Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217283 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1800 Dátum:
2011.02.25 péntek, 16:02:12 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.25 péntek, 15:56:43
Nem akarlak megsérteni, de nekem ez azt jelenti...
... "a lengéscsillapítókat," ... "első rugóknak és mehet is a csapágy-teleszkóp-toronycsapágy-toronyszilent-kerékcsapágy csere" "hf-n is jó lenne már túl lenni" ... "féltengelyek még nincsenek,addig meg a váltót felesleges kiszedni és cserélni" ... "A hátsó fertályhoz hozzá se lett nyúlva.a jobbhátsó fék néha befog,cserélni kellene a hidat" ... "hosszrudat" ... "vezetőülés motorját" ... "ülésjavítást,astortól lenne szőnyeg" "hogy mennyire rohad a padlólemez"
Én a Fiestát vettem igencsak használt állapotban(a motorja, és a váltója hibátlan volt, hiszen ez a szíve!), kb tipp topp lett most, de ott még csak most járunk a piaci áránál mindennel együtt, és már mentünk vele 2,5 év alatt 20ekm-t. Abban tényleg volt fantázia, és be is jött. Ha most 200 körül eladnám, akkor két és fél év alatt buktam rajta 50e-t, és kész(többszörösét teljesítette ennek). De kompenzálva volt, hogy munka volt vele...(én most nem arra akarok kilyukadni, hogy az autó jó befektetés, hiszen nem, csak...)
na ez ismét nézőpont kérdése...
kinek mi a cél, mi szerez örömet, miben mit lát...és sorolhatnám.
tényleg pöpec a fiestád , de a v6 érzést az életben nem nyújtja. mást viszont igen. vannak ilyen kattant alakok, mint mi, akik megfertőződnek ezzel a betegséggel. nálunk sem lenne feltétlenül szükség 2 autóra. hobbi autó az enyém. ha van időm, kedvem, pénzem rá, akkor bütykölöm. asszony golfja egy annyira proli autó, mint egy sokodri..nagyon utálom. egy 1,4-es fhostalicska. semmi nincs benne, amit tudnék élvezni....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1801 Dátum:
2011.02.25 péntek, 17:24:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.25 péntek, 08:09:58
hát,a vízpumpa külön szíjról megy...a váltó felől.A szíj magától csakúgy nem esik le.Ezen kívül fogalmam sincs,hogy mi lehet a gondod,ezt talán Neked kellene megnézni.Nekem egyszer volt hasonló még a négyhengeresen,ott eltört a feszítőgörgő csapágy és megszorult az egész.Előtte jó zajos volt és nekem se volt lövésem,hogy mi a baja.Igaz pár km-t mentem vele úgy,hogy zörgött mint a veszett fene.
Köszi, megnézte szerelő és a klíma-kompresszor kuplungja kuka... feszítő 30, kompresszor új 50-60, bontott vagy felújított 30, plusz szerelés, méreg, kétségbeesés... Hangja sem volt, max tegnap reggel egy kicsit érdesebb, de miután bemelegedett el is hallhatott. Ha valaki esetleg tudna bontott cuccokat hozzá, azt megköszönném. Lehet hülye kérdés, rövidebb szíj-klíma kiiktatva, mert tél van-feszítő csere mennyire veszélyes mutatvány? Nem sufnizni akarok, csak 30 rugó az 30 rugó, főleg lakásfelújítás közben. Előre is köszi
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1802 Dátum:
2011.02.25 péntek, 17:43:26 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.02.25 péntek, 17:24:55
Köszi, megnézte szerelő és a klíma-kompresszor kuplungja kuka... feszítő 30, kompresszor új 50-60, bontott vagy felújított 30, plusz szerelés, méreg, kétségbeesés... Hangja sem volt, max tegnap reggel egy kicsit érdesebb, de miután bemelegedett el is hallhatott. Ha valaki esetleg tudna bontott cuccokat hozzá, azt megköszönném. Lehet hülye kérdés, rövidebb szíj-klíma kiiktatva, mert tél van-feszítő csere mennyire veszélyes mutatvány? Nem sufnizni akarok, csak 30 rugó az 30 rugó, főleg lakásfelújítás közben. Előre is köszi
mk2 felhasználónév alatt találsz egy úriember, aki angliából behozott autókat bont. v6-ot is.
az adatlapján megtalálod a honlapjának a hivatkozását is.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1803 Dátum:
2011.02.25 péntek, 18:36:01 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.24 csütörtök, 16:07:04
Egy ismerősnek van egy ilyenje. Alig van benne 20km, viszont asszem 300Le fölött jár már. Sokat eszik városban, messzire cégessel megy, így csak vasárnapi autónak van havonta elővéve...
