Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217087 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2011.09.16 péntek, 17:15:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 16:32:34
Leömlő:
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/DecatManifoldAndYPipe?authkey=Gv1sRgCMTdk_uLiuGHVQ
köszönöm!Szép darab.Az ebayes képekből nem tudtam eldönteni,véglegesen van lezárva vagy mifene.De ezek szerint elég csak csavart keresni és annyi.Van itt egy kipuf***,aki hajlítja majd a csöveket,rákérdezek nála,egy ilyet csinálna-e és ha igen mennyiért.Bár elég lesz jövő héten beállítatni az etanolos cuccot.
Ja,merre kellene lennie a flexicsőnek?MErt nálam nincs.Illetve az autó alatt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:45:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.16 péntek, 17:15:04
köszönöm!Szép darab.Az ebayes képekből nem tudtam eldönteni,véglegesen van lezárva vagy mifene.De ezek szerint elég csak csavart keresni és annyi.Van itt egy kipuf***,aki hajlítja majd a csöveket,rákérdezek nála,egy ilyet csinálna-e és ha igen mennyiért.Bár elég lesz jövő héten beállítatni az etanolos cuccot.
Ja,merre kellene lennie a flexicsőnek?MErt nálam nincs.Illetve az autó alatt.
Az olajteknő után közvetlenül.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:46:41 »
Na ez a standard V6, ez nekem nem jó.
Ez meg az ST200-é, ez kell:
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:30:28 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 18:45:13
Az olajteknő után közvetlenül.
akkor nem értem.mert se ezalatt,se a másik alatt nem volt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:37:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.16 péntek, 23:30:28
akkor nem értem.mert se ezalatt,se a másik alatt nem volt.
Egyébként azért nincs sok V6-on, mert egyszer mind elreped és drága (30-54e), viszont nem feltétlenül szükséges. Gyárilag azért van, mert a motor rántásai átvivődnek a kipuffra és ha azt nem csillapítja semmi,akkor a kipuff visszarúghat a leömlő felé, ami szélsőséges esetben csonkrepedéshez, rögíztőanya beszoruláshoz vezet (emiatt volt nehéz neked leszedni), ami nem jó.
Jobb a békesség, ez most 22e lett, de gyári fjord és új. Annyit nekem megér.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:39:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 23:37:22
Egyébként azért nincs sok V6-on, mert egyszer mind elreped és drága (30-54e), viszont nem feltétlenül szükséges. Gyárilag azért van, mert a motor rántásai átvivődnek a kipuffra és ha azt nem csillapítja semmi,akkor a kipuff vis***úghat a leömlő felé, ami szélsőséges esetben csonkrepedéshez, rögíztőanya beszoruláshoz vezet (emiatt volt nehéz neked leszedni), ami nem jó.
Jobb a békesség, ez most 22e lett, de gyári Ford és új. Annyit nekem megér.
értem.NEm a leszedéssel volt gond,a motorról a csonkok simán lejöttek.HAnem alul a generátornál egy szájbatekert csavart nem bírtam kiszedni.A végén levágtam az egész konzollal együtt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2011.09.17 szombat, 19:05:55 »
Na meghekkeltem a TPS-t. Ezt nem gondoltam át egészen.
Attól, hogy levágom a végét, ráteszek csúszósarukat és zsugorcsövet, aztán 180 fokkal elforgatom, attól még a forgásirány nem változik meg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:46:26 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.11 vasárnap, 16:46:14
És az kit érdekel?
Pénzért más is megcsinálja, sőt........
azt mondja a szomszéd, hogy megcsinálja neked, de én nem akarlak látni, rendben?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:46:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.17 szombat, 19:05:55
Na meghekkeltem a TPS-t. Ezt nem gondoltam át egészen.
Attól, hogy levágom a végét, ráteszek csúszósarukat és zsugorcsövet, aztán 180 fokkal elforgatom, attól még a forgásirány nem változik meg.
végre magadtól is rájöttél
mondjuk lehet, hogy *** vagyok, amiért nem szóltam?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:53:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.17 szombat, 21:46:26
azt mondja a szomszéd, hogy megcsinálja neked, de én nem akarlak látni, rendben?
