Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:37:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213231 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5400 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 11:53:27 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.13 csütörtök, 08:22:41
Asszem sejtem melyik könyv, köszi.
Igazán nincs mit köszönnöd.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5401 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 22:54:45 »
Végre-valahára sikerült egy normális kormányra szert tenni.Köszönet Error-nak a bőrőzés ügyintézéséért,tökéletes munka,semmi kivetnivaló nincs rajta,pontosan ahogy kértem.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5402 Dátum:
2012.09.14 péntek, 09:40:38 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.13 csütörtök, 22:54:45
Végre-valahára sikerült egy normális kormányra szert tenni.Köszönet Error-nak a bőrőzés ügyintézéséért,tökéletes munka,semmi kivetnivaló nincs rajta,pontosan ahogy kértem.
Hali! Képet láthatnánk róla?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5403 Dátum:
2012.09.14 péntek, 12:21:29 »
Idézetet írta: mounlion - 2012.09.10 hétfő, 23:42:04
Sziasztok!
A rángató Cougar balladája folytatódik...
A legutóbbi bejelentkezésem óta ment a hibavadászat. Megcsillant egy halvány reménysugár: el volt szakadva a 4-es henger injektora és a vezerlő közötti kábel (van egy tippem, hogy kinek kellene letörni a kezét, de sajnos, vagy inkább szerencsére csak tipp). Csak hébe-hóba spriccentett egyet-egyet az injektor. Javítás (nem árulták el, hogy újrahúzták, vagy forrasztották) után ugyanúgy spriccelt, ahogy a többi.
Ma azonban az összeszerelés után sem ment a 4-es... A mester szerint túl későn derült ki, hogy mi a gond, és benzin, így égés hiányában a dugó hornyaiban összegyűlhetett az olaj, ami szétfeszítette a gyűrűket, esetleg el is repedhetett a hornyok közötti kitüremkedés (nem tudom, mi a neve). Lehetséges ez?
Próbálták a feltételezett olajat felllazítani valami adalékkal, amit a szívórendszerbe kell porlasztani, de semmi változás.
Amióta nem ment a 4-es henger összesen elmásztam egy ismerős (ne lássam többé) szerelőhőz (2x3 km), a kromaxhoz (2x7 km), 3x a mostani szerelőhöz (3x2x1 km). Összesen 26-28 km-t mehetett a motor ebben az állapotban. Többnyire nem is lehetett 2500 fölé pörgetni.
Ha a befecskendezés kimaradása vágta haza a motort, akkor a cseremotorral is így jártam volna. Persze, most nagyon úgy néz ki, hogy kell a csereblokk, csak éppen kishazánkban egy hivatalosan sosem forgalmazott járgányba, csak ugyanazon típusú donor motorját lehet rakni.
A hivatalos Ford vezérképviseletnél legalább is nem adhatnak igazolást típusazonosságról, csak hivatalosan forgalmazott modellekre.
Egyelőre van egy egymillás virágládám...
Ezredszer fogadom meg, hogy nem veszek '80 után tervezett/gyártott autót. Az elektronika tömény szívás...
Dobtam egy privát üzenetet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5404 Dátum:
2012.09.14 péntek, 17:55:09 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.14 péntek, 09:40:38
Hali! Képet láthatnánk róla?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 17:58:36 írta szuperhangya
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5405 Dátum:
2012.09.14 péntek, 18:29:47 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.14 péntek, 17:55:09
Köszi a fotókat, profi munka, szép!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5406 Dátum:
2012.09.14 péntek, 19:54:35 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.14 péntek, 17:55:09
És mibe is került ez a szép munka? Mellesleg még a kézifék kar és sebváltó kar bőr is megvan, az nem került fel a zöld Mondira, addigra elkelt.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5407 Dátum:
2012.09.14 péntek, 21:33:36 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.14 péntek, 19:54:35
És mibe is került ez a szép munka? Mellesleg még a kézifék kar és sebváltó kar bőr is megvan, az nem került fel a zöld Mondira, addigra elkelt.
Rakd fel a mostanira....NEkem a madzag még mindig kilóg a fékkarból,bár úgyis szét lesz szedve.Küldéssel együtt ~15e.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5408 Dátum:
2012.09.14 péntek, 21:36:18 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.14 péntek, 21:33:36
Rakd fel a mostanira....NEkem a madzag még mindig kilóg a fékkarból,bár úgyis szét lesz szedve.Küldéssel együtt ~15e.
A mostani tökéletes mindkettő. Majd ha kikopik (az se most lesz)!
Mmmh. Jó ár. Jó drága. De szép!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5409 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 15:32:46 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.13 csütörtök, 22:54:45
Végre-valahára sikerült egy normális kormányra szert tenni.Köszönet Error-nak a bőrőzés ügyintézéséért,tökéletes munka,semmi kivetnivaló nincs rajta,pontosan ahogy kértem.
Örülök, hogy tetszik !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5410 Dátum:
2012.09.21 péntek, 11:10:17 »
sziasztok!!gondoltam leirom a fejleményeket a kocsim ügyében.multkor már adtatok tanácsot hogy mi lehet a gond a torpanásnál volt szervizbe a kocsi ott gépre rakták hibakodot voltak a lambdaszondárol levolt csuszva vmi vezeték vagy csö vagy mi azt gondolták ez okozhatta a hibát de sajna nem.gyertyakábelek is rendben vannak és azt mnodták ha ott gond lenne az már alacsony fordulaton is jelentkezne.hétfön viszem valami mágushoz aki már csinált v6 mnodeot ha ö se tudja megcsinálni feladom és igy marad.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5411 Dátum:
2012.09.21 péntek, 13:08:06 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.21 péntek, 11:10:17
sziasztok!!gondoltam leirom a fejleményeket a kocsim ügyében.multkor már adtatok tanácsot hogy mi lehet a gond a torpanásnál volt szervizbe a kocsi ott gépre rakták hibakodot voltak a lambdaszondárol levolt csuszva vmi vezeték vagy csö vagy mi azt gondolták ez okozhatta a hibát de sajna nem.gyertyakábelek is rendben vannak és azt mnodták ha ott gond lenne az már alacsony fordulaton is jelentkezne.hétfön viszem valami mágushoz aki már csinált v6 mnodeot ha ö se tudja megcsinálni feladom és igy marad.
