Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217030 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:29:27 »

Misi! Akkor neked most milyen katid van középen? 55-ös belső átmérőjű Bosal univ?

Ilyet láttam  a minap és fenem rá a fogaimat. eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:35:48 »

Misi! Akkor neked most milyen katid van középen? 55-ös belső átmérőjű Bosal univ?

Ilyet láttam  a minap és fenem rá a fogaimat. eplus2
nekem egyelőre jó...ha jól emlékszem,akkor 55 vagy 56 mm-es volt a külső átmérője a csatlakozó csőnek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.01 csütörtök, 21:41:37 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:38:11 »

55mm külső méretű az enyém.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:42:17 »

55mm külső méretű az enyém.
na,csak összejön...számra ez az:http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/kipufogo_katalizator/katalizator_univerzalis_bosal_099_948_oval_1515908705.html
Csak nem az 51 mm-es csőcsonkkal.Az egy kicsit kevés...
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.01 csütörtök, 21:44:58 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:07:14 »

nekem egyelőre jó...ha jól emlékszem,akkor 55 vagy 56 mm-es volt a külső átmérője a csatlakozó csőnek.

Amit én tudok, az 55/58-as. laugh
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:10:03 »

Amit én tudok, az 55/58-as. laugh
akkor szerintem az lesz az...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:16:12 »

akkor szerintem az lesz az...
ja.jó lement az ára,én még kb. 5-6e-vel többért vettem.Hát,ez van kellett nekem előre vásárolni...de legalább egyben volt minden...
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2011.12.02 péntek, 07:57:25 »

Heló!

Elkezdtem sasolni a kombi autókat és a V6-os mondeón megakadt a szemem. Ültem már ilyenben és tetszett a gép. Neten találtam egy - lehet hogy itt is tag volt/van - sötétzöld szép kombit, de nem ismerem annyira a v6 mondeót, hogy el tudjam dönteni egy vásárláskor, hogy ez most sokba fog nekem kerülni, vagy nagyon jó vételt csinálok. Biztos tudtok nekem segíteni ebben, hogy mire kell figyeljek (ez alatt mindent értek, rozsdásodástól kezdve az elektromos bajokon át a motor hibákig), vagy melyek azok a kötelező dolgok, amiket az autón szervizeltetnem kell? Olvasgattam pár írás, de annyit írtatok 83 oldalon keresztül, hogy ennyi időm nincs. :-) Olajcsere, szűrők, szíj, gyertyák meg gondolom van még egy tengernyi cucc, ami bizonyos km után cserélni kell. Na ez speciel nagyon érdekelne, mert ha elmegyek megnézni 120km-re egy autót, akkor szívesen mennék egy listával a kezemben, és megkérdezném tőle, hogy melyiket mikor cserélte, vagy sem. És ha esetleg még körübelüli árakat is dobtok mellé, azt nagyon megköszönném. Nem szeretnék olyan hibába esni, hogy találok egy külső-belsőre szép autót, de épp egy nagyszervíz lenne nála esedékes, és 200e pénzt rá kell költeni, hogy megelőzzem a bajt. Remélem tudtok ebben az autóvásárlási dilemmámban segíteni.  Huh? Bár tudom, hogy elfogult helyen kérdezem, de milyen motorral szerelt mondeót javasoltok? kétliterest vagy 2,5-t? kisebbet nemigazán akarnék. 1.6-os focusom van, csak nem kombi. És szeretnék, egy szép nagy családi autót. Dízeleket nem szeretem, mert ha elromlik, akkor nagyon drága. A turbó nélküli benzines szimpatikusabb. Ez a v6-os motor valóban kimegy a világból?  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2011.12.02 péntek, 08:18:11 »

Heló!

