Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217022 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3900 Dátum:
2011.10.28 péntek, 09:35:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 09:28:16
éjszakai műszakban dolgoztak rajta?
hát....ja.De ha legközelebb kifingik a váltó,hozzád megyünk kokóval...Próbáltak rájönni,miért tűnt el minden fokozat.Nem sikerült...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3901 Dátum:
2011.10.28 péntek, 10:15:27 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.28 péntek, 09:35:41
hát....ja.De ha legközelebb kifingik a váltó,hozzád megyünk kokóval...Próbáltak rájönni,miért tűnt el minden fokozat.Nem sikerült...
hmmm..
ezek szerint kint működik?
mert ha nem, akkor azt is lehet látni miért nem, főleg hogy minden előzmény nélkül ment el minden és még csak nem is reccsent...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3902 Dátum:
2011.10.28 péntek, 12:40:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 10:15:27
hmmm..
ezek szerint kint működik?
mert ha nem, akkor azt is lehet látni miért nem, főleg hogy minden előzmény nélkül ment el minden és még csak nem is reccsent...
éjszaka nem álltam neki megnézni.De tény,hogy kiverte az olajat és lehet,hogy az olajnélküliség tett be neki?Hát,erre csak akkor kapok választ,ha szétszedem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3903 Dátum:
2011.10.28 péntek, 13:06:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.28 péntek, 12:40:29
éjszaka nem álltam neki megnézni.De tény,hogy kiverte az olajat és lehet,hogy az olajnélküliség tett be neki?Hát,erre csak akkor kapok választ,ha szétszedem...
olaj nélküli menetben elég jó kis előzményei kellett volna legyen...szerintem...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3904 Dátum:
2011.10.28 péntek, 13:12:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 13:06:49
olaj nélküli menetben elég jó kis előzményei kellett volna legyen...szerintem...
Amikor a motort lemostam (kb. a leállás előtt egy héttel) akkor még semmi nyoma nem volt.Amikor meg kokóval néztük,hogy bowden vagy más,akkor már elöl illetve a bal kerék felől már tiszta olaj volt.És ez a gáz,mert elöl nem tud az olaj hol kijönni.Ebből gondolom,hogy a baleset+kifolyt akkusav megrepeszthette az öntvényt és kb. ennyit bírt ki.Aztán az egy hét alatt elfolyt az olaj (bár az autó alatt nem láttam foltot) Viszont se nem szorult,se semmi.Szóval,ez csak spekuláció (bár tény,hogy anyám kispókjában 10 évig nem volt váltóolaj mégis ment gond nélkül...)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3905 Dátum:
2011.10.28 péntek, 13:41:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.28 péntek, 13:12:07
Amikor a motort lemostam (kb. a leállás előtt egy héttel) akkor még semmi nyoma nem volt.Amikor meg kokóval néztük,hogy bowden vagy más,akkor már elöl illetve a bal kerék felől már tiszta olaj volt.És ez a gáz,mert elöl nem tud az olaj hol kijönni.Ebből gondolom,hogy a baleset+kifolyt akkusav megrepeszthette az öntvényt és kb. ennyit bírt ki.Aztán az egy hét alatt elfolyt az olaj (bár az autó alatt nem láttam foltot) Viszont se nem szorult,se semmi.Szóval,ez csak spekuláció (bár tény,hogy anyám kispókjában 10 évig nem volt váltóolaj mégis ment gond nélkül...)
Van egy hibátlan váltóm eladó! Yokkónál van és óccón adom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3906 Dátum:
2011.10.28 péntek, 15:54:52 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.28 péntek, 13:41:09
Van egy hibátlan váltóm eladó! Yokkónál van és óccón adom.
vagy nem eladó ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3907 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:01:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 15:54:52
vagy nem eladó ...
mé? kell ellensúlynak a satupadba?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3908 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:02:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 16:01:45
mé? kell ellensúlynak a satupadba?
virágtartót csináltam belőle
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3909 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:03:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:02:39
virágtartót csináltam belőle
az más
mit raktál bele? kaktuszt, vagy kardvirágot?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3910 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:09:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 16:03:48
az más
mit raktál bele? kaktuszt, vagy kardvirágot?
leandert
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3911 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:10:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:09:13
leandert
Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3912 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:12:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:09:13
leandert
az sokkal jobban mutatna egy v6 blokkban hf nélkül
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3913 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:12:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.28 péntek, 16:10:53
Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............