Vidd el Vikhez, ha budapesti vagy.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5412 Dátum:
2012.09.21 péntek, 15:51:02 »
Vagy hozza el hozzánk előtte, ha már pestre jön emiatt. Megnézni mi is meg tudjuk a Yooccoo-val, annyit bőven értünk hozzá, mint a szerelők és hümmögve pingvinezni is sokkal empatikusabban tudunk mint a szervizben, viszont mi díjmentesen csináljuk.
Max. nem tudunk vele mi sem mit kezdeni és mehet Vik-hez. Ha meg mégis találunk valamit, akkor az már csak hab a tortán.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5413 Dátum:
2012.09.21 péntek, 16:43:34 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.21 péntek, 15:51:02
Vagy hozza el hozzánk előtte, ha már pestre jön emiatt. Megnézni mi is meg tudjuk a Yooccoo-val, annyit bőven értünk hozzá, mint a szerelők és hümmögve pingvinezni is sokkal empatikusabban tudunk mint a szervizben, viszont mi díjmentesen csináljuk.
Max. nem tudunk vele mi sem mit kezdeni és mehet Vik-hez. Ha meg mégis találunk valamit, akkor az már csak hab a tortán.
Hali! A Vik varázsló? Mert, ha csak szerelő, akkor minek vinné oda utánatok? Írod, hogy "Yooccoo-val, annyit bőven értünk hozzá, mint a szerelők ", "Max. nem tudunk vele mi sem mit kezdeni és mehet Vik-hez."
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5414 Dátum:
2012.09.21 péntek, 17:53:47 »
Na, újra kezdődik?
Akkor sűrűn visszanézek!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5415 Dátum:
2012.09.21 péntek, 17:56:53 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 16:43:34
Hali! A Vik varázsló? Mert, ha csak szerelő, akkor minek vinné oda utánatok? Írod, hogy "Yooccoo-val, annyit bőven értünk hozzá, mint a szerelők ", "Max. nem tudunk vele mi sem mit kezdeni és mehet Vik-hez."
hát hogy legalább pénzt is fizessen valakinek
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5416 Dátum:
2012.09.21 péntek, 17:58:23 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.21 péntek, 17:56:53
hát hogy legalább pénzt is fizessen valakinek
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5417 Dátum:
2012.09.21 péntek, 19:22:03 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 16:43:34
Hali! A Vik varázsló? Mert, ha csak szerelő, akkor minek vinné oda utánatok? Írod, hogy "Yooccoo-val, annyit bőven értünk hozzá, mint a szerelők ", "Max. nem tudunk vele mi sem mit kezdeni és mehet Vik-hez."
Jól sejted, a Vik nem sima szerelő, V6 témában ő
A
SZERELŐ. Nem kell rosszul érezned magad amiatt, hogy más is ért úgy a V6-okhoz, mint te. Szerintem Vik-kel jól megfértek ketten ebben a kis országban is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5418 Dátum:
2012.09.21 péntek, 20:14:38 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.21 péntek, 19:22:03
Jól sejted, a Vik nem sima szerelő, V6 témában ő
A
SZERELŐ. Nem kell rosszul érezned magad amiatt, hogy más is ért úgy a V6-okhoz, mint te. Szerintem Vik-kel jól megfértek ketten ebben a kis országban is.
Mielőtt félreértenéd, nekem Vik-kel semmi bajom nincsen, sőt az Ő szaktudását illetően sincsenek kételyeim, csak te írtad, hogy ti
a Yooccoo-val bőven értetek hozzá annyit, mint a szerelők
. Nem érzem rosszul magam, mert én nem is állítottam, hogy bőven értek hozzá annyit, mint a szerelők.
Annyit azért megjegyeznék, hogy még egy V6, de még V8-as vas (dieseleket is beleértve) hengerfejezése sem fogott ki rajtam, pedig 3 számjegyű az esetek száma, amelyeknek neki álltam és sikeresen be is fejeztem mindegyiket! Ennek tudatában nem , hogy rosszul, nagyon is jól érzem magam. Vik-kel meg simán megférünk még kisebb helyen is mint az ország. További jó szakértést és szerelgetést!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 20:19:38 írta Kusti1
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5419 Dátum:
2012.09.21 péntek, 21:06:03 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 20:14:38
Annyit azért megjegyeznék, hogy még egy V6, de még V8-as vas (dieseleket is beleértve) hengerfejezése sem fogott ki rajtam, pedig 3 számjegyű az esetek száma, amelyeknek neki álltam és sikeresen be is fejeztem mindegyiket! Ennek tudatában nem , hogy rosszul, nagyon is jól érzem magam. Vik-kel meg simán megférünk még kisebb helyen is mint az ország. További jó szakértést és szerelgetést!
Na de ez kit érdekel?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 21:08:26 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5420 Dátum:
2012.09.21 péntek, 21:08:09 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 20:14:38
Mielőtt félreértenéd, nekem Vik-kel semmi bajom nincsen, sőt az Ő szaktudását illetően sincsenek kételyeim, csak te írtad, hogy ti
a Yooccoo-val bőven értetek hozzá annyit, mint a szerelők
.
És ez így is van. Annyit biztosan értünk hozzá, mint azok, akik eddig pénzért megnézték, mivel a hibát nem találták meg. Így mi sokkal jobbak vagyunk, mert ezt meg tudjuk tenni ingyen is.
