Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217023 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:34:08 »
Akkor ezt lehet törvényszerűnek venni, hogy 190.000 km és kakukk?
Nekem most van 196.000 a kocsiba és eddig szerencsére kopp-kopp-kopp nincsenek még ilyen hangjaim. Klímát nem teszek rá csapatás, vagy dugó után leállításkor, mer egy ideje nincs gázom, de általában oda szoktam figyelni, hogy egyből még ne állítsam le. MONDjuk nekem Svájcban üzemelt az autó 2004-ig, utána 3 évet másnál, azt utána került hozzám, talán a külföldi jobban figyelt erre, vagy ők még nálunk is igénytelenebbek?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:38:57 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.08 kedd, 23:34:08
Akkor ezt lehet törvényszerűnek venni, hogy 190.000 km és kakukk?
Nekem most van 196.000 a kocsiba és eddig szerencsére kopp-kopp-kopp nincsenek még ilyen hangjaim. Klímát nem teszek rá csapatás, vagy dugó után leállításkor, mer egy ideje nincs gázom, de általában oda szoktam figyelni, hogy egyből még ne állítsam le. MONDjuk nekem Svájcban üzemelt az autó 2004-ig, utána 3 évet másnál, azt utána került hozzám, talán a külföldi jobban figyelt erre, vagy ők még nálunk is igénytelenebbek?
Hát,nem tudom.Ha minden info igaz,akkor az európai modelleknél van,szóval előfordulhat.Viszont az enyémben is csak az eldurrant vízcsövet cserélték,bár az öreg erről mélyen hallgatott.Viszont a szivattyú csere óta lecsökkent az olajfolt mérete a motor alatt.Szóval már csak a motor-lengéscsillapító (ami szintén kuka állapotú) maradt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:40:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.08 kedd, 19:21:09
http://rapidshare.com/#
!download|278cg|442772370|V6_head_gasket_failure_and_repair_basics.pdf|1759
Jó kis anyag ez. Egyébként nem csak az általad említett konkrét csatlakozásnál hajlamos repedni, hanem -bár ugyanez a cső-, de bárhol a varrat mentén is. Nekem pl a termosztátra ráhúzott résznél (pontosabban közvetlenül utána) nyílt szét alul a varratnál mint egy punci.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:45:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.08 kedd, 23:40:46
Jó kis anyag ez. Egyébként nem csak az általad említett konkrét csatlakozásnál hajlamos repedni, hanem -bár ugyanez a cső-, de bárhol a varrat mentén is. Nekem pl a termosztátra ráhúzott résznél (pontosabban közvetlenül utána) nyílt szét alul a varratnál mint egy punci.
A tavaszi talira ki fog jönni?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:47:20 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.08 kedd, 23:34:08
Akkor ezt lehet törvényszerűnek venni, hogy 190.000 km és kakukk?
Nekem most van 196.000 a kocsiba és eddig szerencsére kopp-kopp-kopp nincsenek még ilyen hangjaim. Klímát nem teszek rá csapatás, vagy dugó után leállításkor, mer egy ideje nincs gázom, de általában oda szoktam figyelni, hogy egyből még ne állítsam le. MONDjuk nekem Svájcban üzemelt az autó 2004-ig, utána 3 évet másnál, azt utána került hozzám, talán a külföldi jobban figyelt erre, vagy ők még nálunk is igénytelenebbek?
Hát mondhatjuk, hogy törvényszerű, mert sajnos legytöbb esteben nem kezelik szakszerűen, és hozzáértően ezt a motort. Bár az enyém is külföldről (Fr) lett behozva 2001-ben, de aztán a magyarok szétpusztították. Már nagyon durva a kontraszt, ahhoz képest amikor megvettem az autót (kívül-belül szétkúrva..), és még mindig van 1-2 tervem, amivel a csúcsra emelem megjelenésben
Jóleső érzés, h egy anno halálra ítélt példányt minden porcikájában megszépítek
Majd ha már végeztem vele (pár hét v. hónap), linkelek pár képet ilyen előtte-utána megoldással
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 23:49:03 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:51:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 23:38:57
Hát,nem tudom.Ha minden info igaz,akkor az európai modelleknél van,szóval előfordulhat.Viszont az enyémben is csak az eldurrant vízcsövet cserélték,bár az öreg erről mélyen hallgatott.Viszont a szivattyú csere óta lecsökkent az olajfolt mérete a motor alatt.Szóval már csak a motor-lengéscsillapító (ami szintén kuka állapotú) maradt.
