Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:51:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213331 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 12:59:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.24 csütörtök, 12:57:22
hát akár az mk1 topikban is olvashatsz vissza,a télen rengeteg infó felkerült.És ott a blog,ott is írok róla...szóval van infó.
Oksa.
Mentem oda!
Köszi
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 13:56:58 »
Akadjunk már le a v6 hf témáról mert az enyémben már 194 ezer van és mióta ez a téma a forumon már olyan hangokat képzelek bele a kocsiba ami nincs is
Vagy van de nem az.
Hétvégén lenyomtam hiba nélkül rohadt jó fogyasztással egy 450km-s túrát és végig paráztam hogy alámrohad a kocsi és mindezt miért mert már 194 ezer van benne és 190 után törvényszerű. Bár szerintem tekert órája van. Mint ahogy a tizenéves gépek 99%-nak.
Most azt akarjátok hogy ne is járjak a kocsival mig nincs egy kis pénzmag a háznál?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 14:22:59 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 13:56:58
Akadjunk már le a v6 hf témáról mert az enyémben már 194 ezer van és mióta ez a téma a forumon már olyan hangokat képzelek bele a kocsiba ami nincs is
Vagy van de nem az.
Hétvégén lenyomtam hiba nélkül rohadt jó fogyasztással egy 450km-s túrát és végig paráztam hogy alámrohad a kocsi és mindezt miért mert már 194 ezer van benne és 190 után törvényszerű. Bár szerintem tekert órája van. Mint ahogy a tizenéves gépek 99%-nak.
Most azt akarjátok hogy ne is járjak a kocsival mig nincs egy kis pénzmag a háznál?
ne fhossá! misi már hf-esen vette, mégsem hagyta sz@rban. nem kell ezt túl aggódnod szerintem...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 15:37:20 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 13:56:58
Akadjunk már le a v6 hf témáról mert az enyémben már 194 ezer van és mióta ez a téma a forumon már olyan hangokat képzelek bele a kocsiba ami nincs is
Vagy van de nem az.
Hétvégén lenyomtam hiba nélkül rohadt jó fogyasztással egy 450km-s túrát és végig paráztam hogy alámrohad a kocsi és mindezt miért mert már 194 ezer van benne és 190 után törvényszerű. Bár szerintem tekert órája van. Mint ahogy a tizenéves gépek 99%-nak.
Most azt akarjátok hogy ne is járjak a kocsival mig nincs egy kis pénzmag a háznál?
Mitű' fosik fiatalember?
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:04:37 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 15:37:20
Mitű' ***ik fiatalember?
Hát hogy egyszer csak durva hangok kiséretében megáll allattam az autó és amilyen mákom szokott lenni épp sietek valahova épp szakad az eső és épp az autópályán vagyok mindentől *** messze és a traileres megnyalja a szája szélét örömében mert legombolja rólam az ahavi keresetének a 60%-át
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:07:04 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.22 kedd, 21:17:04
Ám legyen. Nem fogok megsértődni, ha törlik.
Seat Leon 20VT Sport "R" a kiszemelt áldozat. Citromsárga.
1,8-as 20 szelepes turbó motor, 6 sebességes váltó, és van benne minden, ami kell.
2003-as darab. Bár ebből létezik összkerekes, ez konkrétan elsőkerekes.
Egy ismerősnek van egy ilyenje. Alig van benne 20km, viszont asszem 300Le fölött jár már. Sokat eszik városban, messzire cégessel megy, így csak vasárnapi autónak van havonta elővéve...
Ha kell infó, sztem össze tudlak Vele hozni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:10:44 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.24 csütörtök, 16:07:04
Egy ismerősnek van egy ilyenje. Alig van benne 20km, viszont asszem 300Le fölött jár már. Sokat eszik városban, messzire cégessel megy, így csak vasárnapi autónak van havonta elővéve...
Ha kell infó, sztem össze tudlak Vele hozni...