Szerintem mindenki értette, csak a többiek nem akartak kötekedni mert van jobb dolguk is.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5421 Dátum:
2012.09.21 péntek, 21:30:01 »
Hahaha
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5422 Dátum:
2012.09.21 péntek, 21:33:15 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.21 péntek, 21:06:03
Na de ez kit érdekel?
Ugyan azokat, akiknek annak idején leírtad itt az A4-s oldalnyi terjedelmű litániádat a hengerfejezéses szerencsétlenkedéseitekről, "hozzáértésetekről".
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5423 Dátum:
2012.09.22 szombat, 00:52:25 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 21:33:15
Ugyan azokat, akiknek annak idején leírtad itt az A4-s oldalnyi terjedelmű litániádat a hengerfejezéses szerencsétlenkedéseitekről, "hozzáértésetekről".
Biztosan így van, ha te mondod!
Neked nincs jobb dolgod, mint vénségedre itt igazolást keresni arra, hogy milyen ügyes lettél autószerelésből azalatt a sok évtized alatt, amit ezzel töltöttél? Hát ha nincs, akkor nincs.
Én minden esetre nem lennék ennyire büszke magamra a te helyedben, mert mire én annyi leszek, mint te, addigra erősen szégyellném magam, hogy csak annyit tudok, amennyit te most, figyelembe véve, hogy mennyi évet töltöttem azzal, amiből saját bevallásom szerint olyan ügyes vagyok. Másnak elég pár év, hogy amatőrként elsajátítsa azt, amit neked is sikerült pár évtized alatt. Onnan nézve biztos nagyon ügyes és okos vagy, de innen nézve én nagyon csalódott lennék, ha 50 felé közeledve csak itt tartanék.
Elhiszem, hogy nagyon ügyes vagy és neked mindig minden elsőre sikerült autószerelés terén. Gratulálok hozzá. Viszont nem hiszem, hogy egy súlycsoportban lennénk ezen a téren. Lévén, hogy nekem teljesen más a szakmám egy olyan közegben, ahol a hozzád hasonlók a lelátóra sem kapnak bebocsátást, nemhogy labdába rúghassanak.
Majd 20 év múlva visszatérünk arra, hogy ki mekkora szaki az autószerelésben, feltéve, hogy megéred azt a szép kort.
Bár addigra én már nem fogok szerelni, mert lesz, aki megcsinálja helyettem, lévén, hogy engem nem zavar, ha a fiatalság átveszi a stafétát az idő múlásával.
Arról nem is beszélve, hogy te nekem majd akkor szóljál be, ha jogász a szakmai végzettséged és mellette még autót is tudsz szerelni. Amíg csak autót tudsz szerelni, addig nem nagyon érdekel a kritikus észrevételed.
Így innentől kezdve kiérdemelten viseled a persona non grata címet, választ ne nagyon várj az irányomba tett megnyilvánulásaidra.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5424 Dátum:
2012.09.22 szombat, 01:42:49 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 00:52:25
Biztosan így van, ha te mondod!
Neked nincs jobb dolgod, mint vénségedre itt igazolást keresni arra, hogy milyen ügyes lettél autószerelésből azalatt a sok évtized alatt, amit ezzel töltöttél? Hát ha nincs, akkor nincs.
Én minden esetre nem lennék ennyire büszke magamra a te helyedben, mert mire én annyi leszek, mint te, addigra erősen szégyellném magam, hogy csak annyit tudok, amennyit te most, figyelembe véve, hogy mennyi évet töltöttem azzal, amiből saját bevallásom szerint olyan ügyes vagyok. Másnak elég pár év, hogy amatőrként elsajátítsa azt, amit neked is sikerült pár évtized alatt. Onnan nézve biztos nagyon ügyes és okos vagy, de innen nézve én nagyon csalódott lennék, ha 50 felé közeledve csak itt tartanék.
Elhiszem, hogy nagyon ügyes vagy és neked mindig minden elsőre sikerült autószerelés terén. Gratulálok hozzá. Viszont nem hiszem, hogy egy súlycsoportban lennénk ezen a téren. Lévén, hogy nekem teljesen más a szakmám egy olyan közegben, ahol a hozzád hasonlók a lelátóra sem kapnak bebocsátást, nemhogy labdába rúghassanak.
Majd 20 év múlva visszatérünk arra, hogy ki mekkora szaki az autószerelésben, feltéve, hogy megéred azt a szép kort.
Bár addigra én már nem fogok szerelni, mert lesz, aki megcsinálja helyettem, lévén, hogy engem nem zavar, ha a fiatalság átveszi a stafétát az idő múlásával.
Arról nem is beszélve, hogy te nekem majd akkor szóljál be, ha jogász a szakmai végzettséged és mellette még autót is tudsz szerelni. Amíg csak autót tudsz szerelni, addig nem nagyon érdekel a kritikus észrevételed.
Így innentől kezdve kiérdemelten viseled a persona non grata címet, választ ne nagyon várj az irányomba tett megnyilvánulásaidra.
húha,nekem már nincs hátra annyi évem,hogy lássam,mivé fejlődtél...
....esetleg építhetnél egy véhatból időgépet...a majdnem névrokonodnak is sikerült (dr-doc....Emmett Brown-ra gondolok....)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5425 Dátum:
2012.09.22 szombat, 09:15:28 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 00:52:25
Arról nem is beszélve, hogy te nekem majd akkor szóljál be, ha jogász a szakmai végzettséged és mellette még autót is tudsz szerelni. Amíg csak autót tudsz szerelni, addig nem nagyon érdekel a kritikus észrevételed.
Éreztem, hogy jogász vagy, ÉREZTEM !!!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5426 Dátum:
2012.09.22 szombat, 10:02:36 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.22 szombat, 09:15:28
Éreztem, hogy jogász vagy, ÉREZTEM !!!
Nem tudtad??! Hol olvasol Te, a Vas népét? Vagy Népszabadságot?!
