Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:07:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217295 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2012.06.23 szombat, 01:23:05 »

pfujj...mi van itt gyerekek? ennyire meleg volt pénteken? hehe

csak gyakoroltuk a "szájkaraktert" Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2012.06.23 szombat, 05:02:17 »

csak gyakoroltuk a "szájkaraktert" Grin
És mivel jól ment, ezért abbahagytuk, nem kell gyakorolni! wave 2funny
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2012.06.23 szombat, 09:42:09 »

pfujj...mi van itt gyerekek? ennyire meleg volt pénteken? hehe

Pfujj... vigyor3 téged is lehet látni smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2012.06.23 szombat, 11:43:46 »

Ma megtuningoltam a vasat, mert este nem ment olyan jól, mint szokott. Kiszedtem belőle Yokkót, azóta érezhetően jobban megy. eplus2

Legolcsóbb biotuning. hehe
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2012.06.23 szombat, 11:57:54 »

Ma megtuningoltam a vasat, mert este nem ment olyan jól, mint szokott. Kiszedtem belőle Yokkót, azóta érezhetően jobban megy. eplus2

Legolcsóbb biotuning. hehe
Ki az a Yokkó?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2012.06.23 szombat, 12:03:41 »

Ma megtuningoltam a vasat, mert este nem ment olyan jól, mint szokott. Kiszedtem belőle Yokkót, azóta érezhetően jobban megy. eplus2

Legolcsóbb biotuning. hehe
nem azóta megy jobban, hogy sz*rtál egyet?  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2012.06.23 szombat, 12:05:47 »

Na, térjünk vissza a szakmaiság mezejére!
Ha bekapcsolom a klímát, kb fele annyira megy a verda, mint amikor nincs bekapcsolva  szomoru1 Mi lehet ennek az oka? Szorul a klímacsapágy?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2012.06.23 szombat, 12:49:53 »

Na, térjünk vissza a szakmaiság mezejére!
Ha bekapcsolom a klímát, kb fele annyira megy a verda, mint amikor nincs bekapcsolva  szomoru1 Mi lehet ennek az oka? Szorul a klímacsapágy?

Gyenge az autód az automata miatt. hehe

Nekem nem fog vissza rajta érezhető tartományban semmit. Amikor még 171 ló volt, akkor én is éreztem, ha be volt kapcsolva. Egy bizonyos szintig természetes.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:11:06 »

Gyenge az autód az automata miatt. hehe

Nekem nem fog vissza rajta érezhető tartományban semmit. Amikor még 171 ló volt, akkor én is éreztem, ha be volt kapcsolva. Egy bizonyos szintig természetes.
Egy bizonyos szintig persze, de ez szerintem túlmutat azon... Az első mondatot nem kommentálom  beka3
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:13:53 »

Egy bizonyos szintig persze, de ez szerintem túlmutat azon... Az első mondatot nem kommentálom  beka3

generátorod is gyengélkedhet
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:18:31 »

generátorod is gyengélkedhet
annak mi köze a klímához?
Amúgy tényleg lehet, hogy gyengélkedik, mert mikor bekapcsol a hűtőventi gyengébb lesz egy pillanatra a fényszóró és lelassul az utastér venti...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2012.06.23 szombat, 15:42:52 »

Gyenge az autód az automata miatt. hehe

Nekem nem fog vissza rajta érezhető tartományban semmit. Amikor még 171 ló volt, akkor én is éreztem, ha be volt kapcsolva. Egy bizonyos szintig természetes.
én amikor bekapcsolom a klímát, csak a ventilátor indul el ...
ki érti ezt ..  hehe
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2012.06.23 szombat, 22:22:04 »

én amikor bekapcsolom a klímát, csak a ventilátor indul el ...
ki érti ezt ..  hehe

a kompresszor nem?  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2012.06.23 szombat, 23:36:06 »


ki érti ezt ..  hehe
én igen...én igen!  nyes
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 00:41:56 »

nem azóta megy jobban, hogy sz*rtál egyet?  eplus2
fizettél neki egy tejes kávét? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 00:49:40 »

Pfujj... vigyor3 téged is lehet látni smile
nem-nem... csak sunyi módon éjszaka nézek be vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 01:13:13 »

fizettél neki egy tejes kávét? eplus2
vett magának a mekiben Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 03:53:53 »

vett magának a mekiben Cheesy

Úgy szeretem, hogy a végtermékemmel ilyen jól elvagytok. eplus2
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 03:56:15 »

Na, térjünk vissza a szakmaiság mezejére!
Ha bekapcsolom a klímát, kb fele annyira megy a verda, mint amikor nincs bekapcsolva  szomoru1 Mi lehet ennek az oka? Szorul a klímacsapágy?