Ha vasárnapi autó akkor nem sok tapasztalata lehet a kocsival.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:10:55 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 16:04:37
Hát hogy egyszer csak durva hangok kiséretében megáll allattam az autó és amilyen mákom szokott lenni épp sietek valahova épp szakad az eső és épp az autópályán vagyok mindentől *** messze és a traileres megnyalja a szája szélét örömében mert legombolja rólam az ahavi keresetének a 60%-át
hf tünetekkel jár. megvannak a figyelmeztető jelek és még azokkal együtt is lehet használni, lsd. misi.
amit te mondasz, nem jellemző.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:16:00 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 16:04:37
Hát hogy egyszer csak durva hangok kiséretében megáll allattam az autó és amilyen mákom szokott lenni épp sietek valahova épp szakad az eső és épp az autópályán vagyok mindentől *** messze és a traileres megnyalja a szája szélét örömében mert legombolja rólam az ahavi keresetének a 60%-át
Nem áll az meg ennyitől. Énis másfél évig jártam vele úgy hogy kifújt. Igaz, nekem elől volt jobban átégve, és ugy nem oylan drasztikus a menetszél miatt, de pl drof meg ugyanigy csak neki hátul égett át jobban. Időnként lelazítod a tartálykupakot, h elereszd a nyomást, és akkor nem repeszti el a csöveket
Szóval ha még tüneted sincs, akkor pláne no para, nemkell ezen agyalni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:16:24 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 16:10:44
Ha vasárnapi autó akkor nem sok tapasztalata lehet a kocsival.
Jó, nem tettem idézőjelbe. A Srác nagy autómániás, de 5 év alatt alig rakott bele 20ekmt. Viszont Neki is meg van a fórumos mániája, ha jól tudom, na meg a tuningot sem mások járták ki Neki. Azon felül sokat találkozik hasonszőrű Leonosokkal, szóval tapasztalat jöhet sok irányból...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:26:54 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.24 csütörtök, 16:16:24
Jó, nem tettem idézőjelbe. A Srác nagy autómániás, de 5 év alatt alig rakott bele 20ekmt. Viszont Neki is meg van a fórumos mániája, ha jól tudom, na meg a tuningot sem mások járták ki Neki. Azon felül sokat találkozik hasonszőrű Leonosokkal, szóval tapasztalat jöhet sok irányból...
van itt lellén is egy csóka, aki seatban utazik. igaz az egy pdti (asszem, mert fogalmam nincs a dűzlik jelöléséről) kicsit felhúzta a gépet, de az kib@szottul megy. valami corvettel gyorsult a múltkor is, oszt otthagyta a csába.
bevallása szerint évi 1 gurigába van neki a kocsi, mert állandóan hf-es lesz. de ő ezzel számolt, mikor átalakította...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:48:46 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 13:56:58
Akadjunk már le a v6 hf témáról mert az enyémben már 194 ezer van és mióta ez a téma a forumon már olyan hangokat képzelek bele a kocsiba ami nincs is
Vagy van de nem az.
Hétvégén lenyomtam hiba nélkül rohadt jó fogyasztással egy 450km-s túrát és végig paráztam hogy alámrohad a kocsi és mindezt miért mert már 194 ezer van benne és 190 után törvényszerű. Bár szerintem tekert órája van. Mint ahogy a tizenéves gépek 99%-nak.
Most azt akarjátok hogy ne is járjak a kocsival mig nincs egy kis pénzmag a háznál?
Ezt nem mondta senki....akkor bemásolom ide,amit a konkurens oldalon írtam és remélem megnyugszol:
....Talán a héten megkapom a lengéscsillapítókat,akkor már csak rocco-tól kell ideérnie az első rugóknak és mehet is a csapágy-teleszkóp-toronycsapágy-toronyszilent-kerékcsapágy csere.Aztán jön áprilisban a műszaki,súlyadó,májusban a kötelező.Mivel jön a nyár,a hf-n is jó lenne már túl lenni,minden meg vanb hozzá,féltengelyek még nincsenek,addig meg a váltót felesleges kiszedni és cserélni.A hátsó fertályhoz hozzá se lett nyúlva.a jobbhátsó fék néha befog,cserélni kellene a hidat (az legalább van,remélem az mk1 jó hozzá,szemre ugyanolyan),hosszrudat (az sincs még)...a fék marad utoljára,mint olyan dolog amit komolyabb megbontás nélkül is lehet cserélni.A vezetőülés motorját kiszedtem,a mai napig nem csináltattam meg,a kárpitos folyamatosan tologatja az ülésjavítást,astortól lenne szőnyeg csak épp a jelenlegit is fel kellene szedni,hogy mennyire rohad a padlólemez...Ja,meg pénz is kellene....
