Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217018 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4100 Dátum:
2011.12.03 szombat, 13:23:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.03 szombat, 12:11:17
A0 lesz.
Megvettem a Bosal katit. Le sem merem írni, hogy mennyiért, mert Misipista szélütést kap iziben.
11.230 huf
írhatod nyugodtan.majd visszakapod ha a leömlőket sikerül mevennem...óccsóé...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4101 Dátum:
2011.12.03 szombat, 13:31:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.03 szombat, 13:23:15
írhatod nyugodtan.majd visszakapod ha a leömlőket sikerül mevennem...óccsóé...
Azt sem tudod überelni jelen gazdasági viszonyok között! Azt 127 fontért (plusz posta) vettem 310-es árfolyamon.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4102 Dátum:
2011.12.03 szombat, 14:14:35 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.03 szombat, 13:31:13
Azt sem tudod überelni jelen gazdasági viszonyok között! Azt 127 fontért (plusz posta) vettem 310-es árfolyamon.
de..mondjuk azzal,hogy amit nem költök el,az még mindig több...ha ilyen tempóban haladok,hamarabb összetöröm mint hogy ki legyen cserélve...
Naplózva
Lincz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4103 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 08:04:01 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_zetec-e-5325166
Guruk! javasoltátok a 2.0-t mert nagyon megbízható. bár ez nagyon nem v6, de eddig is TI segítettetek, így itt jól érzem magam.
ez egy jól felszerelt, jó állapotú mondeonak tűnik. vélemény a kocsiról? mit kérdezzek tőle, ha felhívom? ennek is van kényes része, mint a v6nál a HF?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4104 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 08:37:26 »
Idézetet írta: Lincz - 2011.12.05 hétfő, 08:04:01
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_zetec-e-5325166
Guruk! javasoltátok a 2.0-t mert nagyon megbízható. bár ez nagyon nem v6, de eddig is TI segítettetek, így itt jól érzem magam.
ez egy jól felszerelt, jó állapotú mondeonak tűnik. vélemény a kocsiról? mit kérdezzek tőle, ha felhívom? ennek is van kényes része, mint a v6nál a HF?
Ezt érdemes lehet megnézni.
Azért menj egy kört egy V6-tal is, hogy el tudd dönteni, neked melyik való. Mert dönteni neked kell.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4105 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 08:40:06 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.05 hétfő, 08:37:26
Ezt érdemes lehet megnézni.
Azért menj egy kört egy V6-tal is, hogy el tudd dönteni, neked melyik való. Mert dönteni neked kell.
felajánlod a tiédet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4106 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 09:09:27 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 08:40:06
felajánlod a tiédet?
sima v6-ot kéne kipróbálnia
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4107 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 09:25:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 08:40:06
felajánlod a tiédet?
Azt ilyet hol vesz utána?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4108 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:15:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.05 hétfő, 09:25:39
Azt ilyet hol vesz utána?
lő egyet a búcsuban
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4109 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:19:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.12.05 hétfő, 10:15:59
lő egyet a búcsuban
"ilyen rusnya teremtés még a kálendáriumban sincs"
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4110 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:23:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.12.05 hétfő, 10:19:14
"ilyen rusnya teremtés még a kálendáriumban sincs"
na az már egyszer biztos, de a 4 pálcások között akad ilyen...
ha jól lő az ember, 5-6 lövésből összejöhet. annyit meg talán megér
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4111 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 12:28:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.12.05 hétfő, 10:23:14
na az már egyszer biztos, de a 4 pálcások között akad ilyen...
ha jól lő az ember, 5-6 lövésből összejöhet. annyit meg talán megér
Hát persze...annál csak egy rondább van,nálam...egy pálcát megér?vagy inkább fizetnének érte,hogy valaki elvigye?Na,köszönöm a kör sms-re a választ,a tizes anyacsavar készletet yooccoo nyerte meg.Ugyanis az az istenevrte,szájbatekert,***,szutyok főtengely jeladó volt minden eddigi kínom forrása.Csak tudnám ki a qrva anyja rakta bele,hogy dögöljön meg a kutyája.
