Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:29:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213152 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:44:28 »

misinek írt válaszomban a rudazattal kapcsolatban én is erre gondoltam..... akkor illesztések pontosítása lesz az első projekt....

terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:04:56 »

terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Te,ha nálam kibírja akkor nálad is illene...
De egyébként én is nézegettem,szemre mindig nyitott,igaz volt amikor kiugrott a helyéről mert kikopott a műanyag prücök amibe bepattan.De mégis az volt a vége,hogy a csere óta semmilyen dadogás nincs.Nekem se a bowden nem volt kinyúlva,kiszakadva,se semmi.Szétszedtem a motor részét is,ott se láttam beégést,rendesen mozog.És mégis,valami akkor se jó.De most már mindegy.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 20:07:32 írta misi107 » Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:10:29 »

Te,ha nálam kibírja akkor nálad is illene...
De egyébként én is nézegettem,szemre mindig nyitott,igaz volt amikor kiugrott a helyéről mert kikopott a műanyag prücök amibe bepattan.De mégis az volt a vége,hogy a csere óta semmilyen dadogás nincs.Nekem se a bowden nem volt kinyúlva,kiszakadva,se semmi.Szétszedtem a motor részét is,ott se láttam beégést,rendesen mozog.És mégis,valami akkor se jó.De most már mindegy.

köszönöm,  átnézem a rudazatot... s ha nagyon-nagyon menni akarok majd, akkor csere.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:12:45 »

köszönöm,  átnézem a rudazatot... s ha nagyon-nagyon menni akarok majd, akkor csere.
Ja,a másik dolog,hogy esetelg azt is meg kellene nézned,hogy a torok szelepei nem-e beragadnak a sok trutyitól illetve ugyanez áll a rugóra is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:29:02 »

terhelés nélkül illik felpörgetni ezt a motrot 7000-ig? vagy ez is kikönyökölhet mint a rönyó???
Szia! Igaz a Misi107 azt irja neked, hogy az övé kibírta, azért jól pedzed, mert egyik motornak sem esik jól a terhelés nélküli leszabályzási fordulatszám, de mindenki azt csinál a sajátjával amihez kedve van. integet2
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:51:59 »

Ja,a másik dolog,hogy esetelg azt is meg kellene nézned,hogy a torok szelepei nem-e beragadnak a sok trutyitól illetve ugyanez áll a rugóra is.

na akkor ez szerelés lesz... ahhoz most hideg van.... majd tavasszal....

ha eddig kibírtam versenyzés nélkül, kibírom ezután is...    smile
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:53:37 »

na akkor ez szerelés lesz... ahhoz most hideg van.... majd tavasszal....

ha eddig kibírtam versenyzés nélkül, kibírom ezután is...    smile
versenyezni még lehet, csak nem tilt le Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 18:18:15 »

Szia! Igaz a Misi107 azt irja neked, hogy az övé kibírta, azért jól pedzed, mert egyik motornak sem esik jól a terhelés nélküli leszabályzási fordulatszám, de mindenki azt csinál a sajátjával amihez kedve van. integet2
na ja,de nem percekig kell tiltáson forgatni.Ha fel-fel pörgeti nemigen kellene,hogy baja legyen...ha meg mégis kikönyököl egy dugattyú hát inkább most mint menet közben.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 18:43:12 »

na ja,de nem percekig kell tiltáson forgatni.Ha fel-fel pörgeti nemigen kellene,hogy baja legyen...ha meg mégis kikönyököl egy dugattyú hát inkább most mint menet közben.
Szia! Ha ismered a motor működését és tudod, hogy hogyan tilt és ez hogyan zajlik a motorban és mit idéz elő, akkor rájössz, hogy a fel-fel pörgetés lehet, hogy ártalmasabb és nagyobb igénybevételnek teszi ki a motort, mint ha folyamatosan forgatod a leszabályzási pont alatt! Szabályzáskor a gyújtás elvételével a dugattyú és hajtókar- főtengely tömegéből adódó nehézségi erőket viselik nehezen a hajtókarok és dugattyúk és ez fizika, márkától független! integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:25:33 »

