Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217025 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5300 Dátum:
2012.09.08 szombat, 18:45:14 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:42:18
Én még az MK I be próbáltam az NGK platinát, valóban jó volt, de nem ment el annyi ideig, mint a Motorcraft, ennyi.
hát nálam az előző motorban is az volt,nem sok kilométert futottak,úgyhogy betettem ebbe őket,a mai napig semmi gond velük.Most durván 20-25e km van bennük.A motorcraftban már csalódtam és közben kiderült,hogy a motor rángatása sem a gyújtáskábelek miatt volt (újonnan vettem,ngk az is és azt hittem átbaxtak de más volt a ludas) Én nem beszélek rá senkit,nekem teljesen jó.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5301 Dátum:
2012.09.08 szombat, 18:54:18 »
drof hagyd rá,úgyse lehet igazad.Én már megszoktam,hogy mindenki okosabb nálam,aztán mégis feleannyi gondom van a vassal mint az újautó tulajdonos kollegáknak.NEkem most inkább valami zsé kellene,mert megvan a donorról az autó eleje és hátulja de a sógorom is csak pénzzel hajlandó működni...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5302 Dátum:
2012.09.08 szombat, 18:57:08 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:25:54
Én meg megvoltam győződve, hogy te *** sokat használod, mert 5X annyi bajod és szerelni való van az autódon, mint nekem 100000km megtétele alatt, ezek szerint én nem jól csinálok valamit.
Nekem egyébként használati eszköz az autó, amelyik forgalmi rendszámmal ellátott azt, arra használom, hogy akár a több ezer km-re levő uticélomhoz elvigyen, aztán van a másik, amin nincsen rendszám, de az meg versenypályákra van építve és nem távolsági kényelmes utazásra, nálam az a hobby autó.
Egyébként igazad van, mindenki úgy baxa el az autóját ahogy csak akarja.
Na most akkor már tudod, hogy nem így van. Az, hogy én sokat szerelem és minden hónapban kicserélek/szétszedek valamit rajta nem azt jelenti, hogy baj lenne vele, vagy sok lenne a szerelni való rajta. Ebből csupán azt tudhatod meg, hogy nálam a hobbiautó mást jelent, mint nálad. Nálam a hobbiautózás nem arról szól, hogy beülök és vezetem. Azt minden hülye tudja csinálni. Az csak egy része a hobbinak. Én így állok ehhez a kérdéshez, van rendszám a hobbiautómon is, és havonta legalább 1x szét is borítom. Én így élvezem.
Mellé van egy napi nyúzós, amit szintén szétborítok havonta 1x, csak mert én így élvezem az életet.
Ennek 2 nagy előnye is van. Egyrészt szervizben csak elvétve jár az autó, mivel mindent szétbontok, nincs mit a kóklerekre bízni. Másrészt amikor az egyiket szétborítottam nagy unalmamban, akkor ott a másik, ami elvisz a messzi távolban lévő úti célomhoz.
Így soha nem kell azon aggódnom, hogy nem lesz mit szerelni és unatkozni fogok, másrészt nem fáj a fejem, amiatt, hogy mikorra és mennyiért csinálja meg egy kókler szerelő a rendszámos autómat, ha éppen szét van szedve. Nekem ez így pont jó és nem kell hozzá alacsony hőértékű csodagyertya.
Technikai oldalról lehet igazatok (azt kellene bele venni), de a használat jellege nálam nem indokolja. Csak azért meg nem fogok drágább gyertyát venni, mert van benne olyan tartalék, amit én nem használok ki. Semmi értelme nem lenne.
V6-ot meg soha többet nem tartok első és egyetlen rendszámos autónak itthon, mert finoman szólva nem arra tervezték ezeket.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5303 Dátum:
2012.09.08 szombat, 18:57:21 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.08 szombat, 18:41:44
http://www.ebay.co.uk/itm/6-X-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-FORD-MONDEO-2-5-V6-24-VALVE-Inc-ST24-10-94-10-00-/110893574739?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19d1c5aa53
Köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5304 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:06:25 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:25:54
Én meg megvoltam győződve, hogy te *** sokat használod, mert 5X annyi bajod és szerelni való van az autódon, mint nekem 100000km megtétele alatt, ezek szerint én nem jól csinálok valamit.
Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:25:54
Nekem egyébként használati eszköz az autó
Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem.
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:25:54
Egyébként igazad van, mindenki úgy baxa el az autóját ahogy csak akarja.
Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5305 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:18:18 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 18:01:58
Érdekes, hogy nekem a Motorcraft van benne az 1.3mm hézaggal és gyönyörűen megy a motor minden fordulatszám és terhelési tartományban.
Érdekes, hogy 1 hete még arról csevegtünk mi ketten, hogy miért csak 5 hengered megy hidegindítás után. Érdekes, hogy itthon mindenki titkolja, hogy milyen gondjai vannak az autójának és mindenki azt állítja, hogy az övé hibátlanul üzemel és soha nem is volt vele gond az elmúlt x ezer kilóméter alatt. Ha valaki meg beszámol egy autós fórumon arról,, hogy milyen hibát javított ki éppen és hogyan, akkor ezek a mindenkik a leghangosabbak, hogy az aki szerel, az mekkora xar autóval jár - amit mindig szerelni kell - és milyen tudatlan is, mert amellett, hogy semmit sem ért az autószereléshez, még az alkatrészforgalmazók/gyártók előírásait sem tartják be és a saját tapasztalatukra mernek hallgatni. Ez tényleg érdekes.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5306 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:18:25 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:06:25
Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.
Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem.
Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5307 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:24:16 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 17:40:59
nekem aztán édes mind1 egyébként, ha neked jó nekem is
Jól látod!
Mondjuk érdekes is lenne, ha tőled fogadnék meg tanácsokat V6 kérdésben. Én is értek annyit a sor4-ekhez, amennyi olvasás közben rám ragadt, de érdemleges tapasztalat híján nem nagyon szólok bele mások sor4 használati szokásaiba.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5308 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:25:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:18:18
Érdekes, hogy 1 hete még arról csevegtünk mi ketten, hogy miért csak 5 hengered megy hidegindítás után. Érdekes, hogy itthon mindenki titkolja, hogy milyen gondjai vannak az autójának és mindenki azt állítja, hogy az övé hibátlanul üzemel és soha nem is volt vele gond az elmúlt x ezer kilóméter alatt. Ha valaki meg beszámol egy autós fórumon arról,, hogy milyen hibát javított ki éppen és hogyan, akkor ezek a mindenkik a leghangosabbak, hogy az aki szerel, az mekkora xar autóval jár - amit mindig szerelni kell - és milyen tudatlan is, mert amellett, hogy semmit sem ért az autószereléshez, még az alkatrészforgalmazók/gyártók előírásait sem tartják be és a saját tapasztalatukra mernek hallgatni. Ez tényleg érdekes.
Végre sikerült megszabadulnom az egyik rádió vezérlő kartóé.Kaptam cserébe egy tökéletes állapotú vákum elosztót.Nyalóka pálcika megy a tartalékba.Drof,annyi mindened van,elfekvő hátsó híd a lengőkarokkal?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 19:27:41 írta szuperhangya
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5309 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:27:57 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:06:25
Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.
Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem.
Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Amit te leírtál az 2 alkalommal fordúlt elő és a 2 alkalom alatt összesen 10 másodpecig járt a motorom 5 hengerrel, mert a második alkalom után elhárítottam a hibát, viszont te a következő gyertyacseréig használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat. Mint irtam mindenki azt csinál az autójával amit akar. Ja, még megjegyezném, hogy neked lehet 5000ft a darabja a platina gyertyának, de én 2400ft-t veszem darabját.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5310 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:35:29 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:27:57
Amit te leírtál az 2 alkalommal fordúlt elő és a 2 alkalom alatt összesen 10 másodpecig járt a motorom 5 hengerrel, mert a második alkalom után elhárítottam a hibát, viszont te a következő gyertyacseréig használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat. Mint irtam mindenki azt csinál az autójával amit akar. Ja, még megjegyezném, hogy neked lehet 5000ft a darabja a platina gyertyának, de én 2400ft-t veszem darabját.
Gratulálok a hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?
Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?
Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.
Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5311 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:41:29 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:35:29
Gratulálok a hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?
Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?
Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.
Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5312 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:46:24 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:41:29
Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.
Én sokat járok Németbe és Hollandiába az év több mint fele részét e 2 országban töltöm és ha nekem ott vagy útközben jön elő ilyen probléma azt sokkal drágábban tudnám megoldaní ott pl. a kábel vagy gyertya vagy akármi más cseréjét, mert ott nincsen unix sem meg kedvezményem sem.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5313 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:47:36 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:27:57
használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat.