Mert azért a 190.000 és az 500.000 km között bazi nagy a különbség. Kicsit számomra érthetetlen, legalábbis én ezt a hatalmas intervallum különbséget valahogy úgy tudnám értelmezni, hogy aki bas*ik az autóra csak mennyen (pl. volt főnökömnek amikor mondta a sofőr, hogy be kéne vinni kocsit egy olajcserére, közölte, hogy nem jön be emiatt a kocsi, ***ik az olajcserére, emiatt nem csinál magának fejfájást, utána meg töb 10.000km után olyan volt már az olaj mint a víz, azt csodálkozott, hogy volt aki megfőzte a motrot...) meg állandóan küldi, az 190.000 környékén ne csodálkozzon, aki meg odafigyel rá, nem pörgeti nagyon, rendszeresen szervizeli annál nemigen lesz ekkora gond. Mert ugye arról nincs infód, h mielőtt v6 tulaj lettél előtte nem nyomták e ki a szemét is a kocsinak. Én ezért reménykedek, hogy hátha a külföldi azért ennyire tiszteli a kocsiját, h bármit hall szervíz, szigorúan 10.000-ként olajcsere...
Fater mondta, h akié volt előttem a kocsi az 300.000-t költött a kocsira. Asszem azt mondta, hogy a futóművére, de majd utána érdeklődök, hogy biztos e, mert miután hozzám került kb 1 év után kukák lettek a gátlók, meg a szilentek... utána megkapta a kemény gátlót, új szilenteket, azóta eltelt 2 év és lám nem akar kiesni a futómű a helyéről. Tehát sántít az a futóműves cucc, vagy kamu volt, vagy hátha meghengerfejesedett és arra ment el 3 kiló.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 23:59:20 írta Kuk3sz
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2011.02.08 kedd, 23:52:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.08 kedd, 23:47:20
Hát mondhatjuk, hogy törvényszerű, mert sajnos legytöbb esteben nem kezelik szakszerűen, és hozzáértően ezt a motort. Bár az enyém is külföldről (Fr) lett behozva 2001-ben, de aztán a magyarok szétpusztították. Már nagyon durva a kontraszt, ahhoz képest amikor megvettem az autót (kívül-belül szétkúrva..), és még mindig van 1-2 tervem, amivel a csúcsra emelem megjelenésben
Jóleső érzés, h egy anno halálra ítélt példányt minden porcikájában megszépítek
Hát na...ja,tegnapi észrevétel.Sétáltam az asszonnyal és mit ad isten,egy piros lámpa előtt autók.Köztük fekete ignác,benne kalaposöreg fater.Lámpa zöld,nem mozdul (ezért tűnt fel) Egyszercsak indít és elindul.Van értelme ezért pirosnál leállítani a motort? (kb. egy perc ott a várakozási idő) Azon kívül,hogy utálom őket,ez még a régi szoci autóknál működött,de most? (jó start-stop rendszert hagyjuk,az más tészta)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:00:06 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.08 kedd, 23:51:40
Mert azért a 190.000 és az 500.000 km között bazi nagy a különbség. Kicsit számomra érthetetlen, legalábbis én ezt a hatalmas intervallum különbséget valahogy úgy tudnám értelmezni, hogy aki bas*ik az autóra csak mennyen (pl. volt főnökömnek amikor mondta a sofőr, hogy be kéne vinni kocsit egy olajcserére, közölte, hogy nem jön be emiatt a kocsi, ***ik az olajcserére, emiatt nem csinál magának fejfájást, utána meg töb 10.000km után olyan volt már az olaj mint a víz, azt csodálkozott, hogy volt aki megfőzte a motrot...) meg állandóan küldi, az 190.000 környékén ne csodálkozzon, aki meg odafigyel rá, nem pörgeti nagyon, rendszeresen szervizeli annál nemigen lesz ekkora gond. Mert ugye arról nincs infód, h mielőtt v6 tulaj lettél előtte nem nyomták e ki a szemét is a kocsinak. Én ezért reménykedek, hogy hátha a külföldi azért ennyire tiszteli a kocsiját, h bármit hall szervíz, szigorúan 10.000-ként olajcsere...