Melyik szomszéd? A Krisz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:54:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.17 szombat, 21:53:06
Melyik szomszéd? A Krisz?
ha gondolod, ő is felrakhatja, a végeredménnyel nem biztos, hogy megvárlak
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2011.09.20 kedd, 10:24:12 »
Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha visszaraktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2011.09.20 kedd, 10:28:37 »
Idézetet írta: fercisti - 2011.09.20 kedd, 10:24:12
Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha vis***aktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
mk1-en az a kütyü vákuummal műkszik. a szívó oldalon a maf után kellene lenni egy vékonyabb gumicsőnek, ami bekúszik a szívósor műanyag burkolata alá. az a kis kütyi a második szívósor nyitásáért felelős olyan 3800 rpm körül.
ha nincs meg a dobozod, ki kell akasztani a rudazatot, hogy nyitva legyen állandóan. asszem rocco koma jár így a kocsijával...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2011.09.20 kedd, 10:32:20 »
Idézetet írta: fercisti - 2011.09.20 kedd, 10:24:12
Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha vis***aktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
le tudod tesztelni. álló helyzetben láthatod a rudazat mozgását az előbb említett fordulatszám környékén.
menet közben (alsó fokozatokban érezhető igazán) padló gáz és meg kell induljon a vas az előbb említett fordulatszám környékén...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2011.09.20 kedd, 10:50:52 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.20 kedd, 10:32:20
le tudod tesztelni. álló helyzetben láthatod a rudazat mozgását az előbb említett fordulatszám környékén.
menet közben (alsó fokozatokban érezhető igazán) padló gáz és meg kell induljon a vas az előbb említett fordulatszám környékén...
AHA!
Akkor nem aggódom, hogy nincs, aminek nem kell lennie
Menet közben, valóban 3500 és 4000 között "s e g g b e" rúgja valami az autót. Csak az aggasztott, hogy a gázbowden húzásakor, láthatóan nem nyitott a gyorsító. Csak terhelés alatt működik?
Ha áll az autó és jár a motor hiába húzzuk a gázt a rudazat nem működik, magas fordulaton sem (tiltásig húztuk akkor sem) a szelep ami ezt mozgatja tartja a vákumot. Lehet, hogy csak terhelés alatt működik? mármint menet közben?
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2011.09.20 kedd, 10:55:18 »
Idézetet írta: fercisti - 2011.09.20 kedd, 10:50:52
AHA!
Akkor nem aggódom, hogy nincs, aminek nem kell lennie
Menet közben, valóban 3500 és 4000 között "s e g g b e" rúgja valami az autót. Csak az aggasztott, hogy a gázbowden húzásakor, láthatóan nem nyitott a gyorsító. Csak terhelés alatt működik?
Ha áll az autó és jár a motor hiába húzzuk a gázt a rudazat nem működik, magas fordulaton sem (tiltásig húztuk akkor sem) a szelep ami ezt mozgatja tartja a vákumot. Lehet, hogy csak terhelés alatt működik? mármint menet közben?
nem.
mivel mk1-ben vákuum intézi a dolgokat, kis késéssel épül fel a dolog. működik az álló helyzetben is.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:00:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.20 kedd, 10:55:18
nem.
mivel mk1-ben vákuum intézi a dolgokat, kis késéssel épül fel a dolog. működik az álló helyzetben is.
Akkor csak türelmesebbnek kellett volna lenni? Mennyi időt kb? Mostmár nagyon piszkálja a csőröm csak azért kérdezem
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:06:20 »
Idézetet írta: fercisti - 2011.09.20 kedd, 11:00:23
Akkor csak türelmesebbnek kellett volna lenni? Mennyi időt kb? Mostmár nagyon piszkálja a csőröm csak azért kérdezem
Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóa bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:13:16 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.20 kedd, 11:06:20
Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóra bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
Köszönöm! Kipróbálom! Azért nem értettem, mert menet közben 3500 fölött érezhetően történik valami
Ezért sem hittem, hogy nem működik
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:31:17 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.20 kedd, 11:06:20
Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóa bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
így van!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:34:30 »
Astor72 és drof! Vagy: drof és Astor72!
Nagyon köszönöm a segítségetek!
Majd írok, hogy mit sikerült
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 11:16:14 »
Mekkorát ránt a bódén.....
http://www.youtube.com/watch?v=VugZaT_ES-M&feature=fvwrel
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 11:53:35 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.22 csütörtök, 11:16:14
Mekkorát ránt a bódén.....
http://www.youtube.com/watch?v=VugZaT_ES-M&feature=fvwrel
deszhar
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2011.09.23 péntek, 20:51:12 »
jój az...na,a mai nappal elkezdtem tesztelni az etanolos cuccot.Igaz,még nincs beállítva rendesen,de meglepő módon tényleg jobb alacsony fordulaton mint a benzin.A fogyi a várakozással ellentétben lejjebb ment (fedcomp szerint,de majd tankoláskor kiderül) mindenesetre egyenesben a pillanatnyi fogyasztás 5-6 (tempomattal kb. 60-ra beállva)...na,ilyet sem láttam még ezzel az autóval.Padlózva még nem teljesen jó,mert nem dúsít rendesen,de ha visszaviszem majd állítanak rajta.Valószínűleg egy tartalék szivattyút kénytelen leszek beszerezni,de ez benne van a pakliban,ez van.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 20:52:49 írta misi107
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2011.09.23 péntek, 23:39:31 »
hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2011.09.24 szombat, 07:47:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.23 péntek, 23:39:31
hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira...
