Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:40:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213248 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2600 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:17:47 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.05.31 kedd, 23:10:26
Vajon "csőhangja" lesz a kipufogónak, ha hátul nincs dob, csak középdob van? Janóék szerint igen, de szerintem max akkor, ha végig üres cső van, csak gondolom nekik úgy lenne f@sza ha 2 dobot el tudnának nekem adni hátra, mondván ugy lehet szép hangja. Nem?
ésmi van akkor, ha lecsövezik addig, ahova kéne a 2 hátsó dob, kipróbálnátok, hogy milyen úgy a hangja?? ha jó akkor csövezitek tovább, ha nem akkor meg megy fel a 2 dob??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2601 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:25:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.31 kedd, 23:14:28
volt itt olyan, amin csak középdob volt és utána y oszt annyi. még talán hangot is rakott fel...
Igen, de az elég tré minőségű felvétel. Itt van egy jó:
http://www.youtube.com/watch?v=_e-Omjw7_UI
Ezen nicsn csőhang, és ugyanakkor jó a hangzása, nekem tetszik így. Csak egy nagy középdob van alatta.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2602 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:32:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.31 kedd, 23:17:47
ésmi van akkor, ha lecsövezik addig, ahova kéne a 2 hátsó dob, kipróbálnátok, hogy milyen úgy a hangja?? ha jó akkor csövezitek tovább, ha nem akkor meg megy fel a 2 dob??
Az a "probléma", hogy komplett kipuffot vettem középdob utántól hátrafelé és rajtavan 2 hátsódob. De nem átömlős dobok sajnos. Úgyhogy az lesz, hogy előszöris középdob kikerül, vásárolt kipuff fel, kicsit járok vele hogy úgy milyen. Ha csúnya hangja lesz, akkor lekerül a 2 hátsódob, és vagy felkerül 2 átömlős sportdob, vagy nemlesz semmi és sportközépdob kerül alá.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2603 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:38:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.05.31 kedd, 23:32:37
Az a "probléma", hogy komplett kipuffot vettem középdob utántól hátrafelé és rajtavan 2 hátsódob. De nem átömlős dobok sajnos. Úgyhogy az lesz, hogy előszöris középdob kikerül, vásárolt kipuff fel, kicsit járok vele hogy úgy milyen. Ha csúnya hangja lesz, akkor lekerül a 2 hátsódob, és vagy felkerül 2 átömlős sportdob, vagy nemlesz semmi és sportközépdob kerül alá.
anno próbáltam a kati előtt leakasztottam.
a középdob és hátsók nélkül, vagy közép nélkül hátsókkal életképes lehet
a tök üres átömlő tuti lábos hangú repegetős lesz...
drof ezekre csak azt fogja mondani, hogy a tutit, már több alkalommal a szánkba rágta...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2604 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:47:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.31 kedd, 23:38:44
anno próbáltam a kati előtt leakasztottam.
a középdob és hátsók nélkül, vagy közép nélkül hátsókkal életképes lehet
a tök üres átömlő tuti lábos hangú repegetős lesz...
drof ezekre csak azt fogja mondani, hogy a tutit, már több alkalommal a szánkba rágta...
Igen, azt énis sejtem, hogy azt mondaná rá dr of XD
Hát katalizátor előtti hangzáshoz volt szerencsém, okádék
Valami kell. Hangos, de mindenféle recsegéstől mentes, mélyet szeretnék, tehát 2 átömlős hátsódob és más semmi, vagypedig egy jónagy testes középdob és semmi más. Első körben megpróbálom középdob nélkül ezekkel a halk dobokkal, bár nekem volt egy iylen felállás még a 2.0-ával és csúnya hangos érces volt így, amíg lenem cseréltem átömlősre.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2605 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:58:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.05.31 kedd, 23:47:05
Igen, azt énis sejtem, hogy azt mondaná rá dr of XD
Hát katalizátor előtti hangzáshoz volt szerencsém, okádék
Valami kell. Hangos, de mindenféle recsegéstől mentes, mélyet szeretnék, tehát 2 átömlős hátsódob és más semmi, vagypedig egy jónagy testes középdob és semmi más. Első körben megpróbálom középdob nélkül ezekkel a halk dobokkal, bár nekem volt egy iylen felállás még a 2.0-ával és csúnya hangos érces volt így, amíg lenem cseréltem átömlősre.