látod, hogy felhasználta már...de ha neked kell, akkor viheted, csak vigyél neki cserepet...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3914 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:15:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 16:12:59
látod, hogy felhasználta már...de ha neked kell, akkor viheted, csak vigyél neki cserepet...
annál sóherebb
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3915 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:21:34 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:15:49
annál sóherebb
akkor számoljál fel neki tárolási díjat, de kilóra
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3916 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:43:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 16:21:34
akkor számoljál fel neki tárolási díjat, de kilóra
szerinted ezt innen fizetés nélkül el tudja vinni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3917 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:44:16 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.28 péntek, 16:10:53
Döntsed mán el, hogy kell, vagy nem............
tavasszal kifizetem
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3918 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:48:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:44:16
tavasszal kifizetem
a leanderek árából majd telik rá
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3919 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:49:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 16:48:21
a leanderek árából majd telik rá
leandert mondtam, nem kendert
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3920 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:52:51 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:49:00
leandert mondtam, nem kendert
mér? olyan sokat kér érte?
akkor add el inkább pokahontaszéknak
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3921 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:55:25 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:44:16
tavasszal kifizetem
Csak addigra legyen hozzá egy V6-os kombi is, amibe be kell majd tenni.
Meg nehogy megvegye a MisiPista.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3922 Dátum:
2011.10.28 péntek, 16:57:06 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.28 péntek, 16:55:25
Csak addigra legyen hozzá egy V6-os kombi is, amibe be kell majd tenni.
Meg nehogy megvegye a MisiPista.
felőlem megveheti, majd keresek akkor másikat, ami működik is
szerintem amúgy ez lesz majd átépítve, legkorábban tavasszal, garázs híján
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3923 Dátum:
2011.10.28 péntek, 17:38:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 16:57:06
felőlem megveheti, majd keresek akkor másikat, ami működik is
szerintem amúgy ez lesz majd átépítve, legkorábban tavasszal, garázs híján
nekem astor közelebb van...és ráadásul megcsinálja két pusziért...ja,nem kell hallgatnom a szerelőt...bár amikor éjszaka találkoztunk,akkor annyit mondott,hogy meglepődött.Bár valamit elbaxtak mert kanyarodáskor a bal oldal eszetlenül nyikorog,csikorog vagy mit csinál.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3924 Dátum:
2011.10.28 péntek, 17:45:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.28 péntek, 17:38:52
nekem astor közelebb van...és ráadásul megcsinálja két pusziért...ja,nem kell hallgatnom a szerelőt...bár amikor éjszaka találkoztunk,akkor annyit mondott,hogy meglepődött.Bár valamit elbaxtak mert kanyarodáskor a bal oldal eszetlenül nyikorog,csikorog vagy mit csinál.
két pusziért?
tőled?
hol élsz te?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3925 Dátum:
2011.10.28 péntek, 17:46:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 17:45:58
két pusziért?
tőled?
hol élsz te?
álomvilágban
persze segítek...a magyarázásban és az irányításban topon vagyok...
valaki nem tud bosch ev6-os "anya" injektor csatlakozókat (amerikai kivitel)?Némelyik kettes mondeo első index lámpa csatlakozói is ilyenek.Kellene 6 darab...olcsón van shanghai-ban csak a minimum rendelés 1000 db...esetleg kell valakinek 994?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 19:44:17 írta misi107
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3926 Dátum:
2011.10.28 péntek, 19:37:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.28 péntek, 17:46:48
álomvilágban
persze segítek...a magyarázásban és az irányításban topon vagyok...
pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos.
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3927 Dátum:
2011.10.28 péntek, 19:47:28 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 19:37:37
pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos.
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni
inkább az utóbbi...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3928 Dátum:
2011.10.28 péntek, 19:49:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 19:37:37
pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos.