talán vontattak?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2011.09.24 szombat, 10:51:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.24 szombat, 07:47:01
talán vontattak?
persze.állandóan lejtőn járok...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2011.09.24 szombat, 11:14:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.24 szombat, 10:51:30
persze.állandóan lejtőn járok...
igaz,felétek több van belőle...itt a síkvidéken a hídra felmenetel is sok embernek komoly próbatétel...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2011.09.24 szombat, 14:30:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.23 péntek, 23:39:31
hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira...
Az enyém is ennyit mutatott, de ami a lényeg, hogy ennyi is ment bele, tankoláskor!!!!!
Naplózva
gamate2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 08:53:52 »
Üdv Mindenkinek!
Régóta van v6-osom, de eddig nem volt vele gond.
De most szívok rendesen. Ahogy jöttek a hidegebb reggelek, volt, hogy negyed óra kellett, hogy beindítsam a gépet.
Ha be is indul, rögtön leáll. Sokadik ilyen manőver után már nem áll le, van alapjárat, de ha gázt adok, akkor leáll.
Ha már egy kicsit felmelegedett a motor, akkor már majdnem minden rendben, de hirtelen gázadásnál lehörög, majd 1-2 másodperc múlva felpörög, de nem olyan jól húz, mint korábban.
Nem füstöl.
A jelenség olyan, mint amikor a karburátoros autót szívató nélkül indítanám.
A pikantériája a dolognak, hogy gáz-benzin üzemű, és gázzal nincs semmi baja, megy rendesen, csak hidegen nehéz gázzal indítani (mint minden LPG-st) és jön a tél....
Lehetséges, hogy benzinnyomás problémája van?
Azt hol és hogyan tudom ellenőrizni?
(tápszivattyút, és üzamanyagszűrőt már cseréltem, és semmi sem változott.)
Előre is köszönöm a segítséget!
gamate2
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 20:20:46 »
Idézetet írta: gamate2 - 2011.09.29 csütörtök, 08:53:52
Üdv Mindenkinek!
Régóta van v6-osom, de eddig nem volt vele gond.
De most szívok rendesen. Ahogy jöttek a hidegebb reggelek, volt, hogy negyed óra kellett, hogy beindítsam a gépet.
Ha be is indul, rögtön leáll. Sokadik ilyen manőver után már nem áll le, van alapjárat, de ha gázt adok, akkor leáll.
Ha már egy kicsit felmelegedett a motor, akkor már majdnem minden rendben, de hirtelen gázadásnál lehörög, majd 1-2 másodperc múlva felpörög, de nem olyan jól húz, mint korábban.
Nem füstöl.
A jelenség olyan, mint amikor a karburátoros autót szívató nélkül indítanám.
A pikantériája a dolognak, hogy gáz-benzin üzemű, és gázzal nincs semmi baja, megy rendesen, csak hidegen nehéz gázzal indítani (mint minden LPG-st) és jön a tél....
Lehetséges, hogy benzinnyomás problémája van?
Azt hol és hogyan tudom ellenőrizni?
(tápszivattyút, és üzamanyagszűrőt már cseréltem, és semmi sem változott.)
Előre is köszönöm a segítséget!
gamate2
lambdákra is ránézhetnél.a gázüzem meg itten idegen fogalom...(azért tényleg nézd meg a lambdaszondákat.13-as bizti le és próbáld úgy indítani)
Naplózva
gamate2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 21:41:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.29 csütörtök, 20:20:46
lambdákra is ránézhetnél.a gázüzem meg itten idegen fogalom...(azért tényleg nézd meg a lambdaszondákat.13-as bizti le és próbáld úgy indítani)
Köszi a tippet, megnézem.
Üzemanyagnyomást mértem ma délután.
Ameddig megy a tápszivattyú, addig 2,8 bar.
Ahogy leáll, akkor másodpercenként 0,5 barral esik a nyomás.
Tehát 5 másodperc alatt gyakorlatilag 0,3 bar.
Jól sejtem, hogy ez nem jó?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2011.09.30 péntek, 08:35:16 »
Idézetet írta: gamate2 - 2011.09.29 csütörtök, 21:41:52
Köszi a tippet, megnézem.