Szia! Ha ismered a motor működését és tudod, hogy hogyan tilt és ez hogyan zajlik a motorban és mit idéz elő, akkor rájössz, hogy a fel-fel pörgetés lehet, hogy ártalmasabb és nagyobb igénybevételnek teszi ki a motort, mint ha folyamatosan forgatod a leszabályzási pont alatt! Szabályzáskor a gyújtás elvételével a dugattyú és hajtókar- főtengely tömegéből adódó nehézségi erőket viselik nehezen a hajtókarok és dugattyúk és ez fizika, márkától független! integet2
Ez mind igaz,de ha csak az imrc működését akarod nézni,akkor mi a nyavalyának akarod tiltáson pörgetni folyamatosan?Ha annyit lát,hogy 4e felett nyit oké,max. fordulaton nyitva oké,ezt megcsinálja kétszer és annyi.Na ha ettől kikészül egy motor akkor valószínűleg ott más gond is akadt.Ehhez se fizika,se más nem kell.Utána már csak terhelésnél lehet nézni menet közben vagy padon,ha meg ilyenkor elkezd 6e felett rángatni,akkor lehet keresni a hibát.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 19:30:07 írta misi107 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:29:44 »

Ez mind igaz,de ha csak az imrc működését akarod nézni,akkor mi a nyavalyának akarod tiltáson pörgetni folyamatosan?
Valamit félre értettél, mert nem én akarom szabályzásig forgatni, olvassál kicsit vissza, te irtad valakinek, hogy a tiéd kibírta. wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:36:14 »

Valamit félre értettél, mert nem én akarom szabályzásig forgatni, olvassál kicsit vissza, te irtad valakinek, hogy a tiéd kibírta. wave
Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2012.01.27 péntek, 11:00:24 »

Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.
Értem én amit irsz, persze, hogy kibírja az egyes ekét is eltudod húzni vele, azt is kibírja csak nem arra tervezték! nyes
Komolyra fordítva, minden gyártónál lehet erről olvasni, hogy amennyire lehet mellőzni kell az ilyen felpörgetéseket, gondolom nem véletlenül és csak azért irják, hogy irjanak valamit! wave
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:08:09 »

Igen,azt a két próbát,amikor én is néztem,nyitva marad-e max. fordulaton az imrc.És ez a gondja undok-nak is.Hogy 6e fölé nem bírja kihúzatni,mert fulladni és dadogni kezd a motor.Nálam először az volt képben,hogy magas fordulaton kiugrott a 4-5-6 henger nyitókarja.Miután felraktam egy zégert,a hiba megmaradt úgyis.6e felett nem lehetett tiltásig forgatni,mert addig el sem ment csak néha.Amikor cseréltem szívósort,cseréltem az imrc-t is és ez a hiba megszűnt.A kérdése mindössze arra szólt,hogy ha felpörgeti álló helyzetben,aszt kibírja-e a motor.Személyes tapasztalat,hogy 99%-ban nem ettől fog szétesni.Persze az 1% ott van,minthogy bármelyik pillanatban fejbe kólinthat egy meteorit is.

Egy motor ha szét akar esni az szét is fog, de nem azért mert szabályzásig felpörgeted.
A tervező mérnökök nagyon precízen kiszámolták, hogy a motor milyen maximális fordulaton károsodhat. Arra a fordulatra még rátettek valamennyi biztonsági tartalékot és a beépített szabályzó  még az előtt leszabályoz mielőtt azt a fordulatot átlépné a motor.

A régi autómat hideg motorral (meg bedurrant aggyal) rendesen leszabályoztam, hengerfejes lett egy kicsit. Üzem melegnél nincs ilyen gond.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:12:34 »

Értem én amit irsz, persze, hogy kibírja az egyes ekét is eltudod húzni vele, azt is kibírja csak nem arra tervezték! nyes
Komolyra fordítva, minden gyártónál lehet erről olvasni, hogy amennyire lehet mellőzni kell az ilyen felpörgetéseket, gondolom nem véletlenül és csak azért irják, hogy irjanak valamit! wave

Amit írsz,nálam az,hogy ne rakjunk macskát a mikróba meg gyereket a mosógépbe...kicsit túlzásba esel,meg túlreagálod azt,ami egyszerű kérdésnek indult.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:12:51 »

hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:13:59 »

Amit írsz,nálam az,hogy ne rakjunk macskát a mikróba meg gyereket a mosógépbe...kicsit túlzásba esel,meg túlreagálod azt,ami egyszerű kérdésnek indult.
wow1 wow1
mé nem szabad?
bakker...rohanok, kiveszem a macskát...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:14:21 »

hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik hehe
meg a bepunnyadt kipuffon...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:14:36 »

wow1 wow1
mé nem szabad?
bakker...rohanok, kiveszem a macskát...
wow1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:15:42 »

meg a bepunnyadt kipuffon...

