Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:55:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212873 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4250 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:44:28 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:40:40
misinek írt válaszomban a rudazattal kapcsolatban én is erre gondoltam..... akkor illesztések pontosítása lesz az első projekt....
terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4251 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:04:56 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:44:28
terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Te,ha nálam kibírja akkor nálad is illene...
De egyébként én is nézegettem,szemre mindig nyitott,igaz volt amikor kiugrott a helyéről mert kikopott a műanyag prücök amibe bepattan.De mégis az volt a vége,hogy a csere óta semmilyen dadogás nincs.Nekem se a bowden nem volt kinyúlva,kiszakadva,se semmi.Szétszedtem a motor részét is,ott se láttam beégést,rendesen mozog.És mégis,valami akkor se jó.De most már mindegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 20:07:32 írta misi107
»
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4252 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:10:29 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.25 szerda, 20:04:56
Te,ha nálam kibírja akkor nálad is illene...
De egyébként én is nézegettem,szemre mindig nyitott,igaz volt amikor kiugrott a helyéről mert kikopott a műanyag prücök amibe bepattan.De mégis az volt a vége,hogy a csere óta semmilyen dadogás nincs.Nekem se a bowden nem volt kinyúlva,kiszakadva,se semmi.Szétszedtem a motor részét is,ott se láttam beégést,rendesen mozog.És mégis,valami akkor se jó.De most már mindegy.
köszönöm, átnézem a rudazatot... s ha nagyon-nagyon menni akarok majd, akkor csere.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4253 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:12:45 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 20:10:29
köszönöm, átnézem a rudazatot... s ha nagyon-nagyon menni akarok majd, akkor csere.
Ja,a másik dolog,hogy esetelg azt is meg kellene nézned,hogy a torok szelepei nem-e beragadnak a sok trutyitól illetve ugyanez áll a rugóra is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4254 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 17:29:02 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.25 szerda, 19:44:28
terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Szia! Igaz a Misi107 azt irja neked, hogy az övé kibírta, azért jól pedzed, mert egyik motornak sem esik jól a terhelés nélküli leszabályzási fordulatszám, de mindenki azt csinál a sajátjával amihez kedve van.
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4255 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 17:51:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.25 szerda, 20:12:45
Ja,a másik dolog,hogy esetelg azt is meg kellene nézned,hogy a torok szelepei nem-e beragadnak a sok trutyitól illetve ugyanez áll a rugóra is.
na akkor ez szerelés lesz... ahhoz most hideg van.... majd tavasszal....
ha eddig kibírtam versenyzés nélkül, kibírom ezután is...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4256 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 17:53:37 »
Idézetet írta: undok - 2012.01.26 csütörtök, 17:51:59
na akkor ez szerelés lesz... ahhoz most hideg van.... majd tavasszal....
ha eddig kibírtam versenyzés nélkül, kibírom ezután is...
versenyezni még lehet, csak nem tilt le
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4257 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 18:18:15 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.01.26 csütörtök, 17:29:02
Szia! Igaz a Misi107 azt irja neked, hogy az övé kibírta, azért jól pedzed, mert egyik motornak sem esik jól a terhelés nélküli leszabályzási fordulatszám, de mindenki azt csinál a sajátjával amihez kedve van.
na ja,de nem percekig kell tiltáson forgatni.Ha fel-fel pörgeti nemigen kellene,hogy baja legyen...ha meg mégis kikönyököl egy dugattyú hát inkább most mint menet közben.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4258 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 18:43:12 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.26 csütörtök, 18:18:15
na ja,de nem percekig kell tiltáson forgatni.Ha fel-fel pörgeti nemigen kellene,hogy baja legyen...ha meg mégis kikönyököl egy dugattyú hát inkább most mint menet közben.