Ha kell infó, sztem össze tudlak Vele hozni...
Kösz! Ha úgy alakul, érdeklődöm nálad.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1804 Dátum:
2011.02.25 péntek, 18:51:49 »
Idézetet írta: Ribizke - 2011.02.25 péntek, 17:24:55
Köszi, megnézte szerelő és a klíma-kompresszor kuplungja kuka... feszítő 30, kompresszor új 50-60, bontott vagy felújított 30, plusz szerelés, méreg, kétségbeesés... Hangja sem volt, max tegnap reggel egy kicsit érdesebb, de miután bemelegedett el is hallhatott. Ha valaki esetleg tudna bontott cuccokat hozzá, azt megköszönném. Lehet hülye kérdés, rövidebb szíj-klíma kiiktatva, mert tél van-feszítő csere mennyire veszélyes mutatvány? Nem sufnizni akarok, csak 30 rugó az 30 rugó, főleg lakásfelújítás közben. Előre is köszi
különösebben nem lesz semmi ha nem raksz szíjat a klímára.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1805 Dátum:
2011.02.26 szombat, 10:36:11 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.25 péntek, 11:57:47
Hallok valami hangot de nem tudom beazonosítani. Majd elviszem vik-hez és megmondja csak legyen már jobb idő
De a hang amit hallok végigkutattam a netet és valami angol forumon találtam hasonlot (
http://www.talkford.com/topic/124437-mondeo-25-v6-mk3-weird-noise/
) van video is. Na nekem valami ilyesmi van. De csak 2000res fordulatig. Onnantol kuss. Ugyanúgy mint ahogy leírja a csávó.
Ezt keresd:
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
0.14-től jön a hang, amit nem kellene hallani.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1806 Dátum:
2011.02.26 szombat, 14:14:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.26 szombat, 10:36:11
Ezt keresd:
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
0.14-től jön a hang, amit nem kellene hallani.
Ezt már linkeltem neki. De nála egész más hang van, és mint kiderült a klímakuplungja a hibás (már ha a szerelőjének igaza van). Nem olvasod el a hozzászólásokat?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 14:16:00 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1807 Dátum:
2011.02.26 szombat, 14:51:25 »
Sikerült kiderítenem mi volt a z a ciripelő hang a generátor szíj felöl, vettem új szíjat, mert az hittem az ciripel, másik autómon hasonló hangot adott az égszíj. De itt most a feszítő görgő felet hátrább van egy vezető görgő (tárcsa) és abba van egy 6203 csapágy 17 belső átmérővel, na az nekem teljesen kuka lett, a csapágyat simán kilehet nyomatni a tárcsából, mire végeztem a kiszereléssel bezárt a csapágybólt, várakozás hétfőig sajnos, azért írtam le ezeket hátha másnak is van ilyen jellegű problémája, én se gondoltam , hogy a feszítőn görgőn kívül más görgő is csapágyas ennél a szíjnál.
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1808 Dátum:
2011.02.26 szombat, 16:25:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.24 csütörtök, 19:19:40
Muhahah! Ez eddig a legjobb melléduma itt!
A kormánykerék nem is abból való.........meg ott se vót' az autó, meg meg sem vót' törve........
A motor kiesett félig, az biztos jót tett neki...................
120e? Muhaha! Wehehe, hihihi.
Annyiért 10e mérföldet futott motort ad MK 2. És olyat, ami nem repült ki félig és indítható!
Ezért kár volt ide regisztrálni.
Boccs!
Nem fogok magyarázkodni.... (olyat még nem hallottál, hogy nekem van egy kopott kormányom, és balfaxul veszem le, és van egy kevesett futott jó állapotú kormánykerék, és én adom a kopottat meg egy kis lovét, és adom a jót. Jah és ha balesetben törik a kormánykerék, akkor az ürge sem biztos h kiszál belőle.. )
Mindenki azt hisz el, amit akar....
A félig kiesett motor meg olyan, hogy hopp eltűnik az egyik nyulvány ahol a motor tartó van (na most megint jön az idétlen muhaha, mint az oviban... de ha nem hiszed, nézd meg!!! 200 zal fogott egy szalagkorlátot , pörgött 2-3 at, majd kiszállt és a telefonját kezdte el keresni) a váltó oldalon fogja a tartóbak, így az a moci félig bent félig kint.. Na most hihetetlen mondtam megint.
Amúgy meg nem ezért regisztráltam ide. Nem is a v6 miatt... egész más elektronikai dolgok miatt. Csak valaki írta, hogy nem akar 200-300 at költeni hengerfej javításra... ahhoz képest egy 100e ft irányárú motor ingyen van...