a 2.0 az totál más hangot ad a leömlő után, mint a v6. üvölt mint a barom...
nagyon meglepett a v6 ebből a szempontból(is)
próbálgasd, de referálj, mert én is szeretnék valamit kezdeni vele...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2606 Dátum:
2011.06.01 szerda, 00:20:20 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.05.31 kedd, 23:10:26
Vajon "csőhangja" lesz a kipufogónak, ha hátul nincs dob, csak középdob van? Janóék szerint igen, de szerintem max akkor, ha végig üres cső van, csak gondolom nekik úgy lenne f@sza ha 2 dobot el tudnának nekem adni hátra, mondván ugy lehet szép hangja. Nem?
Mit értesz az alatt, h csőhangja?
Nekem már volt, sőt jártam hosszabb ideig is különböző kipufogórészekkel a kocsin.
Katalizátor utántól, kipuff vége a váltó alatt: Nagyon hangos, nem szép, bár annyira nem vészes, rotyogós.
Bal hátsó ajtó alatti végződéssel, gyári középdobbal: alapjáraton semmi hang, fordulaton kicsit hangosabb mint a gyári, csúnyának nem mondható, de semmi extra,
Teli rendszer hátul egy janó féle legszolídabb dobbal: nagyon minimális morgás alapjáraton, 3000 felett kuss
Ugyanez középdob helyett gázgyorsító patronnal: alapjárat kicsivel hangosabb, szép hangzás, 3000 felett még mindig hallod, de nem üvölt
Jelenleg: gázgyorsító patron, kipuff vége a bal hátsó lengőkar felett: alapjárat annyira nem vészes, fordulaton hangos, de nem üvölt, 3000-ig jelegzetes v6 hang, afölött üvölt, de szerintem nem csúnya, bár az utóbbi időben szerintem kiéghetett vagy nemtom de 5.500 felett kicsit berezonál (berecseg), na az nem túl szép, de összességében eléggé figyelemfelkeltő és eddig mindenki azt mondta, h úúú de király hangja van. Én max hátulig viszek majd egy csövet nemsokára, végre van fasza melóm úgyhogy lesz rá zsozsetta.
Naplózva
zorrokatona
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2607 Dátum:
2011.06.01 szerda, 06:59:32 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.05.31 kedd, 20:37:50
hát,fűtéscsap mint olyan itt nincs.Ha manuális a klímád,akkor a hőfokszabályzó tekerőgomb romolhatott el.Ha digitális,akkor a műszerfalban levő érzékelő.Világíts be a lámpával,hogy forog-e,ha nem ott a hiba.A digitnek megvan az a hátránya,hogy a meleg vizet folyamatosan keringeti és abeállítástól függően keveri a hideg-meleg levegőt.Azt,hogy aztán ezt mi módon teszi meg nem tudom,de szerintem ennek kellene utána járni.Ha megkeresed fusimisit tuti tudja.
a klima digit,de hol van a a müszerfalban az érzékelő aminek forogni kellene?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2608 Dátum:
2011.06.01 szerda, 12:31:51 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.31 kedd, 23:58:25
a 2.0 az totál más hangot ad a leömlő után, mint a v6. üvölt mint a barom...
nagyon meglepett a v6 ebből a szempontból(is)
próbálgasd, de referálj, mert én is szeretnék valamit kezdeni vele...
Egyébként hangzásra, sztem most van a legszebb nekem, mármint a nagytöbbség számára szép, és (minden körülmények között) elviselhető. (Gyári középdob, meg egy kb semmitérő kis hengeres hátsódob, és semmi más) Csak én kicsit drasztikusabbat szeretnék. Vannak jó felvételek a jelenlegi helyzetről hónapok óta haver kameráján, de nem tudja megoldani a felkonvertálást gépre. Valami külső DVD lejátszót emlegetett, de én nemigazán értek ilyesmihez. Pedig jólenne már gépen viszontlátni, mert direkt jóminőségű kamerás felvételeket csináltunk. Nincs valakinek valami ötlete?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2609 Dátum:
2011.06.01 szerda, 12:34:34 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.01 szerda, 12:31:51
Egyébként hangzásra, sztem most van a legszebb nekem, mármint a nagytöbbség számára szép, és (minden körülmények között) elviselhető. (Gyári középdob, meg egy kb semmitérő kis hengeres hátsódob, és semmi más) Csak én kicsit drasztikusabbat szeretnék. Vannak jó felvételek a jelenlegi helyzetről hónapok óta haver kameráján, de nem tudja megoldani a felkonvertálást gépre. Valami külső DVD lejátszót emlegetett, de én nemigazán értek ilyesmihez. Pedig jólenne már gépen viszontlátni, mert direkt jóminőségű kamerás felvételeket csináltunk. Nincs valakinek valami ötlete?
