Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:02:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217045 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: v6
«
Új hozzászólás #3650 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:49:30 »
Idézetet írta: don80 - 2011.08.28 vasárnap, 17:16:34
sziasztok!tudtok olyan valakit akinél mk2-bontodik-vagy bontot ahol van mk2 v6??
Olyat? Szinte alig.
Pesten a Reitter Ferenc úton (XIII) van mk2 fórumtárs, nála minden van.
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3651 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 17:59:11 »
Sziasztok.
Mai Story:
-parkolóban leállít szépen, elballagok bevásárolni, bepakolok, indítok, kuplung be raknám sebességbe, oszt recseg, nem veszi.
Leállít, indít többször próba, nem veszi a sebességet, recseg. Olyan mintha nem oldana a kuplung. Ez ugye a "fékolajos" V6-os megoldás. Olajtócsa nincs alatta, sehol nem látni fékolaj nyomát kívülről legalábbis...
Akkor most mi is lehet ez?
semmi gyanús előjel nem volt, mármint, hogy csúszna, vagy változna a fogáspont...
(a moderátoroktól bocsi, de beírtam a "manuális váltó, kuplung" topicba is, de ott figyelmeztettett a rendszer, hogy 120 napja nem írt oda senki, inkább írjak máshova)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3652 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:40:48 »
Idézetet írta: undok - 2011.08.29 hétfő, 17:59:11
Sziasztok.
Mai Story:
-parkolóban leállít szépen, elballagok bevásárolni, bepakolok, indítok, kuplung be raknám sebességbe, oszt recseg, nem veszi.
Leállít, indít többször próba, nem veszi a sebességet, recseg. Olyan mintha nem oldana a kuplung. Ez ugye a "fékolajos" V6-os megoldás. Olajtócsa nincs alatta, sehol nem látni fékolaj nyomát kívülről legalábbis...
Akkor most mi is lehet ez?
semmi gyanús előjel nem volt, mármint, hogy csúszna, vagy változna a fogáspont...
(a moderátoroktól bocsi, de beírtam a "manuális váltó, kuplung" topicba is, de ott figyelmeztettett a rendszer, hogy 120 napja nem írt oda senki, inkább írjak máshova)
be kellene nézni a kinyomóhoz, lehet, hogy az adta meg magát, onnan meg nem nagyon folyik ki
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3653 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:52:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.29 hétfő, 18:40:48
be kellene nézni a kinyomóhoz, lehet, hogy az adta meg magát, onnan meg nem nagyon folyik ki
Ok!
De ezt itthon kicsi falucskámban, akna nélkül hogyan?
Egyébként akkor ha jól sejtem, ezt itthon nem igazán kell elkezdenem...
Már csak az a kérdés, hogy mennyire baxhatnak át... mekkora meló ez.... óradíj, anyag, stb....
Én nem oly rég költöztem ide, itt egy szerelő van, a többi legközelebb esztergomban, ja meg ott "márkaszervíz" is van... azokat meg ismerem még a Capris korszakomból... no comment.
Szóval mire készüljek?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3654 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 19:01:27 »
Idézetet írta: undok - 2011.08.29 hétfő, 18:52:47
Ok!
De ezt itthon kicsi falucskámban, akna nélkül hogyan?
Egyébként akkor ha jól sejtem, ezt itthon nem igazán kell elkezdenem...
Már csak az a kérdés, hogy mennyire baxhatnak át... mekkora meló ez.... óradíj, anyag, stb....
Én nem oly rég költöztem ide, itt egy szerelő van, a többi legközelebb esztergomban, ja meg ott "márkaszervíz" is van... azokat meg ismerem még a Capris korszakomból... no comment.
Szóval mire készüljek?
felülről be tudsz nézni, a váltó tetején a légtelenítőnél van egy gumidugó, azt kiszeded és bevilágítasz
esztergom környékén Joe kolléga az illetékes, kérdezd őt szerintem
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3655 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 19:34:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.29 hétfő, 18:40:48
be kellene nézni a kinyomóhoz, lehet, hogy az adta meg magát, onnan meg nem nagyon folyik ki
Mivan? Te hol voltál 2 hónapja? Ha ott folyik akkor a váltó és a motor illesztésénél dől kifelé az olaj, de ezt te is tudod.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3656 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 19:44:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.29 hétfő, 19:34:47
Mivan? Te hol voltál 2 hónapja? Ha ott folyik akkor a váltó és a motor illesztésénél dől kifelé az olaj, de ezt te is tudod.
