nem mozdul. A szíj lesz utána nagyon hangos, mert elszakad és visz magával mindent a pitsába, amit elvileg hajtania kellene.
A csapágyak viszont itt erősen túl vannak méretezve, nagyjából 700e km-et bírnak el, ergo sohasem szakítanak szíjat.
Ha onnan jön a csattogó hang, akkor az valójában nem is onnan jön, hanem mögüle (Hengerfej kifújás a becses neve és csak az összes görgő+szíj cseréje után szokás belátni, hogy az a hang forrása).
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:23:36 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.07 hétfő, 23:11:45
Az nem, mert az beáll, mint fax a lagziban és onnan többet nem mozdul. A szíj lesz utána nagyon hangos, mert elszakad és visz magával mindent a pitsába, amit elvileg hajtania kellene.
A csapágyak viszont itt erősen túl vannak méretezve, nagyjából 700e km-et bírnak el, ergo sohasem szakítanak szíjat.
Ha onnan jön a csattogó hang, akkor az valójában nem is onnan jön, hanem mögüle (Hengerfej kifújás a becses neve és csak az összes görgő+szíj cseréje után szokás belátni, hogy az a hang forrása).
Én most esek át, pontosabban a drágaság esik át, egy fötengely szimmering meg ékszíjtárcsa cserén, én nekem is érdekes hangok jöttek ki elől, én is a hittem valami komolyabb, de szerelőm mondta, h valamelyik feszítő görgő lesz az. Ma szétszedtük, és hát ugye amiatt ma szentségeltem görgő, na hát annak olyan hangja volt, mint egy varjúnak kb. Elkezdtem játszani a görgővel, gondoltam, hogy annak már úgyis mind1, szerelőm meg mondta, h kár volt, mert lehet még menthető lett volna. Mind1, ettől függetlenül talált bele 6203-as csapágyat, majd holnap kiderül h meg tud menteni plusz kiadásoktól, vagy nem.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:26:10 »
Mellesleg meg ne csodálkozzak, hogy izzad a szervószivattyú körül, mivel a bele menő fémcső nem gyengén mozgott...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:31:51 »
Viszont eldöntöttem, a héten biztos nem, de ha jövőhéten, vagy majd utána valamikor megint lesz pár nap ilyen melegebb, szétkapom a motrot, kipuccolom a szívósort és megpróbálkozok belülről kipucolni, "felpolírozni(ha lehetséges)" a szívócsonkot ilyen flexibilis fúróba belefogatós cuccal. Csak olyat még valakitől szereznem kell.
Szigorúan csak azért, hogy esténként jobban tudjak aludni. Csak a tudat, hogy tiszta.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2011.02.08 kedd, 09:42:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.07 hétfő, 23:11:45
Az nem, mert az beáll, mint fax a lagziban és onnan többet nem mozdul. A szíj lesz utána nagyon hangos, mert elszakad és visz magával mindent a pitsába, amit elvileg hajtania kellene.
A csapágyak viszont itt erősen túl vannak méretezve, nagyjából 700e km-et bírnak el, ergo sohasem szakítanak szíjat.
Ha onnan jön a csattogó hang, akkor az valójában nem is onnan jön, hanem mögüle (Hengerfej kifújás a becses neve és csak az összes görgő+szíj cseréje után szokás belátni, hogy az a hang forrása).
ez komoly?700ekm?
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2011.02.08 kedd, 09:57:37 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.07 hétfő, 23:11:45
Az nem, mert az beáll, mint fax a lagziban és onnan többet nem mozdul. A szíj lesz utána nagyon hangos, mert elszakad és visz magával mindent a pitsába, amit elvileg hajtania kellene.
A csapágyak viszont itt erősen túl vannak méretezve, nagyjából 700e km-et bírnak el, ergo sohasem szakítanak szíjat.
Ha onnan jön a csattogó hang, akkor az valójában nem is onnan jön, hanem mögüle (Hengerfej kifújás a becses neve és csak az összes görgő+szíj cseréje után szokás belátni, hogy az a hang forrása).