Van még olyan fórumozó, aki nem tudta? Ehhez képest sok jó tanács hagyta el keze írása nyomán az agyát. Márpedig nem csak a keze írása jó.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5427 Dátum:
2012.09.22 szombat, 10:21:02 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 00:52:25
Biztosan így van, ha te mondod!
Neked nincs jobb dolgod, mint vénségedre itt igazolást keresni arra, hogy milyen ügyes lettél autószerelésből azalatt a sok évtized alatt, amit ezzel töltöttél? Hát ha nincs, akkor nincs.
Én minden esetre nem lennék ennyire büszke magamra a te helyedben, mert mire én annyi leszek, mint te, addigra erősen szégyellném magam, hogy csak annyit tudok, amennyit te most, figyelembe véve, hogy mennyi évet töltöttem azzal, amiből saját bevallásom szerint olyan ügyes vagyok. Másnak elég pár év, hogy amatőrként elsajátítsa azt, amit neked is sikerült pár évtized alatt. Onnan nézve biztos nagyon ügyes és okos vagy, de innen nézve én nagyon csalódott lennék, ha 50 felé közeledve csak itt tartanék.
Elhiszem, hogy nagyon ügyes vagy és neked mindig minden elsőre sikerült autószerelés terén. Gratulálok hozzá. Viszont nem hiszem, hogy egy súlycsoportban lennénk ezen a téren. Lévén, hogy nekem teljesen más a szakmám egy olyan közegben, ahol a hozzád hasonlók a lelátóra sem kapnak bebocsátást, nemhogy labdába rúghassanak.
Majd 20 év múlva visszatérünk arra, hogy ki mekkora szaki az autószerelésben, feltéve, hogy megéred azt a szép kort.
Bár addigra én már nem fogok szerelni, mert lesz, aki megcsinálja helyettem, lévén, hogy engem nem zavar, ha a fiatalság átveszi a stafétát az idő múlásával.
Arról nem is beszélve, hogy te nekem majd akkor szóljál be, ha jogász a szakmai végzettséged és mellette még autót is tudsz szerelni. Amíg csak autót tudsz szerelni, addig nem nagyon érdekel a kritikus észrevételed.
Így innentől kezdve kiérdemelten viseled a persona non grata címet, választ ne nagyon várj az irányomba tett megnyilvánulásaidra.
Egy utolsó, hozzád intézett megjegyzés részemről, korábban is azért voltál letiltva nálam, mert rossz tanáccsal láttad el a most szuperhangya néven jelenlévő fórumtársunkat és bátorkodtalak kiigazítaní, aminek a következtében lehülyéztél. Magyarul, nem tudtad elfogadni, hogy rosszat szóltál. Hogy 20 év múlva mire térünk vissza? Neked is meg kell élned ám azt a 20 évet, ezzel a tényezővel nem számoltál.
Na meg a fentebb, jogász létedre leirtakért, esetleg neked is vállalnod kell a következményeket.
Kicsit sérti a jogászi etikát a megnyílvánulásod! Ennyit a jogászi végzettségedről, meg rólad úgy egyáltalában.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 15:25:58 írta Kusti1
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5428 Dátum:
2012.09.22 szombat, 10:30:24 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.09.21 péntek, 22:36:35
Nem beleugázni szeretnék, de azért ennyire nem egyszerű a V6 élet.
Van másik szerelőm, kiváló srác, porjaiból fillérekért összerakta pl a kollégám skorpiját miután oldalról úgy 60-al belementek az elejébe. A mechanikus részek nagy tudora.
De
nem ért az elektromos részéhez, így nem látja át a teljes működésfolyamatot.
Márpedig a V6-nál azért nagyrészt nem mechanikus hiba van ilyen esetekben.
Jól mondod, de a V8 sem egyszerűbb, működési elve ugyanaz csak a gyakorlati kivitelezésben vannak eltérések. Számomra furcsa is hogyan szerel az olyan, aki elméletben nem tudja a dolgok működését, akkor mit miért javít, honnan tudja egyáltalán, hogy mihez nyúljon vagy mit cseréljen, hogy a hibát elhárítsa.? Én is raktam össze két fél kasztniból autót, pedig nem vagyok karosszéria lakatos, de a festést meghagytam a festőnek!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 10:32:57 írta Kusti1
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5429 Dátum:
2012.09.22 szombat, 10:36:41 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.22 szombat, 09:15:28
Éreztem, hogy jogász vagy, ÉREZTEM !!!
Odáig terjed a szagom?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5430 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:36:07 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.22 szombat, 10:21:02
Egy utolsó, hozzád intézett megjegyzés részemről, korábban is azért voltál letiltva nálam, mert rossz tanáccsal láttad el a most szuperhangya néven jelenlévő fórumtársunkat és bátorkodtalak kiigazítaní, aminek a következtében lehülyéztél. Magyarul, nem tudtad elfogadni, hogy rosszat szóltál. Ennyit a jogászi végzettségedről, meg rólad úgy egyáltalában.
Szerintem most is tiltsd le, így megkímélnél minket személyeskedő, "nagy tapasztalatú" hozzászólásaidtól.
Egyszerűbb, ha egy ember nem ír, mint sok embernek letiltani valakit. Ha nem vennéd észre, inkább olvassuk a "szerinted hozzá nem értő" segítségét, mint a Te hozzáértő kioktatásodat. Jobban tennéd, ha letiltanád MAGAD!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5431 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:41:27 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.21 péntek, 21:33:15
Ugyan azokat, akiknek annak idején leírtad itt az A4-s oldalnyi terjedelmű litániádat a hengerfejezéses szerencsétlenkedéseitekről, "hozzáértésetekről".
miért, már csináltunk hengerfejezést?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5432 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:42:51 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.22 szombat, 01:42:49
húha,nekem már nincs hátra annyi évem,hogy lássam,mivé fejlődtél...
