Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:02:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217046 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:13:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.02 szombat, 22:03:21
Mi lenne? Nekem ez a procedúra nem volt ilyen kézenfekvő
Szóval, majd ha eladom, akkor ezt a mókát végig kell játszai mi? Mert én anno nem cseréltem a burkolatokat. Ha emiatt elmegyek az NKH-hoz, akkor nem fognak ott ***zni velem, hogy nemigazán van gyári állapotban az autó egy pár helyen?
a mostani motorod honnan van?
elvileg egy bontóból kell egy származást igazoló számla (akár 25 000 ft-ról)
ezzel tudod igazolni a származását és tisztába tudod tenni az nkh-nál...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:15:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.02 szombat, 22:13:49
a mostani motorod honnan van?
elvileg egy bontóból kell egy származást igazoló számla (akár 25 000 ft-ról)
ezzel tudod igazolni a származását és tisztába tudod tenni az nkh-nál...
nem kell,de jó ha van.Ezért írtam,hogy ajándék.Ha saját a motor,minek számla?Nekem se kellett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:18:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.02 szombat, 22:11:17
Jut eszembe!Hát okosban,persze!Ugye,nekem van egy bontott motorom.Azon van burkolat.Leveszem (mert úgyis lefogom) és odaadom neked.Mondjuk 3 kipuf. dobért...kapsz egy másolatot arról,hogy a hozzátartozó autó ki lett vonva a forgalomból (mert csak olyannak lehet a motorját beépíteni másik autóba) felrakod és annyi.MAx. írunk egy papírt arról,hogy a motor ajándék volt és akkor még áfát sem kell fizetni...azzal mehetsz az NKH-hoz és hivatalos gyári számod lesz.Már csak a motorcseréről kell papírt szerezned egy hivatalos műhelyből (5e ft vagy két üveg whiskey...nekem az utóbbi volt)
Áh, most még nem akarok ezzel foglalkozni. Papírom van donorról amit elhoztam Krisztántól. Meg a szerelésről is ahol kicserélték asszem, de ha nem, van szerelő ismerős. Mindegy, még kitudja mikor lesz aktuális az eladás. De köszi az infókat, most már vágom a témát.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:20:38 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.02 szombat, 22:15:54
nem kell,de jó ha van.Ezért írtam,hogy ajándék.Ha saját a motor,minek számla?Nekem se kellett.
mert elvileg a motort is le kell adnod, ha a kocsit ki akarod vonatni....
persze vissza is vásárolhatod azonnal...ahogy én tettem anno a donorral. igaz a motor soha nem járt a bontóban..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:21:46 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.02 szombat, 22:18:57
Áh, most még nem akarok ezzel foglalkozni. Papírom van donorról amit elhoztam Krisztántól. Meg a szerelésről is ahol kicserélték asszem, de ha nem, van szerelő ismerős. Mindegy, még kitudja mikor lesz aktuális az eladás. De köszi az infókat, most már vágom a témát.
Ez oké,de ha le vannak a papírok dátumozva,abba beleköthetnek.Van valami ideje az adatváltozás bejelentésnek,a biztosítót se felejtsük el.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:25:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.02 szombat, 22:20:38
mert elvileg a motort is le kell adnod, ha a kocsit ki akarod vonatni....
persze vissza is vásárolhatod azonnal...ahogy én tettem anno a donorral. igaz a motor soha nem járt a bontóban..