Ugyanis ma reggel a plusz fokok ellenére is durrogások közepette indult el az autó (eddig betudtam az etanolnak meg a hidegnek).Ahogy bemelegedett,megszűnt.Okéj,utolsó csepp a pohárban.Irány a garázs.Azt tudtam eddig is,hogy nem az eredeti jeladó van bent (az fekete,ez szürke) gondoltam naívan,csak nem erőltettek be oda másikat.Szóval,kikukáztam az összes kábel,trafó,gyertya cuccot és szakadó esőben nekiálltam az összes létező kombinációnak.És nem jó,rángat és rángat.Annyira lehűlt a motor,hogy kínkeservesen kiszenvedtem azt a szart.Nos,gyári szám alapján mk3-ba való,nem is olyan mint az mk2-es (csak hasonló) Na,az ilyen hasonlóság miatt szoptam idáig.Beraktam a másik motorból kivett cuccot,visszaraktam az eredeti gyújtás konfigot és...csoda történt charlie!Próbáltam 3-ban,20 km/h-tól...4-ben,5-ben...és bassza meg vajpuhán szépen,nyugodtan gyorsul egy nyüves icurka-picurka rángatás sincs.Hogy a halál retkes ***áért kell nekem mindig ilyet kifognom!Köszönet a cromax helyi erőjének az azonosításért (még csak a gyári számuk se egyezik meg)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 12:33:08 írta misi107
»
Naplózva
Lincz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4112 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 13:50:20 »
akkor megpróbálok kifogni egyet innen is meg onnan is. környei a 2.0 a v6 meg pesti. Imié. mindkettőt meg kell asszem néznem. és kipróbálni is. vagy megkérek egyet azok közül amelyek már nem akadoznak. :-)
a Vik szerelőmester elérhetőségét meg tudjátok adni, mert mindenképp olyan időpontot akarok kifogni a megnézésre, amikor ehhez a szerelő guruhoz el is tudom vinni.... nézzen mán' rájja. há de neeem....
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4113 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 16:08:56 »
Ide nekem izibe:
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/gaz/gaz_brdm-2-4019456
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4114 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 17:02:49 »
Most írt a kipuffos, hogy dincsen az, amit vettem.
Nem tudtok katit nekem való méretben a vaterán kívül, jó áron?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4115 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 17:30:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.05 hétfő, 17:02:49
Most írt a kipuffos, hogy dincsen az, amit vettem.
Nem tudtok katit nekem való méretben a vaterán kívül, jó áron?
passz...csak drágábban...kollegámra rásózták az 1.6-os octávia új katiját 40e-ért...ugyanaz a bosal,amit én még a pirosba vettem.akkor az volt 22e...ennyit nem inflálódott a forint...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4116 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 19:08:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 17:30:50
passz...csak drágábban...kollegámra rásózták az 1.6-os octávia új katiját 40e-ért...ugyanaz a bosal,amit én még a pirosba vettem.akkor az volt 22e...ennyit nem inflálódott a forint...
Hali!
Az UNIX-ban 23000.- HUF (bruttó) az univerzális Bosal 5000 cm3-ig.
Ha van valakinek kedvezménye, akkor annak megfelelően csökken az ár!!!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4117 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 19:11:35 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.12.05 hétfő, 19:08:13
Hali!
Az UNIX-ban 23000.- HUF (bruttó) az univerzális Bosal 5000 cm3-ig.
Ha van valakinek kedvezménye, akkor annak megfelelően csökken az ár!!!
azért szerintem azt még ez a motor se pakolja tele...nekem ez a 3e ccm-s tökéletesen megteszi.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4118 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 19:29:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 19:11:35
azért szerintem azt még ez a motor se pakolja tele...nekem ez a 3e ccm-s tökéletesen megteszi.
:vigyor3:Az is annyiba kerül!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4119 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 19:31:52 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.12.05 hétfő, 19:29:37
:vigyor3:Az is annyiba kerül!
hát ja...de gondolom azért nem mindegy,hogy egy ötezres motorra tervezett dob egy kettőfeles motorra van rakva...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4120 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 20:06:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 19:31:52
hát ja...de gondolom azért nem mindegy,hogy egy ötezres motorra tervezett dob egy kettőfeles motorra van rakva...
Méretre egyforma a két dob csak a csatlakozó csöveinek átmérője ennek felel meg a V6-ra!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4121 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 20:17:22 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.12.05 hétfő, 20:06:12
Méretre egyforma a két dob csak a csatlakozó csöveinek átmérője ennek felel meg a V6-ra!
és a belseje?
egyébként meg akkora átmérőjű csövet raksz rá,ami jólesik.a 3e ccm-es is van többféle csőmérettel.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4122 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 21:29:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.05 hétfő, 20:17:22
és a belseje?
egyébként meg akkora átmérőjű csövet raksz rá,ami jólesik.a 3e ccm-es is van többféle csőmérettel.