Elkezdtem sasolni a kombi autókat és a V6-os mondeón megakadt a szemem. Ültem már ilyenben és tetszett a gép. Neten találtam egy - lehet hogy itt is tag volt/van - sötétzöld szép kombit, de nem ismerem annyira a v6 mondeót, hogy el tudjam dönteni egy vásárláskor, hogy ez most sokba fog nekem kerülni, vagy nagyon jó vételt csinálok. Biztos tudtok nekem segíteni ebben, hogy mire kell figyeljek (ez alatt mindent értek, rozsdásodástól kezdve az elektromos bajokon át a motor hibákig), vagy melyek azok a kötelező dolgok, amiket az autón szervizeltetnem kell? Olvasgattam pár írás, de annyit írtatok 83 oldalon keresztül, hogy ennyi időm nincs. :-) Olajcsere, szűrők, szíj, gyertyák meg gondolom van még egy tengernyi cucc, ami bizonyos km után cserélni kell. Na ez speciel nagyon érdekelne, mert ha elmegyek megnézni 120km-re egy autót, akkor szívesen mennék egy listával a kezemben, és megkérdezném tőle, hogy melyiket mikor cserélte, vagy sem. És ha esetleg még körübelüli árakat is dobtok mellé, azt nagyon megköszönném. Nem szeretnék olyan hibába esni, hogy találok egy külső-belsőre szép autót, de épp egy nagyszervíz lenne nála esedékes, és 200e pénzt rá kell költeni, hogy megelőzzem a bajt. Remélem tudtok ebben az autóvásárlási dilemmámban segíteni.  Huh? Bár tudom, hogy elfogult helyen kérdezem, de milyen motorral szerelt mondeót javasoltok? kétliterest vagy 2,5-t? kisebbet nemigazán akarnék. 1.6-os focusom van, csak nem kombi. És szeretnék, egy szép nagy családi autót. Dízeleket nem szeretem, mert ha elromlik, akkor nagyon drága. A turbó nélküli benzines szimpatikusabb. Ez a v6-os motor valóban kimegy a világból?  vigyor3

Jó vételt akarsz? Akkor felejtsd el az MK2-es V6-ot. Vegyél helyette MK III-as 2.0-ást.
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2011.12.02 péntek, 08:51:23 »

Jó vételt akarsz? Akkor felejtsd el az MK2-es V6-ot. Vegyél helyette MK III-as 2.0-ást.

és megtennéd, hogy ezt pár szóval megindoklod?  Huh?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:10:51 »

és megtennéd, hogy ezt pár szóval megindoklod?  Huh?
Igazából ha tetszik ha nem-hacsak valami oltári nagy mázlid nem lesz-akkor első kanyarban a futóműre kb. 100e-t simán rászánhatsz,de ez nem kimondottan véhat hiba,hanem általános.Felénk legtöbbször lexarják a kopogó szilenteket,a szétszakadt szétrohadt gömbfejeket.Ha találsz is olcsón autót,legyen még pluszban a zsebben kb.300e ft.Kombi dologban yooccoo tud többet,bár az eleje ugyanaz,a hátsó részről én semmit nem tudok,mi lehet gyenge pont.Ami elmondható,hogy ha elhanyagolták a motort,akkor nagy bukta van rajta.Ebbe belefutott drof is,Rocco is,én is.Igazából megjósolhatatlan előre,mikor kezd szétmenni a hf tömítés.Bár a másik példa most yooccoo,akinek nincs ilyen gondja,de neki ott az automata váltó,most azt próbálja rendbe rakni.Ha venni akarsz,akkor az automatákat a sor végére rakd.A futómű,általános állapot ugyanaz mint bármely más autónál.Egy biztos,hogy a motor rész kicsit több odafigyelést igényel,de az élmény-ha számít nálad-bőven megéri.Ha nem számít,akkor jobb vétel egy 2.0,aminek a motor része kevesebb törődést igényel,de akkor is csak sornégy.Nekem például,ha van rá lehetőség,többet nem kell négyhengeres...inkább mászok feljebb a hengerek számában...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:39:33 »

Igazából ha tetszik ha nem-hacsak valami oltári nagy mázlid nem lesz-akkor első kanyarban a futóműre kb. 100e-t simán rászánhatsz,de ez nem kimondottan véhat hiba,hanem általános.Felénk legtöbbször lexarják a kopogó szilenteket,a szétszakadt szétrohadt gömbfejeket.Ha találsz is olcsón autót,legyen még pluszban a zsebben kb.300e ft.Kombi dologban yooccoo tud többet,bár az eleje ugyanaz,a hátsó részről én semmit nem tudok,mi lehet gyenge pont.Ami elmondható,hogy ha elhanyagolták a motort,akkor nagy bukta van rajta.Ebbe belefutott drof is,Rocco is,én is.Igazából megjósolhatatlan előre,mikor kezd szétmenni a hf tömítés.Bár a másik példa most yooccoo,akinek nincs ilyen gondja,de neki ott az automata váltó,most azt próbálja rendbe rakni.Ha venni akarsz,akkor az automatákat a sor végére rakd.A futómű,általános állapot ugyanaz mint bármely más autónál.Egy biztos,hogy a motor rész kicsit több odafigyelést igényel,de az élmény-ha számít nálad-bőven megéri.Ha nem számít,akkor jobb vétel egy 2.0,aminek a motor része kevesebb törődést igényel,de akkor is csak sornégy.Nekem például,ha van rá lehetőség,többet nem kell négyhengeres...inkább mászok feljebb a hengerek számában...