De végül is, valóban kár volt regisztrálni ide, ha itt így beszélnek az emberrel...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1809 Dátum:
2011.02.26 szombat, 17:52:42 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.26 szombat, 16:25:04
Boccs!
Nem fogok magyarázkodni.... (olyat még nem hallottál, hogy nekem van egy kopott kormányom, és balfaxul veszem le, és van egy kevesett futott jó állapotú kormánykerék, és én adom a kopottat meg egy kis lovét, és adom a jót. Jah és ha balesetben törik a kormánykerék, akkor az ürge sem biztos h kiszál belőle.. )
Mindenki azt hisz el, amit akar....
A félig kiesett motor meg olyan, hogy hopp eltűnik az egyik nyulvány ahol a motor tartó van (na most megint jön az idétlen muhaha, mint az oviban... de ha nem hiszed, nézd meg!!! 200 zal fogott egy szalagkorlátot , pörgött 2-3 at, majd kiszállt és a telefonját kezdte el keresni) a váltó oldalon fogja a tartóbak, így az a moci félig bent félig kint.. Na most hihetetlen mondtam megint.
Amúgy meg nem ezért regisztráltam ide. Nem is a v6 miatt... egész más elektronikai dolgok miatt. Csak valaki írta, hogy nem akar 200-300 at költeni hengerfej javításra... ahhoz képest egy 100e ft irányárú motor ingyen van...
De végül is, valóban kár volt regisztrálni ide, ha itt így beszélnek az emberrel...
szerintem meg teljesen felesleges fölényeskedni.
ha neked jogodban áll az eladó termékről véleményt alkotni, nekünk is jogunk van hozzá. ez a fórum elsősorban nem zsibvásár. ha el szeretnél adni valamit, meg van az erre szolgáló topik. ha meg nem akarja megvenni senki, az nem azt jelenti, hogy itt csak sutyerák bunkók vannak. ha a helyére raktad volna az eladó cuccokat, nem hiszem, hogy bármelyikünk is nekiáll a topikban "fikázni", de mivel ide dobtad be és ez a topik arról szól, hogy kitárgyaljuk a v6 és az azzal kapcsolatos problémákat, meg is tettük ezt. ha ez nem tetszik, akkor IJB...
egyébként meg amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. nem háborogni kell, hanem alkalmazkodni. de lehetőségként ott van még a megszoksz, vagy megszöksz is.
ez a csapat, már elég összeforrott. nem hiszem, hogy neked, újoncnak kellene itt osztani az észt, hogy hogy viselkedjünk...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1810 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:09:40 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 14:14:04
Ezt már linkeltem neki. De nála egész más hang van, és mint kiderült a klímakuplungja a hibás (már ha a szerelőjének igaza van). Nem olvasod el a hozzászólásokat?
Klimakuplung nem nálam van
Keversz valamit.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1811 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:09:48 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.26 szombat, 16:25:04
Boccs!
Nem fogok magyarázkodni.... (olyat még nem hallottál, hogy nekem van egy kopott kormányom, és balfaxul veszem le, és van egy kevesett futott jó állapotú kormánykerék, és én adom a kopottat meg egy kis lovét, és adom a jót. Jah és ha balesetben törik a kormánykerék, akkor az ürge sem biztos h kiszál belőle.. )
Mindenki azt hisz el, amit akar....
A félig kiesett motor meg olyan, hogy hopp eltűnik az egyik nyulvány ahol a motor tartó van (na most megint jön az idétlen muhaha, mint az oviban... de ha nem hiszed, nézd meg!!! 200 zal fogott egy szalagkorlátot , pörgött 2-3 at, majd kiszállt és a telefonját kezdte el keresni) a váltó oldalon fogja a tartóbak, így az a moci félig bent félig kint.. Na most hihetetlen mondtam megint.
Amúgy meg nem ezért regisztráltam ide. Nem is a v6 miatt... egész más elektronikai dolgok miatt. Csak valaki írta, hogy nem akar 200-300 at költeni hengerfej javításra... ahhoz képest egy 100e ft irányárú motor ingyen van...
De végül is, valóban kár volt regisztrálni ide, ha itt így beszélnek az emberrel...
Én itt mint legifjabb véhatos tulaj,az eddigiekből az alábbit vontam le:
-rocco cserélt motort,az is hengerfejes lett
-Tar hengerfejeztetett,aztán megint be***t
-az autóm vásárláskor is az volt,az innen-onnan összevásárolt tömítés készlet kb. 100e volt (ebayen mondjuk 40-50e),a szerelő első nekifutásra szemle után 55e-t mondott az egész munkára (a síkolástól függően)
Ez mondjuk testvérek között legyen a nem tervezett költségekkel mondjuk 200e.
