Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:27:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213134 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2011.10.28 péntek, 09:35:41 »

éjszakai műszakban dolgoztak rajta? wow1
hát....ja.De ha legközelebb kifingik a váltó,hozzád megyünk kokóval...Próbáltak rájönni,miért tűnt el minden fokozat.Nem sikerült...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2011.10.28 péntek, 10:15:27 »

hát....ja.De ha legközelebb kifingik a váltó,hozzád megyünk kokóval...Próbáltak rájönni,miért tűnt el minden fokozat.Nem sikerült...
hmmm..
ezek szerint kint működik?
mert ha nem, akkor azt is lehet látni miért nem, főleg hogy minden előzmény nélkül ment el minden és még csak nem is reccsent...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2011.10.28 péntek, 12:40:29 »

hmmm..
ezek szerint kint működik?
mert ha nem, akkor azt is lehet látni miért nem, főleg hogy minden előzmény nélkül ment el minden és még csak nem is reccsent...
éjszaka nem álltam neki megnézni.De tény,hogy kiverte az olajat és lehet,hogy az olajnélküliség tett be neki?Hát,erre csak akkor kapok választ,ha szétszedem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:06:49 »

éjszaka nem álltam neki megnézni.De tény,hogy kiverte az olajat és lehet,hogy az olajnélküliség tett be neki?Hát,erre csak akkor kapok választ,ha szétszedem...
olaj nélküli menetben elég jó kis előzményei kellett volna legyen...szerintem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:12:07 »

olaj nélküli menetben elég jó kis előzményei kellett volna legyen...szerintem...
Amikor a motort lemostam (kb. a leállás előtt egy héttel) akkor még semmi nyoma nem volt.Amikor meg kokóval néztük,hogy bowden vagy más,akkor már elöl illetve a bal kerék felől már tiszta olaj volt.És ez a gáz,mert elöl nem tud az olaj hol kijönni.Ebből gondolom,hogy a baleset+kifolyt akkusav megrepeszthette az öntvényt és kb. ennyit bírt ki.Aztán az egy hét alatt elfolyt az olaj (bár az autó alatt nem láttam foltot) Viszont se nem szorult,se semmi.Szóval,ez csak spekuláció (bár tény,hogy anyám kispókjában 10 évig nem volt váltóolaj mégis ment gond nélkül...)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:41:09 »

Amikor a motort lemostam (kb. a leállás előtt egy héttel) akkor még semmi nyoma nem volt.Amikor meg kokóval néztük,hogy bowden vagy más,akkor már elöl illetve a bal kerék felől már tiszta olaj volt.És ez a gáz,mert elöl nem tud az olaj hol kijönni.Ebből gondolom,hogy a baleset+kifolyt akkusav megrepeszthette az öntvényt és kb. ennyit bírt ki.Aztán az egy hét alatt elfolyt az olaj (bár az autó alatt nem láttam foltot) Viszont se nem szorult,se semmi.Szóval,ez csak spekuláció (bár tény,hogy anyám kispókjában 10 évig nem volt váltóolaj mégis ment gond nélkül...)

Van egy hibátlan váltóm eladó! Yokkónál van és óccón adom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:54:52 »

Van egy hibátlan váltóm eladó! Yokkónál van és óccón adom.
vagy nem eladó ...  Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:01:45 »

vagy nem eladó ...  Wink
mé? kell ellensúlynak a satupadba? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:02:39 »

mé? kell ellensúlynak a satupadba? eplus2
virágtartót csináltam belőle  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:03:48 »

virágtartót csináltam belőle  eplus2
az más vigyor3
mit raktál bele? kaktuszt, vagy kardvirágot? hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:09:13 »

az más vigyor3
mit raktál bele? kaktuszt, vagy kardvirágot? hehe
leandert  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:10:53 »

leandert  vigyor3

Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............ eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:12:02 »

leandert  vigyor3
az sokkal jobban mutatna egy v6 blokkban hf nélkül eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:12:59 »

Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............ eplus2
látod, hogy felhasználta már...de ha neked kell, akkor viheted, csak vigyél neki cserepet... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:15:49 »

látod, hogy felhasználta már...de ha neked kell, akkor viheted, csak vigyél neki cserepet... hehe
annál sóherebb Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:21:34 »

annál sóherebb Cheesy
akkor számoljál fel neki tárolási díjat, de kilóra eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:43:53 »

akkor számoljál fel neki tárolási díjat, de kilóra eplus2
szerinted ezt innen fizetés nélkül el tudja vinni?  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:44:16 »

Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............ eplus2
tavasszal kifizetem  Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:48:21 »

tavasszal kifizetem  Wink
a leanderek árából majd telik rá eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:49:00 »

a leanderek árából majd telik rá eplus2
leandert mondtam, nem kendert  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:52:51 »

leandert mondtam, nem kendert  hehe
mér? olyan sokat kér érte?
akkor add el inkább pokahontaszéknak hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:55:25 »

tavasszal kifizetem  Wink

Csak addigra legyen hozzá egy V6-os kombi is, amibe be kell majd tenni. laugh

Meg nehogy megvegye a MisiPista.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:57:06 »

Csak addigra legyen hozzá egy V6-os kombi is, amibe be kell majd tenni. laugh

Meg nehogy megvegye a MisiPista.
felőlem megveheti, majd keresek akkor másikat, ami működik is Cheesy
szerintem amúgy ez lesz majd átépítve, legkorábban tavasszal, garázs híján
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:38:52 »

felőlem megveheti, majd keresek akkor másikat, ami működik is Cheesy
szerintem amúgy ez lesz majd átépítve, legkorábban tavasszal, garázs híján
nekem astor közelebb van...és ráadásul megcsinálja két pusziért...ja,nem kell hallgatnom a szerelőt...bár amikor éjszaka találkoztunk,akkor annyit mondott,hogy meglepődött.Bár valamit elbaxtak mert kanyarodáskor a bal oldal eszetlenül nyikorog,csikorog vagy mit csinál.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:45:58 »

nekem astor közelebb van...és ráadásul megcsinálja két pusziért...ja,nem kell hallgatnom a szerelőt...bár amikor éjszaka találkoztunk,akkor annyit mondott,hogy meglepődött.Bár valamit elbaxtak mert kanyarodáskor a bal oldal eszetlenül nyikorog,csikorog vagy mit csinál.
két pusziért? wow1
tőled? falbav
hol élsz te? duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:46:48 »

két pusziért? wow1
tőled? falbav
hol élsz te? duhos2
álomvilágban  vigyor3
persze segítek...a magyarázásban és az irányításban topon vagyok...
valaki nem tud bosch ev6-os "anya" injektor csatlakozókat (amerikai kivitel)?Némelyik kettes mondeo első index lámpa csatlakozói is ilyenek.Kellene 6 darab...olcsón van shanghai-ban csak a minimum rendelés 1000 db...esetleg kell valakinek 994?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 19:44:17 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:37:37 »

álomvilágban  vigyor3
persze segítek...a magyarázásban és az irányításban topon vagyok...
pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos. hehe
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:47:28 »

pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos. hehe
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni eplus2
inkább az utóbbi...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:49:06 »

pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos. hehe
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni eplus2

 taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:50:38 »

pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos. hehe
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni eplus2
munka helyett meg engem tartott fel, nem tudtam nyugodtan szerelni a sajátomat Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2011.10.29 szombat, 00:02:41 »

munka helyett meg engem tartott fel, nem tudtam nyugodtan szerelni a sajátomat Cheesy
sem hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2011.10.29 szombat, 08:13:57 »

Helló.

Egy új jelenség jelentkezett.

Bármikor, legyen reggel, este, délután, hidegen-melegen.  wow1
Jár szépen a motor, kissé rá lépek a gázra megbököm alapjáraton,  eplus2
vagy sebességben(benyomott kuplunggal) el kezd ingadozni az alapjáratom  Angry
500-750 fordulat között. brummog kettőt és be áll az alapjáratom 600-ra utána jó.  Smiley
Ezek az események fény jelenséggel is járnak, a lámpa, müszerfal és rádió világítása diszkozik.   Grin gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:34:21 »

Helló.

Egy új jelenség jelentkezett.

Bármikor, legyen reggel, este, délután, hidegen-melegen.  wow1
Jár szépen a motor, kissé rá lépek a gázra megbököm alapjáraton,  eplus2
vagy sebességben(benyomott kuplunggal) el kezd ingadozni az alapjáratom  Angry
500-750 fordulat között. brummog kettőt és be áll az alapjáratom 600-ra utána jó.  Smiley
Ezek az események fény jelenséggel is járnak, a lámpa, müszerfal és rádió világítása diszkozik.   Grin gun

Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.

Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.

A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.

IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége. wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:40:37 »

Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.

Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.

A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.

IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége. wave
Na,most hogy visszakaptam az autót,néztem ezt a nem túl régi alapjáratos dolgot.Ha az emlékezetem nem csal,akkor drof neked van igazad én meg a másik autóra emlékeztem.Tegnap próbálgattam mindenféle sebességnél,és ha kinyomom a kuplungot akkor egyből leesik 800-1000 közé,ha fékezek,akkor feljebb megy,de utána rögtön leesik alapjáratra,majd a fékezéstől,kormányzástól függően kicsit emelkedik majd leesik alapra.Ez most így normális vagy nem normális?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:43:34 »

Na,most hogy visszakaptam az autót,néztem ezt a nem túl régi alapjáratos dolgot.Ha az emlékezetem nem csal,akkor drof neked van igazad én meg a másik autóra emlékeztem.Tegnap próbálgattam mindenféle sebességnél,és ha kinyomom a kuplungot akkor egyből leesik 800-1000 közé,ha fékezek,akkor feljebb megy,de utána rögtön leesik alapjáratra,majd a fékezéstől,kormányzástól függően kicsit emelkedik majd leesik alapra.Ez most így normális vagy nem normális?

Ha nem tartja folyamatosan (akár 1 percig is wow1) 1100-on, akkor jó.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:45:40 »

Ha nem tartja folyamatosan (akár 1 percig is wow1) 1100-on, akkor jó.
Nem.Addig fel se megy.Kb. 1000 ameddig felmegy.Mondjuk az is igaz,hogy valószínűleg szétment a szervo kapcsolója.Hol emeli a fordulatot,hol nem.Akkor meg a komrányt tekerni is nehezebb...vagy megint cserélhetek szivattyút...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2011.10.29 szombat, 17:55:10 »

Helló.

Az a poén hogy az aku 2 hónapos vacsi új, a töltésem meg alapjáraton 14,2 v és terhelve is.
Leálitáskor az aku pill feszkoja 14 v.
Inditáskor sem esik le a feszko az akuban.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2011.10.29 szombat, 21:09:37 »

Ma ki lett cserélve-megint-a tank-csonk gumija.MEgint minden rémhírrel ellentétben,nem tehát NEM oldotta fel az etanol...mindössze kioldotta a trutyit ami tömített.Viszont kijött a doblemez mögül újabb pár kiló homok és cement.Össze kellett volna gyűjteni az eddigi termést és valakinek biztos jól jött volna házépítéshez....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2011.10.29 szombat, 22:22:43 »

Helló.

Az a poén hogy az aku 2 hónapos vacsi új, a töltésem meg alapjáraton 14,2 v és terhelve is.
Leálitáskor az aku pill feszkoja 14 v.
Inditáskor sem esik le a feszko az akuban.
akár szabályzó is lehetne ...
de autóvillamosságis kb 5s alatt megmondja
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:01:55 »

Mekkora meló a féltengely csere?Az anyához nincs dugóm...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:17:57 »

Mekkora meló a féltengely csere?Az anyához nincs dugóm...

Akkor qrva nagy meló.

Mire leszeded dugó nélkül az anyát............ eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:05:49 »

Akkor qrva nagy meló.

Mire leszeded dugó nélkül az anyát............ eplus2
igen,én is erre gondoltam...azt hiszem,a régi ruszki kulcsok között van.Aztán hogyan tovább?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:27:05 »

igen,én is erre gondoltam...azt hiszem,a régi ruszki kulcsok között van.Aztán hogyan tovább?

Refeer to Hájnesz. laugh
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:36:53 »

Refeer to Hájnesz. laugh
hogy mit nem mondasz...legalább képeket prezentálhatnál,amiket csináltál...na,de komolyan.A váltóból sitty-sutty kihúzom és annyi?MErt eddig csak bontottam...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:50:35 »

hogy mit nem mondasz...legalább képeket prezentálhatnál,amiket csináltál...na,de komolyan.A váltóból sitty-sutty kihúzom és annyi?MErt eddig csak bontottam...

Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 01:34:38 »

Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
na vazz.amikor szétszedtem nem találkoztam zégerrel...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 02:51:04 »

Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.

Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.

A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.

IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége. wave

Helló.

És ezt az IACV alapjárati motor csatiját merre találom a motortérben?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 08:31:25 »

Helló.

És ezt az IACV alapjárati motor csatiját merre találom a motortérben?
egészen közel az alapjárati motorhoz....konkrétabban pont rajta nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 08:34:58 »

Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
igazából egy pajszer a legjobb.
a gyűrűt meg megtalálod a féltengely végében. szerintem nem kimondottan zeger
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 09:06:36 »

igazából egy pajszer a legjobb.
a gyűrűt meg megtalálod a féltengely végében. szerintem nem kimondottan zeger
de én semmilyen gyűrűt nem találtam.A tengely simán kijött a váltóból.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.