Az enyém 10 évig egy tulajos volt-mondjuk.Az autót egy évesen vette meg és bár eleje-hátulja reccsentve volt (az eleje nem biztos,bár vannak rá jelek) nem vészes,főleg,hogy azt legalább tisztességesen megcsinálták.A többi része?Leírtam sokszor,hogy szerette volna rendben tudni de csak átverték.Bár papíron a generátort is felújították,ha indítás után bekapcsolok valami fogyasztót leáll a motor,ha nem akkor is veszettül pislákolnak az izzók,lámpák.Szóval gixer van,de az akksi viszont nem merül le.Hát,majd kiderül mi a hiba,lehet csak a szíj nyúlt meg a sok olajtól amit kapott illetve csúszik (a generátor merő olajsár,az se kizárt,hogy hozzá se nyúltak...)
Az,hogy nem pörgetik?Meglátásom szerint képes akkora kárt okozni,mint a széthajtás.A kettő között van az egyensúly,hogy néha-néha igenis kajakra oda kell lépni,hogy tudja az autó mi az ábra...mert akkor egy fábia is megteszi helyette (amiben életemben először a *** is belém fagyott....)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 00:03:05 írta misi107
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:04:34 »
Olvasgatom itt a hozzászólásokat és úgy néz ki apránként be kell szereznem az alkatrészeket a HF-hez.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:05:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.08 kedd, 23:52:25
Hát na...ja,tegnapi észrevétel.Sétáltam az asszonnyal és mit ad isten,egy piros lámpa előtt autók.Köztük fekete ignác,benne kalaposöreg fater.Lámpa zöld,nem mozdul (ezért tűnt fel) Egyszercsak indít és elindul.Van értelme ezért pirosnál leállítani a motort? (kb. egy perc ott a várakozási idő) Azon kívül,hogy utálom őket,ez még a régi szoci autóknál működött,de most? (jó start-stop rendszert hagyjuk,az más tészta)
Én ezzel a start-stop rendszerrel se vagyok kibékülve... Minnél több s*ar van a kocsiban, annál több minden tud elromlani. ilyen szempontból utálom az autófejlesztőket. Új Lexusba asszem van kamera ami figyeli a fejed és ha nem előre nézel és az autó érzékeli, hogy előtted lassítanak, először ráfeszít a biztonsági övedre, utána lassít, majd legvégén megáll a kocsi. Ez mind szépés jó ha pl elájulsz a kocsiban, megmentheti az életed... az elején, és ha az autó lesz 12-14 éves és tönkremegy az elektronika és egyszercsak ok nélkül lassít, vagy közlekedsz rendesen azt befeszít az ülésbe és nem enged el akkor mi van? Gépek lázadása.
De simán benne van a pakliba. FÚJ...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:06:51 »
Fel tudnátok rakni újra ezt a v6 hengerfej PDF-t mert nekem már nem engedi letölteni. Azt írja hogy 10-n letöltötték így az ingyeles kvóta oda és törölték.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:08:08 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.09 szerda, 00:06:51
Fel tudnátok rakni újra ezt a v6 hengerfej PDF-t mert nekem már nem engedi letölteni. Azt írja hogy 10-n letöltötték így az ingyeles kvóta oda és törölték.