Értem én, hogy hova akarsz kilyukadni, de nem befolyásolja jobban a folytást-szabadabb áramlást oly mértékben, mintha egy fémbetétes sport katit raknál fel!
Egyébként nem minden tipusban van több cső átmérővel az univerzálisok között, de valóban lehet venni az Unixban csőtoldatokat is különböző cső átmérőkhöz.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 21:34:26 írta Kusti1
»
Naplózva
Lincz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4123 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 23:06:46 »
a fémmagos sport katikkal vigázni kell, mert nálam (ami nem v6 és nem mondi) de csunyán nem tetszett a lambda szondának (remélem jót mondok
) és bejelzett a motorlámpa. valahogy nem tetszett a füstgáz összetétel neki fém magos után és hibát jelzett. fogyasztás is több volt. itt ilyen szonda nincs a v6ban?
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4124 Dátum:
2011.12.06 kedd, 12:33:57 »
Idézetet írta: Lincz - 2011.12.05 hétfő, 23:06:46
a fémmagos sport katikkal vigázni kell, mert nálam (ami nem v6 és nem mondi) de csunyán nem tetszett a lambda szondának (remélem jót mondok
) és bejelzett a motorlámpa. valahogy nem tetszett a füstgáz összetétel neki fém magos után és hibát jelzett. fogyasztás is több volt. itt ilyen szonda nincs a v6ban?
Hali!De van lambda szonda a V6-ban is,
ráadásul 2 db, nem tudom, hogy milyen autónál okozta neked a hibát a fémmagos katalizátor? V6-ban ugyan még nem próbáltam, de a sor négyes Mondimban ilyen van és semilyen probléma nem jelentkezett az általad felsoroltakból és még műszaki vizsgán is minden ok volt.
Naplózva
Lincz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4125 Dátum:
2011.12.06 kedd, 17:01:25 »
1.6 focusnak sajnos nem tetszett a fémmagos sport katalizátor. nem tudom miért de nem. aztán kapott egy
bosal
kerámiamagost (nem reklámozunk), na azt már díjazta. hozzáteszem 60as rendszer van a kocsin. :-) bár annak elvileg nincs köze ahhoz, hogy fémmagos vagy sem, csak megemlítettem.
de akkor neked szerencséd volt, hogy a mondeód nem lázadt ellene.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4126 Dátum:
2011.12.06 kedd, 17:21:09 »
Idézetet írta: Lincz - 2011.12.06 kedd, 17:01:25
1.6 focusnak sajnos nem tetszett a fémmagos sport katalizátor. nem tudom miért de nem. aztán kapott egy
bosal
kerámiamagost (nem reklámozunk), na azt már díjazta. hozzáteszem 60as rendszer van a kocsin. :-) bár annak elvileg nincs köze ahhoz, hogy fémmagos vagy sem, csak megemlítettem.
de akkor neked szerencséd volt, hogy a mondeód nem lázadt ellene.
a kerámiás tökéletesen megteszi,de hogy a qrva anyjába szívtam meg már megint...lassan eljutok drof szintjére,ha mégegyszer előjön valami copatós hiba,felrakom a vaterára 1 ft-os aukcióra...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4127 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:19:07 »
Jó csak szóljál előtte, hogy elsőként licitálhassak rá.
Kell nekem úgy is egy Donor
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4128 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:27:50 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.12.06 kedd, 18:19:07
Jó csak szóljál előtte, hogy elsőként licitálhassak rá.
Kell nekem úgy is egy Donor
nem az a lényeg, hogy első legyél...hanem, hogy az utolsó
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4129 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:31:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.12.06 kedd, 18:27:50
nem az a lényeg, hogy első legyél...hanem, hogy az utolsó
igaz...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4130 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:34:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.06 kedd, 17:21:09
a kerámiás tökéletesen megteszi,de hogy a qrva anyjába szívtam meg már megint...lassan eljutok drof szintjére,ha mégegyszer előjön valami copatós hiba,felrakom a vaterára 1 ft-os aukcióra...
Szia! Valóban megteszi a kerámiás, de nekem pont az volt copós, mivel széttört a kerámia a kat-ban és eltömítette a csövet, ez önmagában, nem olyan nagy gond, de ezer km-rel itthonról autópályán már nagyon cumi volt, mert teljesen lelassúlt miatta az ató!