Én az elmúlt közel 5 év V6-ozása után azt mondom, hogy MK I-II V6-ot csak az vegyen, aki készen áll a szerelésre, a folyamatos alkatrészcserékre és a nagyobb költségekre. Ehhez legalább csekély fokú fanatizmus szükséges. A V6 első két szériája sokkal inkább hobbiautó jellegű, mint napi használatú igavonó.


Aki igénytelen és alacsony szerelési költségű Mondeo-t keres, annak a 2.0 a jó választás.
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:31:55 »

ahha. sok bíztatót nem mondtatok.  vigyor3 megtartanám napi használatra a focusom, mert 1.6-tal munkában futkosni sokkal ócóbb, mint v6-tal mászkálni. családi batárnak szánnám, mert amikor babakocsis sok cuccos útra kelünk, akkor kell a hely. amúgy amelyiket kinéztem a leírás állítása alapján HF tömítésen átesett már, koni lengéscsillapítokkal megáldott vas. kipuf rendszer 60 végig. tolatókamera is van benne. 5 sebességes szerencsére, autómata nekem se kellene. 1 misiért árulja az illető. Az sok egy 98-as mkII-ért? van 500-ért is hírdetésben, de az nem néz ki külsőre ennyire jól. hát ha arról van szó, hogy ki mennyire autóbuzi, akkor sajnos aba akategóriába tartozom, szóval nem fogok feltétlenül józanul dönteni.....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:42:26 »

hát ha arról van szó, hogy ki mennyire autó***, akkor sajnos aba akategóriába tartozom, szóval nem fogok feltétlenül józanul dönteni.....
Hát, ha inkább vagy autóbhuzi, mint felelősségteljesen gazdálkodó családapa (az autóvásárlás tekintetében), akkor a V6 neked való lehet.

Akkor őt nézted ki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-5188473

Fórumozik a srác, Imi néven van itt, keresd meg.

Kicsit sokat kér érte, de meg is van szépen csinálva.

Ha viszont élményautót keresel és nem ragaszkodsz a kombihoz, akkor ST200-ast kell nézegetni, mert az az igazi élmény. taps
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:53:18 »

hát valahogy erősen sejtettem, hogy fórumtag lesz az illető, mert az autó kinézete megköveteli.... nyes

beszéltem vele telefonon, és - nem teljesen meglepő módon - dícsérte az autót, hogy neki problémája nem volt vele. csak az egy aggodalmam nekem is, hogy mik azok a jelentősebb dolgok, amiket viszonylag rövid időn belül majd cserélni/javítani kell a kocsin kötelező szervíz néven. esetleg budapesten tudtok ajánlani olyan független szervízest, akihez vásárlás előtt el tudom vinni az autót, és hozzáértő módon felméri annak az állapotát. nyílván pízért, de legalább tudnám, hogy ez és ez van elkopva, ez meg ez ilyen állapotó, ezt meg ezt várhatóan ekkor és ekkor cserélni kell. mert azért az sokat számít vásárláskor, ha tudom, hogy 2 hónapon belül 300e pénzt kell kiadnom, hogy döngethessek vele.  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:21:43 »

hát valahogy erősen sejtettem, hogy fórumtag lesz az illető, mert az autó kinézete megköveteli.... nyes

beszéltem vele telefonon, és - nem teljesen meglepő módon - dícsérte az autót, hogy neki problémája nem volt vele. csak az egy aggodalmam nekem is, hogy mik azok a jelentősebb dolgok, amiket viszonylag rövid időn belül majd cserélni/javítani kell a kocsin kötelező szervíz néven. esetleg budapesten tudtok ajánlani olyan független szervízest, akihez vásárlás előtt el tudom vinni az autót, és hozzáértő módon felméri annak az állapotát. nyílván pízért, de legalább tudnám, hogy ez és ez van elkopva, ez meg ez ilyen állapotó, ezt meg ezt várhatóan ekkor és ekkor cserélni kell. mert azért az sokat számít vásárláskor, ha tudom, hogy 2 hónapon belül 300e pénzt kell kiadnom, hogy döngethessek vele.  Wink