drof és yooccoo otthon vannak a házi javításban,boltold meg velük és akkor átverés kizárva...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3657 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 20:45:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.29 hétfő, 19:34:47
Mivan? Te hol voltál 2 hónapja? Ha ott folyik akkor a váltó és a motor illesztésénél dől kifelé az olaj, de ezt te is tudod.
az hogy nálad folyt, az nem jelent semmit
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3658 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 20:51:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.29 hétfő, 20:45:20
az hogy nálad folyt, az nem jelent semmit
pffffffffffffffffffffff
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3659 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 20:53:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.29 hétfő, 20:45:20
az hogy nálad folyt, az nem jelent semmit
Lényeg a lényeg: Ha a kinyomó eresztette el az olajat és amiatt nem emel ki, akkor annak nagy hidraulikaolaj tócsa a jele a motortér közepe alatt.
Ha nem emel ki és nem is folyik, akkor valceg a szerkezet szakadt be.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3660 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 20:54:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.29 hétfő, 20:53:16
Lényeg a lényeg: Ha a kinyomó eresztette el az olajat és amiatt nem emel ki, akkor annak nagy hidraulikaolaj tócsa a jele a motortér közepe alatt.
Ha nem emel ki és nem is folyik, akkor valceg a szerkezet szakadt be.
ű
BTW: van egy 1000km-et futott, újonnan vett szettem (tárcsa + szerkezet + kinyomó) eladó. Akinek kell az mondjon egy jó árat rája olyat ami nem kevesebb 30e magyar pénznél.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3661 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:12:18 »
az nem lehet, hogy az egyik bowdenje adta meg magát???
nem értek hozzá, mivel nekem rudam van.
misi! nálad mi volt a tünet, mikor leugrott az a szhar?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3662 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:22:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.29 hétfő, 21:12:18
az nem lehet, hogy az egyik bowdenje adta meg magát???
nem értek hozzá, mivel nekem rudam van.
misi! nálad mi volt a tünet, mikor leugrott az a szhar?
De lehet az is.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3663 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:24:26 »
Pontosabban: Ha az egyik bowden esett le akkor az egyik "sor" nem kapcsolható. Vagy a páros, vagy a páratlan fokozatok nincsenek meg. De leeshetett mindkettő, bár a valószínűsége kicsi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3664 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:28:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.29 hétfő, 21:24:26
Pontosabban: Ha az egyik bowden esett le akkor az egyik "sor" nem kapcsolható. Vagy a páros, vagy a páratlan fokozatok nincsenek meg. De leeshetett mindkettő, bár a valószínűsége kicsi.
a leírás nem szól arról, hogy próbálta volna a páros fokozatokat...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3665 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:29:43 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.29 hétfő, 21:28:42
a leírás nem szól arról, hogy próbálta volna a páros fokozatokat...
Gyanítom, hogy nem hagyta a bót előtt, biztos vette a páros fokozatokat......
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3666 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:37:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.29 hétfő, 21:12:18
az nem lehet, hogy az egyik bowdenje adta meg magát???
nem értek hozzá, mivel nekem rudam van.
misi! nálad mi volt a tünet, mikor leugrott az a szhar?
csak lötyögött a váltókar.viszont semmilyen fokozatot nem lehetett kapcsolni.amikor a másik váltó megadta magát,akkor meg recseg,szorul és szétesik.Ha kinyomó ***akodik,azt azért lehet érezni és nagyon sokáig elmegy olaj nélkül,csak nehéz benyomni a pedált.ja,de azért a fék egy idő után hiányolni fogja,bár igaz a megállapítás,hogy ami a tartály alján marad,elég egy ideig.De véges az is...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.29 hétfő, 21:41:50 írta misi107
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3667 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:40:06 »
na akkor ez is ki van pippantva
a bowden környékén tessék kusmirkodni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3668 Dátum:
2011.08.30 kedd, 11:03:23 »
Idézetet írta: undok - 2011.08.29 hétfő, 18:52:47
a többi legközelebb esztergomban, ja meg ott "márkaszervíz" is van...
A szervíz nem túl gazdaságos...