Elméletileg minden gyárilag klímával felszerelt gépjárműn van egy biztonsági opció, nem tudom a pontos nevét csak a működési elvét,
ha az autóval közlekedünk bekapcsolt klímával és hirtelen teljes töltést adunk neki akkor a klíma kompresszor automatán kikapcsol hogy a motor 100% teljesítményt tudjon biztosítani a kigyorsítási folyamatban, amint abba hagyjuk a kigyorsítást a kk. automatán vissza kapcsol.

Lehet hogy nálad ez a folyamat nem működik.

De ez csak egy fórumos elmélet.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 03:58:59 »

Elméletileg minden gyárilag klímával felszerelt gépjárműn van egy biztonsági opció, nem tudom a pontos nevét csak a működési elvét,
ha az autóval közlekedünk bekapcsolt klímával és hirtelen teljes töltést adunk neki akkor a klíma kompresszor automatán kikapcsol hogy a motor 100% teljesítményt tudjon biztosítani a kigyorsítási folyamatban, amint abba hagyjuk a kigyorsítást a kk. automatán vissza kapcsol.

Lehet hogy nálad ez a folyamat nem működik.

De ez csak egy fórumos elmélet.

Az elmélet helyes, tényleg van ilyen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 06:23:17 »

Elméletileg minden gyárilag klímával felszerelt gépjárműn van egy biztonsági opció, nem tudom a pontos nevét csak a működési elvét,
ha az autóval közlekedünk bekapcsolt klímával és hirtelen teljes töltést adunk neki akkor a klíma kompresszor automatán kikapcsol hogy a motor 100% teljesítményt tudjon biztosítani a kigyorsítási folyamatban, amint abba hagyjuk a kigyorsítást a kk. automatán vissza kapcsol.

Lehet hogy nálad ez a folyamat nem működik.

De ez csak egy fórumos elmélet.

Ez így van. Azt kéne megtudni, hogy nála lepadlózva is ugyanazt míveli-é. Tehát, hogy lelövi-e a kk-t. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 12:10:41 »

sziasztok!!szerintetek hogy lehet az hogy a cromaxnál a 6liter olajbol maradt kb másfél deci az olajcserénél amikor eddig 5.5 liter volt az olajcsere?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 12:44:29 »

sziasztok!!szerintetek hogy lehet az hogy a cromaxnál a 6liter olajbol maradt kb másfél deci az olajcserénél amikor eddig 5.5 liter volt az olajcsere?
eddig rosszul csináltad
most rosszul csináltad
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 14:19:08 »

eddig rosszul csináltad
most rosszul csináltad
mármint most vagy eddig volt rosszul csinálva?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 14:44:53 »

mármint most vagy eddig volt rosszul csinálva?
a kettő közül egy szabadon választható  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 14:50:33 »

a kettő közül egy szabadon választható  vigyor3


5.5liter a feltöltés szűrőcserével együtt... túl lett töltve biztos.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 17:20:35 »


5.5liter a feltöltés szűrőcserével együtt... túl lett töltve biztos.
az szép.vagyis még egy ford szerviz ahol elvileg már jopár ilyen kocsit csináltak se értenek hozzá.ez már kész kabaré.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 20:18:15 »

A történet a következő.

Sajnos az autóval ütköztem és a job oldali sárvédö iv felgyürödöt a trapéz elgörbült, és a kormányöszekötö is ivetkapot.
Ezek mind ki lettek cserélve + még a golyaláb rugója is.
Na de ami a lényeg kicxsit úgy érzem mintha a kormány teljes beforditása után kicsit nehézkesen jönne vissza egyenesbe a kormány, mi lehet ennek az oka.
Sajnos amit nem tudok hogy elötte csinálta e vagy sem.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 21:11:27 »

A történet a következő.