Szia! Ha ismered a motor működését és tudod, hogy hogyan tilt és ez hogyan zajlik a motorban és mit idéz elő, akkor rájössz, hogy a fel-fel pörgetés lehet, hogy ártalmasabb és nagyobb igénybevételnek teszi ki a motort, mint ha folyamatosan forgatod a leszabályzási pont alatt! Szabályzáskor a gyújtás elvételével a dugattyú és hajtókar- főtengely tömegéből adódó nehézségi erőket viselik nehezen a hajtókarok és dugattyúk és ez fizika, márkától független!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4259 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 19:25:33 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.01.26 csütörtök, 18:43:12
Szia! Ha ismered a motor működését és tudod, hogy hogyan tilt és ez hogyan zajlik a motorban és mit idéz elő, akkor rájössz, hogy a fel-fel pörgetés lehet, hogy ártalmasabb és nagyobb igénybevételnek teszi ki a motort, mint ha folyamatosan forgatod a leszabályzási pont alatt! Szabályzáskor a gyújtás elvételével a dugattyú és hajtókar- főtengely tömegéből adódó nehézségi erőket viselik nehezen a hajtókarok és dugattyúk és ez fizika, márkától független!
Ez mind igaz,de ha csak az imrc működését akarod nézni,akkor mi a nyavalyának akarod tiltáson pörgetni folyamatosan?Ha annyit lát,hogy 4e felett nyit oké,max. fordulaton nyitva oké,ezt megcsinálja kétszer és annyi.Na ha ettől kikészül egy motor akkor valószínűleg ott más gond is akadt.Ehhez se fizika,se más nem kell.Utána már csak terhelésnél lehet nézni menet közben vagy padon,ha meg ilyenkor elkezd 6e felett rángatni,akkor lehet keresni a hibát.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 19:30:07 írta misi107
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4260 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 19:29:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.26 csütörtök, 19:25:33
Ez mind igaz,de ha csak az imrc működését akarod nézni,akkor mi a nyavalyának akarod tiltáson pörgetni folyamatosan?
Valamit félre értettél, mert nem én akarom szabályzásig forgatni, olvassál kicsit vissza, te irtad valakinek, hogy a tiéd kibírta.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4261 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 19:36:14 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.01.26 csütörtök, 19:29:44
Valamit félre értettél, mert nem én akarom szabályzásig forgatni, olvassál kicsit vissza, te irtad valakinek, hogy a tiéd kibírta.
Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4262 Dátum:
2012.01.27 péntek, 11:00:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.26 csütörtök, 19:36:14
Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.
Értem én amit irsz, persze, hogy kibírja az egyes ekét is eltudod húzni vele, azt is kibírja csak nem arra tervezték!
Komolyra fordítva, minden gyártónál lehet erről olvasni, hogy amennyire lehet mellőzni kell az ilyen felpörgetéseket, gondolom nem véletlenül és csak azért irják, hogy irjanak valamit!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4263 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:08:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.26 csütörtök, 19:36:14
Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.
Egy motor ha szét akar esni az szét is fog, de nem azért mert szabályzásig felpörgeted.
A tervező mérnökök nagyon precízen kiszámolták, hogy a motor milyen maximális fordulaton károsodhat. Arra a fordulatra még rátettek valamennyi biztonsági tartalékot és a beépített szabályzó még az előtt leszabályoz mielőtt azt a fordulatot átlépné a motor.
A régi autómat hideg motorral (meg bedurrant aggyal) rendesen leszabályoztam, hengerfejes lett egy kicsit. Üzem melegnél nincs ilyen gond.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4264 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:12:34 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.01.27 péntek, 11:00:24
Értem én amit irsz, persze, hogy kibírja az egyes ekét is eltudod húzni vele, azt is kibírja csak nem arra tervezték!
Komolyra fordítva, minden gyártónál lehet erről olvasni, hogy amennyire lehet mellőzni kell az ilyen felpörgetéseket, gondolom nem véletlenül és csak azért irják, hogy irjanak valamit!
Amit írsz,nálam az,hogy ne rakjunk macskát a mikróba meg gyereket a mosógépbe...kicsit túlzásba esel,meg túlreagálod azt,ami egyszerű kérdésnek indult.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4265 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:12:51 »
hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4266 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:13:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:12:34
Amit írsz,nálam az,hogy
ne rakjunk macskát a mikróba meg gyereket a mosógépbe
...kicsit túlzásba esel,meg túlreagálod azt,ami egyszerű kérdésnek indult.
mé nem szabad?
bakker...rohanok, kiveszem a macskát...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4267 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:14:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:12:51
hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik
meg a bepunnyadt kipuffon...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4268 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:14:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:13:59
mé nem szabad?
bakker...rohanok, kiveszem a macskát...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4269 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:15:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:14:21
meg a bepunnyadt kipuffon...