?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:17:13 »

?
miért,nem az?Szegény azt se tudja,milyen az,ha megküldik...erősen...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:21:43 »

miért,nem az?Szegény azt se tudja,milyen az,ha megküldik...erősen...
2funny 2funny 2funny 2funny
szerinted nem tudja. vigyor3
csak nem nyomom homorúra a trepnit. de ami ennél sokkal fontosabb, az az, hogy nem rúgom. hanem nyomom. ezen rengeteg múlik. a gázadás dinamikáján.
inkább megyek hosszú egyenesben fokozatosan kigyorsítva 160-180-ig...
pl. a 7-esen(nem tudom mennyire emlékszel rá, lelle előtt) a kaposvári körforgalomból kifelé szerintem már a kocsi is tudja, hogy mi jön. eplus2
a faluig 2.5 km. a körforgótól 200-ig, oszt lehet gurulni lelle közepéig. taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:30:36 »

hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik hehe
Hali!
Pont benézted Cheesy Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:30:46 »

2funny 2funny 2funny 2funny
szerinted nem tudja. vigyor3
csak nem nyomom homorúra a trepnit. de ami ennél sokkal fontosabb, az az, hogy nem rúgom. hanem nyomom. ezen rengeteg múlik. a gázadás dinamikáján.
inkább megyek hosszú egyenesben fokozatosan kigyorsítva 160-180-ig...
pl. a 7-esen(nem tudom mennyire emlékszel rá, lelle előtt) a kaposvári körforgalomból kifelé szerintem már a kocsi is tudja, hogy mi jön. eplus2
a faluig 2.5 km. a körforgótól 200-ig, oszt lehet gurulni lelle közepéig. taps
nem....mármint nem emlékszem...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:31:19 »

Hali!
Pont benézted Cheesy Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
hát ja,de azért nem mondanám különösebben pörgősnek...azért a rizsrakéták máshogy üzemelnek,nem?
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:36:34 »

hát ja,de azért nem mondanám különösebben pörgősnek...azért a rizsrakéták máshogy üzemelnek,nem?
...De máshogy ám.... kamu lóerő powered by honda: valamelyik off civicben on 6000-6500-ig van a maximális lóerő csúcs Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:38:57 »

Hali!
Pont benézted Cheesy Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...
a kétkerekűekre gondoltam, amik 15 000-et pörögnek.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:40:57 »

a kétkerekűekre gondoltam, amik 15 000-et pörögnek.
Ok! Már értem!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:48:34 »

Egy motor ha szét akar esni az szét is fog, de nem azért mert szabályzásig felpörgeted.
A tervező mérnökök nagyon precízen kiszámolták, hogy a motor milyen maximális fordulaton károsodhat. Arra a fordulatra még rátettek valamennyi biztonsági tartalékot és a beépített szabályzó  még az előtt leszabályoz mielőtt azt a fordulatot átlépné a motor.

A régi autómat hideg motorral (meg bedurrant aggyal) rendesen leszabályoztam, hengerfejes lett egy kicsit. Üzem melegnél nincs ilyen gond.
Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!  Shocked vigyor3
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:53:59 »

Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!  Shocked vigyor3

Történet?Huh?  vigyor3 vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:54:14 »

Kérdezzétek meg Gyuris Attilát,hogy egy rendesen betintázott autószerelő hány percig tudja üresben,padlógázon pörgetni az 1.3-as Suzuki motort,majd mi történik,ha átül a faterja Opel Astrájába és megpróbálja ugyanezt!!!!  Shocked vigyor3
az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:59:25 »

az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....
Egy autószerelő srác,speckós adagolókat is készít diesel versenyautókra.Egyszer jól be volt akasztva,beült a Suzukiba,padlógáz már nem tudom mennyi ideig,de jó sokáig,autó túlélte,majd átült a faterja Astrájába,megpróbálta ugyanezt,de a motor megadta magát.Fater nem volt elragadtatva...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2012.01.27 péntek, 22:01:46 »

az meg ki?
de azért kiverte a biztosítékot nálam is,amikor a nagynevő F+F Autoklinikára mentem zöldkártyát csináltatni...na,ott is vagy két percet pörgette a fa..fej szerelő a motort.Igaz,mire lemérte,addigra a kártya is kész volt...még utoljára,pont a megszüntetése előtt....