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3929 Dátum:
2011.10.28 péntek, 23:50:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.28 péntek, 19:37:37
pff...
akkor már csak drof kellene ide. ő is pont ilyen, csak neki van kesztyűje is, ha valaki fényképez, akkor úgy nézzen ki, hogy dolgozik, de a keze ne legyen koszos.
azt mondjuk nem is értem, hogy hogyan koszolta össze a kesztyűt...
vagy használtan vette, vagy elmondta valakinek, hogyan kell szakszerűen összekoszolni
munka helyett meg engem tartott fel, nem tudtam nyugodtan szerelni a sajátomat
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3930 Dátum:
2011.10.29 szombat, 00:02:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.28 péntek, 23:50:38
munka helyett meg engem tartott fel, nem tudtam nyugodtan szerelni a sajátomat
sem
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3931 Dátum:
2011.10.29 szombat, 08:13:57 »
Helló.
Egy új jelenség jelentkezett.
Bármikor, legyen reggel, este, délután, hidegen-melegen.
Jár szépen a motor, kissé rá lépek a gázra megbököm alapjáraton,
vagy sebességben(benyomott kuplunggal) el kezd ingadozni az alapjáratom
500-750 fordulat között. brummog kettőt és be áll az alapjáratom 600-ra utána jó.
Ezek az események fény jelenséggel is járnak, a lámpa, müszerfal és rádió világítása diszkozik.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3932 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:34:21 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.10.29 szombat, 08:13:57
Helló.
Egy új jelenség jelentkezett.
Bármikor, legyen reggel, este, délután, hidegen-melegen.
Jár szépen a motor, kissé rá lépek a gázra megbököm alapjáraton,
vagy sebességben(benyomott kuplunggal) el kezd ingadozni az alapjáratom
500-750 fordulat között. brummog kettőt és be áll az alapjáratom 600-ra utána jó.
Ezek az események fény jelenséggel is járnak, a lámpa, müszerfal és rádió világítása diszkozik.
Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.
Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.
A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.
IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3933 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:40:37 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.29 szombat, 11:34:21
Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.
Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.
A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.
IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége.
Na,most hogy visszakaptam az autót,néztem ezt a nem túl régi alapjáratos dolgot.Ha az emlékezetem nem csal,akkor drof neked van igazad én meg a másik autóra emlékeztem.Tegnap próbálgattam mindenféle sebességnél,és ha kinyomom a kuplungot akkor egyből leesik 800-1000 közé,ha fékezek,akkor feljebb megy,de utána rögtön leesik alapjáratra,majd a fékezéstől,kormányzástól függően kicsit emelkedik majd leesik alapra.Ez most így normális vagy nem normális?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3934 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:43:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.29 szombat, 11:40:37
Na,most hogy visszakaptam az autót,néztem ezt a nem túl régi alapjáratos dolgot.Ha az emlékezetem nem csal,akkor drof neked van igazad én meg a másik autóra emlékeztem.Tegnap próbálgattam mindenféle sebességnél,és ha kinyomom a kuplungot akkor egyből leesik 800-1000 közé,ha fékezek,akkor feljebb megy,de utána rögtön leesik alapjáratra,majd a fékezéstől,kormányzástól függően kicsit emelkedik majd leesik alapra.Ez most így normális vagy nem normális?
Ha nem tartja folyamatosan (akár 1 percig is
) 1100-on, akkor jó.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3935 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:45:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.29 szombat, 11:43:34
Ha nem tartja folyamatosan (akár 1 percig is
) 1100-on, akkor jó.
Nem.Addig fel se megy.Kb. 1000 ameddig felmegy.Mondjuk az is igaz,hogy valószínűleg szétment a szervo kapcsolója.Hol emeli a fordulatot,hol nem.Akkor meg a komrányt tekerni is nehezebb...vagy megint cserélhetek szivattyút...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3936 Dátum:
2011.10.29 szombat, 17:55:10 »
Helló.
Az a poén hogy az aku 2 hónapos vacsi új, a töltésem meg alapjáraton 14,2 v és terhelve is.
Leálitáskor az aku pill feszkoja 14 v.
Inditáskor sem esik le a feszko az akuban.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3937 Dátum:
2011.10.29 szombat, 21:09:37 »
Ma ki lett cserélve-megint-a tank-csonk gumija.MEgint minden rémhírrel ellentétben,nem tehát NEM oldotta fel az etanol...mindössze kioldotta a trutyit ami tömített.Viszont kijött a doblemez mögül újabb pár kiló homok és cement.Össze kellett volna gyűjteni az eddigi termést és valakinek biztos jól jött volna házépítéshez....
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3938 Dátum:
2011.10.29 szombat, 22:22:43 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.10.29 szombat, 17:55:10
Helló.