Privátban dobj egy email címet, és küldöm inkább.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:10:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.09 szerda, 00:00:06
Az enyém 10 évig egy tulajos volt-mondjuk.Az autót egy évesen vette meg és bár eleje-hátulja reccsentve volt (az eleje nem biztos,bár vannak rá jelek) nem vészes,főleg,hogy azt legalább tisztességesen megcsinálták.A többi része?Leírtam sokszor,hogy szerette volna rendben tudni de csak átverték.Bár papíron a generátort is felújították,ha indítás után bekapcsolok valami fogyasztót leáll a motor,ha nem akkor is veszettül pislákolnak az izzók,lámpák.Szóval gixer van,de az akksi viszont nem merül le.Hát,majd kiderül mi a hiba,lehet csak a szíj nyúlt meg a sok olajtól amit kapott illetve csúszik (a generátor merő olajsár,az se kizárt,hogy hozzá se nyúltak...)
Az,hogy nem pörgetik?Meglátásom szerint képes akkora kárt okozni,mint a széthajtás.A kettő között van az egyensúly,hogy néha-néha igenis kajakra oda kell lépni,hogy tudja az autó mi az ábra...mert akkor egy fábia is megteszi helyette (amiben életemben először a *** is belém fagyott....)
Tény és való igaz, azért néha meg kell kínálni a kicsikét, h tudja hol a helye, de azért nem egyfolytában eszetlenül. És az a baj, h sok autónál, lehet a v6-os Mondeoból is sok van, de pl sportautóból kicsit öregebbet nem találsz olyat, aminek ne rúgták volna szét a motrát. Pl. 200Sx-et csak fillérekért vennék, mert úgyis ott kezdődik mind1ik h motorgenerál. A kíméletesen használt meg olyan mint a hímes tojás, azt is csak Húsvétkor kapsz egy évben.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:14:25 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.09 szerda, 00:10:23
Pl. 200Sx-et csak fillérekért vennék, mert úgyis ott kezdődik mind1ik h motorgenerál. A kíméletesen használt meg olyan mint a hímes tojás, azt is csak Húsvétkor kapsz egy évben.
[off] Hát jah. Én azért nem vettem végül 200sx-et a V6 előtt, mert sajna nemcsak a motorgenerállal kell számolni, hanem egy teljes kasztnigenerállal is... Mondjuk a motorgenerál még jó is, mert olyankor egy Stage 2-3 már akkor bepattan (300paci körül
), csakhát eleve kis gyenge kasztnijuk van, és ahogy az a régi japóknál szokás, széjjel is rozsdásodnak.
E36 (ősi kedvencem) 325 vagy 328at is néztem, de arra 2szerannyi dellát rákell szánni mint egy iylen Mondeóra Mo-on..[/off]
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 00:16:45 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2011.02.09 szerda, 00:21:41 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.09 szerda, 00:14:25
[off] Hát jah. Én azért nem vettem végül 200sx-et a V6 előtt, mert sajna nemcsak a motorgenerállal kell számolni, hanem egy teljes kasztnigenerállal is... Mondjuk a motorgenerál még jó is, mert olyankor egy Stage 2-3 már akkor bepattan (300paci körül
), csakhát eleve kis gyenge kasztnijuk van, és ahogy az a régi japóknál szokás, széjjel is rozsdásodnak.
E36 (ősi kedvencem) 325 vagy 328at is néztem, de arra 2szerannyi dellát rákell szánni mint egy iylen Mondeóra Mo-on..[/off]
ezek engem elkerültek....egyszer ezt vettem,azóta is ez van.Igaz,néha kapom az okos dumát,de elintézem azzal,hogy a gyereknek szoktam venni játék autót...(szuzuki,skoda stb...az észosztók)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:13:48 »
Ezek miféle olajhűtők? Még az automata V6 donorbol maradt meg, aztán feltenném eladásra, de én nemvágom, meg most fáradt vagyok utánajárni. Ha tudjátok mennyi értük a reális ár bontottan, aztis megköszönöm.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:55:34 »
szerintem szervó. az alsó az tuti, mert ilyenem van nekem is a polcon.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:30:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.09 szerda, 21:13:48
Ezek miféle olajhűtők? Még az automata V6 donorbol maradt meg, aztán feltenném eladásra, de én nemvágom, meg most fáradt vagyok utánajárni. Ha tudjátok mennyi értük a reális ár bontottan, aztis megköszönöm.
ha automata volt,akkor a másik a váltó olaj hűtője lehet.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 19:27:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.09 szerda, 22:30:10
ha automata volt,akkor a másik a váltó olaj hűtője lehet.