külső dvd lejátszó
tegyen egy dvd meghajtót a gépébe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2610 Dátum:
2011.06.01 szerda, 12:37:50 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.06.01 szerda, 00:20:20
Mit értesz az alatt, h csőhangja?
Nekem már volt, sőt jártam hosszabb ideig is különböző kipufogórészekkel a kocsin.
Katalizátor utántól, kipuff vége a váltó alatt: Nagyon hangos, nem szép, bár annyira nem vészes, rotyogós.
Bal hátsó ajtó alatti végződéssel, gyári középdobbal: alapjáraton semmi hang, fordulaton kicsit hangosabb mint a gyári, csúnyának nem mondható, de semmi extra,
Teli rendszer hátul egy janó féle legszolídabb dobbal: nagyon minimális morgás alapjáraton, 3000 felett kuss
Ugyanez középdob helyett gázgyorsító patronnal: alapjárat kicsivel hangosabb, szép hangzás, 3000 felett még mindig hallod, de nem üvölt
Jelenleg: gázgyorsító patron, kipuff vége a bal hátsó lengőkar felett: alapjárat annyira nem vészes, fordulaton hangos, de nem üvölt, 3000-ig jelegzetes v6 hang, afölött üvölt, de szerintem nem csúnya, bár az utóbbi időben szerintem kiéghetett vagy nemtom de 5.500 felett kicsit berezonál (berecseg), na az nem túl szép, de összességében eléggé figyelemfelkeltő és eddig mindenki azt mondta, h úúú de király hangja van. Én max hátulig viszek majd egy csövet nemsokára, végre van ***a melóm úgyhogy lesz rá zsozsetta.
Ahaa, szerintem a középdobmentes, hátsodobos megoldás lehet az ideális, csak egy (vagy Y esetén 2) megfelelő frankó hátsódob kell alá.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2611 Dátum:
2011.06.01 szerda, 12:38:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.01 szerda, 12:34:34
külső dvd lejátszó
tegyen egy dvd meghajtót a gépébe
Mármint úgyértve, hogy ilyen külső házimozis DVDlóf@szra kéne rákötni
Vagy mit tudom én.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2612 Dátum:
2011.06.01 szerda, 12:41:10 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.06.01 szerda, 00:20:20
Mit értesz az alatt, h csőhangja?
Ilyesmit
http://www.youtube.com/user/RoccooD?feature=mhee#p/f/58/QXDNxkUiUws
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2613 Dátum:
2011.06.01 szerda, 13:20:27 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.01 szerda, 12:38:55
Mármint úgyértve, hogy ilyen külső házimozis DVDlóf@szra kéne rákötni
Vagy mit tudom én.
Mármint DVD felvevőre gondolom...
Firewire híján...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2614 Dátum:
2011.06.01 szerda, 19:15:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.31 kedd, 23:38:44
anno próbáltam a kati előtt leakasztottam.
a középdob és hátsók nélkül, vagy közép nélkül hátsókkal életképes lehet
a tök üres átömlő tuti lábos hangú repegetős lesz...
drof ezekre csak azt fogja mondani, hogy a tutit, már több alkalommal a szánkba rágta...
A kicsi tökom bal heréje se szól bele, hogy mit csinálnak mások a kipuffal. Kísérletezgessen mindenki szépen a saját pénztárcájára, engem nem zavar. Végül úgyis oda jut, ahova az elején mondtam, csak kis kerülővel. Dehát úgy tanul a gyerek, ha kérdez.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2615 Dátum:
2011.06.01 szerda, 19:22:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.01 szerda, 19:15:25
A kicsi tökom bal heréje se szól bele, hogy mit csinálnak mások a kipuffal. Kísérletezgessen mindenki szépen a saját pénztárcájára, engem nem zavar. Végül úgyis oda jut, ahova az elején mondtam, csak kis kerülővel. Dehát úgy tanul a gyerek, ha kérdez.
