Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:33:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213544 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 08:27:57 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.16 csütörtök, 08:13:46
Helló.
Nekem azon része amely a szívósorban rögzítette a műanyag csőnek a végét.
Valamilyen gyorscsatis pöcökpatent lehetett csakhát az idő és a motor hő megemésztette.
Így külön nem nagyon kapni, szívósorral eggyüt bontva van sok belőle.
Hamar csináld meg, mert nem vicces, amikor autópályán nincs elég vákuum a fékszervóban.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 15:28:18 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.16 csütörtök, 08:27:57
Így külön nem nagyon kapni, szívósorral eggyüt bontva van sok belőle.
Hamar csináld meg, mert nem vicces, amikor autópályán nincs elég vákuum a fékszervóban.
Drofnak igaza van.De nekem van három szívósorom,megnézem mi a szitu,merre van ilyen.De a cromaxnál is rákérdezek.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:28:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.16 csütörtök, 15:28:18
Drofnak igaza van.De nekem van három szívósorom,megnézem mi a szitu,merre van ilyen.De a cromaxnál is rákérdezek.
Perpillanat úgy oldottam meg hogy FBS-el be van ragasztva.
így nem lifeg ki be a cső, és miután beragasztottam egyből megjött a fékerő is.
Az egyik a fék-é a másik az mi-é?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 21:09:49 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.16 csütörtök, 20:28:23
Perpillanat úgy oldottam meg hogy FBS-el be van ragasztva.
így nem lifeg ki be a cső, és miután beragasztottam egyből megjött a fékerő is.
Az egyik a fék-é a másik az mi-é?
Köszönöm a segítséget.
A másik mindené...fűtés,nyomásszabályzó,egr meg minden,amihez vákum kell...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2012.02.17 péntek, 22:03:16 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.16 csütörtök, 08:13:46
Helló.
Nekem azon része amely a szívósorban rögzítette a műanyag csőnek a végét.
Valamilyen gyorscsatis pöcökpatent lehetett csakhát az idő és a motor hő megemésztette.
Szia! Az a gyors csati pontosan úgy müködik, mint amit a pneumatika rendszerekhez használnak, csak itt a szivócsőbe be van építve.
Naplózva
zorrokatona
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2012.02.17 péntek, 23:22:58 »
Sziasztok a segítségeteket kérném és ötleteket,2.5V6 az alapjárat melegen nagyon sz.. vagy fennmarad vagy nagyon lassan megy vissza és általában akkor le is áll.Az alapjárati motort megtisztította már a szerelő,de sajna nem sok sikerrel,valakinek volt már ilyen jellegű gondja és akkor mi volt az okozó.
Köszönöm a segítséget
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2012.02.17 péntek, 23:46:55 »
Idézetet írta: zorrokatona - 2012.02.17 péntek, 23:22:58
Sziasztok a segítségeteket kérném és ötleteket,2.5V6 az alapjárat melegen nagyon sz.. vagy fennmarad vagy nagyon lassan megy vissza és általában akkor le is áll.Az alapjárati motort megtisztította már a szerelő,de sajna nem sok sikerrel,valakinek volt már ilyen jellegű gondja és akkor mi volt az okozó.
Köszönöm a segítséget
Valakinek már volt. Úgy az összes V6-os Mondeosnak. Ha a tisztítás nem segített, akkor alapjárati csere, az a ludas.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2012.02.18 szombat, 00:12:42 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.17 péntek, 23:46:55
Valakinek már volt. Úgy az összes V6-os Mondeosnak. Ha a tisztítás nem segített, akkor alapjárati csere, az a ludas.
Nálam vákumcső probléma okozott ugyan ilyen tüneteket..
bár az enyém 2ezres és zetec
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2012.02.18 szombat, 03:15:38 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.02.17 péntek, 22:03:16
Szia! Az a gyors csati pontosan úgy müködik, mint amit a pneumatika rendszerekhez használnak, csak itt a szivócsőbe be van építve.
Helló.
Honnan tudnék olyasmifélét szerezni?
Hogyan is nézhetett az ki?