És akkor így járok vele,de egy pillanatig nincs az az érzésem,hogy cserbenhagyna.Igaz,a vízcső nincs a csomagtartóban,de majd szerzek...egyébként meg mezei ember meg nem mondaná,hogy hengerfejes.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:19:29 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.24 csütörtök, 16:10:44
Ha vasárnapi autó akkor nem sok tapasztalata lehet a kocsival.
Főleg nem 20 km alatt!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:21:01 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.24 csütörtök, 16:07:04
Egy ismerősnek van egy ilyenje. Alig van benne 20km, viszont asszem 300Le fölött jár már. Sokat eszik városban, messzire cégessel megy, így csak vasárnapi autónak van havonta elővéve...
Ha kell infó, sztem össze tudlak Vele hozni...
20 km? Az még szalonautó!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:36:52 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 17:21:01
20 km? Az még szalonautó!
persze, meg szaloncukor...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:40:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.24 csütörtök, 16:48:46
teleszkóp-toronycsapágy-toronyszilent-kerékcsapágy csere.
Annak milyen tünete van, ha a toronyszilent és csapágy nem jó?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:45:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.24 csütörtök, 17:40:17
Annak milyen tünete van, ha a toronyszilent és csapágy nem jó?
helyben tekerés közben "ugrik" a telószár, meg lehet forgács a szilentben...
http://www
.n d s m o n d e o.hu/fitting/trnysz_nd/trnysz_nd.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.24 csütörtök, 17:47:27 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:01:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.24 csütörtök, 17:40:17
Annak milyen tünete van, ha a toronyszilent és csapágy nem jó?
Igazából nem tűnik rossznak,viszont úgyis szét kell szedni és van egy pár új toronycsapágyam meg kék autóból toronyszilentem.Akkor meg csere.
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:38:28 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 11:19:15
Én tom melyik Mondeóról van szó, anno a kormánykereket szerettem volna belőle megvenni. Az ütközés erejéről csak annyit, hogy a kormánykerék agya is el van repedve, ami azért sokat elárul az ütközés méretéről.
Lehet, hogy 30e-t futott a motor, de egy komolyabb első puff több kárt tehetett benne, mint egy szakszerűtlen hűtés miatti hengerfejtömítés átégés. Főleg, ha 10 évig nem volt beindítva a puff után.
Beszereled, pöcc-röff, aztán ne adj isten jön az olaj az esetleg elrepedt blokkból, vagy pl. szétesett benne az olajpumpa a csattanás erejétől és nincs olajnyomás, meg még ezer ilyen kis apró problémát okozhat egy komoly puffanás.
Azt meg nem írta laci, hogy mennyit kér érte. Akinek nincs otthon megfelelő cucca, az nem tudja magának csak úgy kicserélni a motort, ez nem egy CVH, hogy kézzel kiveszem-berakom és kész. Mehet a szervízbe, ahol nem kis költség a motorcsere.
Ellenben a HF tömítéscsere megoldható házilag bézik szerszámokkal és csak a síkoltatást kell szakműhelyben csináltatni, ami 5e/hengerfej.
Szal én azt nem állítanám kategórikusan, hogy egy motorcsere olcsóbb.
A bontós garanciáról meg annyit, hogy a bontós a ***t visszaveszi. Akkor is, ha előtte nála ki tudtad próbálni.
Ez a motro indítható, kipróbálható? Anélkül nem sok értelme lenne megvenni.
mint kiderÜLT, a kormánykerék nem abból az autóból volt,mert elcsereberélték miután szét lett bontvA. amúgy a csattnál kieset belőle a motor félig. ugyh nem indítható.
A barátom 120 körül kér érte, de viszont komplett, papíros sallangokkal együtt ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:41:23 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.24 csütörtök, 18:38:28
mint kiderÜLT, a kormánykerék nem abból az autóból volt,mert elcsereberélték miután szét lett bontvA. amúgy a csattnál kieset belőle a motor félig. ugyh nem indítható.
A barátom 120 körül kér érte, de viszont komplett, papíros sallangokkal együtt ...
hát nem tudom....az ő dolga, de annyiért simán lehet venni komplett autót...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:44:49 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.24 csütörtök, 18:38:28
mint kiderÜLT, a kormánykerék nem abból az autóból volt,mert elcsereberélték miután szét lett bontvA. amúgy a csattnál kieset belőle a motor félig. ugyh nem indítható.
A barátom 120 körül kér érte, de viszont komplett, papíros sallangokkal együtt ...