De mitől is xar a hézagom? Attól, hogy 0.9-et ír a Hájnesz általában a gyertyákra? Vagy attól, hogy nem rángat vele? Esetleg attól, hogy 220-szal pályázva nem olvasztja szét magát? Esetleg attól, hogy a motor gyártója szerinti 0.9-et a gyertya gyártója nem fogadja el és mást javasol? Vagy inkább attól, mert neked a másik gyertya/hézag vált be?
Mint írtam, én elhiszem, hogy másik is jó bele. De ez nem jelenti azt, hogy aki a másikat használja, az xart használ. Had ne érezzem már magam rosszul amiatt, hogy tudok más megoldást is a tiéden kívül. Azt meg főleg had ne érezzem már, hogy tönkreteszem az autómat, csak azért, mert szerinted nem jó ami más szerint igen.
Nekem ez a gyertya ezzel a hézaggal pont ugyan úgy bevált, mint a többi fajta gyertya ugyanezzel a hézaggal 2007 óta. Mellesleg a motorjaimnak is bevált, nem okozott nekik gondot. Miről is megy itt akkor a diskurzus? Arról, hogy mindenki úgy baxa el az autóját, ahogy akarja? De ki bax itt el egyáltalán bármit is, bármivel? Nem értem, miért okoz gondot, ha nekem más vált be és miért arról szól minden ilyen beszélgetés, hogy védjük a vélt vagy valós igazunkat ahelyett, hogy a technikai nehézségek megoldását osztanánk meg egymással.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5314 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:49:38 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:24:16
Jól látod!
Mondjuk érdekes is lenne, ha tőled fogadnék meg tanácsokat V6 kérdésben. Én is értek annyit a sor4-ekhez, amennyi olvasás közben rám ragadt, de érdemleges tapasztalat híján nem nagyon szólok bele mások sor4 használati szokásaiba.
Érdekes hogy már megint itt tartasz, hogy én mit keresek itt, azt fogadsz meg amit akarsz, én csak jót akartam neked, ezért legkevésbé sem kellene gúnyolódni, és személyeskedni! Ez az ezeréves v6 egy olyan kiváltságos dolog egyébként...........
lesz@rom hogy v6-ról vagy v8-ról, v12-ről van szó, ha egyszer nincs igazad
A személyeskedést pedig meghagyom neked
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5315 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:49:42 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:35:29
Gratulálok a hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?
Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?
Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.
Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Köszi, bár nem egy nagy ügy egy ilyen hiba elhárítása, egyébként pont arról beszéltünk, hogy próbára elfogadtam volna a kábeled, de kapott egy új szettet és kész.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5316 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:53:07 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:41:29
Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.
Hát 40e az pont elég ha éppen nem a legjobb szériát fogtad ki a kábelből. Érdekességképpen: volt olyan kábelszettem, amit viszonylag olcsón szereztem be, 110e körül volt benne és 3 év múlva kellett csak cserélni. (Az akkori V6-tal én is külföldre jártam rendszeresen és pörgött bele a kilóméter rendesen). Viszont volt olyan kábelem is, ami 3.5 évig volt a kocsiban, összesen ment bele 42e km és csereérett lett.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5317 Dátum:
2012.09.08 szombat, 19:58:45 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:47:36
De mitől is xar a hézagom? Attól, hogy 0.9-et ír a Hájnesz általában a gyertyákra? Vagy attól, hogy nem rángat vele? Esetleg attól, hogy 220-szal pályázva nem olvasztja szét magát? Esetleg attól, hogy a motor gyártója szerinti 0.9-et a gyertya gyártója nem fogadja el és mást javasol? Vagy inkább attól, mert neked a másik gyertya/hézag vált be?
Mint írtam, én elhiszem, hogy másik is jó bele. De ez nem jelenti azt, hogy aki a másikat használja, az xart használ. Had ne érezzem már magam rosszul amiatt, hogy tudok más megoldást is a tiéden kívül. Azt meg főleg had ne érezzem már, hogy tönkreteszem az autómat, csak azért, mert szerinted nem jó ami más szerint igen.