Pontyosan. Alsó szervó, felső automata olajhűtő.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 19:30:05 »
Újra:
http://rapidshare.com/files/447223132/V6_head_gasket_failure_and_repair_basics.pdf
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 20:22:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.10 csütörtök, 19:30:05
Újra:
http://rapidshare.com/files/447223132/V6_head_gasket_failure_and_repair_basics.pdf
kösz főnök!Hát,innentől fogva nem kérdés...de a szerelők miért nem hiszik el,hogy nem fogy a cucc belőle?Hát,felénk vémotorral nemigen találkoznak a mezei szerelők.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 21:42:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.10 csütörtök, 20:22:59
kösz főnök!Hát,innentől fogva nem kérdés...de a szerelők miért nem hiszik el,hogy nem fogy a cucc belőle?Hát,felénk vémotorral nemigen találkoznak a mezei szerelők.
Most mit vársz? A magyar szerelők Ladán nevelkedtek és azt a tudást adják tovább évtizedek óta. A mai modern autókat (V motoros Bimmerek, ódik, vóvók) meg nem szerelik ilyen szinten, azoknál már csak diag és főelem csere szerepel a repertoárban.
Nagyon kevés szerelő van, aki érti ezeket a 90'-es évekbeli V mocikat. De azért akad.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 22:06:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.10 csütörtök, 21:42:28
Most mit vársz? A magyar szerelők Ladán nevelkedtek és azt a tudást adják tovább évtizedek óta. A mai modern autókat (V motoros Bimmerek, ódik, vóvók) meg nem szerelik ilyen szinten, azoknál már csak diag és főelem csere szerepel a repertoárban.
Nagyon kevés szerelő van, aki érti ezeket a 90'-es évekbeli V mocikat. De azért akad.
Igaz,de felnőtt azért már vagy két generáció,akiknek ez nem újdonság.A hk és egyéb motor szerelőket hagyjuk,azok más kategória...ott még az sem számított,ha ezt-azt kihagytunk belőle,csak papíron és ellenőrzéskor üzemképes legyen...
ma végre levették a gipszet,helyette vasmerevítő van a kezemen.Szóval,foglalkozhatnék az autóval,erre rossz idő lett....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 22:09:57 írta misi107
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 22:45:15 »
Na leszedtem a kipuffot.
Most így néz ki a rendszer: leömlő-3. kat-gázgyorsító patron-cső a hátsó lengőkarig.
Hát a hang?
.
.
.
Szerintem GETSZIJÓÓÓÓÓ:D
Alapjáraton szinte semmi hangja, olyan 3.000-ig finoman pörgetve, előjön az igazi V6 morajlás, de nekem végig tetszik a hangja. Haverom csinált videót, amint megkapom jön az osztás megfelé.
Van egy olyan érzésem, h kap Y-nal egy csövet 2 véggel.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 22:47:29 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 23:22:33 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.10 csütörtök, 22:45:15
Na leszedtem a kipuffot.
Most így néz ki a rendszer: leömlő-3. kat-gázgyorsító patron-cső a hátsó lengőkarig.
Hát a hang?
.
.
.
Szerintem GETSZIJÓÓÓÓÓ:D
Alapjáraton szinte semmi hangja, olyan 3.000-ig finoman pörgetve, előjön az igazi V6 morajlás, de nekem végig tetszik a hangja. Haverom csinált videót, amint megkapom jön az osztás megfelé.
Van egy olyan érzésem, h kap Y-nal egy csövet 2 véggel.