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2012.02.22 szerda, 17:05:48 »
Sziasztok! van egy mk2 v6-os automatám megyek vele fel pörög 3 000-ig és utána vált mi lehet a baj?Légyszives segitsetek köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2012.02.22 szerda, 17:20:45 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.02.22 szerda, 17:05:48
Sziasztok! van egy mk2 v6-os automatám megyek vele fel pörög 3 000-ig és utána vált mi lehet a baj?Légyszives segitsetek köszönöm!
hát,yooccoo nem olyan rég gyáva módon feladta a harcot és belefogott a kéziváltós átépítésbe...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:14:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.22 szerda, 17:20:45
hát,yooccoo nem olyan rég gyáva módon feladta a harcot és belefogott a kéziváltós átépítésbe...
a váltó adta be a kulcsot, nem én
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:49:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 19:14:46
a váltó adta be a kulcsot, nem én
ha szereted a kihívást,akkor most is automata lenne...de nem akartalak megsérteni,én kérek elnézést.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:51:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.22 szerda, 20:49:19
ha szereted a kihívást,akkor most is automata lenne...de nem akartalak megsérteni,én kérek elnézést.
megsérteni nem tudsz, a folyamatos szopást viszont nem nekem találták ki
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:28:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 20:51:46
megsérteni nem tudsz, a folyamatos ***ást viszont nem nekem találták ki
semmi ilyen meg sem fordult a fejemben.Mostanában nem jártok erre?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:29:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.22 szerda, 21:28:22
semmi ilyen meg sem fordult a fejemben.Mostanában nem jártok erre?
2-3 hét szerintem
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:33:51 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 21:29:14
2-3 hét szerintem
Akkor majd kiengesztellek.Szólj és megpróbálom a többieket összeszedni.Nameg jó lenne,ha elfogulatlanul kipróbálnád az autót,jobb vagy rosszabb a tavaly júniushoz képest...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:35:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.22 szerda, 21:33:51
Akkor majd kiengesztellek.Szólj és megpróbálom a többieket összeszedni.Nameg jó lenne,ha elfogulatlanul kipróbálnád az autót,jobb vagy rosszabb a tavaly júniushoz képest...
nincs miért kiengesztelni
viszont: megvan még a műszerfal-betéted?
mert arról elfelejtkeztem teljesen ...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 01:17:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 21:35:00
nincs miért kiengesztelni
viszont: megvan még a műszerfal-betéted?
mert arról elfelejtkeztem teljesen ...
mk2-es nincs.mk1-es van még,állapotot nem tudok...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 12:04:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 21:35:00
nincs miért kiengesztelni
viszont: megvan még a műszerfal-betéted?
mert arról elfelejtkeztem teljesen ...
mi kell neked?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 17:40:09 »
sziasztok segítsetek volt már olyan gondotok automata váltóval, hogy nagyon későn vált? mi a megoldás?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 17:46:11 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.02.23 csütörtök, 17:40:09
sziasztok segítsetek volt már olyan gondotok automata váltóval, hogy nagyon későn vált? mi a megoldás?
Keresd meg priviben DANJO-t,ő egy kicsit jobban ért az automatákhoz.
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 18:02:26 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.23 csütörtök, 17:46:11
Keresd meg priviben DANJO-t,ő egy kicsit jobban ért az automatákhoz.
köszi
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 18:14:57 »
Bár 2vel több henger, de brutálisan élvezetes hangzás
http://www.youtube.com/watch?v=owYwX4VOiSY&feature=related
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 19:58:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.02.23 csütörtök, 18:14:57
Bár 2vel több henger, de brutálisan élvezetes hangzás
http://www.youtube.com/watch?v=owYwX4VOiSY&feature=related
A hangja tényleg szép,de az index használata nála is fakultatív...a mustangot jobban bevállalnám,nekem ez túl puccos.Nameg persze cigó autó...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2012.02.24 péntek, 00:23:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.23 csütörtök, 19:58:02
A hangja tényleg szép,de az index használata nála is fakultatív...a mustangot jobban bevállalnám,nekem ez túl puccos.Nameg persze cigó autó...
Jöhet mind a 2-ö jó lesz szaladgálós kocsinak.
A mondejo meg megy hétvégi antikváriumba
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2012.02.24 péntek, 17:44:40 »
sziasztok? igaz, ha az aksit kiveszem bekel tanítani a motort ? köszi
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2012.02.24 péntek, 17:47:39 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.02.24 péntek, 17:44:40
sziasztok? igaz, ha az aksit kiveszem bekel tanítani a motort ? köszi
ártani nem árt.Hideg motornál kezd,hogy tuti jó legyen.
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2012.02.24 péntek, 18:09:16 »
és meg tudnád mondani hogyan kel tanítani köszi .