Nemfeltétlen kell oda jutni, más megoldással is el lehet érni jó hangot, nemcsak egyféleképp jó, ez relatív.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2616 Dátum:
2011.06.01 szerda, 22:18:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.01 szerda, 19:22:30
Nemfeltétlen kell oda jutni, más megoldással is el lehet érni jó hangot, nemcsak egyféleképp jó, ez relatív.
Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2617 Dátum:
2011.06.01 szerda, 22:48:41 »
szerintem már párszor bebizonyosodott, hogy sokunknak más a szép hang. ez érvényes az optikára és minden egyébre is.
hál'isten nem vagyunk egyformák.
addig, amig kifújt a rendszerem a 3. kati elötti toldásnál én is azon gondolkodtam, hogy középdob marad (3. kati már nem volt bent) hátul y és valami brummogós izé...
aztán eltömítettem a kifújást és élvezem a hangtalan suhanást. padlózásnál csak a kikönnyített légszűrőháznak köszönhetően fellépő agresszív szívó hang van a 2. sor nyitásától.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2618 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 01:23:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.06.01 szerda, 22:48:41
. padlózásnál csak a kikönnyített légszűrőháznak köszönhetően fellépő agresszív szívó hang van a 2. sor nyitásától.
Hát igen, ez a szívóhang felülmúlhatatlan amit produkál
Most ez a kipuffom meg a direktszürcsi kitűnően kiegészíti egymást. Kicsit megküldtem 3asban 2500tól 5000ig kb az alagútban a Lánchídnál (sose bírom kihagyi
), és gyönyörűen brummogott, kifejezetten boxermotorra jellemző hang zengett, ami azért köztudottan elég jellegzetes fincsi hangzás
Szép, tiszta, elkülönülő, mély ütemek, magasabb fordulaton pedig egykis gurgulázó, dallamosabb muzsikával fűszerezve
Nagyobb fordulaton nemártana ha nem is lenne nagyon ennél hangosabb, meg másabb, csak valahogy kisfordulaton is kevés gázra is kikéne hozni a V6 hangzást, nameg alapjáraton.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.02 csütörtök, 01:40:44 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2619 Dátum:
2011.06.03 péntek, 08:36:24 »
Van egy olyan érzésem, hogy elkezdett akadni a váltó kapcsolás közben. Érzésre egy hajszállal nehezebb berakni a kart sebességbe és ha a szokásos finomsággal húzom-tolom, akkor a sebességbe pöccenés előtt megakad egy tizedmásodrercre.
Kulissza, vagy olajcsere? (kérném nem okfejteni, hogy kell-e olajcsere, vagy "élettartam" olaj van a váltóban, mert ez a része nem érdekel.)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2620 Dátum:
2011.06.03 péntek, 10:57:17 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 08:36:24
Van egy olyan érzésem, hogy elkezdett akadni a váltó kapcsolás közben. Érzésre egy hajszállal nehezebb berakni a kart sebességbe és ha a szokásos finomsággal húzom-tolom, akkor a sebességbe pöccenés előtt megakad egy tizedmásodrercre.
Kulissza, vagy olajcsere? (kérném nem okfejteni, hogy kell-e olajcsere, vagy "élettartam" olaj van a váltóban, mert ez a része nem érdekel.)
haha,nálam is ez volt,aztán váltócsere...nekem a bowden cserélve volt,de nem segített...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2621 Dátum:
2011.06.03 péntek, 11:08:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.03 péntek, 10:57:17
haha,nálam is ez volt,aztán váltócsere...nekem a bowden cserélve volt,de nem segített...
De én nem várom meg, hogy behaljon teljesen, előtte olajat cserélek! Haha.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2622 Dátum:
2011.06.03 péntek, 11:44:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 08:36:24
Van egy olyan érzésem, hogy elkezdett akadni a váltó kapcsolás közben. Érzésre egy hajszállal nehezebb berakni a kart sebességbe és ha a szokásos finomsággal húzom-tolom, akkor a sebességbe pöccenés előtt megakad egy tizedmásodrercre.