Jól hangzik. Várom a videót. De azt szomorúan hallom, hogy középdob nélkül sem lett hangja alapjáraton
A gázgyorsító mondjuk nemhogy nem gyorsítja a gázt, de elvileg hangot sem csillapíthat, szóval nemértem, h neked most miért nem lett sokkal hangosabb
Vagy azért ki lehet már hallani alapjáraton az enyhén bubogós hangot, vagy csak simán duruzsol?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 23:38:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.10 csütörtök, 23:22:33
Jól hangzik. Várom a videót. De azt szomorúan hallom, hogy középdob nélkül sem lett hangja alapjáraton
A gázgyorsító mondjuk nemhogy nem gyorsítja a gázt, de elvileg hangot sem csillapíthat, szóval nemértem, h neked most miért nem lett sokkal hangosabb
Vagy azért ki lehet már hallani alapjáraton az enyhén bubogós hangot, vagy csak simán duruzsol?
Hát szépen duruzsol, de kicsit azért ki lehet hallani a bubugást. Ahogy elindulsz vele szépen finoman, úgy ba*zott jó hangja van, ott eléggé kijön a bubu hang.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2011.02.11 péntek, 00:01:46 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.10 csütörtök, 23:38:05
Hát szépen duruzsol, de kicsit azért ki lehet hallani a bubugást. Ahogy elindulsz vele szépen finoman, úgy ba*zott jó hangja van, ott eléggé kijön a bubu hang.
Nah akkor jóó. Nálam is ilyen kb
Ja és köszi az olajhűtős válaszokat!!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2011.02.11 péntek, 10:09:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.11 péntek, 00:01:46
Nah akkor jóó. Nálam is ilyen kb
Ja és köszi az olajhűtős válaszokat!!
Nem autóztam jó ideje(hétfő óta...),ma megint okoztam pár ősz hajszálat embereknek (meg magamnak...) és még mindig el tud varázsolni az autó úgy,hogy észre sem veszem az idő múlását...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2011.02.11 péntek, 13:38:00 »
Na csináltam egy kis belső videjót:
http://www.youtube.com/watch?v=YLmNrnoh6Rw
Elég fhos a minősége, nemértem miért, eddig tök szépen vett fel susogás nélkül hangot, de valamit azért lehet hallani.
Alapon, meg amikor megindul jó, de olyan kb. 4000-től elég "veszélyes" hangja van, na azon kéne valamit csiszolni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:28:38 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 13:38:00
Na csináltam egy kis belső videjót:
http://www.youtube.com/watch?v=YLmNrnoh6Rw
Elég fhos a minősége, nemértem miért, eddig tök szépen vett fel susogás nélkül hangot, de valamit azért lehet hallani.
Alapon, meg amikor megindul jó, de olyan kb. 4000-től elég "veszélyes" hangja van, na azon kéne valamit csiszolni.
nem rossz
látom a légzsákvezérlőd behányt....
meg vettem észre még valamit. 1:19-nél felvillan egy visszajelző....bal oldalt. nem tom mi az mk2-őn...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:41:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 14:28:38
nem rossz
látom a légzsákvezérlőd behányt....
meg vettem észre még valamit. 1:19-nél felvillan egy visszajelző....bal oldalt. nem tom mi az mk2-őn...
Szét kéne szedni az anyósülés alatt az övfeszítőt, megpucolni és visszadugni, utána elmólna, csak mindig akkor van eszembe amikor beülök, és amikor kiszállok mindig elfelejtem.
1:19-nél az a töltés visszajelző lámpa, amit speciel észre se vettem, köszi, hogy szóltál, csak akkor valami nem tiszta:S
Most lett cserélve főtengely ékszíjtárcsa meg ékszíj. Gondolom megcsúszhat a szíj magas fordulaton azért villan fel. De basszus 40 rugó volt a szíjtárcsa az ékszíj meg a szimmering. 1. Mi a jóbüdös retkes kurv*annyáért csszik meg, 2. ha még mellé meghal a generátorom felkötöm magam.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:46:36 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 14:41:53
Szét kéne szedni az anyósülés alatt az övfeszítőt, megpucolni és visszadugni, utána elmólna, csak mindig akkor van eszembe amikor beülök, és amikor kiszállok mindig elfelejtem.
