Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:40:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213723 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4650 Dátum:
2012.05.15 kedd, 15:21:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.15 kedd, 14:02:37
az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...
Azért írtam 350k kb, fék felfügesztés kipurendszer stb sbt
de még mindig jobb mint egy leharcolt st200 1miláért.. és az még csak nem is egyedi.
Nem mintha nem lennék boldog egy mezi st200-al
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4651 Dátum:
2012.05.15 kedd, 19:57:18 »
Nem is értem mit ugrálok, még nincs három hete, hogy nálam van a kocsi
majd talán jövőre, mikor már kevés lesz a 170 paci
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4652 Dátum:
2012.05.15 kedd, 20:02:30 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 19:57:18
Nem is értem mit ugrálok, még nincs három hete, hogy nálam van a kocsi
majd talán jövőre, mikor már kevés lesz a 170 paci
Hamar kevés lesz ám. Az a 170 ló pont arra elég, hogy felkeltse az érdeklődésedet az erősebb autók iránt.
Főleg, hogy te automatával használod azt a 170 lovat. Ami kézi váltóra lefordítva nagyjából 150 lovat jelent.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4653 Dátum:
2012.05.15 kedd, 20:06:16 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 20:02:30
Hamar kevés lesz ám. Az a 170 ló pont arra elég, hogy felkeltse az érdeklődésedet az erősebb autók iránt.
Főleg, hogy te automatával használod azt a 170 lovat. Ami kézi váltóra lefordítva nagyjából 150 lovat jelent.
Volt már erősebb kocsim, de az is automata és ez így van rendjén
Ha jól informálódtam ST200-ból nem csináltak csak manuálist. Itt az idő, hogy csináljak egy automatát
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4654 Dátum:
2012.05.15 kedd, 20:16:18 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 20:06:16
Volt már erősebb kocsim, de az is automata és ez így van rendjén
Ha jól informálódtam ST200-ból nem csináltak csak manuálist. Itt az idő, hogy csináljak egy automatát
Aki sportosan használ egy autót annak minek autómata váltó? nekem a transporterem volt automata imádtam mégpedig a pesti dugók miatt szerettem meg fék, gáz azt gurul előre + kényelmesen lehet telefonálni menetközben
nagyjából ennyi szól vele
én úgy vagyok vele hogy az autómata váltó nőknek való hogy tudjanak koncentrálni a kormányzásra
na meg az öreguraknak...
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4655 Dátum:
2012.05.15 kedd, 20:43:06 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 20:16:18
Aki sportosan használ egy autót annak minek autómata váltó? nekem a transporterem volt automata imádtam mégpedig a pesti dugók miatt szerettem meg fék, gáz azt gurul előre + kényelmesen lehet telefonálni menetközben
nagyjából ennyi szól vele
én úgy vagyok vele hogy az autómata váltó nőknek való hogy tudjanak koncentrálni a kormányzásra
na meg az öreguraknak...
A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4656 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:32:38 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 20:43:06
A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"
Mondod ezt tehetős amerikaiként.
Az automatát a kényelmes/lusta/béna emberek találták ki, mint minden mást ezen a földön.
Meglepődnél, hogy mennyivel jobban megy kézi váltóval az a 170 ló.
Sportos autóra meg nem való régi vágású automata, ezt tudta a FoMoCo is 2000-ben.
Modern, duplakuplungos meg fokozatmentes automata már igen, de azok az ST200 korszakában még sehol sem voltak.
Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4657 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:34:46 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 21:32:38
Mondod ezt tehetős amerikaiként.
Az automatát a kényelmes/lusta/béna emberek találták ki, mint minden mást ezen a földön.
Meglepődnél, hogy mennyivel jobban megy kézi váltóval az a 170 ló.
Sportos autóra meg nem való régi vágású automata, ezt tudta a FoMoCo is 2000-ben.
Modern, duplakuplungos meg fokozatmentes automata már igen, de azok az ST200 korszakában még sehol sem voltak.
Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6.
Na majd szombaton kipróbálok egy kéziváltós V6-ot, de akkor sem kéne, ha 2 mp alatt lenne 200-on
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4658 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:37:44 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 21:34:46
Na majd szombaton kipróbálok egy kéziváltós V6-ot, de akkor sem kéne, ha 2 mp alatt lenne 200-on
Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4659 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:39:36 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 21:37:44
Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4660 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:51:15 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 21:39:36
Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál
Majd szombattól elhiszed.
