Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:18:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2214679 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2012.01.11 szerda, 13:20:14 »

az galaxy összenyomottsor6 eplus2

De benzinnel megy! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2012.01.11 szerda, 13:46:33 »

De benzinnel megy! eplus2
a benzin az jó anyag nyes

remekül lehet vele festéket higítani, ecsetet kimosni, olajos foltokat eltüntetni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2012.01.11 szerda, 20:59:30 »

a benzin az jó anyag nyes

remekül lehet vele festéket higítani, ecsetet kimosni, olajos foltokat eltüntetni eplus2
Én már leállítottam magam és nem piszkálom a dízeleket (kivéve kokaikoko,de ő más tészta...)mert állandóan baszogattak a modik.Fogd már vissza magad és menj a saját topikodba,ha már értelmeset nem tudsz írni mert jó autód van csak xar motorral.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2012.01.11 szerda, 21:03:35 »

Én már leállítottam magam és nem piszkálom a dízeleket (kivéve kokaikoko,de ő más tészta...)mert állandóan baszogattak a modik.Fogd már vissza magad és menj a saját topikodba,ha már értelmeset nem tudsz írni mert jó autód van csak xar motorral.
nem xar az, szántani pl. olyannal szoktak...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 18:17:00 »

No,elfogyasztott a motor megint egy termosztátot.Azt hiszem,ez még a kékből való volt,most beleraktam egy újat.Kíváncsi vagyok,meddig bírja.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 18:22:24 »

No,elfogyasztott a motor megint egy termosztátot.Azt hiszem,ez még a kékből való volt,most beleraktam egy újat.Kíváncsi vagyok,meddig bírja.
Lehet,hogy érdemes volna átmosatnod a blokkot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 19:45:35 »

Lehet,hogy érdemes volna átmosatnod a blokkot.
Nem akartam,mert már csináltam egyszer és a hűtővíz most se volt szutykos.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2012.01.17 kedd, 15:29:07 »

Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul... Cheesy Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.

Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?

Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2012.01.17 kedd, 15:38:23 »

Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul... Cheesy Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.

Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?

Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?

De f@sz vagyok, mos jut eszembe, hogy mérés után nem raktam vissza a csatit a TPS-re Smiley Na akkor ezé viselkedett ilyen furán... Cheesy Sejtettem, hogy nem véletlen ez a hirtelen változás. Na visszateszem és gurulok egyet.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2012.01.17 kedd, 15:40:21 »

Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul... Cheesy Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.

Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?

Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?

0.9-ig jó a min és 4.9-ig a max érték. Ha alapállásban 0.9 alatt van, lineárisan emelkedik és nem megy 4.9 fölé, akkor az a TPS jó.

Azt viszont tudni kell, hogy a 0.5-höz képest mért 0.8-as alapjárati érték 50-80rpm alapjárat növekedést okoz. Nálam is ez volt, az újnak 0.4 az alapjárat értéke. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2012.01.17 kedd, 15:41:16 »

De f@sz vagyok, mos jut eszembe, hogy mérés után nem raktam vissza a csatit a TPS-re Smiley Na akkor ezé viselkedett ilyen furán... Cheesy Sejtettem, hogy nem véletlen ez a hirtelen változás. Na visszateszem és gurulok egyet.

Ha nem rakod vissza, akkor nagy gáznál dadog, prüszköl és nem megy, meg felpörög 3-4 ezerig. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2012.01.17 kedd, 16:56:00 »

Ha nem rakod vissza, akkor nagy gáznál dadog, prüszköl és nem megy, meg felpörög 3-4 ezerig. hehe

 Grin

MAF-nál hova szúrjam be/csiptessem, és milyen értékeket kell látnom?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2012.01.17 kedd, 18:59:21 »

Grin

MAF-nál hova szúrjam be/csiptessem, és milyen értékeket kell látnom?

Between terminal 1/d and earth.

0.9 v at idle and 1.7 v @ 3000rpm
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2012.01.18 szerda, 00:25:40 »

Between terminal 1/d and earth.