Pont ez a baj, hogy nem nagyon van hozzáértő szerelő az országban. A motorhoz legalábbis. A többi részéhez (futós, elektronika, stb) találni, de a motorhoz nem nagyon konyítanak itthon.

Én pl. angliából kérem az infókat, ha bajom van, mert ott ez a Suzuki kategória. wow1

Egyedül talán Vik-et tudnám ajánlani jó szívvel, ő már látott és szerelt V6-ot, nem mellesleg az egyik legjobb Ford szerelő a szakmában. Márkaszervízben dolgozik, így nem olcsó, de jó.

Az inkriminált autóról személyes tapasztalatom nincs, de a tulaj korábbi leírásait követve nem hiszem, hogy borogatni kéne rá a 20-asokat a megvétel után. Többek között ezért is kerül annyiba, amennyibe.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:31:21 »

szerintem....
ha vennél egyet 5 kilóért (mint az le lett már írva, élményautó) legalább annyit rá kell költeni és akkor még nem biztos, hogy lesz olyan állapotban, mint imi autója...
persze ezt mindenkinek magának kell eldönteni.
legtöbbünknek attól élményautó, hogy magunk bütyköljük és hozunk ki lehetőleg legtöbbet.
van aki ezt az időt makettezésre, kutyákra, halakra..stb költi.
ha megbízható autót szeretnél, amit tudnak reális áron javítani, akkor én is a 2.0-ár tudom javasolni.
ha mégis v6 mellett döntsz, akkor vagy megveszed imi kocsiját, vagy jelentős pénzmag és türelem legyen tartalékban...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:44:40 »

tuttam én , hogy ide kell beregisztrálnom, ha megfelelő információkat akarok kapni. A 2.0 és a v6 között az alkatrészárakban van horribilis különbség, és/vagy azok beszerezhetetlenségében, vagy egyszerűen a v6 nem egy kiforrott motor és valami mindig elgányolódik rajta?
imi gépe elég korrekt állapotúnak tűnik nekem is, amihez reményeim szerint nem kellene hozzányúlni és tudnám tartósan használni "vasárnapi autózás" céljára, de nem vasárnapi tötty tötty csoffadék módon.

ja írta vki hogy st205-t vegyek. ja tetszene, csak abból nem találtam kombit. meg drágább kicsit azt az már necces.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:45:35 »

szerintem....
ha vennél egyet 5 kilóért (mint az le lett már írva, élményautó) legalább annyit rá kell költeni és akkor még nem biztos, hogy lesz olyan állapotban, mint imi autója...
persze ezt mindenkinek magának kell eldönteni.
legtöbbünknek attól élményautó, hogy magunk bütyköljük és hozunk ki lehetőleg legtöbbet.
van aki ezt az időt makettezésre, kutyákra, halakra..stb költi.
ha megbízható autót szeretnél, amit tudnak reális áron javítani, akkor én is a 2.0-ár tudom javasolni.
ha mégis v6 mellett döntsz, akkor vagy megveszed imi kocsiját, vagy jelentős pénzmag és türelem legyen tartalékban...

Az is kérdés, hogy akar-e szuttyogni, meg tuningolni saját ízlés szerint. Ha nem, akkor Imi autója a tuti. Ha igen, akkor venni kell egyet 500-ért és lehet kezdeni a szuttyogást. Plusz 500-e ből olyan lesz, amilyet szeretne és még jó is lehet mellé.

De továbbra is azt mondom, hogy aki a békességet és a nyugalmat szereti, az 2.0-át vesz.