én a pirosnál nem adtam le,mint ahogy most sem.Így kaptam az igazolást is.Elvégre nem kell,hogy a motor másik autóba kerüljön.Lehet belőle például műtárgy,dohányzóasztal stb.A saját tulajdonoddal úgy rendelkezel,ahogy akarsz.Én most is fizettem a súlyhiányért és annyi.A bontónak semmi köze hozzá,mit csinálsz vele,mielőtt hozzájuk kerül.rosszabbik esetben beviszed a kivágott vázszámot meg frsz-t ha van és akkor adnak igazolást.MAx. fizetsz 10 rugót a papírért zsebbe...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:48:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.02 szombat, 22:25:14
én a pirosnál nem adtam le,mint ahogy most sem.Így kaptam az igazolást is.Elvégre nem kell,hogy a motor másik autóba kerüljön.Lehet belőle például műtárgy,dohányzóasztal stb.A saját tulajdonoddal úgy rendelkezel,ahogy akarsz.Én most is fizettem a súlyhiányért és annyi.A bontónak semmi köze hozzá,mit csinálsz vele,mielőtt hozzájuk kerül.rosszabbik esetben beviszed a kivágott vázszámot meg frsz-t ha van és akkor adnak igazolást.MAx. fizetsz 10 rugót a papírért zsebbe...
há nemtom...ez miefelénk nem így megy...lehet, én lakom rossz helyen
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:50:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.02 szombat, 22:48:57
há nemtom...ez miefelénk nem így megy...lehet, én lakom rossz helyen
Ahol Te laksz, az egy nagyon jó hely, nagyon sokszor voltam már ott, és mindig tetszett!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2011.07.02 szombat, 23:02:22 »
Idézetet írta: fügelaci - 2011.07.02 szombat, 22:50:48
Ahol Te laksz, az egy nagyon jó hely, nagyon sokszor voltam már ott, és mindig tetszett!
tudom!
azért lakom itt.
nem itt laktam sokáig, de úgy döntöttem ide költözöm...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2011.07.02 szombat, 23:13:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.02 szombat, 23:02:22
tudom!
azért lakom itt.
nem itt laktam sokáig, de úgy döntöttem ide költözöm...
Jó választás volt. Lehet, idén is megyek. Sirály utca. jó hely.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 01:46:13 »
Gyertyák megint kicserélve. Kábelek megint kicserélve. Trafó kicserélve. Még mindig...RÁNGAT, DURROG a mocsokja.
Szerelők tanácstalanok, 2 független helyen + márkaszervizben is voltam. Mindenki gyújtásra gyanakszik, de már minden létező dolog ki lett próbálva. Hibakód volt, gyújtásproblémát jelzett. Mostmár nincs hibakód, de a gyűlölt rángatózás, durrogás ugyanúgy megvan 1200-3500-ig stabilan.
Kb. 3 hete kezdte el teljesen váratlanul, minden előzmény nélkül. Nekem az autóval dolgoznom kellene, de így nem tudok. Már 100+ ezrembe benne van az alkatrészcsere, javítás, kölcsönautó, stb. Kezdek belefáradni.
Bárki viheti 1 misiért, nekem csöppet már elegem van.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.03 vasárnap, 01:51:04 írta seekay
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 02:50:51 »
Idézetet írta: seekay - 2011.07.03 vasárnap, 01:46:13
Gyertyák megint kicserélve. Kábelek megint kicserélve. Trafó kicserélve. Még mindig...RÁNGAT, DURROG a mocsokja.
Szerelők tanácstalanok, 2 független helyen + márkaszervizben is voltam. Mindenki gyújtásra gyanakszik, de már minden létező dolog ki lett próbálva. Hibakód volt, gyújtásproblémát jelzett. Mostmár nincs hibakód, de a gyűlölt rángatózás, durrogás ugyanúgy megvan 1200-3500-ig stabilan.
Kb. 3 hete kezdte el teljesen váratlanul, minden előzmény nélkül. Nekem az autóval dolgoznom kellene, de így nem tudok. Már 100+ ezrembe benne van az alkatrészcsere, javítás, kölcsönautó, stb. Kezdek belefáradni.
Bárki viheti 1 misiért, nekem csöppet már elegem van.
Don't foss és ne pánikolj!
Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.
Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 13:08:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.03 vasárnap, 02:50:51
Don't ***s és ne pánikolj!
Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.
Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás.
Az állandóan nyitva lévő 2. pillangószelepsor nem okoz ilyen durva rángatást, durrogást. Max 1et ránt néha nagyobb gázadásra. Nem csak MKI-nél volt olyan, hogy hibás IMRC miatt nyitva van, mert vákuumvezérelt? Az újabbaknál meg, nem nyit ki egyáltalán, ha rossz.
