Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:39:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213683 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:47:34 »

a központizár attól még működik...az külön modul.

Kimentem most a kocsihoz, a csatlakozókat összenyomkodtam ahogy tudtam, és semmi javulás. Ellenben visszatettem a régi ECU-t, és azzal búg az AC, pöccre indul, gyönyörűen jár Smiley

Na akkor hogyan fogadtassam el vele az ST ECU-t? Próbáljam kulcstanítással? Vagy lehet, hogy valami más kompatibilitási probléma akad?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 22:49:34 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:01:49 »

Kimentem most a kocsihoz, a csatlakozókat összenyomkodtam ahogy tudtam, és semmi javulás. Ellenben visszatettem a régi ECU-t, és azzal búg az AC, pöccre indul, gyönyörűen jár Smiley

Na akkor hogyan fogadtassam el vele az ST ECU-t? Próbáljam kulcstanítással? Vagy lehet, hogy valami más kompatibilitási probléma akad?

kellene hozzá az st kulcsa. vagy a chipek belőle.
a pach rendszer ugyan összefüggésben van a központizár/riasztóval, de prioritása van az ecu-nak ebben.
a riasztó le tudja tiltani az indítást. de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod, mert fogod tudni szóra bírni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:09:38 »

kellene hozzá az st kulcsa. vagy a chipek belőle.
a pach rendszer ugyan összefüggésben van a központizár/riasztóval, de prioritása van az ecu-nak ebben.
a riasztó le tudja tiltani az indítást. de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod, mert fogod tudni szóra bírni...

És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:16:40 »

És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?
ezek szerint...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2013.02.27 szerda, 00:42:35 »

ezek szerint...
nálam mindent letiltott,amikor cseréltem.sőt,valamiért egészen addig nem volt hajlandó semmit csinálni,amíg a chip vevőjét is ki nem cseréltem.Hogy mi a jóisten köze volt hozzá nem tudom.Ránézésre tök ugyanaz,de amikor visszatettem a régebbit,újra letiltott mindent.Fusim mester se tudott rá magyarázatot adni,de gyanítom ez csak lokális probléma volt mert se előtte se utána nem hallottam senkit ilyennel szembesülni.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2013.02.27 szerda, 02:04:41 »


szervízintervallum visszajelző. A kesztyűtartót szedd ki, ott van a kapcsolója mögötte.

Köszi, szép lassan kezdem megismerni ezt a hölgyet taps
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2013.02.27 szerda, 02:08:46 »

Nagyon szívesen, jó munkát. Szombaton én is cserélem újfent, köszönhetően az új utángyártott fesszabályzónak, ami 1200 km-t bírt ki. rinya

 falbav falbav falbav falbav gun action , nem garanciás?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:19:01 »

És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?

Nálam blokkolt mindent. AC-t és az önindítót is. Vagy emlékszik a fene. De nem enged indítani, az biztos.

Én azt csináltam, hogy megszereztem az ST kulcsát is a benne lévő és az ST ECU-hoz való chip-pel. Kicseréltem a chipet a régi kulcsban és indult is.

Átmenetileg - a kulcs megszerzéséig - a sima V6 ECU-vel jártam 1 napig.

Tehát 2 dolgot tudsz csinálni.

Ad1. Megszerzed az ST kulcsot és transzpondert cserélsz.
Ad2. Ha nincs meg a kulcs, akkor bemész a Kómaxba és megkéred őket, hogy párosítsák a régi chip-edet az új ECU-höz. Figyelem, ez nem kulcstanítás, hanem a PATS rendszer újrakalibrálása, otthon nem végezhető! Kivéve, ha van olyan eszközöd, amivel a szervizben csinálják. Valami 9000 huf.

Vagy jársz a régi ECU-vel, aminek viszont semmi értelme, mert az ST ECU-jében más program van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:22:21 »

Nálam blokkolt mindent. AC-t és az önindítót is. Vagy emlékszik a fene. De nem enged indítani, az biztos.
mindent blokkolt ... volt izzadás Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:22:44 »

A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.