?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4270 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:17:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:15:42
?
miért,nem az?Szegény azt se tudja,milyen az,ha megküldik...erősen...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4271 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:21:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:17:13
miért,nem az?Szegény azt se tudja,milyen az,ha megküldik...erősen...
szerinted nem tudja.
csak nem nyomom homorúra a trepnit. de ami ennél sokkal fontosabb, az az, hogy nem rúgom. hanem nyomom. ezen rengeteg múlik. a gázadás dinamikáján.
inkább megyek hosszú egyenesben fokozatosan kigyorsítva 160-180-ig...
pl. a 7-esen(nem tudom mennyire emlékszel rá, lelle előtt) a kaposvári körforgalomból kifelé szerintem már a kocsi is tudja, hogy mi jön.
a faluig 2.5 km. a körforgótól 200-ig, oszt lehet gurulni lelle közepéig.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4272 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:30:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:12:51
hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik
Hali!
Pont benézted
Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4273 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:30:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:21:43
szerinted nem tudja.
csak nem nyomom homorúra a trepnit. de ami ennél sokkal fontosabb, az az, hogy nem rúgom. hanem nyomom. ezen rengeteg múlik. a gázadás dinamikáján.
inkább megyek hosszú egyenesben fokozatosan kigyorsítva 160-180-ig...
pl. a 7-esen(nem tudom mennyire emlékszel rá, lelle előtt) a kaposvári körforgalomból kifelé szerintem már a kocsi is tudja, hogy mi jön.
a faluig 2.5 km. a körforgótól 200-ig, oszt lehet gurulni lelle közepéig.
nem....mármint nem emlékszem...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4274 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:31:19 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.01.27 péntek, 21:30:36
Hali!
Pont benézted
Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
hát ja,de azért nem mondanám különösebben pörgősnek...azért a rizsrakéták máshogy üzemelnek,nem?
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4275 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:36:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:31:19
hát ja,de azért nem mondanám különösebben pörgősnek...azért a rizsrakéták máshogy üzemelnek,nem?
...De máshogy ám.... kamu lóerő powered by honda: valamelyik off civicben on 6000-6500-ig van a maximális lóerő csúcs
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4276 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:38:57 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.01.27 péntek, 21:30:36
Hali!
Pont benézted
Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
a kétkerekűekre gondoltam, amik 15 000-et pörögnek.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4277 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:40:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:38:57
a kétkerekűekre gondoltam, amik 15 000-et pörögnek.
Ok! Már értem!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4278 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:48:34 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.01.27 péntek, 21:08:09
Egy motor ha szét akar esni az szét is fog, de nem azért mert szabályzásig felpörgeted.
A tervező mérnökök nagyon precízen kiszámolták, hogy a motor milyen maximális fordulaton károsodhat. Arra a fordulatra még rátettek valamennyi biztonsági tartalékot és a beépített szabályzó még az előtt leszabályoz mielőtt azt a fordulatot átlépné a motor.
A régi autómat hideg motorral (meg bedurrant aggyal) rendesen leszabályoztam, hengerfejes lett egy kicsit. Üzem melegnél nincs ilyen gond.
Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4279 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:53:59 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.27 péntek, 21:48:34
Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!
Történet?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4280 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:54:14 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.27 péntek, 21:48:34
Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!
az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4281 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:59:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:54:14
az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....
Egy autószerelő srác,speckós adagolókat is készít diesel versenyautókra.Egyszer jól be volt akasztva,beült a Suzukiba,padlógáz már nem tudom mennyi ideig,de jó sokáig,autó túlélte,majd átült a faterja Astrájába,megpróbálta ugyanezt,de a motor megadta magát.Fater nem volt elragadtatva...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4282 Dátum:
2012.01.27 péntek, 22:01:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.27 péntek, 21:54:14
az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....
Pár éve a haver ARO-jából a zöldkártya csinálás közben kinézett egy hajtókar. Hiába szólt hogy ne pörgessék szét. Mikor megtörtént a baj akkor meg elzavarták, hogy minek hozta ide azt a sz...rt.
