Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:08:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2212979 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2012.05.15 kedd, 15:21:50 »

az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...

Azért írtam 350k kb, fék felfügesztés kipurendszer stb sbt  hehe de még mindig jobb mint egy leharcolt st200 1miláért.. és az még csak nem is egyedi.
Nem mintha nem lennék boldog egy mezi st200-al nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2012.05.15 kedd, 19:57:18 »

Nem is értem mit ugrálok, még nincs három hete, hogy nálam van a kocsi   hehe majd talán jövőre, mikor már kevés lesz a 170 paci  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2012.05.15 kedd, 20:02:30 »

Nem is értem mit ugrálok, még nincs három hete, hogy nálam van a kocsi   hehe majd talán jövőre, mikor már kevés lesz a 170 paci  nyes

Hamar kevés lesz ám. Az a 170 ló pont arra elég, hogy felkeltse az érdeklődésedet az erősebb autók iránt.
Főleg, hogy te automatával használod azt a 170 lovat. Ami kézi váltóra lefordítva nagyjából 150 lovat jelent.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2012.05.15 kedd, 20:06:16 »

Hamar kevés lesz ám. Az a 170 ló pont arra elég, hogy felkeltse az érdeklődésedet az erősebb autók iránt.
Főleg, hogy te automatával használod azt a 170 lovat. Ami kézi váltóra lefordítva nagyjából 150 lovat jelent.
Volt már erősebb kocsim, de az is automata és ez így van rendjén  nyes Ha jól informálódtam ST200-ból nem csináltak csak manuálist. Itt az idő, hogy csináljak egy automatát  hehe
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2012.05.15 kedd, 20:16:18 »

Volt már erősebb kocsim, de az is automata és ez így van rendjén  nyes Ha jól informálódtam ST200-ból nem csináltak csak manuálist. Itt az idő, hogy csináljak egy automatát  hehe

Aki sportosan használ egy autót annak minek autómata váltó? nekem a transporterem volt automata imádtam mégpedig a pesti dugók miatt szerettem meg fék, gáz azt gurul előre + kényelmesen lehet telefonálni menetközben eplus2 nagyjából ennyi szól vele nyes én úgy vagyok vele hogy az autómata váltó nőknek való hogy tudjanak koncentrálni a kormányzásra  hehe na meg az öreguraknak... beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2012.05.15 kedd, 20:43:06 »

Aki sportosan használ egy autót annak minek autómata váltó? nekem a transporterem volt automata imádtam mégpedig a pesti dugók miatt szerettem meg fék, gáz azt gurul előre + kényelmesen lehet telefonálni menetközben eplus2 nagyjából ennyi szól vele nyes én úgy vagyok vele hogy az autómata váltó nőknek való hogy tudjanak koncentrálni a kormányzásra  hehe na meg az öreguraknak... beka3
A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"   eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:32:38 »

A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"   eplus2

Mondod ezt tehetős amerikaiként. hehe

Az automatát a kényelmes/lusta/béna emberek találták ki, mint minden mást ezen a földön.
Meglepődnél, hogy mennyivel jobban megy kézi váltóval az a 170 ló. 

Sportos autóra meg nem való régi vágású automata, ezt tudta a FoMoCo is 2000-ben.
Modern, duplakuplungos meg fokozatmentes automata már igen, de azok az ST200 korszakában még sehol sem voltak.

Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6. eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:34:46 »

Mondod ezt tehetős amerikaiként. hehe

Az automatát a kényelmes/lusta/béna emberek találták ki, mint minden mást ezen a földön.
Meglepődnél, hogy mennyivel jobban megy kézi váltóval az a 170 ló. 

Sportos autóra meg nem való régi vágású automata, ezt tudta a FoMoCo is 2000-ben.
Modern, duplakuplungos meg fokozatmentes automata már igen, de azok az ST200 korszakában még sehol sem voltak.

Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6. eplus2

Na majd szombaton kipróbálok egy kéziváltós V6-ot, de akkor sem kéne, ha 2 mp alatt lenne 200-on  wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:37:44 »

Na majd szombaton kipróbálok egy kéziváltós V6-ot, de akkor sem kéne, ha 2 mp alatt lenne 200-on  wave

Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:39:36 »

Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:51:15 »

Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál  eplus2

Majd szombattól elhiszed.