A kettő független egymástól. A kulcsházban 2 dolog van. Elektronika, ami a kpzárat vezérli és egy transzponder, ami a gyújtáskapcsolóban lévő körgyűrűnek ad jelet, ahonnan az ECU-hoz megy a jel, hogy minden ok, a belevaló kulccsal próbálod indítani. Ez maga a PATS. Passive Anti-Theft System. Magyarul az immobiliser. wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:24:47 »


a riasztó le tudja tiltani az indítást. de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod, mert fogod tudni szóra bírni...

Nemnemnem. Hozzá lehet tanítani a régi chip-et az új ECU-hoz. Persze szervizben, pízért. gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:25:52 »

mindent blokkolt ... volt izzadás Cheesy

Hát akkor még nehezebbek voltunk vagy 15 kilóval fejenként, nem csoda, hogy volt izzadás. Önmagunkhoz képest egész hamar rájöttünk a hiba okára szerintem.

Bár Teknősnek is lehetett ebben valami szerepe. nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:36:29 »

Hát akkor még nehezebbek voltunk vagy 15 kilóval fejenként, nem csoda, hogy volt izzadás. Önmagunkhoz képest egész hamar rájöttünk a hiba okára szerintem.

Bár Teknősnek is lehetett ebben valami szerepe. nyes
taps
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:33:13 »

... Magyarul az immobiliser...
taps 2funny
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2013.02.27 szerda, 15:26:23 »

taps 2funny

Azt mégsem írhatom le, hogy immóbilájzer, mert olyan szó meg nincsen. eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2013.02.27 szerda, 16:12:46 »

Azt mégsem írhatom le, hogy immóbilájzer, mert olyan szó meg nincsen. eplus2
Írd azt, hogy ingatlanító  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:00:46 »

nálam is tiltott mindent. de ha az ecu csere megoldotta a dolgot, akkor kizárt a kontakt hiba.
azt nem tudtam, hogy az ecu-t is lehet kulcshoz tanítani. ismét érdemes volt feljönni ide...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:31:53 »

nálam is tiltott mindent. de ha az ecu csere megoldotta a dolgot, akkor kizárt a kontakt hiba.
azt nem tudtam, hogy az ecu-t is lehet kulcshoz tanítani. ismét érdemes volt feljönni ide...

Pontosabban a kulcsot lehet az ECU-höz. De valahol logikus is, mert az összes kulcs elvesztése esetén nem hiányzik senkinek egy ECU csere is bónuszba. szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:42:10 »

A kettő független egymástól. A kulcsházban 2 dolog van. Elektronika, ami a kpzárat vezérli és egy transzponder, ami a gyújtáskapcsolóban lévő körgyűrűnek ad jelet, ahonnan az ECU-hoz megy a jel, hogy minden ok, a belevaló kulccsal próbálod indítani. Ez maga a PATS. Passive Anti-Theft System. Magyarul az immobiliser. wow1

Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?

Köszi a segítséget!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:47:51 »

Pontosabban a kulcsot lehet az ECU-höz. De valahol logikus is, mert az összes kulcs elvesztése esetén nem hiányzik senkinek egy ECU csere is bónuszba. szomoru1
ez idáig rendben is van. ezt a verziót ismertem én is. viszont úgy tudtam, hogy kell 2 db kulcs hozzá. a részleteket nem tudom, mert hál'isten nem volt még rá szükségem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:50:26 »

Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?

Köszi a segítséget!
elvileg abban az esetben, ha feltaníthatók a kulcsid az st ecu-hoz (ahogy drof mondja) akkor nem kell cserélned semmit. annyi, hogy elmész vik-hez a régi ecu-val. ott kicserélitek és a kulcsaidat hozzáilleszti.
de egyébként sem kellene gyújtáskapcsolót és rajta a gyűrűt cserélni.
bár, volt, akinek kellet a gyűrűt. nekem nem kellett...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2013.02.27 szerda, 20:22:58 »

Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?

Köszi a segítséget!

Én gyújtáskapcsoló körüli keretet és gyújtáskapcsolót nem cseréltem. Csak a transzpondert és a kulcsszárat cseréltem ki és indult. taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2013.02.27 szerda, 23:52:22 »

elvileg abban az esetben, ha feltaníthatók a kulcsid az st ecu-hoz (ahogy drof mondja) akkor nem kell cserélned semmit. annyi, hogy elmész vik-hez a régi ecu-val. ott kicserélitek és a kulcsaidat hozzáilleszti.
de egyébként sem kellene gyújtáskapcsolót és rajta a gyűrűt cserélni.
bár, volt, akinek kellet a gyűrűt. nekem nem kellett...