Mondjuk tényleg gynaúsan IMRC felé tereli a gyanút az említett forulatszámtartomány. MKIII-nál kitudja miket eredményez a hibája.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.03 vasárnap, 13:11:54 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 15:50:13 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.03 vasárnap, 13:08:47
Az állandóan nyitva lévő 2. pillangószelepsor nem okoz ilyen durva rángatást, durrogást. Max 1et ránt néha nagyobb gázadásra. Nem csak MKI-nél volt olyan, hogy hibás IMRC miatt nyitva van, mert vákuumvezérelt? Az újabbaknál meg, nem nyit ki egyáltalán, ha rossz.
Mondjuk tényleg gynaúsan IMRC felé tereli a gyanút az említett forulatszámtartomány. MKIII-nál kitudja miket eredményez a hibája.
De okoz, nekem is okozott anno.
Elektronikusan vezéreltnél is tud nyitva maradni, ha nyitott állapotban romlik el, akkor nyitva is marad.
Nézzék csak meg, mert rossz gyújtás nem csak 1200-3500 között van. Ha a gyújtás lenne a hiba okozója, akkor 750-7000-ig rángatna, durrogna és puffogna.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 16:30:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.03 vasárnap, 02:50:51
Don't ***s és ne pánikolj!
Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.
Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás.
Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe, mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..
Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.
A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?
Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig irány vissza a gázosok.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 17:08:49 »
Idézetet írta: seekay - 2011.07.03 vasárnap, 16:30:15
Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe, mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..
Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.
A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?
Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig irány vissza a gázosok.
Én úgy tudom, hogy egy rossz trafó, szó nélkül hazavágja sitty sutty az új gyetyákat, de ha nem így van majd kijavítanak, viszont a V6-ba csak gyári gyertyát szabad tenni, mert a többit nem szereti. Van akinek bejött az NGK, de sok helyen írták, többek közt itt is, hogy ha gyertyacsere, akkor csak Motorcraft.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 17:34:18 »
Idézetet írta: seekay - 2011.07.03 vasárnap, 16:30:15
Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe, mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..
Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.
A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?
Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig irány vissza a gázosok.
Írhatatd volna korábban is, hogy csak gázüzemnél van a hiba.
A rossz trafó természetesen hazavágja az új gyertyákat. Ha hiba van, akkor a szentháromságot (gyertya-kábel-trafó) együtt kell cserélni.
Ne járj gázzal és meg is van oldva.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 19:16:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.03 vasárnap, 17:34:18
Írhatatd volna korábban is, hogy csak gázüzemnél van a hiba.
A rossz trafó természetesen hazavágja az új gyertyákat. Ha hiba van, akkor a szentháromságot (gyertya-kábel-trafó) együtt kell cserélni.
Ne járj gázzal és meg is van oldva.
én is így vagyok vele.De az imrc-t néztük,alapjáraton felpörgetve nyit zár rendesen.Gondoltak már a gáz miatt elszállt ecu-ra,tarfóra meg mindenre.Az ngk gyertyákat én i kihajítottam a nyavajába első körben.A vákumhiba és szelelő tömítés valószínűbb.Seekay,amit adtam nem rakták bele?És azzal a hülye csőcsatlakozással csináltál valami,hogy ne eresszen?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 20:32:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.03 vasárnap, 15:50:13
De okoz, nekem is okozott anno.
Elektronikusan vezéreltnél is tud nyitva maradni, ha nyitott állapotban romlik el, akkor nyitva is marad.
Nézzék csak meg, mert rossz gyújtás nem csak 1200-3500 között van. Ha a gyújtás lenne a hiba okozója, akkor 750-7000-ig rángatna, durrogna és puffogna.
Nálam nem okoz, pedig tökig ki van akasztva (nagyritkán egyet beránt).