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2012.02.24 péntek, 18:12:31 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.02.24 péntek, 18:09:16
és meg tudnád mondani hogyan kel tanítani köszi .
Hidegen motor beindít.Hagyod járni pár percet.Aztán kb. 1500-as fordulaton megint pár percet.Után 7-9 km erőltetett menet,amiben legyen mindenféle.Gyorsít,lassít,padlógáz koppig stb.a vezérlő ennyi idő alatt menti el a paramétereket.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2012.02.28 kedd, 08:09:25 »
Helló.
Lenne egy olyan jelegű kérdésem hátha tud rá valaki válaszolni.
Most akkor lesz, vagy nem lesz találkozó 2012.03.02-én az Arénában, vagy nem.
A választ előre is köszönöm.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2012.02.28 kedd, 08:11:36 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.28 kedd, 08:09:25
Helló.
Lenne egy olyan jelegű kérdésem hátha tud rá valaki válaszolni.
Most akkor lesz, vagy nem lesz találkozó 2012.03.02-én az Arénában, vagy nem.
A választ előre is köszönöm.
találkozó nem lesz, de előfordulhat, hogy találsz valaki ismerőst
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2012.02.28 kedd, 09:01:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.28 kedd, 08:11:36
találkozó nem lesz, de előfordulhat, hogy találsz valaki ismerőst
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2012.03.03 szombat, 03:59:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.02.28 kedd, 09:01:16
Sehol senki.
Láttam elvétve egykét mondejot de nem hinném hogy azok a minitalira jöttek volna.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 21:01:18 »
Hali!
Gondoltam hátha érdekel valakit, beszámolnék egy kis eseményről.
Végre, hogy eljött a jó idő, gondoltam nem ártana kicserélni a rossz önindítóm, meg a generátoromat, főleg, hogy már lassan fél éve áll a verda. Először az önindítón, volt a sor: Akkumulátor ki, tartó ki, szűrő le, szívósor le. Néztem dejó, most már látom mit kell kicserélni. Aha. Csak éppen sok hely nem volt kivenni. Mind1, kis ügyeskedés árán, de felfelé sikerült kifordítani. Visszarakni, számomra érthetetlen módon, sokkal gyorsabban volt, mint kivenni.
Csavarok vissza, ok.
Generátor. Otthon szerintem senki ne álljon neki, ha csak nem akarja, h a nap végére az ideg szétbaxa. Az egy dolog, hogy csak gyári emelőm volt, azzal felemeltem ameddig lehetett, felbakoltam, de még így is kevés hely volt a kocsi alatt.
Kerék le, doblemez le, ékszíj le, az alsó csavart egy kb 5 centis helyen épphogy csak meg lehetett lazítani, majd jött a játék. A felső csavart csak felülről, a gyújtás elosztó levételével lehetett meglazítani, újabb 5 centis helyen. A középső csavarhoz ha nem túl nagy az ember keze, oda lehet férni krovával. Lassan ki lehet ütni, viszont érdemes lekötni a kormányösszekötőt, mer nem fog kiférni. Csatik le, másik vissza. Akksira menő vastag kábel elég kemény, nem a legjobb dolog visszatenni. Ha a kábelek ok, mehet vissza a helyére, bár elég sokat kell vele játszani, tekintve, hogy a generátor háta mögött közvetlen ott van egy fém cső ami fix és pont beleütközik a generátor, meggátolva a gyors és egyszerű visszahelyezést. Mind1, nem lehetetlen feladat, csak idegtépő. Ha visszament, csavarok vissza, utána a maradék összeszerelés, szakavatott szívósorleszedőknek már gyerekjáték.
Ha már szét volt szedve, én vettem még bele alsó meg felső tömítést, inkább le se írom mennyi volt, még kedvezménnyel is.
De muszáj volt kicserélni, mert már eléggé szét volt menve. Lényeg a lényeg, motor összerak, indít, pöcc röff, első akadály pipa. Töltés: gyönyörű szépen 14,45V. Második akadály pipa.
2 nap xopás, de megérte, azért mégiscsak jó érzés tudni, hogy erre is képes az ember saját maga, bár ha ezt előre tudom, inkább keresek valami ismerőst, akinek vannak rendes szerszámai, meg esetleg aknája, akkor talán magam is nekiesek, de lehet inkább fizetnék neki.