0.9 v at idle and 1.7 v @ 3000rpm

Hm ez full tökéletesen stimmel. Fura mert a télen hidegben nem is jellemző, hogy kormolna, csak melegben, akkoris tőgázon. Gondolom most a hideg levegő nagyobb oxigén tartalma kompenzálja többletbenyát és nincs tökéletlen égés. De tavaszra jólenne rájönnöm mi a probléma. A főtengely jeladó ellenállását nem tudtam kimérni, mert nem fértem hozzá annyira.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2012.01.18 szerda, 07:57:08 »

Hm ez full tökéletesen stimmel. Fura mert a télen hidegben nem is jellemző, hogy kormolna, csak melegben, akkoris tőgázon. Gondolom most a hideg levegő nagyobb oxigén tartalma kompenzálja többletbenyát és nincs tökéletlen égés. De tavaszra jólenne rájönnöm mi a probléma. A főtengely jeladó ellenállását nem tudtam kimérni, mert nem fértem hozzá annyira.


Lambdákat nézted már?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2012.01.18 szerda, 08:00:17 »

Most, hogy van rendes tél is, véglegesen meg tudom dícsérni a Gates termosztátot. 93 fokos és jó meleget csinál szemben a gyári motorcraft 88 fokossal, ami télen nem való a V6-ba. wow1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2012.01.18 szerda, 08:08:17 »

Most, hogy van rendes tél is, véglegesen meg tudom dícsérni a Gates termosztátot. 93 fokos és jó meleget csinál szemben a gyári motorcraft 88 fokossal, ami télen nem való a V6-ba. wow1
hát,én most azt raktam be,de semmi bajom nincs vele.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:17:54 »

Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:21:57 »

Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:

na ehhez azért már dukálna az új tömítés készlet taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:33:12 »

na ehhez azért már dukálna az új tömítés készlet taps
majd veszek,bár ebben az időben nemigen fogom cserélni...bár fhostam tőle,amikor 3 csavart kellett kifúrni,de végül sikerült nem szétqrni sem a tengelyeket,sem a járatot.Nem bánom,hogy ezt az einhell cuccot hozta a jézuska...
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 szerda, 11:35:29 írta misi107 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:49:42 »

Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:

eljen

pasztás koronggal, vagy mivel csináltad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2012.01.18 szerda, 12:06:09 »

eljen

pasztás koronggal, vagy mivel csináltad??
durva kefe,finom kefe, (korong+fazék),finom papír (800-as) meg jó magas fordulat.Végül az elkopott csiszoló korong papírjával lettek polírozva a szelepek.A járatot nem kellett,arról csak a kokszot kellett leszedni.Valami cikket is összerakok,illetve pótlom,mert a tengelyekkel trükközni kellett a kivételnél is,de a visszarakásnál is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2012.01.18 szerda, 12:08:28 »

durva kefe,finom kefe, (korong+fazék),finom papír (800-as) meg jó magas fordulat.Végül az elkopott csiszoló korong papírjával lettek polírozva a szelepek.A járatot nem kellett,arról csak a kokszot kellett leszedni.Valami cikket is összerakok,illetve pótlom,mert a tengelyekkel trükközni kellett a kivételnél is,de a visszarakásnál is.
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2012.01.18 szerda, 17:10:35 »

Lambdákat nézted már?

Elvileg még múltkor mérték szervízben, de mivel nem lehet ezeknek hinni 100%-osan, így holnap ki is megyek megmérni. A homlokfal felőlihez hozzá lehet férni felülről?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2012.01.18 szerda, 17:11:39 »

Elvileg még múltkor mérték szervízben, de mivel nem lehet ezeknek hinni 100%-osan, így holnap ki is megyek megmérni. A homlokfal felőlihez hozzá lehet férni felülről?
lentről egyszerűbb...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2012.01.18 szerda, 17:31:36 »

lentről egyszerűbb...
Hát,én alul-felül tekertem mire kijött...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2012.01.18 szerda, 17:40:57 »