Pár éve a haver ARO-jából a zöldkártya  csinálás közben kinézett egy hajtókar. Hiába szólt hogy ne pörgessék szét. Mikor megtörtént a baj akkor meg elzavarták, hogy minek hozta ide azt a sz...rt.
Azóta is pereskednek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2012.01.27 péntek, 22:02:10 »

Egy autószerelő srác,speckós adagolókat is készít diesel versenyautókra.Egyszer jól be volt akasztva,beült a Suzukiba,padlógáz már nem tudom mennyi ideig,de jó sokáig,autó túlélte,majd átült a faterja Astrájába,megpróbálta ugyanezt,de a motor megadta magát.Fater nem volt elragadtatva...
nem is értem miért nem. eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2012.01.27 péntek, 22:06:06 »

Annyit azért tegyünk hozzá, hogy zk-n 1percig kell 4000-en pörgetni, ha ezalatt szét esik akkor az éppen jókor jó helyen kakált be!  police
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2012.01.28 szombat, 06:27:37 »

A SUZUKI az suzuki nekem is 3 évig volt azt mondták hogy meghal benne a váltó, ha sokat van pörgetve.
Nha haverom 3 db-ott is cserélt benne úgy hogy ö max 3-4000 ig huzata ki, én kicsit tovább (sajnos sokszor véletlenül le pörgettem versenyzés közben) soha semmi nagy baja nem volt. Egyszer kellet cserélnem szelepfedél tömitést. Mert nem az övét rakta az előző tulaj bele és egy téli napon egy pörgés közepetén megadta magát.  beka3
A Suzukik jól bírják főleg a japánok.  hehe
 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2012.01.28 szombat, 08:40:19 »

Annyit azért tegyünk hozzá, hogy zk-n 1percig kell 4000-en pörgetni, ha ezalatt szét esik akkor az éppen jókor jó helyen kakált be!  police
Ez rendben is volna de....csak a csóka nem 4e-n nem egy percig pörgette...aztán közölte velem,hogy menjek ki,mert volt már amikor széthullott a motor...na igen,ilyen fakezű alatt nem is csodálom.Mindegy,egyszer voltam ott,soha többet,de ismerősök közül is voltak arra többen.Egyszer és szintén soha többet.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2012.01.28 szombat, 14:21:06 »

hát igen...el lehet gondolkodni, hogy pl. próbapadon milyen terhelés van rajta...
üresben nyektetik. nem kicsit...nagyon.
szerintem ezekbe a feltételezésekbe tök fölös belemenni.
én életemben 2x toltam tiltásig kocsit.
alapban nem szeretek motort üveghangon pörgetni. nem japán versenymotor ez és utálom a majd szétpörgő motor hangját.
de ez mondjuk a fogyasztási adataimon is meglátszik hehe
Szia! Igazad van a próbapadi nyektetésben, de arra pont azért van szükség, hogy a gyár megtalálja  azt a max fordulatot amit károsodás nélkül elbír a motor és az alapján lövik be az elektronikát, hogy hol szabályozzon. És ami még igaz, hogy minden egyes legyártott autó motorját nem nyektetik padon. Én már sokszor autóztam a legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulaton autókkal, de azoknak az volt a feladatuk, ugyanis versenyautók voltak. Saját utcai autómmal soha nem szoktam ezt művelni. Egyébként még a csúcs kategóriában a F1 is volt rá példe, hogy 500-zal lejjebb vették verseny közben a leszabályzási fordulatot, mert elkezdte enni a merci motor az olajat magas fordulaton a Chultard alatt, miután lejjeb vették 500-zal a max fordulatot elhagyta a füstölést a motor és végig bírta a versenyt ez egy élő példa arra ami itt szóban forog. Azért örülök, hogy nagy részt egyet értünk és nem véletlen, hogy szinte teljesen azonosak a fogyasztási adataink.
 eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2012.01.31 kedd, 17:41:13 »


Erről tud valaki többet? http://www.talkford.com/topic/161666-ford-mondeo-v6-turbo-thread-locked-rules-ignored/#
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:27:42 »

ezt....http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/01/30/sportkocsinak_nem_kell_turbo/  nyes
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2012.02.01 szerda, 19:20:38 »

Hali!
Pont benézted Cheesy Japán motor van benne! A mazda eléggé japán szerintem...