Előljáróban ennyi, ha valami info kell segítek szívesen.
Üdv.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 22:09:53 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.05 hétfő, 21:01:18
Hali!
Gondoltam hátha érdekel valakit, beszámolnék egy kis eseményről.
Végre, hogy eljött a jó idő, gondoltam nem ártana kicserélni a rossz önindítóm, meg a generátoromat, főleg, hogy már lassan fél éve áll a verda. Először az önindítón, volt a sor: Akkumulátor ki, tartó ki, szűrő le, szívósor le. Néztem dejó, most már látom mit kell kicserélni. Aha. Csak éppen sok hely nem volt kivenni. Mind1, kis ügyeskedés árán, de felfelé sikerült kifordítani. Visszarakni, számomra érthetetlen módon, sokkal gyorsabban volt, mint kivenni.
Csavarok vissza, ok.
Generátor. Otthon szerintem senki ne álljon neki, ha csak nem akarja, h a nap végére az ideg szétbaxa. Az egy dolog, hogy csak gyári emelőm volt, azzal felemeltem ameddig lehetett, felbakoltam, de még így is kevés hely volt a kocsi alatt.
Kerék le, doblemez le, ékszíj le, az alsó csavart egy kb 5 centis helyen épphogy csak meg lehetett lazítani, majd jött a játék. A felső csavart csak felülről, a gyújtás elosztó levételével lehetett meglazítani, újabb 5 centis helyen. A középső csavarhoz ha nem túl nagy az ember keze, oda lehet férni krovával. Lassan ki lehet ütni, viszont érdemes lekötni a kormányösszekötőt, mer nem fog kiférni. Csatik le, másik vissza. Akksira menő vastag kábel elég kemény, nem a legjobb dolog visszatenni. Ha a kábelek ok, mehet vissza a helyére, bár elég sokat kell vele játszani, tekintve, hogy a generátor háta mögött közvetlen ott van egy fém cső ami fix és pont beleütközik a generátor, meggátolva a gyors és egyszerű visszahelyezést. Mind1, nem lehetetlen feladat, csak idegtépő. Ha visszament, csavarok vissza, utána a maradék összeszerelés, szakavatott szívósorleszedőknek már gyerekjáték.
Ha már szét volt szedve, én vettem még bele alsó meg felső tömítést, inkább le se írom mennyi volt, még kedvezménnyel is.
De muszáj volt kicserélni, mert már eléggé szét volt menve. Lényeg a lényeg, motor összerak, indít, pöcc röff, első akadály pipa. Töltés: gyönyörű szépen 14,45V. Második akadály pipa.
2 nap xopás, de megérte, azért mégiscsak jó érzés tudni, hogy erre is képes az ember saját maga, bár ha ezt előre tudom, inkább keresek valami ismerőst, akinek vannak rendes szerszámai, meg esetleg aknája, akkor talán magam is nekiesek, de lehet inkább fizetnék neki.
Előljáróban ennyi, ha valami info kell segítek szívesen.
Üdv.
Szia! Gratula, ügyes vagy, tavaly nyáron én is megejtettem a generátor felújítását, bár nekem volt aknám meg van profi szerszám készletem is. 2 órás copós meló volt nekem. További jó szerelgetést. Üdv. Kusti1
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2012.03.07 szerda, 23:34:51 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.03.05 hétfő, 22:09:53
Szia! Gratula, ügyes vagy, tavaly nyáron én is megejtettem a generátor felújítását, bár nekem volt aknám meg van profi szerszám készletem is. 2 órás copós meló volt nekem. További jó szerelgetést. Üdv. Kusti1
Köszi, igazából a generátornak (már a motor felső részének leszedesén túl) kb 10-kor álltunk neki, délre kinn volt, és délután 4-re, szívórész pucolással együtt kész voltunk.
Apropó: Mielött megállt volna a gencsi, éreztem olyat, hogy a kocsi nem úgy megy mint előtte.
Plusz eddig padlógáznál magas fordulaton mintha rángtva gyorsult volna.
Az lehetett attól, hogy a régi szívósor tömítések elg gatyák voltak, szabályosan rá volt égve az injektorok alatti részre és most, hogy újaktól viszont nem tud falsot szívni, így abbamaradt a rángatás is. Hmmm...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2012.03.07 szerda, 23:43:19 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.07 szerda, 23:34:51
Köszi, igazából a generátornak (már a motor felső részének leszedesén túl) kb 10-kor álltunk neki, délre kinn volt, és délután 4-re, szívórész pucolással együtt kész voltunk.