Hm. Másik transzponderrel érdekes, ha enged gyújtani gyűrűcsere nélkül. De ezekszerint csak az ECU-tól függ, hogy elfogadja-e a kulcsot.
Nembaj, legalább egyszerűbb dolgom lesz, ha csak átvariálnom kell a kulcsokat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 07:56:47 »

Hm. Másik transzponderrel érdekes, ha enged gyújtani gyűrűcsere nélkül. De ezekszerint csak az ECU-tól függ, hogy elfogadja-e a kulcsot.
Nembaj, legalább egyszerűbb dolgom lesz, ha csak átvariálnom kell a kulcsokat.

Nekem engedte. Lehet, hogy évjárat függő is, mert az enyém is 2000-es, meg az ST200-as is 2000-ből származott.

Igazából a gyűrűnek csak annyi szerepe van, hogy érzékelje a transzponder jelét. Ha megfelelő a frekvencia, akkor bármilyen transzpondert tud értelmezni. Emiatt vélem úgy, hogy évjárat függő és a 2 gombos kulcsot a 3 gomboshoz való gyűrű nem tudja érzékelni. Szerintem.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 12:40:14 »

Nekem engedte. Lehet, hogy évjárat függő is, mert az enyém is 2000-es, meg az ST200-as is 2000-ből származott.

Igazából a gyűrűnek csak annyi szerepe van, hogy érzékelje a transzponder jelét. Ha megfelelő a frekvencia, akkor bármilyen transzpondert tud értelmezni. Emiatt vélem úgy, hogy évjárat függő és a 2 gombos kulcsot a 3 gomboshoz való gyűrű nem tudja érzékelni. Szerintem.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ falbav Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:00:30 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ falbav Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
BKV
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:02:12 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ falbav Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
vagy kábelhiba ...
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:06:32 »

vagy kábelhiba ...
vagy taxi  eplus2
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:23:00 »

vagy taxi  eplus2

Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés boxer, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 13:27:36 írta Tamas0711 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:38:34 »

Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés boxer, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.

Az attól függ, hogy milyen körülmények között mész. Ha országút/autópálya nappal világítás és más fogyasztók nélkül (és van időd-módod a célállomásnál pár órát töltened az akksit) akkor kibírja.

Ha este kell menned és mondjuk városban, akkor már neccesebb.

A hiba okához: ha 2300-ig nem világít, akkor érdemes lenne mérni egy töltést multiméterrel. Ha alatta van töltés, akkor no problem, max lassabban mész.
Én megnézném a szíjat is, mert ha a generátor xar, akkor sosincs töltés. Lehet, hogy csúszik a szíj 2300 felett.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:48:49 »

Az attól függ, hogy milyen körülmények között mész. Ha országút/autópálya nappal világítás és más fogyasztók nélkül (és van időd-módod a célállomásnál pár órát töltened az akksit) akkor kibírja.

Ha este kell menned és mondjuk városban, akkor már neccesebb.

A hiba okához: ha 2300-ig nem világít, akkor érdemes lenne mérni egy töltést multiméterrel. Ha alatta van töltés, akkor no problem, max lassabban mész.
Én megnézném a szíjat is, mert ha a generátor xar, akkor sosincs töltés. Lehet, hogy csúszik a szíj 2300 felett.

Aha, erre nem is gondoltam, azt hittem hogy a szénkefe nagyon koszos vagy olajos lett a szervótól.De megnézem mert lehet az is, és hogyan tudom feszesebbé tenni a szíjat?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 13:51:39 »

Aha, erre nem is gondoltam, azt hittem hogy a szénkefe nagyon koszos vagy olajos lett a szervótól.De megnézem mert lehet az is, és hogyan tudom feszesebbé tenni a szíjat?

Azt sehogyan. Automata feszítője van. Vagy a szíj nyúlt meg, vagy a feszítő lett hibás. Nekem pl. egyszer leszerelés közben átugrott a feszítő rugója. Vissza lehet tenni, de ahhoz le kell szedni.

Másfelől az is lehetséges, hogy olaj van a szíjon (vagy a generátortárcsán) és amiatt csúszik.