Nem kivánom senkinek!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4131 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:39:09 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.12.06 kedd, 18:34:13
Szia! Valóban megteszi a kerámiás, de nekem pont az volt copós, mivel széttört a kerámia a kat-ban és eltömítette a csövet, ez önmagában, nem olyan nagy gond, de ezer km-rel itthonról autópályán már nagyon cumi volt, mert teljesen lelassúlt miatta az ató!
Nem kivánom senkinek!
hát ja...ez is igaz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4132 Dátum:
2011.12.10 szombat, 21:21:53 »
Na ilyen hangzású V6 Mondeo-t még nem hallottam, de sajnos azon kívül, hogy X-pipe kialakítású, semmi egyéb infó nem derül ki róla.
http://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8&feature=related
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4133 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 08:29:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.12.10 szombat, 21:21:53
Na ilyen hangzású V6 Mondeo-t még nem hallottam, de sajnos azon kívül, hogy X-pipe kialakítású, semmi egyéb infó nem derül ki róla.
http://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8&feature=related
hát,nekem ez erősen nem bejövős...egyenesben kihúzatva tuti lenyűgözi a sztrítracsingos haverokat de akkor sem tetszik.Más világban élek...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4134 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 19:04:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.11 vasárnap, 08:29:49
hát,nekem ez erősen nem bejövős...egyenesben kihúzatva tuti lenyűgözi a sztrítracsingos haverokat de akkor sem tetszik.Más világban élek...
Ennek igényes szép tiszta hangzása van. Elég komoly 2csöves rendszer megy alatta (egyik kapcsolódó videón látszik), szóval már csak amiatt sem tartozik a streetracer kategóriába, és a külső módosítások is kiemelik onnan.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4135 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 19:27:04 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.12.11 vasárnap, 19:04:53
Ennek igényes szép tiszta hangzása van. Elég komoly 2csöves rendszer megy alatta (egyik kapcsolódó videón látszik), szóval már csak amiatt sem tartozik a streetracer kategóriába, és a külső módosítások is kiemelik onnan.
Elhiszem.Akkor sem tetszik-ez csak a saját véleményem.Persze tisztában vagyok vele,hogy ami nekem van,az meg másnak nem tetszik.De ma az Árkádban fel-le menet qrva jól visszhangzott...
Nekem még mindig azok jönnek be,mint a régi vényolcasokon.Alapjáraton,alacsony fordulaton legyen röfögős,a fordulat emelkedésével meg lehessen hallani a jellegzetes vényolcas hangzást.Valamelyik nap egy Mustang GT mögött mentem illetve egyszerre indultunk el a parkolóból.Direkt vártam,de semmi hangja nem volt,se elinduláskor,se gyorsításkor,pedig loholtam a seggében (az asszony nem tudta mi bajom,miért kell leengedni az ablakokat) azon túl,hogy egy oltári nagy tahó volt a vezetője.Na,az ilyen sem tetszik.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.11 vasárnap, 19:32:50 írta misi107
»
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4136 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 21:05:37 »
Helló.
Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4137 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 21:07:04 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.12.15 csütörtök, 21:05:37
Helló.
Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik.
mk2...
szundi...
Szeged is pest környékén van...lévén a pestiek az ország közepe...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4138 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 21:18:03 »
Jha bas*ameg azt mindenért a határkőzelébe kell menni mert itt semmit sem lehet kapni :-)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4139 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 21:22:08 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.12.15 csütörtök, 21:18:03
Jha bas*ameg azt mindenért a határkőzelébe kell menni mert itt semmit sem lehet kapni :-)
van itt másnak is...pl.akitől a burkolatot vettem.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_5_v6_motorburkolat_1522490372.html
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4140 Dátum:
2011.12.17 szombat, 18:10:04 »
Helló.
Lenne egy olyan jelegű kérdésem ami sajnos a Wikin lévő dokumentácíoból nem derül ki.
Maga az IMRC motor én azt értem hogy amikor eléri a motor a 3000 körüli fordulatott
akkor a kis elektro motor meghúzza a bovdent és kinyit a második torok.
De maga az IMRC motor elektroníkus nyáklapján van-e olyan funkció ami komunikál a befecsekndezést írányitó kompjuterével hogy amikor ö kinyitja a második torkott akkor többlett üzemanyagott fecskendezzen be.