Üzemanyagnyomást mértem ma délután.
Ameddig megy a tápszivattyú, addig 2,8 bar.
Ahogy leáll, akkor másodpercenként 0,5 barral esik a nyomás.
Tehát 5 másodperc alatt gyakorlatilag 0,3 bar.
Jól sejtem, hogy ez nem jó?
na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2011.09.30 péntek, 09:02:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.30 péntek, 08:35:16
na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.
asszem 2.1 körül kellene tartania. nem vagyok benne tuti biztos, de mintha ezt olvastam volna valahol.
a leírás alapján úgy tűnik, hogy elengedi a nyomást. a kérdés az, hogy hol...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2011.09.30 péntek, 10:19:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.30 péntek, 08:35:16
na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.
Nekem ezzel még nem volt dolgom (lévén, hogy jól működik), de józan paraszti ésszel azt kell mondjam, hogy jó ez így. Nyomás akor kell, amikor jár a motor, vagy amikor indítás előtt áll. Ha álló motornál, gyújtás nélkül nincs nyomás az miért lenne baj? Ahogy adod a gyújtást tol a pumpa (hallod is) és felépíti a nyomást.
Szerintem ennek így kell működnie.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2011.09.30 péntek, 10:30:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.30 péntek, 10:19:17
Nekem ezzel még nem volt dolgom (lévén, hogy jól működik), de józan paraszti ésszel azt kell mondjam, hogy jó ez így. Nyomás akor kell, amikor jár a motor, vagy amikor indítás előtt áll. Ha álló motornál, gyújtás nélkül nincs nyomás az miért lenne baj? Ahogy adod a gyújtást tol a pumpa (hallod is) és felépíti a nyomást.
Szerintem ennek így kell működnie.
Sztem is.
Viszont nekem Galaxynál 4 bár körül a normális. Nem tudom, hogy Mondeonál hogy van.
2 bár körülire esett le a nyomás, akkor kezdett rángatni, meg fulladni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2011.09.30 péntek, 15:44:12 »
Idézetet írta: Joe - 2011.09.30 péntek, 10:30:20
Sztem is.
Viszont nekem Galaxynál 4 bár körül a normális. Nem tudom, hogy Mondeonál hogy van.
2 bár körülire esett le a nyomás, akkor kezdett rángatni, meg fulladni...
Haynes-ben:
Levett gyújtásnál 5 percig 1.8 bar-t kell tartania.Lekötött nyomásszabályzónál a nyomás 2.7 (-+0.2),bekötöttel 2.1 (+- 0.2).Ha nem tartja a nyomást,akkor behalt a szabályzó (szerintem) De egyébként az összes mondeo szivattyú ugyanolyan értékkel dolgozik,a különbség az aws- és anélküli szivattyúk között van (más a csati) Ergo,ha tudja az üzemi nyomást akkor az jó ha a nyomásszabályzó nem működik akkor:
a) -vákumcső repedt (piros színű) vagy a vákumelosztónál ment szét (alapjárati motor mellett)
b)-maga a szabályzó rossz
Én a vákumelosztót nyalókapálcikával reparáltam (leírás a FAQ-ban),szabályzót tudok adni,ár megállapodás kérdése.
Naplózva
gamate2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 10:38:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.30 péntek, 15:44:12
Haynes-ben:
Levett gyújtásnál 5 percig 1.8 bar-t kell tartania.Lekötött nyomásszabályzónál a nyomás 2.7 (-+0.2),bekötöttel 2.1 (+- 0.2).Ha nem tartja a nyomást,akkor behalt a szabályzó (szerintem) De egyébként az összes mondeo szivattyú ugyanolyan értékkel dolgozik,a különbség az aws- és anélküli szivattyúk között van (más a csati) Ergo,ha tudja az üzemi nyomást akkor az jó ha a nyomásszabályzó nem működik akkor:
a) -vákumcső repedt (piros színű) vagy a vákumelosztónál ment szét (alapjárati motor mellett)
b)-maga a szabályzó rossz
Én a vákumelosztót nyalókapálcikával reparáltam (leírás a FAQ-ban),szabályzót tudok adni,ár megállapodás kérdése.