Kulissza, vagy olajcsere? (kérném nem okfejteni, hogy kell-e olajcsere, vagy "élettartam" olaj van a váltóban, mert ez a része nem érdekel.)
én csak töltöttem rá egy kicsit és megjavult
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2623 Dátum:
2011.06.03 péntek, 12:14:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 11:08:51
De én nem várom meg, hogy behaljon teljesen, előtte olajat cserélek! Haha.
vazze,mi a francnak cseréltem volna olajat,ha már a diffi is búgott tisztességgel,nagy fordulaton szorult,kicsin akadt...nem véletlenül vettem másikat...ezen egy szimpla olajcsere már nem segített...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2624 Dátum:
2011.06.03 péntek, 12:25:49 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.03 péntek, 11:44:39
én csak töltöttem rá egy kicsit és megjavult
Az se rossz, de akkor már teljes csere. Főleg, hogy kuplungozunk is. Ha már ott vagyunk......
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2625 Dátum:
2011.06.03 péntek, 12:26:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.03 péntek, 12:14:30
vazze,mi a francnak cseréltem volna olajat,ha már a diffi is búgott tisztességgel,nagy fordulaton szorult,kicsin akadt...nem véletlenül vettem másikat...ezen egy szimpla olajcsere már nem segített...
De a tiéd már eleve xar volt a vételkor is, nem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2626 Dátum:
2011.06.03 péntek, 13:08:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 12:25:49
Az se rossz, de akkor már teljes csere. Főleg, hogy kuplungozunk is. Ha már ott vagyunk......
úgy már persze ..
csak akkor olajat ne felejts el venni
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2627 Dátum:
2011.06.03 péntek, 13:16:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.03 péntek, 13:08:46
úgy már persze ..
csak akkor olajat ne felejts el venni
Majd feltöltjük kólával. Jóaz!
Hányra mész ma szigetre?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2628 Dátum:
2011.06.03 péntek, 13:20:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 12:26:36
De a tiéd már eleve xar volt a vételkor is, nem?
ja,pont ezt írtam...amikor megvettem gyakorlatilag rögtön utána konzultáltam fusimmal váltó ügyben.Yooccoo volt szíves elhozni,én meg élveztem az akadálymentes váltást.Kb. 50 km erejéig...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2629 Dátum:
2011.06.03 péntek, 14:39:24 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.03 péntek, 13:16:54
Majd feltöltjük kólával. Jóaz!
Hányra mész ma szigetre?
van pár elintéznivalóm, francia út, nagykőrösi, aztán valamikor érkezek
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2630 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:04:02 »
misiPistit elengedtem, innentől kezdve az úr kezében van
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2631 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:14:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.04 szombat, 16:04:02
misiPistit elengedtem, innentől kezdve az úr kezében van
Eddig tartott az út hozzátok? Akkó' valami nagy baj lehet!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2632 Dátum:
2011.06.04 szombat, 18:09:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.04 szombat, 16:14:04
Eddig tartott az út hozzátok? Akkó' valami nagy baj lehet!
csak mint nálad: pisi, kaki, kávé, cigi
az ülésnek csak kapcsoló baja volt, gyorsan orvosoltuk, lévén volt cserealkatrész
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2633 Dátum:
2011.06.04 szombat, 18:44:07 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.04 szombat, 18:09:20
csak mint nálad: pisi, kaki, kávé, cigi
az ülésnek csak kapcsoló baja volt, gyorsan orvosoltuk, lévén volt cserealkatrész
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2634 Dátum:
2011.06.04 szombat, 18:44:36 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.04 szombat, 18:44:07
és megvan a kocsi, vagy nincs??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2635 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:50:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 18:44:36
és megvan a kocsi, vagy nincs??