Annyira lustítja a V6-ot ez a 4 gangos, hogy én anno ki is szereltettem az MKI-ből. Ipari hulladék ez a Ford automata. Tudott jókat csinálni akkoriban is a Ford, de ez a CD4E egy legendásan nem jó darab. Engem nem győzött meg.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:51:34 »

Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál  eplus2
Cserében olyan dinamikusan vezet a ember, ahogy akar, nem úgy, ahogy az automatika engedi.
Biztosan meg van az előnye az automata váltónak, de számos előnye van a kézinek is. Én maradok a kézinél.  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:53:12 »

Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
hajrá eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:01:43 »

Majd szombattól elhiszed.

Annyira lustítja a V6-ot ez a 4 gangos, hogy én anno ki is szereltettem az MKI-ből. Ipari hulladék ez a Ford automata. Tudott jókat csinálni akkoriban is a Ford, de ez a CD4E egy legendásan nem jó darab. Engem nem győzött meg.
Szerintem az MKI-ben nem ugyanaz a váltó van mint az MKII-ben. Én kipróbáltam egy MKI 2.0 automatát és majdnem sírva fakadtam! Ahoz képest ami az enyémben van ez űrtechnika  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:06:42 »

Szerintem az MKI-ben nem ugyanaz a váltó van mint az MKII-ben. Én kipróbáltam egy MKI 2.0 automatát és majdnem sírva fakadtam! Ahoz képest ami az enyémben van ez űrtechnika  nyes

Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.

MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:37:53 »

A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"   eplus2

Érdekes szemszög  hehe És miért is jó az a autómata váltó, miért szereted?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:40:22 »

Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6. eplus2


 idiota taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:42:20 »

Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.

MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Nagyjából igen, de azért megtolták a belsejét + tárcsával a direktfokozatinál, hogy jobban fogjon. vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:42:50 »

Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.

MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Tényleg ugyanaz van mindkettőben... akkor vagy az volt nagyon sz@r, vagy az enyém nagyon jó  smile Az MKII valójában csak egy facelift  Undecided
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:44:02 »

Nagyjából igen, de azért megtolták a belsejét + tárcsával a direktfokozatinál, hogy jobban fogjon. vigyor3
Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:45:11 »

Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál  eplus2

Ha úgy váltassz felfelé mint egy csiga akkor lehet bólint  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:45:45 »

Ha úgy váltassz felfelé mint egy csiga akkor lehet bólint  eplus2
Na majd szombaton összemérjük őket  eplus2 eplus2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:48:10 »

Na majd szombaton összemérjük őket  eplus2 eplus2
Lehet lenne esélyem az autómatádal szemben  beka3 sajnos nem megyek a talira meló van.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:50:08 »

Lehet lenne esélyem az autómatádal szemben  beka3 sajnos nem megyek a talira meló van.
Persze, így könnyű beszélni, hogy ott sem leszel  wave egyszer úgyis kiderül az igazság  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:53:09 »

Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?

OBDII.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:57:36 »

Persze, így könnyű beszélni, hogy ott sem leszel  wave egyszer úgyis kiderül az igazság  nyes

 eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:58:12 »

Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?

Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is.  Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2012.05.15 kedd, 23:02:55 »

Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is.  Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.

Hát ezt meg hol hallottad? Nincs ilyen a műszerfalon.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2012.05.15 kedd, 23:03:51 »

Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is.  Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.
Nekem nincsen ikon se az óracsoportnál, se az AWS kijelzőn. Csak egy villáskulcs van, de az ha jól tudom a szervízintervallum végét jelenti.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:00:05 »

Nekem nincsen ikon se az óracsoportnál, se az AWS kijelzőn. Csak egy villáskulcs van, de az ha jól tudom a szervízintervallum végét jelenti.
Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka). Tongue Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:22:52 »

Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka). Tongue Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.  wave
worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 13:31:45 »

Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka). Tongue Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.  wave

Nekem ott izzítás van. taps
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 14:58:30 »