Jaja, az sajnos sok lesz érte, pláne, hogy bennevan ez a para, h nem sérült, repedt-e a motor valahol, ha ilyen nagy volt az ütközés.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 19:19:40 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.24 csütörtök, 18:38:28
mint kiderÜLT, a kormánykerék nem abból az autóból volt,mert elcsereberélték miután szét lett bontvA. amúgy a csattnál kieset belőle a motor félig. ugyh nem indítható.
A barátom 120 körül kér érte, de viszont komplett, papíros sallangokkal együtt ...
Muhahah! Ez eddig a legjobb melléduma itt!
A kormánykerék nem is abból való.........meg ott se vót' az autó, meg meg sem vót' törve........
A motor kiesett félig, az biztos jót tett neki...................
120e? Muhaha! Wehehe, hihihi.
Annyiért 10e mérföldet futott motort ad MK 2. És olyat, ami nem repült ki félig és indítható!
Ezért kár volt ide regisztrálni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 23:16:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 19:19:40
Muhahah! Ez eddig a legjobb melléduma itt!
A kormánykerék nem is abból való.........meg ott se vót' az autó, meg meg sem vót' törve........
A motor kiesett félig, az biztos jót tett neki...................
120e? Muhaha! Wehehe, hihihi.
Annyiért 10e mérföldet futott motort ad MK 2. És olyat, ami nem repült ki félig és indítható!
Ezért kár volt ide regisztrálni.
hogy esik ki egy motor félig??
az elsőhengersor kijött, a hátsó bent maradt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 23:36:42 »
Sziasztok!
Ma a Hungárián re**dt a sárkányom. Ahogy láttam, az ékszíj kicsit nagyon lötyög... elment a kormányszervó, gondolom a vízpumpa meg ami még rajta volt. Azt nem néztem, hogy a szíj szakadt-e el vagy csak leesett
, mert melóba kellett jönni. Ma reggel elég érces volt a hangja, szerviz is be volt tervezve, de ez most nagyon váratlan. Valami 5let mit kéne cserélni, mit mivel kell cserélni, kb árat meg valami pozitívat csak azért, hogy jobban érezzem magam...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2011.02.25 péntek, 08:09:58 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.02.24 csütörtök, 23:36:42
Sziasztok!
Ma a Hungárián re**dt a sárkányom. Ahogy láttam, az ékszíj kicsit nagyon lötyög... elment a kormányszervó, gondolom a vízpumpa meg ami még rajta volt. Azt nem néztem, hogy a szíj szakadt-e el vagy csak leesett
, mert melóba kellett jönni. Ma reggel elég érces volt a hangja, szerviz is be volt tervezve, de ez most nagyon váratlan. Valami 5let mit kéne cserélni, mit mivel kell cserélni, kb árat meg valami pozitívat csak azért, hogy jobban érezzem magam...
hát,a vízpumpa külön szíjról megy...a váltó felől.A szíj magától csakúgy nem esik le.Ezen kívül fogalmam sincs,hogy mi lehet a gondod,ezt talán Neked kellene megnézni.Nekem egyszer volt hasonló még a négyhengeresen,ott eltört a feszítőgörgő csapágy és megszorult az egész.Előtte jó zajos volt és nekem se volt lövésem,hogy mi a baja.Igaz pár km-t mentem vele úgy,hogy zörgött mint a veszett fene.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2011.02.25 péntek, 08:46:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 17:21:01
20 km? Az még szalonautó!
Teeteetee... Nincs jobb dolgod?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2011.02.25 péntek, 08:48:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.24 csütörtök, 16:48:46
És akkor így járok vele,de egy pillanatig nincs az az érzésem,hogy cserbenhagyna.Igaz,a vízcső nincs a csomagtartóban,de majd szerzek...egyébként meg mezei ember meg nem mondaná,hogy hengerfejes.
Hát azon az autón már akkor látszott, hogy véres a torka, beszéltük is...
És miért vetted meg?
Én amikor megvettem a Galaxyt kissé bele is bújtam előtte, és a szilenteken(talán az első keresztstab két szilentjét cseréltem), és a fékeken kívül(négy tárcsa+betétek), amik ugye kopók, csak egy két apróság volt a bibije: gyertya, gyújtáskábel, bal első ablakemelő szerkezet, és mint utóbb kiderült nem volt benne az egyik hűtőventi, amit 2 év után azért pótoltam/bár egy is tökéletesen elég volt...