És akkor van egy motor amiben az van amit én akarok.
Jó legyen ez az eladó 100e.És garit vállalsz rá mondjuk 100e km-re?Hogy nem törik hajtókar,nem törik dugattyú,nem sül be a motor a sérült olajszivattyú miatt?Honnan tudod,hogy nincs mondjuk hajszálrepedés a blokkban ami mondjuk egy erőteljes csapatás után törik,reped stb...?Átvizsgálta bárki is ultrahangos,röntgenes vagy lézeres műszerrel?Gyanítom,hogy nem.És mivel igaza van astornak,a gumi cuccok kapásból szétmennek,ha nincs kenésük.Ergo ezzel a motorral is elsőre egy szétborítás és pucolás,tömítéscsere amit illik megejteni.Ezzel meg ott tartana mindenki,ahol a part szakad.Az,hogy drof mit ír egy dolog,ő ilyen.Ez a banda nem hülye (annyira...) és bír némi tapasztalattal.Ha olvasol visszafelé,akár itt akár a másik fórumon,láthatod,hogy megy az észosztás.A többi mondeohoz képest ez egy külön világ,aminek nagyon kevés itt a tagja.Az meg általános,minden motorra igaz,hogy ha áll egy évig,akkor az összes *** ott rakódik le benne,ahol megállt.Persze,most lehet példálózni azzal,hogy mondjuk a sivatagban talált lezuhant repülőgép motorját pöccre beindították.Naná,kb. fél percre.Aztán egy évig restaurálták.Azt hiszem ebbe is bele kellene gondolnod,nem mindjárt megsértődni.
Naplózva
lacbp
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1812 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:25:26 »
Igazatok van fiúk!
Az apróba kellett volna tenni. Nem állítom hogy azt a mocit kapásból be kell tenni a gépbe, és hibátlan lesz! mert mint ti is írtátok, én is tudom, hogy 10 év állás még a lekvárnak sem tesz jót, nem hogy egy ilyen érzékeny szerkezetnek. De van rajta 2 hengerfej, némi befecskendező cucc, egy kis vezérlés cucc, némi elektronika. Még ha a vasat csak a méhbe viszed, akkor is alkatrészben beljebb vagytok... sőőt alapból alkatrésznek van értelme felhasználni, mert úgyis szét kell bontani a fent említettek miatt...
De részemről amit tudtam elmondtam, innentől mindenkinek a szíve joga dönteni, hogy anyagilag mi mit ér meg! Pü -m még él, aki akar megtalál. Szerintem erről tovább nincs értelme vitázni! Jöhet más jobb téma!
Pl kinek van a legtöbb km a V6 -jába?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1813 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:30:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 14:14:04
Ezt már linkeltem neki. De nála egész más hang van, és mint kiderült a klímakuplungja a hibás (már ha a szerelőjének igaza van). Nem olvasod el a hozzászólásokat?
Most mire vagy büszke? Arra, hogy meg tudod mutatni másoknak azt a videót, amit én mutattam neked?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1814 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:33:25 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.26 szombat, 18:25:26
Igazatok van fiúk!
Az apróba kellett volna tenni. Nem állítom hogy azt a mocit kapásból be kell tenni a gépbe, és hibátlan lesz! mert mint ti is írtátok, én is tudom, hogy 10 év állás még a lekvárnak sem tesz jót, nem hogy egy ilyen érzékeny szerkezetnek. De van rajta 2 hengerfej, némi befecskendező cucc, egy kis vezérlés cucc, némi elektronika. Még ha a vasat csak a méhbe viszed, akkor is alkatrészben beljebb vagytok... sőőt alapból alkatrésznek van értelme felhasználni, mert úgyis szét kell bontani a fent említettek miatt...
De részemről amit tudtam elmondtam, innentől mindenkinek a szíve joga dönteni, hogy anyagilag mi mit ér meg! Pü -m még él, aki akar megtalál. Szerintem erről tovább nincs értelme vitázni! Jöhet más jobb téma!
Pl kinek van a legtöbb km a V6 -jába?
Nálam most 228e lett.A hf dolgot még lehet megpiszkálom,de ez csak valamikor nyárra derül ki.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1815 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:34:14 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.26 szombat, 18:30:25
Most mire vagy büszke? Arra, hogy meg tudod mutatni másoknak azt a videót, amit én mutattam neked?
Ej,de tüskés ma "tekintetes úr"!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1816 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:39:05 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.26 szombat, 18:25:26
Igazatok van fiúk!