Ha kell segítség itt Esztergomban, akkor szólj, tudok havert, aki megoldja!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3669 Dátum:
2011.08.30 kedd, 11:07:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.20 szombat, 14:45:06
A 2.0Tdi Passatok eddig soha nem engedtek el, pariban voltunk, így nem húzódtak le. Ma elém került egy a 2 sávoson. 90-nél már kénytelen volt lehúzódni és elengedni...........
Még a rossz kábelekkel előztünk egyszer egy ilyennel kocsisort. Én toltam hátulról a bal sávban, majd kiment, én őt is megelőztem. Majd 160 körül már elvette a gázt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3670 Dátum:
2011.08.30 kedd, 17:15:30 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.30 kedd, 11:03:23
A szervíz nem túl gazdaságos...
Ha kell segítség itt Esztergomban, akkor szólj, tudok havert, aki megoldja!
Sziasztok!
Segítséget egyenlőre köszönöm, Egomi maszekok nem vállalták, elvittem Nyergesújfalura, a srác kapásból mondott a típusról ezt azt a telefonban, ami bizalmat adott, úgy tűnt, látott már ilyet.
Sebességeket minden fokozatban vette, ha leállítottam a motrot, s sebességbe raktam majd ráindítottam = kerregett, és rángatott előre, tehát tutira fokozatban volt. /egytől háromig próbáltam/
Olajtócsa azota sincs.
No holnap hív a szerelő, és akkor már biztosat tudok, majd referálok..
Azért kösz az eszmefuttatást mindenkitől....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3671 Dátum:
2011.08.30 kedd, 17:53:29 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.30 kedd, 11:07:15
Még a rossz kábelekkel előztünk egyszer egy ilyennel kocsisort. Én toltam hátulról a bal sávban, majd kiment, én őt is megelőztem. Majd 160 körül már elvette a gázt...
Ez szó szerint menekült előlem. Először azért, hogy majd jól lemaradok, aztán azért, hogy nehogy elüssem hátulról. Aztán kiment és elvette a gázt, nem volt már kreditje.....
Megnéztem a fityókat, csak Xr2i lesz abból, az asszonynak is az teccik, mert az peros.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 17:57:32 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3672 Dátum:
2011.08.30 kedd, 17:56:53 »
Idézetet írta: undok - 2011.08.30 kedd, 17:15:30
Sziasztok!
Segítséget egyenlőre köszönöm, Egomi maszekok nem vállalták, elvittem Nyergesújfalura, a srác kapásból mondott a típusról ezt azt a telefonban, ami bizalmat adott, úgy tűnt, látott már ilyet.
Sebességeket minden fokozatban vette, ha leállítottam a motrot, s sebességbe raktam majd ráindítottam = kerregett, és rángatott előre, tehát tutira fokozatban volt. /egytől háromig próbáltam/
Olajtócsa azota sincs.
No holnap hív a szerelő, és akkor már biztosat tudok, majd referálok..
Azért kösz az eszmefuttatást mindenkitől....
Várjá, ájj meg! Így már én is jártam! A kuplungpedál felső részénél kicsúszott a bütyökről a hidrós "nyomórúd" vége és amiatt nem oldott a kuplung!
Másszál csak be háton fekve a pedálsorhoz és nézd meg gyorsan, hogy helyén van-e minden a kuplungpedál felső részén!!!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3673 Dátum:
2011.08.30 kedd, 18:01:31 »
Ma kicseréltem a MAF-ot a régire. A rémhírekkel ellentétben a V6 és az ST200-as MAF-ja csereszabatos, még a cikkszámuk is egyezik. Kapott pucolást mindegyik. A régivel (sima V6-é) jobb lett a helyzet, az alapjárat 750-800 környékéről visszament 650-670-re, ami nagyon jó (650-750 a gyári érték).
Az alapjárat fennragadás is enyhült kicsit, már csak 1 sec-et gondolkodik és gyorsan visszaejti alapra menet közben is ha a kuplung be van nyomva. Ha nincs, akkor még gondolkozik kicsit, de már alakul.
Még nem olyan, mint volt, de lassan minden hibaforrás meglesz dögölve és jó lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:41:35 írta drof
»
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3674 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 20:42:08 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.30 kedd, 17:56:53
Várjá, ájj meg! Így már én is jártam! A kuplungpedál felső részénél kicsúszott a bütyökről a hidrós "nyomórúd" vége és amiatt nem oldott a kuplung!
Másszál csak be háton fekve a pedálsorhoz és nézd meg gyorsan, hogy helyén van-e minden a kuplungpedál felső részén!!!