Annyira lustítja a V6-ot ez a 4 gangos, hogy én anno ki is szereltettem az MKI-ből. Ipari hulladék ez a Ford automata. Tudott jókat csinálni akkoriban is a Ford, de ez a CD4E egy legendásan nem jó darab. Engem nem győzött meg.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4661 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:51:34 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 21:39:36
Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál
Cserében olyan dinamikusan vezet a ember, ahogy akar, nem úgy, ahogy az automatika engedi.
Biztosan meg van az előnye az automata váltónak, de számos előnye van a kézinek is. Én maradok a kézinél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4662 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:53:12 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 21:37:44
Igazából egy ST200-as motor kellene egy 2001 utáni F1 kormányváltós Durashift-tel. Annak lenne már értelme.
hajrá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4663 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:01:43 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 21:51:15
Majd szombattól elhiszed.
Annyira lustítja a V6-ot ez a 4 gangos, hogy én anno ki is szereltettem az MKI-ből. Ipari hulladék ez a Ford automata. Tudott jókat csinálni akkoriban is a Ford, de ez a CD4E egy legendásan nem jó darab. Engem nem győzött meg.
Szerintem az MKI-ben nem ugyanaz a váltó van mint az MKII-ben. Én kipróbáltam egy MKI 2.0 automatát és majdnem sírva fakadtam! Ahoz képest ami az enyémben van ez űrtechnika
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4664 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:06:42 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 22:01:43
Szerintem az MKI-ben nem ugyanaz a váltó van mint az MKII-ben. Én kipróbáltam egy MKI 2.0 automatát és majdnem sírva fakadtam! Ahoz képest ami az enyémben van ez űrtechnika
Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.
MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4665 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:37:53 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 20:43:06
A sportos vezetési stílus nem attól függ, hogy manuális vagy automata a váltómű. A manuális váltót a csóró európaiaknak találták ki és különben pedig "a kéziváltó az autógyártás szégyene"
Érdekes szemszög
És miért is jó az a autómata váltó, miért szereted?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4666 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:40:22 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 21:32:38
Tehetsz az ST motorra 4 gangos Ford automatát, akkor legalább megtudod, hogyan megy egy kéziváltós sima V6.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4667 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:42:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 22:06:42
Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.
MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Nagyjából igen, de azért megtolták a belsejét + tárcsával a direktfokozatinál, hogy jobban fogjon.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4668 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:42:50 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 22:06:42
Szerinted. Valójában meg ugyan az van az összesben 1994-2001-ig, utána meg 2007-ig rendelhető volt a 2.0-ásokhoz.
MK I 2.0-ban ugyan az a CD4E van, mint a tiédben.
Tényleg ugyanaz van mindkettőben... akkor vagy az volt nagyon sz@r, vagy az enyém nagyon jó
Az MKII valójában csak egy facelift
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4669 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:44:02 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 22:42:20
Nagyjából igen, de azért megtolták a belsejét + tárcsával a direktfokozatinál, hogy jobban fogjon.
Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4670 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:45:11 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 21:39:36
Egyébként minden viccet félretéve nem hiszem, hogy akkora különbség van az automata és a manuális V6 között, leszámítva, hogy a manuálisnál hatalmasat bólint az utas a váltásnál
Ha úgy váltassz felfelé mint egy csiga akkor lehet bólint
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4671 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:45:45 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 22:45:11
Ha úgy váltassz felfelé mint egy csiga akkor lehet bólint
Na majd szombaton összemérjük őket
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4672 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:48:10 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 22:45:45
Na majd szombaton összemérjük őket
Lehet lenne esélyem az autómatádal szemben
sajnos nem megyek a talira meló van.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4673 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:50:08 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 22:48:10
Lehet lenne esélyem az autómatádal szemben
sajnos nem megyek a talira meló van.
Persze, így könnyű beszélni, hogy ott sem leszel
egyszer úgyis kiderül az igazság
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4674 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:53:09 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 22:44:02
Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?
OBDII.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4675 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:57:36 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 22:50:08
Persze, így könnyű beszélni, hogy ott sem leszel
egyszer úgyis kiderül az igazság
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4676 Dátum:
2012.05.15 kedd, 22:58:12 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 22:44:02
Amúgy az enyémben miért nincs check engine? Vagy egyikben sincs? És honnan tudom, ha hibát tárol az ECU?
Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is. Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4677 Dátum:
2012.05.15 kedd, 23:02:55 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 22:58:12
Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is. Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.
Hát ezt meg hol hallottad? Nincs ilyen a műszerfalon.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4678 Dátum:
2012.05.15 kedd, 23:03:51 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 22:58:12
Elvileg a benzineseknél már van (az ikon elvileg ott figyel a műszerfaladon), de MK1-nél úgy emlékszem csak nagy fekáliánál világít ki, amikor az autó 60-es vészprogramba áll a motorvezérlő hibája miatt, illetve szerintem ez van még az MKII-n is. Hogy van-e eltárolt hiba, azt a hibakódolvasás mondja meg.
Nekem nincsen ikon se az óracsoportnál, se az AWS kijelzőn. Csak egy villáskulcs van, de az ha jól tudom a szervízintervallum végét jelenti.
Naplózva
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4679 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 12:00:05 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 23:03:51
Nekem nincsen ikon se az óracsoportnál, se az AWS kijelzőn. Csak egy villáskulcs van, de az ha jól tudom a szervízintervallum végét jelenti.
Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka).
Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4680 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 12:22:52 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.17 csütörtök, 12:00:05
Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka).
Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4681 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 13:31:45 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.17 csütörtök, 12:00:05
Az óracsoporton van, ahol a dízliseknél az izzításjel található. Legalább is az enyémen ott figyel (MK1 szimbólumlap MK2 egységben), de a kiszedett MK2 lapon is rajta van a motor ikon. Legyőzve szelektív lustaságomat, megnéztem, a kezelési könyv nem hozza. Izzításjelet magyarázza, aztán annyi. Nem tudom, hol, mikor olvastam róla, hogy csak a "vészüzemben világít a lámpa", amikor behal az ECU, de ilyen áron én nem is akarom látni (szerencsére ritka).
Sajátomon gondolkodtam rajta anno, hogy kikötöm rá a hibakód villogtató rendszert, de generációs feljebb lépés miatt elvetettem a dolgot.
Nekem ott izzítás van.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4682 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 14:58:30 »
Ma rászántam magam, és tüzetesen átvizsgáltam a fékeket, valamint az ABS jeladókat, és "fogas koszorúkat". Jelentem, meg van a hiba, kb 99,9 %.
A jobb hátsó agyon levő fogas koszorú el van törve, és mozog. Ha csak rá néz az ember, észre se lehet venni. Én viszont mindegyiket egyenként drótkefével, meg hegyes szerszámokkal megtakarítottam, mert elég jól be volt rakodva sárral, meg vas porral, ami a féktárcsáról lekopott. A tisztítás közben egyszer csak megmozdult a fogaskoszorú, és néhány mm távolságban megnyílt, Lendületben, forgás közben szintén kinyílhat, és már is meg van a nagyobb távolság a két oromzat között, azt érzékeli, mint ha állna, vagyis blokkolna. És felenged a fékerőből.
Mivel ez külön ugye nem cserélhető, azt kérdezném, mivel nem értek hozzá, mi az a legkisebb részegység, amit vennem kell, hogy kicseréljem vele együtt a törött részt is. Gondolom, a kerék agy egyben, de valami csavaros kötéssel, oldással mekkora részt kell cserélnem? És ha már cserélnem kell, kinek van ilyen eladó, és mennyiért?
Ja, és jön-e a találkozóra? Postázgatni csak akkor, ha nem jön az illető.
Azért örülök, hogy meg lett, úgy látszik,
ilyen részletességgel egyik szerviz sem nézte, tisztogatta.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4683 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 11:20:08 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.17 csütörtök, 14:58:30
Ma rászántam magam, és tüzetesen átvizsgáltam a fékeket, valamint az ABS jeladókat, és "fogas koszorúkat". Jelentem, meg van a hiba, kb 99,9 %.
A jobb hátsó agyon levő fogas koszorú el van törve, és mozog. Ha csak rá néz az ember, észre se lehet venni. Én viszont mindegyiket egyenként drótkefével, meg hegyes szerszámokkal megtakarítottam, mert elég jól be volt rakodva sárral, meg vas porral, ami a féktárcsáról lekopott. A tisztítás közben egyszer csak megmozdult a fogaskoszorú, és néhány mm távolságban megnyílt, Lendületben, forgás közben szintén kinyílhat, és már is meg van a nagyobb távolság a két oromzat között, azt érzékeli, mint ha állna, vagyis blokkolna. És felenged a fékerőből.