Az apróba kellett volna tenni. Nem állítom hogy azt a mocit kapásból be kell tenni a gépbe, és hibátlan lesz! mert mint ti is írtátok, én is tudom, hogy 10 év állás még a lekvárnak sem tesz jót, nem hogy egy ilyen érzékeny szerkezetnek. De van rajta 2 hengerfej, némi befecskendező cucc, egy kis vezérlés cucc, némi elektronika. Még ha a vasat csak a méhbe viszed, akkor is alkatrészben beljebb vagytok... sőőt alapból alkatrésznek van értelme felhasználni, mert úgyis szét kell bontani a fent említettek miatt...
De részemről amit tudtam elmondtam, innentől mindenkinek a szíve joga dönteni, hogy anyagilag mi mit ér meg! Pü -m még él, aki akar megtalál. Szerintem erről tovább nincs értelme vitázni! Jöhet más jobb téma!
Pl kinek van a legtöbb km a V6 -jába?
Szerintem azért nem érted a gec.skedéseinket, mert mi ezen a témán túl vagyunk. Én pl. tavaly meghengerfejeztem magamnak összesen 60e forintért. Ez nagyon messze van a 2-300e-től, amit egyesek itt emlegetnek. Szummázva az eddigieket. 120e-ért egy puf***, 10 éve álló V6 motor semmilyen tekintetben nem jobb vétel, mint egy 200e-t futott meghengerfejezése.
Monnyuk, ha szervízbe viszed, akkor 160-ról indul a móka. De én amondó vagyok, hogy ez a motor nem való olyannak, aki nem maga szereli. Azért nem, mert mára szhart se ér az autó, a szervízben viszont nagyon félnek tőle és ennek megfelelően 3xs-o áron "szerelik" (kókányolják).
Az eladáshoz csak annyit, hogy nem véletlenül nem vitte el ennyi év alatt senki. Ha nem tévedek 2 éve legalább eladó.
Megkímélt angol, nem puf*** motorokat 80-ért lehet venni az itteni dílertől. És azok hiába mentek 160e km-et, ha folyamatosan használták és karban tartották, akkor többet ér és használhatóbb, mint egy 30e-t futott, de 10 éve álló darab.
Nekem az MKI 400e-t ment, de lehet 500e-is, mert nem tudom, mennyit tekertek pontosan vissza.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 18:45:19 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1817 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:40:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 18:34:14
Ej,de tüskés ma "tekintetes úr"!
Nem mentem 2 napja a vassal, azért. Itt áll a parkolóban és csak nézegetem, mert valami wellnessbaromságban vagyunk és nem lehet beállni a medencébe az autóval.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1818 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:50:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.26 szombat, 18:30:25
Most mire vagy büszke? Arra, hogy meg tudod mutatni másoknak azt a videót, amit én mutattam neked?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1819 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:51:27 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.26 szombat, 18:40:48
Nem mentem 2 napja a vassal, azért. Itt áll a parkolóban és csak nézegetem, mert valami wellnessbaromságban vagyunk és nem lehet beállni a medencébe az autóval.
akkor már értek mindent
elég keveset vagy napközben, meg lehet az idegpályáidnak ártott a gőz
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1820 Dátum:
2011.02.26 szombat, 18:52:19 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 18:50:19
Olyan vagy, mint ámerika. Az igazmondókra fegyverrel támadsz.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1821 Dátum:
2011.02.26 szombat, 19:00:18 »
ugyan nem v6 téma, de van érintett itt az ügyben...
ma úgy döntöttem, berakom a cd tárat a kocsiba. gyárilag volt, csak én nem kaptam már meg
na mind1. volt az előzőben egy sunyi, azt raktam be. a vezetékek gyárilag a jobb oldalon a tetőkárpit alatt futnak előre a csomiból. a oszlopnál le a műszerfal alá. mikor behasaltam az anyós ülés elé, látom, hogy nedves a szőnyeg..
anyád!!! gondoltam, mivel ősszel nyomtam ki szilóval a pollenszűrő környékét.
aztán fölhajtottam a szőnyeget és kiderült, hogy nem onnan jön a lé, hanem a gond az, hogy nem oda sikerült bevezetni a tetőablak vízelvezető csövét, ahova való...
na ez copás. asszem krisztiánnal megbontatom a jövőhéten azt az a oszlop tövet. mert most ugyan áthelyeztem a csövet, de nem vagyok benne biztos, hogy ott a vége, ahol kell...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1822 Dátum:
2011.02.26 szombat, 19:40:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.26 szombat, 18:40:48
Nem mentem 2 napja a vassal, azért. Itt áll a parkolóban és csak nézegetem, mert valami wellnessbaromságban vagyunk és nem lehet beállni a medencébe az autóval.
wellnessbaromság...félmeztelen virágszoknyás lányokkal akik hozzák az italt mininapernyős-kacskaringós szívószálas pohárban?Az asszonynak meg kigyúrt fiúk forró naciban?Vagy ez nem az?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1823 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:54:31 »
Idézetet írta: lacbp - 2011.02.26 szombat, 18:25:26
Pl kinek van a legtöbb km a V6 -jába?