Elektronikusnál nem úgy van, hogy a kis villanymotor nem forog el, ha rossz, elfordult állapotban pedig nem tudna megállni, mert nem képes rá, hogy végállásban megmaradjon? Csak a légáramlás tartja nyitva onnantól, hogy egyszer kiforgott. Ha megszűnik a gázadás, a rugózat visszaforgat mindent alapállásba.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 22:04:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.03 vasárnap, 19:16:40
én is így vagyok vele.De az imrc-t néztük,alapjáraton felpörgetve nyit zár rendesen.Gondoltak már a gáz miatt elszállt ecu-ra,tarfóra meg mindenre.Az ngk gyertyákat én i kihajítottam a nyavajába első körben.A vákumhiba és szelelő tömítés valószínűbb.Seekay,amit adtam nem rakták bele?És azzal a hülye csőcsatlakozással csináltál valami,hogy ne eresszen?
A tömítéssel nem volt gond, de azért ki lett cserélve. A vákumcső is meg lett csinálva, nem szelel már. Gariban kicseréltetem újra a gyertyákat, bízva hogy a trafó baszta el, ha utána sem lesz jó, meglátogatom a gázszervizt. Ha utána se, akkor megy a méh-re.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 23:08:56 »
Idézetet írta: seekay - 2011.07.03 vasárnap, 22:04:58
A tömítéssel nem volt gond, de azért ki lett cserélve. A vákumcső is meg lett csinálva, nem szelel már. Gariban kicseréltetem újra a gyertyákat, bízva hogy a trafó ***ta el, ha utána sem lesz jó, meglátogatom a gázszervizt. Ha utána se, akkor megy a méh-re.
na várjál...
eddig nem volt szó arról, hogy gázosan durrog....
ebben az esetben totál más a leányzó fekvése....
egy cimbim (ugyan 2.0-ja van, drof és yooccoo ismeri a csókát) kínlódott ezzel a tünettel.
durrogott rángatott és leginkább gázzal. elzavartam gázosokhoz, mert mondtam neki, ahhoz rohadtul nem értek(máshoz sem nagyon, de ahhoz totál hülye vagyok). elment és mindent rendben találtak a gázos részen.
maf és lambda csere után hibátlanul üzemel a gép. hogy melyik volt a hunyó nem tudom, de mindkét üzemmódban megy a csoffadt járgánya.
teszteld le a maf-ot először, mert az hidegen is dolgozik, meg olcsóbb a cseréje, mint a két lambdáé.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 23:27:59 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.03 vasárnap, 23:08:56
na várjál...
eddig nem volt szó arról, hogy gázosan durrog....
ebben az esetben totál más a leányzó fekvése....
egy cimbim (ugyan 2.0-ja van, drof és yooccoo ismeri a csókát) kínlódott ezzel a tünettel.
durrogott rángatott és leginkább gázzal. elzavartam gázosokhoz, mert mondtam neki, ahhoz rohadtul nem értek(máshoz sem nagyon, de ahhoz totál hülye vagyok). elment és mindent rendben találtak a gázos részen.
maf és lambda csere után hibátlanul üzemel a gép. hogy melyik volt a hunyó nem tudom, de mindkét üzemmódban megy a csoffadt járgánya.
teszteld le a maf-ot először, mert az hidegen is dolgozik, meg olcsóbb a cseréje, mint a két lambdáé.
A történet úgy indult, hogy minden előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra elkezdett rángatni és durrogni gázon és benzinen egyaránt. Gyertya és kábelcsere után egy pár napig jó volt a dolog benzin és gázüzemben egyaránt, aztán ismét elkezdett rángatni és durrogni, mindkét üzemben. Ki lett cserélve a trafó is, egy kis ideig szintén jó lett, de aztán ismét elkezdett rángatni, ezúttal már leginkább csak gázon. A gázbeszerelő szerint a trafó simán nyírhatta az új gyertyát ami még benzinnél nem észrevehető, de gázon sokkal hevesebben reagál és egyből kijön. Látatlanba szerinte próbáljam csere gyertyákkal, 99%-ban szerinte az lesz a hunyó.