Ha hengerfejes lenne azt tudnám már rég. Nem olyan jo ez a motor hogy menne hengerfejesen. 2 hete voltam szerelőnél mert azt hittem hogy hengerfej és azt mondta hogy ne parázzak mert ha hengerfejes lenne nem járna ilyen szépen és érdekes dolgokat produkálna, fust, vizhiány stb... témában.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2011.02.08 kedd, 10:14:31 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.08 kedd, 09:57:37
Ha hengerfejes lenne azt tudnám már rég. Nem olyan jo ez a motor hogy menne hengerfejesen. 2 hete voltam szerelőnél mert azt hittem hogy hengerfej és azt mondta hogy ne parázzak mert ha hengerfejes lenne nem járna ilyen szépen és érdekes dolgokat produkálna, fust, vizhiány stb... témában.
hát ez ebben az esetben nincs így...
misi motorja hf-es...
rocco is szívott miatta. a tüneteket visszaolvasva megtalálod..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:02:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.08 kedd, 10:14:31
hát ez ebben az esetben nincs így...
misi motorja hf-es...
rocco is szívott miatta. a tüneteket visszaolvasva megtalálod..
egyetértek.drof leírta nem is egyszer,hogy mik a tünetek.Sőt,egyáltalán nem egyezik meg a négyhengeresével!A motor nálam is szépen jár és még a víz sem fogy.Egy helyen lehet látni az első hf-nél,ahol kinyomja a vizet,de ott se annyit,hogy feltűnő lenne a tartályban a hiánya.Viszont én még mindig szépen elszáguldozok úgy,hogy a kipufogó tömítésnél nyomja kifelé az olajat.A cicergő hang meg lassan már nem cicergés,hanem már egy egész zenekar,a hűtővíz is a pirosból szép sötétbarna lett.Aztán egyszercsak jön egy vízcső durr,amit nem akarok megvárni,jövő hónapban mindenféleképp csináltatom,legfeljebb nem eszek...
Viszont a jó idő beálltával varázslatos módon megjavult az összes zár.Működik a kp,riasztóval is,kulccsal is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 12:22:16 írta misi107
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:24:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 12:02:44
egyetértek.drof leírta nem is egyszer,hogy mik a tünetek.Sőt,egyáltalán nem egyezik meg a négyhengeresével!A motor nálam is szépen jár és még a víz sem fogy.Egy helyen lehet látni az első hf-nél,ahol kinyomja a vizet,de ott se annyit,hogy feltűnő lenne a tartályban a hiánya.Viszont én még mindig szépen elszáguldozok úgy,hogy a kipufogó tömítésnél nyomja kifelé az olajat.A cicergő hang meg lassan már nem cicergés,hanem már egy egész zenekar,a hűtővíz is a pirosból szép sötétbarna lett.Aztán egyszercsak jön egy vízcső durr,amit nem akarok megvárni,jövő hónapban mindenféleképp csináltatom,legfeljebb nem eszek...
Viszont a jó idő beálltával varázslatos módon megjavult az összes zár.Működik a kp,riasztóval is,kulccsal is.
Bekerestem mindenütt és nem találom a tünetleírást
Tudnátok segíteni?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:30:28 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.08 kedd, 12:24:13
Bekerestem mindenütt és nem találom a tünetleírást
Tudnátok segíteni?
Visszakerestema hozzászólásai között, és itt megtaláltam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1459.msg533840#msg533840
Asszem ez elég kimerítő leírás
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:42:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.08 kedd, 12:30:28
Visszakerestema hozzászólásai között, és itt megtaláltam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1459.msg533840#msg533840
Asszem ez elég kimerítő leírás
Nagyon szépen köszi. Hát az árak megrémítettek.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2011.02.08 kedd, 13:41:38 »
Na végre kész.