Hali!
Nekem reggel 308ezret mutatott az óra. Mivel cégautó volt, és én lettem a második tulajdonos, ez az óraállás elvileg tényleg valós. És nem hengerfejes.
A szerelőm szerint nem az. Mondjuk azt nem tudom, hogy amíg a cégnél futott, addig volt-e hf gondja.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1824 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:10:53 »
Kedves klubtársak!
Reggel megváltam a verdától, már nem vagyok V6 tulaj. Másfél év alatt sok örömet okozott, sokszor csalt vigyort az arcomra, de nem ez az autó volt az álmom, sok másik után ez is csak egy állomás volt. Bár voltak hibái bőven, sosem hagyott cserben, soha nem hagyott ott sehol. (és nem sűrűn nyomtak le
)
Ha felkerül a kereskedésben a hírdetése, belinkelem, és ha valakit érdekel, szívesen adok információt az autóról. Persze ez azért nem ugyanaz, mint ha tőlem venné meg, de nem volt időm árulni/eladni, beszámíttattam, és átültem egy másik verdába, ami megtetszett.
Örülök, hogy tagja lettem ennek a különc kis csapatnak, mert igen, a Mondeo klubokon belül a V6 tulajoké egy külön kis világ. Jól éreztem magam itt a klubban (és a másikban is), rengeteget tanultam, sok információval segítettetek. Ezen információk nélkül sokat költhettem volna feleslegesen, és sokat idegeskedhettem volna az autó miatt, tehát pénzt és időt spóroltatok nekem, így jobban kiélvezhettem a V6 napos oldalát.
Köszönöm a segítségeteket!
u.i.:és még egyszer bocs a sok offolásért!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1825 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:13:24 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.26 szombat, 21:10:53
Kedves klubtársak!
Reggel megváltam a verdától, már nem vagyok V6 tulaj. Másfél év alatt sok örömet okozott, sokszor csalt vigyort az arcomra, de nem ez az autó volt az álmom, sok másik után ez is csak egy állomás volt. Bár voltak hibái bőven, sosem hagyott cserben, soha nem hagyott ott sehol. (és nem sűrűn nyomtak le
)
Ha felkerül a kereskedésben a hírdetése, belinkelem, és ha valakit érdekel, szívesen adok információt az autóról. Persze ez azért nem ugyanaz, mint ha tőlem venné meg, de nem volt időm árulni/eladni, beszámíttattam, és átültem egy másik verdába, ami megtetszett.
Örülök, hogy tagja lettem ennek a különc kis csapatnak, mert igen, a Mondeo klubokon belül a V6 tulajoké egy külön kis világ. Jól éreztem magam itt a klubban (és a másikban is), rengeteget tanultam, sok információval segítettetek. Ezen információk nélkül sokat költhettem volna feleslegesen, és sokat idegeskedhettem volna az autó miatt, tehát pénzt és időt spóroltatok nekem, így jobban kiélvezhettem a V6 napos oldalát.
Köszönöm a segítségeteket!
u.i.:és még egyszer bocs a sok offolásért!
azért off topicba jöhetnek majd az élmény beszámolók
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1826 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:14:13 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.26 szombat, 21:10:53
Kedves klubtársak!
Reggel megváltam a verdától, már nem vagyok V6 tulaj. Másfél év alatt sok örömet okozott, sokszor csalt vigyort az arcomra, de nem ez az autó volt az álmom, sok másik után ez is csak egy állomás volt. Bár voltak hibái bőven, sosem hagyott cserben, soha nem hagyott ott sehol. (és nem sűrűn nyomtak le
)
Ha felkerül a kereskedésben a hírdetése, belinkelem, és ha valakit érdekel, szívesen adok információt az autóról. Persze ez azért nem ugyanaz, mint ha tőlem venné meg, de nem volt időm árulni/eladni, beszámíttattam, és átültem egy másik verdába, ami megtetszett.