Apropó: Mielött megállt volna a gencsi, éreztem olyat, hogy a kocsi nem úgy megy mint előtte.
Plusz eddig padlógáznál magas fordulaton mintha rángtva gyorsult volna.
Az lehetett attól, hogy a régi szívósor tömítések elg gatyák voltak, szabályosan rá volt égve az injektorok alatti részre és most, hogy újaktól viszont nem tud falsot szívni, így abbamaradt a rángatás is. Hmmm...
Lehet attól is, de okozhatta a gyújtás kimaradás is. Nyilván valami hatása lehetett a rossz zsenerátornak is, nem szereti a gyújtásrendszer az ingadozó feszültséget.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2012.03.07 szerda, 23:44:57 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.07 szerda, 23:34:51
Köszi, igazából a generátornak (már a motor felső részének leszedesén túl) kb 10-kor álltunk neki, délre kinn volt, és délután 4-re, szívórész pucolással együtt kész voltunk.
Apropó: Mielött megállt volna a gencsi, éreztem olyat, hogy a kocsi nem úgy megy mint előtte.
Plusz eddig padlógáznál magas fordulaton mintha rángtva gyorsult volna.
Az lehetett attól, hogy a régi szívósor tömítések elg gatyák voltak, szabályosan rá volt égve az injektorok alatti részre és most, hogy újaktól viszont nem tud falsot szívni, így abbamaradt a rángatás is. Hmmm...
Természetesen lehetett a rossz tömítés a hibajelenség előidézője. A töltéssel nem volt gondod, mert az elektronika sem müködik normálisan, ha csak 12v vagy ennél kevesebb áll rendelkezésére?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 07:28:36 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.03.07 szerda, 23:44:57
Természetesen lehetett a rossz tömítés a hibajelenség előidézője. A töltéssel nem volt gondod, mert az elektronika sem müködik normálisan, ha csak 12v vagy ennél kevesebb áll rendelkezésére?
Hát az egész úgy kezdődött, hogy anno ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsa, meg mögötte a szimmering és utána jött elő, hogy ilyen 5 ezres fordulat felett kigyullad a töltés lámpa, bár gondolom a kettőnek aok köze nincs egymáshoz. Rámértünk, semmi gond nem vot sőt még vagy fél évet járkáltam vele így. Utána jött a céges autó így letámasztottam. Az legalább ingyen van. Állt a kocsi kb 3 hónapot, közbe kicseréltük a műszerfalat és mikor novemberben beindítottam akkor jött elő, higy alapjáraton pislákolt a töltés lámpa. Nem nagyon foglalkoztam vele, mer pici gázra elaludt, rámértünk, ingadozva de volt töltés (halkan jegyzem meg hogy a műszer se volt a legmegbizhatóbb formában, így nem foglalkoztam vele). El egy körre és már fél úton összecsuklott a kocsi. Utána irány Krisz akitől lekopogom sikerült egy 55ezer km vagy mérföldet futott Mondiból venni egy gencsit meg egy önindítót.
Most még az alapjárat van terítéken mert ami benne volt az kuka, amit vettem az addig jó volt ameddig napi használatis volt az autó, de 3 hónap állás után ez is beadta a kulcsot. Most le van húzva a csati, így hidegen kicsit fullad, de 1-2 km után megjön minden.
Bocsi, hogy megint regényt írtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.08 csütörtök, 07:31:59 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 07:40:40 »
Mindettől függetlenül, hogy szereti a drága a benyát, meg kicsit pénznyelő meg sokan mondják miért nem adom el, hát 6 hengernél kevesebbel nem vennék autót ilyen áron ekkorát nemigazán lehetne kapni, és nemhiszem hogy találnék még egy olyan autó ami ennyi örömet meg mások arcára meglepetést tud csalni, mindamellett, hogy imádom a hangját és tetszik is az autó.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 09:54:48 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.08 csütörtök, 07:28:36
Most még az alapjárat van terítéken mert ami benne volt az kuka, amit vettem az addig jó volt ameddig napi használatis volt az autó, de 3 hónap állás után ez is beadta a kulcsot. Most le van húzva a csati, így hidegen kicsit fullad, de 1-2 km után megjön minden.