....esetleg építhetnél egy véhatból időgépet...a majdnem névrokonodnak is sikerült (dr-doc....Emmett Brown-ra gondolok....)
ne reménykedj .. meg fogod te még azt érni ...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5433 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:43:09 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 00:52:25
Biztosan így van, ha te mondod!
Sziasztok!
Inkább nem írom le mit váltott ki ez pacának sem nevezhető.......,mert az már durva személyeskedésbe, jellemzésbe menne át!
Ezen normális ember megbotránkozik, de úgy látom van még itt pár jellemtelen seggnyaló majom akit ez nem zavar!
Viszont nekem abból elegem van, hogy olyan tagok törölnek, vagy csak nem szólnak hozzá semmihez, akik értenek is az autókhoz,és még segítenek is a másiknak ha szükséges, mert vannak itt olyanok akik azért járnak fel ide hogy kiélhessék magukat! Ráadásul ehhez pár seggnyaló még asszisztál is. Ilyen a mondeos társadalom? Akkor köszönöm szépen én nem kérek belőle!
Aki akar az püpen megtalál.
Üdv.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5434 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:45:09 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.09.22 szombat, 12:43:09
Sziasztok!
Inkább nem írom le mit váltott ki ez pacának sem nevezhető.......,mert az már durva személyeskedésbe, jellemzésbe menne át!
Ezen normális ember megbotránkozik, de úgy látom van még itt pár jellemtelen seggnyaló majom akit ez nem zavar!
Viszont nekem abból elegem van, hogy olyan tagok törölnek, vagy csak nem szólnak hozzá semmihez, akik értenek is az autókhoz,és még segítenek is a másiknak ha szükséges, mert vannak itt olyanok akik azért járnak fel ide hogy kiélhessék magukat! Ráadásul ehhez pár seggnyaló még asszisztál is. Ilyen a mondeos társadalom? Akkor köszönöm szépen én nem kérek belőle!
Aki akar az püpen megtalál.
Üdv.
majd akkor jellemtelen seggnyaló majmozzál, ha már egyáltalán kezet fogtál bármelyikünkkel is ... ha egyáltalán odanyújtjuk neked ...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5435 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:58:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.22 szombat, 12:45:09
majd akkor jellemtelen seggnyaló majmozzál, ha már egyáltalán kezet fogtál bármelyikünkkel is ... ha egyáltalán odanyújtjuk neked ...
Ilyenkor már számít, hogy ismeri- e egyáltalán x y igaz? De pár sorral fentebb még nem.
Akinek nem inge nem veszi magára, főleg hogy még kezet sem fogtunk..............
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5436 Dátum:
2012.09.22 szombat, 13:20:41 »
Na, talán tisztul a kép, meg a topik?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5437 Dátum:
2012.09.22 szombat, 13:40:34 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.22 szombat, 12:42:51
ne reménykedj .. meg fogod te még azt érni ...
statisztikai adatok alapján a tiszthelyettes smasszerek 40-50 éves koruk között haláloznak el...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5438 Dátum:
2012.09.22 szombat, 14:44:25 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.22 szombat, 12:36:07
Szerintem most is tiltsd le, így megkímélnél minket személyeskedő, "nagy tapasztalatú" hozzászólásaidtól.
Egyszerűbb, ha egy ember nem ír, mint sok embernek letiltani valakit. Ha nem vennéd észre, inkább olvassuk a "szerinted hozzá nem értő" segítségét, mint a Te hozzáértő kioktatásodat. Jobban tennéd, ha letiltanád MAGAD!
Köszönöm a tanácsodat, de mivel még olvasni sem tudsz, meg fogalmad sincs a letiltásról, így nem érdekel a véleményed!
Ez egy nyílt fórum, majd én eldöntöm, hogy mit cselekszek!
Hamar elfelejtetted, hogy pár hete még pitiztél, látom nem tudod megemészteni, hogy nem tudtad megszabni nekem az árat, vevőként!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 15:10:05 írta Kusti1
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5439 Dátum:
2012.09.22 szombat, 14:46:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.22 szombat, 12:41:27
miért, már csináltunk hengerfejezést?
Ez az hogy nem, csak nekiáltatok, de nem tudtátok megcsinálni!
Idézem!
"Na gyerekek, nekem most lett elég. V6 megy a háztól, és soha többet nem veszek használt autót, szerelni pedig véletlenül sem fogok. Most ott tartok, hogy gondolkozás nélkül egy új Fabia, mint ez a szhar.
Egyszerű kuplungozásnak-hengerfejezésnek indult.
A folyamatot nem írom le, mert elég volt egyszer átélni. Az eredmény? Meglepően jó. 2 csatlakozó felcserélődött (ez egyértelműen 50%-ban a Ford és 50%-ban a mi hibánk. A Fordé, mert hogyan lehet 2 egymás melletti jeladóhoz ugyan olyan színű és formájú csatlakozót tenni? A miénk, mert éjfélkor nem hagytuk abba a szerelést és nem reggel raktuk össze. Nappal észre vettem volna, hogy nem stimmel.)
Emiatt nem volt gyújtás. Én a fenti csatlakozókra tippeltem, mivel azok csinálnak ilyet. De azok jók voltak, szikra meg sehol. Emiatt sokáig indítóztunk, ami nem tett jót az önindítónak és az akksinak sem. Majd hazavontattuk, ami alatt (1 óra) szépen lemerült az akksi. Közben egyszer megpróbáltuk berántani, ami következtében (ezt most vettem észre) elcsúszott a szívósor tömítés és falsot szívott. Ennek a későbbiekben nagy jelentősége lesz. És úgy tűnik a kuplungot is jól hazavágta.