Örülök, hogy tagja lettem ennek a különc kis csapatnak, mert igen, a Mondeo klubokon belül a V6 tulajoké egy külön kis világ. Jól éreztem magam itt a klubban (és a másikban is), rengeteget tanultam, sok információval segítettetek. Ezen információk nélkül sokat költhettem volna feleslegesen, és sokat idegeskedhettem volna az autó miatt, tehát pénzt és időt spóroltatok nekem, így jobban kiélvezhettem a V6 napos oldalát.
Köszönöm a segítségeteket!
u.i.:és még egyszer bocs a sok offolásért!
Azért remélem,amikor tudsz dobsz fel pár képet az utódról is búcsúzásképp.Aztán ha úgy alakul kereslek.HA netalán megyünk rokonlátogatásra kerülünk feléd egyet...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 21:16:41 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1827 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:29:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 21:14:13
Azért remélem,amikor tudsz dobsz fel pár képet az utódról is búcsúzásképp.Aztán ha úgy alakul kereslek.HA netalán megyünk rokonlátogatásra kerülünk feléd egyet...
Az már tényleg túlzás lenne.
Ha majd visszakerül rá az alufelni, akkor valamikor csinálok róla pár képet, feltöltöm valahova, és elküldöm a linket.
Kerüljetek.
Mármint kerüljetek errefelé.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1828 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:32:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 18:09:48
Én itt mint legifjabb véhatos tulaj,az eddigiekből az alábbit vontam le:
-rocco cserélt motort,az is hengerfejes lett
-Tar hengerfejeztetett,aztán megint be***t
-Igen, de ha kipróbálhattam volna Krisztiánnal, akkor kiderült volna hogy hf-es, mert már a beszerelés utáni beindításkor hangosan kattogott :S A benne lévő km szerint is már benne volt a korban.
-Tar csak az első hf-et csináltatta meg, a hátsót nem! Tehát várható volt, hogy megint baj lesz. Nekem is utána hamar kijött a probléma hátul is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1829 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:35:38 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 21:32:43
-Igen, de ha kipróbálhattam volna Krisztiánnal, akkor kiderült volna hogy hf-es, mert már a beszerelés utáni beindításkor hangosan kattogott :S A benne lévő km szerint is már benne volt a korban.
-Tar csak az első hf-et csináltatta meg, a hátsót nem! Tehát várható volt, hogy megint baj lesz. Nekem is utána hamar kijött a probléma hátul is.
Bocsi,ezt nem tudtam (másodikat)
Amikor fusimmal beszéltem,akkor mintha komplettet mondott volna,de lehet rosszul emlékszem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1830 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:46:41 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 21:35:38
Bocsi,ezt nem tudtam (másodikat)
Amikor fusimmal beszéltem,akkor mintha komplettet mondott volna,de lehet rosszul emlékszem.
Én épp nemrég beszéltem Tarral, aztán akkor mondta.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1831 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:49:17 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 21:46:41
Én épp nemrég beszéltem Tarral, aztán akkor mondta.
Hiszek NEked,ne aggódj.Mondom,rosszul is emlékezhetek (ami azért sűrűn előfordul...) tényleg,eladta már az autóját vagy megcsináltatta?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1832 Dátum:
2011.02.26 szombat, 22:17:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 21:49:17
Hiszek NEked,ne aggódj.Mondom,rosszul is emlékezhetek (ami azért sűrűn előfordul...) tényleg,eladta már az autóját vagy megcsináltatta?
Eladta, most új fajta Grande Puntót hajt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1833 Dátum:
2011.02.26 szombat, 22:39:38 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.26 szombat, 22:17:43
Eladta, most új fajta Grande Puntót hajt.
Az se rossz,bár egy mérettel kisebb mint ami nekem jó lenne.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1834 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 16:26:21 »
Na itt az enyém. Szerintem ez a Tick of kurv@élet
http://www.youtube.com/watch?v=M9eJcLAV4Rc
Telefonos vidi. A hang azért remélem hallható rendesen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1835 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 17:15:00 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.27 vasárnap, 16:26:21
Na itt az enyém. Szerintem ez a Tick of kurv@élet
http://www.youtube.com/watch?v=M9eJcLAV4Rc
Telefonos vidi. A hang azért remélem hallható rendesen.
ebből meg mindenki azt hall ki,amit akar...
http://www.youtube.com/watch?v=ysQblm4KiuU
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1836 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 21:51:55 »
Akit érdekel, az optikai tuningba beraktam egy fullos belga MkII-t!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1837 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 21:54:52 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.02.27 vasárnap, 16:26:21
Na itt az enyém. Szerintem ez a Tick of kurv@élet
http://www.youtube.com/watch?v=M9eJcLAV4Rc
Telefonos vidi. A hang azért remélem hallható rendesen.