Hát,én alul-felül tekertem mire kijött...
ok. bevallom, nemrég cseréltem olajat és innen a véleményem. azt ugye fentről nem lehet, így nem is néztem, mihez lehet hozzáférni vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:23:07 »

Küzdök magammal egy ideje,eddig ugye a gazdaságosság nyomott a latban nagyon sokat a diesel mellett,viszont a mostani tendencia a GO árának alakulásában már elgondolkodtat.Meg aztán mostanában kevesebbet is kell mennem a heti 2000-3000 km helyett max. heti 800-1200 a táv,szóval elgondolkodtam,hogy vennék egy V6 kombit.Találtam is olyat,ami viszonylag egyben van,persze hibátlan 12 éves autót nem igazán találni,szóval a kaszni rendben,a motor is ok,persze ez majd használat közben derül ki.Van valami olyan,speciálisan V6 hiba,amire érdemes odafigyelni vételkor?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:45:08 »

Küzdök magammal egy ideje,eddig ugye a gazdaságosság nyomott a latban nagyon sokat a diesel mellett,viszont a mostani tendencia a GO árának alakulásában már elgondolkodtat.Meg aztán mostanában kevesebbet is kell mennem a heti 2000-3000 km helyett max. heti 800-1200 a táv,szóval elgondolkodtam,hogy vennék egy V6 kombit.Találtam is olyat,ami viszonylag egyben van,persze hibátlan 12 éves autót nem igazán találni,szóval a kaszni rendben,a motor is ok,persze ez majd használat közben derül ki.Van valami olyan,speciálisan V6 hiba,amire érdemes odafigyelni vételkor?
hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet... nyes
Bár igazából a féltengely nyikorgáson kívül most semmi gondom nincs.A fogyi jó,a motor szépen jár,bár a vezetőoldali ülésfűtés megint behalt.Gyanítom megint elszakadt a vezeték.Más különösebb nincs.Amit úgyis írni fognak,az a hengerfej tömítés átégés,hidrotőkék.Más különösebb dolgot én nem írok,mert a többi része ugyanaz mint a dízelnél (futómű,fékek,stb...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.19 csütörtök, 18:50:24 írta misi107 » Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:52:02 »

hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet... nyes

na,ja...most már csak azt kéne tudnom,hogy milyenek voltak azok,amiket te vettél... vigyor3
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:55:28 »

hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet... nyes
Bár igazából a féltengely nyikorgáson kívül most semmi gondom nincs.A fogyi jó,a motor szépen jár,bár a vezetőoldali ülésfűtés megint behalt.Gyanítom megint elszakadt a vezeték.Más különösebb nincs.Amit úgyis írni fognak,az a hengerfej tömítés átégés,hidrotőkék.Más különösebb dolgot én nem írok,mert a többi része ugyanaz mint a dízelnél (futómű,fékek,stb...)

Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:18:53 »

Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...


Én vételkor úgy voltam vele.
- Ne legyen agyongyürve a kasztni, szal befeküdtem alá szét néztem stb...
- A motor hangja sokat elárul, esetlegesen ha kifúj a hengerfej tömitésnél azt úgy is meghalod.
- Ha egyben van a kipuf rendszer akkor viszel magaddal egy papirzsepit vagy egy a4 es lapot és a kipufhóz teszed azt       nyomsz neki egy 3-4000 es ford azt olajos lett e a zsepi vagy nem.
- Mész vell egy kört vallami macsakakövös uton ott meg lehet hallani ha vallami nem jó a futómüvön.
- A kiegy tartálynál hogy mind a 2 csö amikor jár a motor kemény legyen.
- Az IMRC egység müködését is meg lehet állapítani.
- Akkor a motor pörgése, és fordulatszám ejtése.