Namost, reggel észrevettem az ab ovo hibát, orvosoltam, de a lemerült akksival és a szétreszelt önindítóval esélyem sem volt beindítani. Akksi töltőre, teló FürgeTeknősnek (örök hála), este bikázunk. Fél óra bikázás, az akksisaru füstöl, az önindító ég és csak akkor teker, ha valaki fizikailag nyomja egy irányba (behalt), nem indul. Betologatás, nem indul. A motor megszívta magát, az akksi túl gyenge, hogy kiköpesse vele a cuccot, az önindító haldoklik. Na innen szép a győzelem. Teki ötlete nyomán akksicsere, újabb 15 perc indítózás. Az akksisaru ráolvadt Teki akksijára, az önindító teljesen szétégett, büdös és csak akkor tekert, ha Teki nyomta lefelé egy vascsővel.
De beindult nagy durrogások közepette. Miért nem indult eddig? A jeladó rossz helyre kötése miatt. Utána miért nem? A gyenge akksi és a meggyilkolt önindító miatt. Aztán? Az előbbiek + a hátsó hengersor mind6 szívótorkának falslevegője miatt. Végül beindult, hibák lokalizálva. DE! elegem lett, mert 4. napja nincs más, csak autóban/alatt görnyedés. Cserébe nem lett jó a kuplung, fellevegősödött (a vadonásúj kinyomó légtelenítője megszorult és csak tőben jön ki, majd vontatás és berángatás közben valahogy kicsavarodott a helyéről). Dől a szervóból az olaj a sok mozgatás miatt. Ömlik a hidraulika folyadék a váltóból. Teljesen elpusztult az önindító. A kormány balra áll a vicc kedvéért, a tükröt lezúztam a motorkiemelő álvánnyal. És ha ez nem lenne elég, a hengerfej tömítést nem sikerült kicserélni, hála annak a hülyének, aki géppel húzta rá a főtengelytárcsa csavarját.
Összegezve: Elment 4 napom. Hulla fáradt vagyok. Dől a szervoolaj, ömlik a hidraulika folyadék, xarabb a kuplung, mint előtte, hengerfej változatlan, önindító kuka, akksi lemerítve, tükör lezúzva, kormány xarul összerakva. Nagyjából 200-250e lesz a teljes javítás. Remek.
Mindenki maradjon a kaptafánál. Ez nem hülyeség. Nekem ennyi elég volt a szerelésből. Nem értek hozzá, nincs megfelelő szerszámom és műhelyem, sőt, ezt már nem is élvezem. Én ezennel befejeztem, az autó holnap megy a Cromax szervízbe én meg keresek magamnak egy új hobbit. Pont.
Eddig úgy szerettem volna autózni, mint akinek van jól felszerelt garázsa és szakértelme a saját szereléshez. Ma beláttam, hogy egyik sincs.
Történet vége. 7 éves Ford szerelem és szerelgetés vége."
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 15:37:54 írta Kusti1
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5440 Dátum:
2012.09.22 szombat, 15:47:16 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.22 szombat, 14:46:09
Ez az hogy nem, csak nekiáltatok, de nem tudtátok megcsinálni!
Idézem!
Egyszerű kuplungozásnak-hengerfejezésnek indult.
annak indult, de a HF-hez hozzá se nyúltunk
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5441 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:05:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.22 szombat, 15:47:16
annak indult, de a HF-hez hozzá se nyúltunk
Tudom, olvastam! "a hengerfej tömítést nem sikerült kicserélni, hála annak a hülyének, aki géppel húzta rá a főtengelytárcsa csavarját."
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5442 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:40:45 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.22 szombat, 14:44:25
Köszönöm a tanácsodat, de mivel még olvasni sem tudsz, meg fogalmad sincs a letiltásról, így nem érdekel a véleményed!
Ez egy nyílt fórum, majd én eldöntöm, hogy mit cselekszek!
Hamar elfelejtetted, hogy pár hete még pitiztél, látom nem tudod megemészteni, hogy nem tudtad megszabni nekem az árat, vevőként!
Örülj neki, hogy nem adtad el nekem a vezérlőt, és ez legyen a legnagyobb örömöd az életben!
Olvasni pedig tudok, még nálad is régebben fogtam hozzá, úgyhogy tehetsz egy szívességet. Képzeld, a letiltásról is van fogalmam, ezért kérdezem, mit keresel itt?
A pitizés pedig nem az én kenyerem, azt Te teszed itt napok óta, hogy mindenki azt higgye, Te vagy a KIRÁLY!
A királysághoz két dolog legalább kell: egy ország, ami ugye Neked nincs, és olyan közeg, nép, aki elismer, és megválaszt, elfogad királynak. Ettől Te nagyon messze állsz. Lehet, hogy szereltél sokat életedben, de attól messze vagy, hogy jó szerelő legyél. Akivel Te itt vitatkozol, az már jó pár éve sok hasznos tanáccsal élt, míg Te a sokkal kevesebb hozzászólásodban inkább magad sztárolásában vagy jeles, értelmes tanácsot nem sok fórumozó köszönhetett Neked.
Pitizni meg nem szoktam, főleg egy ilyen nyikhajnak nem, mint Te. Alkudoztam, ami az én olvasatomban nem egyenlő a pitizéssel. Te vettél meg egy rossz (utólag állítólag mégis jó vezérlőt a piaci ár többszöröséért), ezt akartad eladni nekem arany áron. Persze, hogy azt kértem, engedj az árból. Ha ez Neked pitizés, akkor pitizzél anyucinak, hogy adjon Neked enni. Ne kérj, pitizz. Ha Nálad ez a pitizés.
Furcsa értelmezésed van dolgokról, de ez engem nem igazán érdekel. Csak arra kérlek, maradj magadnak, s bizt.....
(remélem ismered a folytatást, Te öreg róka szerelő!)
Most kezdem érteni, amit egy szintén régi Mondeos "motoros" írt nekem:
_ "Ahogy elnézem,megint van pár észkombájn faszfej itt fent,ergo nem fogok belefolyni semmibe."
Milyen igaza volt. Aki írta, és olvassa, annak
Elnézést a kirohanásért (persze nem Tőled, idézett alany), de ennyi kijött belőlem.