Ellenőrizz feszességet, tisztítsd meg a szíjat és utána referálj. integet2
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 14:02:18 »

Azt sehogyan. Automata feszítője van. Vagy a szíj nyúlt meg, vagy a feszítő lett hibás. Nekem pl. egyszer leszerelés közben átugrott a feszítő rugója. Vissza lehet tenni, de ahhoz le kell szedni.

Másfelől az is lehetséges, hogy olaj van a szíjon (vagy a generátortárcsán) és amiatt csúszik.

Ellenőrizz feszességet, tisztítsd meg a szíjat és utána referálj. integet2

Nagyon köszönöm, kb. 1 óra múlva jövök és preferálom a helyzetet. integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 14:34:40 »

Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés boxer, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.
nekem hasonló volt a jelenség, amikor a szakadt kábelt nem megfelelő keresztmetszetű kábellel pótoltam
bizonyos fordulatszám felett világított
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:51:47 »

Én gyújtáskapcsoló körüli keretet és gyújtáskapcsolót nem cseréltem. Csak a transzpondert és a kulcsszárat cseréltem ki és indult. taps
Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű..... nyes
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 18:54:57 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:00:49 »

Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű..... nyes
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.

Azt tudjuk!  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 22:39:14 »

Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű..... nyes
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.
nálad bammeg akkor is gebasz lenne, ha napra pontosan gyártották volna öket eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2013.03.01 péntek, 02:16:27 »

Bécstől 200 km-re nyugatról jöttünk haza 2,5 aksival autópályán, lámpával (elfüstölt a generátor).
Egy feltöltött aksi 150-200 km-ert elvitt minket (attól függően, hogy mennyire jó típus, 150 km volt a noname, nemisfullratöltött)
Utána 2 hónapig jártam aksikat cserélgetve BP-vidék.
Van élet generátor nélkül is  vigyor3
40 km piha.

 worship Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol falbav gun action Huh? , és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:20:53 »

worship Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol falbav gun action Huh? , és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
esetlegesen nem lehet,hogy széttört valamelyik csapágy?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:00:20 »

worship Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol falbav gun action Huh? , és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
más nincs, mint le venni a szíjat és megnézni a vezetőt, feszítőt, generátort. ha valamelyik lóg, megvan a bűnös.
ha nem lóg egyik sem, akkor a generátor kuka.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:41:13 »

más nincs, mint le venni a szíjat és megnézni a vezetőt, feszítőt, generátort. ha valamelyik lóg, megvan a bűnös.
ha nem lóg egyik sem, akkor a generátor kuka.

Hali, nem lóg semmi de könnyen elképzelhető amit szuperhangya írt úgyhogy generátor az kuka, viszont a gyári generátor is megvan ami elvileg jó de hamár úgy is kint van elviszem felújítani és jövőhéten beteszem. wave
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:25:01 »

Sziasztok!
 
Tudnátok feltenni egy fotót az EGR szelep helyéről és segíteni tanácsot adni hogy hogyan és mivel dugózzam le, mindenképpen leszeretném dugózni mert a szívósorom belsejében kb. 2 mm vastagon áll a retek, olajos piszkos sárszerű mocsok.Van hatása a motor kifogástalan működéséhez, élettartamához, ronthatja-e a teljesítményt és a fogyasztásra van-e hatása ha ledugózom az EGR szelepet?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:04:03 »

Közben megtaláltam az EGR-t a google-n, pont kiszúrja a szemem, nem is gondoltam hogy a szívósoron az alapjárati motor mellett alatt van.
Szóval már "csak" a tanácsaitokat várom, köszönöm előre is. worship
Naplózva
padlógáz
Vendég
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:23:29 »

v6-osom kattogó(mintha két villáskulcsot összevernének) hangot ad míg az alapjárati fordulatról felpörög, majd abbahagyja magasabb fordulaton. klímával erőteljesebben, valamikor alapjáraton folyamatosan kattog, főleg nyári melegben.Ha leveszem az ékszíjat a jelenség nincs. Szerelő szerint a klímakuplung csapágy.Kézzel forgatva a csapágy hibátlannak tűnik. Nem lehet a főtengely ékszíjtárcsa gumiágy hibás?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:29:37 »