Mivel ez külön ugye nem cserélhető, azt kérdezném, mivel nem értek hozzá, mi az a legkisebb részegység, amit vennem kell, hogy kicseréljem vele együtt a törött részt is. Gondolom, a kerék agy egyben, de valami csavaros kötéssel, oldással mekkora részt kell cserélnem? És ha már cserélnem kell, kinek van ilyen eladó, és mennyiért?
Ja, és jön-e a találkozóra? Postázgatni csak akkor, ha nem jön az illető.
Azért örülök, hogy meg lett, úgy látszik,
ilyen részletességgel egyik szerviz sem nézte, tisztogatta.
Sajnos arra mérget vehetsz, hogy egyik sem csinál még csak hasonlót sem...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4684 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:48:03 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.20 vasárnap, 11:20:08
Sajnos arra mérget vehetsz, hogy egyik sem csinál még csak hasonlót sem...
Azt látom, de hogy a saját szerelőm se vegye észre (pedig eddig 100 %-ban elégedett voltam vele, az áraival, és a nyújtott szolgáltatással is), pedig nem egy nagy kunszt. Csak mindenki hajlamos elővenni a laptopot, szuper programot, meg minden, de a szemrevételezés (mint legegyszerűbb hibakeresési mód) csak nekem jutott eszembe?
Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bowden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bowdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bowden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bowden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?
A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4685 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:54:01 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:48:03
Azt látom, de hogy a saját szerelőm se vegye észre (pedig eddig 100 %-ban elégedett voltam vele, az áraival, és a nyújtott szolgáltatással is), pedig nem egy nagy kunszt. Csak mindenki hajlamos elővenni a laptopot, szuper programot, meg minden, de a szemrevételezés (mint legegyszerűbb hibakeresési mód) csak nekem jutott eszembe?
Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bowden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bowdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bowden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bowden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?
A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.
Pedig ott volt az enyém, beleülhettél volna
Igaz, hogy nekem sem jutott eszembe, hogy a tiédet, vagy yooccooét kipróbáljam
Az pedig, hogy kb 3500-nál kezd el húzni, az azért van, mert akkor nyit ki a második torok. Én a következő talira tuti kiakasztom és megalázom Murmucka off-ját
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4686 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:56:19 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.20 vasárnap, 12:54:01
Pedig ott volt az enyém, beleülhettél volna
Igaz, hogy nekem sem jutott eszembe, hogy a tiédet, vagy yooccooét kipróbáljam
Az pedig, hogy kb 3500-nál kezd el húzni, az azért van, mert akkor nyit ki a második torok. Én a következő talira tuti kiakasztom és megalázom Murmucka off-ját
Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4687 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:58:32 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:56:19
Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk!
vagy be se engedjük
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4688 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:59:41 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:48:03
A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.
fogyasztással hogy állsz?
mondhattad volna, elmentem volna vele egy körre ...
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4689 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 13:02:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.20 vasárnap, 12:58:32
vagy be se engedjük
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:56:19
Én jobbat tudok, lekötözzük Murmuckát, és nélküle gyorsulunk!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4690 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 13:03:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.20 vasárnap, 12:59:41
fogyasztással hogy állsz?
mondhattad volna, elmentem volna vele egy körre ...
Városban 12,3 most az úton 10,3. Hazafelé csak közúton, városi nélkül 8,8.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4691 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 19:21:18 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:48:03
Na mindegy, szóval nem tudja senki, mekkora egységet (fődarabot) kell megvegyek, hogy kicseréljem a törött fogas koszorút?
A másik kérdésem, ami a fékkel kapcsolatos, hogy olvastam valami kézifék bovden kiakadásról valahol. Most nem állnék neki keresgélni, de ha olvassa valaki hozzáértő, akkor a kérdés a következő:
Hogyan lehet vissza akasztani a kiakadt kézifék bovdent?
Az egyik oldalon, történetesen a bal oldalon, ha behúzom a kéziféket, talán még jobban forog a kerék, mint előtte. A bovden végét fogóval megfogva kb. 4 centit tudok húzni kifelé a bovden házból, csőből, vagy mi az. A jobb oldali kézifék jó, az fogja, mint sz.r a gatyát. A bal oldali, meg röhög.
Hofit idézve: MMMMMért pont én fogjak?