Ha majd olvasok még néhány jó tanácsot Tőled, talán megváltozik a véleményem. Addig azonban az vagy aminek gondollak.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5443 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:50:44 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.22 szombat, 16:40:45
Örülj neki, hogy nem adtad el nekem a vezérlőt, és ez legyen a legnagyobb örömöd az életben!
Olvasni pedig tudok, még nálad is régebben fogtam hozzá, úgyhogy tehetsz egy szívességet. Képzeld, a letiltásról is van fogalmam, ezért kérdezem, mit keresel itt?
A pitizés pedig nem az én kenyerem, azt Te teszed itt napok óta, hogy mindenki azt higgye, Te vagy a KIRÁLY!
A királysághoz két dolog legalább kell: egy ország, ami ugye Neked nincs, és olyan közeg, nép, aki elismer, és megválaszt, elfogad királynak. Ettől Te nagyon messze állsz. Lehet, hogy szereltél sokat életedben, de attól messze vagy, hogy jó szerelő legyél. Akivel Te itt vitatkozol, az már jó pár éve sok hasznos tanáccsal élt, míg Te a sokkal kevesebb hozzászólásodban inkább magad sztárolásában vagy jeles, értelmes tanácsot nem sok fórumozó köszönhetett Neked.
Pitizni meg nem szoktam, főleg egy ilyen nyikhajnak nem, mint Te. Alkudoztam, ami az én olvasatomban nem egyenlő a pitizéssel. Te vettél meg egy rossz (utólag állítólag mégis jó vezérlőt a piaci ár többszöröséért), ezt akartad eladni nekem arany áron. Persze, hogy azt kértem, engedj az árból. Ha ez Neked pitizés, akkor pitizzél anyucinak, hogy adjon Neked enni. Ne kérj, pitizz. Ha Nálad ez a pitizés.
Furcsa értelmezésed van dolgokról, de ez engem nem igazán érdekel. Csak arra kérlek, maradj magadnak, s bizt.....
(remélem ismered a folytatást, Te öreg róka szerelő!)
Most kezdem érteni, amit egy szintén régi Mondeos "motoros" írt nekem:
_ "Ahogy elnézem,megint van pár észkombájn faszfej itt fent,ergo nem fogok belefolyni semmibe."
Milyen igaza volt. Aki írta, és olvassa, annak
Elnézést a kirohanásért (persze nem Tőled, idézett alany), de ennyi kijött belőlem.
Ha majd olvasok még néhány jó tanácsot Tőled, talán megváltozik a véleményem. Addig azonban az vagy aminek gondollak.
Örömmel látom, hogy az írigység beszél belőled.
Az én olvasatomban meg te pitiztél, mert te hivogattál telefonon is hogy adjam már oda ennyiért meg annyiért. Nekem nem arany ár, de legalább van, ellentétben veled. A tanácsaimra érkezett válaszok közül egyet azért idézek neked. "Jo napot Mindenkinek!
Eloszor is elnezest a hosszu hallgatasert, de a sok munka miatt nem jutott ido a forumra.
Ugy tunik, hogy oromhirrol szamolhatok be, hala Kusti tanacsanak, eddig megoldodni latszik az allandoan razo fek problemaja. Kicsereltem a csapagyat is - egyuttal uj tarcsa es betet is kerult fel - es egyelore tokeletesen szuperal a keszulek. Mentem is vele elegendo km-t, majdnem a duplajat annak a tavnak, ami utan eddig razni kezdett es tunetmentes a paripa.
Szoval meg egyszer koszonet Kustinak a tanacsert.
Udv
Csocso"
Ajánlom, hogy azok tanácsa alapján javítsd az autódat akiknek a ***ét nyalod.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 17:33:23 írta Kusti1
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5444 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:05:40 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.22 szombat, 01:42:49
húha,nekem már nincs hátra annyi évem,hogy lássam,mivé fejlődtél...
Azt én előre nem tudhatom. Az viszont biztos, hogy mi addig még fogunk beszélgetni, személyesen találkozni és egyéb jó dolgokat csinálni.
Tán még szerelni is.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5445 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:16:14 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.22 szombat, 16:40:45
Szerintem ne húzd fel magad. Megvoltunk eddig is nagyon jól nélküle, ezután is megleszünk. A természetes szelekció úgyis kiveti azt, aki nem való egy bizonyos körbe. Megvan neki is a saját kis holdudvara, ott ő a császár, néhányan osztják is a véleményét és hasznosítják is a tanácsait. Majd bandázik és sztorizgat azokkal, ott a messzi nyugaton.
Mi meg jól elleszünk nélkülük, ahogy eddig is elvoltunk. Nem hiszem, hogy nekünk kellene rosszul éreznünk magunkat, amiért egy már kialakult társaságban nem találják a helyüket. Nem szólsz hozzá, idővel úgyis megunja, hogy nem kap választ annak ellenére sem, hogy beleköt minden hsz-edbe.
@Yookkó: mivel ma megint csajoztál szerelés helyett, elmentem Kriszhez inkább én is. Találtam valamit, aminek nagyon fogsz örülni.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5446 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:23:30 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.22 szombat, 16:50:44
Örömmel látom, hogy az írigység beszél belőled.
Az én olvasatomban meg te pitiztél, mert te hivogattál telefonon is hogy adjam már oda ennyiért meg annyiért. Nekem nem arany ár, de legalább van, ellentétben veled. A tanácsaimra érkezett válaszok közül egyet azért idézek neked. "Jo napot Mindenkinek!
Eloszor is elnezest a hosszu hallgatasert, de a sok munka miatt nem jutott ido a forumra.
Ugy tunik, hogy oromhirrol szamolhatok be, hala Kusti tanacsanak, eddig megoldodni latszik az allandoan razo fek problemaja. Kicsereltem a csapagyat is - egyuttal uj tarcsa es betet is kerult fel - es egyelore tokeletesen szuperal a keszulek. Mentem is vele elegendo km-t, majdnem a duplajat annak a tavnak, ami utan eddig razni kezdett es tunetmentes a paripa.