Közben megtaláltam az EGR-t a google-n, pont kiszúrja a szemem, nem is gondoltam hogy a szívósoron az alapjárati motor mellett alatt van.
Szóval már "csak" a tanácsaitokat várom, köszönöm előre is. worship
van több megoldás. az egyik, ha az egr és a szívósor közé egy vékony fémlemezből vágysz egy a tömítésnek megfelelő méretű "közdarabot" lyuk nélkül.
a másik megoldás, hogy az egészet kivágod a nyálba. a szívósorra az egr helyére csinálsz egy dugót és ugyan ezt megcsinálod a leömlőre is. ez utóbbi esetben a vákuum csövet le kell dugózni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 23:15:28 »

v6-osom kattogó(mintha két villáskulcsot összevernének) hangot ad míg az alapjárati fordulatról felpörög, majd abbahagyja magasabb fordulaton. klímával erőteljesebben, valamikor alapjáraton folyamatosan kattog, főleg nyári melegben.Ha leveszem az ékszíjat a jelenség nincs. Szerelő szerint a klímakuplung csapágy.Kézzel forgatva a csapágy hibátlannak tűnik. Nem lehet a főtengely ékszíjtárcsa gumiágy hibás?

Ilyen? http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:05:04 »

Hali!

Ma du-tán sikeresen átment  műszaki vizsgán a mondim az ST 170 Foca fékkel. Műszaki után visszaszereltettem a nyári gumikat, új fém szelepszárakkal.



Naplózva
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 13:57:06 »

Tiszteletem az Uraknak !

Van egy csekély problémám, de annál bosszantóbb..
Történt a dolog, nem rég, hogy a vill motor, ami húzza a bovdent és ezáltal két fémrudat mozgat  az első, hátsó szelepsornál, nálam az első műanyag patent eltört és a fémrúd kiesett a helyéről, illetve nyitott állapotba maradt... volt minden baja csak menni nem akart.. észre vettem, visszatettem.
Később megint kieset, így volt lehetősége a köv nyitásnál, hogy befeszüljön, ezért eltört a hátsó patent is és a fémrúd leesett, szerencsére meg lett és nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak gondoltam kicseréljük vagy más patenttal helyettesítjük.. aham.. csak szerettem volna.. nem találtam megfelelőt és több napja próbálok a neten keresni egy helyet, ahol beszerezhető, tulajdonképpen a pontos megnevezését sem tudom, de mind1.
Amennyiben, ha van valakinek elfekvőben, illetve tud valami elérhetőséget küldeni a beszerzésével kapcsolatba, akkor azt nagyon megköszönném mert tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
További szép napot.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:50:01 »

Tiszteletem az Uraknak !

Van egy csekély problémám, de annál bosszantóbb..
Történt a dolog, nem rég, hogy a vill motor, ami húzza a bovdent és ezáltal két fémrudat mozgat  az első, hátsó szelepsornál, nálam az első műanyag patent eltört és a fémrúd kiesett a helyéről, illetve nyitott állapotba maradt... volt minden baja csak menni nem akart.. észre vettem, visszatettem.
Később megint kieset, így volt lehetősége a köv nyitásnál, hogy befeszüljön, ezért eltört a hátsó patent is és a fémrúd leesett, szerencsére meg lett és nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak gondoltam kicseréljük vagy más patenttal helyettesítjük.. aham.. csak szerettem volna.. nem találtam megfelelőt és több napja próbálok a neten keresni egy helyet, ahol beszerezhető, tulajdonképpen a pontos megnevezését sem tudom, de mind1.
Amennyiben, ha van valakinek elfekvőben, illetve tud valami elérhetőséget küldeni a beszerzésével kapcsolatba, akkor azt nagyon megköszönném mert tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
További szép napot.
bemész a cromaxba és veszel.Tuti van,én is ott vettem egy jópár darabot.Gyári ábrából kell kikeresni mert valami fantasztikus néven fut náluk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2013.03.08 péntek, 22:34:31 »

Tiszteletem az Uraknak !
csak most látom, hogy itt vagy a szomszédban wow1
ha ezt tudom, noszogattalak volna az éves lellei v6 talira  vigyor3 bár az ideiről még nem vagy lekésve. ha át tudod tolni a szekeret, meg lesz itt doktorolva taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.