Én a két hete szedtem ki a bal első ülést és mert nálam is szarakodott a légzsák lámpa és cseréltem az ülésállító motort. Minden csatit szétkaptam megtakarítottam és azóta nem villog
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:55:30 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 13:38:00
Na csináltam egy kis belső videjót:
http://www.youtube.com/watch?v=YLmNrnoh6Rw
Elég fhos a minősége, nemértem miért, eddig tök szépen vett fel susogás nélkül hangot, de valamit azért lehet hallani.
Alapon, meg amikor megindul jó, de olyan kb. 4000-től elég "veszélyes" hangja van, na azon kéne valamit csiszolni.
Na! Jó ez a hangerő, még a hang minőségével sincs baj (mármint nem érces, vagy fülsértő). Pont f@sza, bár tudom, hogy a videó nem adja vissza reálisan, de sejtem, hogy milyen lehet ebből már. Akkor a középdob helyére én is majd vagy valami nagyon lájtosat teszek be, vagy semmit
Meghallgatnám azért élőben, látom nem laksz túl messze (én a XIII-ban), koccanhatnánk egyet mostanában valamikor. Pl jövőhéten egyik délután vagy este.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:01:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.11 péntek, 14:55:30
Na! Jó ez a hangerő, még a hang minőségével sincs baj (mármint nem érces, vagy fülsértő). Pont f@sza, bár tudom, hogy a videó nem adja vissza reálisan, de sejtem, hogy milyen lehet ebből már. Akkor a középdob helyére én is majd vagy valami nagyon lájtosat teszek be, vagy semmit
Meghallgatnám azért élőben, látom nem laksz túl messze (én a XIII-ban), koccanhatnánk egyet mostanában valamikor. Pl jövőhéten egyik délután vagy este.
Ok. Kedd Csütörtök kivételével bármikor ráérek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:05:17 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 15:01:48
Ok. Kedd Csütörtök kivételével bármikor ráérek.
figy!
ha nem nagy kérés, dobhatnál egy külső hangot is. nem mondom, hogy kötözd fel a hátsó lökösre a kamerát és menny egy gyorsat, de valahova a patkára a kocsi hátuljától 1,5 - 2m-re letehetnéd és kíváncsi lennék az alapjáratra, meg egy kis túráztatásra...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:29:40 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 13:38:00
Na csináltam egy kis belső videjót:
http://www.youtube.com/watch?v=YLmNrnoh6Rw
Elég fhos a minősége, nemértem miért, eddig tök szépen vett fel susogás nélkül hangot, de valamit azért lehet hallani.
Alapon, meg amikor megindul jó, de olyan kb. 4000-től elég "veszélyes" hangja van, na azon kéne valamit csiszolni.
az alábbit írja róla a kezelési:
Irányjelző ellenőrző lámpa.Működés közben villog,ha egy külső irányjelző nem működik (kiég) akkor egyre gyorsabb ütemben villog.ha járművet ellátták gyári vonóhoroggal,akkor az ellenőrző lámpa a vontatmány irányjelzőinek a hibáját is mutatja.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:32:56 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 14:41:53
Szét kéne szedni az anyósülés alatt az övfeszítőt, megpucolni és visszadugni, utána elmólna, csak mindig akkor van eszembe amikor beülök, és amikor kiszállok mindig elfelejtem.
1:19-nél az a töltés visszajelző lámpa, amit speciel észre se vettem, köszi, hogy szóltál, csak akkor valami nem tiszta:S
Most lett cserélve főtengely ékszíjtárcsa meg ékszíj. Gondolom megcsúszhat a szíj magas fordulaton azért villan fel. De basszus 40 rugó volt a szíjtárcsa az ékszíj meg a szimmering. 1. Mi a jóbüdös retkes kurv*annyáért csszik meg, 2. ha még mellé meghal a generátorom felkötöm magam.