Azóta is pereskednek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4283 Dátum:
2012.01.27 péntek, 22:02:10 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.27 péntek, 21:59:25
Egy autószerelő srác,speckós adagolókat is készít diesel versenyautókra.Egyszer jól be volt akasztva,beült a Suzukiba,padlógáz már nem tudom mennyi ideig,de jó sokáig,autó túlélte,majd átült a faterja Astrájába,megpróbálta ugyanezt,de a motor megadta magát.Fater nem volt elragadtatva...
nem is értem miért nem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4284 Dátum:
2012.01.27 péntek, 22:06:06 »
Annyit azért tegyünk hozzá, hogy zk-n 1percig kell 4000-en pörgetni, ha ezalatt szét esik akkor az éppen jókor jó helyen kakált be!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4285 Dátum:
2012.01.28 szombat, 06:27:37 »
A SUZUKI az suzuki nekem is 3 évig volt azt mondták hogy meghal benne a váltó, ha sokat van pörgetve.
Nha haverom 3 db-ott is cserélt benne úgy hogy ö max 3-4000 ig huzata ki, én kicsit tovább (sajnos sokszor véletlenül le pörgettem versenyzés közben) soha semmi nagy baja nem volt. Egyszer kellet cserélnem szelepfedél tömitést. Mert nem az övét rakta az előző tulaj bele és egy téli napon egy pörgés közepetén megadta magát.
A Suzukik jól bírják főleg a japánok.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4286 Dátum:
2012.01.28 szombat, 08:40:19 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.01.27 péntek, 22:06:06
Annyit azért tegyünk hozzá, hogy zk-n 1percig kell 4000-en pörgetni, ha ezalatt szét esik akkor az éppen jókor jó helyen kakált be!
Ez rendben is volna de....csak a csóka nem 4e-n nem egy percig pörgette...aztán közölte velem,hogy menjek ki,mert volt már amikor széthullott a motor...na igen,ilyen fakezű alatt nem is csodálom.Mindegy,egyszer voltam ott,soha többet,de ismerősök közül is voltak arra többen.Egyszer és szintén soha többet.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4287 Dátum:
2012.01.28 szombat, 14:21:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.27 péntek, 21:12:51
hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik
Szia! Igazad van a próbapadi nyektetésben, de arra pont azért van szükség, hogy a gyár megtalálja azt a max fordulatot amit károsodás nélkül elbír a motor és az alapján lövik be az elektronikát, hogy hol szabályozzon. És ami még igaz, hogy minden egyes legyártott autó motorját nem nyektetik padon. Én már sokszor autóztam a legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulaton autókkal, de azoknak az volt a feladatuk, ugyanis versenyautók voltak. Saját utcai autómmal soha nem szoktam ezt művelni. Egyébként még a csúcs kategóriában a F1 is volt rá példe, hogy 500-zal lejjebb vették verseny közben a leszabályzási fordulatot, mert elkezdte enni a merci motor az olajat magas fordulaton a Chultard alatt, miután lejjeb vették 500-zal a max fordulatot elhagyta a füstölést a motor és végig bírta a versenyt ez egy élő példa arra ami itt szóban forog. Azért örülök, hogy nagy részt egyet értünk és nem véletlen, hogy szinte teljesen azonosak a fogyasztási adataink.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4288 Dátum:
2012.01.31 kedd, 17:41:13 »
Erről tud valaki többet?
http://www.talkford.com/topic/161666-ford-mondeo-v6-turbo-thread-locked-rules-ignored/#
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4289 Dátum:
2012.02.01 szerda, 08:27:42 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.01.31 kedd, 17:41:13
Erről tud valaki többet?
http://www.talkford.com/topic/161666-ford-mondeo-v6-turbo-thread-locked-rules-ignored/#
ezt....
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/01/30/sportkocsinak_nem_kell_turbo/
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4290 Dátum:
2012.02.01 szerda, 19:20:38 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.01.27 péntek, 21:30:36
Hali!
Pont benézted
Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
A Duratec V6 is Mazda fejlesztés lenne? Ez nekem új. Azt vágtam, hogy a Probe (és az MX6) motorja az.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4291 Dátum:
2012.02.01 szerda, 19:27:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.02.01 szerda, 19:20:38
A Duratec V6 is Mazda fejlesztés lenne? Ez nekem új. Azt vágtam, hogy a Probe (és az MX6) motorja az.