Nekem ez a gyertya ezzel a hézaggal pont ugyan úgy bevált, mint a többi fajta gyertya ugyanezzel a hézaggal 2007 óta. Mellesleg a motorjaimnak is bevált, nem okozott nekik gondot. Miről is megy itt akkor a diskurzus? Arról, hogy mindenki úgy baxa el az autóját, ahogy akarja? De ki bax itt el egyáltalán bármit is, bármivel? Nem értem, miért okoz gondot, ha nekem más vált be és miért arról szól minden ilyen beszélgetés, hogy védjük a vélt vagy valós igazunkat ahelyett, hogy a technikai nehézségek megoldását osztanánk meg egymással.
IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!! RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5318 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:00:19 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:58:45
IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!! RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!!
légyszi még egy kicsit folytasátok oly jól szorakozom
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5319 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:01:04 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 19:49:38
Érdekes hogy már megint itt tartasz, hogy én mit keresek itt, azt fogadsz meg amit akarsz, én csak jót akartam neked, ezért legkevésbé sem kellene gúnyolódni, és személyeskedni! Ez az ezeréves v6 egy olyan kiváltságos dolog egyébként...........
Az kell, hogy legyen, különben neked is lenne már rég.
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 19:49:38
lesz@rom hogy v6-ról vagy v8-ról, v12-ről van szó, ha egyszer nincs igazad
És azt honnan is tudod? Van egy V6-od és kipróbáltad a verziómat, aztán tapasztaltad, hogy nincs igazam? Vagy olvastad valahol, hogy az én verzióm szerinti gyertya az nem jó az én felhasználási módomhoz és hibát fog produkálni? Aztán nagyvonalúan átsiklottál a felett, hogy utóbbi nálam hosszú évek óta jó, hibamentes és lezártad magadban azzal, hogy te csak jót akartál és aki nem hallgat rád, az személyeskedik?
A lényeget felejtetted csak el: nevezetesen, hogy honnan tudnád, mi a jó egy V6-ba, ha nincs V6-od? A katalógusok, az elméleti fizika meg a hőértékek citálása nem ad tapasztalatot arról, hogy jó-e a V6-ba valami.
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 19:49:38
A személyeskedést pedig meghagyom neked
Köszi.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5320 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:01:35 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.08 szombat, 20:00:19
légyszi még egy kicsit folytasátok oly jól szorakozom
A Titánok harca
Egyik már eljutott a kiabálásig, mert elfogytak az érvei
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5321 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:03:09 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2012.09.08 szombat, 20:01:35
A Titánok harca
Egyik már eljutott a kiabálásig, mert elfogytak az érvei
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5322 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:05:23 »
De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba???
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5323 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:06:25 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 19:53:07
Hát 40e az pont elég ha éppen nem a legjobb szériát fogtad ki a kábelből. Érdekességképpen: volt olyan kábelszettem, amit viszonylag olcsón szereztem be, 110e körül volt benne és 3 év múlva kellett csak cserélni. (Az akkori V6-tal én is külföldre jártam rendszeresen és pörgött bele a kilóméter rendesen). Viszont volt olyan kábelem is, ami 3.5 évig volt a kocsiban, összesen ment bele 42e km és csereérett lett.
Hát most ezek szerint én is egy gyengébb szettet fogtam ki sajnos.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5324 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:08:13 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:05:23
De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba???
Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5325 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:08:41 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:58:45
IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!! RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!!
Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5326 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:09:17 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 20:08:13
Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
ott aztán megmondják a tutit
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5327 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:10:47 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 19:58:45
IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!! RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!!
Szemellenzőt vedd már le! Senki nem mondta, hogy nem jó bele az, amit mondtál! Annyi került leírásra, hogy:
"Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos."
Meg ez:
"Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel."
Meg ez is:
"Ja, ez tök jó! Csak épp az a bajom, hogy 1.3 a gyertyahézag az NGK szerint (szerinte annyi kell a V6-okhoz), a FoMoCo. viszont 0.9-re lőtte be a gyújtást. Namost, amikor berakod az ST-be való húdeszuper gyertyákat és dadog alapjárat felett, akkor már annyira nem is jó dolog a belevaló gyertya.
Nem kell ide a humbuk, az irídium meg a platina hülyeség. Parasztvakítás mind. Belevaló porcelános/hőtűrő kell, megfelelő gyertyahézaggal. Sok V6 megirigyelné azt, ahogy most az enyém jár ezekkel a gyertyákkal."
No, akkor mondtam én, hogy nincs igazad? Vagy azt, hogy amit te mondasz, az nem való bele? Nem. Azt mondtam, hogy nem kell, mert az enyém szépen és hibamentesen jár ezekkel is és nem ma cseréltem le a platinákat simákra, hanem sohasem látott platinákat, mégsem volt baja emiatt.