Meg.Végül maradt az eredeti ár,amiben megegyeztünk.Én tettem nekik egy ígéretet,ők is tartották magukat hozzá.Olyan irtózatosan nagy gond nincs,hát a hátulja kicsit olyan mint mait megcsócsáltak.Sógor tud róla,amint tudom megyek,megnézik,aztán a többit meglátjuk.A motor szerintem sokkal jobb,mint a másik bár azért orvosolni kell ezt-azt.Ha minden igaz,akkor először is még nem nyúltak hozzá.Ez már jó pont.Gázadásra rángat,durran egyet-egyet.Majd kiderül,hogy elég lesz-e a gyertya+kábel kombó.A szervószivattyú kuka...és ez is azzal az istenverte teflonszalaggal van betekerve!Beszarás!Készüljek megint a qrva nagy hanyattesésre?A fékek,hát vannak.Mint a másik...belül az elektromos ketyerék működnek.Nagyrészt...a kapcsolót yooccoo írta,a könyöklő kis hibás,a kesztyűtartó zárja szintén kuka,szerintem megy bele a másik mindenestül.A hátsó ajtó telók kuka,központi zár nem müxik,egy kulcs van hozzá...futómű nem is olyan vészes,bár zörgés-kattogás akad.A váltó olajcsere érett,a négy kerék négyféle csavarral lett felrakva,kalaptartó kuka.Az egy kulcs miatt valószínűleg a kékből kerül át az összes zár...meg minden amit csak át lehet rakni...a családi fogadtatás:gyerek beült és ki se szállt.A krómos ajtónyitókat le akartam cserélni.Megtiltották.Egyébként drof,nem volt igazad!Nem tetszik Boginak a napfénytető...úgyhogy az behúzva marad és annyi...de úgy tűnik,kisebb az ellenállás mint a kéknél volt...ugye mint kiderült ez családi autó volt,talán ezt érzi az asszony,mint a pirosnál.Én meg a hazafelé tartó úton rájöttem,hogy hiba lett volna nem ezt megvenni.Rám szabták,minden kínjával együtt.Kösz yooccoo és drof a segítséget!És én kérek elnézést,de tényleg éjszakai műszak után vonatoztam kétszáz kilométert,jobban elfárasztott mint a visszaút.Jövő héten meg kezdődik a csere és csere...szóval ronda kívül,normális belül tele hibákkal és imádom!Jobban mint a másikat...(de az vezetett rá,hogy nem kell soha többé hatnál kevesebb henger...)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2636 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:55:27 »
Ja,a bal hátsó lámpabúra is repedt.Meg a vezető ülés alatt valami kábel káosz van.Éljen!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2637 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:55:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 19:50:08
Meg.Végül maradt az eredeti ár,amiben megegyeztünk.Én tettem nekik egy ígéretet,ők is tartották magukat hozzá.Olyan irtózatosan nagy gond nincs,hát a hátulja kicsit olyan mint mait megcsócsáltak.Sógor tud róla,amint tudom megyek,megnézik,aztán a többit meglátjuk.A motor szerintem sokkal jobb,mint a másik bár azért orvosolni kell ezt-azt.Ha minden igaz,akkor először is még nem nyúltak hozzá.Ez már jó pont.Gázadásra rángat,durran egyet-egyet.Majd kiderül,hogy elég lesz-e a gyertya+kábel kombó.A szervószivattyú kuka...és ez is azzal az istenverte teflonszalaggal van betekerve!Be***ás!Készüljek megint a qrva nagy hanyattesésre?A fékek,hát vannak.Mint a másik...belül az elektromos ketyerék működnek.Nagyrészt...a kapcsolót yooccoo írta,a könyöklő kis hibás,a kesztyűtartó zárja szintén kuka,szerintem megy bele a másik mindenestül.A hátsó ajtó telók kuka,központi zár nem müxik,egy kulcs van hozzá...futómű nem is olyan vészes,bár zörgés-kattogás akad.A váltó olajcsere érett,a négy kerék négyféle csavarral lett felrakva,kalaptartó kuka.Az egy kulcs miatt valószínűleg a kékből kerül át az összes zár...meg minden amit csak át lehet rakni...a családi fogadtatás:gyerek beült és ki se szállt.A krómos ajtónyitókat le akartam cserélni.Megtiltották.Egyébként drof,nem volt igazad!Nem tetszik Boginak a napfénytető...úgyhogy az behúzva marad és annyi...de úgy tűnik,kisebb az ellenállás mint a kéknél volt...ugye mint kiderült ez családi autó volt,talán ezt érzi az asszony,mint a pirosnál.Én meg a hazafelé tartó úton rájöttem,hogy hiba lett volna nem ezt megvenni.Rám szabták,minden kínjával együtt.Kösz yooccoo és drof a segítséget!És én kérek elnézést,de tényleg éjszakai műszak után vonatoztam kétszáz kilométert,jobban elfárasztott mint a visszaút.Jövő héten meg kezdődik a csere és csere...szóval ronda kívül,normális belül tele hibákkal és imádom!Jobban mint a másikat...(de az vezetett rá,hogy nem kell soha többé hatnál kevesebb henger...)