Mondjuk vizsgákon kívül még nem ment rá egy 100-as, amit pont ezek miatt el is engedtek a vásárláskor...(amúgy is kb 3-400e-rel a piaci ár alatt vettem
)
Én vallom, hogy nem sok ilyen jó állapotú Galaxy mozog az útjainkon, ezért is van még meg. Ugyan használni keveset használom, mert van mellette másik, de nincs szívem eladni, ha már egyszer részben megszereztem...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.25 péntek, 08:56:11 írta Joe
»
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2011.02.25 péntek, 09:53:08 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.25 péntek, 08:48:49
Hát azon az autón már akkor látszott, hogy véres a torka, beszéltük is...
És miért vetted meg?
Én amikor megvettem a Galaxyt kissé bele is bújtam előtte, és a szilenteken(talán az első keresztstab két szilentjét cseréltem), és a fékeken kívül(négy tárcsa+betétek), amik ugye kopók, csak egy két apróság volt a bibije: gyertya, gyújtáskábel, bal első ablakemelő szerkezet, és mint utóbb kiderült nem volt benne az egyik hűtőventi, amit 2 év után azért pótoltam/bár egy is tökéletesen elég volt...
Mondjuk vizsgákon kívül még nem ment rá egy 100-as, amit pont ezek miatt el is engedtek a vásárláskor...(amúgy is kb 3-400e-rel a piaci ár alatt vettem
)
Én vallom, hogy nem sok ilyen jó állapotú Galaxy mozog az útjainkon, ezért is van még meg. Ugyan használni keveset használom, mert van mellette másik, de nincs szívem eladni, ha már egyszer részben megszereztem...
Na,talán nem kellene überokosnak lenned látatlanban.Azért vettem meg,mert láttam benne lehetőséget.Véres a torka?És ezt így x kilóméterről állapítod meg?Jobb vagy mint az összes guru varázsló az rtl klubban.A beszélés kb. annyiban kimerült,hogy nincs tele kütyükkel és ez milyen *** dolog.Na,én meg pontosan ilyet kerestem,felszereltségben és minden másban.Szívás?Nézőpont kérdése.A piros az volt,a végén mégis használható verda lett belőle.Ez eddig kb. két napot állt a szerelőnél,amíg a gömbfejeket és a szilenteket kicserélte.Az,hogy az öreget átverték a palánkon az ő hibája is,mert teljesen megbízott azokban,akik az autót úgymond "szervizelték" viszont műszaki ember lévén illett volna ezt-azt észrevennie.Leszarom,mert ha szalonállapotú,akkor is nekiállok mindent úgy megcsinálni,ahogy nekem jó.Jópárszor leírtam,nekem nem azért kellett,hogy meresztem benne a seggem és hajtom amíg szét nem esik.Azért,mert régóta ezt akartam és ha már találtam olyat,ami megfelelt a szempontjaimnak,akkor nem érdekel,hogy mennyi hibája van.Igen,volt amit nem vettem észre,nem is sírok miatta mint egy fürdős qrva,hogy ilyen-***,olyan ***.Ez van,idővel mindenre sor kerül.Még most,a legelején le akarok cserélni rajta mindent,amiről úgy látom,hogy rossz,akkor is ha nem tűnik annak.Én még mindig abból indulok ki,hogy legyen benne olyan,amiről tudok,mint olyan amiről nem tudom milyen.Hosszú távon olcsóbb egyszer megcsinálni rendesen,mint folyamatosan szétszedni,összerakni.Márpedig hosszú távra tervezek vele,ha az isten is meg a szerencse is úgy akarja.És akkor legyen már olyan autóm ami nekem jó nem másnak.Kint áll az utcán,használom minden nap és érdekes módon egyetlen egyszer nem állt még le alattam.Megy?Naná,kipróbáltam nem is egyszer.Féltem benne?Hát,két kiló felett nemigen fért volna a zabszem a seggembe.Nekem nem mindennapos bár másnak az,ez van.Én örülök neki,élvezem minden percét amikor vezethetem.Úgyhogy Joe,mielőtt véleményt nyilvánítasz,kicsit olvass már utána,mi minden történik és miért.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:13:31 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.24 csütörtök, 16:16:00
Nem áll az meg ennyitől. Énis másfél évig jártam vele úgy hogy kifújt. Igaz, nekem elől volt jobban átégve, és ugy nem oylan drasztikus a menetszél miatt, de pl drof meg ugyanigy csak neki hátul égett át jobban. Időnként lelazítod a tartálykupakot, h elereszd a nyomást, és akkor nem repeszti el a csöveket
Szóval ha még tüneted sincs, akkor pláne no para, nemkell ezen agyalni.