Ma rászántam magam, és tüzetesen átvizsgáltam a fékeket, valamint az ABS jeladókat, és "fogas koszorúkat". Jelentem, meg van a hiba, kb 99,9 %.
A jobb hátsó agyon levő fogas koszorú el van törve, és mozog. Ha csak rá néz az ember, észre se lehet venni. Én viszont mindegyiket egyenként drótkefével, meg hegyes szerszámokkal megtakarítottam, mert elég jól be volt rakodva sárral, meg vas porral, ami a féktárcsáról lekopott. A tisztítás közben egyszer csak megmozdult a fogaskoszorú, és néhány mm távolságban megnyílt, Lendületben, forgás közben szintén kinyílhat, és már is meg van a nagyobb távolság a két oromzat között, azt érzékeli, mint ha állna, vagyis blokkolna. És felenged a fékerőből.
Mivel ez külön ugye nem cserélhető, azt kérdezném, mivel nem értek hozzá, mi az a legkisebb részegység, amit vennem kell, hogy kicseréljem vele együtt a törött részt is. Gondolom, a kerék agy egyben, de valami csavaros kötéssel, oldással mekkora részt kell cserélnem? És ha már cserélnem kell, kinek van ilyen eladó, és mennyiért?
Ja, és jön-e a találkozóra? Postázgatni csak akkor, ha nem jön az illető.
Azért örülök, hogy meg lett, úgy látszik, vigyor3 nyes ilyen részletességgel egyik szerviz sem nézte, tisztogatta.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 11:20:08 »

Ma rászántam magam, és tüzetesen átvizsgáltam a fékeket, valamint az ABS jeladókat, és "fogas koszorúkat". Jelentem, meg van a hiba, kb 99,9 %.
A jobb hátsó agyon levő fogas koszorú el van törve, és mozog. Ha csak rá néz az ember, észre se lehet venni. Én viszont mindegyiket egyenként drótkefével, meg hegyes szerszámokkal megtakarítottam, mert elég jól be volt rakodva sárral, meg vas porral, ami a féktárcsáról lekopott. A tisztítás közben egyszer csak megmozdult a fogaskoszorú, és néhány mm távolságban megnyílt, Lendületben, forgás közben szintén kinyílhat, és már is meg van a nagyobb távolság a két oromzat között, azt érzékeli, mint ha állna, vagyis blokkolna. És felenged a fékerőből.
Mivel ez külön ugye nem cserélhető, azt kérdezném, mivel nem értek hozzá, mi az a legkisebb részegység, amit vennem kell, hogy kicseréljem vele együtt a törött részt is. Gondolom, a kerék agy egyben, de valami csavaros kötéssel, oldással mekkora részt kell cserélnem? És ha már cserélnem kell, kinek van ilyen eladó, és mennyiért?
Ja, és jön-e a találkozóra? Postázgatni csak akkor, ha nem jön az illető.
Azért örülök, hogy meg lett, úgy látszik, vigyor3 nyes ilyen részletességgel egyik szerviz sem nézte, tisztogatta.

Sajnos arra mérget vehetsz, hogy egyik sem csinál még csak hasonlót sem... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:48:03 »

Sajnos arra mérget vehetsz, hogy egyik sem csinál még csak hasonlót sem... Sad
Azt látom, de hogy a saját szerelőm se vegye észre (pedig eddig 100 %-ban elégedett voltam vele, az áraival, és a nyújtott szolgáltatással is), pedig nem egy nagy kunszt. Csak mindenki hajlamos elővenni a laptopot, szuper programot, meg minden, de a szemrevételezés (mint legegyszerűbb hibakeresési mód) csak nekem jutott eszembe?  vigyor3 falbav
Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bowden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bowdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bowden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bowden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?

A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.  falbav vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:54:01 »

Azt látom, de hogy a saját szerelőm se vegye észre (pedig eddig 100 %-ban elégedett voltam vele, az áraival, és a nyújtott szolgáltatással is), pedig nem egy nagy kunszt. Csak mindenki hajlamos elővenni a laptopot, szuper programot, meg minden, de a szemrevételezés (mint legegyszerűbb hibakeresési mód) csak nekem jutott eszembe?  vigyor3 falbav
Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bowden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bowdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bowden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bowden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?