Mít irjak még.
Ahogy Misi mondta a Hídrotökék.
Viszel magaddal egy csavarhúzott aminek fém a vége.
Oda tartod a blokhóz és meghalgatod a hídrotökéket,
üzemi álapotban, ha egy kicsit csatog akkor az lehet az olaj híbája is.
(Nállam ez volt).
Csatog-e vallami a motorotérben. Stb.....
De a legegyszerüb ha Kérsz a kereskedéshez legközelebbi
Ford Márkaszerviztöl egy idöpontott elviszitek oda az autót ök kb 5-10 e ft közöt megvizsgálják értékbecslik az autót.
Ök nem fogják azt mondani hogy vedd meg vagy ne vedd meg, ök csak elmondják mi a baja a kocsinak.

Ezeket tudom neked ajánlani.  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:42:13 »

Tempomat gombok cserélhetőek? Kaptam egy fa kormányt gombok nélkül (PEDIG GOMBOKKAL VETTEM BAZMEG!!!!!!) falbav és érdekel, hogy át tudom-e rakni az enyémről a gombokat.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:42:50 »

Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...

Te sehogy. Vigyél magaddal hozzáértőt.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:44:20 »



Ezeket tudom neked ajánlani.  vigyor3

Köszi. wave
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:46:58 »

Köszi. wave

De az 1.8 as TD után kicsit sokat fog neked ezen jármű fajta kajálni.  eplus2
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:50:04 »

De az 1.8 as TD után kicsit sokat fog neked ezen jármű fajta kajálni.  eplus2

Na,de kérem,vezetési élmény is van a világon... eplus2
Erre még a válság előtti időkből emlékszem.( 2002-es BMW 330 d)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:55:23 »

Tempomat gombok cserélhetőek? Kaptam egy fa kormányt gombok nélkül (PEDIG GOMBOKKAL VETTEM BAZMEG!!!!!!) falbav és érdekel, hogy át tudom-e rakni az enyémről a gombokat.
át. én is átraktam a fakormányról a bőrre,mert azok be voltak rohadva.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:57:13 »

Na,de kérem,vezetési élmény is van a világon... eplus2
Erre még a válság előtti időkből emlékszem.( 2002-es BMW 330 d)

Hát igen az nem megfizethető  eplus2
Azt nekem 1 dizel se adta vissza. (Csak majdnem 1.8 tdci 2002 es Ford Focus 135 Ló)
Amikor felbőg a keresztbe rakott V6 és mindenki csak a kipuf gázt szagolja.  action
És nem egy kotyogó hangot halasz a nagy fémlap allat ami takarja a gépszörny lelkét, hanem egy muzsikát.
Sokszór be sem kapcsolóm a rádiót.  wow1 vigyor3 nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:59:44 »

http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/rendszamcserevel-szedne-be-milliardokat-az-allam-8049/
Rohadjanak meg,már hányszor be akarták vezetni,de mindig az volt,hogy nem kell,meg minek.Komoly isten,most már ráiratom anyám nevére az autót és én is szlovák rendszámmal járok.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 20:07:17 »

http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/rendszamcserevel-szedne-be-milliardokat-az-allam-8049/
Rohadjanak meg,már hányszor be akarták vezetni,de mindig az volt,hogy nem kell,meg minek.Komoly isten,most már ráiratom anyám nevére az autót és én is szlovák rendszámmal járok.

Jha mamár ezt én is olvastam.
Van még bör amit lehuzzanak azon személyekröl akik még megtehetik hogy esetlegesen fent tartsanak egy gépjármüvett.
Hogy szakadjón rájúk valami naon nehéz tárgy.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2012.01.20 péntek, 16:00:22 »

Na,ma rekordidő alatt lecseréltem a szívósort és az imrc-t.Ami bosszant,hogy az alaphelyzetben dolgozó szelepek még mindig dzsuvásak.Nagyon szétszedni nem akarom,a drótkorongos megoldás ugye felejtős.Ma is inkább benyomtam valamennyi carb cleanert,takarított is le a ráégett olajból de azért még maradt bőven.Ötlet?
A csere eredménye,hogy mentem szépen (óra szerint,gps-szel is mértem a csalás miatt,azon kb. 53-55 km/h) 50-nel a felső tisza parton és a rakparton,pillanatnyi fogyasztásra ezen a szakaszon 5 litert írt ki a fedcomp végig...lassan termelni fogja a motor az etanolt... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 16:05:47 írta misi107 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2012.01.20 péntek, 17:52:35 »

