Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:57:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212883 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2012.01.11 szerda, 13:20:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.02 hétfő, 19:11:40
az galaxy összenyomottsor6
De benzinnel megy!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2012.01.11 szerda, 13:46:33 »
Idézetet írta: Joe - 2012.01.11 szerda, 13:20:14
De benzinnel megy!
a benzin az jó anyag
remekül lehet vele festéket higítani, ecsetet kimosni, olajos foltokat eltüntetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2012.01.11 szerda, 20:59:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.11 szerda, 13:46:33
a benzin az jó anyag
remekül lehet vele festéket higítani, ecsetet kimosni, olajos foltokat eltüntetni
Én már leállítottam magam és nem piszkálom a dízeleket (kivéve kokaikoko,de ő más tészta...)mert állandóan baszogattak a modik.Fogd már vissza magad és menj a saját topikodba,ha már értelmeset nem tudsz írni mert jó autód van csak xar motorral.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2012.01.11 szerda, 21:03:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.11 szerda, 20:59:30
Én már leállítottam magam és nem piszkálom a dízeleket (kivéve kokaikoko,de ő más tészta...)mert állandóan baszogattak a modik.Fogd már vissza magad és menj a saját topikodba,ha már értelmeset nem tudsz írni mert jó autód van csak xar motorral.
nem xar az, szántani pl. olyannal szoktak...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:17:00 »
No,elfogyasztott a motor megint egy termosztátot.Azt hiszem,ez még a kékből való volt,most beleraktam egy újat.Kíváncsi vagyok,meddig bírja.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:22:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.12 csütörtök, 18:17:00
No,elfogyasztott a motor megint egy termosztátot.Azt hiszem,ez még a kékből való volt,most beleraktam egy újat.Kíváncsi vagyok,meddig bírja.
Lehet,hogy érdemes volna átmosatnod a blokkot.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 19:45:35 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.12 csütörtök, 18:22:24
Lehet,hogy érdemes volna átmosatnod a blokkot.
Nem akartam,mert már csináltam egyszer és a hűtővíz most se volt szutykos.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2012.01.17 kedd, 15:29:07 »
Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul...
Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.
Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?
Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2012.01.17 kedd, 15:38:23 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.17 kedd, 15:29:07
Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul...
Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.
Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?
Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?
De f@sz vagyok, mos jut eszembe, hogy mérés után nem raktam vissza a csatit a TPS-re
Na akkor ezé viselkedett ilyen furán...
Sejtettem, hogy nem véletlen ez a hirtelen változás. Na visszateszem és gurulok egyet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2012.01.17 kedd, 15:40:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.17 kedd, 15:29:07
Na kimértem a TPS-t. A leírás szerinti min és max értékben volt csak eltérés: 0,5 helyett 0.8 volt az alapérték, és 3,5 helyett 3,4 volt felső holtponton. De a 2 pont között szép lineárisan, egyesével változtak az értékek minden mérésnél.
Viszont, ahogy elindultam vele, végre előjött az évek óta várt elvileg 100%osan alapjárati motorra jellemző hiba: felpörgés szinte állandó jelleggel, volt némi fuldoklás és némi AK-47 effekt is hátul...
Eddig még ez nem fordult elő, fura hogy most egyből ilyen drasztikusan.
Ha már nálam van a multiméter (kölcsön), miket ajánlotok még kimérésre?
Van valakinek eladó és egyben nem 15 éves, hanem vélhetően már fiatalabb, hibátan alapjáratija?
0.9-ig jó a min és 4.9-ig a max érték. Ha alapállásban 0.9 alatt van, lineárisan emelkedik és nem megy 4.9 fölé, akkor az a TPS jó.
Azt viszont tudni kell, hogy a 0.5-höz képest mért 0.8-as alapjárati érték 50-80rpm alapjárat növekedést okoz. Nálam is ez volt, az újnak 0.4 az alapjárat értéke.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2012.01.17 kedd, 15:41:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.17 kedd, 15:38:23
De f@sz vagyok, mos jut eszembe, hogy mérés után nem raktam vissza a csatit a TPS-re
Na akkor ezé viselkedett ilyen furán...