 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:50:24 »

tuttam én , hogy ide kell beregisztrálnom, ha megfelelő információkat akarok kapni. A 2.0 és a v6 között az alkatrészárakban van horribilis különbség, és/vagy azok beszerezhetetlenségében, vagy egyszerűen a v6 nem egy kiforrott motor és valami mindig elgányolódik rajta?
imi gépe elég korrekt állapotúnak tűnik nekem is, amihez reményeim szerint nem kellene hozzányúlni és tudnám tartósan használni "vasárnapi autózás" céljára, de nem vasárnapi tötty tötty csoffadék módon.

ja írta vki hogy st205-t vegyek. ja tetszene, csak abból nem találtam kombit. meg drágább kicsit azt az már necces.

Van kombi ST200, csak épp eladó nincsen.

Az alkatrészek vagy nincsenek itthon, vagy horror áron. Ez azért van, mert erősen rétegmodell, nem éri meg se nagyszériában gyártani hozzá az alkatrészt, se beraktározni. Általában a sor4-esek alkatrészeinek 2-3x-osa az ár itthon. De nem gáz, Ebay-en minden van és óccó!

Ez kiforrott technológia, nem amiatt hánynak be, hogy rossz az alap. A felhasználási kultúra hiányzik itthon és a szaklértelem. Máshogy kell ezeket kezelni, mint a sor4eket és ha ezt elmulasztjuk (itthon ez a szokás) akkor összefhossa magát a hengerfej, az automata váltó és a többi kis nyalánkság. Emiatt nehéz jót találni itthon, de nem lehetetlen.

Alkatrészellátás megoldott, van egy bontós kolléga itt, nála minden van, jóárasítva. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:50:26 »

tuttam én , hogy ide kell beregisztrálnom, ha megfelelő információkat akarok kapni. A 2.0 és a v6 között az alkatrészárakban van horribilis különbség, és/vagy azok beszerezhetetlenségében, vagy egyszerűen a v6 nem egy kiforrott motor és valami mindig elgányolódik rajta?
imi gépe elég korrekt állapotúnak tűnik nekem is, amihez reményeim szerint nem kellene hozzányúlni és tudnám tartósan használni "vasárnapi autózás" céljára, de nem vasárnapi tötty tötty csoffadék módon.

ja írta vki hogy st205-t vegyek. ja tetszene, csak abból nem találtam kombit. meg drágább kicsit azt az már necces.
nem.a v6 gondos gazdával hálás gép.
de ez alapban sem jellemző a magyar tulajokra, hogy gondos gazdák legyenek. a legtöbb v6 meg olyan majmok kezébe került, akik kinyomták a szemét és lexarták, hogy adni is kellene neki.
alapvetően az a különbség a v6 és a 2.0 között, hogy más habitusu emberek vették és jártak vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:53:13 »

Az is kérdés, hogy akar-e szuttyogni, meg tuningolni saját ízlés szerint. Ha nem, akkor Imi autója a tuti. Ha igen, akkor venni kell egyet 500-ért és lehet kezdeni a szuttyogást. Plusz 500-e ből olyan lesz, amilyet szeretne és még jó is lehet mellé.

De továbbra is azt mondom, hogy aki a békességet és a nyugalmat szereti, az 2.0-át vesz.

 
ezt te sem hiszed el...
5-ért megveszi az alapot. kidobja a fékeket, futóművet felújít, kipufot rendbe rak, motort generáloz...már 5-nél tartunk, ha nincs nagyobb gond...és akkor a kaszni még sehol...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:57:43 »

ezt te sem hiszed el...
5-ért megveszi az alapot. kidobja a fékeket, futóművet felújít, kipufot rendbe rak, motort generáloz...már 5-nél tartunk, ha nincs nagyobb gond...és akkor a kaszni még sehol...

Nekem elég volt a fél milla a fékre, a futóműre, a kipuffra és a motorra. Sőt, 1 kuplungszett és egy hengerfejezés csak úggy hobbiból kiment az ablakon (100e körül volt a mutatvány).

Mekkora hülye vagyok, ennyiért már autót is vehettem volna! hehe

A karosszériát ki nem xarja le! eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:58:54 »

nem.a v6 gondos gazdával hálás gép.
de ez alapban sem jellemző a magyar tulajokra, hogy gondos gazdák legyenek. a legtöbb v6 meg olyan majmok kezébe került, akik kinyomták a szemét és lexarták, hogy adni is kellene neki.
alapvetően az a különbség a v6 és a 2.0 között, hogy más habitusu emberek vették és jártak vele...