Meglátjuk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 23:35:48 »
Idézetet írta: seekay - 2011.07.03 vasárnap, 23:27:59
A történet úgy indult, hogy minden előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra elkezdett rángatni és durrogni gázon és benzinen egyaránt. Gyertya és kábelcsere után egy pár napig jó volt a dolog benzin és gázüzemben egyaránt, aztán ismét elkezdett rángatni és durrogni, mindkét üzemben. Ki lett cserélve a trafó is, egy kis ideig szintén jó lett, de aztán ismét elkezdett rángatni, ezúttal már leginkább csak gázon. A gázbeszerelő szerint a trafó simán nyírhatta az új gyertyát ami még benzinnél nem észrevehető, de gázon sokkal hevesebben reagál és egyből kijön. Látatlanba szerinte próbáljam csere gyertyákkal, 99%-ban szerinte az lesz a hunyó.
Meglátjuk.
a trafó kontra gyertya az tuti. de a maf és a lambda jelei alapján(többek között) módosul a keverék képzés (levegő-üzemanyag), ha fals adatokat kap az ecu, akkor tökéletlen égésed lesz. a kivett gyertyák milyenek voltak? kormosak vagy tocsogtak?
első körben szerintem próbálgasd csak kizárólag benzin üzemben, mert gáz témában nem sok tapasztalatunk van...
diagnosztizálás szempontjából is egyszerűbb, ha egyféle üzemmódban tesztelsz, mert könnyebb kizárni a hibaforrást...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2011.07.05 kedd, 15:22:29 »
Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2011.07.05 kedd, 17:35:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 15:22:29
Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?
Tudom, tudom.....
De NEM kell.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2011.07.05 kedd, 18:15:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.05 kedd, 17:35:53
Tudom, tudom.....
De NEM kell.
mit tudsz?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2011.07.05 kedd, 18:21:45 »
Kis magyar kókány...mi volt ebben a ráció?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2011.07.05 kedd, 18:39:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 18:21:45
Kis magyar kókány...mi volt ebben a ráció?
Óccó volt, vazze!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2011.07.05 kedd, 18:45:01 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.05 kedd, 18:39:40
Óccó volt, vazze!
ez már túlmutat az olcsóságon...én inkább taplóságnak tartom.Nem az a gond,hogy megpróbálták javítani.Én is ezt csinálom,de b..a meg.Van az,hogy nekilátok és megcsinálom tisztességesen és van az,hogy tákolás.Hát ez az és ez dühít a legjobban.Mibe került volna,hogy kiszedik mind a kettőt és annyi.Aztán ha eladósorba kerül az autó hozzácsapják alkatrész gyanánt.Másik dolog,hogy annyira össze van égve,ami felveti a kérdést,mi a f..t csináltak vele?Égett éjjel-nappal?Én eddig kb. 5-6 alkalommal kapcsoltam ködlámpát a három autóval és ebben benne van az is,hogy megnéztem kiégett-e az izzó.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2011.07.05 kedd, 20:16:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 15:22:29
Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?
Kell veztengely? Nekem vannak szépek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2011.07.05 kedd, 20:40:33 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.05 kedd, 20:16:50
Kell veztengely? Nekem vannak szépek.
Nem,mert a mostaniba nem kell.Utalást megkaptad?Egy ködlámpának jobban örülnék...összragasztottam,visszaraktam,bekapcsoltam,kapáspól elkezdett valami füstölni...hagytam,de csak rosszabb lett.Mivel nem szeretnék egy égő autó problémájával szembenézni,így kivettem.Aztán összetörtem...úgyhogy most így vagy úgy de kénytelen vagyok keresni helyette mást.Az ebayen meg csak univerzális van ilyen méretben.Várom még a hella válaszát,náluk mennyi lenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 20:48:13 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2011.07.05 kedd, 21:00:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 20:40:33
Nem,mert a mostaniba nem kell.Utalást megkaptad?Egy ködlámpának jobban örülnék...összragasztottam,vis***aktam,bekapcsoltam,kapáspól elkezdett valami füstölni...hagytam,de csak rosszabb lett.Mivel nem szeretnék egy égő autó problémájával szembenézni,így kivettem.Aztán összetörtem...úgyhogy most így vagy úgy de kénytelen vagyok keresni helyette mást.Az ebayen meg csak univerzális van ilyen méretben.Várom még a hella válaszát,náluk mennyi lenne.