Sejtettem, hogy nem véletlen ez a hirtelen változás. Na visszateszem és gurulok egyet.
Ha nem rakod vissza, akkor nagy gáznál dadog, prüszköl és nem megy, meg felpörög 3-4 ezerig.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2012.01.17 kedd, 16:56:00 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.17 kedd, 15:41:16
Ha nem rakod vissza, akkor nagy gáznál dadog, prüszköl és nem megy, meg felpörög 3-4 ezerig.
MAF-nál hova szúrjam be/csiptessem, és milyen értékeket kell látnom?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2012.01.17 kedd, 18:59:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.17 kedd, 16:56:00
MAF-nál hova szúrjam be/csiptessem, és milyen értékeket kell látnom?
Between terminal 1/d and earth.
0.9 v at idle and 1.7 v @ 3000rpm
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2012.01.18 szerda, 00:25:40 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.17 kedd, 18:59:21
Between terminal 1/d and earth.
0.9 v at idle and 1.7 v @ 3000rpm
Hm ez full tökéletesen stimmel. Fura mert a télen hidegben nem is jellemző, hogy kormolna, csak melegben, akkoris tőgázon. Gondolom most a hideg levegő nagyobb oxigén tartalma kompenzálja többletbenyát és nincs tökéletlen égés. De tavaszra jólenne rájönnöm mi a probléma. A főtengely jeladó ellenállását nem tudtam kimérni, mert nem fértem hozzá annyira.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2012.01.18 szerda, 07:57:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.18 szerda, 00:25:40
Hm ez full tökéletesen stimmel. Fura mert a télen hidegben nem is jellemző, hogy kormolna, csak melegben, akkoris tőgázon. Gondolom most a hideg levegő nagyobb oxigén tartalma kompenzálja többletbenyát és nincs tökéletlen égés. De tavaszra jólenne rájönnöm mi a probléma. A főtengely jeladó ellenállását nem tudtam kimérni, mert nem fértem hozzá annyira.
Lambdákat nézted már?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2012.01.18 szerda, 08:00:17 »
Most, hogy van rendes tél is, véglegesen meg tudom dícsérni a Gates termosztátot. 93 fokos és jó meleget csinál szemben a gyári motorcraft 88 fokossal, ami télen nem való a V6-ba.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2012.01.18 szerda, 08:08:17 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.18 szerda, 08:00:17
Most, hogy van rendes tél is, véglegesen meg tudom dícsérni a Gates termosztátot. 93 fokos és jó meleget csinál szemben a gyári motorcraft 88 fokossal, ami télen nem való a V6-ba.
hát,én most azt raktam be,de semmi bajom nincs vele.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2012.01.18 szerda, 11:17:54 »
Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2012.01.18 szerda, 11:21:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.18 szerda, 11:17:54
Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:
na ehhez azért már dukálna az új tömítés készlet
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2012.01.18 szerda, 11:33:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.18 szerda, 11:21:57
na ehhez azért már dukálna az új tömítés készlet
majd veszek,bár ebben az időben nemigen fogom cserélni...bár fhostam tőle,amikor 3 csavart kellett kifúrni,de végül sikerült nem szétqrni sem a tengelyeket,sem a járatot.Nem bánom,hogy ezt az einhell cuccot hozta a jézuska...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 szerda, 11:35:29 írta misi107
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2012.01.18 szerda, 11:49:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.18 szerda, 11:17:54
Ennyire még a másikat sem kaptam szét,remélem megérte szenvedni vele:
pasztás koronggal, vagy mivel csináltad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2012.01.18 szerda, 12:06:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.18 szerda, 11:49:42
pasztás koronggal, vagy mivel csináltad??