Na,ma rekordidő alatt lecseréltem a szívósort és az imrc-t.Ami bosszant,hogy az alaphelyzetben dolgozó szelepek még mindig dzsuvásak.Nagyon szétszedni nem akarom,a drótkorongos megoldás ugye felejtős.Ma is inkább benyomtam valamennyi carb cleanert,takarított is le a ráégett olajból de azért még maradt bőven.Ötlet?
A csere eredménye,hogy mentem szépen (óra szerint,gps-szel is mértem a csalás miatt,azon kb. 53-55 km/h) 50-nel a felső tisza parton és a rakparton,pillanatnyi fogyasztásra ezen a szakaszon 5 litert írt ki a fedcomp végig...lassan termelni fogja a motor az etanolt... nyes
Majd, ha rátankolásnál egyezik a tankolt liter szám, a fedcomp által mutatottal, akkor jó a fogyid + a fedcomp is! integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2012.01.20 péntek, 18:22:50 »

Majd, ha rátankolásnál egyezik a tankolt liter szám, a fedcomp által mutatottal, akkor jó a fogyid + a fedcomp is! integet2
Ez független tőle.Ezen a két kilométeren szoktam nézni,hogy mi az eredménye a beavatkozásoknak.Ugye ez indult kb. 10 literről (pillanatnyi fogyasztás állandó sebességnél) Június óta jutottam el az 5-re...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:12:17 »

Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".

Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....

Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.

Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....

Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...   Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:15:55 »

Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".

Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....

Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.

Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....

Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...   Wink
manuálisnak gyártották a kicsikét, vagy eredetileg automata volt?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:22:59 »

Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".

Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....

Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.

Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....

Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...   Wink
hát,ha kéziváltós,akkor ildomos lenne 7e-if forogni.Viszont lehet,hogy neked is az IMRC-vel lehet gond.Én utoljára kicseréltem és megszűnt ez a jelenség,előtte az etanol számlájára írtam.A jelek szerint rosszul...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:30:34 »

hát,ha kéziváltós,akkor ildomos lenne 7e-if forogni.Viszont lehet,hogy neked is az IMRC-vel lehet gond.Én utoljára kicseréltem és megszűnt ez a jelenség,előtte az etanol számlájára írtam.A jelek szerint rosszul...

Aha kéziváltós.
Ha jól tudom az IRMC az a "bowdenhuzogató" motor... ez nálam működik, ezt már régebben check-oltam, s a jelzését visszavezettem a műszerfalba a "sport" lámpára... ez megyen....
Az lehet, hogy a szelepeket nyitó mechanika nem nyit rendesen ki? Mikor ezt nézegettem, láttam, hogy ott szét van kopva egy kicsit az egyik illesztés, és a nyitó rudazatot gyorskötözővel "rögzítettem" anno.
Lehet, hogy ezt kellene pontosabban illesztenem?
És egyébként "dadogás" a vége??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:32:21 »

Aha kéziváltós.
Ha jól tudom az IRMC az a "bowdenhuzogató" motor... ez nálam működik, ezt már régebben check-oltam, s a jelzését visszavezettem a műszerfalba a "sport" lámpára... ez megyen....
Az lehet, hogy a szelepeket nyitó mechanika nem nyit rendesen ki? Mikor ezt nézegettem, láttam, hogy ott szét van kopva egy kicsit az egyik illesztés, és a nyitó rudazatot gyorskötözővel "rögzítettem" anno.
Lehet, hogy ezt kellene pontosabban illesztenem?
És egyébként "dadogás" a vége??
dadogásnak kéne.
lehet a pillangót nem tudja koppra húzni....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:40:40 »

dadogásnak kéne.
lehet a pillangót nem tudja koppra húzni....

misinek írt válaszomban a rudazattal kapcsolatban én is erre gondoltam..... akkor illesztések pontosítása lesz az első projekt....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.