Szoval meg egyszer koszonet Kustinak a tanacsert.
Udv
Csocso"
Ajánlom, hogy azok tanácsa alapján javítsd az autódat akiknek a ***ét nyalod.
Na idefigyusz. hagyjuk ezt a hangnemet, mert erre én is tudok válaszolni, de nem méltó ehhez a fórumhoz. Ide eddig jóérzésű, segítőkész emberek jártak, és olyanok, akik tanácsot kértek a hozzáértőbbektől. Persze, mindig voltak olyanok, akik magasabb rendűnek érezték magukat, de nem sokáig, hála istennek kikoptak. Te nem akarsz beállni a sorba?
Az, hogy hívogattalak, az igaz, és csak azért, hogy ne maradjon a nyakadon a balfasz módon háromszoros áron megvett alkatrész (ó, Te hozzáértő sokoldalú SZAKEMBER), meg nekem is kellett volna. Hála az égnek, nem vettem meg, mert bele is rúgnék az autóba, ha benne lenne az az alkatrész. Ilyen áron, ilyen embertől nem is kéne, még ha 1 forintért adnád, akkor sem. Legyél vele boldog, legyen jó a Te autódba, és ennyi.
Ezek után, hogy ilyen szépen kiveséztük ezt a témát, javaslom, fejezzük is be, mert ez sok embert nem érdekel, nem tartozik rájuk, méltatlan a fórumhoz. Tehát javaslom, ha további reakciód (nem erekciód) van a témához, azt privátba írd, és meglátom, méltatom-e válaszra. Ide ne, ha kérhetlek.
Az irigység nem jellemző rám, megvan mindenem, ami kell nekem, ami nincs, arra legfeljebb sóvárgok, de nem vagyok irigy. Főleg Rád nem, hiszen Te már annyi mindent megszereltél, helyrehoztál, újjá varázsoltál, hogy én a nyomodba sem léphetnék, meg a többi V6-os itteni olvasgató -írogató fórumos se.
Legyen elég ez Neked, töltsön el ez boldogsággal, elégedettséggel, megnyugvással. Boldogok a lelki szegények, övék a mennyek országa. Légy boldog, elégedett, de hagyj békében minket.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5447 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:26:40 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 18:16:14
Szerintem ne húzd fel magad. Megvoltunk eddig is nagyon jól nélküle, ezután is megleszünk. A természetes szelekció úgyis kiveti azt, aki nem való egy bizonyos körbe. Megvan neki is a saját kis holdudvara, ott ő a császár, néhányan osztják is a véleményét és hasznosítják is a tanácsait. Majd bandázik és sztorizgat azokkal, ott a messzi nyugaton.
Mi meg jól elleszünk nélkülük, ahogy eddig is elvoltunk. Nem hiszem, hogy nekünk kellene rosszul éreznünk magunkat, amiért egy már kialakult társaságban nem találják a helyüket. Nem szólsz hozzá, idővel úgyis megunja, hogy nem kap választ annak ellenére sem, hogy beleköt minden hsz-edbe.
@Yookkó: mivel ma megint csajoztál szerelés helyett, elmentem Kriszhez inkább én is. Találtam valamit, aminek nagyon fogsz örülni.
Lehet, igazad van. Innentől ...om.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5448 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:27:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.22 szombat, 18:23:30
Na idefigyusz. hagyjuk ezt a hangnemet, mert erre én is tudok válaszolni, de nem méltó ehhez a fórumhoz. Ide eddig jóérzésű, segítőkész emberek jártak, és olyanok, akik tanácsot kértek a hozzáértőbbektől. Persze, mindig voltak olyanok, akik magasabb rendűnek érezték magukat, de nem sokáig, hála istennek kikoptak. Te nem akarsz beállni a sorba?
Az, hogy hívogattalak, az igaz, és csak azért, hogy ne maradjon a nyakadon a balfasz módon háromszoros áron megvett alkatrész (ó, Te hozzáértő sokoldalú SZAKEMBER), meg nekem is kellett volna. Hála az égnek, nem vettem meg, mert bele is rúgnék az autóba, ha benne lenne az az alkatrész. Ilyen áron, ilyen embertől nem is kéne, még ha 1 forintért adnád, akkor sem. Legyél vele boldog, legyen jó a Te autódba, és ennyi.
Ezek után, hogy ilyen szépen kiveséztük ezt a témát, javaslom, fejezzük is be, mert ez sok embert nem érdekel, nem tartozik rájuk, méltatlan a fórumhoz. Tehát javaslom, ha további reakciód (nem erekciód) van a témához, azt privátba írd, és meglátom, méltatom-e válaszra. Ide ne, ha kérhetlek.
Az irigység nem jellemző rám, megvan mindenem, ami kell nekem, ami nincs, arra legfeljebb sóvárgok, de nem vagyok irigy. Főleg Rád nem, hiszen Te már annyi mindent megszereltél, helyrehoztál, újjá varázsoltál, hogy én a nyomodba sem léphetnék, meg a többi V6-os itteni olvasgató -írogató fórumos se.
Legyen elég ez Neked, töltsön el ez boldogsággal, elégedettséggel, megnyugvással. Boldogok a lelki szegények, övék a mennyek országa. Légy boldog, elégedett, de hagyj békében minket.
Nem értelek, irod, hogy senkit nem érdekel ez, mégis több oldalas litániát írsz, vedd már észre magad!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5449 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:38:53 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.22 szombat, 18:16:14
@Yookkó: mivel ma megint csajoztál szerelés helyett, elmentem Kriszhez inkább én is. Találtam valamit, aminek nagyon fogsz örülni.
szerintem fogsz örülni, hogy foglalkoztathatsz engem ...
Naplózva
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