durva kefe,finom kefe, (korong+fazék),finom papír (800-as) meg jó magas fordulat.Végül az elkopott csiszoló korong papírjával lettek polírozva a szelepek.A járatot nem kellett,arról csak a kokszot kellett leszedni.Valami cikket is összerakok,illetve pótlom,mert a tengelyekkel trükközni kellett a kivételnél is,de a visszarakásnál is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2012.01.18 szerda, 12:08:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.18 szerda, 12:06:09
durva kefe,finom kefe, (korong+fazék),finom papír (800-as) meg jó magas fordulat.Végül az elkopott csiszoló korong papírjával lettek polírozva a szelepek.A járatot nem kellett,arról csak a kokszot kellett leszedni.Valami cikket is összerakok,illetve pótlom,mert a tengelyekkel trükközni kellett a kivételnél is,de a visszarakásnál is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2012.01.18 szerda, 17:10:35 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.18 szerda, 07:57:08
Lambdákat nézted már?
Elvileg még múltkor mérték szervízben, de mivel nem lehet ezeknek hinni 100%-osan, így holnap ki is megyek megmérni. A homlokfal felőlihez hozzá lehet férni felülről?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2012.01.18 szerda, 17:11:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.18 szerda, 17:10:35
Elvileg még múltkor mérték szervízben, de mivel nem lehet ezeknek hinni 100%-osan, így holnap ki is megyek megmérni. A homlokfal felőlihez hozzá lehet férni felülről?
lentről egyszerűbb...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2012.01.18 szerda, 17:31:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.18 szerda, 17:11:39
lentről egyszerűbb...
Hát,én alul-felül tekertem mire kijött...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2012.01.18 szerda, 17:40:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.18 szerda, 17:31:36
Hát,én alul-felül tekertem mire kijött...
ok. bevallom, nemrég cseréltem olajat és innen a véleményem. azt ugye fentről nem lehet, így nem is néztem, mihez lehet hozzáférni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 18:23:07 »
Küzdök magammal egy ideje,eddig ugye a gazdaságosság nyomott a latban nagyon sokat a diesel mellett,viszont a mostani tendencia a GO árának alakulásában már elgondolkodtat.Meg aztán mostanában kevesebbet is kell mennem a heti 2000-3000 km helyett max. heti 800-1200 a táv,szóval elgondolkodtam,hogy vennék egy V6 kombit.Találtam is olyat,ami viszonylag egyben van,persze hibátlan 12 éves autót nem igazán találni,szóval a kaszni rendben,a motor is ok,persze ez majd használat közben derül ki.Van valami olyan,speciálisan V6 hiba,amire érdemes odafigyelni vételkor?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 18:45:08 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 18:23:07
Küzdök magammal egy ideje,eddig ugye a gazdaságosság nyomott a latban nagyon sokat a diesel mellett,viszont a mostani tendencia a GO árának alakulásában már elgondolkodtat.Meg aztán mostanában kevesebbet is kell mennem a heti 2000-3000 km helyett max. heti 800-1200 a táv,szóval elgondolkodtam,hogy vennék egy V6 kombit.Találtam is olyat,ami viszonylag egyben van,persze hibátlan 12 éves autót nem igazán találni,szóval a kaszni rendben,a motor is ok,persze ez majd használat közben derül ki.Van valami olyan,speciálisan V6 hiba,amire érdemes odafigyelni vételkor?
hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet...
Bár igazából a féltengely nyikorgáson kívül most semmi gondom nincs.A fogyi jó,a motor szépen jár,bár a vezetőoldali ülésfűtés megint behalt.Gyanítom megint elszakadt a vezeték.Más különösebb nincs.Amit úgyis írni fognak,az a hengerfej tömítés átégés,hidrotőkék.Más különösebb dolgot én nem írok,mert a többi része ugyanaz mint a dízelnél (futómű,fékek,stb...)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.19 csütörtök, 18:50:24 írta misi107
»
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 18:52:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.19 csütörtök, 18:45:08
hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet...
na,ja...most már csak azt kéne tudnom,hogy milyenek voltak azok,amiket te vettél...