Ugye az látszik a viz hőfok mutatón is ?
Én arra tippelnék ha forr a viz.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:19:31 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.25 péntek, 11:13:31
Ugye az látszik a viz hőfok mutatón is ?
Én arra tippelnék ha forr a viz.
Nem fogja forralni a vizet és nem fogod látni a hőfokmérőn, MERT előbb durrantja el a csövet, mint ahogy forralná. A durranást pedig látni fogod, mert sok gőz jön majd a mocitető alól.
De mitű fhosik fiatalember? Ha nincs meg a tapping noise (olvass vissza belinkeltem már a jewtubos videót), akkor nem hengerfejes. Ennyi.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:57:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.25 péntek, 11:19:31
Nem fogja forralni a vizet és nem fogod látni a hőfokmérőn, MERT előbb durrantja el a csövet, mint ahogy forralná. A durranást pedig látni fogod, mert sok gőz jön majd a mocitető alól.
De mitű fhosik fiatalember? Ha nincs meg a tapping noise (olvass vissza belinkeltem már a jewtubos videót), akkor nem hengerfejes. Ennyi.
Hallok valami hangot de nem tudom beazonosítani. Majd elviszem vik-hez és megmondja csak legyen már jobb idő
De a hang amit hallok végigkutattam a netet és valami angol forumon találtam hasonlot (
http://www.talkford.com/topic/124437-mondeo-25-v6-mk3-weird-noise/
) van video is. Na nekem valami ilyesmi van. De csak 2000res fordulatig. Onnantol kuss. Ugyanúgy mint ahogy leírja a csávó.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2011.02.25 péntek, 12:15:25 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.25 péntek, 11:57:47
Hallok valami hangot de nem tudom beazonosítani. Majd elviszem vik-hez és megmondja csak legyen már jobb idő
De a hang amit hallok végigkutattam a netet és valami angol forumon találtam hasonlot (
http://www.talkford.com/topic/124437-mondeo-25-v6-mk3-weird-noise/
) van video is. Na nekem valami ilyesmi van. De csak 2000res fordulatig. Onnantol kuss. Ugyanúgy mint ahogy leírja a csávó.
Amíg ezt nem hallod, addig nincs para
--->
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
Najo, ha esetleg még hajtókarcsapágyat hallasz, akkor még lehet nagy para XD (De az mondjuk elég feltűnően kalapál, ha rossz.)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2011.02.25 péntek, 12:16:43 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.25 péntek, 11:57:47
Hallok valami hangot de nem tudom beazonosítani. Majd elviszem vik-hez és megmondja csak legyen már jobb idő
De a hang amit hallok végigkutattam a netet és valami angol forumon találtam hasonlot (
http://www.talkford.com/topic/124437-mondeo-25-v6-mk3-weird-noise/
) van video is. Na nekem valami ilyesmi van. De csak 2000res fordulatig. Onnantol kuss. Ugyanúgy mint ahogy leírja a csávó.
féltengely kopott lehet?vagy a vízszivattyú szíjának a feszítőgörgője kikopott.Vedd le a szíjat és kézzel forgasd meg.Ha nem hangtalanul forog,akkor kikopott a csapágya,csere.Új 12-15e ft.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2011.02.25 péntek, 12:21:33 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 12:16:43
féltengely kopott lehet?vagy a vízszivattyú szíjának a feszítőgörgője kikopott.Vedd le a szíjat és kézzel forgasd meg.Ha nem hangtalanul forog,akkor kikopott a csapágya,csere.Új 12-15e ft.
A csapágy az állandóan ad ki hangot, nemcsak eső fordulatnál egy bizonyos tartományban nem? Féltengely meg kilőve, ha állóhelyzetben nem szól.
Menetközben hasonló folyamatos ilyesmi hang, azmeg több mint valószínű, hogy kerékcsapágy.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.25 péntek, 12:25:58 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2011.02.25 péntek, 12:30:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.25 péntek, 12:21:33
A csapágy az állandóan ad ki hangot, nemcsak eső fordulatnál egy bizonyos tartományban nem? Féltengely meg kilőve, ha állóhelyzetben nem szól.