Lassan jól meggyőzzük egymást, hogy nem is kell nekünk a V6 és veszünk egy 1.1-es Fiestát! Mekkora élmény lesz! eplus2
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:00:45 »

én úgy vélem a törődök a kocsimmal fajta vagyok, akinek ha van valami hiba a kocsival, akkor megyek a szerelőhöz, hogy javítsa meg. az olaj, meg kötelező szervízes dolgokat szeretem rendben tudni, szóval azokat nem spórolnám el.
terveim szerint évi 10e km-es futással beérné alattam a kocsi, mert munkába a kisebb focust használnám, ezt a kocsit családi happeningekre használnám, mikor kell a nagy hely. és persze nagyon nem mellékes hogy az autó jól nézzen ki ezért is akadt meg a szemem a zöld beast-en, mert tetszik. csak manapság már baromi könnyen be lehet szerezni rengeteg információt az adott témában ami érdekel, és ezt meg is akarom tenni mielőtt vásárlásra adnám a fejemet....
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:40:10 »

van kombi is az 1.1-es Fiestából? mert suzukiból nincs.  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:51:54 »

ezt te sem hiszed el...
5-ért megveszi az alapot. kidobja a fékeket, futóművet felújít, kipufot rendbe rak, motort generáloz...már 5-nél tartunk, ha nincs nagyobb gond...és akkor a kaszni még sehol...
milyen igaz...ismerős valahonnan... nyes...a kasztni meg rondább mint a vásárláskor... nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:53:02 »

én úgy vélem a törődök a kocsimmal fajta vagyok, akinek ha van valami hiba a kocsival, akkor megyek a szerelőhöz, hogy javítsa meg. az olaj, meg kötelező szervízes dolgokat szeretem rendben tudni, szóval azokat nem spórolnám el.
terveim szerint évi 10e km-es futással beérné alattam a kocsi, mert munkába a kisebb focust használnám, ezt a kocsit családi happeningekre használnám, mikor kell a nagy hely. és persze nagyon nem mellékes hogy az autó jól nézzen ki ezért is akadt meg a szemem a zöld beast-en, mert tetszik. csak manapság már baromi könnyen be lehet szerezni rengeteg információt az adott témában ami érdekel, és ezt meg is akarom tenni mielőtt vásárlásra adnám a fejemet....
Azért egy valamit ne felejts el.Hogy a peres gumikkal,meg a keményített futóművel először a család is próbálja ki....a későbbi meglepetéseket elkerülendő...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:53:50 »

Lassan jól meggyőzzük egymást, hogy nem is kell nekünk a V6 és veszünk egy 1.1-es Fiestát! Mekkora élmény lesz! eplus2
Az biztos...inkább gyalogolok...
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2011.12.02 péntek, 12:59:53 »

a peres gumi, meg kemény futómű nem lesz gond. család kiképezve....
szólt már be a gyerek NEM 150-nél, hogy miért is megyünk lassan. ehhh. 3 éves.
a ződ géphez téligumit kellene szerezni. az sajna nincs hozzá. mekkora felni van a kocsin gyárilag? 15"? 16"? 4 lyukas? 5?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:06:31 »

a peres gumi, meg kemény futómű nem lesz gond. család kiképezve....
szólt már be a gyerek NEM 150-nél, hogy miért is megyünk lassan. ehhh. 3 éves.
a ződ géphez téligumit kellene szerezni. az sajna nincs hozzá. mekkora felni van a kocsin gyárilag? 15"? 16"? 4 lyukas? 5?
15 biztos,14 nem hiszem-4 lyukas.De vannak itt okosabbak,majd megmondják mekkora volt a gyári méret.Nálunk pont az ellenkezője van,lassan kell menni...meg én is azt szeretem,szépen csordogálni,kis gáz,előjön a vémotor hangja,kicsit elmélyül a kipufogó hangja és szépen fordulnak a fejek,hogy ez meg milyen autó...persze állóhelyzet,kipörgésgátló kikapcs.,nagy gáz és dettó...ki ez a hülyegyerek már megint...egyébként furcsa,mert ha elmegy egy merci vagy bömös az utcán bömbölő motorral,a kutya nem nézi meg.Szegeden az az egy-két Mustang meg amcsi tepsi sokkal nagyobb figyelmet kap,persze kevesebb is van belőlük...
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.02 péntek, 13:10:15 írta misi107 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:42:24 »