Sajnos az autóval ütköztem és a job oldali sárvédö iv felgyürödöt a trapéz elgörbült, és a kormányöszekötö is ivetkapot.
Ezek mind ki lettek cserélve + még a golyaláb rugója is.
Na de ami a lényeg kicxsit úgy érzem mintha a kormány teljes beforditása után kicsit nehézkesen jönne vissza egyenesbe a kormány, mi lehet ennek az oka.
Sajnos amit nem tudok hogy elötte csinálta e vagy sem.
én inkább kidobtam a kormányművet.Pedig csak ívben hajlott az összekötő...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 21:30:16 »

az szép.vagyis még egy ford szerviz ahol elvileg már jopár ilyen kocsit csináltak se értenek hozzá.ez már kész kabaré.

nézd meg a nívót.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:16:18 »

nézd meg a nívót.
szerinted?már tul vagyok rajta.maxon van.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:29:26 »

szerinted?már tul vagyok rajta.maxon van.

akkor leengedték a felesleget, előfordul ez máshol is nem nagy ügy...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:36:30 »

sziasztok!!szerintetek hogy lehet az hogy a cromaxnál a 6liter olajbol maradt kb másfél deci az olajcserénél amikor eddig 5.5 liter volt az olajcsere?
valakinek pont annyi kellett ...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:44:50 »

valakinek pont annyi kellett ...

valószínű  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:13:34 »

az szép.vagyis még egy ford szerviz ahol elvileg már jopár ilyen kocsit csináltak se értenek hozzá.ez már kész kabaré.

ott sokszor még annyira sem értenek hozzá, mint a Wartburgokat szerelő Pista bácsi...  szomoru1

valakinek pont annyi kellett ...

szinte biztos... vagy utólag rájöttek, hogy hoppá az olajszűrőt nem cseréltük  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.25 hétfő, 18:15:38 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:45:34 »

szinte biztos... vagy utólag rájöttek, hogy hoppá az olajszűrőt nem cseréltük  eplus2

Gyakrabban megesik, mint gondolnád. integet2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:00:21 »

valakinek pont annyi kellett ...
ez a vkinek pont annyi kellett egész biztos hogy nem igaz.németbe járok ki a v6-al és 1000km után mindig szoktam vmennyit ráönteni az olajra.most hétvégén is akartam de láttam totál fullon van vagyis maxon.ilyen még sose volt.ezek szerint jóval max fölé öntötték.irtam egy panasz mailt a cromaxnak majd ök erre azt irták elnézésemet kérik fáradjak be hogy elháritsák a gondot de amugy meg ennyi töblet olaj bár nem üzemszerü de probléma nem lehet belöle.már csak azért is bosszant mert elég komoly pépnz hagytam náluk igaz most rendben is van a kocsi na de akkor is.idioták!!!!!elegem van az autoszerelökböl.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:04:51 »

ez a vkinek pont annyi kellett egész biztos hogy nem igaz.németbe járok ki a v6-al és 1000km után mindig szoktam vmennyit ráönteni az olajra.most hétvégén is akartam de láttam totál fullon van vagyis maxon.ilyen még sose volt.ezek szerint jóval max fölé öntötték.irtam egy panasz mailt a cromaxnak majd ök erre azt irták elnézésemet kérik fáradjak be hogy elháritsák a gondot de amugy meg ennyi töblet olaj bár nem üzemszerü de probléma nem lehet belöle.már csak azért is bosszant mert elég komoly pépnz hagytam náluk igaz most rendben is van a kocsi na de akkor is.idioták!!!!!elegem van az autoszerelökböl.
most mondjam azt, hogy így jár, aki autószerelőre bízza?   Roll Eyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:08:05 »

most mondjam azt, hogy így jár, aki autószerelőre bízza?   Roll Eyes
nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:39:54 »

de amugy meg ennyi töblet olaj bár nem üzemszerü de probléma nem lehet belöle
pedig lehet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:48:00 »

pedig lehet...