Sziasztok!
Kuplung story vége:
-a szerelő lecserélte a rendszerben a fékolajat, megmutatta, totál fekete trutyi.
légtelenített, kuplungnál is, és láss csodát, müxik a kuplung.
Azt mondta, hogy nem véletlenül írják elő 3 évente a fékolaj cserét, merthogy a levegő párataltalmát is képes magába szívni, és ettől sokat romlik a minősége, "összenyomható" lesz, nem visz át akkora nyomást. Valami igaza lehet, mert hazafelé fékeztem egy jót, és beleharaptam a kormányba
Én februárba vettem a gépet, hogy előtte mikor volt cserélve? ki tudja....
Üdv. Z.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3675 Dátum:
2011.09.03 szombat, 20:16:10 »
Na,ma újabb meglepetés ért.Csak,hogy drofnak is legyen oka a sírva röhögésre:
-kiszedtem a kárpitot ott,ahol a cigók nekimentek,lássam mekkora a kár.Hát,semmilyen.
Ugyanis azon az egy helyen eddig két alkalommal mentek neki.Két javítás helye látszódik,plusz most ez.Úgy látszik,a negatív erővonalak ott keresztezik egymást és felerősítik a hatásukat...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3676 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:01:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.03 szombat, 20:16:10
Na,ma újabb meglepetés ért.Csak,hogy drofnak is legyen oka a sírva röhögésre:
-kiszedtem a kárpitot ott,ahol a cigók nekimentek,lássam mekkora a kár.Hát,semmilyen.
Ugyanis azon az egy helyen eddig két alkalommal mentek neki.Két javítás helye látszódik,plusz most ez.Úgy látszik,a negatív erővonalak ott keresztezik egymást és felerősítik a hatásukat...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3677 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:36:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.03 szombat, 21:01:48
minnyá gondoltam,lesz reakcijó...de azért jó érzés volt lenyomni egy passzátot erőből gyorsulásban.Bár ez csak egy mezei véhat nem ST...mint egyeseknek.Persze én lett a *** meg a paraszt meg a nem normális.Hát vazze,ha ráverek másfél autóhosszt naná,hogy bepofátlankodok elé...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3678 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:44:05 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.03 szombat, 21:01:48
http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal-kormany-legzsak/ford_mondeo_multikormany_legzsakkal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3679 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:46:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.03 szombat, 21:44:05
http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal-kormany-legzsak/ford_mondeo_multikormany_legzsakkal
tán megfőzi a vacsorát is?vagy diófa a betét és kobei marha a bőr?a gombok meg swarovski kristállyal vannak kirakva?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3680 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:47:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.03 szombat, 21:46:52
tán megfőzi a vacsorát is?vagy diófa a betét és kobei marha a bőr?a gombok meg swarovski kristállyal vannak kirakva?
én csak találtam, nem én árulom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3681 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:53:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.03 szombat, 21:47:25
én csak találtam, nem én árulom
gondoltam.De akkor is...de jó,hogy felraktad,nekem meg bőröztetni kellene a kormányt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3682 Dátum:
2011.09.03 szombat, 21:54:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.03 szombat, 21:53:48
gondoltam.De akkor is...de jó,hogy felraktad,nekem meg bőröztetni kellene a kormányt.
gabe-nek írj, tud egy jó szakit, én is hozzá fogom küldeni. hsz-ei között találsz róla képet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3683 Dátum:
2011.09.03 szombat, 22:22:38 »
7 ropit nekem is megérne a történet.
misipisti, ha megvan a bőrözős fazon elérhetősége lökd már át nekem is. nem akarom gabe-et ezzel én is zaklatni....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3684 Dátum:
2011.09.03 szombat, 22:28:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.03 szombat, 22:22:38
7 ropit nekem is megérne a történet.
misipisti, ha megvan a bőrözős fazon elérhetősége lökd már át nekem is. nem akarom gabe-et ezzel én is zaklatni....
nekem is beszerzés alatt van a bőrözendő kormány
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3685 Dátum:
2011.09.03 szombat, 22:38:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.03 szombat, 22:28:11
nekem is beszerzés alatt van a bőrözendő kormány
nekem van több is, de mk1 kormány elég vékonyka....ezért nem ártana konzultálni az iparossal, hogy ezen tud-e segíteni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3686 Dátum:
2011.09.03 szombat, 22:51:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.03 szombat, 22:38:55
nekem van több is, de mk1 kormány elég vékonyka....ezért nem ártana konzultálni az iparossal, hogy ezen tud-e segíteni...