Probe és MX6 Mazda motor, más szívósorral.
Duratec az Yamaha (NEM RÖHÖG!) fejlesztés.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4292 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:42:55 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.01 szerda, 19:27:29
Probe és MX6 Mazda motor, más szívósorral.
Duratec az Yamaha (NEM RÖHÖG!) fejlesztés.
Én azt olvasom mindenfelé, hogy a 3.4-es SHO V8-at fejleszette a Yamaha a Duratec-et alapul véve. És azt írják szintén többfelé (pl Wikipedia), hogy a Duratec alapjai a Porschétól érkeztek.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.01 szerda, 20:54:23 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4293 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:57:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.02.01 szerda, 20:42:55
Én azt olvasom mindenfelé, hogy a 3.4-es SHO V8-at fejleszette a Yamaha a Duratec-et alapul véve. És azt írják szintén többfelé (pl Wikipedia), hogy a Duratec alapjai a Porschétól érkeztek.
Érdekeset írtok, dobjatok linket is légyszíves!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4294 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 15:57:18 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.01 szerda, 20:57:12
Érdekeset írtok, dobjatok linket is légyszíves!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
http://autospeed.com.au/cms/title_Duratec-Discovery/A_3075/article.html
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4295 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 17:19:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.02.02 csütörtök, 15:57:18
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
http://autospeed.com.au/cms/title_Duratec-Discovery/A_3075/article.html
Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4296 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 17:31:37 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.02.02 csütörtök, 17:19:44
Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont!
Érdekesek,végigolvastam,amennyire a gugli lefordította.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4297 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 21:08:59 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.02.02 csütörtök, 17:19:44
Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont!
Eszerint meg nálam.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_SHO_V6_engine
SHO? Super High Output Duratec.
A hivatkozott együttműködési megállapodás eredményeként az MK I-es Mondeomon volt is egy Yamaha matrica a hátsó ajtón.
"Origin
In 1984, executives of the Yamaha Motor Corporation signed a contract with the Ford Motor Company to develop, produce, and supply a compact 60° DOHC V6 engine for transverse application.[9][10]
There has been some confusion about the original intended use of the engine. It was thought this engine was first intended to power a mid-engine sports car, that project (known internally as GN34) was canceled. Patents have been found and pictures of prototype SHO powerplants installed in the Taurus show that the original intent was for the larger FWD setup and the GN34 would have come later.[citation needed] There were a few GN34 prototypes produced, most with standard Vulcan engines and a few other factory swaps, a SHO Ranger being one."
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4298 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 22:02:50 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.02 csütörtök, 21:08:59
Eszerint meg nálam.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_SHO_V6_engine
SHO? Super High Output Duratec.
A hivatkozott együttműködési megállapodás eredményeként az MK I-es Mondeomon volt is egy Yamaha matrica a hátsó ajtón.
"Origin
In 1984, executives of the Yamaha Motor Corporation signed a contract with the Ford Motor Company to develop, produce, and supply a compact 60° DOHC V6 engine for transverse application.[9][10]
There has been some confusion about the original intended use of the engine. It was thought this engine was first intended to power a mid-engine sports car, that project (known internally as GN34) was canceled. Patents have been found and pictures of prototype SHO powerplants installed in the Taurus show that the original intent was for the larger FWD setup and the GN34 would have come later.[citation needed] There were a few GN34 prototypes produced, most with standard Vulcan engines and a few other factory swaps, a SHO Ranger being one."
Akkor már csak az a kérdés, hogy melyik a hiteles a gyár által alátámasztott verzió!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4299 Dátum:
2012.02.03 péntek, 00:21:09 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.02.02 csütörtök, 22:02:50
Akkor már csak az a kérdés, hogy melyik a hiteles a gyár által alátámasztott verzió!
Hát az nincs ezekszerint, vagy másfelé kéne keresni. Mondjuk eszerint a mienkben nem pont ez az SHO motor van, mert az nagyobb köbcis és nagyobb teljesítményűnek készült, nem is említik a Duratec-et. Bár ettől még az alapokhoz lehet, hogy van köze. De csak van valahol valami normális anyag a fejlesztésekről.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