Lehet, de kicsi a valószínűsége. 1-2 deci többlet még nem emeli meg az olajnyomást, kenési gondot nem okoz. Főleg egy ilyen autónál, ami azért ment már pár 100-ast és le is dolgozza a többletet hamar.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:57:51 »

most mondjam azt, hogy így jár, aki autószerelőre bízza?   Roll Eyes

nem mindenki tudja megoldani a saját szervizt  falbav hiába lenne hozzá tehetség, én is sokszor elviszem mert nem adottak a körülmények, aztán szívom a fogam én is gun
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2012.06.26 kedd, 06:38:42 »

nem mindenki tudja megoldani a saját szervizt  falbav hiába lenne hozzá tehetség, én is sokszor elviszem mert nem adottak a körülmények, aztán szívom a fogam én is gun

sajnos igen, mindkettőtökkel egyetértek, de ha az embernek nincs csáposa, aknája, megfelelő szerszámai, esetleg ideje/segítsége, akkor muszáj "szerelő"-höz vinni, utána megy nagyot nyelni... viszont pl. én magam - lévén, hogy sem megfelelő ismeretem, sem gyakorlatom - a futómű/fék részhez csak picit nyúlok (a kopó alkatrészek cseréje max.), mert ott már nem rizikózok... ha nem tudok megállni, a fizesse a csattanást a futómíves Cheesy (persze nem ezért, hanem a többiek biztonsága miatt nem piszkálom én a futóművet)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2012.06.26 kedd, 06:41:44 »

nincs csáposa, aknája,
ez a kettő pont az, ami nélkül megoldható minden, a szerszám és az idő fontosabb ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2012.06.26 kedd, 06:45:17 »

ez a kettő pont az, ami nélkül megoldható minden, a szerszám és az idő fontosabb ...

én pl. le szeretném alvázvédőzni megfelelően(!) a öreg hasát, hát elég sokat kéne szívnom, hogy beférjek alá egy sima krokival, és utána festegessek... de persze, minden megoldható... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:41:59 »

ez a kettő pont az, ami nélkül megoldható minden, a szerszám és az idő fontosabb ...

Na meg a helyszín, nem hiszem hogy az újgazdag, és gazdag osztrák nyugdíjas szomszédok díjaznák hogy az autót atomjaira szedem a zárt belső parkolóban  hehe Ezek még az autópálya matricát is a kutassal ragasztatják fel vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:44:26 »

Na meg a helyszín, nem hiszem hogy az újgazdag, és gazdag osztrák nyugdíjas szomszédok díjaznák hogy az autót atomjaira szedem a zárt belső parkolóban  hehe Ezek még az autópálya matricát is a kutassal ragasztatják fel vigyor3
ja kérem, aki ilyen úri negyedben lakik ... Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:48:16 »

ja kérem, aki ilyen úri negyedben lakik ... Cheesy

kb... nem volt miből válogatni sajnos, erre is két hónapot kellett várni. de megoldom mert fogok szerezni egy garázst, én nem idegesítem magam tovább a sok béna szerelővel, ráadásul itt marha drágák  hehe 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2012.06.26 kedd, 18:47:39 »

sajnos igen, mindkettőtökkel egyetértek, de ha az embernek nincs csáposa, aknája, megfelelő szerszámai, esetleg ideje/segítsége, akkor muszáj "szerelő"-höz vinni, utána megy nagyot nyelni... viszont pl. én magam - lévén, hogy sem megfelelő ismeretem, sem gyakorlatom - a futómű/fék részhez csak picit nyúlok (a kopó alkatrészek cseréje max.), mert ott már nem rizikózok... ha nem tudok megállni, a fizesse a csattanást a futómíves Cheesy (persze nem ezért, hanem a többiek biztonsága miatt nem piszkálom én a futóművet)
1-et értek veled.nekem se idöm se helyem se szerszámom a szereléshez ráadásul ismerek olyat aki magának mokolja és nem szereli.na azzal meg nem szivesen repkednék a német pályákon.amugy hozzáteszem nagyon gyenge idekint ez a 170paci.pedig azt gondolná az ember hogy nem.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 11:43:13 »

Volt mostanában valaki v6-tal műszaki vizsgán?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.