A Duratec V6 is Mazda fejlesztés lenne? Ez nekem új. Azt vágtam, hogy a Probe (és az MX6) motorja az.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2012.02.01 szerda, 19:27:29 »

A Duratec V6 is Mazda fejlesztés lenne? Ez nekem új. Azt vágtam, hogy a Probe (és az MX6) motorja az.

Probe és MX6 Mazda motor, más szívósorral.

Duratec az Yamaha (NEM RÖHÖG!) fejlesztés.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:42:55 »

Probe és MX6 Mazda motor, más szívósorral.

Duratec az Yamaha (NEM RÖHÖG!) fejlesztés.

Én azt olvasom mindenfelé, hogy a 3.4-es SHO V8-at fejleszette a Yamaha a Duratec-et alapul véve. És azt írják szintén többfelé (pl Wikipedia), hogy a Duratec alapjai a Porschétól érkeztek.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.01 szerda, 20:54:23 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:57:12 »

Én azt olvasom mindenfelé, hogy a 3.4-es SHO V8-at fejleszette a Yamaha a Duratec-et alapul véve. És azt írják szintén többfelé (pl Wikipedia), hogy a Duratec alapjai a Porschétól érkeztek.
Érdekeset írtok, dobjatok linket is légyszíves!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 15:57:18 »

Érdekeset írtok, dobjatok linket is légyszíves!

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
http://autospeed.com.au/cms/title_Duratec-Discovery/A_3075/article.html
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:19:44 »

Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont! eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:31:37 »

Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont! eljen
Érdekesek,végigolvastam,amennyire a gugli lefordította.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:08:59 »

Szia! Ezen linkek alapján nálad a pont! eljen

Eszerint meg nálam.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_SHO_V6_engine

SHO? Super High Output Duratec.

A hivatkozott együttműködési megállapodás eredményeként az MK I-es Mondeomon volt is egy Yamaha matrica a hátsó ajtón.  vigyor3


"Origin

In 1984, executives of the Yamaha Motor Corporation signed a contract with the Ford Motor Company to develop, produce, and supply a compact 60° DOHC V6 engine for transverse application.[9][10]
There has been some confusion about the original intended use of the engine. It was thought this engine was first intended to power a mid-engine sports car, that project (known internally as GN34) was canceled. Patents have been found and pictures of prototype SHO powerplants installed in the Taurus show that the original intent was for the larger FWD setup and the GN34 would have come later.[citation needed] There were a few GN34 prototypes produced, most with standard Vulcan engines and a few other factory swaps, a SHO Ranger being one."
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:02:50 »

Eszerint meg nálam.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_SHO_V6_engine

SHO? Super High Output Duratec.

A hivatkozott együttműködési megállapodás eredményeként az MK I-es Mondeomon volt is egy Yamaha matrica a hátsó ajtón.  vigyor3


"Origin

In 1984, executives of the Yamaha Motor Corporation signed a contract with the Ford Motor Company to develop, produce, and supply a compact 60° DOHC V6 engine for transverse application.[9][10]
There has been some confusion about the original intended use of the engine. It was thought this engine was first intended to power a mid-engine sports car, that project (known internally as GN34) was canceled. Patents have been found and pictures of prototype SHO powerplants installed in the Taurus show that the original intent was for the larger FWD setup and the GN34 would have come later.[citation needed] There were a few GN34 prototypes produced, most with standard Vulcan engines and a few other factory swaps, a SHO Ranger being one."
Akkor már csak az a kérdés, hogy melyik a hiteles a gyár által alátámasztott verzió! wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2012.02.03 péntek, 00:21:09 »

Akkor már csak az a kérdés, hogy melyik a hiteles a gyár által alátámasztott verzió! wave

Hát az nincs ezekszerint, vagy másfelé kéne keresni. Mondjuk eszerint a mienkben nem pont ez az SHO motor van, mert az nagyobb köbcis és nagyobb teljesítményűnek készült, nem is említik a Duratec-et. Bár ettől még az alapokhoz lehet, hogy van köze. De csak van valahol valami normális anyag a fejlesztésekről.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.