Az a poén hogy az aku 2 hónapos vacsi új, a töltésem meg alapjáraton 14,2 v és terhelve is.
Leálitáskor az aku pill feszkoja 14 v.
Inditáskor sem esik le a feszko az akuban.
akár szabályzó is lehetne ...
de autóvillamosságis kb 5s alatt megmondja
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3939 Dátum:
2011.10.29 szombat, 23:01:55 »
Mekkora meló a féltengely csere?Az anyához nincs dugóm...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3940 Dátum:
2011.10.29 szombat, 23:17:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.29 szombat, 23:01:55
Mekkora meló a féltengely csere?Az anyához nincs dugóm...
Akkor qrva nagy meló.
Mire leszeded dugó nélkül az anyát............
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3941 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 00:05:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.29 szombat, 23:17:57
Akkor qrva nagy meló.
Mire leszeded dugó nélkül az anyát............
igen,én is erre gondoltam...azt hiszem,a régi ruszki kulcsok között van.Aztán hogyan tovább?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3942 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 00:27:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.30 vasárnap, 00:05:49
igen,én is erre gondoltam...azt hiszem,a régi ruszki kulcsok között van.Aztán hogyan tovább?
Refeer to Hájnesz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3943 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 00:36:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.30 vasárnap, 00:27:05
Refeer to Hájnesz.
hogy mit nem mondasz...legalább képeket prezentálhatnál,amiket csináltál...na,de komolyan.A váltóból sitty-sutty kihúzom és annyi?MErt eddig csak bontottam...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3944 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 00:50:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.30 vasárnap, 00:36:53
hogy mit nem mondasz...legalább képeket prezentálhatnál,amiket csináltál...na,de komolyan.A váltóból sitty-sutty kihúzom és annyi?MErt eddig csak bontottam...
Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3945 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 01:34:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.30 vasárnap, 00:50:35
Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
na vazz.amikor szétszedtem nem találkoztam zégerrel...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3946 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 02:51:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.29 szombat, 11:34:21
Az IACV (alapjárati motor) felelős a jó alapjáratért. Ha alapjáraton lehúzod róla a csatit, akkor le kell fulladni a motornak, üzemmeleg állapotban is!! Vagyis egy bypass szelepként működik, amikor zárva van a pillangószelep.
Amikor ez elkoszolódik, vagy elromlik, akkor ingadozik az alapjárat ha megpöccinted a gázt. Azért, mert ahogy gázt adsz az IACV szerepe megszűnik, az ECU elveszi tőle a jelet, aztán ahogy becsukódik a pillangószelep és esik a fordulat az ECU újra jelet ad neki, hogy nyisson. Ha koszos vagy rossz, akkor erre késve vagy nem jól reagál, ami miatt leesik 400-500 köré, ahonnan gyorsan felhúzza és játszik vele egy kicsit, mire megtalálja a helyes értéket.
A fények azért ingadoznak, mert az akksid nem mai gyerek és a generátor töltésével együtt hajtja meg szépen a rendszert és az izzókat. Amikor lecsökken alapjárat alá a fordulat a generátor sem termel elég delejt, emiatt a villogás.
IACV pucolás vagy csere lesz idővel és az akksit is mérd meg terhelésen, ne egy téli reggelen derüljön ki, hogy eljött a vége.
Helló.
És ezt az IACV alapjárati motor csatiját merre találom a motortérben?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3947 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 08:31:25 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.10.30 vasárnap, 02:51:04
Helló.
És ezt az IACV alapjárati motor csatiját merre találom a motortérben?
egészen közel az alapjárati motorhoz....konkrétabban pont rajta
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3948 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 08:34:58 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.30 vasárnap, 00:50:35
Képeket nem csináltunk. Kell egy hosszú és erős laposfejű csavarnyúzó, azzal kell kipattintani a váltóból. Van egy zéger gyűrű rajta, azt kell kitessékelni.
igazából egy pajszer a legjobb.
a gyűrűt meg megtalálod a féltengely végében. szerintem nem kimondottan zeger
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3949 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 09:06:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.30 vasárnap, 08:34:58
igazából egy pajszer a legjobb.
a gyűrűt meg megtalálod a féltengely végében. szerintem nem kimondottan zeger
de én semmilyen gyűrűt nem találtam.A tengely simán kijött a váltóból.
Naplózva
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