Köszönöm a választ, utánanézek...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 17:55:08 »
No,ma ért egy kis sokk...tekintettel arra,hogy olyan helyen jártam délután,ahol nem volt etanol kút,tankoltam pár lityó benzint.Addig nem is volt gond,amíg el nem kezdte szivolázni a motor.Mert gyakorlatilag úgy megtorpant az autó,mint akit orrba vertek.Aztán az,hogy ez most az átalakító hibája vagy egyszerűen csak ennyivel esett vissza a teljesítmény,nem tudom.Elméletileg automatikusan állít,ahogy változik az üzemanyag összetétele.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:22:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.03 hétfő, 17:55:08
No,ma ért egy kis sokk...tekintettel arra,hogy olyan helyen jártam délután,ahol nem volt etanol kút,tankoltam pár lityó benzint.Addig nem is volt gond,amíg el nem kezdte szivolázni a motor.Mert gyakorlatilag úgy megtorpant az autó,mint akit orrba vertek.Aztán az,hogy ez most az átalakító hibája vagy egyszerűen csak ennyivel esett vissza a teljesítmény,nem tudom.Elméletileg automatikusan állít,ahogy változik az üzemanyag összetétele.
melyik típust rakattad be?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:33:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.03 hétfő, 19:22:24
melyik típust rakattad be?
http://e85power.hu/
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:51:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.03 hétfő, 19:33:08
http://e85power.hu/
annak jónak kell lennie
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:00:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.03 hétfő, 19:51:05
annak jónak kell lennie
etanol üzemben most már tényleg jó.Vásárhelyen nem találtam etanol kutat,emiatt ment bele 6 liter benzin,hazafelé elég.Komolyan,mintha ellopták volna a lóerőket...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2011.10.04 kedd, 17:48:08 »
na ma csont nélkül engedélyezték a vas forgalomban való részvételét további két évre.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2011.10.04 kedd, 18:37:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.04 kedd, 17:48:08
na ma csont nélkül engedélyezték a vas forgalomban való részvételét további két évre.
mennyi pénzedbe került?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2011.10.04 kedd, 18:46:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.04 kedd, 18:37:26
mennyi pénzedbe került?
32 000 ft volt, de így az ocsmányirodai kört is bevállalták. van új forgalmim és innentől az autóm színe, hivatalosan is fekete
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Fogyasztás??
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2011.10.11 kedd, 08:41:03 »
Stabil, szép és egyenletes alapjáratnál merre kezdjem el a nagyon magas (16 l körül) fogyasztás okának a keresését? Igazából egyik napról a másikra kezdődött. Hideg motornál is erős benzinszag terjeng. Az alapjárat viszonylag hamar visszaesik a normális (500-650) körülire, nem hullámzik, nem akadozik, nincsenek indokolatlan felpörgések, gyorsításra jól reagál, gáz elvételre nem pörög tovább, szóval nem értem. Viszont rohadt sokba kerül.
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
Válasz: Fogyasztás??
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2011.10.11 kedd, 08:57:44 »
Idézetet írta: Gab013 - 2011.10.11 kedd, 08:41:03
Stabil, szép és egyenletes alapjáratnál merre kezdjem el a nagyon magas (16 l körül) fogyasztás okának a keresését?
Az automata váltónál. Városban ez automatával simán benyel 16-ot, nekem is tette, amikor toltam neki az MK I-gyel automaás korszakában. Pesten, ősszel-télen meg főleg.
De ha eddig kevesebbet evett, akkor érdemes kihúzni a lambdák biztijét, hátha anélkül okés lesz.
Naplózva
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Fogyasztás??
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2011.10.11 kedd, 09:28:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.11 kedd, 08:57:44
Az automata váltónál. Városban ez automatával simán benyel 16-ot, nekem is tette, amikor toltam neki az MK I-gyel automaás korszakában. Pesten, ősszel-télen meg főleg.
De ha eddig kevesebbet evett, akkor érdemes kihúzni a lambdák biztijét, hátha anélkül okés lesz.
Hát ez az! Én nem tolom neki. Próbálom alacsony fordulaton tartani. És mégis.... meg az erős benzin szag eléggé egyértelmű jelzésnek tűnik. Azért köszönöm, a lambdát megpróbálom.
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
misi107
Vendég
Válasz: Fogyasztás??
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2011.10.11 kedd, 12:10:06 »
Idézetet írta: Gab013 - 2011.10.11 kedd, 09:28:33
Hát ez az! Én nem tolom neki. Próbálom alacsony fordulaton tartani. És mégis.... meg az erős benzin szag eléggé egyértelmű jelzésnek tűnik. Azért köszönöm, a lambdát megpróbálom.
na benzinszagot is érzel,akkor azért nézz meg mást is...ilyen például a tank-töltőcsonk gumitömítése,a motornál a nyomásszabályzó előtti rövid csőszakasz illetve a visszavezető ág ugyanezen szakasza.Nekem az előzőnél ott durrant el a cső.Valószínűleg az előző tulaj által preferált szerelők megfeszítették és elrepedt.Nálam meg...pukk.
Naplózva
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