Új fötengely ékszíjtárcsa és szimmering, új ékszíj, szervócső nem kotyog, csörgő görgő nem zörög (majd meglátjuk meddig), ráadásképp rögtön ki is cserélték az s*ar akksit.
Jó nagy cigi volt, de végre nincs olyan hangja az autónak kívülről, mintha benne maradt volna egy egér egy kis kalapáccsal és hangosan cincogva verné szét a motrot.
Jövőhéten ha jó idő marad szívósor meg szívócsonk tisztítás, + meghallgatom milyen hangja lenne a kocsinak hátsó dob nélkül, amaradék katalizátorral meg gázgyorsítóval.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2011.02.08 kedd, 19:21:09 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.08 kedd, 09:57:37
Ha hengerfejes lenne azt tudnám már rég. Nem olyan jo ez a motor hogy menne hengerfejesen. 2 hete voltam szerelőnél mert azt hittem hogy hengerfej és azt mondta hogy ne parázzak mert ha hengerfejes lenne nem járna ilyen szépen és érdekes dolgokat produkálna, fust, vizhiány stb... témában.
Jááj, jááj, jájjj.
Nem olvasol vissza?
Ez a motor? Vizet enni? Füstölni? Meg nem menni? Muhahahahahahahahah
Ezt olvasgasd, a szerelőd meg képezze kicsit tovább magát, mert a V6 az nem sor4.
http://rapidshare.com/#
!download|278cg|442772370|V6_head_gasket_failure_and_repair_basics.pdf|1759
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2011.02.08 kedd, 20:08:05 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.08 kedd, 19:21:09
Jááj, jááj, jájjj.
Nem olvasol vissza?
Ez a motor? Vizet enni? Füstölni? Meg nem menni? Muhahahahahahahahah
Ezt olvasgasd, a szerelőd meg képezze kicsit tovább magát, mert a V6 az nem sor4.
http://rapidshare.com/#
!download|278cg|442772370|V6_head_gasket_failure_and_repair_basics.pdf|1759
ajjaj,itt mit is akartál felrakni?de tudom,én vagyok a tudatlan...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2011.02.08 kedd, 21:10:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 20:08:05
ajjaj,itt mit is akartál felrakni?de tudom,én vagyok a tudatlan...
Te bizony. Az egy link, másold be a böngészőbe egy az egyben és letölthető a V6 cikk.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2011.02.08 kedd, 21:29:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.08 kedd, 21:10:46
Te bizony. Az egy link, másold be a böngészőbe egy az egyben és letölthető a V6 cikk.
azt is próbáltam...na,ismét visszajött egy minősítés az ebayről.Rákérdeztem egy komplett fékszettre.A válasz az volt,hogy felénk még véletlenül se akarnak üzletet kötni.Miért?Mert csak.Arra a kérdésre,hogy akkor a küldési célok között magyarország miért van,még várom a választ.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:12:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 21:29:18
azt is próbáltam...
De ez egy g€cizős fáj letöltős oldal, ahol oda kell figyelni mire kattintasz, ha még nem találkoztál ilyennel. Szóval kattints arra h Slow download, és ott várd ki a kamu visszaszámlálást, utána megjelenik a gomb amivel már le tudod tölteni. Aztán nehogy véletlenül a mégsére nyomj, mert úgy veszi h letöltötted, és nem is enged aztán újra próbálkozni egy jóideig...
Szép mi?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:16:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 21:29:18
A válasz az volt,hogy felénk még véletlenül se akarnak üzletet kötni.Miért?Mert csak.
Hát biztos nem véletlen...................
Mocskos egy okádék ország ez....
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:17:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.08 kedd, 21:10:46
Te bizony. Az egy link, másold be a böngészőbe egy az egyben és letölthető a V6 cikk.
okéj,én csak a linkre mentem rá,nem néztem,hogy a folytatás már külön van.Kösz rocco!Viszont az adott infó alapján el lett távolítva...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 23:24:47 írta misi107
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