A szíj nekem is csúszik (csúszott) de nem villogott a lámpa.Az alapjáratos,alacsony fordulaton dolgozó motorhang tetszik,de sajnos a gyerek miatt én nem tudom megvalósítani (magasabb fordulaton túl zajos lenne neki) Érdekes,én is hangosabbnak gondoltam volna,ha nincs benne a középső dob.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:20:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.11 péntek, 15:29:40
az alábbit írja róla a kezelési:
Irányjelző ellenőrző lámpa.Működés közben villog,ha egy külső irányjelző nem működik (kiég) akkor egyre gyorsabb ütemben villog.ha járművet ellátták gyári vonóhoroggal,akkor az ellenőrző lámpa a vontatmány irányjelzőinek a hibáját is mutatja.
ezt nem értem, mire írtad...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:37:59 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 19:20:40
ezt nem értem, mire írtad...
szotyi kezelési útmutató....szerinted?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:37:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.11 péntek, 20:37:59
szotyi kezelési útmutató....szerinted?
Azt tudjuk, hogy minek a leírása, azt nem tudjuk, hogy ezt mire írtad. Mert nem passzol a témához.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:42:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.11 péntek, 21:37:02
Azt tudjuk, hogy minek a leírása, azt nem tudjuk, hogy ezt mire írtad. Mert nem passzol a témához.
nem a videóban lévő felvillanó izzóra írta??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:02:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 21:42:25
nem a videóban lévő felvillanó izzóra írta??
az a töltés lámpa volt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:04:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 22:02:33
az a töltés lámpa volt...
miért,nem az villogott?a kezelési útmutatóban ez van hozzáírva.Furcsa nekem is,de tényleg.Majd holnap kipróbálom.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:25:35 »
na most már végképp nem értem...
a töltés visszajelző villogása azt jelenti, hogy kiégett egy irányjelző égőm?
vagy szuahéli nyelven írték a kezelésidet, vagy a te autódat kínában rakták össze
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:32:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 22:25:35
na most már végképp nem értem...
a töltés visszajelző villogása azt jelenti, hogy kiégett egy irányjelző égőm?
vagy szuahéli nyelven írték a kezelésidet, vagy a te autódat kínában rakták össze
Inkább az utóbbi. Ha kiég egy izzó a 3 közül (index), akkor az index és a visszajelzője villog gyorsabban, a töltésellenőrző lámpának ehhez semmi köze, ahogy a vontatmány indexéhez sem.
Misi ma nem ivott eleget és félreolvasott.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:37:26 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.11 péntek, 22:32:02
Inkább az utóbbi. Ha kiég egy izzó a 3 közül (index), akkor az index és a visszajelzője villog gyorsabban, a töltésellenőrző lámpának ehhez semmi köze, ahogy a vontatmány indexéhez sem.
Misi ma nem ivott eleget és félreolvasott.
látom már... megnyitottam a kezelésit.
helytálló a leírása, csak nem ahhoz az ikonhoz, mint amihez ő értelmezte.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:41:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 22:37:26
látom már... megnyitottam a kezelésit.
helytálló a leírása, csak nem ahhoz az ikonhoz, mint amihez ő értelmezte.
akkor storno...és én kérek elnézést...azt hiszem megint lázas vagyok mint tegnap...
de komoly isten a kezelésiben ez van melléírva.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:51:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.11 péntek, 22:41:01
akkor storno...és én kérek elnézést...azt hiszem megint lázas vagyok mint tegnap...
de komoly isten a kezelésiben ez van melléírva.
igen ez igaz. csak a szöveg jobbról van...így az ikonhoz képest a bal oldali szöveg tartozik hozzá
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:52:57 »
Na ma nem tudtam videjót csinálni kívülről, mert most hoztak haza, de holnap délelőtt megyünk edzeni, ott van nagy parkoló azt onnan majd prezentálok valami hangorkánt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:55:59 »
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