Ezzel kapcsolatosan egy megjegyzés. Én is azt hittem sokáig, hogy ez így normális, ha lehúzom a csatit az IACV-ről, akkor fuldokolva bár, de megy a motor, hidegen nehezen, melegen simán, gond nélkül.
Aztán beraktuk az ST mocit, és ha azon lehúztam (hidegen, melege egyaránt), akkor azonnal lefulladt a motor. Azt hittem baja van, de az angol fórumon felvilágosítottak, hogy ez a helyes működés és ha nem szív fals levegőt, akkor le kell fulladnia, mert az alapjárati bypass szelepen mehet csak levegő csukott folytószelepnél.
Ki merem jelenteni, hogy én is csak azóta ismerem a V6 Duratec helyes működését, mióta az ST mocim van.
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 09:59:40 »
sziasztok van egy mk2 autóm tönkrement a víz pumpám és van víz pumpám de az mk1 jó bele köszi
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 11:16:46 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.03.08 csütörtök, 09:59:40
sziasztok van egy mk2 autóm tönkrement a víz pumpám és van víz pumpám de az mk1 jó bele köszi
Jó bele, ha V6.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 14:05:07 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.08 csütörtök, 07:28:36
Hát az egész úgy kezdődött, hogy anno ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsa, meg mögötte a szimmering és utána jött elő, hogy ilyen 5 ezres fordulat felett kigyullad a töltés lámpa, bár gondolom a kettőnek aok köze nincs egymáshoz. Rámértünk, semmi gond nem vot sőt még vagy fél évet járkáltam vele így. Utána jött a céges autó így letámasztottam. Az legalább ingyen van. Állt a kocsi kb 3 hónapot, közbe kicseréltük a műszerfalat és mikor novemberben beindítottam akkor jött elő, higy alapjáraton pislákolt a töltés lámpa. Nem nagyon foglalkoztam vele, mer pici gázra elaludt, rámértünk, ingadozva de volt töltés (halkan jegyzem meg hogy a műszer se volt a legmegbizhatóbb formában, így nem foglalkoztam vele). El egy körre és már fél úton összecsuklott a kocsi. Utána irány Krisz akitől lekopogom sikerült egy 55ezer km vagy mérföldet futott Mondiból venni egy gencsit meg egy önindítót.
Most még az alapjárat van terítéken mert ami benne volt az kuka, amit vettem az addig jó volt ameddig napi használatis volt az autó, de 3 hónap állás után ez is beadta a kulcsot. Most le van húzva a csati, így hidegen kicsit fullad, de 1-2 km után megjön minden.
Bocsi, hogy megint regényt írtam.
Hát a leírtak alapján, mindkét tényező a generátor is meg a rossz tömítés együttesen is okozhatta nálad a problémákat.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 19:59:34 »
Idézetet írta: drof - 2012.03.08 csütörtök, 09:54:48
Ezzel kapcsolatosan egy megjegyzés. Én is azt hittem sokáig, hogy ez így normális, ha lehúzom a csatit az IACV-ről, akkor fuldokolva bár, de megy a motor, hidegen nehezen, melegen simán, gond nélkül.
Aztán beraktuk az ST mocit, és ha azon lehúztam (hidegen, melege egyaránt), akkor azonnal lefulladt a motor. Azt hittem baja van, de az angol fórumon felvilágosítottak, hogy ez a helyes működés és ha nem szív fals levegőt, akkor le kell fulladnia, mert az alapjárati bypass szelepen mehet csak levegő csukott folytószelepnél.
Ki merem jelenteni, hogy én is csak azóta ismerem a V6 Duratec helyes működését, mióta az ST mocim van.
Helló.
Szóval azt mondod hogyha beinditom a szörnyet és még hideg valamilyen szinten a motor és lehúzom az alapjárati mociról a stekert akkor le kellene állnia gépnek?
Ha nem áll le akkor valszeg valahonnan máshonan is vételez zoxigént?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 21:59:10 »
Idézetet írta: drof - 2012.03.08 csütörtök, 09:54:48
Ezzel kapcsolatosan egy megjegyzés. Én is azt hittem sokáig, hogy ez így normális, ha lehúzom a csatit az IACV-ről, akkor fuldokolva bár, de megy a motor, hidegen nehezen, melegen simán, gond nélkül.