sok balesetmentest hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2638 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:57:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 19:55:54
sok balesetmentest hozzá
Köszke!Remélem lesz...kopkopkop...és drof egyből vitte a légterelőket+váltógombot (csere) fuvardíj gyanánt.Csak tudnám minek az neki?Azzal,hogy lekerültek én semmi változást nem tapasztaltam...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.04 szombat, 19:59:26 írta misi107
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2639 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:00:10 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 19:55:27
Ja,a bal hátsó lámpabúra is repedt.Meg a vezető ülés alatt valami kábel káosz van.Éljen!
és akkor ez most a 200le-s motor, vagy a 170??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2640 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:01:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 20:00:10
és akkor ez most a 200le-s motor, vagy a 170??
sima 170.NEm volt ez st sose.Valakik egyszer felrakták rá az st szettet és annyi.Még fusim mondta,hogy nézzem majd meg a maf számokat,egyeznek-e.De ha az etis szerint 170 lovas,akkor valószínűleg tényleg annyi...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2641 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:03:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 19:57:44
Köszke!Remélem lesz...kopkopkop...és drof egyből vitte a légterelőket+váltógombot (csere) fuvardíj gyanánt.Csak tudnám minek az neki?Azzal,hogy lekerültek én semmi változást nem tapasztaltam...
Ingyen vót' hülye lettem volna otthagyni! A váltógomb is nagyon faja, sokkal jobban kézre áll!
Hát sajnálom, hogy nem lett igazam és a család nincs oda a tetőablakért. Majd megszokják.
Elnézést meg nem kell kérned semmiért, nekünk volt megtiszteltetés és öröm a mai nap. Na meg jól meg is hajtottuk a vasadat sutyiban, amíg te telefonáltál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2642 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:05:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 20:01:36
sima 170.NEm volt ez st sose.Valakik egyszer felrakták rá az st szettet és annyi.Még fusim mondta,hogy nézzem majd meg a maf számokat,egyeznek-e.De ha az etis szerint 170 lovas,akkor valószínűleg tényleg annyi...
de akkor a borítást is utólag tették fel rá??
meg st-ben a km óra háttere is kék nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2643 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:07:41 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.04 szombat, 20:03:42
Ingyen vót' hülye lettem volna otthagyni!
A váltógomb is nagyon faja, sokkal jobban kézre áll!
Hát sajnálom, hogy nem lett igazam és a család nincs oda a tetőablakért. Majd megszokják.
Elnézést meg nem kell kérned semmiért, nekünk volt megtiszteltetés és öröm a mai nap. Na meg jól meg is hajtottuk a vasadat sutyiban, amíg te telefonáltál.
ennyi, magyarok vagyunk
fabetétet is kiszetted a kormányból??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2644 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:08:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 20:01:36
sima 170.NEm volt ez st sose.Valakik egyszer felrakták rá az st szettet és annyi.Még fusim mondta,hogy nézzem majd meg a maf számokat,egyeznek-e.De ha az etis szerint 170 lovas,akkor valószínűleg tényleg annyi...
Megküldtem, nem 204 le, "csak" 170. Az feltűnt volna, ha igazi ST200-zal van dolgom.
De a motoron is látható volt, hogy sima és nem ST (légszűrő, keskeny MAF, sima borítás, utólagos kipuff).
DE! Nem jártál rosszul MisiPista! Ennyiért ez értő kezekbe kerülve ajándék volt! Az eladó családja annyira megvolt illetődve, hogy közbe se mert szólni a vizsgálat közben. Olyan dolgokat néztünk, amikről nem is tudták, hogy ott vannak! Viszont nem is kamuztak sokat, mert látták, hogy nem ma kezdtük.
A kormányt meg bizniszeljük még, nem menekülsz!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2645 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:10:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 20:05:20
de akkor a borítást is utólag tették fel rá??
meg st-ben a km óra háttere is kék nem??
Kamu matrica, élőben látszik, hogy utólagos.
Igen kék, akárcsak a belső műanyagok.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.06 hétfő, 15:24:48 írta Joe
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2646 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:12:06 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.04 szombat, 20:10:10
Kamu matrica, élőben látszik, hogy utólagos.