A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.  falbav vigyor3
Pedig ott volt az enyém, beleülhettél volna  nyes Igaz, hogy nekem sem jutott eszembe, hogy a tiédet, vagy yooccooét kipróbáljam  falbav
Az pedig, hogy kb 3500-nál kezd el húzni, az azért van, mert akkor nyit ki a második torok. Én a következő talira tuti kiakasztom és megalázom Murmucka off-ját  eplus2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:56:19 »

Pedig ott volt az enyém, beleülhettél volna  nyes Igaz, hogy nekem sem jutott eszembe, hogy a tiédet, vagy yooccooét kipróbáljam  falbav
Az pedig, hogy kb 3500-nál kezd el húzni, az azért van, mert akkor nyit ki a második torok. Én a következő talira tuti kiakasztom és megalázom Murmucka off-ját  eplus2
Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk! vigyor3 nyes eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:58:32 »

Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk! vigyor3 nyes eplus2
vagy be se engedjük  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:59:41 »

A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.  falbav vigyor3
fogyasztással hogy állsz?
mondhattad volna, elmentem volna vele egy körre ...
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 13:02:35 »

vagy be se engedjük  hehe
Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk! vigyor3 nyes eplus2
nyes nyes nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 13:03:32 »

fogyasztással hogy állsz?
mondhattad volna, elmentem volna vele egy körre ...
Városban 12,3  most az úton 10,3. Hazafelé csak közúton, városi nélkül 8,8.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 19:21:18 »


Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bovden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bovdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bovden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bovden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?



Nincs ötlete senkinek? Valahol pedig olvastam erről.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:02:23 »

Nincs ötlete senkinek? Valahol pedig olvastam erről.
kombinál tudom hogy van vezetve, a tiednél nem
ezt is mondhattad volna ... van nálam polifoam meg szerelősruha, szal ezt is megcsináltam volna neked ...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:33:50 »

kombinál tudom hogy van vezetve, a tiednél nem
ezt is mondhattad volna ... van nálam polifoam meg szerelősruha, szal ezt is megcsináltam volna neked ...
Minden nem juthat eszébe az embernek. De köszi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 17:15:50 »

A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.  falbav vigyor3

Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle Smiley De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba.. Cheesy
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 17:24:43 »

Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle Smiley De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba.. Cheesy
Mint amikor én átültem a Wartburgomból a 2.0 DOHC Ford Sierrába! Ég és földalatti! wow1
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2012.05.22 kedd, 14:44:14 »

Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle Smiley De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba.. Cheesy


Ne lepődj meg sajnos még az st220 is elég tohonya 1.,2.fokozatban is 3. ban 80 nál kezdi felszedni a betont...
Pár napja beültem 2.0 benyásba/kollega autòja/ azt kell mondjam mivel jobban pörög 1-2ben erőssebbnek éreztem gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2012.05.22 kedd, 15:14:55 »


Ne lepődj meg sajnos még az st220 is elég tohonya 1.,2.fokozatban is 3. ban 80 nál kezdi felszedni a betont...
Pár napja beültem 2.0 benyásba/kollega autòja/ azt kell mondjam mivel jobban pörög 1-2ben erőssebbnek éreztem gun

Ti milyen V6-okkal jártok? Rendben van nálatok minden?

Az enyém 1-2-3-ban leszedi a fejemet és rohadt nagyot lép 7000-ig kihúzatva padlógázon. A 2.0 olyan érzetre hozzá képest, mint az 1.1 Fiesta.  wow1

És ez akkor is így volt, amikor még 170 paci volt benne. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2012.05.22 kedd, 16:04:47 »

Ti milyen V6-okkal jártok? Rendben van nálatok minden?

Az enyém 1-2-3-ban leszedi a fejemet és rohadt nagyot lép 7000-ig kihúzatva padlógázon. A 2.0 olyan érzetre hozzá képest, mint az 1.1 Fiesta.  wow1

És ez akkor is így volt, amikor még 170 paci volt benne. integet2
ezzel tudok egyet érteni.
nem tudom, mi a gond az általatok kitárgyalt autókkal, de azokkal valami tuti nem kerek...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2012.05.22 kedd, 16:12:15 »

mivel szerelő nem vagyok erre nem fog mostanság fény derűlni taps
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.