Ennyi van és nem több:
http://cgi.ebay.co.uk/ST200-ST24-RSAP-Fog-Lights-Pair-/110709788371?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c6d14ed3#ht_500wt_949
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2011.07.05 kedd, 22:24:52 »
A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2011.07.05 kedd, 22:32:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 22:24:52
A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?
Le. Yooccoo kedvence. 2 emberes mutatvány.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2011.07.05 kedd, 22:36:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.05 kedd, 22:24:52
A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?
lehetőleg légkulccsal kezdjetek neki
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2011.07.06 szerda, 07:55:42 »
Berakom, hogy Rocco-nak is legyen elképzelése arról, milyen is ennek a motornak az igazán szép hangja, amikor nem boyracerek tuningolják 5 forintos pici sportdobokkal, hanem komoly emberek komoly pénzekért komoly rendszert raknak a V6 alá.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7D8MKQpOr0
Vájtfülűeknek:
Ez is hengerfejes, 0:15-0:20-ig nagyon szépen cicereg.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 07:59:39 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2011.07.06 szerda, 07:57:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.05 kedd, 22:36:37
lehetőleg légkulccsal kezdjetek neki
Mi az hogy lehetőleg? Csak azzal kezdjen neki!
A V6 hengerfejezés úgy kezdődik, hogy: Kerék le, műanyag burkolat le, főtengely tárcsa kompresszorral lelazít------lehet kezdeni a szerelést.
Yooccoo: Ha viszek légkulcsot megcsináljuk valamelyik nyári hónapban?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2011.07.06 szerda, 08:12:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 07:57:48
Mi az hogy lehetőleg? Csak azzal kezdjen neki!
A V6 hengerfejezés úgy kezdődik, hogy: Kerék le, műanyag burkolat le, főtengely tárcsa kompresszorral lelazít------lehet kezdeni a szerelést.
Yooccoo: Ha viszek légkulcsot megcsináljuk valamelyik nyári hónapban?
nem kell semmit hoznod, van minden ...
csak embert hozzál, aki segít neked
a tárcsához nem kell valami lehúzó?
szerintem az ékpályás témával együtt szorulhat az rajta rendesen
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2011.07.06 szerda, 08:22:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.06 szerda, 08:12:03
nem kell semmit hoznod, van minden ...
csak embert hozzál, aki segít neked
a tárcsához nem kell valami lehúzó?
szerintem az ékpályás témával együtt szorulhat az rajta rendesen
Vettél légkulcsot is? Sutyiban készülsz a V6-ra, mi?
Majd hozom a pécsi barátomat, ő majd rávesz, hogy segíts.
Leszedő? Olyan szerintem nincs hozzá (tavaly a parasztok is leszedték valahogy és nekik se volt), talán egy gömbfejkiütő villával megoldható. Lassan azt is vennem kell.
De ahogy ismerem az ótómat, a csavar kitekerése után simán leesik majd magától. Tudod, meg van jól zsírozva....
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2011.07.06 szerda, 08:24:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 08:22:55
Vettél légkulcsot is? Sutyiban készülsz a V6-ra, mi?
Majd hozom a pécsi barátomat, ő majd rávesz, hogy segíts.
Leszedő? Olyan szerintem nincs hozzá (tavaly a parasztok is leszedték valahogy és nekik se volt), talán egy gömbfejkiütő villával megoldható. Lassan azt is vennem kell.