Igen kék, akárcsak a belső műanyagok.
am mekkora móka st-síteni a motort?? tényleg van benne 30le különbség?? csak mert láttam pár angol dyno-s mérés videoját, és ott kb 190le jött a gyári st200-akból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2647 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:24:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.04 szombat, 20:08:57
Megküldtem, nem 204 le, "csak" 170. Az feltűnt volna, ha igazi ST200-zal van dolgom.
De a motoron is látható volt, hogy sima és nem ST (légszűrő, keskeny MAF, sima borítás, utólagos kipuff).
DE! Nem jártál rosszul MisiPista! Ennyiért ez értő kezekbe kerülve ajándék volt! Az eladó családja annyira megvolt illetődve, hogy közbe se mert szólni a vizsgálat közben. Olyan dolgokat néztünk, amikről nem is tudták, hogy ott vannak! Viszont nem is kamuztak sokat, mert látták, hogy nem ma kezdtük.
A kormányt meg bizniszeljük még, nem menekülsz!
Részemről rendben,de egyvalamit meg elfelejtettem.Azt,hogy a másik nem tempomatos.És képzeld...hasznáatba vettem,az átlagfogyi 7.7 liter lett...fele etanol fele benzin keverékkel,*** gyújtással...hát én nem gondoltam volna,hogy ilyet is lehet.És igen,nem bántam meg.Anyós szörnyülködött,asszony dettó (bár a piros se volt jobb...) de nem látták azt,hogy mi van a felszín alatt.Vazze,ha ez kész lesz és valaki megint így összetöri kibelezem.Lexarom mivel jár,majd ráfogom a hangokra.Az anyuka kb. képben lehetett,neki minden cuccot elküldtem mélben.Mondjuk attól nem lett okosabb.Amikor hazaértem természetesen felhívtam,hogy minden ok.Még akkor is csak azt hajtogatta,hogy megnyugodtak,jó kezekbe került...gyanítom tényleg nem akarták eladni,főleg az anyós nem.Rajta jól látható volt...szerintem a felnikkel együtt akarta,de 100 rugó értük szerintem sok.És legalább megnyugodtak,van még aki tartja az adott szavát...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2648 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:28:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 20:12:06
am mekkora móka st-síteni a motort?? tényleg van benne 30le különbség?? csak mert láttam pár angol dyno-s mérés videoját, és ott kb 190le jött a gyári st200-akból
Az ki van zárva, mert nem tudom.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2649 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:32:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.04 szombat, 20:24:39
Részemről rendben,de egyvalamit meg elfelejtettem.Azt,hogy a másik nem tempomatos.És képzeld...hasznáatba vettem,az átlagfogyi 7.7 liter lett...fele etanol fele benzin keverékkel,*** gyújtással...hát én nem gondoltam volna,hogy ilyet is lehet.És igen,nem bántam meg.Anyós szörnyülködött,asszony dettó (bár a piros se volt jobb...) de nem látták azt,hogy mi van a felszín alatt.Vazze,ha ez kész lesz és valaki megint így összetöri kibelezem.Lexarom mivel jár,majd ráfogom a hangokra.Az anyuka kb. képben lehetett,neki minden cuccot elküldtem mélben.Mondjuk attól nem lett okosabb.Amikor hazaértem természetesen felhívtam,hogy minden ok.Még akkor is csak azt hajtogatta,hogy megnyugodtak,jó kezekbe került...gyanítom tényleg nem akarták eladni,főleg az anyós nem.Rajta jól látható volt...szerintem a felnikkel együtt akarta,de 100 rugó értük szerintem sok.És legalább megnyugodtak,van még aki tartja az adott szavát...
Ugye milyen jó érzés, hogy ebben a fhos világban még vannak jó és tisztességes emberek?
A külsővel ne törődj, a műszaki tartalom a lényeg, az meg rendben van.
A tempomathoz nem fűznék semmit, magáért beszél. Amint kipróbálod, megérted miért vagyunk oda érte. Olyat tud, amit a lábad nem.
Örülök, hogy boldog vagy az új vassal! És - mint második V6 tulajtól - elvárom, hogy a következő V6+RasztaJokkó talin te is képviseltesd magad!
Naplózva
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