szerintem ráhúzza az új réteget
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3687 Dátum:
2011.09.03 szombat, 22:58:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.03 szombat, 22:51:57
szerintem ráhúzza az új réteget
az is egy megoldás...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3688 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 09:24:33 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.03 szombat, 22:22:38
7 ropit nekem is megérne a történet.
misipisti, ha megvan a bőrözős fazon elérhetősége lökd már át nekem is. nem akarom gabe-et ezzel én is zaklatni....
okéj,rákérdezek,amint otthon is leszek egy kicsit.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3689 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 09:25:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.03 szombat, 22:38:55
nekem van több is, de mk1 kormány elég vékonyka....ezért nem ártana konzultálni az iparossal, hogy ezen tud-e segíteni...
a tiéd tempomatos vagy sima?MErt sima mk2-es kormányból megvan még a kéké,csak azt is bőröztetni kell.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3690 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 13:07:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.04 vasárnap, 09:25:48
a tiéd tempomatos vagy sima?MErt sima mk2-es kormányból megvan még a kéké,csak azt is bőröztetni kell.
sima.
nem volna rosz egy tempomat, de asszem az marad a jövő projektje.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3691 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 14:18:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.04 vasárnap, 13:07:20
sima.
nem volna rosz egy tempomat, de asszem az marad a jövő projektje.
Már azért,mert ha nálam van egyszerűbb elküldeni egyben...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3692 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 15:56:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.04 vasárnap, 14:18:17
Már azért,mert ha nálam van egyszerűbb elküldeni egyben...
ám legyen úgy.
akkor jövök neked egy lerongyolódott kormány árával
ha meg lesz tempomat, akkor a kapcsolókat és az átvezetőt átpakolom...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3693 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 16:34:10 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.04 vasárnap, 15:56:59
ám legyen úgy.
akkor jövök neked egy lerongyolódott kormány árával
ha meg lesz tempomat, akkor a kapcsolókat és az átvezetőt átpakolom...
Dehogy pakolod, ez nem MK III. Más a légzsák burkolatának a formája és a gombok egyben vannak a kormánnyal. Ergo tempomatlan kormányra sehogysem teszed fel a tempomat gombokat. És ha van tempomatogombos kormányod arra sem tudod feltenni a sima légzsákot, csak ha méretre vágod.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3694 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 16:40:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.04 vasárnap, 16:34:10
Dehogy pakolod, ez nem MK III. Más a légzsák burkolatának a formája és a gombok egyben vannak a kormánnyal. Ergo tempomatlan kormányra sehogysem teszed fel a tempomat gombokat. És ha van tempomatogombos kormányod arra sem tudod feltenni a sima légzsákot, csak ha méretre vágod.
akkor nem
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3695 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 19:43:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.04 vasárnap, 16:40:19
akkor nem
akkor mi nem?gabe-nek írtam.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3696 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 19:50:06 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.04 vasárnap, 19:43:41
akkor mi nem?gabe-nek írtam.
ha meg lesz tempomat, akkor a kapcsolókat és az átvezetőt átpakolom...
Ezt nem.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3697 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:26:35 »
Megvolt a mai jócselekedet.Hazaértem és egy faternak és a gyönyörű lányának (Kata) nem indult el varjúja.Tologattuk,de semmi.Bika elő (mert szerinte nem kell,de azért javasoltam,hogy próbáljuk meg,bár az autótoló társ nem volt utolsó tologattam volna vele mást is
) szóval köhögősen de beindult.Én egy
vagyok...persze Angel után a második...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3698 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:45:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.04 vasárnap, 20:26:35
Megvolt a mai jócselekedet.Hazaértem és egy faternak és a gyönyörű lányának (Kata) nem indult el varjúja.Tologattuk,de semmi.Bika elő (mert szerinte nem kell,de azért javasoltam,hogy próbáljuk meg,bár az autótoló társ nem volt utolsó tologattam volna vele mást is
) szóval köhögősen de beindult.Én egy
vagyok...persze Angel után a második...
nincs neked asszonyod?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3699 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:48:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.04 vasárnap, 20:45:19
nincs neked asszonyod?
miért? akkor már nem lehet angyal?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