Én ezt írtam, a többit nem kommentálnám.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 20:15:54 írta drof
»
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5328 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:11:30 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 20:08:13
Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
És ha weben venném, melyiket vegyem? Ezek után még tanácstalanabb vagyok. Vagy nem??
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5329 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:13:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:05:23
De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba???
Katalógus szerint, gyártói ajánlás szerint, forgalmazói ajánlás szerint vagy V6 használó tapasztalata szerint? Nemrég valamennyi verzióra kaptál választ.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5330 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:17:22 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 20:01:04
Az kell, hogy legyen, különben neked is lenne már rég.
Nem értedted a hangsúlyt
Nem az mert neked van, és a gyengébb agykapacitásra ilyen hatással van.
Érted? Rosszabb vagy mint egy mint egy megsértődött szőke nő
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 20:01:04
És azt honnan is tudod? Van egy V6-od és kipróbáltad a verziómat, aztán tapasztaltad, hogy nincs igazam? Vagy olvastad valahol, hogy az én verzióm szerinti gyertya az nem jó az én felhasználási módomhoz és hibát fog produkálni? Aztán nagyvonalúan átsiklottál a felett, hogy utóbbi nálam hosszú évek óta jó, hibamentes és lezártad magadban azzal, hogy te csak jót akartál és aki nem hallgat rád, az személyeskedik?
A lényeget felejtetted csak el: nevezetesen, hogy honnan tudnád, mi a jó egy V6-ba, ha nincs V6-od? A katalógusok, az elméleti fizika meg a hőértékek citálása nem ad tapasztalatot arról, hogy jó-e a V6-ba valami.
Nem nincs, csak a gyertyák lényege minden motortípusnál ugyan azok, de érvelni már felesleges is mert nincs kinek érvelni a billentyűzetet meg nem fogom miattad feleslegesen koptatni, mert úgy sem veszel helyette másikat
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5331 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:19:09 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 20:13:43
Katalógus szerint, gyártói ajánlás szerint, forgalmazói ajánlás szerint vagy V6 használó tapasztalata szerint? Nemrég valamennyi verzióra kaptál választ.
Értem én, csak vicceltem, oldandó a feszültséget.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5332 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:20:23 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:19:09
Értem én, csak vicceltem, oldandó a feszültséget.
de tényleg te milyet használsz ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5333 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:24:11 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.08 szombat, 20:20:23
de tényleg te milyet használsz ?
F.ngom sincsen, még nem cseréltem a V6-ban, egyenlőre megy szépen, sima alapjárat, húz gázadáskor, pipecül ketyeg. Csak gyanítom, én sem úszom meg hamarosan a jelentkező szaggatási, kihagyási tüneteket, és gyűjtöm az infókat, tanulok. A jó pap is holtig tanul, én meg pláne, rám fér!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5334 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:24:43 »
Leszerel a meleg katona és búcsút int az egyik tisztnek is:
- Viszlát, szépségem!
Mire a tiszt felháborodottan
- Mi az, hogy viszlát szépségem?! Nem látja a vállapomon a sok csillagot?!
- Jól van, akkor viszlát csillagom!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5335 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:25:58 »
[ Error ], Kusti1, fügelaci, Tomszy, Janny, Makker, Kalap ur, drof, Fürge Teknős és 1 vendég van a fórumban.
Ki esik ki utoljára?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5336 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:26:13 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 20:17:22
Nem értedted a hangsúlyt
Nem az mert neked van, és a gyengébb agykapacitásra ilyen hatással van.
Érted? Rosszabb vagy mint egy mint egy megsértődött szőke nő
Nem is akarom érteni.
Gondolj már bele, miről ragozzuk itt a xart! Majd mindjárt elérzékenyülök és belátom, hogy amit én használok az nem lehet jó az előírások és az ajánlások szerint, amitől már évek óta hibásnak kellene lennie a gyújtásomnak, amit meghall mindjárt az autóm is és gyorsan el is romlik tőle. Nyilván így fog történni és eddig csak azért tudtam ezt elkerülni, mert még nem beszéltem gyertya és V6 szakértőkkel erről a kérdésről.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5337 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:31:47 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.08 szombat, 20:24:43
Leszerel a meleg katona és búcsút int az egyik tisztnek is:
- Viszlát, szépségem!