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 18:55:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.19 csütörtök, 18:45:08
hajjaj...a lényeg:ne olyan legyen mint amilyeneket én vettem!És akkor már csak jobb lehet...
Bár igazából a féltengely nyikorgáson kívül most semmi gondom nincs.A fogyi jó,a motor szépen jár,bár a vezetőoldali ülésfűtés megint behalt.Gyanítom megint elszakadt a vezeték.Más különösebb nincs.Amit úgyis írni fognak,az a
hengerfej tömítés átégés,hidrotőkék.
Más különösebb dolgot én nem írok,mert a többi része ugyanaz mint a dízelnél (futómű,fékek,stb...)
Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:18:53 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 18:55:28
Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...
Én vételkor úgy voltam vele.
- Ne legyen agyongyürve a kasztni, szal befeküdtem alá szét néztem stb...
- A motor hangja sokat elárul, esetlegesen ha kifúj a hengerfej tömitésnél azt úgy is meghalod.
- Ha egyben van a kipuf rendszer akkor viszel magaddal egy papirzsepit vagy egy a4 es lapot és a kipufhóz teszed azt nyomsz neki egy 3-4000 es ford azt olajos lett e a zsepi vagy nem.
- Mész vell egy kört vallami macsakakövös uton ott meg lehet hallani ha vallami nem jó a futómüvön.
- A kiegy tartálynál hogy mind a 2 csö amikor jár a motor kemény legyen.
- Az IMRC egység müködését is meg lehet állapítani.
- Akkor a motor pörgése, és fordulatszám ejtése.
Mít irjak még.
Ahogy Misi mondta a Hídrotökék.
Viszel magaddal egy csavarhúzott aminek fém a vége.
Oda tartod a blokhóz és meghalgatod a hídrotökéket,
üzemi álapotban, ha egy kicsit csatog akkor az lehet az olaj híbája is.
(Nállam ez volt).
Csatog-e vallami a motorotérben. Stb.....
De a legegyszerüb ha Kérsz a kereskedéshez legközelebbi
Ford Márkaszerviztöl egy idöpontott elviszitek oda az autót ök kb 5-10 e ft közöt megvizsgálják értékbecslik az autót.
Ök nem fogják azt mondani hogy vedd meg vagy ne vedd meg, ök csak elmondják mi a baja a kocsinak.
Ezeket tudom neked ajánlani.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:42:13 »
Tempomat gombok cserélhetőek? Kaptam egy fa kormányt gombok nélkül (PEDIG GOMBOKKAL VETTEM BAZMEG!!!!!!)
és érdekel, hogy át tudom-e rakni az enyémről a gombokat.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:42:50 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 18:55:28
Ezt részletezzük picit...Hogy szúrom ki,hogy gond van a hengerfejtömítéssel,főleg a hátsó hengersoron?Hidrotőke probléma gondolom a szelepek hibás működését vonja maga után...
Te sehogy. Vigyél magaddal hozzáértőt.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:44:20 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.01.19 csütörtök, 19:18:53
Ezeket tudom neked ajánlani.
Köszi.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:46:58 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 19:44:20
Köszi.
De az 1.8 as TD után kicsit sokat fog neked ezen jármű fajta kajálni.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:50:04 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.01.19 csütörtök, 19:46:58
De az 1.8 as TD után kicsit sokat fog neked ezen jármű fajta kajálni.
Na,de kérem,vezetési élmény is van a világon...
Erre még a válság előtti időkből emlékszem.( 2002-es BMW 330 d)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:55:23 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.19 csütörtök, 19:42:13
Tempomat gombok cserélhetőek? Kaptam egy fa kormányt gombok nélkül (PEDIG GOMBOKKAL VETTEM BAZMEG!!!!!!)