Nincs ötlete senkinek? Valahol pedig olvastam erről.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4692 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 20:02:23 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 19:21:18
Nincs ötlete senkinek? Valahol pedig olvastam erről.
kombinál tudom hogy van vezetve, a tiednél nem
ezt is mondhattad volna ... van nálam polifoam meg szerelősruha, szal ezt is megcsináltam volna neked ...
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4693 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 20:33:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.20 vasárnap, 20:02:23
kombinál tudom hogy van vezetve, a tiednél nem
ezt is mondhattad volna ... van nálam polifoam meg szerelősruha, szal ezt is megcsináltam volna neked ...
Minden nem juthat eszébe az embernek. De köszi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4694 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 17:15:50 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.20 vasárnap, 12:48:03
A másik gondom, hogy itt volt ez a találkozó, tempós egymás mellett haladás, vagy mi. A szegény kis V6-osomat csak a csiga nem hagyta le, mert szereti nyaldosni a rendszám táblám. Inkább adnék neki fagyit, de menjen gyorsabban a verda. Arról van szó, hogy nyomom a gázt, gyorsul szegény, de lassan. Aztán egyszer csak el kezdi kapkodni a lábát, de csak bizonyos fordulat, és sebesség felett. Vagyis nem megy úgy, mint ahogy én elvárnám. Az 1.8-as sima is gyorsult így, sőt, jobban, csak aztán az véget ért, ez meg akkor kezd éledezni. Nem érzem benne az "erőt" teljesen. Ne értsetek félre, nagyon jó, nagyon szép, nagyon erős, de a többi autót látva gyengének tűnik. Lehet, hogy csak képzelődök, de nem ültem másik hasonló járgányban, hogy az mire képes.
Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle
De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba..
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4695 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 17:24:43 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.05.21 hétfő, 17:15:50
Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle
De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba..
Mint amikor én átültem a Wartburgomból a 2.0 DOHC Ford Sierrába! Ég és földalatti!
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4696 Dátum:
2012.05.22 kedd, 14:44:14 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.05.21 hétfő, 17:15:50
Nem igaz, mert én nyertem a Te autóddal 1-et, de amúgy tényleg.. Nagy álmom volt a V6 kipróbálása, jól is ment a géped nagyon, de mintha többet vártam volna tőle
De én betudtam annak, hogy megszoktam az én 2.0-ás gépemet és hozzászoktam már ahhoz, hogy van erő az autóban.. Gondolhatod mit éreztem amikor átültem az 1.2-es Fabia-ból a 2.0-ás Mondeo-ba..
Ne lepődj meg sajnos még az st220 is elég tohonya 1.,2.fokozatban is 3. ban 80 nál kezdi felszedni a betont...
Pár napja beültem 2.0 benyásba/kollega autòja/ azt kell mondjam mivel jobban pörög 1-2ben erőssebbnek éreztem
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4697 Dátum:
2012.05.22 kedd, 15:14:55 »
Idézetet írta: KNT85 - 2012.05.22 kedd, 14:44:14
Ne lepődj meg sajnos még az st220 is elég tohonya 1.,2.fokozatban is 3. ban 80 nál kezdi felszedni a betont...
Pár napja beültem 2.0 benyásba/kollega autòja/ azt kell mondjam mivel jobban pörög 1-2ben erőssebbnek éreztem
Ti milyen V6-okkal jártok? Rendben van nálatok minden?
Az enyém 1-2-3-ban leszedi a fejemet és rohadt nagyot lép 7000-ig kihúzatva padlógázon. A 2.0 olyan érzetre hozzá képest, mint az 1.1 Fiesta.
És ez akkor is így volt, amikor még 170 paci volt benne.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4698 Dátum:
2012.05.22 kedd, 16:04:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.22 kedd, 15:14:55
Ti milyen V6-okkal jártok? Rendben van nálatok minden?
Az enyém 1-2-3-ban leszedi a fejemet és rohadt nagyot lép 7000-ig kihúzatva padlógázon. A 2.0 olyan érzetre hozzá képest, mint az 1.1 Fiesta.
És ez akkor is így volt, amikor még 170 paci volt benne.
ezzel tudok egyet érteni.
nem tudom, mi a gond az általatok kitárgyalt autókkal, de azokkal valami tuti nem kerek...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KNT85
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4699 Dátum:
2012.05.22 kedd, 16:12:15 »
mivel szerelő nem vagyok erre nem fog mostanság fény derűlni
Naplózva
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