Mire a tiszt felháborodottan
- Mi az, hogy viszlát szépségem?! Nem látja a vállapomon a sok csillagot?!
- Jól van, akkor viszlát csillagom!
Ez jó!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5338 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:37:21 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 20:10:47
"Ja, ez tök jó! Csak épp az a bajom, hogy 1.3 a gyertyahézag az NGK szerint (szerinte annyi kell a V6-okhoz), a FoMoCo. viszont 0.9-re lőtte be a gyújtást. Namost, amikor berakod az ST-be való húdeszuper gyertyákat és dadog alapjárat felett, akkor már annyira nem is jó dolog a belevaló gyertya.
Nem kell ide a humbuk, az irídium meg a platina hülyeség. Parasztvakítás mind. Belevaló porcelános/hőtűrő kell, megfelelő gyertyahézaggal. Sok V6 megirigyelné azt, ahogy most az enyém jár ezekkel a gyertyákkal."
"A gyertyahézagot egy adott gyertyatípus esetén a gyártók általában a leggyakrabban előforduló értékre előre beállítják, hiszen ugyanaz a gyertya több motorba is jó lehet. Ez az érték azonban korántsem biztos, hogy pont egyezik azzal, ami a megfelelő a mi motorunknak"
Szóval nyugodtan állíthatod 0,9 a megfelelő hőértékű ptr6izé gyertyát az csak egy álltalános gyári beállítás a gyertyán
Csak hogy értsd sima v6- azért jó az általad használt gyertya mert kevesebb hő keletkezik terhelésnél a hengerekben, és azért nem jó mert nem tudja elvezetni a többlet hőmennyiséget, a többlet benzin és levegőmennyiség okozta nagyobb robbanás miatt. Szerinted miért erősített a vezérműtengely, és miért kovácsoltak benne a dugattyúk a simában pedig nem? majd hosszú távon fogod észre venni hogy mennyi gondot okoztál magadnak az önzőséged miatt. Lehet nem olvad bele a gyertya a hengerbe, de nagyobb hőt kap a dugatyú teteje és a hengerfal belső fala, mert a tescos gyertyád nem vezeti el időben a feles hőt.És szépen lassan eljutsz a motorgenerálig.
Tehát a gyertya maga nem termel, csak elvezet hőt. Úgy működik mint egy hőcserélő, a felesleges hőenergiát elvezeti az égéstérből.
Nem az iridiumon meg a fax tudja min van a hangsúly hanem a hőelvezetésen amit a te gyertyád nem tud.
Ehhez nem kell v6 tulajnak lenni bocsi
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5339 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:40:54 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:24:11
F.ngom sincsen, még nem cseréltem a V6-ban, egyenlőre megy szépen, sima alapjárat, húz gázadáskor, pipecül ketyeg. Csak gyanítom, én sem úszom meg hamarosan a jelentkező szaggatási, kihagyási tüneteket, és gyűjtöm az infókat, tanulok. A jó pap is holtig tanul, én meg pláne, rám fér!!
ha jó nem is kell bojgatni,kergetni kell az biztos jó neki
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5340 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:43:47 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:08:41
Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Az az ár amit te ajánlasz annyiért csak a Veres krisztián ad neked, senki más. Sajnálom.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5341 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:45:49 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 20:37:21
"A gyertyahézagot egy adott gyertyatípus esetén a gyártók általában a leggyakrabban előforduló értékre előre beállítják, hiszen ugyanaz a gyertya több motorba is jó lehet. Ez az érték azonban korántsem biztos, hogy pont egyezik azzal, ami a megfelelő a mi motorunknak"
Szóval nyugodtan állíthatod 0,9 a megfelelő hőértékű ptr6izé gyertyát az csak egy álltalános gyári beállítás a gyertyán
Csak hogy értsd sima v6- azért jó az általad használt gyertya mert kevesebb hő keletkezik terhelésnél a hengerekben, és azért nem jó mert nem tudja elvezetni a többlet hőmennyiséget, a többlet benzin és levegőmennyiség okozta nagyobb robbanás miatt. Szerinted miért erősített a vezérműtengely, és miért kovácsoltak benne a dugattyúk a simában pedig nem? majd hosszú távon fogod észre venni hogy mennyi gondot okoztál magadnak az önzőséged miatt. Lehet nem olvad bele a gyertya a hengerbe, de nagyobb hőt kap a dugatyú teteje és a hengerfal belső fala, mert a tescos gyertyád nem vezeti el időben a feles hőt.És szépen lassan eljutsz a motorgenerálig.