és érdekel, hogy át tudom-e rakni az enyémről a gombokat.
át. én is átraktam a fakormányról a bőrre,mert azok be voltak rohadva.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:57:13 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 19:50:04
Na,de kérem,vezetési élmény is van a világon...
Erre még a válság előtti időkből emlékszem.( 2002-es BMW 330 d)
Hát igen az nem megfizethető
Azt nekem 1 dizel se adta vissza. (Csak majdnem 1.8 tdci 2002 es Ford Focus 135 Ló)
Amikor felbőg a keresztbe rakott V6 és mindenki csak a kipuf gázt szagolja.
És nem egy kotyogó hangot halasz a nagy fémlap allat ami takarja a gépszörny lelkét, hanem egy muzsikát.
Sokszór be sem kapcsolóm a rádiót.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 19:59:44 »
http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/rendszamcserevel-szedne-be-milliardokat-az-allam-8049/
Rohadjanak meg,már hányszor be akarták vezetni,de mindig az volt,hogy nem kell,meg minek.Komoly isten,most már ráiratom anyám nevére az autót és én is szlovák rendszámmal járok.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 20:07:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.19 csütörtök, 19:59:44
http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/rendszamcserevel-szedne-be-milliardokat-az-allam-8049/
Rohadjanak meg,már hányszor be akarták vezetni,de mindig az volt,hogy nem kell,meg minek.Komoly isten,most már ráiratom anyám nevére az autót és én is szlovák rendszámmal járok.
Jha mamár ezt én is olvastam.
Van még bör amit lehuzzanak azon személyekröl akik még megtehetik hogy esetlegesen fent tartsanak egy gépjármüvett.
Hogy szakadjón rájúk valami naon nehéz tárgy.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2012.01.20 péntek, 16:00:22 »
Na,ma rekordidő alatt lecseréltem a szívósort és az imrc-t.Ami bosszant,hogy az alaphelyzetben dolgozó szelepek még mindig dzsuvásak.Nagyon szétszedni nem akarom,a drótkorongos megoldás ugye felejtős.Ma is inkább benyomtam valamennyi carb cleanert,takarított is le a ráégett olajból de azért még maradt bőven.Ötlet?
A csere eredménye,hogy mentem szépen (óra szerint,gps-szel is mértem a csalás miatt,azon kb. 53-55 km/h) 50-nel a felső tisza parton és a rakparton,pillanatnyi fogyasztásra ezen a szakaszon 5 litert írt ki a fedcomp végig...lassan termelni fogja a motor az etanolt...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 16:05:47 írta misi107
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2012.01.20 péntek, 17:52:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.20 péntek, 16:00:22
Na,ma rekordidő alatt lecseréltem a szívósort és az imrc-t.Ami bosszant,hogy az alaphelyzetben dolgozó szelepek még mindig dzsuvásak.Nagyon szétszedni nem akarom,a drótkorongos megoldás ugye felejtős.Ma is inkább benyomtam valamennyi carb cleanert,takarított is le a ráégett olajból de azért még maradt bőven.Ötlet?
A csere eredménye,hogy mentem szépen (óra szerint,gps-szel is mértem a csalás miatt,azon kb. 53-55 km/h) 50-nel a felső tisza parton és a rakparton,pillanatnyi fogyasztásra ezen a szakaszon 5 litert írt ki a fedcomp végig...lassan termelni fogja a motor az etanolt...
Majd, ha rátankolásnál egyezik a tankolt liter szám, a fedcomp által mutatottal, akkor jó a fogyid + a fedcomp is!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2012.01.20 péntek, 18:22:50 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.01.20 péntek, 17:52:35
Majd, ha rátankolásnál egyezik a tankolt liter szám, a fedcomp által mutatottal, akkor jó a fogyid + a fedcomp is!