ahha. sok bíztatót nem mondtatok.  vigyor3 megtartanám napi használatra a focusom, mert 1.6-tal munkában futkosni sokkal ócóbb, mint v6-tal mászkálni. családi batárnak szánnám, mert amikor babakocsis sok cuccos útra kelünk, akkor kell a hely. amúgy amelyiket kinéztem a leírás állítása alapján HF tömítésen átesett már, koni lengéscsillapítokkal megáldott vas. kipuf rendszer 60 végig. tolatókamera is van benne. 5 sebességes szerencsére, autómata nekem se kellene. 1 misiért árulja az illető. Az sok egy 98-as mkII-ért? van 500-ért is hírdetésben, de az nem néz ki külsőre ennyire jól. hát ha arról van szó, hogy ki mennyire autó***, akkor sajnos aba akategóriába tartozom, szóval nem fogok feltétlenül józanul dönteni.....

Ha úgy vesszük, hogy egy már rendbetett autót veszel 1milláért (ha jól tudom ő már túl is van a kötelező hengerfejezésen), akkor nagyonis jó vétel. Sőt áldozott a tuning oltárán is szépen, (pl hogy csak a lámpákat említsem, nem sokan veszik meg rá 60.000ért), úgyhogy kurv@jól járhatsz, mert szerintem ez az autó bőven van már 2millába is neki.
Ha veszel egyet 1millánál olcsóbban (akár 400ért felújítgatni), akkor sem esélyes egyáltalán, hogy kijössz végül 1millából, pláne ha dögösíteni is akarsz rajta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2011.12.02 péntek, 14:00:35 »

igen ő már túlvan rajta, és elég jó vételnek tűnik az általatok vázolt dolgok tekintetében. egy hátránya van, hogy műszaki ebben a hónapban lejár a hírdetés tanulsága szerint.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2011.12.02 péntek, 14:14:08 »

igen ő már túlvan rajta, és elég jó vételnek tűnik az általatok vázolt dolgok tekintetében. egy hátránya van, hogy műszaki ebben a hónapban lejár a hírdetés tanulsága szerint.
Innentől fogva rajtad múlik...nem olyan rég árultak itt másik véhat kombit is,nem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2011.12.02 péntek, 17:55:26 »

igen ő már túlvan rajta, és elég jó vételnek tűnik az általatok vázolt dolgok tekintetében. egy hátránya van, hogy műszaki ebben a hónapban lejár a hírdetés tanulsága szerint.
azt a vasat simán áttolod műszakin. az átírás lesz majdnem egy százas. az a nagyobb kiadás...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:05:14 »

reméljük nem tolni kell. nyes aha. azt jó hogy mondod, mert még azzal az összeggel is kalkulálnom kell.

A Vik névre hallgató szerelőmágusról kaphatok több infót? vagy ha ráguglizok, akkor már tudni fogom?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:10:04 »

reméljük nem tolni kell. nyes aha. azt jó hogy mondod, mert még azzal az összeggel is kalkulálnom kell.

A Vik névre hallgató szerelőmágusról kaphatok több infót? vagy ha ráguglizok, akkor már tudni fogom?
több lesz az száznál...nem csak jövőre változik az átírás?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:28:54 »

több lesz az száznál...nem csak jövőre változik az átírás?
mitől lenne több?
94e mindennel együtt
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.02 péntek, 18:30:33 írta yooccoo » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:52:03 »

mitől lenne több?
94e mindennel együtt
Igazad van,én a kötelezőt is beleszámoltam.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:10:07 »

csak jövőre változik az átírás?
de igen...jövőre több lesz
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:18:39 »

de igen...jövőre több lesz
nem kicsit
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:25:33 »

nem kicsit
viszont sokkal hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2011.12.02 péntek, 21:10:04 »

Üdv az Uraknak!
Segítségre lenne szükségem, méghozzá a v6 automata hátsó motortartóbakra, valakinek van esetleg forrása? Után gyártott, vagy használt, de jó állapotú is érdekel, mert a szerelő 40 körüli árat mondott a gumibakra, állítólag csak gyári van.
Most az a nagy helyzet van, hogy szétszakította a motor a kipufogó flexcsövet, szinte torokból jön a hangja, eszik mint állat, nem megy, dadog.
Arról már nem is beszélve, hogy nagyobb gázadásnál a féltengely gumiharangja körül valami fém "elfűrészelte " a szervócsövet, persze földes úton, bespriccelte az olajat a féktárcsához stb.. most ideiglenesen ez meg van oldva, mondván, hogy kicserélik, ha lesz motortartóbak, de mivel többen is megígérték, hogy szereznek mert itt-ott van kedvezményük, de a vége az lett, hogy nem volt sehol, senkinél.
Laza 4 napom van, hogy előkerítsek egyet mert különben kicsúszok az időből és már nem tudják bevállalni a szerelést idén, az meg igen nagy szívás lenne.