De ahogy ismerem az ótómat, a csavar kitekerése után simán leesik majd magától. Tudod, meg van jól zsírozva....
kompresszor van, fejek vannak, dugókulcs van a karosszériás srácnak
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2011.07.06 szerda, 09:31:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.06 szerda, 08:24:03
kompresszor van, fejek vannak, dugókulcs van a karosszériás srácnak
Akkó' jóvanakkó! Meg is kérdezhetnéd, hogy mennyiért karosszériázná ki a 2 hátsó ívet. Meg le is festhetné, ha már ott van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2011.07.06 szerda, 09:32:21 »
Nyihahahaha.
http://www.youtube.com/watch?v=pfDB4OWQLh8&NR=1
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2011.07.06 szerda, 09:41:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 09:31:55
Akkó' jóvanakkó! Meg is kérdezhetnéd, hogy mennyiért karosszériázná ki a 2 hátsó ívet. Meg le is festhetné, ha már ott van.
majd lefested te magadnak
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2011.07.06 szerda, 11:32:24 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 07:55:42
Berakom, hogy Rocco-nak is legyen elképzelése arról, milyen is ennek a motornak az igazán szép hangja, amikor nem boyracerek tuningolják 5 forintos pici sportdobokkal, hanem komoly emberek komoly pénzekért komoly rendszert raknak a V6 alá.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7D8MKQpOr0
Vájtfülűeknek:
Ez is hengerfejes, 0:15-0:20-ig nagyon szépen cicereg.
Elárulom, hogy az általad 5forintos piaci sportdobbal ugyanilyen hangzása volt. Legalábbis gyári középdobbal. Be sem hallatszott az utastérbe.
Az átömlős dobok kipufogóssal való elkészítettetése ugyanannyiba kerül, mint az univerzális termékek, csak az utóbbiak sokkal minőségibbek tudnak lenni (felhasznált alapanyagok, kivitelezés minősége). Ami komoly pénzbe kerül, az a nem átömlős kialakítású dobok, ami nem más mint pénzkidobás ennél a V6nál, mert csak hátsódob csere esetén továbbra is halk marad átömlőssel is. Az hogy nem átömlős egy dob, vagy pedig átömlős, neked az a komoly vagy nem komoly? Ez csak hangzás behangolása maximum.
A másik, hogy ez az általad komoly tunernek nevezett idióta, elköltött fölöslegesen X összeget a leömlőkre (talán ezt a részét lehet komolynak nevezni), ahelyett, hogy venne egy normális élményautót és nem erre meg a hengerfejezgetésre szórná a pénzt, már ha egyáltalán leesett neki, hogy hengerfejes. Hozzá nem nyúlnék ehhez az autóhoz komoly tuninggal. Mellesleg komoly autótuningnál nem létezik belső lamellás dob, csak átömlős
Nálam a komoly tuning it kezdődik:
http://www.youtube.com/watch?v=HqbyDH_HCTE&feature=related
De ez majd a jövő zenéje.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2011.07.06 szerda, 11:45:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.06 szerda, 11:32:24
A másik, hogy ez az általad komoly tunernek nevezett idióta, elköltött fölöslegesen X összeget a leömlőkre (talán ezt a részét lehet komolynak nevezni), ahelyett, hogy venne egy normális élményautót és nem erre meg a hengerfejezgetésre szórná a pénzt, már ha egyáltalán leesett neki, hogy hengerfejes. Hozzá nem nyúlnék ehhez az autóhoz komoly tuninggal. Mellesleg komoly autótuningnál nem létezik belső lamellás dob, csak átömlős
Nem mindenki szórja ám a pénzt a hengerfejezésre, van aki ért is hozzá.........
Szép dolog, hogy leidiótázod, de innen nézve kettőtök közül nem ő az idióta. Ha jól emlékszem neked sem esett le sokáig, hogy hengerfejezned kellene, hanem itt hívta fel rá a figyelmedet egy pár fórumozó.
Én nem piszkálni akarlak, csak szívatlak kicsit néha. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy tuning-elméletben tényleg ügyes vagy, de a megvalósításaid nem nagyon fedik a tuning kategóriát.