Én nem hallok semmit ki ebből, de a lényeg az, hogy ha te élőben azt hallod ami a drof-féle linkben hallatszik, akkor egyértelmű a probléma.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1838 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 22:03:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.27 vasárnap, 21:54:52
Én nem hallok semmit ki ebből, de a lényeg az, hogy ha te élőben azt hallod ami a drof-féle linkben hallatszik, akkor egyértelmű a probléma.
Amit én az övén hallok, az minden V6-on megvan erősebben-gyengébben. Ez egy ilyen mély, búgó-morgó hang. Nekem alapjáratra leeséskor van meg, és ahogy beáll 750-re azonnal abbamarad. Én nem tudok hozzá hibajelenséget kötni, inkább a motor kopottságát jelzi. Minél kopottabb, annál (anál, vaze!!!!!) hangosabb és szélesebb tartományban jön. De ez csak az én elméletem, nem bizonyított.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1839 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 22:05:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.27 vasárnap, 22:03:14
(anál, vaze!!!!!)
Jóvan elhisszük, hogy szereted, de nemkell kikiabálni azér
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1840 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 22:23:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.27 vasárnap, 21:51:55
Akit érdekel, az optikai tuningba beraktam egy fullos belga MkII-t!
Jó néz ki,bár az a piros belső nekem nem jön be.Nameg egy kézi ablaktekerőn szerintem már túllépett a technika...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1841 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 23:17:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.27 vasárnap, 22:23:48
Jó néz ki,bár az a piros belső nekem nem jön be.Nameg egy kézi ablaktekerőn szerintem már túllépett a technika...
Ezt csak azért mondod, mert még nem estél be a Tiszába 5 elektromos ablakos autóval. Majd megtanulod becsülni a kurblit, ha úgy hozza a sors.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1842 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 00:32:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.27 vasárnap, 23:17:47
Ezt csak azért mondod, mert még nem estél be a Tiszába 5 elektromos ablakos autóval. Majd megtanulod becsülni a kurblit, ha úgy hozza a sors.
bocsi,de mellettem figyel a térképzsebben a sokmindenre használható orosz vas...gyorsabb mint a kurbli...
...másrészt miért esnék bele a Tiszába?az árvizi emlékmű úgyis megállít a kanyarban...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1843 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 08:55:11 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.26 szombat, 21:49:17
tényleg,eladta már az autóját vagy megcsináltatta?
Most Koris hajtja!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1844 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 13:56:06 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.28 hétfő, 08:55:11
Most Koris hajtja!
Remélhetőleg szépen felpofozza a járgányt, ahogy korábban is tette az előzőjével
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1845 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:03:07 »
1-es padlónál miért kezd el 5ezertől villogni a töltéslámpám!?
Az ok, h megcsúszik az ékszíj, de miért???
Mit tegyek ellene? Ékszíj új, szíjárcsa új, nemértem...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1846 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:17:44 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:03:07
1-es padlónál miért kezd el 5ezertől villogni a töltéslámpám!?
Az ok, h megcsúszik az ékszíj, de miért???
Mit tegyek ellene? Ékszíj új, szíjárcsa új, nemértem...
Csatlakozó v. elektromos kábel nem mozog?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1847 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:39:25 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:03:07
1-es padlónál miért kezd el 5ezertől villogni a töltéslámpám!?
Az ok, h megcsúszik az ékszíj, de miért???
Mit tegyek ellene? Ékszíj új, szíjárcsa új, nemértem...
de az is lehet, hogy döglődik a generátorod és magas fordulaton nem úgy dolgozik, mint kéne...de ez csak feltételezés, mert abszolút nem vagyok otthon a generátorok lelkivilágában...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1848 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:41:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.02 szerda, 21:17:44
Csatlakozó v. elektromos kábel nem mozog?
Hát eddig nem mozgott, de majd holnap belelesek. Azért nem értem, mert normál használat mellett, vagy úgy, hogy pl visszaszúrom 40-nél 2-be és kicsit meghúzatom úgy nem, csak ma hazafelé jövet kicsit elpattant a cérna, azt "kinyomtam a szemit". 1-es padló és kb 5 ezertől amíg nem váltottam pislákolt, ami felettébb idegesítő.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1849 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:43:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.02 szerda, 21:39:25
de az is lehet, hogy döglődik a generátorod és magas fordulaton nem úgy dolgozik, mint kéne...de ez csak feltételezés, mert abszolút nem vagyok otthon a generátorok lelkivilágában...
Nemtudom, múltkor méricskéltem, és minden fogyasztó meg zene rátételekor se volt kevesebb a töltőfesz 13.7-nél.
Mondjuk akkor nem túrtam neki.
Naplózva
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