Aki tud valami infót, hogy honnan tudnék előkeríteni egy gumibakot azt nagyon megköszönném, nem szeretnék balek módjára 40 ropit kiköhögni egy szaros gumidarabér, már bocsánat.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2011.12.02 péntek, 21:15:58 »

Üdv az Uraknak!
Segítségre lenne szükségem, méghozzá a v6 automata hátsó motortartóbakra, valakinek van esetleg forrása? Után gyártott, vagy használt, de jó állapotú is érdekel, mert a szerelő 40 körüli árat mondott a gumibakra, állítólag csak gyári van.
Most az a nagy helyzet van, hogy szétszakította a motor a kipufogó flexcsövet, szinte torokból jön a hangja, eszik mint állat, nem megy, dadog.
Arról már nem is beszélve, hogy nagyobb gázadásnál a féltengely gumiharangja körül valami fém "elfűrészelte " a szervócsövet, persze földes úton, bespriccelte az olajat a féktárcsához stb.. most ideiglenesen ez meg van oldva, mondván, hogy kicserélik, ha lesz motortartóbak, de mivel többen is megígérték, hogy szereznek mert itt-ott van kedvezményük, de a vége az lett, hogy nem volt sehol, senkinél.
Laza 4 napom van, hogy előkerítsek egyet mert különben kicsúszok az időből és már nem tudják bevállalni a szerelést idén, az meg igen nagy szívás lenne.

Aki tud valami infót, hogy honnan tudnék előkeríteni egy gumibakot azt nagyon megköszönném, nem szeretnék balek módjára 40 ropit kiköhögni egy szaros gumidarabér, már bocsánat.

Megy pü!
Naplózva
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2011.12.03 szombat, 09:22:35 »

Drof, köszönöm a segítséget!
Remélem szerencsével járok.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:41:31 »

szeretem amikor az urak naprakész pontos információkkal tudnak szolgálni. 94e pénz. számontartom. jah biztosítás nézegettem, de nehéz, mert 30%-al drágul majd váratlanul.

kérdés ami nem v6. az a bonus malus fokozat lenne ezen a vásárolt autón is mint a meglévő autón, vagy ezen a0-ról indulnék?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:11:17 »

szeretem amikor az urak naprakész pontos információkkal tudnak szolgálni. 94e pénz. számontartom. jah biztosítás nézegettem, de nehéz, mert 30%-al drágul majd váratlanul.

kérdés ami nem v6. az a bonus malus fokozat lenne ezen a vásárolt autón is mint a meglévő autón, vagy ezen a0-ról indulnék?

A0 lesz.

Megvettem a Bosal katit. Le sem merem írni, hogy mennyiért, mert Misipista szélütést kap iziben.


11.230 huf nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:13:14 »

A0 lesz.

Megvettem a Bosal katit. Le sem merem írni, hogy mennyiért, mert Misipista szélütést kap iziben.


11.230 huf nyes
a hülyének is megéri, nem hogy neked Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:15:01 »

a hülyének is megéri, nem hogy neked Cheesy

Majd beszélek Teknőccel, hogy mikor férünk be a garázsába és jól felhegesztjük.

Meg akkor már viszek lengőkarokat is.  laugh

És ha olyan szépen összejövünk, akkor megejthetnénk a váltó flush-t nálad.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:18:35 »

Majd beszélek Teknőccel, hogy mikor férünk be a garázsába és jól felhegesztjük.

Meg akkor már viszek lengőkarokat is.  laugh

És ha olyan szépen összejövünk, akkor megejthetnénk a váltó flush-t nálad.
meg a lufaxt ...
engem ne hívjál, nem szerelek neked  hehe
a flush-t pedig 20 perc múlva megejtem ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.