Aztán beraktuk az ST mocit, és ha azon lehúztam (hidegen, melege egyaránt), akkor azonnal lefulladt a motor. Azt hittem baja van, de az angol fórumon felvilágosítottak, hogy ez a helyes működés és ha nem szív fals levegőt, akkor le kell fulladnia, mert az alapjárati bypass szelepen mehet csak levegő csukott folytószelepnél.
Ki merem jelenteni, hogy én is csak azóta ismerem a V6 Duratec helyes működését, mióta az ST mocim van.
Na várjál, mert ez a feltevés csak akkor állja meg a helyét, ha működő motorról húzod le a csatit.
Mert ahogy néztem ugye ami benne van szelep, gondolom vákuum hatására rejszol. Namármost ha el van koszolódva és nyitva van állandóan, akkor azért tartja fordulaton mert csatin keresztül azt érzékeli, hogy nyitva van, viszont ha lehúzod akkor meg azért nem fullad le mert ott tud szívni levegőt. Viszont ha jó az alapjáratid akkor éppen csak annyira hagyja nyitva, hogy ne fulladjon le, de ha lehúzod a csatit akkor meg úgy önmagában meg kevés neki. Nem megcáfolni akarom amit mondtál csak belegondolván szerintem ez lenne a logikus.
Vagy ezzel csak annyit akartál mondani, hogy azért nem fullad le mert rossz a motor és ott falsot tud szívni?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 22:03:57 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.08 csütörtök, 21:59:10
Na várjál, mert ez a feltevés csak akkor állja meg a helyét, ha működő motorról húzod le a csatit.
Mert ahogy néztem ugye ami benne van szelep, gondolom vákuum hatására rejszol. Namármost ha el van koszolódva és nyitva van állandóan, akkor azért tartja fordulaton mert csatin keresztül azt érzékeli, hogy nyitva van, viszont ha lehúzod akkor meg azért nem fullad le mert ott tud szívni levegőt. Viszont ha jó az alapjáratid akkor éppen csak annyira hagyja nyitva, hogy ne fulladjon le, de ha lehúzod a csatit akkor meg úgy önmagában meg kevés neki. Nem megcáfolni akarom amit mondtál csak belegondolván szerintem ez lenne a logikus.
Vagy ezzel csak annyit akartál mondani, hogy azért nem fullad le mert rossz a motor és ott falsot tud szívni?
Azért azt hozzátenném, fogalmam sincs hogy működik az iacv, csak logikusan próbáltam gondolkodni, tekintve hogy van egy pici lyuk a szívó pillangószelepen gondolom ott is szív valamit.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 22:17:05 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.03.08 csütörtök, 19:59:34
Helló.
Szóval azt mondod hogyha beinditom a szörnyet és még hideg valamilyen szinten a motor és lehúzom az alapjárati mociról a stekert akkor le kellene állnia gépnek?
Ha nem áll le akkor valszeg valahonnan máshonan is vételez zoxigént?
Azt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 22:20:57 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.08 csütörtök, 21:59:10
Na várjál, mert ez a feltevés csak akkor állja meg a helyét, ha működő motorról húzod le a csatit.
Mert ahogy néztem ugye ami benne van szelep, gondolom vákuum hatására rejszol. Namármost ha el van koszolódva és nyitva van állandóan, akkor azért tartja fordulaton mert csatin keresztül azt érzékeli, hogy nyitva van, viszont ha lehúzod akkor meg azért nem fullad le mert ott tud szívni levegőt. Viszont ha jó az alapjáratid akkor éppen csak annyira hagyja nyitva, hogy ne fulladjon le, de ha lehúzod a csatit akkor meg úgy önmagában meg kevés neki. Nem megcáfolni akarom amit mondtál csak belegondolván szerintem ez lenne a logikus.
Vagy ezzel csak annyit akartál mondani, hogy azért nem fullad le mert rossz a motor és ott falsot tud szívni?
Az IACV nem vákuum vezérelt, hanem elektronikus szolenoidos. Vagyis nem jelet ad, hanem jelet vesz és az alapján nyit. Ha jó a moci és nincs fals levegő, akkor alapjáraton csak a szelepen keresztül mehet levegő. A pillangó lika kevés lenne bármihez is.
Ha lehúzod a csatit, akkor az IACV bezár, vagyis ebben az esetben zárva van a pillangó és az alapjárati is, semmi levegőt nem kap a moci, ezért leáll.
Ha lehúzás után járva marad a motor (fuldokol), akkor falsot szív, kezdődhet a szívósor pucolás és a tömítés csere.
Naplózva
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