Menetközben hasonló folyamatos ilyesmi hang, azmeg több mint valószínű, hogy kerékcsapágy.
Csak akkor ad ki ilyen hangot ha nyomom a gázt tehát fordulatnál. Kerékcsapágy nem lehet. Ezt is csak alacsony fordulatnál. Mondjuk 1500s fordulaton megyek 4. be. Ahogy emelkedik a forudlat úgy gyengul a hang és 2000 után kuss. A forumon váltóval kapcsolatban írnak valamit.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2011.02.25 péntek, 13:48:24 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.25 péntek, 12:30:44
Csak akkor ad ki ilyen hangot ha nyomom a gázt tehát fordulatnál. Kerékcsapágy nem lehet. Ezt is csak alacsony fordulatnál. Mondjuk 1500s fordulaton megyek 4. be. Ahogy emelkedik a forudlat úgy gyengul a hang és 2000 után kuss. A forumon váltóval kapcsolatban írnak valamit.
Én is arra tippelnék, hogy a váltó felé lesz valami. Hát az sem éppen kellemes vagy olcsó, de legalább nem a motor, meg annyira nem is para mint az automatáknál..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:26:11 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.25 péntek, 13:48:24
Én is arra tippelnék, hogy a váltó felé lesz valami. Hát az sem éppen kellemes vagy olcsó, de legalább nem a motor, meg annyira nem is para mint az automatáknál..
A csapágyakkal az a baj,hogy amikor kezdenek kikopni,addig csak alacsony fordulaton van hangjuk.Magasabb fordulaton,ahogy folyamatosan mennek körbe és beállnak a helyükre,akkor már nincs.Az idő előrehaladtával kezd magas fordulaton is hangjuk lenni.Azért gondoltam a vízszivattyúéra (is) mert nekem az autó vásárláskor már tök kopott volt,zörgött is rendesen (szerelő sem gondolt rá bár a váltóra való tippje nem jött be.Igaz,hogy az is lassan kukás de nem zörög....) Persze friss tulajként nem tudtam mi az,de olyan 4-5e felett már nem lehetett hallani csak alatta.Aztán amikor mentem párszor padlógázon,az betette a kaput nekik,mert teljesen szétment.Akkor már zörgött ezerrel,ha jól emlékszem astor vitt el előlem egy bontottat én meg a keresgélés helyett vettem újat.Csak kibír 100e km-t...azóta ott csend van.Leellenőrizni meg egy perc.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:30:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 14:26:11
A csapágyakkal az a baj,hogy amikor kezdenek kikopni,addig csak alacsony fordulaton van hangjuk.Magasabb fordulaton,ahogy folyamatosan mennek körbe és beállnak a helyükre,akkor már nincs.Az idő előrehaladtával kezd magas fordulaton is hangjuk lenni.Azért gondoltam a vízszivattyúéra (is) mert nekem az autó vásárláskor már tök kopott volt,zörgött is rendesen (szerelő sem gondolt rá bár a váltóra való tippje nem jött be.Igaz,hogy az is lassan kukás de nem zörög....) Persze friss tulajként nem tudtam mi az,de olyan 4-5e felett már nem lehetett hallani csak alatta.Aztán amikor mentem párszor padlógázon,az betette a kaput nekik,mert teljesen szétment.Akkor már zörgött ezerrel,ha jól emlékszem astor vitt el előlem egy bontottat én meg a keresgélés helyett vettem újat.Csak kibír 100e km-t...azóta ott csend van.Leellenőrizni meg egy perc.
nem vettem vízpumpát...se bontottat, se másmilyent..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:34:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 14:26:11
Leellenőrizni meg egy perc.