Ez független tőle.Ezen a két kilométeren szoktam nézni,hogy mi az eredménye a beavatkozásoknak.Ugye ez indult kb. 10 literről (pillanatnyi fogyasztás állandó sebességnél) Június óta jutottam el az 5-re...
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:12:17 »
Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".
Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....
Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.
Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....
Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:15:55 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:12:17
Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".
Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....
Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.
Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....
Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...
manuálisnak gyártották a kicsikét, vagy eredetileg automata volt?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:22:59 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:12:17
Sziasztok!
Egy egyszerű tapasztalás, ami nekem furcsa:
- szépen kényelmesen gyorsítva, úgy 3500-nál megjön a lórúgás, pedál padlóig nyomva szépen húzott tovább....
-nade: elérte a 6100-at és ott nem tovább, álllandósult a sebesség, nem gyorsult tovább, de nem is "dadogott".
Amiért ez nekem furcsa:
- Ford Capri V6 mechanikus gyújtással a rotorba épített "röpsúly-szerű" mechanika 7000-nél ledadogott.
-Bömös sor6 kiscápa hasonló elven mint a Capri, szintén ugyanott ledadogott
-rönyó V6 '96-os, ez már ugye computere, 7200-nál érezhetően torpant, ledadogott....
Mondival 3.-ban nem tudtam 7000-ig forgatni, nem is dadogott, egyszeűen a fent leítrak szerint viselkedett.
Alapból nem zavar, elmúltam már 40, nem versenyzek, csak olyan furcsa volt....
Ez így normális? Így van megoldva a fordulatszám leszabályozás?
Vagy keressek hibát?
Fogyasztásom a szokásos, egyéb hibajelenség semmi, panaszmentes...
hát,ha kéziváltós,akkor ildomos lenne 7e-if forogni.Viszont lehet,hogy neked is az IMRC-vel lehet gond.Én utoljára kicseréltem és megszűnt ez a jelenség,előtte az etanol számlájára írtam.A jelek szerint rosszul...
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:30:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.25 szerda, 19:22:59
hát,ha kéziváltós,akkor ildomos lenne 7e-if forogni.Viszont lehet,hogy neked is az IMRC-vel lehet gond.Én utoljára kicseréltem és megszűnt ez a jelenség,előtte az etanol számlájára írtam.A jelek szerint rosszul...
Aha kéziváltós.
Ha jól tudom az IRMC az a "bowdenhuzogató" motor... ez nálam működik, ezt már régebben check-oltam, s a jelzését visszavezettem a műszerfalba a "sport" lámpára... ez megyen....
Az lehet, hogy a szelepeket nyitó mechanika nem nyit rendesen ki? Mikor ezt nézegettem, láttam, hogy ott szét van kopva egy kicsit az egyik illesztés, és a nyitó rudazatot gyorskötözővel "rögzítettem" anno.
Lehet, hogy ezt kellene pontosabban illesztenem?
És egyébként "dadogás" a vége??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:32:21 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:30:34
Aha kéziváltós.
Ha jól tudom az IRMC az a "bowdenhuzogató" motor... ez nálam működik, ezt már régebben check-oltam, s a jelzését visszavezettem a műszerfalba a "sport" lámpára... ez megyen....
Az lehet, hogy a szelepeket nyitó mechanika nem nyit rendesen ki? Mikor ezt nézegettem, láttam, hogy ott szét van kopva egy kicsit az egyik illesztés, és a nyitó rudazatot gyorskötözővel "rögzítettem" anno.
Lehet, hogy ezt kellene pontosabban illesztenem?
És egyébként "dadogás" a vége??
dadogásnak kéne.
lehet a pillangót nem tudja koppra húzni....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:40:40 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.25 szerda, 19:32:21
dadogásnak kéne.
lehet a pillangót nem tudja koppra húzni....
misinek írt válaszomban a rudazattal kapcsolatban én is erre gondoltam..... akkor illesztések pontosítása lesz az első projekt....
Naplózva
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