Tehát a gyertya maga nem termel, csak elvezet hőt. Úgy működik mint egy hőcserélő, a felesleges hőenergiát elvezeti az égéstérből.
Nem az iridiumon meg a fax tudja min van a hangsúly hanem a hőelvezetésen amit a te gyertyád nem tud.
Ehhez nem kell v6 tulajnak lenni bocsi
Ezek jók!
Kovácsolt dugattyúk, meg erősített vezérműtengely az ST200-ban? Gondolom ezeket is olvastad valahol. Mert, hogy gyári ST200-as motorban ilyet nem láthattál, az biztos. A veztengely nem erősített, hanem a bütykei más formájúak. A dugattyúknál hasonló a helyzet.
A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz.
Hát ehhez tényleg nem kell V6, se.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5342 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:46:19 »
Oldjuk a feszültséget még egy viccel:
Két székely beszélget:
- Te! A fiam belepisilte a nevét a hóba!
- És?
- De a te lányod kézírásával!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5343 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:48:34 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.08 szombat, 20:43:47
Az az ár amit te ajánlasz annyiért csak a Veres krisztián ad neked, senki más. Sajnálom.
Jól van na, azért én nem haragszom. Adott volna más is, ha el nem tűnik az autóból.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5344 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:52:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:48:34
Jól van na, azért én nem haragszom. Adott volna más is, ha el nem tűnik az autóból.
Sajnálom, hogy eltűnt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5345 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:56:22 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.08 szombat, 20:45:49
Ezek jók!
Kovácsolt dugattyúk, meg erősített vezérműtengely az ST200-ban? Gondolom ezeket is olvastad valahol. Mert, hogy gyári ST200-as motorban ilyet nem láthattál, az biztos. A veztengely nem erősített, hanem a bütykei más formájúak. A dugattyúknál hasonló a helyzet.
A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz.
Hát ehhez tényleg nem kell V6, se.
Akkor kovácsolt vagy erősített hajtókar nem mindegy a lényeget értsd!!!, ne azt amit gyorsan elgépeltem, másak a bütykök, és másanyagból más eljárással készült
tudok róla ezt azt azért és nem fórumról.
"A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz." Arról én nem tehetek hogy szűk látókörű vagy!
Egyébként egy kész érvet nem olvastam még a mondandóidban, csak gunyolódást, és se eleje se vége hülyeségeket. Nem ezt vártam tőled
Sértegeni én is tudlak meg abban igazából már egy óvodás is jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 21:02:30 írta Kalap ur
»
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5346 Dátum:
2012.09.08 szombat, 20:56:45 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.08 szombat, 20:40:54
ha jó nem is kell bojgatni,kergetni kell az biztos jó neki
Így van, hiszen nem azért adta el a gyár anno ezeket, hogy mi teszteljük őket, hanem azért hogy használjuk az ő általuk letesztelt cuccokkal és beállításokkal! Hiszen garanciát is csak úgy vállaltak, nem a házilag kitalált és átalakított megoldásokra.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 21:01:14 írta Kusti1
»
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5347 Dátum:
2012.09.08 szombat, 21:03:05 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.08 szombat, 20:08:41
Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Ott a link,amit beraktam.Nálam is az van,a tiédbe is az kell.st200-zal meg ne foglalkozz,az külön téma,téged nem érint.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5348 Dátum:
2012.09.08 szombat, 21:03:59 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 20:56:22
Arról én nem tehetek hogy szűk látókörű vagy!
Nem azt mondtad, hogy meghagyod nekem a személyeskedést?
Aszittem majd kifejted a válaszodban, hogy milyen is az a hőelvezető gyertya,
de csak személyeskedő beszólásra futotta......
Biztos, hogy nem magadra gondoltál a szűk látókörű jelző használatakor?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5349 Dátum:
2012.09.08 szombat, 21:06:04 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.08 szombat, 20:56:22
Egyébként egy kész érvet nem olvastam még a mondandóidban, csak gunyolódást, és se eleje se vége hülyeségeket. Nem ezt vártam tőled
Sértegeni én is tudlak meg abban igazából már egy óvodás is jó.
Na nézzenek oda, pont leírtad, amit gondolok most éppen rólad.
Azzal a kivétellel, hogy én nem vártam tőled semmit.
Naplózva
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