Áhháá, Hát ja, akkor Nyiri, pattintsd fel a mocitetőt és fülelj! Vagy szépen küld meg jól az autót egyás után párszor, aztán majd kiadódik mi a probléma
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:26:20 »
kellemes kis filmecske:
http://www.youtube.com/watch?v=yj1kBHcAbzw&feature=player_embedded
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:32:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.25 péntek, 14:30:23
nem vettem vízpumpát...se bontottat, se másmilyent..
nem vízpumpát,hanem csak a feszítőjét.Én kérek elnézést a gyanusításért...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:46:29 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 15:32:24
nem vízpumpát,hanem csak a feszítőjét.Én kérek elnézést a gyanusításért...
hát azt se nem....elvileg minden feszítőt a jövő héten veszek krisztiántól, ha megbontja azt a motort, amelyiknek a tetőlemezét elhozom....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:49:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.25 péntek, 15:46:29
hát azt se nem....elvileg minden feszítőt a jövő héten veszek krisztiántól, ha megbontja azt a motort, amelyiknek a tetőlemezét elhozom....
akkor méginkább én kérek elnézést...javítva:valaki elvitte előlem...így jau?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:49:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 15:49:07
akkor méginkább én kérek elnézést...javítva:valaki elvitte előlem...így jau?
kis szódával mán elmegy
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:52:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.25 péntek, 15:49:57
kis szódával mán elmegy
kösz...na,megjöttek a lengéscsillapítók,kíváncsi leszek rá,milyen lesz.Ha megjönnek rocco-tól a rugók,jövő hét szombaton talán be is kerülnek az autóba.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:56:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.25 péntek, 15:26:20
kellemes kis filmecske:
http://www.youtube.com/watch?v=yj1kBHcAbzw&feature=player_embedded
Fincsi videó. Miylen jó is lenne ilyen országban, potnosabban városban élni, ahol iylen tisztaság van.. Itt meg a sz@r meg a hányás, csövesek, lepukkadt emberek, szemetek, katasztrófális utak mindenfelé... :S Pedig ha az adottságokat és az épületeket (már amik nincsenek elfeketedve..) nézzük, akkor Budapesten is lehetne legalább ilyen szép felvételeket készíteni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:56:29 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 15:52:19
kösz...na,megjöttek a lengéscsillapítók,kíváncsi leszek rá,milyen lesz.Ha megjönnek rocco-tól a rugók,jövő hét szombaton talán be is kerülnek az autóba.
te cseréled? a csonkállvány csavarral, remélhetőleg nem teszel kárt magadban
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:56:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 09:53:08
Véres a torka?
Nem akarlak megsérteni, de nekem ez azt jelenti...
... "a lengéscsillapítókat," ... "első rugóknak és mehet is a csapágy-teleszkóp-toronycsapágy-toronyszilent-kerékcsapágy csere" "hf-n is jó lenne már túl lenni" ... "féltengelyek még nincsenek,addig meg a váltót felesleges kiszedni és cserélni" ... "A hátsó fertályhoz hozzá se lett nyúlva.a jobbhátsó fék néha befog,cserélni kellene a hidat" ... "hosszrudat" ... "vezetőülés motorját" ... "ülésjavítást,astortól lenne szőnyeg" "hogy mennyire rohad a padlólemez"
Én a Fiestát vettem igencsak használt állapotban(a motorja, és a váltója hibátlan volt, hiszen ez a szíve!), kb tipp topp lett most, de ott még csak most járunk a piaci áránál mindennel együtt, és már mentünk vele 2,5 év alatt 20ekm-t. Abban tényleg volt fantázia, és be is jött. Ha most 200 körül eladnám, akkor két és fél év alatt buktam rajta 50e-t, és kész(többszörösét teljesítette ennek). De kompenzálva volt, hogy munka volt vele...(én most nem arra akarok kilyukadni, hogy az autó jó befektetés, hiszen nem, csak...)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:57:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.25 péntek, 15:56:03
Fincsi videó. Miylen jó is lenne ilyen országban, potnosabban városban élni, ahol iylen tisztaság van.. Itt meg a sz@r meg a hányás, csövesek, lepukkadt emberek, szemetek, katasztrófális utak mindenfelé... :S Pedig ha az adottságokat és az épületeket (már amik nincsenek elfeketedve..) nézzük, akkor Budapesten is lehetne legalább ilyen szép felvételeket készíteni.
és ez nem is a "nagy nyugat"....lengyel mustang klub...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2011.02.25 péntek, 16:01:39 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.25 péntek, 15:56:43
Nem akarlak megsérteni, de nekem ez azt jelenti...
Nem akarok beleszólni, de ha ez benne volt a pakliban megvételkor, és emiatt olcsón is lett megvéve, akkor nincs is ezzel baj. Én leeht, hogy a jövőben is ezt az utat fogom járni autóvásárláskor, hogy magamnak csinálom meg az olcsó sz*rt fullosra.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