A továbbiakban inkább no comment.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2011.07.06 szerda, 11:49:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.06 szerda, 11:32:24
Nálam a komoly tuning it kezdődik:
http://www.youtube.com/watch?v=HqbyDH_HCTE&feature=related
De ez majd a jövő zenéje.
Ez meg pont az a tuning kategória, aminek az árából rendes autókat is lehet venni. Akármilyet, Mustangot, Bimmert, Ódit, ugyan ezzel a teljesítménnyel és feeling-gel.
Sok értelmét ennek sem látom.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2011.07.06 szerda, 11:57:31 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 11:45:53
Nem mindenki szórja ám a pénzt a hengerfejezésre, van aki ért is hozzá.........
Szép dolog, hogy leidiótázod, de innen nézve kettőtök közül nem ő az idióta. Ha jól emlékszem neked sem esett le sokáig, hogy hengerfejezned kellene, hanem itt hívta fel rá a figyelmedet egy pár fórumozó.
Én nem piszkálni akarlak, csak szívatlak kicsit néha. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy tuning-elméletben tényleg ügyes vagy, de a megvalósításaid nem nagyon fedik a tuning kategóriát.
A továbbiakban inkább no comment.
Tudom, hogy csak hozod a formádat XD Te hány évig jártál hengerfejes motorral, úgy hogy nem esett le? Mintha kb ugyanannyi lenne emlékeim szerint (2)
A szerelést hagyjuk, én nem akarok rutinos szerelői szaktudás nélkül kontárkodni ennél a V6nál. Futómű és motorszétszedést inkább szakemberre bízom. Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..
A komoly tuningmegvílósításokat nem is erre az autóra szánnám, hanem egy megfelelő alanyra.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2011.07.06 szerda, 12:01:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.06 szerda, 11:57:31
Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..
ford ... fíl dö difförönsz
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2011.07.06 szerda, 12:01:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.06 szerda, 11:49:59
Ez meg pont az a tuning kategória, aminek az árából rendes autókat is lehet venni. Akármilyet, Mustangot, Bimmert, Ódit, ugyan ezzel a teljesítménnyel és feeling-gel.
Sok értelmét ennek sem látom.
Ez már csak nézőpont kérdése. Én a kisebb köbcis, nagy hatásofú turbósított japán járműmotorokat részesítem előnyben az 5000köbcentis V8akkal szemben. Más feeling a kettő. Nekem szimpibbek és feelingesebbek a japánok, mint az amcsi és európai presztízsmániák.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2011.07.06 szerda, 12:10:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.07.06 szerda, 11:57:31
Tudom, hogy csak hozod a formádat XD Te hány évig jártál hengerfejes motorral, úgy hogy nem esett le? Mintha kb ugyanannyi lenne emlékeim szerint (2)
A szerelést hagyjuk, én nem akarok rutinos szerelői szaktudás nélkül kontárkodni ennél a V6nál. Futómű és motorszétszedést inkább szakemberre bízom. Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..
Elég rosszak az emlékezőképességeid. 1.5 évig jártam úgy, amiből 1 évig tudtam, hogy mi a helyzet, a maradék 0.5 évben meg az alkatrészeket vásároltam össze. Nagy különbség, hogy nem féltem bevallani, hogy gáz van és megkérdeztem az elején azokat, akik értenek hozzá (nem, nem az ittenieket, mert itt nem sok okosat mondtak, hanem a Talkford-osokat).
Nézd, engem csak az bhasz fel a te autóddal kapcsolatban, hogy abból a pénzből, amit szerelőknél hagytál javítás és tuning címen, én már gyári állapotú ST200-assal járnék, 0 kilóméretesre kicserélt alkatrészekkel. És nem gondolnám, hogy 1Millát ér az autóm, mert jobb esetben ér most 600e-t a tiéd.
Rossz nézni, hogy mennyi pénzt ráköltesz és a javulás aránya nem áll összhangban a pénz mennyiségével. Csak ez bánt engemet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 12:11:54 írta drof
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