Vagypedig maga a lambdaszonda észleli hogy nem megfelelö a levegö benzin arányosága és a kompjuter ekkor kap észbe hogy több üzemanyagott adjon?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4141 Dátum:
2011.12.17 szombat, 19:56:36 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.12.17 szombat, 18:10:04
Helló.
Lenne egy olyan jelegű kérdésem ami sajnos a Wikin lévő dokumentácíoból nem derül ki.
Maga az IMRC motor én azt értem hogy amikor eléri a motor a 3000 körüli fordulatott
akkor a kis elektro motor meghúzza a bovdent és kinyit a második torok.
De maga az IMRC motor elektroníkus nyáklapján van-e olyan funkció ami komunikál a befecsekndezést írányitó kompjuterével hogy amikor ö kinyitja a második torkott akkor többlett üzemanyagott fecskendezzen be.
Vagypedig maga a lambdaszonda észleli hogy nem megfelelö a levegö benzin arányosága és a kompjuter ekkor kap észbe hogy több üzemanyagott adjon?
Hát,ha vezérlő nyitja a torkot,akkor csak tudja,hogy több üzemanyag kell.A lambdának,főleg ha lepadlózod,ekkor nem sok köze van már hozzá,mert padlógáznál annak az értékét a vezérlés nem veszi figyelembe.Ha csak mondjuk 3/4 gázzal gyorsulsz,akkor igen és például előállhat az a helyzet,hogy nem teljes padlóval jobban gyorsulsz mint padlógázzal.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4142 Dátum:
2011.12.17 szombat, 20:21:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.17 szombat, 19:56:36
Hát,ha vezérlő nyitja a torkot,akkor csak tudja,hogy több üzemanyag kell.A lambdának,főleg ha lepadlózod,ekkor nem sok köze van már hozzá,mert padlógáznál annak az értékét a vezérlés nem veszi figyelembe.Ha csak mondjuk 3/4 gázzal gyorsulsz,akkor igen és például előállhat az a helyzet,hogy nem teljes padlóval jobban gyorsulsz mint padlógázzal.
De vajon a üzemanyag szabályzásáhóz köze van-e az IMRC motoronak mert ha nincs akkor csak simán teszek be egy kapcsolt és én kapcsolgatom bentröl a kis elektró motort az utastérböl és a nyáklapos hülyeséget meg elhajítom messzire.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4143 Dátum:
2011.12.18 vasárnap, 07:13:42 »
Helló.
Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik.
[/shadow][/glow]
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4144 Dátum:
2011.12.20 kedd, 14:26:13 »
Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.20 kedd, 14:28:11 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4145 Dátum:
2011.12.20 kedd, 14:52:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.20 kedd, 14:26:13
Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)
Melyik? A katergáz visszavezető, vagy a PCV cső?
Utóbbit dugózni kell, előbbit levezetni a motor alá.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4146 Dátum:
2011.12.20 kedd, 17:51:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.20 kedd, 14:52:22
Melyik? A katergáz visszavezető, vagy a PCV cső?
Utóbbit dugózni kell, előbbit levezetni a motor alá.
Visszafelé haladva:van a motor közepén a két sor között egy fekete akármi.abba megy egy fém cső,a szívósorba alul megy egy ugyanonnan egy cső és abba a szelepszerű akármibe vezet egypvc cső,ami oda van rögzítve a tűzfalhoz és nem tudom hová vezet.Egy szürke műanyag csatlakozója van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4147 Dátum:
2011.12.20 kedd, 18:31:27 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.20 kedd, 17:51:29
Visszafelé haladva:van a motor közepén a két sor között egy fekete akármi.abba megy egy fém cső,a szívósorba alul megy egy ugyanonnan egy cső és abba a szelepszerű akármibe vezet egypvc cső,ami oda van rögzítve a tűzfalhoz és nem tudom hová vezet.Egy szürke műanyag csatlakozója van.
Az a PCV. Dugózd le mindkét végét.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4148 Dátum:
2011.12.20 kedd, 18:51:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.12.20 kedd, 18:31:27
Az a PCV. Dugózd le mindkét végét.
okéj.úgyis szét kell mégegyszer kapnom a miskulanciát,mert azt hiszem,ereszt az egyik benzincső.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4149 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:07:11 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.20 kedd, 14:26:13
Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)
Ne nagyon terjeszd az NGK-t.
Nekem az egyik kolléga azt mondta hogy nem való a Fordba.
Amúgy meg nekem is bevált, az unixtól volt 1200/ db ha jól emlékszem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